Nieuwste foto's in Heerlen

Laatste updates in Heerlen

1. G.Eleveld's profielfoto
    G.Eleveld heeft een recensie geschreven voor Rasa Senang

Het eten had weinig Indisch. Wat ik miste waren de lekker gekruide recepten. Het smaakte bijna allemaal hetzelfde. De vleesgerechten hadden weinig smaak en de hete eieren, garnalen en een kipgerecht hadden allemaal dezelfde doorzichtige saus met wat chilisnippers. Voor mij was het de eerste keer daar en had er wel wat van verwacht, dus het was ook gelijk de laatste keer. De bediening is onervaren en liepen maar wat heen en weer. Ze willen al afruimen terwijl je nog aan het eten bent.

2. Marjan Boumans's profielfoto
    Marjan Boumans heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys

Marjan Boumans

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede en vriendelijke bediening, en op verzoek bij reservering (ronde tafel)werd voldaan.

3. Rrob van Laar's profielfoto
    Rrob van Laar heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Rrob van Laar

Heerlijk gegeten.
    Mooi restaurant, hele vriendelijke bediening, en een goede prijs!
    Perfect dus

4. Harold's profielfoto
    Harold heeft een recensie geschreven voor Toko-Patja
    Indonesisch Heerlen

Ze zijn netjes en vriendelijk en het eten smaakt er lekker.

5. Martin Drescher's profielfoto
    Martin Drescher heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Martin Drescher

We hebben uitstekend gegeten. Absoluut een aanrader!

6. Bert Houben's profielfoto
    Bert Houben heeft een recensie geschreven voor Enzo

Bert Houben

Alsof ik weer terug was in Siena. Eten heeft alles te maken met smaak en daar valt niet over te twisten. Smaak is iets persoonlijks. Omdat ik al heel wat pizza's in mijn leven heb gegeten en dus geproefd, weet ik wat ik lekker vind. Mijn smaak is bepaald maar ook nog wel in ontwikkeling. De pizza's van Enzo smaken uitmuntend. Het deeg is goed, de tomatensaus is heerlijk en springt er echt uit. Een lekker krokante rand en een dun middenstuk. We hadden pizza Capricciosa en een pizza Napoli. Als toetje een tiramisu en een panna cotta. De tiramisu was licht verteerbaar en ook weer heerlijk, een lekkere chocolade/koffie smaak. De panna cotta was bedekt met heerlijk fruit. Toetjes en pizza's waren heerlijk en vielen niet zwaar op de maag.

Ik had van te voren besteld en dat was maar goed ook want het was druk. Die drukte vond ik een goed teken, dan zou het ook wel lekker zijn. Ik rekende mijn bestelling af en kon na 3 minuten al de bestelling mee nemen. Hierdoor had ik weinig tijd om het bereidingsproces van de pizza's te bekijken. Er was een enorme bedrijvigheid te zien en te horen in de open keuken. Een grote marmeren tafel waar de deegballen werden uitgetrokken tot de juiste vorm. Aan de andere kant van de ruimte stonden de grote ovens waar in een rap tempo pizza's werden gebakken. Toen ik bij vrienden en familie de naam van Enzo liet vallen bleek iedereen er al mee vertrouwd te zijn en er ook alleen maar goede ervaringen mee te hebben. Jammer dat ze dit niet eerder met ons hebben gedeeld.

7. Resie Scheeren's profielfoto
    Resie Scheeren heeft een recensie geschreven voor Ristorante Da Nando

Resie Scheeren

Lekker gegeten in een sfeervolle setting, met vriendelijke bediening en goede service.
    In de keuken was iets mis gegaan met de bestelling waardoor we langer moesten wachten; dit werd gecompenseerd door een gratis drankje.
    Gevraagd of er bij de lasagne meer saus kon worden geserveerd; dit was geen enkel probleem.

