Nieuwste foto's in Tilburg

Laatste updates in Tilburg

1. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Pizza Italia

Wat een oplichters, bestel je wat via thuisbezorgd komen ze niet leveren maar bellen ze hoelaat je het komt halen. Ik mag niet weg want ben geopereerd dat verhaal probeerde ik netjes uit te leggen en wat thuisbezorgd betekend. Er werd zonder pardon gewoon opgehangen.

2. Fam.  v A's profielfoto
    Fam. v A heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Het duurde heel lang totdat we wat te drinken kregen, eten precies hetzelfde. Vaak was het eten al klaar en bleef het even staan. Het eten was vaak koud en het (varkensvlees) was zelfs rauw.
    Erg matig helaas..

3. Priscilla's profielfoto
    Priscilla heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Tilburg

Slechte bediening! Super traag.. TE lang moeten wachten op ons eten en drinken.. Eten was prima.

4. Stijn's profielfoto
    Stijn heeft een recensie geschreven voor Puur
    Frans Tilburg

Lekker eten in het centrum van Tilburg,
    We hebben hier heerlijk met zijn tweeën gegeten, er was een rustige fibe en de bediening was goed. Vooral het grote aanbod aan wijnen per glas vind ik erg fijn aangezien ik niet altijd het standaard glaasje wijn wil. Gerechten waren goed op smaak en bijzonder opgemaakt. Het bedrijf heet natuurlijk Puur, en de borden zijn zo opgemaakt dat je alle onderdelen ziet op het bord.
    Al met al een goede ervaring!

5. C van Opijnen's profielfoto
    C van Opijnen heeft een recensie geschreven voor De Visserij

Met vrienden een gezellige avond doorgebracht bij de Visserij.
    Na de vriendelijke ontvangst kregen wij in eerste instandsie een tafelje aangewezen achter in het restaurant. Na dat we begonnen waren aan het apperatief kwam de eigenaar van het restaurant met de vraag of wij misschien op een andere plaats wilde, aangezien hem was op gevallen dat wij (de twee oudere mannen in het gezelschap) regelmatig naar voren bogen om elkaar te kunnen verstaan.
    Kijk. Dat is nog eens een goede servies.
    Het eten was heerlijk ofschoon sommige gerechte wel wat warmer hadden gemogen, maar dit werd weer goed gemaakt door een goed advies over de wijnen.
    Zeer zeker een aanrader.

6. de Beer's profielfoto
    de Beer heeft een recensie geschreven voor Agora
    Grieks Tilburg

Toen we de menukaart kregen werd niet gevraagd wat we wilden drinken, maar de bediening liep gelijk weer weg.
    De muziek stond te hard, daar zijn andere gasten voor vertrokken, het restaurant deed ook niet echt gezellig aan, ik vond het meer een lokaal met een paar platenhoezen van Nana Mouskouri om het wat op te leuken.
    Het hoofdgerecht was heerlijk, de baklava was ronduit smerig, ik proefde vieze bakolie ofzo.
    Je kon niet pinnen omdat apparaat het niet deed, dus moesten we naar dichtstbijzijnde geldautomaat.
    Ook al was de bediening wel vriendelijk en het hoofdgerecht echt lekker, ik denk niet dat we hier nog gaan eten.

7. Romy D's profielfoto
    Romy D heeft een recensie geschreven voor Anvers
    Eetcafé Tilburg

Al verschillende keren hier gegeten, het is eigenlijk altijd goed, niet super, niet slecht.
    Prima adres om te borrelen en even wat te eten na het winkelen.
    Voor de glutenvrije onder ons is er voldoende keuze, veel kan. Vaak wel zonder sausjes.
    Wat ik top vind is als je een glas huiswijn besteld, je een minikarafje krijgt met goede wijn. Kijk dat is leuk. En nee, niet duurder dan andere zaken.
    Zulke extraatjes maken dat je zaak boven de anderen uitsteekt.
    Personeel is jong, maar wel goed en attent.
    Lekker terras en binnen groot, maar verdeeld over meerdere ruimtes waardoor het toch gezellig blijft.
    Eten is goed, goede kwaliteit vlees van de Josper. Mosselen, maaltijdsalades, vis, spareribs enz.
    Het enige dat er ooit is tegengevallen is de chocolademousse, bijna chemische nasmaak en veel te massief voor een mousse. Jammer.
    Voor de rest gewoon goed dus.

