Nieuwste foto's in Heerlen

Laatste updates in Heerlen

1. Rika Marx's profielfoto
    Rika Marx heeft een recensie geschreven voor Da Peco
    Italiaans Heerlen

Heerlijk gegeten!!!! supervriendelijke bediening. fijne ambiance. Komen zeker terug!!!!!!
    Rika Marx

2. Jan Franssen's profielfoto
    Jan Franssen heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

Het restaurant 't Oude Poorthuys te Heerlen is een uitstekende locatie en het eten was prima verzorgd en smaakte gewoon voortreffelijk. Het personeel en de gasvrouw deden uitstekend hun best en waren heel vriendelijk naar hun gasten en behulpzaam. Het restaurant is dan ook een aanrader.

3. Leon's profielfoto
    Leon heeft een recensie geschreven voor De Rousch
    Nederlands Heerlen

Heerlijk eten.
    Gezellig.
    Fijn personeel.
    Mooie entourage.
    Aanrader voor een gezellig en betaalbaar avondje.

4. Liss's profielfoto
    Liss heeft een recensie geschreven voor Bagels & Beans

Super lekker om daar te zitten en eten en drinken.

5. Syl's profielfoto
    Syl heeft een recensie geschreven voor BUENO
    Spaans Heerlen

Het eten is lekker en meer dan genoeg keuze! De cocktails zijn lekker maar ook erg zoet. Het personeel was vriendelijk.

6. Demi's profielfoto
    Demi heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Heel gezellig en goede service het was allemaal even lekker.

7. Max's profielfoto
    Max heeft een recensie geschreven voor Peewee
    Snackbar Heerlen

Beste friture van Heerlen, verse friet en goede service!

8. Jos's profielfoto
    Jos heeft gereageerd op een recensie van 't Oude Poorthuys
    Jos
    Van restaurant

Geachte RoJo,

hartelijk dank voor de genomen moeite om ons deze feedback te geven.
    We zullen uw opmerkingen bespreken en er alles aan doen om dit niet nog een keer te laten gebeuren.

We hopen u spoedig weer te mogen ontvangen.

Met gastvrije groet uit Meezenbroek,

Agnes & Jos

9. Smulders R's profielfoto
    Smulders R heeft een recensie geschreven voor 't Koffiehuuske

Smulders R

Goed eten voor een betaalbare prijs. Vlotte bediening! Aanrader!

10. Monique thomas's profielfoto
    Monique thomas heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys

Monique thomas

Heerlijk gegeten… Fijne bediening… Wij komen zeker terug!

11. Sonja Van Tichelen's profielfoto
    Sonja Van Tichelen heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

Een reuze gezellige avond met super vers en een erg lekker 3 gangen menu aan een zeer democratische prijs.
    We hebben genoten van de vriendelijke bediening en van de hulp graag gegeven door de gastheer bij het terug rijden naar het hotel waar we verbleven.
    Dit is zeker een adres dat we zullen onthouden voor onze volgende vakantie. :)

12. RoJo's profielfoto
    RoJo heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

We hebben heerlijk gegeten maar het gastheerschap is voor verbetering vatbaar.
    De amuse was ook lekker maar werd opgediend zonder uit te leggen wat het was. Toen wij afgerekend hadden en weggingen werd er geen goedendag gezegd maar ons werd letterlijk van achter de bar de rug toegekeerd. Erg jammer… we hopen dat deze kritiek een positieve invloed heeft want voor het eten komen we wel graag terug.

13. Henri Beckers's profielfoto
    Henri Beckers heeft gereageerd op een recensie van De Rousch

Goedemiddag familie van de Weerdt,

Bedankt voor uw feedback met betrekking tot uw verblijf bij ons! Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor de service. Zoals ik kan lezen is deze niet naar behoren geweest en dat is absoluut niet de bedoeling! Graag wil ik u laten weten dat ik uw recensie ga oppakken met alle collega's in de keuken en bediening zodat ze hier van kunnen leren.
    Hopelijk mogen we u in de toekomst nog een keer ontvangen om te laten zien dat het weldegelijk anders kan!
    Ik wens u een prettige dag.

Hartelijke groet,

Auberge de Rousch

14. Seray Coenen's profielfoto
    Seray Coenen heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Seray Coenen

Vorige keer review achtergelaten over het feit dat ik 3× achter elkaar geen saus had gekregen, 1× geen probleem, maar 3×! En dan bieden ze je een blikje cola aan als zwijggeld, want de koerier moest van zijn baas vragen aan mij waarom ik een review had geschreven terwijl ik een blikje cola kreeg bij mijn volgende bestelling. Haha, omdat ik mijn kippetjes niet in een blikje cola dip, niet echt lekker en ik ben gewoon eerlijk! Dus omdat ik een blikje cola kreeg, was dat een soort van zwijggeld voor het tot 3× toe vergeten van de saus. Aah, oke, zo doen ze dat. Het eten is altijd heerlijk, maar nogmaals, ik mag toch zeker vermelden dat men tot 3× toe de saus vergeet?!! Excuse me, new york pizza. Wist niet dat jullie mij het zwijgen op wilde leggen door het aanbieden van een blikje cola. De wereld draait inderdaad vaak om oneerlijkheid, maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook moet zijn. Dus nogmaals bedankt voor de cola, en het lekkere eten, en de saus die er dit keer WEL bij zat, maar ik ga niet liegen wanneer men zo vaak iets vergeet. Kippetjes zonder saus smaken nu eenmaal niet zo lekker als met saus, duzzzz…

