Community van Limburg

Activities

1. Nathalie Weusten's profielfoto
    Nathalie Weusten heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Nathalie Weusten

Het eten was heel lekker. Alleen erg lang moeten wachten op het tussengerecht.

2. Yvo's profielfoto
    Yvo heeft een recensie geschreven voor Big Snack Oranjeplein

Al jaren een begrip in Simpelveld dankzij Saida (de eigenaresse).

Wie kan zich niet herinneren (al vanaf de jaren '90) vlak voor of na het voetballen snel een frietje te pakken? In de zomer na terugkomst van een dagje zonnen bij het inmiddels gesloopte zwembad in Simpelveld? Gelukkig is het gezicht van de friture, de uitstraling en passie voor de mens (klant) hetzelfde gebleven.

Gisteren was ik daar dus voor een patatje. Jaren was ik er niet meer geweest voor die heerlijke snack. Bij binnenkomst merk je meteen dat de maatschappelijke functie van Big Snack Oranjeplein hetzelfde gebleven is. Saida zorgt voor alles en iedereen. Ze biedt mensen werk, onderdak, voedsel en sponsort bovendien zowat alle goede doelen die er zijn in haar omgeving. Sportclubs weten haar altijd te vinden! Daar waar de meeste mensen de deur dicht gooien, heeft zij hem altijd open. Of zij al een lintje heeft weet ik niet, maar ze verdient hem 100x met alles wat zij betekend voor onze maatschappij.

De kwaliteit (ik was er rond het middag uur) was perfect. Een lekker krap frietje, droog gebakken zoals het hoort van natuurlijk haar eigen frietjes (laten we hem de oranjeplein aardappel noemen). De snacks zijn allemaal van topkwaliteit net zoals haar koffie. Wow de koffie van Saida was top! Bij welke friture krijg je nou een A-merk koffie met koekje en bonbon voorgeschoteld (van de 100 cafetaria/frituren krijg je er bij 98 een pak Kroepoek bij:).

Het interieur is classy, doch simpel. Alles met haar eigen handen gemaakt, ingericht en juist daarom authentiek. Binnen kunnen feestjes en partijen gehouden worden voor jong en oud. Buiten is het altijd feest, want haar terras ligt altijd in de zon op een plek waar je heerlijk naar iedereen kunt gapen.

Ik weet het zeker, Big Snack Oranjeplein is en blijft mijn nummer 1 friture van Simpelveld en omgeving!

3. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor 't Drifke
    Nederlands Maastricht

Samen met mijn man hier gegeten. Ik was vegetarisch, hoofdgerecht stond niet op het menu helaas. Kon kiezen tussen een tortillawrap of een curry. De wrap vond ik niet zo speciaal dus werd het de curry. Als voorgerecht kreeg ik de geietenkaas, helaas geen andere keuze. Het voorgerecht was lekker, echter bij geitenkaas hoort altijd wat honing of een ieder geval iets zoets, ook dressing had weinig smaak. Geitenkaas alleen zonder honing wat sterk van smaak.
    De curry was flauw en waterig, waardoor het moeilijk eten is met mes en vork.
    Mijn man had een vismenu, erg lekker.
    Het kaasplankje: prima
    De Tiramisu:heel klein beetje, maar wel lekker.
    Verouderde zaak met ook een heel verouderde toilet, waarvan de deur naar binnen open gaat. Wij zaten erg kort op mekaar met anderen mensen, waardoor weinig privacy. Telkens wanneer de deur open ging, kwam er toch veel kou naar binnen .Niet prettig tijdend het diner.
    De eigenaar: erg nors, kon geen lach vanaf.
    De koffie werd geserveerd met warme melk: niet lekker. Dan had ik liever cappucino besteld. Bij een gewone koffie hoort koffiemelk, meer smaak.
    De prijzen van de kaart komen niet overeen met de afrekening. Ineens koste een menu 41 euro!!!
    Hanteren hogere prijzen dan vb Le bon vivant, echter wel niveauverschil.

4. Roy Beerens's profielfoto
    Roy Beerens heeft een recensie geschreven voor De Beukelaer
    Nederlands Roggel

Gisteren heerlijk gegeten bij de Beukelaer,
    We hadden een 4 gangen valentijns menu,
    Vooraf een duo van carpaccio zoals rundvlees carpaccio en carpaccio van graved lachs. Je proeft echt dat hun keukenteam deze zelf maakt.
    Als tussengerecht een heerlijke paprika soep
    Hoofdgerecht was de keuze uit heek filet met kreeftensaus en scampis of kalfsentrecote met pepersaus.
    En een speciaal valentijns nagerecht na.

