Nieuwste foto's in Tilburg

Laatste updates in Tilburg

1. Cindy van den hoek's profielfoto
    Cindy van den hoek heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Cindy van den hoek

Heerlijk gegeten!! Zoals altijd. Maar als je dan wil afrekenen krijg je een ontzettende chagerijnige tante voor je neus dat je nog niet nadenkt over fooi. Jammer. Verschrikkelijk!!
    De verdere bediening is prima en allemaal even aardig!

2. Ed balkenende's profielfoto
    Ed balkenende heeft een recensie geschreven voor Lucebert

Ed balkenende

Bij Lucebert hebben we al meerdere malen gegeten. De service is prima, altijd vriendelijk personeel. De kwaliteit van het eten is voortreffelijk, zeker gezien de prijzen.

3. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Raw
    Internationaal Tilburg

We kregen om 19.50u een tafel toegewezen in een superdrukke, hartstikke leuk ingerichte zaak. 2 DJ's waren aan het draaien; top sfeer!
    Erg jammer dat we, nadat we eerst wel drankjes konden bestellen, om 20.35u een ober moesten vragen om de kaart en vervolgens (20.45u) zelf moesten vragen of we konden bestellen. Aangezien we om 21.45u weg moesten (afspraak), kregen we te horen dat ze het niet gingen halen om voor die tijd een biefstukje op tafel te krijgen. Teleurgesteld hebben we de drankjes afgerekend, waarbij men wel zo goed was een rondje van de rekening te schrappen.
    Kortom, keuken is niet ingericht op een volle bezetting.

4. Isa's profielfoto
    Isa heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

We hebben 3 keer iets niet gekregen en 2 keer iets anders gekregen dan besteld. Sushi veel te plakkerig. En personeel niet geweldig klant vriendelijk wanneer ik zei dat ik 3 keer niks kreeg en 2 keer iets anders heb gehad dan besteld ik te horen kreeg. " achja kan gebeuren he"
    Ik raad het niet aan.

5. H Smulders's profielfoto
    H Smulders heeft een recensie geschreven voor De Ouwe Stokerij

H Smulders

Vond het zeer jammer dat de bediening erg onaardig was, alleen met zichzelf bezig, duurde heel lang voor we de maaltijd kregen en moeilijk gewoon een plankje brood te bestellen vooraf.

6. SB's profielfoto
    SB heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Tja, wat zullen we over zeggen. We gingen eten bij Grill-in in Kaatsheuvel, omdat iedereen daar altijd zo enthousiast over was. Die mening delen we toch echt niet helemaal. De bediening was super vriendelijk. Alles werd duidelijk uitgelegd, onze zoon werd gewezen op de speelkamer, we mochten daar in de buurt zitten zodat we hem een beetje in het oog konden houden en het drinken werd snel uitgeserveerd. Het eten daarentegen was ronduit slecht. Alles was ver doorbakken, taai, smakeloos. Mijn chocoladetaartje was overduidelijk een kant-en-klaarproduct uit de magnetron en de churros waren niet gaar. We hebben uiteindelijk ieder maar drie gangen gegeten, toen waren we er wel klaar mee. Na het vragen van de rekening kun je via de tablet een score geven. Doe dat vooral NIET als je niet tevreden bent. De bediening kwam verhaal halen waarom we niet tevreden waren en ineens was de vriendelijke houding ver te zoeken. Overigens kwam hij pas nadat we hadden betaald, een compensatie voor de slechte avond konden we wel vergeten. We hadden dat dan toch zeker ook wel tussendoor kunnen aangeven. Op onze opmerking dat dit had betekend dat we twee keer zo lang op alles hadden moeten wachten en dat dit niet te doen is met twee kleine kinderen werden we nog net niet de deur gewezen. Voor ons geen herhaling. Hopelijk had de kok gewoon een slechte dag, maar wij hebben zeker geen waar gekregen voor ons geld en ons zullen ze ook zeker niet meer terug zien.

7. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Superlekkere sushi! Makkelijk met de auto beteukbasr en de auto kan voor het restaurant geparkeerd worden. Gezellig zitten! Dus top!

