Nieuwste foto's in Heerlen

Laatste updates in Heerlen

1. D's profielfoto
    D heeft een recensie geschreven voor De Kroon

We waren met 5 volwassen en 4 kinderen bij de kroon gaan eten, waarvan we vooraf hadden gereserveerd voor een tafel bij het speelgedeelte, we kwamen binnen had ze al een andere tafel voor ons gereserveerd, niet bij het speelgedeelte. Uit eindelijk toch die tafel gekregen waar we om vroegen. Er was een nieuw meisje in dienst was haar tweede dag die deed het drinken opnemen, nou goed iedereen moet leren, maar zo klant onvriendelijk, toen het invullen van de lijst éérste ronde had ik sushi besteld echt een eeuwigheid op moetten wachten voordat het gebracht werd. Tweede ronde uit eindelijk maar meteen ingevuld komen ze de lijst niet ophalen toen maar zelf naar voren gebracht (sorry mevrouw maar we hebben op moment weinig personeel) krijg je dan te horen.
    De porties waren ook echt groot vond ik je zat al snel vol, wat erg jammer is want zo kun je niet veel van alles proeven. Al eerder aangegeven bij de baas maar ze doen er niks mee, je krijgt nog steeds een bordje vol.
    Toen het dessert, de hartige toetjes liggen gewoon bevroren in de vrieskist bij het ijs erbij… dit hoort gewoon niet!
    Al met al het was een hectische avond waar je echt alleen bezig was of ze het goed deden serveren, opletten of je nu daadwerkelijk echt alles van de ronde heb gekregen continu de lijst zelf moest afgeven voren en handjes in de lucht om te vragen of je nog aub nog wat te drinken mocht, want het nieuwe meisje van de drank liep steeds langs onze tafel af en ze zei ook nog ik ben niet van de lijst die neem ik niet mee daar is me andere collega voor…
    Het afrekenen we hadden all- inn gepakt, maar schandalig dat ze voor de kleine kinderen zoveel durven te vragen die eten 2 happen en zitten erna al vol… daar had ik al 3 happy meals voor, voor dat geld. Conclusie geen aanrader de kroon!

2. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Fuerte Real

Het eten was goed maar de prijzen van de wijn staan niet in verhouding met de rest. 7 euro voor een glas wijn is veel te duur.

3. Marcel Verhoeven's profielfoto
    Marcel Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Fuerte Real

Marcel Verhoeven

Tapasbar onwaardig! Heeft niets met tapas te maken. Gewoon een soort vernederlandste tapas.
    Bediening was ook matig.

4. Rilana's profielfoto
    Rilana heeft een recensie geschreven voor Friture Limburgia

De keren dat ik geweest ben, smaakte het goed.
    Vooral de satésaus is er erg lekker. En de eigenaar/uitbater is erg vriendelijk.

5. Doutzenberg's profielfoto
    Doutzenberg heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Doutzenberg

De bediening was super vriendelijk en snel en het eten was heel goed ik vind alleen persoonlijk dat de calamaris iets krokanter gebakken mag verder was het heerlijk komen zeer zeker terug 😍😍😇😇

6. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor La Passione
    Italiaans Heerlen

Uitstekend restaurant, voor Heerlense begrippen erg ON Heerlens. Kan t iedereen aanraden die echt lekker Italiaans wil eten en dan bedoel ik geen pizza 😂

7. Eddie's profielfoto

Edn woord, geweldig!

8. Max Lu's profielfoto
    Max Lu heeft gereageerd op een recensie van Sushi Vandaag
    Max Lu
    Van restaurant

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Spijtig om te horen dat uw avondje uit niet naar wens verliep. Dat is wel onze doelstelling. Zoals ook al aangegeven is, zullen we uw punten intern bespreken en eraan werken. MVG MAX

9. rb's profielfoto
    rb heeft gereageerd op een recensie van Eetlokaal Zaartje

Wat een grove leugen ,ik bood zelfs aan om koffie extra te betalen, en het toetje hoefde ik niet, nou ja de reacties spreken voor zich, Daarbij had ik water besteld en niet gekregen maar stond wel op de rekening!
    Verder reageer ik hier niet meer op ,veel succes u zult het nodig hebben

10. Eddie's profielfoto

Beste,
    Wat leuk dat u een recensie schrijft, maar dat moet u ook de waarheid vertellen en niet ons slecht maken als u uw zin niet krijgt. De 20 personeelsleden vinden dit niet fijn want behouden graag hun baan!

U wilde koffie ipv een toetje en dat valt niet in het 3 gangen menu van 12,75. U kon de koffie gewoon erna nemen ook zonder nagerecht maar u wilde deze niet betalen. Ik heb getragt het uit te leggen maar u wilde al helemaal niet horen. Jammer, maar wij willen graag nog langer open blijven en kunnen niet gratis producten verstrekken, zeker niet met de prijs en kwaliteit waar wij mee werken!