8. Wim de Man's profielfoto
    Wim de Man heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Tilburg

Ik ben vanavond om 18.31 Uur gaan eten bij KFC in Tilburg, order 5039
    Wat is het slecht geregeld als je met zijn alle op je bestelling staat te wachten.
    Er wordt slecht gebruik gemaakt van het bord waar de ordernummers te lezen zijn.
    Er wordt steeds hard de nummers geroepen en op het bord is vaak niet te zien of de bestelling klaar is omdat het niet bijgehouden wordt.
    Toen ik mijn eten had opgehaald wilde ik rustig gaan eten en ergde me mateloos aan het met harde stem afroepen van de nummers en vaak ook nog in het Engels.
    Als ik nog een keer kom eten ga ik zeker veel verder weg een plaatsje zoeken om rustig te kunnen eten.
    Als tip geef ik u mee om de bestelnummers die klaar zijn duidelijker aan te geven op het bord.
    Dit doen ze bij de Mac Donalds ook en daar wordt er niet geroepen met nummers!

9. Huma's profielfoto
    Huma heeft een recensie geschreven voor Het Stadshuys

Echt super lekker eten, eindelijk een plek waar ze curry worst hebben, spareribs zijn helemaal geweldig! Bediening is wat passief, ze kijken niet of je zonder drinken zit. Maar echt een aanrader deze plek. Prijzen zijn echt goed voor de kwaliteit.

10. Robert de Vet's profielfoto
    Robert de Vet heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Robert de Vet

Super lekker gegeten en een uitstekende service gehad.

11. Henny's profielfoto
    Henny heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Super vriendelijk personeel. Niet te lang wachten op de volgende ronde. Voldoende keuze.

12. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Pig and Rye
    Lunchroom Tilburg

Donderdag is het de dag van de noedels en wel in soep vorm, ook wel bekend als de Japanse ramen. We hadden goede berichten gehoord en wilde het wel eens uitproberen.

Mooi nazomer zorgde ervoor dat we op het terrasje (1 tafeltje) konden plaatsnemen in de zon. Mooi herenhuis met gedecoreerde plafonds en basic inrichting. Het is overigens tevens een bakkerij waar ze prima zuurdesem brood verkopen.

De bouillon was op basis van het sap waarin shiitake was aangezuurd, op smaak gebracht met soja. Hierin een flinke portie noedels, reepjes aangezuurde shiitake, geroerbakte kastanjechampignons met gember, bundeltje enoki paddenstoelen, twee plakken zacht gegaard buikspek, ei met vloeibare dooier en blaadjes nori. Het geheel was lekker afgekruid, ik proefde steranijs en kardemom. Een maaltijdsoep met veel smaakbeleving, genieten!

Dat gaan we nog eens over doen.

13. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Wij zijn bij Grill-ig geweest toe het in Tilburg net geopend was echter destijds vonden we het wat tegenvallen, deze week zijn we weer eens geweest omdat we wel goede ervaring hebben met Grill-ig in Kaatsheuvel. Simpel gezegd hoe matig ik het destijds na de opening vond zo goed vond ik het deze week. Lekkere gerechtjes, goede sfeer en goede service. Kortom wij gaan zeker nog eens terug

14. Duran's profielfoto
    Duran heeft een recensie geschreven voor Kebab & Go

Koude pizza's pas na 1.30 uur aan deur deze geweigerd, krijg betaalde geld via iDeal niet eens terug. Excuses van de bezorger dat hij de adres niet kon vinden (heeft niet eens gebeld).

15. Fam. van Rooy's profielfoto
    Fam. van Rooy heeft een recensie geschreven voor Lucebert

Fam. van Rooy

De regelmatige bezoekers van restaurant Lucebert waren afgelopen zondag wederom uitgenodigd op de z.g. 'vaste gastendag'.
    Ook wij maken hier met ons gezin altijd gaarne gebruik van.
    Chef-kok Tom Biessen had voor ons weer smakelijke, oogstrelende gerechten bereid, die tussen de optredens van diverse artiesten werden geserveerd.
    Het personeel, onder leiding van de 'vaste kern' Sietse, Tjeerd en Kim (tevens sommelier) straalt een en al gastvrijheid uit en het streven om het de gasten naar hun zin te maken.

Het is nog ver weg, maar wij zien nu al uit naar de volgende happening!

16. Mark van eijl's profielfoto
    Mark van eijl heeft een recensie geschreven voor Familie Wok
    Aziatisch Tilburg

Mark van eijl

Het eten was lekker we zijn al meer geweest bij jullie.

17. Renate S.'s profielfoto
    Renate S. heeft een recensie geschreven voor Brandpunt
    Eetcafé Tilburg

Erg leuk, studentikoos cafe. Vooral de dag- en weekhap zijn het waard. Laatst hadden ze de buikspek als weekhap. Ik was aangenaam verrast door dit gerecht.

Daarnaast zijn we s avonds terug gekomen om te borrelen. Vooral het kelder bier is een aanrader als je van speciaal bier houdt. Het bedienende personeel kiest zelf welk bier zij voor zetten, maar vragen wel eerst naar eventuele wensen. Heel fijn! Ik kom hier graag.