8. C lupker's profielfoto
    C lupker heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Het eten en service is altyd goed en lekker. Hardwerkende mensen. Zaterdags duurt t ff wat langer sommige dingen maar dat is logish. Super was t weer. Leuke avond gehad.

9. Herman spijkers's profielfoto
    Herman spijkers heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Herman spijkers

Lekker, goeie kwaliteit, goeie smaken en snelle service.
    Geen mindere punten te bedenken. Top!

10. Sharona Van poorten's profielfoto
    Sharona Van poorten heeft een recensie geschreven voor Café Hoegaarden

Sharona Van poorten

Alles was perfect was onze eerste keer bij jullie we komen zeker vaker.

11. Jeroen Oudshoorn's profielfoto
    Jeroen Oudshoorn heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Jeroen Oudshoorn

De tablet bestel systeem werkt fantastisch, zeker als je met een klein gezelschap bent en in een goed gesprek zit. Je hoeft zo niet te wachten op de bediening om je drinken te kunnen bestellen.

12. mes's profielfoto
    mes heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Lekker eten, verfijnde smaak in ongedwongen sfeer.

13. Vriendinnen's profielfoto
    Vriendinnen heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Vriendinnen

Heerlijk gegeten, met veel keus aan tapas.
    Vriendelijke bediening.

14. P's profielfoto
    P heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Eten niet lekker echt de slechtste sushi die ik ooit gegeten heb kip vol vet garnalen half rauw voor mij nooit meer.

15. Woensdagavond's profielfoto
    Woensdagavond heeft een recensie geschreven voor Mi Amor Comida

Woensdagavond

Voor het eerst hier gegeten, geboekt via eet.nu maar dat werkte niet, daarom zelf maar direct het restaurant benaderd en geboekt.
    Leuke inrichting en érg vriendelijk personeel. Is er geen chocolademelk voor een van mijn gasten? Nou, dan maken ze het gewoon zelf en super lekker!
    Wij hadden een verrassingsmenu, zeer smakelijk. Soep van granen, gehakt in bladerdeeg, daarna allerlei smaken rijst met kleine bijgerechtjes. Toe Perzisch ijs… zelden zó smakelijk gegeten!

16. Bert Vanders's profielfoto
    Bert Vanders heeft een recensie geschreven voor RAK
    RAK

Bert Vanders

Goed menu, heerlijk gegeten, aanrader.

17. Jos Lavrijssen's profielfoto
    Jos Lavrijssen heeft een recensie geschreven voor Taste!

Jos Lavrijssen

Zeer goede prestatie voor de prijs. Voor die van culinair genieten van een veelheid van verzorgde details houdt: beslist een aanrader. Zalig.

18. Jannie's profielfoto
    Jannie heeft een recensie geschreven voor Agora
    Grieks Tilburg

Leuk opgeknapt, moderne Griek met vriendelijke bediening.

19. R. Schoenmakers's profielfoto
    R. Schoenmakers heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

R. Schoenmakers

Lekker gegeten, uitgebreide kaart en vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader!

20. rene's profielfoto
    rene heeft een recensie geschreven voor Kibboets

Heb nog nooit zo slechte döner gehad -> klef, groente helemaal doorweekt en bijna geen kip gevonden.
    Kan een keer gebeuren, dus ik de Turkse pizza proberen. Ik geef een restaurant graag een 2e kans, maar had ik dit maar niet gedaan. De pizza was een ingeknepen vocht bolletje geworden zonder smaak...

Voor mij nooit weer Kibboets en dat geldt ook voor de rest van de groep (13 man!)

21. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

We hebben, zoals altojd bij Asian Boulevard, heerlijk gegeten. Het was druk, maar duurde niet superlang. De bediening is altijd wel wat onpersoonlijk, maar dat vinden wij niet erg...