We gaan vaak uiteten, maar hier was het gewoon af. 3 soorten groenten, sla en zelfs 3 verschillende soorten aardappel garnituur bij het hoofdgerecht.
    Waar krijg je dit nog tegenwoordig...

De bediening was erg vriendelijk en oplettend.
    Wij komen zeker terug

5. Nic H's profielfoto
    Nic H heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Gelaen

Op 2019-02-10 per telefoon eten besteld.
    De dame die ons hielp sprak verschrikkelijk onduidelijk nederlands en had ook moeite met het verstaan. De twee hoofdmaaltijden moesten diverse keren herhaald worden alsmede het adres. Het gesprek verliep erg onbeleefd, doorelkaar, schreeuwerig en luid.
    Het (smakelijk eten!) werd 25 minuten na de afgesproken tijd geleverd (toch nog goed warm!) omdat de vriendelijke bezorger na een verkeerd appartement nummer gestuurd was.
    Complimenten dat de bezorger op naam verder zocht en zodoende toch nog het juiste appartement vond.
    Misschien raadzaam om de menu items te nummeren zoals bij meerdere restaurants gebruikelijk is of.... om een meer geschikte telefoon operator te huren.

6. Sermin Hahn's profielfoto
    Sermin Hahn heeft een recensie geschreven voor La Bergerie

Sermin Hahn

Hartelijk ontvangen door gastheer/eigenaar Bart.
    Ambiance en eten waren voortreffelijk.
    Ons gezelschap bestond uit 5 gasten en ondanks de verschillende wensen lukte het Bart om er een mooi geheel van te maken.
    We hebben genoten.

Aanrader....

7. Bonkie's profielfoto
    Bonkie heeft een recensie geschreven voor Muntrestaurant

Voortreffelijk eten voor een goede prijs. We hadden alledrie andere gerechten en alles was bijzonder smakelijk en goed verzorgd. Mijn (vegetarische) pizza had enorm veel beleg, alles vers en dat proef je. Heerlijke pasta's ook en goede witte wijn. Wij komen zeker terug!

8. Ivonne van Nunen's profielfoto
    Ivonne van Nunen heeft een recensie geschreven voor De Toerist
    Nederlands Weert

Ivonne van Nunen

Het was geweldig!! Prijs kwaliteit zeer goed. We hebben genoten!!

9. Van dijk's profielfoto
    Van dijk heeft een recensie geschreven voor Sushimi
    Sushi Venlo

We zijn vaste klant sinds lange tijd. Het is begrijpelijk dat het druk is en dat reserveringen voor gaan . Maar Een gast vertellen dat hij over 15 minuten aan de beurt is en dan alle mensen Een uur lang voor laten gaan is een slechte zaak ! Ben dan eerlijk en zeg dat er geen plaats is ! Uiteindelijk hebben we niet gegeten , jammer u bent een vaste klant met 6 personen kwijt geraakt . Aanbevelen bij anderen zal ik zeker niet doen !

10. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor Bergrust
    Nederlands Ulestraten

Helaas een tegenvaller 4 personen.
    We zijn beter gewend in Bergrust.
    Moeilijk doen over hoofdgerecht uit menu. Minimale porties kroketjes en frites. Gevraagd om extra en gelijk op de rekening! Eten was niet warm.
    Kan beter, jammer.

11. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Schans
    Nederlands Mook

Lekker geluncht, leuke industriële inrichting, gratis karafje water op tafel,
    Leuke bediening, nette toiletten.

12. Hendriks's profielfoto
    Hendriks heeft een recensie geschreven voor De Toerist
    Nederlands Weert

Zoals altijd heerlijk gegeten. Minpuntje vond ik de extra bijbestelde groente. 4 eetlepels waren dat. En dat voor bijna 3euro. Erg weinig. En de ijskaart mag ook wel eens veranderen om eens iets anders te hebben. Maar voor de rest prima !

13. Door Zasada's profielfoto
    Door Zasada heeft een recensie geschreven voor De Oude Schut
    Internationaal Weert

Door Zasada

Erg lekker gegeten! Leuke bediening!

14. Marielle's profielfoto
    Marielle heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

Wederom heerlijk mogen genieten, dit keer tijdens Valentijnsdag ❤️. Het menu was heerlijk en de sfeer was top! We komen graag snel weer terug.

15. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Oriental Dynasty
    Internationaal Castenray

Lekker gegeten van het buffet. Voor herhaling vatbaar!!! Personeel heel aardig. Achteraf kregen wel een warme vochtige servet om je handen mee schoon te maken. Super vind ik dit. Ze doen er alles aan om je een goede beleving te bezorgen. En ze hebben ook wat aan het interieur gedaan zo te zien. Top!

