Nieuwste foto's in Heerlen

Laatste updates in Heerlen

1. Paas's profielfoto
    Paas heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys

Heerlijk gegeten met mijn gezin, borden mooi opgemaakt. Gezellig in de serre uitkijkend op de vijver. Het was top.

2. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Anoniem

Heerlijk gegeten en leuke bediening. Ondanks de corona maatregelen toch sfeervol!!

3. Marjo schulte's profielfoto
    Marjo schulte heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys

Marjo schulte

Zoals gewoonlijk prima kwaliteit eten, gezellig personeel en betaalbare prijzen.

4. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor Grand Turquoise

Het was weer als vanouds genieten hier op het terras. Heerlijk eten, goede service.

12 vorige recensies
  5. Le Burger heeft een nieuwe foto
  6. Le Burger heeft een nieuwe foto
  7. Chris Boes's profielfoto
    Chris Boes heeft een recensie geschreven voor Big Rib
    Steakhouse Heerlen

De frieten waren knokenhard alsof ze 3 dagen oud waren de ribs waren flauw
    En de rest wat er bij zat aan vlees was geen vlees!!🤦🏼‍♂️ Het gyros wat er bij zat heb ik nog nooit in me leven gehad echt erg deze plaats moet zich schamen!!!
    Als je al geen frieten kunt bakken en laat staan dan de rest van vlees!!!🤬🤬
    Het was slecht we komen nooit meer en dat voor €50,- aan vlees wat uiteindelijk in de prullenbak ligt omdat je niet ziek wilt worden!!
    Bestelling gedaan op 17 uur op 31 -5- 2020

8. Simons's profielfoto
    Simons heeft een recensie geschreven voor Eetlokaal Zaartje

Heel erg jammer. Ruim 20 minuten te laat. De porties afgemeten. Groente had geen smaak en de kip was heel erg droog. Voor mij geen tweede keer meer.
    Positief punt: de frietjes waren lekker.

9. Ben Kuijpers's profielfoto
    Ben Kuijpers heeft een recensie geschreven voor Het Verre Oosten

Zeer lekker ben vanwege corona twee keer in landgraaf geweest, was wel te eten maar bij Verre Oosten nog altijd het beste menu chef Kok raad ik iedereen aan nassi of bami geen probleem

10. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Broodjes Express Pani

Bianca

Broodje en tosti's besteld voor bezorging 13.15 uur. Twee keer moeten bellen, uiteindelijk pas om 14 u gearriveerd. Tosti's waren koud, en er zit maar een heel klein potje saus bij voor een XXL tosti.

11. Hettie's profielfoto
    Hettie heeft een recensie geschreven voor Da Peco

Donderdag eten besteld, 2 x voorgerecht, 2 x pizza en 1 x salade voor vandaag. Ze zouden om half 6 het eten bezorgen.
    Om 18.00 Uur gebeld waar de bestelling bleef. Sorry iets mis gegaan, kan natuulijk altijd. Bestelling opnieuw doorgegeven en half uur later bezorgd. De voorgerechten waren lekker en de pizza van partner ook maar ik had een vegetarische pizza zonder artisjokken besteld omdat ik hier heel erg alergisch voor ben en er zaten wel artisjokken op. Eraf halen heeft geen zin want het zit toch in de pizza dus opnieuw gebeld dat er artisjokken op de pizza zaten. Sorry foutje we brengen een nieuwe vegetarische pizza zonder artisjokken. 1 Uur later werd de pizza bezorgd. Of hij lekker was? Geen idee want er zat salami op en als vegetarier eet ik dus geen vlees en ik heb een vegetarische pizza besteld en dan verwacht ik ook een vegetarische.
    Geen succes dus!

12. Deken Hans Kuijer's profielfoto
    Deken Hans Kuijer heeft een recensie geschreven voor Da Peco

Deken Hans Kuijer

Ik heb 1e paasdag het eten besteld bij Da Peco.
    We kennen Peco al van zijn Maastrichtse periode. Dus al bijna 30 jaar.
    Het eten dat ik zelf afhaalde was zoals gewend heerlijk, overheerlijk. Ik kan iedereen aanbevelen om in deze Corona crisis bij hem het Italiaanse eten te bestellen.
    Peco en Loridana, heel veel dank, door jullie inspanning hebben we uiteindelijk de eerste paasdag afgesloten met een heerlijk Italiaans diner. Tot gauw!