22. Co's profielfoto
    Co heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Prima avond gehad goede kwaliteit voor herhaling vatbaar

23. Irma Starreveld's profielfoto
    Irma Starreveld heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Irma Starreveld

We vierde mijn moeders 83 verjaardag en het was voor haar een onvergetelijke avond. Echt het was super goed en gezellig👍

24. H.W.A. Meeus's profielfoto
    H.W.A. Meeus heeft een recensie geschreven voor Restaria 't Nieuw Belske

H.W.A. Meeus

Geachte familie van 't Belske,

De beste frites en snacks van de wijde omgeving als ook een compliment voor jullie top-top service en vriendelijkheid!

Met vriendelijke groeten,
    H.W.A. Meeus.
    Tilburg.

25. Henny Morselt's profielfoto
    Henny Morselt heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Henny Morselt

Digitale menukaart, nog niet eerder meegemaakt maar wel handig en overzichtelijk. Voldoende keus in voor- en hoofdgerechten. Lekker gegeten. Gezellige sfeer.

26. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Het eten was niet super. Heb hier wel eens beter gegeten. Te weinig smaak... warme gerechten waren allen lauw... Te druk voor de keuken...

27. Nikki's profielfoto
    Nikki heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Bamboe

Gisteren na lange tijd weer iets besteld bij Bamboe. Met alle respect, maar wat was het eten waardeloos. Echt niet lekker. We hadden twee keer roti besteld. De ene was meer kip ketjap dan roti. Bij de andere weet ik niet wat ik daarvan moest vinden. Smakeloos volgens mij waren ze vergeten om masala erbij toe te voegen. Na 45min moeten wachten was dit voor ons de laatste keer.

28. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Hofstede De Blaak

De nieuwe kaart is een week geleden ingegaan, hij zag er aantrekkelijk uit, dus maar meteen gereserveerd voor een lunch op donderdag. We werden bij de deur opgewacht, leuk. Na even bijkletsen werden begeleid naar ons vaste plaatsje in de hoek van de Jachtkamer. Mark ging vandaag zijn beste beentje voor zetten, hij had enkele mooie wijnen uit zijn privé collectie geselecteerd, leuk!
    We startten met een exclusieve Champagne, de cuvée Risleus 2002 van Hubert Paulet, die uitstekend beviel. Goud gele kleur, subtiele mousse, volle smaak met mooie zuren. Op een kleine kaas kwamen twee luchtig krokante kaaskoekjes met bijenpollen, lekker hartig met mooie kaas smaak.

Gevolgd door een tweeluik, die we op de juiste volgorde moesten eten. We startten met een cakeje van miso, erop wakame en gelei van soja, voor een uitbundig hartige toets, afgewerkt met met sesam en schaafsel van tonijn. Mooi hoog op smaak. Gevolgd door de praline van witte chocolade gevuld met crème van zoete aardappel, afgewerkt met toefje crème van pinda. Aangename ronde smaken die de mond weer neutraliseerden.

We zetten de heerlijke champagne door bij de eerste gang, waarbij hij perfect combineerde. Voor ieder een duo lauwwarme Zeeuwse platte oesters uitgeserveerd in een mooi schaaltje, waarin zeeweer dat voor een aangenaam ziltig aroma zorgde. De oesters lagen in de eigen schelp op een crème van waterkers en zure room, erop een sabayon van cava en een lepeltje haringkuit. Mooie zachte bite met gelaagde smaakbeleving, top. Dan is het fijn dat er nog een tweede ligt om het nog eens over te doen. We konden het beide niet laten om nog even de schelp uit te likken, heerlijk. (9,8)

Een speciale Riesling uit Luxemburg werd gepresenteerd, de Charta Schengen prestige 2016 van Krier Freres. Deze was gemaakt van druiven uit drie verschillende landen, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg, uitbundig aroma, in de mond mooie zuren. Uit de keuken de topper van de middag. Noordzeekrab salade afdekt met plakken gekonfijte eendenlever waarop een quenelle yuzu sorbet, toefjes gel van gember, broodcroutons en sesamzaadjes. Wow, wat een uitstekende toets van krab met sappige textuur. Dit kwam doordat de salade was aangemaakt met de levers van krab waarbij het sap van yuzu. De Aziatische smaakaccenten combineerde hierbij prima. Puur genot! (9,88)

Mark had twee wijnen geselecteerd voor bij de zeebaars. Bandol Blanc 2015 van L'Olivette, die mooi aansloot bij het gerecht. En de Grüner Veltliner 'Loiser Berg' 2015 van Brundlmayer met een verrassende toets van eiken, die prima combineerde met de heerlijke saus. Op het mooie glazen bord, krokant gebakken wilde zeebaars waarop hand gepelde garnalen, ernaast een rolletje van spitskool, aan tafel afgewerkt met een heerlijke madras kerrie bouillon. Kannetje bleef gelukkig op tafel, genieten! (9,7).

