• Lid sinds 18 juli 2011

Bistro Rimi

Bonjour Baguette

Hey Heële

Heerlen

Hanja en Ben heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor Bistro Rimi

Al meerdere malen hier gegeten, tot nu toe is het ons elke keer meer dan goed bevallen. Zowel Richard als Mirielle zorgen voor een gastvrije en prettige sfeer. De plate de chef is een echte aanrader.

2. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor De Rousch

Mooie locatie, prettige bediening en lekker eten. Wij hebben hier door de jaren heen zowel privé als zakelijk gegeten, iedere keer was/is het een feestje. Ook de brunches zijn een absolute aanrader!

3. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor Vlaanderen

Vlaanderen is ons vaste, dus ook favoriete, adres. Iedere maand eten wij hier een smakelijk menu of a la carte. De service is prima en beleefd (misschien voor dit restaurant wel te goed....). Absoluut een aanrader.

4. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor Chardiné

De Bib is meer dan verdiend. Absolute kwaliteit, zowel qua eten/drinken als bediening. Het is een feest om hier te eten. Natuurlijk zijn de prijzen ook op Bib-niveau.

5. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor La Bella Sera

Die keren dat wij hier zijn geweest waren onze ervaringen positief. De bediening is vriendelijk en het eten smakelijk. Een verbeterpunt hebben wij wel, de broodjes die vooraf geserveerd worden (van het huis) mogen wat "verser" zijn.

6. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor VietPlace

Leuke ambiance, verschrikkelijk lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding en een erg vriendelijke gastvrouw. Kortom: een parel voor Kerkrade!!

7. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor De Rousch

Diverse keren per jaar gaan we hier dineren of nemen we met vrienden deel aan de zondagbrunches. Elke keer is het smakelijk en is de bediening vriendelijk en correct. De eigenaar heeft altijd een vriendelijk woordje voor je over en (her)kent je als "vaste" gast. De omgeving, locatie is tevens charmant.

8. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor Bonjour Baguette

De overheerlijke broodjes worden met veel aandacht klaargemaakt. De bediening is uitstekend, de zaak is uiterst schoon.
    Kortom; elders hoef je niet meer te gaan!

9. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor Het Nieuwe Pakhuis

Zoals reeds eerder aangegeven in de reactie op onze eigen 1e recensie, vinden wij Het Nieuwe Pakhuis minimaal een 8.5 waard. De gastvrouw/eigenaresse, Linda, is tot nu toe de enige die ons een reactie geeft op een afgegeven beoordeling. TOP!

10. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor Da Peco

Het eten en drinken op zich is prima, echter geen hoogvlieger. De bediening is correct en snel. Het restaurant is sinds de uitbreiding een stuk rumoeriger geworden (is enigzins ook afhankelijk van het tafeltje dat je hebt). Indien je bij de incrowd hoort, zie je duidelijk een verschil in begroeting en behandeling door de gastheer/eigenaar; Peco. Dit past ons inziens niet.......

11. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor Evviva
    Steakhouse Heerlen

In een vrij korte tijd 2 maal hier gegeten. Beide keren was de prijs-kwaliteitverhouding absoluut goed. De diverse gerechten zijn smakelijk, de porties meer dan voldoende. Een a la carte 3-gangenkeuzemenu start al vanaf nog net geen 22,- euro (pasta als hoofdgerecht), met vlees/vis net geen 25,-. Een leuk (ver)nieuw(d) adres in Heerlen erbij!

12. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor At Sea

Enige tijd geleden hier voor het eerst gegeten. Het is lang geleden dat wij zo verrast zijn door het heerlijke en bijzondere eten. Absoluut een aanrader, de sfeer en bediening is van hoog niveau. Mochten wij weer in Scheveningen zijn, dan gaan we zeker hier weer dineren

13. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor Hey Heële
    Internationaal Heerlen

Lekker eten en een leuke, correcte maar ongedwongen bediening. Het is ook goed toeven op het terras.

14. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor Het Nieuwe Pakhuis

Lekker eten, zeer goede gastvrouw (Linda) die haar gasten kent en herkent. Goede sfeer. Een klein aandachtspunt: de porties mogen iets groter zijn, m.n. het hoofdgerecht.

15. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor Convives

Wij komen met enige regelmaat bij Convives. Soms met ons twee-en of met vrienden of familie. Iedere keer zijn de andere gasten (en wijzelf) positief verrast door het heerlijke eten en de lekkere wijnen. Wij gaan altijd voor het 4 gangen suggestiemenu. De gastvrouw, Marjorie, is zeer attent en alert. Zij kent haar "vaste" gasten en behandeld hun als zodanig. De chef, René, kookt heerlijk en verrassend. Het restaurant is een absolute aanrader in Zuid-Limburg met een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

16. Hanja en Ben's profielfoto
    Hanja en Ben heeft een recensie geschreven voor Madame van Dam

Meerdere malen hier gegeten. De kwaliteit is goed, het is een eetcafé-pluskwaliteit. De bediening (Sander) is ongedwongen en attent, passend bij de entourage. De gerechten, klaargemaakt door Monique, zijn lekker, en meer dan voldoende. Het is tevens een zaak waar je na het eten nog gezellig kunt blijven hangen.