Anneke's profielfoto

Amsterdam
  3. 7,8

Bistro Gossimijne

Horst

Anneke heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Blok 10
    Internationaal Horst

Hier afgelopen donderdag heerlijk gegeten nav een verlaat verjaardagscadeautje tgv mijn moeders verjaardag. Eerder op de dag al wezen reserveren en meteen een drankje gedaan, bij binnenkomst rond 17.30 kregen we een mooie tafel aan het raam toegewezen. Eerste drankje en de kaart snel overhandigd gekregen, ruim voldoende keuze maar gezien ik wist waar ik zin in had was de beslissing snel gemaakt. Eenmaal brood met tapenade vooraf om te delen en vervolgens het trio van vis voor mij en de saté van varkenshaas voor mijn moeder.

Smakelijk brood, helaas niet warm afgebakken maar evenwel van goede kwaliteit, aangevuld met lekkere tzatziki, kerrieboter en tapenade. Daarop volgde ook het hoofdgerecht vrij vlot, echter zonder dat men mij toelichtte welke vis er op mijn bord lag, hier dus helaas een klein minpuntje, wat bij navraag snel door de attente collega-serveerster werd beantwoord.Maar sowieso verdwenen we na het opdienen helaas wat richting de vergeethoek. Een tweede drankje bestellen vergde nogal wat kunst- en vliegwerk, terwijl het toch eigenlijk helemaal niet zo druk was. Maar goed, de vis was super, mooi gaar, met lekker knapperige groenten en twee heerlijke sauzen, en ook de saté was af, dus verder niks te klagen en met een goed gevulde buik tegen een mooie prijs huiswaarts. Bediening, nog net iets meer oog voor je gast en dan is het plaatje af! Ik kom graag over een tijdje weer eens terug om te checken of hier iets mee gedaan is. Met vriendelijke groet, Anneke Machura

2. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Linda voor Hart van Horst niet leuk

Super lekker eten! Goede service! Toen er een regenbui kwam mochten we zelfs naar binnen met de hond. Hier gaan we zeker nog een keer eten!!

3. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Hester voor Sumo leuk

Nog nooit zulke slechte sushi gegeten. Smakeloos, niet vers, grote klodders mayonaise, rommelig gemaakt. En het gefrituurde eten droop van het oud-ruikende vet. In de biefrolleltjes bruine asperges (?) en verhouding deeg/garnalen volledig zoek. Ook andere bezoekers mer afkeurend gezicht zien kijken en horen zeggen dat het niet best was. Al veel sushi op in m'n leven, maar dit was echt om te huilen.

Wel een snelle bediening en een mooi systeem met iPads. Maar ja, daar proef je dan weer niets van.

Wel melding gemaakt van de slechte kwaliteit, maar meer dan 'sorry' kon er niet af. Feit dat er op zaterdagavond op zo'n locatie en tijdens de kermis nog tafeltjes vrij waren, was wel tekenend. Directie: roer om en je klanten lekker voedsel gaan geven!!!

4. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Rob voor De Beren niet leuk
    Eetcafé Oosterhout

Leuk tentje met goed eten. Vooral in de zomer komen mijn vrouw en ik er graag, en zitten dan op het terras. Voldoende keus op de kaart en het eten is altijd heerlijk. Bediening is de ene keer snel, de andere keer langzaam, hangt beetje van het personeel af wat er op dat moment staat. Meestal moet je wel wat langer wachten op je eten.

5. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Ton Arts voor Dionysos leuk

Keurig verzorgde maaltijd. Nette en vriendelijke bediening. En een schappelijke prijs.
    Geen haute cuisine, maar daarvoor bezoek niet een Grieks restaurant. Voor een eenvoudige maaltijd voor een aardige prijs een aanrader.

6. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Eveline voor Humphrey's leuk
    Internationaal Den Haag

Een tijdje geleden hier gegeten. Leuke zaak, vriendelijk personeel en lekker eten. We komen hier zeker nog eens terug.

7. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door gerard voor By Lemonakis niet leuk

Top!! Een zeer gastvrij ontvangst. Zeer vriendelijke en vakkundige bediening. Het eten is van uitmuntende kwaliteit en de smaak en opmaak brengt dit Grieks Mediterraanse restaurant naar een top kwaliteit die door weinige zal worden gehaald. Mede door de schitterende entourage is dit restaurant één van onze favoriete restaurant waar wij graag naar terug keren.

8. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door bors voor Brasserie Maasduinen leuk

Wij hebben een gezellige high tea gehad met z'n twee. Vriendelijk personeel, heerlijke hapjes met veel variatie van hartig en zoet! Kom met een lege maag want het is echt ontzettend veel ;)

Een echte aanrader

9. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft gereageerd op een recensie van Cascara Rodizio

Hallo An,

Dank voor de snelle respons. Nu is alles in orde inderdaad.

Groetjes,

10. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

Anneke

Gisteravond genoten met een grote G. Super kwaliteit vlees, perfect gegrild en vooral niet te overheersend gekruid, zodat je de pure smaak van het vlees nog goed kon onderscheiden. Voor het eerst picanha op, één van de heerlijkste stukjes vlees ooit gegeten. Ook de zwaardvis was voor mij een primeur en tevens blijvertje. Buffet voor wat betreft salades en groenten ook prima (soep heb ik niet genomen, dat vind ik zonde van de ruimte in mijn buik). Goede kwaliteit, alles even vers en verrassende smaken en smaakcombinaties. Ook fijn dat men met een soort legenda werkt, bij iedere salade staat een nummer en op het bord boven het buffet staat precies waar elke salade uit bestaat. Zo voorkom je verspilling omdat er per ongeluk iets op je bord terechtkomt wat je toch niet lust of waar je misschien wel allergisch voor bent. Bediening ook goed, hoewel iets meer kennis over de wijnkaart geen overbodige luxe zou zijn. Alleen het systeem met de yes / no kaartjes vond ik in de praktijk niet helemaal uit de verf komen. Wanneer één van ons zijn kaartje op No had liggen werd de gehele tafel voorbijgelopen door de picadores. Uiteindelijk hebben we ze dan ook aan de kant geschoven en gewoon mondeling aangegeven of we nog een stukje vlees of vis wilden. Toiletten waren ook kraakhelder en zeer goed verzorgd. Bij het afrekenen vroeg de manager van dienst nog naar onze bevindingen, erg prettig! Wij hebben hem in ieder geval verzekerd dat er gauw een vervolgbezoek gaat komen. Hopelijk kunnen we snel weer genieten van een avondje op vakantie dicht bij huis.

11. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Elise voor Brasserie '54 leuk
    Internationaal Venray

Waren hier op een maandagavond dus het was helaas erg rustig. Bediening (Trudy) heel erg correct en aardig en heeft ons goed geholpen en geadviseerd. Eten was verukkelijk echt een aanrader, alles was goed op smaak en het waren lekkere en verrassende combinaties.

12. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft gereageerd op een recensie van Cascara Rodizio

Noot aan de redactie: ik heb deze recensie gisteren op mijn telefoon geschreven en deze is daardoor blijkbaar niet aan mijn profiel gekoppeld. Zouden jullie dit alsnog in orde willen maken? Bedankt!

13. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Frans voor De Fazanterie leuk

Op 25 april gingen we richting Fazanterie om een hapje te gaan eten op het terras, het weer was er goed voor. We zaten lekker in de zon toen de serveerster naar ons kwam met de mededeling dat we niet konden eten omdat ze 3 groepen hadden en wat mensen op terras. Eh sorry? Omdat ik aangaf dat ik het slecht geregeld vond werd de serveerster nog boos ook!! Als wij een glaasje wijn hadden gekregen hadden wij wel gewacht hoor, we zaten prima. Nu zullen we wel 2 x nadenken voordat wij weer een keer gaan. Slechte voorbereiding en service, zeker omdat je weet dat het mooi weer wordt!

14. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Maasdal

Gisteravond heerlijk genoten met ons drietjes omdat ik wat te vieren had. Ik was al lang niet meer geweest, maar de kwaliteit en het niveau van zowel keuken als bediening is in al die tijd gelukkig niks veranderd.

We kregen een fijn plekje bij de brandende open haard, erg prettig gezien de temperatuur buiten. Onder het genot van een aperitiefje met heerlijk, nog warm, brood besloten we te kiezen voor het drie-gangen verrassingsmenu, met als keuze voor het hoofdgerecht tweemaal wild en eenmaal vlees

Na korte tijd arriveerde ons voorgerecht, een Toscaanse tomatensoep. Een ruime portie, goed op smaak en prima van temperatuur. Tijdens het uithalen bij de zeer vriendelijke serveerster een glas rode wijn besteld, een gul glas van prima kwaliteit en voor een dito prijs, als begeleider voor mijn hoofdgerecht. Dit werd een prima bereide fazantenborst met wat zuurkool en een heerlijke saus. Verder een erg lekkere aardappelpuree op het bord en los op tafel gebakken aardappeltjes, frietjes, warme groenten en salade. Ook hier weer zeer royale porties, maar we weten inmiddels dat dit het handelsmerk van de chef is.

