Nieuwste foto's in Tilburg

Laatste updates in Tilburg

1. Vd Hout's profielfoto
    Vd Hout heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Vd Hout

Eten was heerlijk en ook het personeel die de sushi bracht was erg aardig. Wat wel jammer was is dat we de toetjes niet kregen en na zo'n 20 minuten wachten moesten we toch echt afrekenen omdat we naar de bioscoop moesten. We kwamen erachter dat ze onze kaart kwijt waren. Helaas geen toetje en er kon ook niet echt een excuus van af. Dat was een beetje jammer. Verder was het prima.

2. Jem's profielfoto
    Jem heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Wij komen hier al jaren. Blijft altijd een feestje om hier te komen. Altijd een prima ontvangst, gezellige zitplaatsen, lekker vers bereide gerechten. In combinatie met een VIP pas altijd gratis koffie en thee, een gratis diner op je verjaardag.

3. Toine en Jan's profielfoto
    Toine en Jan heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Vrijdag 13 juli een voortreffelijke avond gehad. De menukaart is fantastisch, moeilijk om een keuze te maken uit deze kaart. Wijnadvies was uitstekend, een prachtige gekoelde Spaanse rode wijn uit de Almansa. De bediening was voortreffelijk, snel, deskundig en sfeervol. Klasse Jan en Martin, het was een geweldige kennismaking met jullie restaurant en kok Henri.

4. Glenn offerman's profielfoto
    Glenn offerman heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Glenn offerman

Leuke sfeervolle restaurant. Ik heb heerlijk gegeten. Normaal lust ik helemaal niets van geiten producten. Tot ik gisteren iets voor geserveerd kreeg en de bediende mij uitleg wat het was. Ik schrok even want ik was vergeten te zeggen niets van geiten producten. Maar tot mijn verbazing ik zei niets en ging op avontuur en het was lekker. Petje af hoor. Ik kon zeker terug.
    😉

5. Jolanda Brouwers's profielfoto
    Jolanda Brouwers heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Jolanda Brouwers

Super lekker gegeten, zoveel keuze dat we zeker terug moeten. Het was erg goed en heel gezellig. Lekker op het terras gezeten. Het was geweldig, complimenten aan de chef en zijn keuken, maar zeker ook aan de bediening, het was gewoon compleet.

6. Brigita Spapens's profielfoto
    Brigita Spapens heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Brigita Spapens

Komen hier al jaren, altijd perfect. Je wordt altijd vriendelijk en gastvrij ontvangen. Als je bijv. om wasabi vraagt, gaan ze het ook direct halen. Zijn altijd bereid om even een praatje te maken. Zoals ik al zei, we komen er al heel lang en we hebben nog nooit een negatieve ervaring gehad. Super!

7. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor Het Stadshuys

We hebben er met 5 personen lekker gegeten. Spareribs die ikzelf had waren superrrrr.
    Tip voor eigenaar... wat meer vragen... alles naar wens ? Dan kan je ook meer drinken verkopen.

8. anja's profielfoto
    anja heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Grill-ig is erg gezellig, lekker eten en goede service. Ben er al vaker geweest. Heb er zelf mijn feest er gehouden toen ik 25 jaar in dienst was. Heerlijke kleine hapjes en lekker cocktails die ook niet zo duur zijn. Ben erg blij dat Grill-ig in Tilburg ligt. Geweldige avond gehad.

9. AMA vd Loo's profielfoto
    AMA vd Loo heeft een recensie geschreven voor Familie Wok

AMA vd Loo

Heerlijk gegeten met vrienden. Vriendelijk personeel en goede verzorging. Dank jullie wel en tot de volgende keer.

10. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Het personeel was aardig en beleefd, maar ze vragen vaak of je nog wat drinken wil. Als je net je glas leeg neerzet komen ze het vragen en als je dan nee zegt komen ze het om de 10 minuten nog een keer vragen net alsof je moet blijven drinken. Maar verder was het eten goed en lekker. Veel keus uit gerechten en drinken. Goed restaurant wel, ik ben er al 3 x geweest en ik zal zeker terug komen.

11. toine van poppel's profielfoto
    toine van poppel heeft een recensie geschreven voor Café Hoegaarden

Altijd lekker eten en de juiste biertjes.

12. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Goede sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening die dieetwensen serieus neemt.

13. Van Gool's profielfoto
    Van Gool heeft een recensie geschreven voor SHINZO

Van Gool

Fantastisch in een woord. Zoals altijd geweldig leuke bediening, heerlijke sashimi en overige.

