• Lid sinds 24 januari 2014

3. -

Biesenhof

Geleen
Nieuwe recensie

bart schepers heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Marion Swillens

De lunch was heerlijk, rijkelijk gevulde borden en zeer smaakvol. Vriendelijke bediening en goede Corona maatregelen. Jammer dat jullie nu weer moesten sluiten.

2. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door Cindy voor Down Under leuk

Kom hier geregeld voor lunch en/of diner.
    Zojuist genoten van een botermalse steak, mijn favoriete risotto als extra bijlage en geëindigd met het nieuwe dessert Pavlova wat heerlijk fris is en uiteraard de parfait hmm.
    Tis dat het stom uitziet om je bord af te likken anders…
    Gezellige ambiance en mooie vernieuwde stijlvolle menukaart.

Prettigste zaak van de Sittardse markt.

3. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door Remy voor Down Under leuk

Prima eten hier, eerst een lekker huisgemaakte aperitiefje, voorgerecht heerlijke scampi’s in kruiden-knoflookboter en hoofdgerecht oa tournedos, garnalen van de grill en 2 flinke porties spareribs met 3 verschillende lekkere sausjes. Beslist de moeite waard om nog eens terug te gaan. Ook een prima prijs/kwaliteit verhouding, en een vriendelijke bediening.

4. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door Denise voor Down Under leuk

Amazing! Toen ik tijdens het reserveren vroeg of het ook mogelijk zou zijn een vegetarisch gerecht zonder kaas te bestellen (aangezien ikzelf vegan ben, en de familie zo graag bij down under komt) werd direct aangegeven dat de kok ook heel graag een Vegan gerechtje voor me zou willen maken. Het was echt heerlijk!! Bedankt voor de geweldige service en de ongelooflijk lekkere gazpacho en ratatouille :)!

5. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door Wilma Dumoulin voor Down Under leuk

Wilma Dumoulin

Leuke locatie. Zeer vriendelijke, opmerkzame bediening. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Ruime menu keuze met o.a. kangaroo en krodil, uitstekend bereid. Royale porties. Wij eten niet graag friet en kiezen dan voor potato wedges of vragen voor rijst wat geen probleem is. Een uitstekende plek om te dineren in Australische sferen.

6. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door Ricky voor Down Under niet leuk

Tsja waar zal ik beginnen. Afgelopen dinsdag telefonisch contact opgenomen voor de reservering van vandaag 19:30 uur met 4 personen. Duidelijk aangegeven dat we niet binnen en op de markt willen zitten maar onder de de grote parasol/zonnewering aan het restaurant. Dit was geen probleem. Verder aangegeven dat we niet uit een gezin kwamen dus daar moest men rekening mee houden.
    We kwamen netjes op tijd aan en werden we als nog op de markt gepropt onder een kleine parasol. Geen rekening gehouden met de 1,5 meter die WETTELIJK verplicht gehandhaaft moet worden.
    Tegen de bediening aangegeven dat we dit niet hadden afgesproken. Helaas kon deze beste man niks voor ons doen aangezien alles vol zat. Niet veel later begin het keihard te regenen waarnaar we noodgedwongen naar binnen moesten. En ook daar weer werden we aan een traditioneel 4-persoons tafel geplaatst zonder de 1,5 meter afstand. We werden aan een tafel geplaatst naast de bar.
    Dit restaurant wordt uitsluitend gerund door 18 jarige kinderen die geen kennis en ervaring hebben met de horeca etiquetten. Alles werd met blote handen aangepakt en werd geen rekening gehouden met de corona regels.
    Schijnbaar maken ze achter de bar ook toetjes want de dames werkten om de haverklap een zoetigheid naar binnen en spraken luidruchtig tegen elkaar over de dingen die ze in het weekend gingen doen.
    Op de kaart spreken ze over speciaal water. Wat wij gezien hebben is dat er uit een speciale kraan water komt. Big business om meer dan €4,00 te rekenen voor een fles kraanwater.

Over de smaak en kwaliteit van het eten waren we dan ook zeer tevreden maar de service is ver te zoeken.
    We komen niet meer terug!

7. Harrie van Meijel

Dinsdag 30.06.2020 het eten thuis laten bezorgen voor twee personen. Het werd netjes op de afgesproken tijd bezorgd. Het eten was van een hoog niveau en het was uitstekend verzorgd en last but not least het smaakte voortreffelijk. Over de sfeer doe ik geen uitspraak daar ik thuis gegeten heb!

8. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor Grand Turquoise

Het was weer als vanouds genieten hier op het terras. Heerlijk eten, goede service.

12 vorige recensies
  9. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Heerlen

Sfeervol restaurant, prima bediening en heerlijk eten.

10. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door U.klaver voor Grand Turquoise leuk

Het eten was heerlijk ende bediening goeden vriendelijk.

11. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor Biesenhof
    Nederlands Geleen

Hier vanmiddag weer sinds lange tijd een kop koffie gedronken. Mooie sfeervolle zaak, en een leuke bediening.

12. M. V. D.Want

Voor het eerst geboekt met 2 pers.om oud en nieuw te vieren.Het was een flop van A tot Z. Bij aankomst een kwartier buiten in de rij gestaan voordat onze jassen werden aangenomen. binnen aangekomen waren geen zitplaatsen meer.Dus staan tafel.Na onze drankje duurde het erg lang voordat we (weer lange rij)aankwamen bij een waardeloos buffet . geen kreeft meer, geen oester,voor de rest gewoon massavoer.
    Voor een kopje koffie konden we bij de koffieautomaat terecht.om 12 u.met veel mopperende mensen naar het vuurwerk,waar we wel even geduld moesten hebben .Na nog enkele drankjes en goeie muziek hebben we zelf😂 onze jassen opgezocht .Dit alles voor €110.we vinden dit afzetterij van de bovenste plank.ik zal er voor zorgen dat mijn kennissen nooit meer bij jullie zullen eten.

13. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor Luna
    Nederlands Sittard

Hier zondagavond gedineerd en het was geweldig! Heerlijke zalmtartaar vooraf en parelhoen als hoofdgerecht. Smakelijke gerechten en mooie opmaak van de borden. Verder ook een fijne en prettige service.

14. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door R Kleinen voor Grand Turquoise leuk

Vriendelijk personeel… wordt ook tussendoor gevraagd of alles naar wens is hoewel het druk was. Eten was mooi opgediend en alles heel erg lekker… dus voor herhaling vatbaar :) :)

15. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft gereageerd op een recensie van Grand Turquoise

Ik ben het helemaal eens,met de reactie!

16. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door Ernst Hergarten voor Grand Turquoise leuk

Ernst Hergarten

ik heb een 9 gegeven omdat ik nooit een 10 geef.

In die prijscategorie zeker een van de beste en professioneelste restaurants in Heerlen. Wij hebben er al verschillende keren gegeten en komen altijd tot de zelfde conclusie:

--het restaurant heeft een goede sfeer, is leuk ingericht en is schoon
    --het eten is voor deze categorie bijzonder goed en smaakvol
    --de porties zijn ruim voldoende
    --de eigenaar is gewoon en leuk in de omgang
    --het personeel is zeer professioneel, leuk en heel attent (geen onervaren studentjes)
    --de keuze aan wijnen en andere dranken is voor Nederlandse begrippen op een behoorlijk --hoog niveau

Prijs/kwaliteit is top en van daar is Grand Turquoise zeker een aanradertje

17. bart schepers's profielfoto

Helemaal mee eens!!

18. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor Down Under

Vanavond hier weer mogen genieten van het heerlijke eten en geweldige service. Het is en blijft een topzaak op de markt in Sittard.

3 vorige recensies
  19. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door Monique voor Grand Turquoise leuk

Heerlijk gegeten, ieder gerecht was een feestje op het bord en de bediening was erg leuk! Wij hebben genoten!

20. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door Suzanne voor Grand Turquoise leuk

Suzanne

Prima plek om op het terras wat te eten.

21. Familie V.

We hebben heerlijk gegeten, we hadden het Lente keuzemenu, het was zonder toeters en bellen maar vers! Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

22. bart schepers's profielfoto

Helemaal mee eens!!!

23. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Stein

Goede kwaliteit eten, en vriendelijke bediening.

24. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door Lambermont voor Grand Turquoise leuk

Lambermont

Heerlijk gegeten, fijne sfeer. Leuke bediening

25. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor CINQ

Hier gisteren met 2 oud collega"s gedineerd. Mooie gerechten en heerlijk van smaak. Prima service in een moderne, maar sfeervolle zaak. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor 't Wycker Cabinet

Hier altijd even koffie drinken, als ik in Maastricht ben. Leuke zaak met vriendelijke, vlotte bediening. Goede koffie, en altijd druk.

27. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor Talentino Mestreech

Sfeervolle zaak, met bijzondere bediening. Vanavond genoten van het 3-gangen maandmenu. Mooi menu, met goede porties. Zeker een aanrader.

28. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door fam.van de Weerdt voor De Rousch leuk

fam.van de Weerdt

Geacht team van Auberge de Rouch, paar minpuntjes! Eindelijk bediening aan onze tafel-beklag dat wij wat ver zaten, collega was boven, lift keuken kwam naar beneden, er kwam nog een tafel binnen, de rest bespaarde ze ons, zucht-hier komen wij niet voor! Wij hadden/hebben iets te bespreken gaat niemand iets aan! Heerlijk cocosmousje bij de koffie/munt thee, maar daar moesten wij zelf achterkomen omdat nors! Werdt gevraagd om onze keuze betreft eten door te geven. Geitenkaas salade noten&creme fraiche vergeten-carpaccio ossenhaas uitgedroogd-peper/zout niet op tafel, paar weken geleden hier met vrienden geweest ook toen werd van alles vergeten, kortom de gasten krijgen de schuld en moeten dit maar melden! Neen de bediening hoort op te letten! Ze vergeten helemaal hoe het zich hoort! 2De ronde koffie/munt thee wel de honing gevonden maar de munt vergeten-zitkussentjes maar bij 1! Tafel want de kans dat het ging regenen-zo waren er nog wel een paar minpuntjes en willen hiermee zeggen dit zijn wij niet gewend en verwachten een reactie van u. Fam. Van de Weerdt.

29. bart schepers's profielfoto
    bart schepers heeft een recensie geschreven voor Talentino Mestreech

Hier vandaag voor de eerste keer een kop koffie gedronken op het terras. Leuk, knus terras, en vriendelijke bediening. Ook binnen, authentiek ingerichte ruimtes.

De nieuwste recensie
  30. bart schepers's profielfoto
    bart schepers vindt de recensie door Melanie voor De Rousch leuk

We hebben met 22 personen een high tea gehad bij de Rousch. Wat een aanfluiting.
    Normaal gesproken wordt bij een high tea per gang geserveerd en niet alles ineens.
    Toen we binnen kwamen stond het eten al op tafel. De sandwiches waren uitgedroogd, de zalm stond er al en er stonden gewone broodjes op tafel. Dit laatste hoort niet bij een high tea, dit was er puur en alleen voor "vulling". Het was zeer weinig dat we kregen. Zoetigheid was zeer gering en ook echt te weinig voor ons allen.
    Wij waren niet tevreden.

Meer updates