18. Aren van der schalk's profielfoto
    Aren van der schalk heeft een recensie geschreven voor Slagroom

Aren van der schalk

Vorige week met een groep hier gegeten en we waren aangenaam verrast. Lekker eten, veel speciaal bieren en enthousiast personeel.

19. Joris Driemans's profielfoto
    Joris Driemans heeft een recensie geschreven voor Slagroom

Joris Driemans

Vorige week in het weekend voor het eerst bij Slagroom gegeten en geborreld met een groep vrienden en we waren allemaal zeer aangenaam verrast!

We begonnen met een speciaalbiertje, maar wisten niet zo goed welke. Gelukkig had het dienstdoende personeel een grote kennis van de bieren en konden ze ons wat lekkers aanraden. Altijd top als personeel wat extra moeite voor je doet!

Het eten was ook erg lekker en goed geprijsd. Ik had zelf de spareribs genomen, dit waren denk ik de beste die ooit heb gegeten, heerlijk mals en smaakvol. Al mijn vrienden waren ook zeer te spreken over hun eten.

Uiteindelijk nog de hele avond bij Slagroom blijven borrelen, dat was helemaal niet de bedoelingen. Maar het was zo gezellig en het personeel kon ons heel goed helpen met de biertjes. Borrelplankje is ook erg lekker.

Als met al en topavond gehad hier en zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!

20. Annika de Groot's profielfoto
    Annika de Groot heeft een recensie geschreven voor Slagroom

Annika de Groot

Aangenaam verrast! We zijn hier zonder al te veel verwachtingen naar binnen gelopen. Bij binnenkomst werden we meteen begroet en ook het drinken stond snel op tafel (ze hebben hier almdudler). Daarna had een vriendin de Classic spare ribs, zeker een aanrader. Zelf had ik de varkenshaas medaillons met gesmolten brie van de seizoensgerechten. Heerlijk! Ook het personeel was erg vriendelijk en de ambiance was super. Leuk bruin eetcafé met veel te bieden voor ieder wat wils. Wij komen hier zeker een keer terug.

21. WIlma verharen's profielfoto
    WIlma verharen heeft een recensie geschreven voor Spare Rib Express

WIlma verharen

De spareribs waren heerlijk en de service prima. Top. Binnen een half uur konden we eten. Mmmmm

22. Lauran Wijffels's profielfoto
    Lauran Wijffels heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Lauran Wijffels

Super avond gehad, qua eten/drinken/ambiance & bediening.

23. M. Kolen's profielfoto
    M. Kolen heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

We hebben een gezellige middag gehad, lekker gegeten en vriendelijk/behulpzaam personeel, we komen zeker weer terug bij jullie.

24. hishyar's profielfoto
    hishyar heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Tilburg

Wat een slecht eten! Het lijkt er op of deze mensen doen ze kip zo vaak opwarmen of van tevoren heel veel kip bakken en laten staan maar dan echt heel lang staan echt geen verse kip! Echt troep! Ik hoop dat ze nou wel aan de klanten denken! Want zo snijden ze in eigen vingers!

25. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Totaal niet verwacht, maar de bediening was (op de jongen na) erg belabberd. Het begon al met het apperetiefje, na het te hebben besteld duurde het (voor twee te vullen glazen) echt erg lang. Toen deze glazen bijna op waren kwam de vraag of we vooraf brood wilden. Leek ons een beetje mosterd na de maaltijd…
    We vroegen daarna een bijpassende wijn bij ons voorgerecht, welk door de wijnspecialist zou worden gedaan. Met alle respect zouden wij willen zeggen dit vooral niet door deze persoon te laten doen. De omschrijving: “dit is een Chardonnay… uit de Chardonnaystreek (?) en… ja… smaakt als een echte Chardonnay… ”
    Wij waren helemaal om, want met zo’n geweldige omschrijving zou deze wijn wel geweldig moeten zijn… maar het volle dat we verwachtten was ver te zoeken, zo niet onvindbaar…
    Dit ging zo ook met de wijn erna door, jammer… want het maakt wel dat dit eens, maar niet weer is.

26. Daniek Vinckx's profielfoto
    Daniek Vinckx heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Daniek Vinckx

Ik ben zeer te spreken over dit restaurant. Het personeel was erg vriendelijk en we hoefden niet te lang te wachten op ons eten. Ook is er een hele uitgebreide menukaart en de beste sushi van heel Tilburg! Het enige puntje is dat er niet aan ons is gevraagd of we ook wasabi/gember wilden, terwijl ik wel hoorde dat dit aan andere gasten werd gevraagd. Voor de rest was het perfect en ik kom zeker terug! :)

27. Wesley de wilde's profielfoto
    Wesley de wilde heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Wesley de wilde

Heerlijk gegeten en top service!