Nieuwste foto's in Heerlen

Laatste updates in Heerlen

1. Marian Rutten's profielfoto
    Marian Rutten heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Marian Rutten

Was prima sfeer. Goede bediening. Eten was lekker.

Eén vorige recensie
  2. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Erg lekker eten en super bediening!!

3. Roman's profielfoto
    Roman heeft een recensie geschreven voor Fresco Pasta Bar

Prima service.
    Verse pastagerechten en die worden zeer smaakvol bereid.

4. Roman's profielfoto
    Roman heeft een recensie geschreven voor Golden Peacock
    Chinees-Indisch Heerlen

Afhalen.
    Kwaliteit en prijs laten te wensen over.
    Dit verschilt zeer, waardoor het de ene keer smaakvol is en een andere keer gewoon niet lekker.
    Het zou toch constant goede kwaliteit moeten zijn?

5. Roman's profielfoto
    Roman heeft een recensie geschreven voor NISOS

Vriendelijke service.
    Eten is prima, niet slecht en goede porties.

6. Roman's profielfoto
    Roman heeft een recensie geschreven voor Grand Turquoise

Roman

Sfeervol restaurant, vriendelijke bediening.
    Mooie kaart met diversiteit. Niet enorm uitgebreid, maar een prima selectie.
    Eten wordt mooi verzorgd en is smaakvol.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Roman's profielfoto
    Roman heeft een recensie geschreven voor Enzo
    Italiaans Heerlen

Roman

Ik heb hier 2x pizza besteld en beide keren was het niet wat ik verwacht had.
    Erg vettig en vochtige topping. Tomatensaus smakeloos.
    Ik zal hier niet meer bestellen.

8. Roman's profielfoto
    Roman heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys

Roman

Fantastische locatie, vriendelijke en goede service.
    Eten is zeer goed. Kaart veranderd met de tijd.
    Een fijne ervaring.

9. Roman's profielfoto
    Roman heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Roman

Ik lees hier veel positieve reacties, maar heb dus een hele andere ervaring. Avond hier geweest met vrienden en het is niet voor herhaling. Concept is chaotisch en het eten onder de maat. Service ook niet fantastisch.
    We hebben bijna 3 kwartier met een ingevulde bestelling gewapperd. Er liep op het drukste van de avond op een gegeven moment nauwelijks personeel rond.
    De bestelde, zogenaamde tapas worden gewoon ergens op tafel neergezet en dan mag je uitvogelen wat het is. Afruimen tussen de rondes door gebeurt ook bijna niet, waardoor onze tafel steeds meer een rommel werd met lege schaaltjes en bakjes.
    Het eten is smaakloos en absoluut niet het geld waard. Droog vlees, waterige sausjes. Opgewarmde drab zonder smaak en nauwelijks warm. Echt niet lekker! Om van de karige en sobere nagerechtjes niet te spreken.
    Muziek veel te luid en onze tafel was veel te duister. We moesten de lampjes van onze telefoon gebruiken om de kaart te lezen.
    Geen goede ervaring dus en wij zullen hier niet meer naartoe gaan.

2,1
  10. Jo Brouwers.'s profielfoto
    Jo Brouwers. heeft een recensie geschreven voor Het Verre Oosten

Jo Brouwers.

Vandaag oa loempia afgehaald.
    De prijs is met €5,30 vrij hoog. Desalniettemin zat er geen vlees of kip in de loempia, hetgeen eerder wel het geval was, helemaal gevuld met taugé

11. John de Vogel's profielfoto
    John de Vogel heeft een recensie geschreven voor Taj Mahal

John de Vogel

Vandaag wezen eten met mijn vrouw om iets te vieren.
    Was niet druk vanwege dodenherdenking denk ik, want verder in Heerlen was het ook rustig.
    Ondanks dat genoten van een heerlijke (pittige) lamscurrie en mijn vrouw koos de vegetarische variant.
    Dit is wat ik als voormalig horeca ondernemer waardeer, dat er niet iets wordt weggelaten, maar een heerlijk aangepast gerecht wordt geserveerd.
    Ik ken de eigenaar van voormalig restaurant bij de Akerstraat maar deze locatie en nog steeds zijn gastvrijheid zijn de moeite waard om te genieten van de echte indiase smaken maar natuurlijk ook de gastvrijheid. Vandaag 4 mei veel om bij stil te staan, land, afkomst en geschiedenis. Ben blij dat ik hier als chefkok en mens elke dag mag genieten van het eten van mensen die uit hun land zijn vertrokken en ons een bijdrage hebben geleverd aan mondiale gerechten.

12. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Yvonne

Was er nu voor de 3e keer, maar de eerste 2 maal was voor de verhuizing. Toen was het gezellig, goede sfeer en lekker. Nu, na de verhuizing, geen leuke sfeer meer, meer een vreetschuur, doet niet grieks aan, eten was lauw en opgewarmd. Kipblokjes in saus was 1 kipblokje en de rest saus… erg achteruit gegaan. Ik kom nooit meer terug… jammer maar helaas.