11. Eva v.d berg's profielfoto
    Eva v.d berg heeft een recensie geschreven voor Eetlokaal Zaartje

Eva v.d berg

Gisteravond wezen eten, eten was dik oké, bediening heel vriendelijk, helaas hadden we het idee dat de mevrouw achter de bar het totaal niet aankon drankjes duurde te lang terwijl de bediening heel vlot was.. Jammer van zo’n mooie zaak verder komen we zeker nog een keertje terug

12. Rb's profielfoto
    Rb heeft een recensie geschreven voor Eetlokaal Zaartje

Eten was goed voor die prijs maar personeel liep niet over van vriendelijkheid en toen ik vroeg om koffie ipv een toetje was dat absoluut niet mogelijk volgens de baas. Ook niet als ik bij betaalde want de koffie hoorde niet bij het menu.
    Heb al vele restaurants bezocht maar dit nog nooit meegemaakt. Geen volgend bezoek meer voor mij.

13. Marian Uerlings's profielfoto
    Marian Uerlings heeft een recensie geschreven voor Eetlokaal Zaartje

Heerlijk gister gegeten met mijn dochter.
    3 Gangen menu voor een goede prijs, zeker voor herhaling vatbaar.
    Personeel vriendelijk niets op aan te merken.

14. Kirsten's profielfoto
    Kirsten heeft een recensie geschreven voor Sushi Vandaag

Kirsten

Al vaker geweest en ook nu weer lekker gegeten. We waren met 2 man en lekker vroeg. Personeel had nog niet veel te doen en liepen onderling naar elkaar te roepen wie er koffie wilde??!! Daarbij vandaag een zeeeeeer onvriendelijke serveerster, sorry hoor maar als ze 2 woorden heeft gezegd was het veel, kon geen glimlach vanaf en als je iets vroeg keek ze je aan alsof he Chinees sprak, dus deze dame is NIET geschikt.

15. Peter Valkenburg's profielfoto
    Peter Valkenburg heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

Peter Valkenburg

Wij hadden een familie-etentje met 8 personen. Op de menukaart viel genoeg te kiezen, zodat iedereen aan zijn trekken kwam. Het weer was perfect dus we konden heerlijk op het het terras zitten met uitzicht op de vijver. Het eten was goed, genoeg variatie en mooie desserts. Bediening was ook goed, mooi op tijd kwam er steeds iemand langs voor de drankjes. Voor ons was het in elk geval een geslaagd familietreffen.

16. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Eetlokaal Zaartje

Anoniem

Eten was koud, dit aangegeven bij de bedieningen. Jongedame deed erg bot en kortaf. Mag wel een cursus klantvriendelijkheid krijgen!

Voor de rest was de sfeer oke…

17. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Vishandel Bosten

Heeeeeel lang geleden dat ik zo lekker vis heb gegeten. Heb 's middags een haring op en voor de avond een tonijnsteak meegenomen. Sublieme kwaliteit! Dank jullie wel.

18. Emmie's profielfoto
    Emmie heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

We hadden een gezellige lunch met onze maandelijkse bijeenkomst van de oude toneelclub. Heerlijk gezeten in de schaduw met een lekkere salade. Genieten van een lekker kopje koffie na en een ijs was het een geslaagde middag. Bedankt weer Agnes en Jos voor je vriendelijke ontvangst.

Groetjes en tot een volgende keer.

19. Mircea Merloi's profielfoto
    Mircea Merloi heeft gereageerd op een recensie van Il Castello

Beste Kurt,
    Mijn naam is Mircea Merloi en ik ben de eigenaar van Il Castello
    Ik wil mijn excuses aanbieden en tegelijkertijd jou bedanken voor de opbouwende kritiek
    Door jou reactie zijn we beter geworden
    Op onze terras mag niet meer gerookt woorden
    Ik heb iemand in dienst genomen die de vliegen op terras kan vangen
    Minder tafels op terras zodat geen enkele terras stoel geraakt kan zijn ook als het per ongeluk zou zijn
    Helaas kan ik je verder met andere frustraties niet helpen
    Kom gerust naar binnen,drinken we een koffie en dan hoor ik wel wat het eigenlijk jouw probleem is
    Met vriendelijk groet en tot jouw dienst,
    Mircea Merloi

20. Eddie's profielfoto

Geachte,

Als het allemaal zo slecht is waarom heeft u niks gezegd? Voor ons is dit edn raadsel en wij hebben dit niet geconstateerd. Daarnaast is 80% van onze producten vers. Slechte bediening? Was het misschien een beetje druk en moest u wat langer wachten? Sorrie maar dat heb je wel eens als het druk is. Maar langer wachten dan een half uur is er niet bij. Jammer dat u onze zaak slecht maakt, er werken 20 personeelsleden die zich elke dag inzetten voor onze gasten. Denkt u ook daar aan ipv anoniem te reageren! Thanks but no thanks.

21. Brydon's profielfoto
    Brydon heeft een recensie geschreven voor Eetlokaal Zaartje

Slecht eten, alles uit de vriezer en wat opgelapt voor consumptie. Echt heel slecht! De prijs is er dan ook naar. Het eten was goedkoop. De bediening erg slecht. Geen interactie met de gasten en ik moest telkens vragen of ze nog een drankje konden komen opnemen. Kortom eens en nooit weer!