8. Hubertine N.'s profielfoto
    Hubertine N. heeft een recensie geschreven voor La Passione
    Italiaans Heerlen

Vreemd dat na zo'n anderhalf jaar open te zijn, er al besloten is om op Zondag, toch, gezien andere Italiaanse restaurants in Heerlen, een gewilde uit-eten avond, te sluiten. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om door de week te gaan. Ook wel wat prijzig om na je werk even binnen te wippen. Daarbij zijn ze niet echt blij als je voor 18.00 uur voor de deur staat, terwijl men om 17.00 uur open gaat....Toch niet al sterallures hoop ik toch? In elk geval zijn de concurrenten nog niet te beroerd om open te zijn. Zij zijn nog altijd blij met klandizie....

9. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Enzo
    Italiaans Heerlen

ENZO heeft geen bezorgservice dus de info die hierboven vermeld staat is niet correct. Het is een afhaalzaak waar heerlijke Italiaanse gerechten gemaakt worden, pasta's, pizza's, salades, broodjes etc. Van tevoren telefonisch bestellen is wel aan te raden, maar is geen must.
    Het eten is top! Eigenaren en personeel ook altijd even aardig. Ik kom er al jaren net zoals vele bewoners uit mijn buurt, dus dat zegt genoeg.

Ga zo door Enzo en team!

10. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Op zondagavond hier wezen eten met vrienden. Het smaakte allemaal prima totdat ik op een gegeven moment even niet wist waar ik op zat te kauwen. Bleek dat er 2 stukjes plastic (beide stukjes ongeveer 1x1 cm) in het gerecht zaten. Toen ik het de bediening liet zien was de reactie: ik zal de keuken laten weten dat ze beter moeten opletten.
    Mij werd gevraagd of ik een nieuw gerecht wilde, maar dat hoefde van mij niet. Het is een all-you-can-eat concept, dus dat is niet echt een compensatie.
    Je zou toch verwachten dat je op z'n minst een hele dikke verontschuldiging krijgt aangeboden met een rondje van de zaak o.i.d.
    Toen iets later nog 2 andere medewerkers kwamen vragen of alles naar wens was en ik zei dat ik plastic in mijn eten had aangetroffen, volgde ook hier een erg lauwe reactie. Alsof ze het al gewend waren of zo. Ze waren niet bepaald geschokt erdoor.
    Maar goed, het was erg druk in de zaak en ik ben niet bepaald het type dat stampei gaat maken. Ik heb dus gewoon de rekening betaald (zonder fooi).
    Verder was het eten redelijk tot goed. Maar ik zal er beslist nooit meer gaan eten.

11. Hanny's profielfoto
    Hanny heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Het eten was zo lekker!
    Tot heel gauw weer :)

12. Margrit's profielfoto
    Margrit heeft een recensie geschreven voor Smaak & Vermaak
    Internationaal Heerlen

Super restaurant, zeer vriendelijke bediening (complimenten aan de dame die hier nieuw werkt), goed ontvangen en verzorgd. Van begin tot eind genoten van onze avond. Eten was ècht heerlijk. Dit was onze eerste keer bij smaak&vermaak, maar komen zeker snel weer terug!

13. Gaby Hoofs's profielfoto
    Gaby Hoofs heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

Een mooie locatie, vriendelijke en gastvrije bediening en heerlijk eten!
    Alle ingrediënten voor een top-avond.

14. Daniëlle 's profielfoto
    Daniëlle heeft een recensie geschreven voor Het Duitse Bakkertje

Lekkere broodjes en ook rijkelijk belegd. Het vaste personeel is helaas erg onvriendelijk en komt soms ook onverzorgd voor de dag.

15. tiny's profielfoto
    tiny heeft een recensie geschreven voor Rasa Senang

Gisteren weer lekker gegeten met 8 man,
    komen vaker met familie en zeker 2 keer in de maand.
    Goed buffet, vullen geregeld bij, Ming is een geweldige man altijd vriendelijk, geweldig voor zijn personeel, goede bediening meisjes en jongen vriendelijk.
    Prijs kwaliteit is fantastisch. Maar er zijn mensen die altijd klagen jammer.
    En het is voor ons niet naast de deur, wij komen uit Belgie. Echt een aanrader.

