Nieuwste foto's in Tilburg

Laatste updates in Tilburg

1. Roland's profielfoto
    Roland heeft een recensie geschreven voor Agora

We mochten gisteren weer uit eten. Keuze was prima maar ze moesten duidelijk wennen aan de situatie. Eten was bijna koud en kwam in gedeelten. Jammer want het smaakte goed.

2. Scholtens's profielfoto
    Scholtens heeft een recensie geschreven voor Zorba

Scholtens

Ondanks de situatie hebben we weer heerlijk genoten van het eten maar vooral van de gastvrijheid van Zorba

3. Romy D's profielfoto
    Romy D heeft een recensie geschreven voor La Nouvelle Auberge

Romy D

En eindelijk kan de Horeca de deuren weer openen! De Bonheur is gezegend met een groot terras dat is uitgebreid naar het grasveld. Zeeën van plek dus tussen de tafeltjes; dat geeft een veilig gevoel. Tenslotte zitten we nog midden in de Coronacrisis.
    Het wordt drukker dan men gedacht had, dus heeft de keuken opstartproblemen. Mijn eerste wijn van het wijnarrangement komt daardoor veel te vroeg, brood van mijn man moeten we om vragen en het eerste voorgerecht (gepekelde zalm met kreeft en aardbeien; heel bijzonder!) komt pas na ruim 1,5 uur. Daarna gaat het sneller en zijn de opstartproblemen verleden tijd.
    Het is totaal begrijpelijk dat het niet zo loopt als normaal, we moeten nu begrip voor elkaar hebben en vooral blij zijn dat we weer kunnen genieten van een glaasje of een diner op een terras of in een café of restaurant. Daarom één puntje aftrek voor de service, maar ik weet zeker dat het goed komt.
    Daarna een heerlijk stukje scholfilet met doperwt en crunchy chorizo, feestje op je bord en zo lekker, volop lentegevoel.
    Daarna kalfshaas met asperges; nog zo'n heerlijk licht gerechtje en ten slotte een pré dessert en dessert met groene appel.
    Heerlijk gegeten, fijne atmosfeer en vriendelijke bediening.
    Wij komen terug!

4. GM's profielfoto
    GM heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

GM

Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik meende dat via social deal het aangeboden menu AF zou zijn. Het bleek dus een koud afhaal concept te zijn… (dus ik heb het inderdaad verkeerd begrepen) wat mij toch wel tegen viel. Immers bij Uber of Thuisbezorgd (of noem ze maar op) krijg je je eten minimaal lauw aan de voordeur. De geleverde aspergesoep was goed van smaak, niks mis mee. De kabeljauw in botersaus met limoen en de groentes die erbij lagen waren NIET restaurant waardig. Enorm flauw, flets en vlak. De groentes leken uit blik. De bijgeleverde aardappels waren smakeloos. Dit had ik zelf stukken beter kunnen doen. Ik vraag me nog steeds af wat het toetje voor moest stellen?!
    Simpel gezegd, het smaakte als een ordinaire gemiddelde diepvries maaltijd!

5. Lonneke's profielfoto
    Lonneke heeft een recensie geschreven voor Tex-Mex Streetfood

Echt een aanrader. Heerlijk gegeten :-). Wij hebben Nachos Todos, Juicy Slowcooked Ribs en Faijita Beef Tenderlion Solomillo besteld. Het zag er niet alleen heel erg lekker uit, het smaakte ook prima.

6. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Heb vandaag besteld. Gyros was zo aangebrand dat we t weg hebben moeten gooien. Niet weg te krijgen. Zonde van mijn geld. Nooit meer.

7. Olaf's profielfoto
    Olaf heeft een recensie geschreven voor Agora

Als het weer kan gaan we zeker vaker eten bij Agora. Nu kunnen we gelukkig afhalen. Heel lekker eten, super vriendelijke mensen, goede service.

8. sabina jaskula's profielfoto
    sabina jaskula heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Viano

sabina jaskula

Snelle levering super lekkere friet en het is een gezellige zaak en vriendelijke eigenaar verteld met passie en de bezorger zijn vriendelijk

9. van Gils's profielfoto
    van Gils heeft een recensie geschreven voor Cafetaria de Reeshof

Alles ziet er goed uit smaakt ook goed. Hou echter de prijs in de gaten. Werken hard maar soms wat verwarrend. Nederlands is onze taal praat achter de balie dat ook, komt wat vreemd over om in een andere taal elkaar iets te vertellen. Is een vorm van beleefdheid naar je klant toe. Hou zo vol en blijf vriendelijk.