22. DH's profielfoto
    DH heeft een recensie geschreven voor Big Rib
    Steakhouse Heerlen

Big-rib uit mijn lijf!

De frietjes waren zo slap en koud, leken wel over van de dag ervoor, afschuwelijk.
    Ben & Jerry’s en het dessert wat bij het menu hoort meteen kunnen weggooien, dat was helemaal gesmolten. Bij telefonisch contact hierover werd alleen maar gezegd dat het nu eenmaal buiten warm is. Als je geen kwaliteit kunt leveren, moet je het niet aanbieden!! Ook deed de medewerker aan de telefoon totaal geen moeite om naar een oplossing te zoeken, het was nou eenmaal warm. Totaal klantonvriendelijk. Echt heel slecht! Wij zullen hier nooit meer bestellen, dit was de € 35,- niet waard!

23. Kurt's profielfoto
    Kurt heeft een recensie geschreven voor Il Castello

We namen plaats buiten op het terras waar plots andere mensen naast ons begonnen te roken met 2 personen. We vroegen om van plaats te veranderen maar de manager maakte daar een probleem van en zei dat we naar binnen moesten te gaan. Dit terwijl er voldoende plekken waren op het terras waar we ook konden plaatsnemen. Het feit dat de manager er onbegrip voor had vind ik best kwalijk. Eenmaal op een andere plek buiten werden we belaagd door een tiental vliegen, niet alleen wij maar ook gasten om ons heen waren op en neer aan het slaan. Toen we het eten kregen kwamen er ook nieuwe gasten aangelopen en de manager was zo enthousiast dat hij per ongeluk mijn vriendin bijna van haar stoel afduwde en haar nieuwe handtas op de grond viel. Terwijl we aten liepen zowel de manager als de andere bediende steeds achter mij tussen de tafeltjes terwijl er helemaal geen ruimte was. Bij de eerste keer voelde ik de vork in mijn keel prikken wat best onaangenaam was!! En dit terwijl een tafel naast ons bijna 1 meter ruimte was voor de gehele bediening. Onvriendelijk, onhygiënisch, onbegripvol, lomp, respectloos en daarom ook echt geen aanrader!

24. sharzar's profielfoto
    sharzar heeft een recensie geschreven voor Po San
    Chinees-Indisch Heerlen

sharzar

Het eten is lekker. De chinees en de friture evenzo. De kwaliteit is goed tegenover de prijs. Ze zijn altijd aardig daar.

25. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Po San
    Chinees-Indisch Heerlen

Altijd lekker, voordelig en vriendelijk.

26. l caris's profielfoto
    l caris heeft gereageerd op een recensie van Schnitzelbar

Ik ben er ook geweest had nog nooit de Bosnische keuken gehad , in een woord heerlijk, gemengde grilschotel half vis en half vlees vriendelijk personeel echt voor herhaling vatbaar jammie

27. Ad de Jong's profielfoto
    Ad de Jong heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Heerlen

Vreselijk onvriendelijke dame achter de counter. Ik wilde een burger. Wat voor burger was de vraag. Dat weet ik niet, wat hebben jullie was mijn antwoord. Ja, zo veel. Moet u zelf bekijken was het antwoord.
    Lekkere manager daar die dat toestaat.

28. Jos's profielfoto
    Jos heeft gereageerd op een recensie van 't Oude Poorthuys
    Jos

Geachte heer Martens,
    Hartelijk dank voor uw feedback en we waarderen het zeer dat u uw ervaring op deze manier met ons deelt.
    Ik schrok toen ik las dat ik u geen goedendag/avond gewenst heb toen u langs mij liep. Dit is absoluut niet mijn bedoeling geweest en bied hiervoor mijn welgemeende excuses aan.
    Ik wil er graag aan toevoegen dat sommige gasten meer aandacht vragen dan anderen. Het is daarom soms lastig om de aandacht goed te verdelen. Uw kritiek hierop heeft me zeker aan het denken gezet. Ik zal mijn uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen.

29. Paul Albertz's profielfoto
    Paul Albertz heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Voor de eerste keer er wezen eten. Het viel vies tegen. Hun concept is 2 gerechten per keer mag je bestellen, je krijgt daar 1 gerechtje van en de 2de komt pas veel later. Met het gevolg dat een persoon 2 gerechtjes binnen een bepaalde tijd krijgt en de ander een half uur niets. De prijs is dan ook veel te duur als je bekijkt wat en hoeveel je maar krijgt in die tijd. De wachtijden zijn erg lang, binnen anderhalf uur had mijn vrouw pas 4 kleine gerechtjes gekregen want het zijn tapas, dus maar 2 keer kunnen bestellen, terwijl ik 3 keer heb kunnen bestellen en ook het gevraagde heb gekregen. Houd jij van magnetron eten en gefrituurd eten dan zal je het waarschijnlijk wel lekker vinden, maar voor ons was dit de eerste en tevens de laatste keer.

30. Siderakis's profielfoto
    Siderakis heeft gereageerd op een recensie van Rhodos
    Siderakis

Dank u wel. Tot gauw.