15. Jos's profielfoto
    Jos heeft gereageerd op een recensie van 't Oude Poorthuys
    Jos
    Van restaurant

Geachte heer Franssen,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie. We vinden het erg jammer dat uw diner minder positief was door de aanwezige hond. Over het toelaten van honden zijn de meningen uiteraard verdeeld. Omdat wij in een wandelgebied liggen zijn honden in de serre welkom (laminaatvloer), uiteraard altijd op de grond. We verwachten ook van de gasten die met een hond binnenkomen een bepaalde verantwoordelijkheid m.b.t. de verzorging van een hond. Mochten gasten desondanks last hebben van een hond, en dit aan ons kenbaar maken, dan proberen we uiteraard hierin altijd een oplossing te vinden.
    In onze andere ruimte ('t Jod Zimmer) worden ze niet toegelaten omdat daar vloerbedekking ligt. We kennen u als trouwe gast en zullen er alles aan doen om bij een eventueel volgend bezoek, de eventuele overlast voor u tot het minimum te beperken.

Met gastvrije groet uit Meezenbroek,

Agnes & Jos

16. Jan Franssen's profielfoto
    Jan Franssen heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys

Het restaurant
    't Oude Poorthuys in Heerlen, hier komen we regelmatig. Het is een voortreffelijke restaurant, prijs en kwaliteit staan in geode verhouding. Sfeer is prima en de bediening is vriendelijk en doen hun best om de klanten naar hun zin te maken. Alleen hebben we nu een klein puntje, wat nu ons voor het eerst opviel, dat een man en vrouw met hond toegelaten werden.
    Zelf zouden wij als we een restaurant beheren en er na streefde om boven het gemiddelde uit te steken, niet een gezelschap met hond binnen laten en beslist niet als het regent. Het natte vacht van een hond laat dan toch altijd een iets onprettige geur achter.
    Ongeacht, of een hond of welk dier dan ook, mooi braaf erbij zit, wij vinden dieren horen nu eenmaal in een restaurant niet thuis, echter dit is onze mening. Wij zouden het zelf niet toestaan.
    Een uitzondering zijn uiteraard geleidehonden en hier was absoluut in dit geval geen sprake van.

17. Cindy en Rico's profielfoto
    Cindy en Rico heeft een recensie geschreven voor Ronnie's BBQ RIBS

Cindy en Rico

Lekker gegeten.
    Leuke sfeer.
    Gewoon goed👍🏻

18. Club 'saint nicolas''s profielfoto
    Club 'saint nicolas' heeft gereageerd op een recensie van 't Oude Poorthuys

Helemaal eens met de inhoud, maar wij waren niet de Club Sain Nicolas, wij waren leden van Probus Nederland.

19. fam kerkhofs's profielfoto
    fam kerkhofs heeft een recensie geschreven voor De Admiraal

fam kerkhofs

Het eten was net alsof ik thuis aan het eten was. Dit kan ik thuis ook klaaraken

20. Club 'saint nicolas''s profielfoto
    Club 'saint nicolas' heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

Je komt er niet 'zomaar' voorbij, maar het loont meer dan de moeite om Gasterij 't Oude Poorthuys te bezoeken.
    Wij waren met een groep van 29 personen. De ontvangst was joviaal. Wij mochten plaats nemen in de serre waar de tafels gezellig ogend waren gedekt. De bediening was zeer vriendelijk en hetgeen ter tafel kwam werd door alle leden van onze groep geprezen.

Wij wensen Agnes en Jos heel veel succes in hun nieuwe en stijlvolle locatie.

21. heuvelman's profielfoto
    heuvelman heeft een recensie geschreven voor Carpe Diem

Was 1mooi restaurant. Met gezellige sfeer. Lekkere drankjes. Eten was ook lekker voor ieder wat wils.

22. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

Heerlijk gegeten, in een super gezellige locatie, leuke vriendelijke bediening, ook voor de veganist onder ons heerlijke gerechten op de kaart.. Alles top! 👌

23. Marielle dibbets's profielfoto
    Marielle dibbets heeft een recensie geschreven voor Brasserie Bracke

Marielle dibbets

Gisteren gaan zitten buiten op terras. Na een dik kwartier nog geen bediening. Terwijl de jongen ons had zien zitten en naar ons keek ging hij rustig bij een tafel staan kletsen en negeerde ons volkomen. Zeer onvriendelijk.

24. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Eldorado

Maak je een reservering. Kom je aan bordje met dicht tot 20 sept. Geen melding niks op site en de facebook pagina weg.

Slecht!

25. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor 't Oude Poorthuys
    Internationaal Heerlen

Prachtige locatie, heel vriendelijke en behulpzame bediening.
    Landelijk eten in de stad.
    Een oase van rust met mooi terras en serre en sfeervolle eetkamer.
    Het eten was zonder meer goed.
    Voor herhaling vatbaar.

26. Snijders's profielfoto
    Snijders heeft een recensie geschreven voor Saladin
    Pizzeria Heerlen

Aanrader!! Nieuwe eigenaar heel vriendelijk, goede service en lekker eten. Sparibs lekker mals, vielen zo van het bot af!.

27. Taverna Platia heeft een nieuwe foto
  28. Taverna Platia heeft een nieuwe foto