13. Rob Knol's profielfoto
    Rob Knol heeft een recensie geschreven voor Big Rib
    Steakhouse Heerlen

Rob Knol

Vandaag spareribs gegeten.
    Friten waren doorbakken. Leken wel frites sticks.
    Spareribs hadden iets langer in de oven gemogen.
    De pittige saus was niet pittig. Had ook niet veel smaak. Leek wel aangelengd met water.
    Hoop dat dit eenmalig was anders zijn jullie een vaste klant kwijt.

14. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Er was geen sfeer. Een te grote galmbak van een zaal. Ik miste de knusheid, het gevoel van gezellig tafelen…
    Het eten smaakte op zich prima, alleen de presentatie viel tegen. Kleine schaaltje met nog kleinere porties… De keftedakia, 2 kleine sponsballetjes in tomaten sap… geen dikke saus zoals het hoort. Eigenlijk zat alles wel in erg dunne saus… Nogmaals, de smaak op zich prima maar wel veel uit magnetron volgens mij…
    Niemand die iets zei over het desert principe. Dus geen desert gehad.
    Als ik het vergelijk met andere all you can eat tapas restaurants dan zit deze onderin… Geprobeerd maar wij gaan niet meer terug.

15. Tom hendrix's profielfoto
    Tom hendrix heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Tom hendrix

Oude locatie was veel sfeervoller. Eten was oke. Bediening was wel prima!

16. Chris tamaar's profielfoto
    Chris tamaar heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Chris tamaar

Heerlijk eten, vriendelijk personeel.
    Als er al een foutje was dan wordt het meteen opgelost. Zeker een aanrader!!

17. DR's profielfoto
    DR heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Allereerst heel vriendelijk personeel ! Inrichting is in principe mooi, alleen helaas weer zo’n typische vreethal als je snapt wat ik bedoel, echter wel onderscheidend van de rest (in positieve zin).
    1e ronde ging het alleen bij mij al 2x mis, 1 item vergeten en tot 2x toe verbrandde saus gekregen terwijl door mij was aangegeven dat het echt aan de saus lag. Vervolgens waren wij 2 uur verder en was de 3e ronde nogsteeds niet compleet aan tafel. Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit allemaal na aangeven netjes werd opgelost en gecompenseerd. Zeker weten een hoop lekkere gerechten maar ook een aantal gerechten die flink tegenvielen door de smaak (te zout of juist te flauw, te gaar, te diep gegrilld waardoor het enorm bitter smaakte). Het dessertbuffet was standaard, niet meer dan normaal voor een all you can eat restaurant. Mijn eindconclusie is dat als je keukenpersoneel het bij een halfvolle zaak al niet krijgt getrokken, dat je misschien om je gasten te behouden eens begint met minder gasten aan te nemen zodat de werkdruk voor de keuken lager is. Voor die paar dingen wat wel echt lekker waren en goed gingen, en de (ik neem aan) bedrijfsleider die alles netjes afhandelde voor ons, hoef ik hier helaas niet meer terug te komen. Toch bedankt aan vooral degene die ons netjes heeft geholpen met de klachten, chapeau ! Wellicht als ik jullie naam in de toekomst wat positiever rond hoor gaan, dat ik het dan nog een kans wil geven.

18. H.Persoon's profielfoto
    H.Persoon heeft een recensie geschreven voor Il Castello

H.Persoon

Vandaag eten geweest met 10 personen.
    Pizza's waren koud en taai. Zeer slecht.
    Niet aan te bevelen
    Eerste keer restaurant bezocht, maar nooit meer.

19. Marc Boosten's profielfoto
    Marc Boosten heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Wat een aanfluiting. Ik heb me geschaamd dat ik onze vrienden hiermee naartoe heb genomen. Ongezellige zaak met totaal geen sturing op het gebied van het personeel. Niemand neemt de leiding waardoor we niet meer dan twee rondes gegeten hebben. De eerste ronde kwam vrij vlot, de tweede ronde hadden we na 45 minuten wachten nog steeds niet compleet en dan te bedenken dat een jongeman tussendoor onze bestelling opnieuw geplaatst had en er weer niks kwam. Ook de bestelde drankjes arriveerden niet aan de tafel.
    En dan het eten, smaakloos, veel te veel saus en het zoontje van onze vrienden verwoordde de gehaktballetjes heel correct; net een spons.
    Bij het afrekenen viel de medewerker op dat we maar twee rondes gehad hadden en mijn vrouw vertelde wat er allemaal was misgegaan. Hij gaf spontaan 25% korting en hoopte dat we toch nog eens terug kwamen. Nee, bedankt. Maar die ene ster is wel alleen voor deze medewerker!

20. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Laten we positief beginnen. De medewerkers zijn heel vriendelijk en de sfeer tussen hen onderling is ook goed. Ondanks dat de hoofdingang gesloten was omdat de eigenaar te laat was met z'n sleutel, werden we via de zij-ingang vrolijk ontvangen.
    Helaas hebben we over het eten weinig goeds te melden. Het was het soms helemaal niet, en meestal net niet. Slechts twee of drie gerechtjes waren echt smakelijk te noemen. De rest liet qua smaak, textuur en kwaliteit echt te wensen over. Met een heel dubbel gevoel rekenden we na een kleine anderhalf uur maar liefst 85 euro af voor twee personen. Waar wel twee cocktails in meegerekend zaten.
    Als je dan toch besluit te gaan: de cocktail Dolce Vita was heerlijk.