Het kon met de wijn zelfs nog lekkerder, een Pouilly-Fuissé 2015 van Reijckaert, waar we blij van werden. Uit de keuken een mooi presentatie. Bruin gebakken coquilles in een saus van notenboter met hierin een mousseline van aardpeer. Het geheel was afgewerkt met gebakken girolles, vlokken Parmezaanse kaas en plakjes geschaafde zwarte truffel. Een klassieke lekkernij die door de zuren van de wijn tot een ware delicatesse werden omgetoverd. (9,8)

Oorspronkelijk hadden we geen vlees in het menu maar Mark wilde ons iets speciaals laten proeven. Chianti Classico Riserva 2014 van Cennatoto die hij tijdens zijn vakantie in Italië had kunnen kopen. Enige teleurstelling was van zijn gezicht te lezen toen de fles kurk bleek te hebben, dat is balen als je slechts 1 fles hebt. Gelukkig was een uitstekend alternatief zo gevonden. Uit Margaux de tweede wijn van Giscours 2014. Op het bord bereidingen van hert. Een keurig gebraden filet van de bout en stukje gestoofde op een compote van sjalot. Waarbij een stukje gebakken eendenlever, quenelle crème van kweepeer en stukjes walnoot, aan tafel afgewerkt met een eigen saus gekruid met laurier. Mooie pure smaken met als snoepje de eendenlever, de walnoten maakte de combinatie met de wijn nog iets beter. (9,6)

Het nieuwe kaas dessert stond boven aan mijn wensenlijst. Gebakken eendenlever met appel, komijn en stukjes macadamia waarover Epoisse gesmolten. Ietsje zwaarder dan de munster variant (waarbij een frisse vinaigrette), maar geweldig lekker. De luxe van twee wijnen ernaast. Een klassieke Sauternes 2016 van Laribotte die erg lekker was, mijn voorkeur ging uit naar de Hongaarse H van Pajzos gemaakt van laat geplukte Hárslevelű die duidelijk iets frisser was, wat het gerecht in mijn beleving nodig heeft. (9,75)

Mark had op de tafel naast ons de geschonken wijnen keurig op een rij gezet, indrukwekkend om te zien wat we allemaal hebben mogen proeven, bedankt!

Als afsluiter nog een espresso met een drietal lekkere friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd, Mark in topvorm ondersteund door chef Angelo die de gerechten presenteerde.

Het was weer een echte verwenmiddag met de mooiste gerechten van de kaart waarnaast uitgelezen wijnen, in een fijne, gezellige ambiance. De klassieke stijl met gebruik van luxe producten en moderne invloeden is erg lekker en laagdrempelig. Bedankt!

29. Johan Goijaerts's profielfoto
    Johan Goijaerts heeft een recensie geschreven voor Café Hoegaarden

Johan Goijaerts

Heerlijk gegeten bij cafe hoegaarden. We komen hier wel meer en gaan hier zeker nog vaker komen. Prima eten met goede kwaliteit/prijs verhouding. Een echt gezellig café met veel verschillende bieren.

30. Eric deliën's profielfoto
    Eric deliën heeft een recensie geschreven voor De Smullerij

Eric deliën

Kom er al jaren.
    Betere friet kun je niet krijgen in Tilburg woon nu voortaan in de reeshof maar nog ga ik daar mijn friet halen.
    Pas geleden mijn vriendin bevallen van een zoon, eigenaar had zonder te zeggen een kleine verassing bij het eten gedaan bij thuiskomst pas in de gaten gekregen
    HEEL attent!!!