Nieuwste foto's in Enschede

Laatste updates in Enschede

1. Beroerde Bennie's profielfoto
    Beroerde Bennie heeft een recensie geschreven voor Grillroom EFES

Beroerde Bennie

Nog nooit zo'n smerige pizza gegeten !
    Word tijd dat ze een oven aanschaffen, want ze bakken in zonlicht, rauwe troep !!
    Gelukkig hoef ik niet te werken want schijt me helemaal leeg !!
    Sluiten die tent !

2. Tialda van der Mey's profielfoto
    Tialda van der Mey heeft een recensie geschreven voor IJs & Snacks A Go-Go

Ik ben ziek geworden van de softijs . Waarschijnlijk is de machiene niet goed schoon gemaakt

3. thom's profielfoto
    thom heeft een recensie geschreven voor Foodies
    Snackbar Enschede

Ze noemen zichzelf Foodies, maar je kan er amper iets vegetarisch bestellen, laats staan iets 100% plantaardig. Jammer, dit...

4. Jasmijn's profielfoto
    Jasmijn heeft een recensie geschreven voor Lutscher Alm

Jasmijn

Eten was prima
    Alles werd te snel geserveerd,je hebt niet het idee rustig te kunnen eten.
    Muziek veel te hard,kunt bijna niet met elkaar praten!!
    Optredens aan je tafel van de eigenaresse mogen van mij ook wel ophouden,vreselijk!!!!!!!

5. Heemskerk's profielfoto
    Heemskerk heeft een recensie geschreven voor Le Pompidou
    Pannenkoekenhuis Enschede

Heemskerk

Ik was hier voor het eerst met mijn ouders en oma.
    Het was echt super slecht
    De tomaten soep was niet warm en de uiensoep was laf en smakeloos de kaas crouton was taai en koud
    De hoofd gerechten waren ook dramatisch
    De mixgrill was veelste zout en de friet was smakeloos
    De pannenkoeken waren niet gaar en smakeloos
    Dit zelfde geld voor de salade
    Terwijl de glazen leef waren werd we niet gevraagd of we nog wat konden drinken.
    Uiteindelijk afgerekend en ons beklaagt gedaan konden we 5% korting krijgen echt te beschamend en slecht voor woorden hier komen wij nooit meer terug

6. Tialda's profielfoto
    Tialda heeft een recensie geschreven voor IJs & Snacks A Go-Go

Ik bezoek al meer dan een jaar deze snack bar. Nooit problemen gehad met de mensen die hier werken (al moet ik zeggen dat ze er nooit een praatje met je maken en net genoeg Nederlands spreken om de bestelling af te kunnen opnemen. Maar goed dat is niet zo erg van belangrijk als je ergens snel een patatje gaat eten. Vandaag kreeg een discussie met de eigenaar. Hij regeerde erg onaardig en boos toen ik Volgens hem de scooter te dicht terras zette. Ik probeerde dit met hem uit te praten en hem uit te leggen dat ik geen andere plek kon vinden. Helaas stond hij hier niet voor open en zei dat ik niet meer welkom was. Dit terwijl ik deze zaak altijd op mijn werk bij de gemeente heb gepromoot. Ik denk dat deze Syrische man geen weerwoord van vrouwen accepteerd. Het was mij eerder ook opgevallen dat als mannen de zaak binnen kwamen er altijd tegen gepraat werd en vrouwen meer genegeerd.

7. Danny Pasop's profielfoto
    Danny Pasop heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Mercurius

De slechtste snackbar van Enschede. Al 4x bedroven voedsel gekregen en iedere keer lag het aan de koeling.
    Wij halen nooit meer eten bij ze..

8. Jack estie's profielfoto
    Jack estie heeft een recensie geschreven voor The Saloon

Jack estie

Zoals gewoonlijk lekker en goed verzorgd

9. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor The Saloon

Dick

Het was een leuke en gezellige avond bij The Saloon. Buiten dat het eten erg goed was qua kwaliteit en hoeveelheid, was de sfeer TOP in het restaurant. Dat komt zeker door de attente bediening en eigenaar die aandacht hebben voor de klant, alsook door de gezellige inrichting. Echt een aanrader voor een gezellige avond uit!
    We komen zeker terug!

10. Sok's profielfoto
    Sok heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Fusting

Eten was lekker. Service van het personeel heel prettig. Het was weer een perfect avondje uit eten.

