Carpe Diem in Heerlen

Diner en Drankjes

Carpe Diem laten bezorgen?

Carpe Diem Tapas & Mezze is het nieuwste Tapas en Meze restaurant van Heerlen en omstreken. Wij serveren heerlijke kleine hapjes uit Griekenland!

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1627619070 87
1631204668 84
1634192666 86
1641961460 84
1652120653 80

1. Sven 5 punten

Prima tapas restaurant!

Heerlijke tapas en leuke vriendelijke bediening. We hebben een top avond gehad (9 personen).
    Helaas kunnen we dit niet vaker doen vanwege de toch wel zeer hoge prijzen.

2. Marian Rutten

Was prima sfeer. Goede bediening. Eten was lekker.

Eén vorige recensie
  3. Erg lekker eten en super bediening!!

4. Roman 163 punten

Ik lees hier veel positieve reacties, maar heb dus een hele andere ervaring. Avond hier geweest met vrienden en het is niet voor herhaling. Concept is chaotisch en het eten onder de maat. Service ook niet fantastisch.
    We hebben bijna 3 kwartier met een ingevulde bestelling gewapperd. Er liep op het drukste van de avond op een gegeven moment nauwelijks personeel rond.
    De bestelde, zogenaamde tapas worden gewoon ergens op tafel neergezet en dan mag je uitvogelen wat het is. Afruimen tussen de rondes door gebeurt ook bijna niet, waardoor onze tafel steeds meer een rommel werd met lege schaaltjes en bakjes.
    Het eten is smaakloos en absoluut niet het geld waard. Droog vlees, waterige sausjes. Opgewarmde drab zonder smaak en nauwelijks warm. Echt niet lekker! Om van de karige en sobere nagerechtjes niet te spreken.
    Muziek veel te luid en onze tafel was veel te duister. We moesten de lampjes van onze telefoon gebruiken om de kaart te lezen.
    Geen goede ervaring dus en wij zullen hier niet meer naartoe gaan.

2,1
  5. Yvonne

Was er nu voor de 3e keer, maar de eerste 2 maal was voor de verhuizing. Toen was het gezellig, goede sfeer en lekker. Nu, na de verhuizing, geen leuke sfeer meer, meer een vreetschuur, doet niet grieks aan, eten was lauw en opgewarmd. Kipblokjes in saus was 1 kipblokje en de rest saus… erg achteruit gegaan. Ik kom nooit meer terug… jammer maar helaas.

6. Er was geen sfeer. Een te grote galmbak van een zaal. Ik miste de knusheid, het gevoel van gezellig tafelen…
    Het eten smaakte op zich prima, alleen de presentatie viel tegen. Kleine schaaltje met nog kleinere porties… De keftedakia, 2 kleine sponsballetjes in tomaten sap… geen dikke saus zoals het hoort. Eigenlijk zat alles wel in erg dunne saus… Nogmaals, de smaak op zich prima maar wel veel uit magnetron volgens mij…
    Niemand die iets zei over het desert principe. Dus geen desert gehad.
    Als ik het vergelijk met andere all you can eat tapas restaurants dan zit deze onderin… Geprobeerd maar wij gaan niet meer terug.

7. Tom hendrix

Oude locatie was veel sfeervoller. Eten was oke. Bediening was wel prima!

8. Chris tamaar

Heerlijk eten, vriendelijk personeel.
    Als er al een foutje was dan wordt het meteen opgelost. Zeker een aanrader!!

9. Allereerst heel vriendelijk personeel ! Inrichting is in principe mooi, alleen helaas weer zo’n typische vreethal als je snapt wat ik bedoel, echter wel onderscheidend van de rest (in positieve zin).
    1e ronde ging het alleen bij mij al 2x mis, 1 item vergeten en tot 2x toe verbrandde saus gekregen terwijl door mij was aangegeven dat het echt aan de saus lag. Vervolgens waren wij 2 uur verder en was de 3e ronde nogsteeds niet compleet aan tafel. Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit allemaal na aangeven netjes werd opgelost en gecompenseerd. Zeker weten een hoop lekkere gerechten maar ook een aantal gerechten die flink tegenvielen door de smaak (te zout of juist te flauw, te gaar, te diep gegrilld waardoor het enorm bitter smaakte). Het dessertbuffet was standaard, niet meer dan normaal voor een all you can eat restaurant. Mijn eindconclusie is dat als je keukenpersoneel het bij een halfvolle zaak al niet krijgt getrokken, dat je misschien om je gasten te behouden eens begint met minder gasten aan te nemen zodat de werkdruk voor de keuken lager is. Voor die paar dingen wat wel echt lekker waren en goed gingen, en de (ik neem aan) bedrijfsleider die alles netjes afhandelde voor ons, hoef ik hier helaas niet meer terug te komen. Toch bedankt aan vooral degene die ons netjes heeft geholpen met de klachten, chapeau ! Wellicht als ik jullie naam in de toekomst wat positiever rond hoor gaan, dat ik het dan nog een kans wil geven.

