O Sole Mio in Amersfoort

O Sole Mio sinds 1974!

Parkeergarage De Beestenmarkt op 50 meter lopen.

Onze pizza's zijn bekend in Amersfoort en omgeving. Onze Chef-kok is een specialist in visgerechten!
O 'Sole Mio; De allereerste Italiaan in Amersfoort! Wij heten u nog altijd van harte welkom!

Arrivederci!

1319486662 87
1348203787 70
1376920911 78
1419996597 79

1. Gisteravond een heel gezellige tijd gehad. Een uitgebreide, verrassende menukaart, die zeker uitnodigdd om terug te komen. De bediening is erg vriendelijk, met de sfeer dat je je meteen thuis voelt. Het eten was heerlijk, precies zoals ik in Italië gewend ben. Een échte aanrader.

2. Slechte service en matig eten.
    Eerste slechte ervaring: Hoewel wij hadden gereserveerd was er geen tafel beschikbaar. Kan gebeuren, maar ons na tien minuten wachten zonder drankje en zonder zitplaats nog steeds niet kunnen vertellen wanneer er een tafel vrij komt, dat is slechte service.
    Tweede slechte ervaring: Nadat het hele gezelschap een eerste drankje had genuttigd wilden wij graag een karaf water. Kon niet, we moesten gebotteld water drinken. Op de rekening stond het flesje Italiaans smakeloos water vermeld voor 5 euro. Ook dat is slechte service.
    Derde slechte ervaring: de smaak van de pizza's is een stuk slechter dan een jaar geleden. Minder smakelijke bodem, minder vulling.

3. Ingrid Appel

Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

4. van schaik

Heb gisteravond met familie heerlijk Italiaans gegeten.
    Had in gedachte om twee voorgerechten, hoofdgerecht, toetje en koffie.
    Te gaan gebruiken om meerdere gerechten ital. Te eten.
    Is goed geluk. Heb gezeten van 7 tot10 uur de avond was zo om.
    Bedankt.

5. Samantha

Mijn vriend en ik hebben genoten van het eten en drinken bij O Sole Mio. Leuk ingericht en doet echt aan als een Italiaans restaurant. Iets duurder dan gemiddeld maar de kwaliteit is ook beter dan gemiddeld. Gelukkig hadden wij geen haast want door de drukte duurde het soms iets langer voordat wij geholpen werden. Dus heb je haast, dan is dit niet je plek. Maar het personeel deed hun best en waren erg vriendelijk. Een echte aanrader en wat mij betreft een goede Italiaan!

6. Erg lekker gegeten, uitgebreide kaart, aardig personeel, leuke prijs.

7. S. Lacourt

Heel gezellige sfeer en ambiance voor een meer dan betaalbare prijs. De bediening was erg behulpzaam, vriendelijk en goed, onze tafel heeft niet langer dan 5 min met 'n leeg glas gestaan en na bestelling van het eten kregen wij met 10 min. onze bestelde en goed verzorgde maaltijden. Heel goed en betaalbaar eten met een fantastische bediening.

8. Marijke Glaser

L.S.,

Wij, ik en mijn twee zusjes, hebben gisteren heerlijk gegeten.
    Wij kwamen vroeger dan wij hadden afgesproken. Dit was helemaal geen bezwaar. We konden heel leuk plaats nemen bij het raam.
    De bediening vonden wij erg vriendelijk en de sfeer was zeer aangenaam.
    Wij komen zeker nog een keer terug.
    Een aanrader dus.

9. L.A.Davidse

Gezellig restaurant, vriendelijke vlotte bediening, heerlijk gegeten.

10. Prima Italiaans restaurant met ook nog gerechten buiten de kaart.

11. Herman Tessels

Wij kende het restaurant al! Aan te bevelen, Groet.

12. Marjan Bredewold

13. Het was ditmaal wat rustiger dan voorgaande keren, adequate bediening. Er werd alleen niet vaak om nog een drankje gevraagd. Een keer voor lasagna gekozen i.p.v. een pizza. Ook erg lekker! Wij zijn tevreden over deze pizzeria en komen de volgende keer gewoon weer.