13. andre jansen's profielfoto
    andre jansen heeft een recensie geschreven voor Eetlokaal Zaartje

andre jansen

Vandaag 1 paasdag drie gangendiner laten bezorgen, werd precies op tijd bezorgd. Zeer tevreden en ruim voldoende, was lekker, zeker voor meerdere keren vatbaar.

14. Siderakis's profielfoto
    Siderakis heeft gereageerd op een recensie van Rhodos
    Siderakis
    Van restaurant

😩

15. Jack's profielfoto
    Jack heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Laat aub niks bezorgen, de porties zijn waardeloos!
    Véél te klein, niet te vergelijken met in het restaurant en de smaak ook niet!

16. Levi's profielfoto
    Levi heeft een recensie geschreven voor Friture Heerlerbaan

Super lekkere frieten! Wij genieten keer op keer van deze geweldige friture. Top service, zeer vriendelijk en grappig personeel. Een aanwinst voor de Heerlerbaan!!!! Een echte aanrader!

17. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor Friture Heerlerbaan

Hele slechte service!!
    Je staat 10 minuten in de rij te wachten, besteld 2 bicky burgers van samen 11,- en krijgt als antwoord nee daar hebben we nu geen tijd voor! Dit heb ik nog nooit mee gemaakt bij een friture. Mij zullen we in ieder geval nooit meer zien!!

18. Math Henssen's profielfoto
    Math Henssen heeft een recensie geschreven voor Cappuccino Lounge

We hadden er na een rondleiding in het maankwartier een buffet besteld voor de 43 leden van mandoline orkest Sorriënto Simpelveld.
    Het werd een zeer geslaagde verenigings activiteit. De bijdrage van Gaby en Ton in hun gezellige zaak met goed verzorgd buffet, en goed aangeklede dranken heeft hier zeker toe bij bedragen.
    Mensen van Cappuccino ik kan als voorzitter van Sorriënto alleen maar zeggen Chapeau.

19. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Friture Ilona

Super snel. Lekkere frietjes en snacks. Zeer vriendelijke bediening.

20. Margo's profielfoto
    Margo heeft een recensie geschreven voor Vishandel Bosten

Wij kregen niet het gevoel welkom te zijn. Klantvriendelijkheid onderscheid zich in ons-kent-ons en vreemde-wat-kom-jij-hier-doen.
    Mensen die later komen voor gebakken vis krijgen hem eerder en wordt gevraagd of het voldoende is en of de saus apart moet: bij ons niet. Vis was prima en aan de kwaliteit twijfel ik niet, maar dan nog is de smaak mede afhankelijk van een beetje klantvriendelijkheid en service. Niet voor herhaling vatbaar.

21. Tamara 's profielfoto
    Tamara heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Op een drukke zondagavond na gebeld te hebben of we wat eerder konden komen dan de afgesproken tijd, wat geen probleem was, werden we ergens achter in een hoek geduwd. Na 30 minuten hebben we zelf maar gevraagd of we wat drinken mochten bestellen omdat niemand kwam. Na 10 minuten kwamen ze naar ons toe om van tafel te veranderen en daar werden we binnen 2 minuten door 3 verschillende mensen gevraagd of we al drinken hadden gehad. Daarna werd de kaart op de tafel gelegd, met pen en invulblaadje zonder enige uitleg of de vraag of we het concept kende, waardoor we de eerste ronde goed kregen, maar de tweede ronde radicaal mis ging en ik na 30 minuten wachten toch maar eens ben gaan navragen waar het bleef en ze me toen pas zeiden dat het verkeerd was ingevuld.
    Het eten zelf was op zich wel lekker, alleen erg jammer dat deze ervaring de avond wat heeft bedrukt.

22. Reumkens's profielfoto
    Reumkens heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys

Reumkens

Ontvangst en bediening prima, evenals de kaart. Wij kozen de Huyslunch, bestaande uit een groentesoepje (met doorgekookt rundvlees, smaak was wel goed, broodje carpaccio (prima) en broodje met te natte tonijnsalade. Smaak was wel goed.

23. Dassen's profielfoto
    Dassen heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Het was lekker, gezellig, gastvrij en prijs helemaal oke.