11. Rachel's profielfoto
    Rachel heeft een recensie geschreven voor Pulcinella
    Italiaans Enschede

Al jaren de beste Italiaan voor Enschede. Je kan er alleen afhalen, dit zegt al genoeg over hoe goed het eten is, want de toko zit altijd bomvol!

Perfecte Indische rijsttafel. Restaurant oogt een beetje kaal. Wat grote planten zouden de sfeer wat opkrikken. Mooie open keuken.

13. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Bistro Het Koetshuis

Dat wij na het 5 gangen sharing menu bij het koetshuis nog naar de macdonalds zijn geweest zegt voldoende..

14. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Het Paradijs
    Vegetarisch Enschede

M.

Bijzondere locatie, prachtig! Genoten van een heerlijke high tea. Puur en zelfgemaakt, dat proef je. Het eten was echt heerlijk. Werknemers zijn allemaal heel vriendelijk en er hangt een prettige sfeer. Wij komen zeker nog terug voor een diner!

15. Kristel's profielfoto
    Kristel heeft een recensie geschreven voor Bistro Het Koetshuis

Zeer zeer slecht gegeten...
    We hadden mijn schoonouders uitgenodigd en ik schaam mij mij rot voor wat we voor geschoteld kregen. Eten was smakeloos. Voorgerecht was op het bord gegooid en moest beef tartaar voorstellen maar was vitello tonnato met een heel klein stukje beef tartaar. Daarna een doorgebakken runderlapje wat een tournedos moest voorstellen, een uur wachten op het dessert en ga zo maar door... Het maandmenu, 3 gangen keuzemenu , 3-4-5 gangen verassingsmenu en de menu’s via Groupon: het is allemaal hetzelfde alleen de prijzen verschillen enorm!! Afgelopen Kerst was het ook al slecht en daarom dat ik nu toch een (sorry: zeer slechte) recensie schrijf. Zo jammer van zo’n mooi restaurant op zo’n super locatie...

16. Gijs's profielfoto
    Gijs heeft een recensie geschreven voor De Kleine Bistro

Mede dankzij het heerlijke eten, de vlotte en vriendelijke bediening hebben wij genoten van een heerlijke avond. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Een echte aanrader dus! Het eten is heerlijk, de bediening is vlot en bovendien erg gezellig en er hangt een fijne sfeer.

17. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Fat Kee
    Chinees-Indisch Enschede

Het was weer heel erg lekker, vriendelijke bediening, we kom daar vaker ophalen.

18. Celine's profielfoto
    Celine heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

Celine

Ik ben drie keer bij Happy Italy geweest en iedere keer ben ik erg ontevreden over de service. Er wordt niet naar je omgekeken als je bijvoorbeeld geen drinken meer hebt en als je dit uiteindelijk hebt kunnen bestellen moet je hier enorm lang op wachten. Er wordt wel oogcontact gemaakt, maar er wordt vervolgens gewoon langs je heen gelopen. De meeste serveerders/-sters liepen wel door, maar er was ook een aantal steeds aan het ouwehoeren waardoor er een bonnetje bij ons op tafel werd gegooid. Het was niet heel druk en toch stonden veel lege tafels vol met borden en glazen. Ook onze borden en glazen werden na heel lang wachten pas afgeruimd.
    Het eten was wel heel erg snel klaar, wat tegenstrijdig is aan het feit dat je op je drinken en het toetje zo lang moet wachten.

19. Marco Bos's profielfoto
    Marco Bos heeft gereageerd op een recensie van Lutscher Alm
    Marco Bos
    Van restaurant

Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad! Daar doen we het voor! Hartelijk dank voor de positieve woorden😊

20. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Lutscher Alm

Van te voren nog wat sceptisch, maar na een etentje met gezin (6 volwassenen) alleen maar lof! We kregen een ronde tafel toegewezen, de bediening was vlot en vriendelijk, het voorgerecht smaakte prima en kwam redelijk snel geserveerd, regelmatig kwam men langs voor drankbestellingen op te nemen en om even te vragen of alles naar wens was. Het vlees van het hoofdgerecht was heerlijk en ook de vegetarische maaltijd viel in de smaak.
    Kortom, een prima avond met leuke bediening en lekker eten. Wij komen zeker een keer terug!