14. Heerlijk Italiaans avondje. Goed belegde pizza's, echter zaten wij toch vaak met lege glazen of moesten wij zelf om de dessertkaart vragen.

15. Tobias van Meeteren

Zaterdag avond heerlijk gegeten, was vol maar bediening was zeer scherp en behulpzaam. 3 gangen menu door de kok laten bepalen. Heerlijk eten wat ik zelf niet zo snel van de kaart zou kiezen. Heerlijke Kalf met goede saus.
    De sfeer was ook goed en ronduit gezellig.

16. jolanda magielse

Vanavond ontzettend lekkere pasta gegeten bij O Sole Mio. Pizza's zagen er ook erg goed uit. Snelle, vriendelijke bediening. Druk, maar gezellig restaurant, fijn zitten voor een avond lekker eten. Portie's waren voldoende voor ons.
    We komen hier zeker nog eens terug, er stonden genoeg lekkere dingen op de kaart.

17. Kees Recourt

Gezellig en lekker, maar geen leuke tafel.

18. Hermien Schonewille

Wij komen hier al 29 jaar en steeds is het weer een feestje. De beste pizzeria van Nederland.

19. Paula Blom

Slecht. 3 verschillende gerechten en 3x vlak en smakeloos zonder enige fantasie. Bediening niet alert op glutenvrij. Speciaal voor gebeld, zou geen probleem zijn, maar het broodje vooraf kon niet glutenvrij en het koekje bij de koffie was eveneens niet glutenvrij. Er waren nog meer kritiekpunten over de kwaliteit van het eten. Eerst een reactie naar het restaurant gestuurd en deze gaan direct in de verdediging en het zou niet aan het eten liggen en er komen al jaren de vaste klanten.
    Misschien hadden wij pech maar een gewaarschuwd mens telt voor 2, in ons geval voor 3. Wij zullen er niet meer komen ondanks dat ons de drankjes worden aangeboden als we weer komen eten.

20. Cees Bekker

21. Kom hier al sinds ik klein ben en wat ik ook koos altijd genoten. Nog steeds de heerlijkste lasagne die ik in mijn leven heb gegeten. Gezellige, knusse inrichting, aardige bediening.

22. Heel lekker gegeten. Mooie menu kaart, ruime porties. Sfeer typisch Italiaans, gezellig. Prima service. Hilde oog op alles, maar op niet vervelende manier. Top tent.

23. H&A vd Berg

Lekkere pizza's gegeten hier. Even kort voordat we een avondje uit hadden. Werd niet gevraagd hoe we het vonden. Mijn glas was leeg, maar er kwam niemand om eventueel nog wat op te nemen. Wel snelle service en goede pizza's. De inrichting kan wel een opfrisser gebruiken. Voor de snelle pizzahap dus perfect. Geen toetje genomen, werd ook niet gevraagd.

25. Afgelopen zaterdag hier gegeten. De pizza was heerlijk en ondanks de drukte niet lang hoeven wachten. Overigens was het geen enkel probleem om mijn spek te vervangen voor wat extra tomatensaus. Het dessert was ook heerlijk! Het was druk, maar als je 1 man extra hebt in de bediening kun je op het service gebied beter scoren. Er is niet aan ons gevraagd of alles naar wens was en we moesten onze vinger opsteken om nog wat drinken te bestellen, hierin kunnen ze zeker nog vooruitgang boeken. Als ik hier kom maak ik dit namelijk keer op keer mee. Wel zaten we dit keer eindelijk een leuk, bij de keuken achterin. Fijner dan bij de deur. Ik kom hier zeker nog wel eens terug.

26. Zeer gastvrij, en prettige ongedwongen bediening en dan het eten, ik zeg: Top!

27. Gezellig restaurant met zeer vriendelijk, vlotte en correcte bediening, dit is naast de goede kwaliteit van de gerechten een reden dat ik hier vaak terug kom.

Puntjes van kritiek worden altijd goed opgelost, ik vond de hoeveelheid pasta onlangs nogal karig voor mijn eetlust, kosteloos werd mijn bord bijgevuld, echt perfect dus!

