Nieuwste foto's in Enschede

Laatste updates in Enschede

1. fam. de langen's profielfoto
    fam. de langen heeft een recensie geschreven voor The Saloon

fam. de langen

Erg gezellige avond gehad. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Het was lekker weer, helaas terras vol. Het voorgerecht hebben we binnen gegeten en daarna was er alsnog plek op het terras waardoor we nog lekker naar buiten konden. Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
    Leuke avond met onze familie.

2. G.K.ter Mors's profielfoto
    G.K.ter Mors heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Enschede

G.K.ter Mors

Lekker eten goed verzorgd. Vriendelijke bediening en dit alles in een leuke omgeving.

3. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Heer Bommel
    Nederlands Enschede

Gisteren wezen eten met 6 volwassenen en 1 kindje. Voor gerechten waren redelijk. Op de hoofdgerechten moeten we 2 uur wachten.
    1 spies
    5 maal black agnus
    1 schnitzel.
    Wat een waardeloos eten het aandeel van akzo zout was heel hoog. Hi erover geklaagt maar weinig respons. De spies was compleet on eetbaar helemaal doorgegaard en zo taai als het maar kan.
    Wij gaan hier nooit weer naar toe.

4. Van kruisbergen's profielfoto
    Van kruisbergen heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Van kruisbergen

Voor de prijs die je betaald kun je geen betere kwaliteit verwachten maar voor ons geen tweede keer meer.
    Op de sfeer en service was niets aan te merken.

5. Iemke's profielfoto
    Iemke heeft een recensie geschreven voor Melan
    Lunchroom Enschede

Heerlijke High Tea gedaan van Gift for You card. Goede service. Heerlijk op terras ogezeten.

6. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Elat Roma
    Italiaans Enschede

Anoniem

Eten is verrukkelijk!
    Service is snel!
    Prijs is goedkoop!
    Voor mij zijn er geen minpunten :)

7. diepeveen's profielfoto
    diepeveen heeft een recensie geschreven voor Golden Star
    Chinees-Indisch Enschede

diepeveen

Mijn ervaring was tot vandaag goed tot zeer goed te noemen. Lekker eten en vriendelijke service. Tot dat ik vandaag met een minder valide voertuig relatief nieuw. Een loopfiets de zaak binnen kwam.
    Ik werd er op aangesproken en de dame achter de balie maakte kontakt met 3 of andere klanten en lachten me uit.
    Pas toen ik mijn invalide kaart liet zien kwam er een sorry.
    Later nog gebeld maar werd alleen gezegd ik heb niet gelachen en heb sorry gezegd dat ik niet wist dat t invalide voertuig was.
    Ik heb mijn anders zo heerlijke eten deze keer genuttigd met een hele bittere bijsmaak.

8. Tess koetshuis's profielfoto
    Tess koetshuis heeft een recensie geschreven voor Shivani's
    Surinaams Enschede

Tess koetshuis

Mijn vriend en ik hebben bami met kippenbout en roti met kipfilet met aardappel en kouseband en blanco roti besteld. Wonder boven wonder was de kippenbout echt lekker. De roti was echter niet te eten en leek niet op de echte surinaamse roti en de kipfilet met aardappel en kouseband smaakte nauwelijks ergens naar. De bami was aangebrande spaghetti met hetzelfde kruidenmengsel als de kip en de kousenband. Na 2 happen had je het wel gezien. Ik gooi normaal nooit eten weg en al helemaal niet als je er 18 euro voor betaald hebt maar hier hoefde wij echt niet meer dan 2 happen van. Super jammer, van het eten, van het geld en het uur wachten. Mijn slechtste ervaring ooit ben ik bang...

9. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Le Mans
    Lunchroom Enschede

Bijna een uur wachten op je bestelling. Vervolgens is de bestelling niet goed en dan ligt het aan de klant. Nooit weer le Mans!

10. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Bambul

Heel lekker eten, snel en vriendelijke bediening.

11. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor C'est Si Bon

Annemarie

Heb er vorige week gegeten zou fijn zijn als de kok niet eerst zijn haarlok op zij schuift en vervolgens aardappels uit de bak haalt en in de pan doet.

12. Smies's profielfoto
    Smies heeft een recensie geschreven voor The Saloon
    Mexicaans Enschede

Onze ervaring gisteren bij de Saloon was op 1 min punt na gewoon goed. Vriendelijk personeel en eten en sfeer is gewoon goed heb hier nu 3 keer met vrienden gegeten en dat was steeds goed.