10. Sem's profielfoto
    Sem heeft een recensie geschreven voor Fish & Nuts

Beste viszaak van Nederland en dus uiteraard ook van Tilburg. De schotels zijn heerlijk en worden geserveerd met heerlijke vis en de beste friet van Tilburg. Daarnaast is alles zeer goed geprijsd. Wat ook fijn is dat je er ook terecht kunt voor verse vis, die je thuis lekker zelf kan bakken.

11. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor Po Kan
    Chinees-Indisch Tilburg

Voor de eerste keer geweest en het was goed. Komen zeker terug.

12. I's profielfoto
    I heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Ik ben vanavond hier vanavond tapas gaan eten, maar het is tegen gevallen. Het eten was vaak lauw tegen koud aan. We hebben paar keer het verkeerde gekregen. Geen leuke sfeer en je zit er niet echt gezellig. Ik heb ook een broodje gekregen wat nog bevroren was.

Echt een schande!

13. Shirley's profielfoto
    Shirley heeft een recensie geschreven voor De Beren

Gisteren hier “onbeperkt” sliptongen gaan eten, maar wij moesten zelf achter de ober aanlopen om nog een bestelling te doen.
    Wij werden gewoon geneerd en expres niet aangekeken. Toen we vroegen voor 2x sliptongen p.p. Werd er nog moeilijk gedaan.

er werd van te voren gevragen hoelaat we de film hadden, zodat ze daar “rekening” mee konden houden

Toen we hierover gingen klagen, werd er niks mee gedaan. We zaten uiteindelijk alsnog niet vol van het eten omdat we zo weinig kregen. maar we moesten gaan omdat we anders te laat zouden komen bij de film

14. Marrielle's profielfoto
    Marrielle heeft een recensie geschreven voor De Zeven Geitjes
    Pannenkoekenhuis Tilburg

Marrielle

Hele leuke locatie en vriendelijk personeel, ik wil vooral de jongen bedanken die ons heeft bediend. Hij was heel vrolijk en erg sociaal.

Ik kom zeker nog een keertje terug.

Groet Marrielle

15. Frans van Pelt's profielfoto
    Frans van Pelt heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Frans van Pelt

Heerlijke avond gehad. Jan, even geen handen meer schudden! 😉

16. Kees Smits's profielfoto
    Kees Smits heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Kees Smits

Zeer goede kwaliteit zeer kundig personeel en gezellig personeel.

17. george's profielfoto
    george heeft een recensie geschreven voor Familie Wok

Op 7-3-2020 hebben wij met een groep van 20 mensen ivm 2 verjaardagen daar gegeten en gedronken ze hadden mooi de tafels aaneen gezet zodat we allemaal bij elkaar konden zitten.
    De sfeer was prima alsmede ook het eten en drinken vriendelijk personeel en het ziet er van binnen ook erg verzorgd uit, bij het weggaan ook nog enkele cadeautjes meegekregen.
    Kortom een echte aanrader.

18. Angela Coppelmans's profielfoto
    Angela Coppelmans heeft een recensie geschreven voor Lucebert

Angela Coppelmans

Goede service, warme ontvangst en gemoedelijke sfeer met lekkere en mooi gepresenteerde gerechten.

19. Thea cools's profielfoto
    Thea cools heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Thea cools

Weer een keer bij Grillig Tilburg gegeten en we waren weer dik tevreden. Het eten en de drankjes waren allemaal even lekker en de bediening snel en erg vriendelijk.

20. Elvire Nesselaar's profielfoto
    Elvire Nesselaar heeft een recensie geschreven voor Steck013

Vanavond voor de vierde keer bij onze nieuwe stek Steck013 gegeten en gedronken. Lekkere wijn en veel verschillende biertjes van de tap. Uiteraard de kaart of dagmenu al flink uitgeprobeerd. Opmaak ziet er goed uit. En wat het zo bijzonder maakt aan dit bier - eetcafé, is dat je je er zo snel thuis voelt. Leuk tipje van de sluier is ook nog, dat het niet uitmaakt of je met zijn tweeën, viertjes of met zijn negenen komt. Of wanneer bv op zondag een van de carnavals dagen. Verbazingwekkend zo stabiel in alles. Het klopt gewoon. Héérlijk gegeten .. heerlijk gedronken met tapas hapjes .. leuke ambiance .. service accuraat snel en vriendelijk .. Tom en Mirte jullie zijn een koppel die we in de gaten moeten houden. TOP!