14. Esmay Rozells's profielfoto
    Esmay Rozells heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Esmay Rozells

De kwaliteit van het eten, daar valt niet aan te tornen. Dat was gewoon erg goed. Ruime keuze, goed op smaak, snel op tafel. Daar maken we verder geen woorden aan vuil. De service echter, was minder van kwaliteit. De medewerkers en medewerksters straalden geen vriendelijkheid uit, noch kwam het over dat ze gemotiveerd waren hun gasten een fijne ervaring mee te geven. Dit kwam ook tot uiting in het opnemen van consumpties: tot 3 keer toe is er vergeten consumpties te brengen, de tafel waar 2 jongedames zaten (waarschijnlijk bekenden van het bedienend personeel), was kennelijk veel interessanter, daar het personeel nogal wat tijd doorbracht bij deze tafel en er zelfs bij gingen zitten. Zeker rond sluitingstijd werden overige tafels ‘vergeten’. Toen we af wilden rekenen en er om feedback werd gevraagd, met de vraag ‘is alles naar wens geweest’, wilden we graag feedback geven, maar nog niet halverwege de eerste zin werd ik onderbroken met de mededeling: ‘bij de kassa kunt u pinnen’, waarop betrokken medewerker de kuierlatten trok en verdween. Al met al is dit een ervaring die we geen tweede keer mee gaan maken bij dit restaurant.

15. Aksonsat yoosuk's profielfoto
    Aksonsat yoosuk heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Kimchi Boulevard

Aksonsat yoosuk

Het eten was super lekker en de service ook ze waren altijd zeer vriendelijk. Ik blijf zeker de vaste klant.

16. Marcel & Nelleke's profielfoto
    Marcel & Nelleke heeft een recensie geschreven voor Van Der Valk

Aan veel dingen kun je merken dat de bediening nog wat moet wennen. De zaal manager doet echter erg zijn best om het in goede banen te leiden, chapo. Sommige van het personeel kan nog wel wat soepeler/spontaner overkomen.
    De porties op zich zijn nog niet helemaal goed uitgewerkt, bijv als voorgerechtje is de salade en carpaccio erg groot en andere daarentegen weer erg klein.
    Ook bij het hoofdgerecht, werden er voor 10 man, 2 heel kleine schaaltjes met friet neergezet. Weliswaar met de opmerking dat we konden bij bestellen maar breng er dan meteen 5 of zo want het is overduidelijk dat als je dit deelt met 10, dat iedereen 4 frietjes heeft.

De gerechten zijn ok, smaken goed, niets hoogstaands. Als het personeel nog wat meer ingewerkt raakt en echt met hun gasten betrokken raken kan dit best nog een mooie plek worden om iets simpels te eten.

17. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Marian

Super goede snackbar met zeer vriendelijk personeel. Je kunt er inmiddels gewoon pinnen!

18. familie Vermeulen's profielfoto
    familie Vermeulen heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

familie Vermeulen

Lekker gegeten.
    Bijzonder vriendelijk en bekwaam personeel.
    Complimenten!

19. Shengen's profielfoto
    Shengen heeft een recensie geschreven voor Slagroom
    Eetcafé Tilburg

Een kok die niet kan lezen je besteld vis en krijgt kip? Vervolgens een walgelijke burger zeer onsmakelijk als je er wat van zegt doet of hun neus bloed. Kortom amateurs.

20. A Zebregs's profielfoto
    A Zebregs heeft een recensie geschreven voor Bij Vermeer
    Internationaal Tilburg

A Zebregs

Leuk ontvangen, lekker geluncht, alles goed verzorgd.
    Vriendelijke bediening.

21. Bart van de Sanden's profielfoto
    Bart van de Sanden heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Bart van de Sanden

We zijn nu al een aantal keer geweest en het is ons altijd prima bevallen. De bediening is vriendelijk en goed. Het eten is er lekker, We komen er altijd weer met plezier terug

22. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft een recensie geschreven voor L'Olivo
    Italiaans Tilburg

Fantastisch eten, heerlijke ambiance. Wachttijden lopen wel eens op maar daar wordt dan ook wat tegenover gesteld. Ook de wijn is wat aan de prijs. De enige echte Italiaan in Tilburg.

23. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Hofstede De Blaak

We gingen ditmaal met bourgondische Limburgers voor een culinaire middag op het terras met het uitgebreide menu exclusief. Als aperitief een mooie 1e cru Champagne van Hubert Paulet. Ernaast een soesje met kruidenkaas waarop een stukje Hollandse nieuwe met haringkuit. Over het soesje was wat discussie, zelf vond ik het wat droog maar de anderen vonden het mooi passen.

De amuse was een bordje zeefruit, stukjes octopus, garnalen een zacht gegaarde mossel in een olie van chorizo, met schuim van tomaat, crumble van olijf en aardappelkaantjes. Verfijnd met mooie frisse tonen en aangename ziltigheid.

In een weckpot met smeulend hooi, dat voor een aangenaam aroma zorgde, kwam op een kletskop een cilinder van knolselderie met gelei van lavas en een geroosterde amandel. Mooie texturen.