10. Wat een aanfluiting. Ik heb me geschaamd dat ik onze vrienden hiermee naartoe heb genomen. Ongezellige zaak met totaal geen sturing op het gebied van het personeel. Niemand neemt de leiding waardoor we niet meer dan twee rondes gegeten hebben. De eerste ronde kwam vrij vlot, de tweede ronde hadden we na 45 minuten wachten nog steeds niet compleet en dan te bedenken dat een jongeman tussendoor onze bestelling opnieuw geplaatst had en er weer niks kwam. Ook de bestelde drankjes arriveerden niet aan de tafel.
    En dan het eten, smaakloos, veel te veel saus en het zoontje van onze vrienden verwoordde de gehaktballetjes heel correct; net een spons.
    Bij het afrekenen viel de medewerker op dat we maar twee rondes gehad hadden en mijn vrouw vertelde wat er allemaal was misgegaan. Hij gaf spontaan 25% korting en hoopte dat we toch nog eens terug kwamen. Nee, bedankt. Maar die ene ster is wel alleen voor deze medewerker!

11. Laten we positief beginnen. De medewerkers zijn heel vriendelijk en de sfeer tussen hen onderling is ook goed. Ondanks dat de hoofdingang gesloten was omdat de eigenaar te laat was met z'n sleutel, werden we via de zij-ingang vrolijk ontvangen.
    Helaas hebben we over het eten weinig goeds te melden. Het was het soms helemaal niet, en meestal net niet. Slechts twee of drie gerechtjes waren echt smakelijk te noemen. De rest liet qua smaak, textuur en kwaliteit echt te wensen over. Met een heel dubbel gevoel rekenden we na een kleine anderhalf uur maar liefst 85 euro af voor twee personen. Waar wel twee cocktails in meegerekend zaten.
    Als je dan toch besluit te gaan: de cocktail Dolce Vita was heerlijk.

12. Wij komen hier wekelijks. Zoals altijd is het eten geweldig en het personeel is ook altijd even vriendelijk!

13. Rachelle

Je wordt meteen heel vriendelijk ontvangen. Ruime keuze in dranken, inclusief heerlijke cocktails. Doordat je eten via briefjes moet bestellen, duurt het soms erg lang voordat de bestelling wordt opgehaald en doorgegeven. Maar het is het wachten waard: smaak is altijd top!

14. Vriendelijk en goed personeel, ook met kleine kinderen die rondlopen (lees rennen) blijven ze vriendelijk. Lekker gegeten en met een volle buik weer naar huis. Zeker een aanrader voor gezelligheid en voor mensen die geen keuzes kunnen maken als het op de menukaart aankomt :)

15. Jacques Starreveld

Een ontspannen omgeving, goed eten, snelle en goede service.
    Het dessertbuffet zou iets meer variatie kunnen hebben zoals meerdere soorten fruit.

16. Ron de Bruyn

Alles was geweldig. Vriendelijke bediening maar ook de baas zelf erg vriendelijk.
    Wij hebben een te gekke avond gehad. Bedankt allemaal 👍👍

17. Eten en cocktails erg lekker. Alleen jammer dag er ieder half uur wel een jarige was, waarvan de hele zaal mocht meegenieten. Na 3 keer keihard lang zal ze leven, was de humor er wel vanaf.

18. Marcel Boessen

Heerlijk gegeten. Allemaal erg tevreden. Vriendelijke en vlotte bediening. Gezellig restaurant. Aanwinst voor Heerlen. Komen zeker terug.