Maar 1 min punt was er wel als je 1 week van te voren om 19 uur reserveerd en je komt om 19 uur en er is geen tafel vrij ook al is het druk wil je 5 minuten wachten maar geen half uur.

Het is dat ik weet dat de rest goed is anders was ik weg gelopen.

13. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Billy Bobs
    Afhaal en bezorg Enschede

Was dit even een tegenvaller. Een paar jaar geleden stond Billy Bobs heel goed bekend, maar dit was niet te eten.
    Het is dat we een voorbeeldfunctie hebben wtb onze kinderen, daarom hebben we de helft maar weggegooid.
    Het eten kwam wel op de afgesproken tijd, maar was niet warm, was niet lekker en dat voor €32,-....
    Al met al een zware teleurstelling en we zullen hier geen bestelling meer plaatsen in de toekomst.

14. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor TAO
    Japans Enschede

Had deze week telefonisch gereserveerd en specifiek gevraagd naar een Tatami tafel om dit te ervaren. 2e gang vanaf 20.15 uur dus om 20.20 uur daar. Wordt je errst een half uur een wachthoek in geduwd omdat de mensen van de 1e gang nog lekker zitten. Na een half uur tafel gereed maar geen tatami tafel! Er was iets fout gegaan. Nou tot zover de ervaring.... Tao is de enige met deze tafels dus ga je daarheen!

Via wat kleine voorgerechten naar het hoofgerecht dat zelfs na vragen oas om 22.15 uur op tafel staat. Het smaakt goed maar het wachten duurt erg lang.

Tevens is het erg rumoerig door hard pratende en hard lachende mensen. Iedereen moet met plezier gaan uit eten maar je bent niet alleen in een restaurant. Zeker niet wat je verwacht van een Japans restaurant.

Geen aanrader, ga er niet nog eens naar toe.

15. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Blue Sakura

Ik had hier niets te klagen.
    We hebben heerlijk en rustig gegeten.

16. Sabine's profielfoto
    Sabine heeft een recensie geschreven voor The Saloon
    Mexicaans Enschede

Alles goed voor elkaar eten was lekker de mensen zijn vriendelijk en er is een prettige sfeer.

17. M. Duursma's profielfoto
    M. Duursma heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Fusting

M. Duursma

Wederom heerlijk gegeten. Gewoon een no-nonsense eetcafé waar je goede porties krijgt, het eten lekker is en de bediening een 10 verdiend.

18. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor De Diamant
    Chinees-Indisch Enschede

Zeer goed afhaaladres vooral de loempia en babi pangang zijn erg goed. Geweldige service voor een party op locatie.
    Voor mij de beste uit de stad.

19. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor Carlina's
    Zuid-Amerikaans Enschede

De smaak was lekker van het 4 gangen reis menu.
    De hoeveelheid zeer matig.
    De prijs behoorlijk.
    Niet wat we hadden verwacht.

20. G Munster's profielfoto
    G Munster heeft een recensie geschreven voor Asaka
    Japans Enschede

G Munster

Voor de eerste keer bij Asaka gegeten.
    We waren vroeg (18.00) dus nog heerlijk rustig. Sfeer goed, temperatuur goed, mooie inrichting. Ruimtelijk, niet volgepropt.
    Prima eten.
    Goede, klantvriendelijke bediening!
    Tip: toilet zsm in orde maken 😀

21. Patrick Weenk's profielfoto
    Patrick Weenk heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Fusting

Patrick Weenk

Goede en vlotte bediening, goed eten en een gezellige sfeer

22. Mansveld's profielfoto
    Mansveld heeft een recensie geschreven voor Bistro Het Koetshuis

Mansveld

Vandaag het groupon 3 gangen menu gegeten. Ontvangst was hartelijk en het voorgerecht beloofde een leuke avond. Minpunt....de laatste fles pinot grigo was net vergeven aan een andere tafel. Toen een sauvignon besteld maar deze was niet op temperatuur. Na lange tijd wachten werden de hoofdgerechten geserveerd. Een eendenborst op een klein wit bordje met een paar gebakken champignons. Geen garnituur erbij gekregen zoals vermeld stond in het menu. Dit gold ook voor de parelhoen. Toen de hoofdgerechten al zeker 10 minuten op tafel stonden kwam er nog een schaaltje friet en een schaaltje sla. Zo stond dit niet omschreven in het menu. Dan op naar het dessert. Een chocoladedessert en een kaasplankje. We hebben ruim 50 minuten moeten wachten hierop en uiteindelijk een dame uit de bediening gevraagd waar onze desserts bleven. Dit kwam na nog eens 10 minuten te hebben gewacht. Geen chocolade maar een bolletje vanilleijs met een aardbeiensausje. Kaas was redelijk. Bij geen van de gerechten werd uitleg gegeven. Ondanks dat je als restaurant meedoet aan groupon acties zou ik toch de tip willen geven om je wel te houden aan datgene wat je aanbied. Zeer teleurstellende avond. Helaas