De eerste begeleider was een lichte zomerse wijn, Mandorla gemaakt van Pinot Gris, fris en sappig met een toets van zuurstok. Ernaast rundertartaar aangemaakt met mosterd, honing en Madeira, in een krokante cilinder van sjalot, afgedekt met schuim van sjalot en verse zomertruffel. Lichte smaken, mooie mosterdtoets en een vleugje truffel. Grappig dat er ditmaal in plaats van zuur, zoet is verwerkt, weer eens wat anders, leuk. (9,5)

Het klapstuk van de middag was de langoustine bereidingen die door chef Angelo zelf werd gepresenteerd. Als basis een quinoa salade met erop carpaccio van langoustine, plakjes zoetzure gele biet, quenelle ijs van kokos met groene curry en een keurig gebakken langoustine staart afgewerkt met zeste van limoen. Om de langoustine smaak nog iets beter naar voor te laten komen kwam er nog een reageerbuisje gevuld met langoustine bouillon, dit kon je zelf doceren. Heerlijk, verfijnde smaken met ernaast een prima Riesling 2016, de Sommelier selectie van Bernhard Eifel die het gerecht compleet maakte. (9,8)

Verder met gebakken kabeljauw in een hartige olie, waarop een crèmige saus van peterselie en ansjovis, gebakken shiitake en crumble van shiitake, afgewerkt met krokantje van zuurdesem, aan tafel aangevuld met een romige, frisse saus op basis van de graten. Mooi hoog op smaak en lekker hartig. De Argentijnse chardonnay met viognier combineerde prima. (9,4)

Uit Spanje een frisse zomerse wijn Tibo de Moya, lekker sappig met toets van Muscat. In het schaaltje een mooie tarbotfilet gegaard op de barbecue in een heerlijke saus van sinaasappel, yuzu en laos, erop plak eendenlever en een groene asperge, ernaast stukjes witte asperge. Mooie cuisson en een prima smaakbalans, genieten! (9,7)

Portugees elegant rood, Dom Diogo gemaakt van Padeiro 2017, een hele lichte wijn, sappig met toets van aardbei. In een goudkleurige schaal stukken gelakte zwezerik met girolles, morieljes, tuinbonen en schuim van fenegriek. Mooie zachte zwezerik, ernaast smakelijke texturen met een hoofdrol voor de morieljes. De sappige wijnmaakte het gerecht wat eleganter. (9,6)

Uit het zuiden van Frankrijk de La Villette 2015, gemaakt van Grenache, Syrah en Mourvèdre, elegant met bessenfruit en subtiele kruidigheid. Uit de keuken een tweetrapsgerecht. Op het bord zacht op het karkas gegaarde borstfilet van de Anjou duif op een “koekje” van koolrabi met citroentijm, afgewerkt met grof gemalen hazelnoot, ernaast twee halve kersen. Aan tafel afgewerkt met de eigen jus.
    Op de leiplaat het vleugeltje en boutje van de duif gekruid met za'atar. Donker van kleur en goed doorgegaard op de barbecue, zodat het makkelijk van het botje viel. In een glazen schaaltje een crème van de lever van de duif gecombineerd met eendenlever waarbij kers en hazelnoot, dat lepelde lekker weg, jammie. (9,6)

De munster was helaas niet meer op voorraad. Dus ons favoriete dessert werd nu met Epoisses uitgevoerd. De epoisses smelt veel verder dan de munster waardoor de eendenlever nu meer naar voor kwam. Dun geschaafde zomertruffel erover voor het luxe gevoel. De frisse toets van de appel zorgde voor de koppeling naar de heerlijke Riesling 2015 van Kugler, genieten! (9,7)

Het was inmiddels al ruim 18 uur geweest dus paste we voor de koffie. De buikjes waren inmiddels ook al helemaal verzadigd. Het was weer een hele gezellige, geslaagde, bourgondische middag bij onze favoriet in Tilburg.

24. Rafke's profielfoto
    Rafke heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Je zit gezellig en personeel was vriendelijk.

25. Paul Souren's profielfoto
    Paul Souren heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Paul Souren

We hebben het fantastisch gehad en kunnen terugkijken op een goede ervaring.
    Komen zeker nog een keer terug!
    Er was maar een minpunt: € 4,50 voor een glas huiswijn en dan zulke kleine glaasjes en wel heel weinig wijn!
    Dat was echt het enige dat ons stoorde!

26. Jeanne Donders's profielfoto
    Jeanne Donders heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Jeanne Donders

We hebben heerlijk gegeten in een fijne ambiance met goed personeel en fijne gastheren.

27. RW van Lee's profielfoto
    RW van Lee heeft een recensie geschreven voor Familie Wok

RW van Lee

Heerlijk eten, goed verzorgd en gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Rein verhoeven's profielfoto
    Rein verhoeven heeft een recensie geschreven voor Aly Baba
  29. AWillemse's profielfoto
    AWillemse heeft een recensie geschreven voor Familie Wok

AWillemse

Was heel goed en gevarieerd.

30. Toin's profielfoto
    Toin heeft een recensie geschreven voor Frank en Vrij
    Internationaal Tilburg

Al met al viel het wat tegen. Te veel room in alles, jammer.
    Bediening is top en zeer vriendelijk. Mooie ruimte.
    Prijs kwaliteit is slecht.