19. Weer heerlijk hapjes gegeten. Fijne vlotte bediening en een heerlijke limoncello als afsluiter. Ons favoriete Grieks restaurant in Limburg

20. Melissa

Heel fijn restaurant. Gezellige open sfeer met goede muziek en shotjes van het huis. Leuk spontaan personeel en vrij snelle service. Veel keuze uit diverse gerechten en lekker van smaak. Aanrader!

21. Lekker eten leuke sfeer leuke bediening.

22. Wim Mols

Donderdag 24 maart vierden wij bij Carpe Diem het 25-jarig dienstjubileum van een collega. Vooraf had ik gevraagd of ze iets konden doen zodat we niet a la carte hoefden te bestellen. De avond was prima geregeld. Lekker eten, goede bediening en een schitterend nieuw pand! We hebben genoten!

23. We hebben een super gezellige avond gehad. Het eten was lekker en de bediening heel leuk en gezellig.
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar

24. Jolanda Gelders

Zoals altijd top service, hele leuke en behulpzame bediening. Eten zoals altijd super lekker en snel op tafel. Een echte aanrader! Sfeer is heel gezellig 😁

25. Interieur van het restaurant is niet erg gezellig. Het was erg duur voor wat je krijgt, de gerechten zijn erg klein en niet speciaal. Voor mij niet meer

26. Ruim opgezet, tenminste niet op elkaar gepropt. Heerlijk gegeten en de bediening was echt vriendelijk. Aanrader. Komen zeer zeker terug.

27. Lekker eten.

28. Hele leuke sfeer met DJ, lekker eten en vriendelijk personeel. Wij komen graag weer terug!

29. Afgelopen weekend voor het eerst bezocht.
    Heerlijk gegeten, super leuke sfeer en goede service. Het personeel deed hun uiterste best om ons een leuke avond te bezorgen en dat is gelukt. Zeker voor herhaling vatbaar.

30. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Doen er alles aan om het naar je zin te maken.

31. NOOIT meer. Na het lezen van veel lovende recensies hebben we een reservering geplaatst op een zaterdag.
    Bij aankomst moest er een tafel gezocht worden omdat er iets fout was gegaan.
    We kregen een tafel toegewezen naast de bar. Vriendelijke dame nam het drinken op. Het drinken heeft +/- 20 minuten op de bar gestaan omdat er geen structuur en systeem zit in de manier van service. Mensen die flessen met wodka bestelden of cocktails kregen hun drankjes veel eerder. Veel gerechten waren koud, smaakloos en/of doordrenkt in saus. Je merkt dat door de massale omvang van het restaurant (ordinaire all you can eat vreetschuur) gerechten op voorhand worden klaargemaakt. De passie en smaak in de gerechten is dan ook ver te zoeken.

32. Bij rustige tijden gaat het snel, echter bij drukte moet je soms 30/45 min. wachten voordat je briefje opgehaald wordt.

Veel geld voor relatief weinig keus/eten. Ook is niet alles lekker of komt lauw aan.
    Persoonlijk ga ik liever wokken daar kun je zo vaak als je wilt gaan voor zelfde geld en onbeperkt drinken.

33. Het eten was heerlijk! Was voor ons de eerste keer.
    Alleen was het erg koud in het restaurant,vooral bij het raam waar wij zaten.
    En sommige serveersters kunnen wat vriendelijker kijken en zijn.

34. Wat een aanfluiting ik snap de mensen die hier positieve ervaringen hebben gehad totaal niet ik heb het idee dat die nog nooit kwaltijd hebben gehad het enigste dat enigszins op grieks eten leek (en tevens eetbaar was) was de bifteki het kip spiesje en de griekse pasta met kip waarvan de eerste 2 zo gekruid waren dat daar weinig smaak verschil in was.
    De bediening duurde lang en na de derde ronde nergens meer te bekennen (niet dat we na de derde ronde nog zin hadden in het voer wat er serveert wordt) uit eindelijk bij de kassa werd gevraagd of het gesmaakt heeft en heb ik aangegeven dat het voor ons de laatste keer is dat we daar gegeten hebben de eigenaar stond ernaast en gaf aan dat hij een restaurant heeft dat niet is te vergelijken met bepaalde andere restaurants in de buurt ik moet hem daar wel groot gelijk in geven bij de anderen kan je namelijk wel met smaak eten.