Tot slot nog een super dessert, waarvan ik vooral het ijs zalig vond, een heel aparte en nog nooit eerder geproefde combinatie van roomijs van witte chocolade en sorbet van rode vruchten. Daarbij nog een bavarois van rood fruit, wat slagroom, enkele vruchtjes en koekjes.

Kort samengevat: het was weer genieten voor een prima prijs.

Max en de rest van de crew, bedankt voor jullie aandeel in deze feestelijke dag en tot heel snel weer!

15. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Willy Lardenoye voor Brasserie SisterS leuk

Willy Lardenoye

Via VVV-Diner kaart met 5 personen voor een Diner bij de Brasserie Sisters in Valkenburg beland. Het eten was goed, de bediening was zeer goed en de ambiance was gezellig. Alleen bij het afrekenen ging het mis. Omdat 4 personen een menu hadden besteld mocht dit niet met een Diner kaart betaald worden, ook niet voor een deel, nu werd de prijs met ca 40 % omhoog gezet. De reden was dat de kaart als Actie gold en de menu's op de menukaart evenzo. Er werd wel een poging gedaan dit uit te leggen, o.a dat de provisie aan het VVV erg hoog was, maar naar mijn mening moet je klanten met dit gedoe niet lastig vallen. Resume wat een leuke avond had kunnen zijn werd nu een avond om maar weer snel te vergeten.

16. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Efkes Anders
    Nederlands Horst

Anneke

Leuk zaakje in het centrum van Horst. Inderdaad "Efkes anders", heel gezellig en knus. Bediening vriendelijk, snel en meelevend. Heerlijke broodjes en pan-gebakken tosti's, mijn favoriet en zeer aanbevelenswaardig zijn de Champion, de tosti Efkes anders en de huisgemaakte salades. Zonder meer top en dat alles voor een betaalbare prijs. Ook fijn dat er voor degenen met een wat smallere beurs voor slechts € 1,- warme snacks (saucijzen- en worstenbroodjes of appelflappen) verkrijgbaar zijn. Rolstoeltoegankelijkheid ook meer als in orde, hetgeen voor mij een extra pluspunt is. Warm aanbevolen dus!

17. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Van beurden A. voor Wok Wonderland leuk

Van beurden A.

Wij zijn er 30 mei geweest met een grote groep, en was super om daar te eten, dus deze avond gaan wij lekker met z'n tweekes terug....:)

18. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Gisteravond voor de tweede keer gegeten, ditmaal in gezelschap van mijn partner en mijn ouders. Het eten was weer heerlijk, maar helaas liet de bediening deze keer wat steekjes vallen. Er werden een paar keer gerechtjes geserveerd die we niet besteld hadden of juist wél bestelde gerechtjes kwamen niet op tafel. Verder werd de bestelde kreeftensoep gepresenteerd als zijnde tomatensoep en raadde de kelner ons af om de dessertwijn te nemen omdat die "wel erg zoet was". Ja, logisch, daarom bestelden we hem ook! Nee, het was het net niet ditmaal. Hopelijk gaat het met de nieuwe crew (waar men, getuige de vele opgehangen oproepen, naarstig naar op zoek is) weer richting het niveau wat we gewend waren. We komen desondanks dan ook graag terug om dat uit te testen.

19. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een bericht geschreven voor Dirk
  20. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Gisteravond met tien dames gebruik gemaakt van het Gossi Unlimited menu, dit ter gelegenheid van het vrijgezellenfeest van mijn schoonzus. Gezien de grootte van ons gezelschap was ik vooraf nogal sceptisch, daar ik in andere eetgelegenheden in zulke situaties vaak lelijk op de koffie gekomen ben. Hier echter niets van dit alles, iedereen kreeg (voor zover logistiek mogelijk uiteraard) in een vlot tempo en gelijktijdig de bestelde gerechtjes en drankjes, die allemaal prima op temperatuur. en vooral heerlijk waren. Bediening vriendelijk, accuraat en zeer flexibel, men haalde op de vraag van mijn zwangere schoonzus, hoe op het bestelformulier aan te geven dat ze vlees en vis graag goed doorbakken wilde hebben, zelfs een speciale zwangerschapskaart voor de dag, waarop ze precies kon zien wat ze wel of niet veilig kon bestellen, top dus! Desondanks toch enkele kleine minnetjes: de patatas bravas waren helaas niet gaar, wat wel meteen gecompenseerd werd door een nieuwe portie die prima was, en de presentatie van de soepjes (wat mij betreft liever in een kopje in plaats van een glaasje) en de desserts (we hadden er begrip voor dat, zoals de menukaart al aangaf, bij drukte de gerechten op een schaal geserveerd worden, echter deze schaal bespuiten met chocoladesaus terwijl de gerechtjes nog onderling doorgegeven en verdeeld moeten worden. .. is gezien het risico op vlekken niet bepaald handig. En het verrassingsdessert was niet zo onze smaak, maar dat is nou eenmaal iets heel persoonlijks. Voor de rest, een absolute aanrader. Mede namens mijn collega tafelgenoten en in het bijzonder de "bride to be" wil ik de hele crew hartelijk bedanken voor een fijne afsluiting van deze bijzondere dag!

21. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Dafne
    Grieks Sittard

Prima indruk gekregen gisteravond. Goede en gastvrije ontvangst, met name ook omtrent mijn partner die invalide is. Hij werd door twee personeelsleden naar binnen geholpen en later op de avond ook nog eens op en neer naar het toilet begeleid.

Meteen een ouzo en de flink uitgebreide menukaart op tafel, waaruit het nog moeilijk kiezen bleek. Uiteindelijk gegaan voor de garnalen in tomatensaus met kaas en de gegratineerde escargots vooraf en een vlees/visschotel voor twee als hoofdgerecht. Afgesloten met koffie / thee en een tweede glaasje ouzo omdat we verder helemaal voldaan waren.

Het smaakte ons heerlijk, met als enig klein kritiekpuntje, zoals reeds vaker opgemerkt, de wat geringe hoeveelheid van frites en rijst. Soms wat lang wachten op de bediening, maar het zat dan ook goed vol.

Tevens een leuke sfeer en mooie inrichting, tenminste eens niet de heersende kitscherige Griekse clichés.

Al met al niet heel goedkoop, maar de prijs zeker waard. Kortom: woon of ben je in Sittard en houd je van Grieks, dan ben je hier aan het goede adres!

22. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Thea voor Pannenkoekenhuis Princenhof leuk

Voor het eerst hier gegeten, heerlijk op het terras in de zon en een lekkere appel kaneel pannenkoek gegeten met een glaasje melk. Ik dacht mijzelf te verwennen (na een week in het ziekenhuis) met warm appelgebak, kaneelijs en slagroom. Ik kreeg zo'n afknapper! Het werd "gepresenteerd" in een glazen pul!! Onderin het stuk appelgebak "gepropt" met een bolletje kaneelijs en slagroom er bovenop met een grote lepel! Ongelooflijk hoe kun je zo'n heerlijk gerecht "verpesten" en het zo "presenteren"!!
    Ik heb het opgegeten, maar het doorgegeven aan de leiding. Doe het op een plat bordje met warm appeltaart, bolletje ijs ernaast en slagroom en een beetje poedersuiker en het is een "plaatje". Je eet toch ook met je ogen? Ik ging met een afknapper weg en kon niet begrijpen dat men zoiets doet....

23. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Karin voor Fong Chen leuk
    Chinees-Indisch Oosterbeek

Achter de gevel van een 'gewoon' Chinees restaurant vind je hier een culinair Aziatisch feest. Bijzonder vriendelijke bediening en excellente gerechten die gecombineerd zijn met heerlijke bijpassende wijnen. Het interieur kan een update gebruiken maar de sfeer en de gerechten compenseren dat meer dan volledig. Wij komen absoluut terug!

24. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Dirk voor Hertog Jan Proeverij leuk

We hebben hier op 5 juli gebarbecued, maar het was niet bijzonder en erg weinig variatie. De service was ook niet top: we hebben lang moeten wachten op onze drankjes, volgens mij waren ze ons vergeten.

25. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Brasserie Eigenwijs

Anneke

Vanmiddag voor de derde keer een heerlijke tosti gegeten, goed geroosterd en in een hoeveelheid die zeker overeenstemt met de prijs die je ervoor betaalt. Verder ook een erg originele presentatie, vraag me nog steeds af wat het geheim van de chef is ;-). In ieder geval staat er wel iemand in de keuken die zijn of haar vak verstaat, een tosti besteld zonder paprika wordt ook daadwerkelijk zo uitgeserveerd, waar ik op andere plaatsen vaak nog de paprika (die ik niet goed verdraag) eigenhandig uit het bestelde gerecht moest vissen. Drank, service en prijs-kwaliteitsverhouding ook dik in orde, kortom, een aanrader in het Sittardse!

26. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor 't Zoete Genot

Anneke

Hier gisteren op een regenachtige middag neergestreken voor een glaasje wijn. Deze smaakte an sich prima, en werd ook in ruime hoeveelheden geschonken. Echter de bediening was absoluut abominabel te noemen. Had het idee dat ze puur op de vloer stonden om geld te verdienen, maar absoluut niet omdat ze het de gasten naar de zin wilden maken. Men liep rond in smerige sloven, glazen met een kelk werden daar zonder enige uitzondering bij vastgenomen en het schone bestek werd met blote handen bij het lemmet / het blad vastgenomen om het vervolgens in van die papieren zakjes te stoppen. Iets waar ik sowieso de kriebels van krijg, maar goed, dat is persoonlijk. Verder: bediening is traag (lang wachten met lege glazen) en niet representatief: er wordt achter de bar demonstratief uit flesjes gelurkt en één serveerster had afgebladderde nagellak op haar nagels. For Gods sake: dit kun je echt niet maken in de horeca.... noem me een zeurpiet, maar ik heb ruime horeca ervaring en vind dit echt niet kunnen!

27. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor D'n Ingelbewaarder

Anneke

Enkele weken geleden hier oma's verjaardag gevierd met een lunch. Alles was an sich prima in orde, al had ik graag de warme gerechten op een warmhoudplaatje geserveerd zien worden.

Ook een duidelijk minpunt: ondanks een aankondiging vooraf onzerzijds was er geen enkele rekening gehouden met de komst van mijn nichtje. Geen kinderstoel en aangepast bestek aanwezig, pas bij navraag, en ze kreeg een normale portie soep, veel te heet en te veel voor haar.

Maar desondanks: heerlijk gegeten voor een prima prijs. Een dessert ging er voor mij niet meer bij, maar wat ik voorbij zag komen zag er dusdanig uitnodigend uit dat ik graag nog eens langskom om iets uit te proberen.

De ruimte bestemd voor groepen achterdoor behoeft wat mij betreft aandacht: mag sfeervoller en mensen hadden het koud!

28. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door sybesma voor De Lachende Koe leuk

Gereserveerd zaterdag 9 mei 2015, graag bij het raam/verwarming. Tijd 19:30u. 2 personen.

Bij binnenkomst goede ontvangst door een man en moesten meelopen, we kregen achterin een tafeltje voor twee welke tussen twee groepen in stond, de groepen bestonden elk uit 10 personen. Niet bij het raam/verwarming (jammer), hier werd niets over gezegd. Meteen kwam de serveerster om drankjes op te nemen, en de kaart brengen. De drankjes werden binnen 5 min gebracht door een man, de serveerster kwam of we al een keus hadden gemaakt, het eten kwam binnen afzienbare tijd.

Dus kortom: eten had een prima prijs/kwaliteit verhouding, maar onze indruk een goed geoliede machine met betrekking tot het brengen van eten en drinken, echter de plaats in het restaurant was zo luidruchtig dat de serveerster zich naar ons toe moest buigen om zich verstaanbaar te maken. Dit had tot gevolg dat we binnen het uur buiten stonden.

29. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Pierre Ooms voor Eten bij Pa en Ma leuk

Pierre Ooms

Wat een fantastische omgeving ! Je komt echt tot rust in een landelijke sfeer. Wij aten buiten en het was avond. Wow... zo mooi. Ook het eten was absolute klasse voor zo weinig geld. Ongelooflijk ! De bediening was netjes en lekker casual. Oja... ook binnen ziet het er gezellig uit. Dus ga er eens eten. Je word niet teleurgesteld.

30. Anneke's profielfoto
    Anneke vindt de recensie door Rob voor Eten bij Pa en Ma leuk

Het is de tweede keer dat ik hier eet. Het eten is goed, maar niet bijzonder. Zeker geen grote beleving zoals de naam van het hoofdgerecht doet vermoeden. Bij het stokbrood krijg je alleen knoflookboter geserveerd; jammer als je dat niet lust. Het vlees is zeker niet mals; wek goed van smaak. De bakjes met aardappelproducten en groenten zijn smakelijk. Het ijs top.

De bediening krijgt een dikke onvoldoende. Op het hele restaurant loopt 1 of 2 man personeel te bedienen. Bij binnenkomst word je niet eens opgemerkt. We moesten onszelf aanmelden en het duurde lang voor iemand kwam vragen of we iets wilden drinken. We wilden bijna vertrekken...

Meer activiteiten