16. Het Gerecht heeft een nieuwe foto
    Nederlands Roermond
  17. Ramaekers's profielfoto
    Ramaekers heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Raadskelder

We hebben heerlijk gegeten (Valentijns menu) leuk, gezellig restaurant. Minpuntje ze kwamen niet vaak langs voor nieuw drinken, verder was het top.

18. Mechyd's profielfoto
    Mechyd heeft een recensie geschreven voor Restaurant RED
    Internationaal Heythuysen

Super gegeten! Een echte aanrader!!!
    Hartstikke vriendelijke gastvrouw. Een visitekaartje voor de zaak. Persoonlijk zou ik iets aan t interieur doen. Mag wat vlotter. Maar t eten en de bijbehorende passie en sensatie zijn meer dan aanwezig. Helemaal top!!
    Grt
    Mechyd uit Den Bosch

19. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Muntrestaurant

We hebben lekker gegeten. De gorgonzolasaus is ongelooflijk lekker!
    Vriendelijke bediening en goede prijzen. Hopelijk vinden snel meer mensen de weg naar dit restaurant, dan wordt het wat gezelliger.

20. J H's profielfoto
    J H heeft een recensie geschreven voor Wok Plaza
    Chinees-Indisch Horn

Een wok waar je lekker kan eten en wat er is ook lekker is. Alleen het ijs daar mocht iets meer aandacht. Er zit vaak een donkere laag op en de ijsschep is niet echt zuiver omdat het water niet of nauwelijks verschoont wordt. Ik heb het wel eens aangegeven maar helaas geen resultaat. Verder is het mij nu voor de tweede keer overkomen dat ze een weekendtarief rekenen op een door de weeks tarief. Na de eerste keer wil ik voortaan toch even een bonnetje waaruit dit bleek. Ik ben terug gegaan om uitleg te vragen. Voordat ik mijn verhaal kon doen was het kom maar mee en kreeg mijn teveel betaalde terug zonder sorry. Ondanks het heerlijke eten wel jammer dat dit gebeurt het leek erop dat ze dit wisten want mijn uitleg was niet eens nodig om het terug te krijgen. Misschien toch een aandachtspuntje. Ik ga er terug maar let voortaan ook zelf even op .

21. Jane's profielfoto
    Jane heeft een recensie geschreven voor Eethuis Saté Indonesia

Zeer leuke kleine gezellige ambiance, zeer vriendelijke bediening, overheerlijke authentieke Indische gerechten, kortom we komen zeker terug en hebben het ook al aan velen doorgegeven. Een dikke 10+!

22. Ashley's profielfoto
    Ashley heeft een recensie geschreven voor Ellinikon

Food was well presented and tasty, staff were friendly and provided very good service. Will definitely return!

23. irene's profielfoto
    irene heeft een recensie geschreven voor 't Elfde Gebod
    West-Europees Echt

Het eten bij 't Elfde gebod is van constante kwaliteit en staat garant voor een gezellige avond. Het is altijd lekker en goed. We worden vriendelijk geholpen en iets extra's of een andere wens is nooit teveel. We komen graag weer terug.

24. Awouters  jos's profielfoto
    Awouters jos heeft een recensie geschreven voor Restaurant Twee

Awouters jos

Zeer lekker eten vriendelijke mensen
    Een aanrader
    Gr

25. armand's profielfoto
    armand heeft een recensie geschreven voor Sol
    Grill Sittard

Lekker gegeten, goede bediening.

26. Perry Hermsen's profielfoto
    Perry Hermsen heeft een recensie geschreven voor Ellinikon

Perry Hermsen

Vriendelijk ontvangen door eigenaar en personeel,heerlijk gegeten .Zeer goede kwaliteit en de hoeveelheid was perfect ,niet zo dat je denkt dit krijg ik niet verwerkt.Goede service en een rustige en aangenaam atmosfeertje.Waren hier al vaker gaan eten en dit is beslist ons favoriet Grieks restaurant .

27. Betty v.d. K's profielfoto
    Betty v.d. K heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Gennep

Betty v.d. K

Actie 2+2=2
    Wij kregen 4 heerlijke gerechten.
    De schaal met garnalen,rundvlees was erg pittig.
    De babi pang-gang mag wat krokanter.
    Het zag er mooi en verzorgd uit.
    Hoewel het een actie was voor 4 personen, mochten wij toch deelnemen.
    Daarvoor onze hartelijke dank!
    Betty
    Nijmegen

28. Tatjana's profielfoto
    Tatjana heeft een recensie geschreven voor Kaishu

Kwalitatief erg goed eten.
    Sushi was heerlijk