35. Marielle koornneef

Wederom heerlijk gegeten en heerlijke cocktails! Super leuke avond gehad. Alleen jammer dat we soms erg lang moesten wachten op bediening door de drukte.

36. Joyce Koort

Het eten en drinken is goed verzorgd. Ziet er goed uit en smaakt lekker. Leuk concept Griekse meze.
    Jammer dat het steeds lang duurt voordat men het briefje meeneemt naar de keuken. Hierdoor duurt het tussen de rondes in erg lang voordat je je volgende porties krijgt. Qua sfeer, het is erg groot van opzet, hoge plafonds grote ruimte. Qua sfeer wat minder, erg gehorig ook. De muziek stond vrij hard en veel van hetzelfde. Vanaf 22 uur kun je muntjes kopen om mee te betalen en wordt er muziek gedraaid tot 24 uur. Ze schenken ook cocktails. Idee heel leuk, er mogen wat puntjes op de i komen voor mij.

37. Ruime keus, lekker eten en vriendelijke bediening. Paar kleinigheden met uitserveren (dingen gekregen die niet besteld waren bijv), maar was nieuw personeel dat ingewerkt werd en werd ook steeds netjes opgelost. Zeker voor herhaling vatbaar!

38. Het was in het begin even chaotisch. We kregen wat we niet besteld hadden maar dat werd met liefde terug gebracht naar de rechtmatige eigenaar. Hadden wij lekker tijd om bij te praten. Het eten was verrukkelijk. Goede en veel variatie en het eten was van goede kwaliteit. Zowel vader als zoon kwamen vragen of alles oke was. Attent hoor. Na afloop kregen we nog een limoncello, heerlijk. Voor herhaling vatbaar. Groetjes van de dames van Ativu tennis vereniging.

39. Prima bediening goede service herhaling vatbaar.

40. Love it ! ❤

Wat een warm ontvangst!
    Spontaan en vriendelijk personeel.
    Zeer mooie setting, je ​krijgt er echt een vakantie gevoel.

Heerlijk eten, veel keuze en absoluut de lekkerste cocktails!
    Als afsluiting kun je nog gezellig dansjes doen op verschillende gerne muziek.

Zeker een aanrader voor een top avond!

💃🕺

41. Super lekker gegeten, leuke bediening, gezellige sfeer binnen.
    Wij hebben een gezellige avond gehad.

Eén vorige recensie
  42. Heerlijk gegeten en gezellig zitten. Echt een aanrader.

43. Het eten was redelijk maar niet noemenswaardig. Geen terugkomen in ieder geval, helaas.

Het toetje was overigens een zware tegenvaller (hier hadden we wel zin in omdat het eten zelf gewoon tegen viel). Er lag een schaal met vruchtjes, wat halve bakken ijs en wat soesjes, that's it. Treurig, we hebben ons omgedraaid en hebben afgerekend. Een min.

44. Het is een heel gezellig restaurant alleen heel jammer dat we maar 1 ronde tapas in 1 uur kregen en vervolgens er met ronde 2 weer wat mis ging. En na 2 uur wij er ook klaar mee waren. En dan is de prijs duur voor zo weinig eten. Personeel is heel aardig overigens.

45. Angela Theunissen

Super gastvrij je voelt je als gast altijd welkom en er is altijd tijd voor n praatje door de eigenaar.
    Het eten is altijd super lekker en uitgebreide keuzes. Wij kunnen Carpe Diem iedereen aanbevelen.

46. Het eten vonden we een beetje afgeraffeld. Het was echt koud in de zaak, hebben best kou geleden. Bediening keek naar de derde ronde bijna niet meer naar onze tafel om, moesten constant bediening roepen, dat was echt heel jammer. Product kennis van het bedienend personeel mag ook iets beter. Vroeg naar bieren van de tap, kreeg maar een suggestie terwijl ze meerdere hebben. Was helaas een mindere avond, zijn betere geweest.

47. Veel keuze echter de meeste gerechten waren niet warm genoeg.
    Bediening was vriendelijk en gerechten kwamen snel.