16. Pascal 's profielfoto
    Pascal heeft gereageerd op een recensie van Fuerte Real

T zijn oplichters

17. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Eetlokaal Zaartje

Heerlijk eten en een uitstekende locatie, enigste minpuntje is het lang wachten tijdens het drie gangen menu.

18. R.Post's profielfoto
    R.Post heeft een recensie geschreven voor Brasserie Bracke

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
    Lekker gegeten!

19. Anita Nederstigt's profielfoto
    Anita Nederstigt heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Anita Nederstigt

Na een goede ervaring in de zomer buiten op het terras, besloten nog een keer terug te gaan. Wat een enorme teleurstelling! Binnen zo donker dat je met de zaklamp van je telefoon bij moest schijnen. Blijkbaar is het nodig een muziekje op te zetten, met een stevige basdreun. Wat door de vreselijke akoestiek, is dat het enige wat je hoort. De gerechten zijn door het slechte licht bruin, rood en beige van kleur, Je kunt niet onderscheidden wat welk gerecht is. Dan tot overmaat van ramp, soort van ketchup over de moussaka en de aardappel tortilla! Waarom in hemelsnaam? De wachttijd tussen de eerste en tweede ronde, was absurt lang, ruim een uur. Ondertussen ging de muziek steeds harder, waardoor je bijna moest schreeuwen om elkaar te verstaan. Helaas, nooit meer!!

20. Michelle's profielfoto
    Michelle heeft een recensie geschreven voor Sushi Vandaag

Toen we binnen kwamen hoefde we niet lang te wachten voordat we geholpen werden.
    Eten was lekker en we hoefde ook niet lang te wachten voordat het eten kwam.
    Ik kom zeker nog een keer!

21. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor 't Mopje
    Snackbar Heerlen

Lekkere patat en gezellige ouderwetse sfeer. Alleen nooit gratis frieten.

22. Annon Ekelhoff's profielfoto
    Annon Ekelhoff heeft een recensie geschreven voor Hoeve de Geleenhof

Vorig jaar heerlijk genoten van een menu met wild.
    Kan niet wachten om dit jaar weer eens een avondje te gaan genieten van de Wildkaart.
    Super gastvrij en warme sfeer!

23. P.J.Schlijper's profielfoto
    P.J.Schlijper heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys

P.J.Schlijper

Voorgerechten carpaccio en soep perfect.-Hoofdgerechten wild heerlijk - Vispakketje van witvisfilet iets minimaal - Nagerecht perfect.
    Ambiance netjes en goed verzorgd - bediening gastvrij.
    Aanrader.

24. Robin van Eijsden's profielfoto
    Robin van Eijsden heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

Heerlijk gegeten. Mooie locatie, in de zomer kun je er heerlijk op het mooie terras zitten. Binnen krijg je een huiskamer gevoel, dit maakt het ook gezellig. Voor ons zoontje een kinderijs besteld en erbij aangegeven dat hij jarig was. Hij kreeg een mooi opgemaakt bord met vuurfontijn. Wat een leuke verrassing voor hem.

25. Riny Blank's profielfoto
    Riny Blank heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys

Riny Blank

We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.

26. Ria Bakker's profielfoto
    Ria Bakker heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Ria Bakker

Leuke ontvangst, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.
    Wij waren al een paar keer bij jullie en komen zeker nog heel vaak terug.
    Top restaurant met veel keuzes.

27. Kowollik's profielfoto
    Kowollik heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

Genoten van het 3-gangen menu! Aan ieder gerecht is zorg besteed. Een ongedwongen en toch persoonlijke en kundige service. Voor herhaling vatbaar!

28. Romeijn's profielfoto
    Romeijn heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

Met 5 personen heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!

29. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Friture Frenkie

Niet gezellig en niet lekker.
    Eenmalig en nooit meer.

30. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

Samen met onze neef Christian uit Hannover een paar uurtjes heerlijk tafelen… In alle rust bijpraten over zoveel en meer…
    Directie en medewerkers dikke "Dankjewel"… En graag tot een volgende keer…