21. Jeanine van den Berg's profielfoto
    Jeanine van den Berg heeft een recensie geschreven voor Agora

Wij zijn bij Agora geweest op carnavals maandag. Wij hebben erg genoten van het eten en de gezellige sfeer in Agora. Gaan zeer zeker nog eens eten daar.
    Top service, vriendelijkheid, eten.

22. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor De Beren

Ik kan niet anders stellen dan dat ik mijzelf beroofd voel. Ik en mijn gezin twijfelden tussen de goudgele M en dit restaurant. Beide ketens dus de verwachting was niet zo hoog maar als het zelfs dán nog tegenvalt gaat er iets serieus mis. Ik durf te zeggen dat de lokale frietboer mij een culinair hoogstaander, smaakvoller en gezonder alternatief voor minder geld had kunnen voorschotelen dan Beren in Tilburg.

Tijdens het eten werd niet gevraagd of alles naar wens was, wellicht kwam dat omdat mijn vriendin na twee happen al gestopt. Enkele happen later stopte ik ook. Toen me bij het afrekenen werd gevraagd of alles lekker geweest was kon ik niet anders dan eerlijk zijn. Mijn relaas werd ter kennisgeving aangenomen met een zéér welgemeend "oh" waarna vervolgens het volledig verschuldigde bedrag van 47,75 verzocht werd per pin te voldoen. Geen excuses, geen oplossing.

Nu ben ik geen moeilijke eter, mijn verwachtingen waren laag maar bij de gouden bogen had ik voor de helft van het geld een maaltijd van betere kwaliteit gehad. Hopelijk is het personeel verstandig genoeg niet uit eigen keuken te snoepen. Eet hier niet!!

Zo dat lucht op, hopelijk doet mijn komende toiletbezoek dat ook. Om op die manier de laatste herinnering aan deze nare ervaring snel door te kunnen spoelen.

23. Jan van Riel's profielfoto
    Jan van Riel heeft een recensie geschreven voor Zorba

Jan van Riel

Alles wordt gedaan om de gast te verwennen in een huiselijke sfeer. De bediening is allerhartelijks met een gepaste/professionele afstandelijkheid. De klant voelt zich in alle facetten van het 'gast-zijn', koning. Samengevat : Verwennerij in alle hartelijkheid. Aanrader!

24. Kaat's profielfoto
    Kaat heeft een recensie geschreven voor Agora

Lekker eten en drinken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. En ook altijd leuke en goede service. Wat wil je nog meer?

25. Steven's profielfoto
    Steven heeft een recensie geschreven voor I-Pin-Ke
    Chinees-Indisch Tilburg

Een typisch Chinees restaurant. Goed eten tegen een goede prijs. Vriendelijke bediening die er echt wat van probeert te maken. Kortom reden genoeg om terug te gaan!

26. Bianca van Abeelen's profielfoto
    Bianca van Abeelen heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Bianca van Abeelen

Er was een nieuwe kaart lekker nieuw weer! Prijs/kwaliteit was oké en de sfeer was als vanouds weer prima.

27. Maarten Molhuijsen's profielfoto
    Maarten Molhuijsen heeft een recensie geschreven voor De Beren

Waar zal ik beginnen,
    We kwamen om 17.00 vervolgens
    25 min moeten wachten op cappucino terwijl ze met 3 man staan te kletsen bij de bar pas na 2 keer vragen eindelijk iemand die ze ging maken. Gelijk voorgerecht en brood besteld. 18.15 eindelijk ons voorgerecht daarna weer wachten op hoofdgerecht na 2 keer vragen wederom en een kortaf antwoord van de serveerder eindelijk om 19.15 ons hoofdgerecht. Eindelijk en zeker honger maar helaas alles koud pffff maar goed toch gegeten moesten om 20.00 naar de film dus niet geklaagd dus mopper ik daar ook niet teveel over. Nagerecht was ook al besteld en ja hoor na 2 keer vragen om 19.50 eindelijk. Dus naar binnen gewerkt betaald en naar de film. Wat is er aan de hand daar wij hebben er al heel vaak gegeten steeds weer perfect maar nu pffff mopperend ongeinteresserd kortaf personeel, waar zijn de leuke vriendelijke dames gebleven, en de keuken tjongejonge wat slecht hoorde ook al andere tafels erover. Geen leidingevende gezien en ook niemand bij wie je tercht kon. Mmm dus bediening slecht service slecht en keuken ver ondermaat. Is al t goede personeel weg of........

28. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo

Om 12u zijn ze open maar dan is er dus nog geen voorbereiding getroffen.. Zitten inmiddels al 20minuten op ons eten te wachten!

Begin dan om 12u met voorbereiding en open de deuren om 13u..