23. Vahlé Samantha's profielfoto
    Vahlé Samantha heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Het eten was heerlijk. Alleen wij kwamen om 21:30 en de keuken sluit om 22:30 maar ze zeiden dat dit niet erg was. Wat wij wilden bestellen kon niet want dat was te veel voor 2 personen. Ja hallo we hadden maar een uur dus laat maar gewoon doorlopen. Nee we moesten het per 2 of 4 bestellen want 2 gerechten per persoon per keer was meer dan genoeg.... abnormaal maar goed we hebben toch kunnen eten wat we wilden. Het personeel was aardig chagrijnig deze dag behalve de mevrouw achter de bar/kassa... ik hoop niet dat het personeel altijd zo chagrijnig is want dan hou je aardig weinig klanten over... Voor het eten zou ik terug komen voor de klantvriendelijkheid niet...

24. Noordman's profielfoto
    Noordman heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Fusting

Noordman

Al meerdere malen gegeten daar en altijd alles nog wens.

25. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor De Bezorg Corner

Slechte service! Een krat bier besteld en blikjes bier gekregen. Gewoon niet gekregen wat we besteld hebben! Wat een belachelijke zaak. Hier bestellen we zeker niet weer. Ik raad iedereen die dit leest aan om hier niet te bestellen! Ze zeggen je tegemoet te komen maar dat is onzin! Slechte zaak, echt waar!

26. Geringe's profielfoto
    Geringe heeft een recensie geschreven voor De Kleine Bistro

Geringe

Een geweldige avond gehad. Enthousiaste mensen die deze zaak runnen. Buiten, maar ook zeker binnen een gezellige tent wat je heerlijk kunt eten en drinken.
    Een zeer uitgebreide kaart en ook voor kleine kinderen keuze genoeg.
    Zoek je een lekker en leuk restaurant in Enschede? Zou ik jullie De Kleine Bistro aanraden.

27. Kroon's profielfoto
    Kroon heeft een recensie geschreven voor Bistro Het Koetshuis

De bediening was rommelig. Er was geen alcohol-vrij bier en later bleek ook het tapbier op te zijn. Glas water ontbeerde een ijsblokje.
    Nieuwe maandmenu was nog niet geprint (het was al 6 juni) en hiervoor zou ook speciaal gereserveerd moeten zijn werd ons in eerste instantie verteld. Uiteindelijk is dit toch goed gekomen.
    Hebben genoten van het maandmenu (6 gangen diner). Voortreffelijk klaargemaakt en heel verrassend.
    Bediening kan dus beter, maar we komen zeker terug voor het lekkere eten.

28. Antoinette's profielfoto
    Antoinette heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Enschede

Antoinette

Heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer en prima personeel. Zeker een aanrader! Al zouden de porties vlees wel heel iets groter mogen zijn. Maar echt verder 🔝

29. Benjamin Heemskerk's profielfoto
    Benjamin Heemskerk heeft gereageerd op een recensie van Le Pompidou

Beste le Pompidou
    Aller eerst dank voor uw reactie op mijn recensie.
    Ik vind dat ik het absoluut niet erger maak dan het is
    De tomaten soep was wel degelijk lauw
    En de uiensoep was echt smakeloos met een koude crouton.
    Ik ben het met u eens dat als 1ding niet goed zou zijn je dan geen 1 gaat geven echter was niet 1 ding niet goed maar was alles niet zoals het hoorde te zijn.
    En dan kan de inloop en ingrediënten het zelfde zijn gebleven dat garandeert nog altijd niet de kwaliteit.
    En 5 procent korting is in dit geval gewoon beschamend en is niet een compensatie die je mag verwachten

30. Devika's profielfoto
    Devika heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Gisteren wezen eten bij la cubanita, Wat een vreselijke avond.
    Onvriendelijk personeel, eten duurde erg lang als de gerechten al kwamen.
    Veel gerechten waren niet leverbaar, drinken moest je zelf achteraan en zelfs dan kreeg je het niet altijd.
    Restaurant en toiletten waren ook niet schoon.

Jammer maar wij gaan voortaan wel ergens anders tapas eten.