48. Lekker gegeten en gedronken, geweldige service, voor herhaling vatbaar.

49. Bianca winands

Was geweldig alleen wat koud in de zaak.

50. Linda van Doremalen

Top bediening! Enthousiast en we voelden ons echt welkom. Ook het eten was weinig op aan te merken. Erg lekker gegeten. Doordat het restaurant zo groot is en wrs nu met de 1.5 meter maatregel niet geheel vol was, deed het wat kil aan. Ook de temperatuur was aan de lage kant.

51. Mark van der Veeken

Zoals gewoonlijk een super avond gehad. Top eten, top bediening en mooi restaurant.

52. Bij binnenkomst behoorlijk lang gewacht voordat iemand naar ons toe kwam (waren net van plan weer te vertrekken).
    Daarna weer heel lang op het drinken en op bestelde gerechtjes moeten wachten, sommige zelfs nooit gekregen. Eén grote chaos de hele avond.
    En dan dat gruwelijke goedkope verjaardags alarm tussendoor (anders is dit niet te noemen).
    Steen koud in de zaak, op een gegeven moment zelfs met de jas aan gezeten. Jammer, dit past echt niet bij de warm aandoende gezellige ambiance.
    Voor ons eenmaal en nooit meer.

53. Gisteren uiteten geweest bij Carpe Diem, het was hier erg koud, toen we binnen kwamen wisten ze niet naar welke tafel wij moesten terwijl ik had gereserveerd.
    Eenmaal aan een hoge tafel drinken besteld kwam dit pas een half uur later.
    We hadden van 17.30-20.00 gereserveerd.
    Je mag 4 rondes doen we hebben in de reservering tijd 2.5 Ronde gehad dit omdat niets liep zoals het hoorde.
    Geen eten klopte en kwam allemaal verkeerde ronde of helemaal niet.
    Zijn om 19.45 opgestaan, maar hebben wel onze klacht ingediend bij de serveerster.

54. Eten en bediening waren goed. Voldoende ruimte ivm Corona afstand. Was alleen te koude temperatuur binnen. Komen beslist nog een keer terug, maar dan graag wat warmer. 😊

55. Lekker gegeten, gastvrije bediening. Maar wel erg koud binnen, hele avond met jas aan gezeten.

56. Lekker gegeten. 1ste keer wat beter vlees als de 2de keer. Kan altijd eens gebeuren. Vriendelijk personeel. Goede sfeer. Temperatuur van omgeving en eten mogen wat hoger.

57. Zoals altijd heerlijk gegeten, verzorgd door geweldige, vriendelijke bediening.

58. Mijn vrouw en ik waren voor de eerste keer bij Carpe Diem. We werden vriendelijk ontvangen en begeleid naar onze tafel. Bediening (jonge dame) was heel vriendelijk en legde alles rustig uit, heel fijn. Eten was heerlijk en bediening was super.
    Ook de prijs/ kwaliteitverhouding was goed!! Wij gaan zeker nog een keer terug!

59. Het was een top avond goed gegeten en gedronken. 👍🍷

60. Het eten super lekker en de sfeer was gezellig, ook de bediening was super en ze waren gezellig. Dus zeker om terug komen 😉

61. Zeer leuke avond gehad, heerlijk gegeten, en superleuk en gezellig personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar!

62. Paul blezer

Altijd lekker eten bij Carpe Diem, toppie service 👍👍

63. Jeroen Olislagers

Sfeer en kwaliteit van gerechten echt top maar bediening was waardeloos. 2 gerechten niet gekregen; nog nagevraagd bij bediening maar niets meer van gehoord. Kwamen bijna niet vragen voor drinken en waren 1 drankbestelling zelfs vergeten. Had het idee dat er bewust lang gewacht wordt om de nieuwe ronde op te nemen. Ging met een nauwelijks verzadigd gevoel naar huis. Absoluut geen aanrader

64. Arno Peroni

We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad met de jongens onder mekaar!

Alleen de garnalen, die smaakte naar eternit platen.

65. Super vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel. Eten was wederom prima. We hebben heerlijk gegeten en een super gezellige avond gehad!