28. antonio Ganau

1 punt
  29. Gezellig restaurant. Zowel de pizza als de overige gerechten zijn zeer smaakvol. Heel goed!

30. Van het weekend hier gegeten met mijn vrouw. Boven verwachting lekker gegeten. Service was goed, niet opdringerig. Gezellige sfeer en let vooral op de specialiteiten die op het bord staan, heb hertenbiefstuk gehad heerlijk. Echt een aanrader.

31. Dit jaar nog lekker bij O Sole Mio gegeten, onze laatste eetervaring was echter minder goed.

Ze hebben nu hele andere pizza's, de kaas die ze hiervoor gebruiken is er niet voor geschikt waardoor het een smakeloos zout geheel is geworden. Zonde want de pizza's waren perfect.
    Wij hadden een margerita die uitgedroogd was en een vleespizza die juist weer veel te zompig was.
    Beiden waren niet lekker.

Personeel had weinig oog voor de gasten, we moesten erg lang wachten op een kaart of de mogelijkheid te bestellen.

De prijs is hoog, toen de kwaliteit nog beter was kon dit wel verkocht worden.
    Nu gaat het niet meer op en is het te duur voor wat je krijgt.

32. O Sole Mio viel tegen. Het eten is matig. Een pizza kan natuurlijk iedereen maken, maar de canneloni al forno die ik er at leek eerder op een te kazige huis-, tuin- en keukenlasagna. De prijzen zijn echter wel van topkwaliteit - je betaalt er veel te veel voor wat je krijgt. Personeel is zeer ongastvrij. Een karaf kraanwater is teveel gevraagd. O Sole Mio gaat door voor een van de betere Italiaanse restaurants van Amersfoort. Het lijkt er echter meer op dat ze dat vooral zelf geloven.

33. Gea Keehnen

34. Heerlijk!

35. Schonewille

Super restaurant! Beste pizza's van Amersfoort en omstreken! Met dunne bodem en rijkt belegd.

Erg vriendelijk personeel die er alles aan doen om er een echte avond uit van te maken!

36. Voor de tweede keer dit jaar hier uitstekend gegeten -

Vriendelijk en geen opdringerig personeel - ook voor niet Italiaans eten een prima adres - niet groot dus reserveren is aan te bevelen.

37. Hele lekkere pizza's! De beste pizza's van Amersfoort!

38. Mijn ervaring was uiterst top! Bediening ook! Nog zoals het moet zijn! Gezellige lieve mensen.

Eten was geweldig, geen sausje uit een pakje gehaald dat proef je gelijk! Lekkere verse producten, daar kunnen de restaurants in Amersfoort nog een voorbeeld aannemen!

Wat mij betreft, blijf vooral zo doorgaan! Want we hebben er te weinig van waar je goed kan eten....

De aankleding gaat ook de goeie kant uit. Liever een goed vers product, dan een mooie tent!

39. Het eten was vies. Misto Formaggio was 6 plakjes Parmasaan. Misto? Uiensoep smaakt naar laurier en kruidnagel. De Lasagne met Gorgonzala had dezelfde smaak als de uiensoep. Pizza niet knapperig.

40. mens weet niet wat lekker is hier kun jij de lekkerste pizza eet van amersfoort

41. Een authentiek Italiaans restaurant, het eten is uitstekend en eigenlijk niet te vergelijken met wat tegenwoordig voor een pizzeria doorgaat. De prijs is zeer scherp, en de duurdere gerechten zijn ook de extra kosten waard.
    Tevens een zeer uitgebreide wijnlijst en diverse Italiaanse bieren.
    Echt een aanrader, ook voor afhalen.

42. Wendy van Amerongen

Hier kun je terecht voor lekker eten, maar vooral de bediening is top! Hier werken mensen die hun vak verstaan, de klant als koning zien en de klant ook aanvoelen. Echt perfect! Een restaurant waar ik graag vaker ga eten!

43. Geessiena

Als we Italiaans eten, dan hier, altijd gezellig, goede service, leuke bediening en natuurlijk lekker eten voor een goede prijs! Maar... niets is perfect, vandaar ook geen perfecte score, maar zeker zeer goed!