21. Joanna's profielfoto
    Joanna heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Joanna

Voor verjaardag van mijn man netjes reservering gedaan. Bij aankomst was er geen tafel gereserveerd, medewerker erg onvriendelijk en keek ons niet eens aan. Werd naar binnen gestuurd zoek zelf maar uit… was maar 1 tafel vrij naast kassa beschikbaar, dus continu mensen aan je tafel. Tafels vies en lang wachten voordat er drinken opgenomen werd. Miste bij elke ronde wel gerechten. Geen prettige sfeer en bij personeel onderling… backbar een rotzooi. Gerechten waren prima maar wordt gewoon op tafel gegooid en zelf maar uitzoeken voor wie t is. Leidinggevenden niet actief met deligreren personeel maar bezig met zichzelf. Service waardeloos… beoordeel vestiging Enschede erg laag.
    Als service en klantvriendelijkheid hoog is dan is de rest niet belangrijk. Eten goed maar wij zullen niet meer terugkomen helaas.

22. Geri Hulstijn's profielfoto
    Geri Hulstijn heeft een recensie geschreven voor The Saloon

Geri Hulstijn

Wij als gezin gaan regelmatig gezellig uit eten en proberen vaak een ander restaurant uit.
    Maar de gastvrijheid, gezelligheid, het heerlijke eten en de absolute meerwaarde van gastheer Benjamin zorgt ervoor dat we altijd weer bij De Saloon terug komen.
    Voor ons met afstand het beste restaurant van Enschede!!!

23. Dani's profielfoto
    Dani heeft een recensie geschreven voor The Saloon
    Mexicaans Enschede

Erg lekkere eten sfeer is top en de service is erg goed en de prijsverhouding is het zekerweten wel waard om hier vaker gezellig een hapje en een drankje te komen nemen. De bediening en de eigenaar (Benjamin) zijn erg vriendelijk en maken altijd wel een leuk praatje. Met al en al een top restaurant! Ik zal zeker vaker komen!

Bedankt Team The Saloon! 😃

24. Somberg's profielfoto
    Somberg heeft een recensie geschreven voor The Saloon

Somberg

Top heerlijk gegeten!

25. Ballast's profielfoto
    Ballast heeft een recensie geschreven voor The Saloon

Ballast

Ik vind het personeel vriendelijk het is er sfeervol en het eten is ook nog is lekker en de prijsverhouding is goed. Al met al een hele fijne restaurant.

26. Margot Limburg's profielfoto
    Margot Limburg heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Fusting

Margot Limburg

De bediening was super. Leuke jongen die ons hielp het eten was geweldig!

27. V Grinsven's profielfoto
    V Grinsven heeft een recensie geschreven voor Bistro Het Koetshuis

V Grinsven

Ruim 50 min op voorgerecht gewacht.
    Kwaliteit vh eten staat totaal niet in verhouding met de prijzen.
    Bediening vriendelijk, echter wat slordig en chaotisch.
    Genoeg andere mogelijkheden in Enschede volgens mij.

28. Jordy Beverdam's profielfoto
    Jordy Beverdam heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Niet aan te raden, wacht al 1,5 uur op mn eten aangezien het bonnetjes systeem kapot is.

29. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor De Pieper

Heb hele goede ervaringen bij De Pieper en wordt ook wel één van de beste snackbars van Enschede genoemd. De personeel zijn vriendelijk en eten is heerlijk. Ik kom daar graag!

30. Amy's profielfoto
    Amy heeft een recensie geschreven voor ONS eten&drinken
    Internationaal Enschede

20 euro is wel erg gortig voor een ribeye die eenzaam wordt opgediend op een gigantisch bord met een schepje uienchutney eronder. Het zag er wat troosteloos uit. Sorry, maar voor die prijs verwacht ik echt wat meer, zeker als er ook nog bijbetaald moet worden voor de bijgerechten.

Eten duurde lang terwijl het restaurant vrijwel leeg was. Borden werden weggehaald voordat iedereen uitgegeten was. Kleine dingen, maar alles bij elkaar maakt het de ervaring wel minder.

Mijn tafelgenoten leken wel tevreden. Misschien een goed restaurant, maar niet om een stuk vlees te gaan eten. Het is okay als dat niet de insteek van je restaurant is, maar zet het dan ook niet op de kaart.