• Lid sinds 29 november 2008
  • Leeftijd: 33

Ik ben samen met Gerard en Jeroen eigenaar van eet.nu. Tevens ben ik de lead-developer van de eet.nu website.

Heb je vragen of ideeën die eet.nu kunnen verbeteren, schroom dan niet om contact met mij op te nemen!

Lijsten

1. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric vindt Groenten van Roos leuk

2. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

Ik ga er van uit dat Hanneke Westerbrink het nieuwe account is van Nieuwenhuis die we inderdaad vanmorgen geblokkeerd hebben, omdat ondanks mijn verzoek om te stoppen, er random recensenten op Eet.nu lastig gevallen werden met ongepaste reacties en duimpjes omlaag.

3. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

@jeanette - Ik heb de reactie voor jullie verplaatst.

4. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

Ik heb de privegegevens die je noemde uit bovenstaande reacties gehaald. Mensen neem je niet in bescherming tegen hunzelf door hun gegevens zo maar op het internet te gooien.

Deze recensie is trouwens niet op onze site gepost en zou ook niet toegelaten zijn met die tekst, dus ik snap niet wat de reden is dat deze hier nu geplaatst wordt, behalve uit rancune.

Je hebt nu werknemers van Eet.nu lastig gevallen via het contactformulier (ze ranzig noemen), onze Facebook bezoekers proberen lastig te vallen, enkele van onze werknemers buiten de site om proberen te contacteren (door ze op Facebook persoonlijk berichten te sturen of vriendschapsverzoeken te versturen) en nu blijf je doorgaan op het forum hier. Wil je er alsjeblieft mee stoppen?

5. Tom-Eric's profielfoto

Een voorbeeld van een smakeloze recensie die onlangs afgekeurd is:
    > gare kanker zaak. ik neuk ze allemaal de moeder

Deze en meer afgekeurde recensies kan je vinden in ons recensie logboek, inclusief de reden waarom een recensie afgekeurd is.

Ik wil best meer toelichting geven over de afgekeurde recensies bij jullie restaurant, maar tot nu toe heb ik vermeden om een schuldige aan te wijzen en alleen gepraat over de aanwezigheid van frauduleuze recensies. Een groot deel van de frauduleuze recensies op Eet.nu komt ook niet af van de eigenaar van een restaurant, maar bijv. van concurrenten, internettrollen of passionele fans.

6. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

Onze redactie, en ikzelf, vinden het niet een recensie die smakeloze taal gebruikt. De recensie is inmiddels een paar keer besproken, maar telkens wordt (door ons) dezelfde conclusie getrokken. Uiteindelijk heeft de redactie het laatste woord, en dat woord is uitgesproken.

De afgekeurde recensies van het afgelopen weekend waren overduidelijk frauduleus, dit is waarom ze nu niet zichtbaar zijn. Wij doen niet aan restaurantje pesten en behandelen elke recensie op zich, ook wanneer restaurants meerdere pogingen doen om vals te spelen, maar in dit geval is er gewoon geen twijfel over de echtheid / oprechtheid van die recensies.

7. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

Bij deze de oude reactie, een collega zal binnenkort reageren. We hoopten dat de telefonische uitleg genoeg was, maar helaas lijkt dat nog niet het geval:

> Beste Lara en consorten. Ik heb al diverse keren gevraagd om de recensie van ████ over De Appelsche Hof te verwijderen van eetnu.nl.
    > ████ gebruikt zeer onsmakelijke woorden in zijn recensie. Omdat jullie dit al weken weigeren willen wij dat jullie onze account verwijderen per direct. Elke dag dat jullie dat weigeren eisen wij een schadevergoeding van 50 euro.
    > Eetnu.nl is gewoon een ranzige recensiesite! Om maar in jullie termen te blijven.

8. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

De schrijver heeft een hele nette recensie geschreven waarin niemand beledigd wordt. Dat is heel wat anders dan mensen voor "strontwijf" uitmaken en schrijven dat ze "eens flink in je sterretje genomen wordt".

9. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

Beste "Ik Ergermekapot", ik heb de reacties verwijderd omdat ze volstonden met beledigingen naar de schrijver van de recensie en de andere mensen die daar reageerden. Dit is niet toegestaan volgens onze regels. Als je een reactie schrijft zonder beledigingen keuren we die gewoon goed.

10. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

@Desiree de foutieve recensie is verwijderd!

11. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

@Lynn: Eet.nu heeft regelmatig te maken met restaurateurs die dreigen met juridische stappen, maar het is gelukkig nog nooit verder gegaan dan dreigingen. We hebben ons uiteraard wel juridisch laten inlichten en zolang dat je jouw oprechte mening geeft en je recensie geen feitelijke onwaarheden bevat sta je volledig in het recht om deze te plaatsen.

12. Tom-Eric's profielfoto

13. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Recensie verwijderen

@jeanette - Ik heb de reactie voor jullie verplaatst.

14. Tom-Eric's profielfoto

15. Tom-Eric's profielfoto

Een voorbeeld van een smakeloze recensie die onlangs afgekeurd is:
    > gare kanker zaak. ik neuk ze allemaal de moeder

16. Tom-Eric's profielfoto

17. Tom-Eric's profielfoto

18. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Restaurant etc. gezocht in de buurt van ..............?

@Rob Ik zou je graag een goed advies geven, maar helaas heb ik weinig ervaringen met steakhouses in de buurt omdat die meestal afvallen als we een restaurant zoeken waar kunnen gaan eten (vegetarische vrienden en familie, mijn partner eet geen rundvlees, etc.).

19. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Nieuwe eetgelegenheid ?? of Gesloten !! of Opnieuw geopend.

@ADK dat je naam hier niet aangepast is is een bug. Ik zal er maandag naar kijken, maar heb het alvast handmatig aangepast in de database.

20. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op het topic: Link met VVV niet echt in orde?

We zullen morgen eens contact met ze opnemen. De VVV gebruikt onze API en daar geven we onze punten op een 100-puntschaal (dus een 1 wordt teruggegeven als een 10), wellicht dat het daar ergens misgaat, alhoewel de andere recensies wel het juiste punt tonen.

21. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric vindt de recensie door ADK voor VANE leuk
    Internationaal Eindhoven

ADK

Vane zit op de 13e verdieping van het NH hotel, hartje Eindhoven. Omdat er veel glas gebruikt is, heb je een prima uitzicht over de stad. We werden hartelijk ontvangen en naar onze plaatsen geleid.
    Eerst kregen we wat amuses voorgesteld. Niet echt enorme smaakexplosies, maar ook zeker niet verkeerd. De smaakexplosie was wel op het volgende bord te vinden. Als voorgerecht kregen we gepekelde groenten. Deze hadden een heerlijke byte en de frisse smaken knalde er van af.
    Het hoofdgerecht bestond uit diverse paddenstoelen en als ik het mij goed herinner rib-eye. Ook een zeer smakelijk gerecht. Ook het dessert met banaan & dulce de leche was zeer aangenaam.
    Bij de koffie ging het helaas mis. De geserveerde melk (ook gebruikt in de cappuccino) was zuur. Dit werd op zich allemaal netjes opgelost en vervangen, maar kan eigenlijk natuurlijk niet. Ter compensatie kregen wel allemaal nog wat lekkere friandises.
    Wel nog een ander klein puntje: De portiers hadden wellicht wel iets groter gemogen... Maar dat doet aan de smaken niets af, want dat hebben ze hier wel prima begrepen. Verder een zeer vriendelijke & correcte bediening!

22. Tom-Eric's profielfoto

Tom-Eric heeft een foto toegevoegd van De Hofkaemer
  25. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric vindt De Hofkaemer leuk

26. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Internationaal Geleen

Hier gisteren samen met collega's besteld. Ik was positief verrast door de goede smaak van het vlees en de grote hoeveelheid.

Meer activiteiten