66. Na een lange coronaperiode nog een keer op bezoek bij Carpe Diem, ditmaal op het nieuwe adres in Heerlen. De nieuwe locatie heeft veel meer ruimte en is keurig aangekleed. Het restaurant was slechts ten dele gevuld en de gerechten kwamen snel uit de keuken. Maar het belangrijkste, het eten is matig. Veel gerechten werden lauw geserveerd, de salades waren smakeloos en de garnalen en souvlaki te lang gebakken. Slechts enkele gerechtjes waren smaakvol, maar alles bij elkaar viel het tegen. En dat voor een pittige prijs van € 26,50 per persoon. Zonde, want het concept is goed. We zullen echter niet nog een keer hiervan gebruik maken.

67. Gezellige sfeer in huis. Lekker eten en de bediening is heel prettig en vriendelijk. Allemaal kleine tapasjes.

68. jolanda roeks

Gezellig, gastvrij, goede sfeer, goed eten, top muziek.

69. Geen lekker eten, ongezellige ruimte

70. Gister was de eerste keer dat we het minder fijn vonden. Telkens moeten vragen of we iets konden bestellen en dan wachten op het juiste personeelslid… serieus 30 min gewacht. Dit waren we eigenlijk niet gewend. En veel van het eten was net niet koud… daardoor smaakte bv de garnalen niet zoals we gewend waren. Normaal gesproken heel positief, maar eerlijk is eerlijk gisteren was een klein beetje jammer. Laten we ervanuit gaan dat het gewoon een mindere dag was.

71. Heel leuke meideavond gehad. Genoten van hetceten en cocktails.bediening was super vriendelijk en de service was ook echt top.

72. Bediening is aardig en snel, maar tapas is niet heel bijzonder. Knap dat ze van die enorme ruimte nog geprobeerd hebben iets gezelligs te maken. Blauwe (!) verlichting is niet handig.

73. Eerste keer daar met nog 3 vriendinnen en we waren alle 4 positief verrast. Erg lekker eten, goeie porties, goed op smaak. Bediening vriendelijk en snel. Wat erg fijn was; ruimschoots tijd om rustig te eten waardoor je niet de tent uit werd gekeken zoals bij andere restaurants. Lekkere muziek op de achtergrond. Enige wat wat jammer was, was dat we naast het raam zaten en dat trok wat koud op. We gaan zeker nog een keer.

74. Lekker eten maar helaas lang op de cocktail gewacht.

75. Marc vd heuvel

Goed eten en vriendelijk personeel.

76. Samen met een vriendin gegeten.
    Lekker… niet bijzonder!
    En de hele avond koud gehad.

77. Bibi jongen

Mooi nieuw pand! Sfeervol & het eten was heerlijk. Leuke muziek, een fijne avond gehad.

Ga zo door.

78. Eten, drinken, lokatie, ontvangs mag ik niks van zeggen, desert of wat daar voor moet doorgaan is heel mager, valt erg tegen.

79. P de Heij

Gezellig avond gehad met de boys..
    Heerlijk gegeten en later op de avond was de muziek ook top.

Kortom een aanrader!!

80. Heerlijk gegeten, veel variatie en goede sfeer!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

81. Aardig personeel en een leuke sfeer, alleen de vis heeft ons niet gesmaakt. Verder een leuke plek om te dineren of met vrienden een avondje te besteden.

82. Mooie zaak, goede sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel en goed gemutst.
    Eten was lekker, net als een engeltje je op de tong piest.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Cocktails zijn overheerlijk.

83. Ronald vrancken

Eten is heerlijk. Ondanks de jonge leeftijd van de bediening was er een gezellig en vriendelijk contact, wat voor een hele leuke avond zorgde.

84. Desiree Hermes

Het eten was zeker goed.
    We waren al eens daar wezen eten, maar in het oude pand.
    Nu hebben ze een nieuwe pand en dat is geweldig.
    Mooi groot, veel ruimte echt super.
    Goed verzorgd en netjes.
    We gaan zeker vaker daar eten.
    Alles goed en het eten is zeker een 10 waard.

85. Zoals altijd weer even gezellig, lekker gegeten en net weer teveel gedronken.

86. Super lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel, een echte aanrader. Top restaurant!

87. ShannonEnDennis

Voor de eerste keer bij Carpe Diem gaan eten omdat we nu precies 3 jaar samen zijn.

Gelijk vriendelijke service en een leuke sfeer. Muziek stond echter iets te hard, waardoor je flink hard moet praten met elkaar om elkaar te verstaan.

Lekker eten & lekkere cocktails. Qua eten mogen er (zegt mijn vriend) wel wat meer keuzes bij komen.

Wij komen zeker nog eens terug!

88. We hebben genoten, het eten was heerlijk. De bediening is heel vriendelijk. En de sfeer is top.

89. De bediening was zeer hartelijk en oprecht. Het eten was verrassend en mooie porties en presentatie, aangename kruidenmengsels,... een mooi geheel! Veeeeel keuze! Heerlijk en aangenaam vertoeven!

90. Helemaal TOP!! Super zaak, geweldig eten. Leuke eigenaar en leuke sfeer, zeker als vader achter de draaitafel muziek gaat draaien. Ik ben er snel weer.

91. Nadia Thewissen

Lekker eten, goede sfeer, goede bediening.

92. Het eten was lekker. Op sommige gerechten zaten veel te veel gesnipperde uitjes. Uienringen is een beter idee. Muziek stond erg hard waardoor je elkaar moeilijk kon verstaan. Toetjesbuffet vond ik tegenvallen. Weinig keus. Oude locatie vond ik sfeervoller.

93. Eten was erg lekker, we moesten wel vaak lang wachten op eten en drinken.

94. Geweldige plek met lekkere tapas naar keuze. Meer dan voldoende! Met mogelijkheid om van de all you can eat formule gebruik te maken. Geweldig knappe zaak met super vriendelijk personeel en bazen. Je voelt je er echt een VIP. Smaakt naar meer al is het voor ons ver rijden en zijn we genoodzaakt om dan toch ineens een overnachting bij te plannen. Wat zeker ook aan te raden is. Wij hopen dat er door deze eigenaars ooit een zaak in het Antwerpse gerealiseerd wordt, zodat we met regelmaat kunnen genieten van dit alles. Het volledige plaatje klopt. Zowel het ontvangst, klantvriendelijkheid, lekkere eten gemaakt in een compleet open keuken 👍. Top klasse. Ook de ideale plek om alle soorten feestjes te organiseren. Je bent zeker dat iedereen gegeten heeft wat hij/zij graag lust en meer dan voldoende…en dan nog met de juiste muziek en sfeer zodat je je helemaal in het zuiden waant. Doe zo voort, ons zie je zowiezo nog terug en ook zeker wel eens als er een evenement bij jullie gepland is waardoor we ook ineens onze dansmoves kunnen showen op de dansvloer 😉🤩💃🕺🏻
    Dit zou een topper zijn moesten we dit in het Antwerpse ook hebben, zijn we zeker van. Bedankt team Carpe Diem 👍👌🤩

95. De nieuwe locatie is veel ruimer en ook gezelliger. Het personeel even vriendelijk als altijd en het eten ook lekker. En op de nieuwe cocktail kaart staan voldoende lekkere cocktails :)

96. Het eten was heerlijk. De sfeer was gezellig. Het was echt zo'n vakantie sfeer. Met een heerlijke cocktail.

97. Frans Vanderheijden

Leuke zaak, het eten is over het algemeen goed, sommige gerechten waren echter een beetje te zout, zoals de gyros en souvlaki. Bediening zeer vriendelijk en klantgericht, ook aanpassingen zoals geen uien of dergelijke kon gewoon worden aangegeven en was geen probleem. Het enige minpunt voor ons was dat het erg rumoerig was en de muziek stond bij tijd en wijle te hard, zodat je lastig een gesprek kon voeren.

98. Heerlijk gegeten als altijd, super vriendelijk en leuk personeel, maar 1 klein dingetje… volgens mij is de fetakaas veranderd… dat vond ik wel jammer want normaal is deze heerlijk romig en zacht en nu leek het net of deze uit een goedkoop pakje uit de supermarkt kwam.
    Verder wel echt alles was heerlijk en we komen snel weer.

99. Bea Hondong

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk. Het restaurant zag er heel gezellig uit. We komen beslist nog een keer terug.

100. Ja was goed; moest even wennen aan het nieuwe restaurant.
    Maar zag er mooi uit, goed gegeten.

Volgende pagina