Nieuwste foto's in Tilburg

Laatste updates in Tilburg

1. Simon's profielfoto
    Simon heeft een recensie geschreven voor Agora
    Grieks Tilburg

Really good greek restaurant :
    Great food and welcoming staff

2. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor L'Olivo
    Italiaans Tilburg

Marianne

Goede bediening. Lekker menu. Heerlijke wijn. Toppie

3. Judith Berkelmans's profielfoto
    Judith Berkelmans heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Judith Berkelmans

De sushi was prima. Maar toen wij aangaven dat we de witte huiswijn niet lekker vonden werden we door de serveerster die onze tafel beheerde heel onprofessioneel bejegend. Het was volgens haar een chardonnay die iedereen lekker vond. Nou wij niet. Vanaf toen negeerde ze ons. Toen we vervolgens naar de bar gingen en de wijn zagen was dit ging chardonnay. We vroegen of we hem
    Konden ruilen en vervolgens kregen we 1 rosé.

4. Marcelo & Karin's profielfoto
    Marcelo & Karin heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Marcelo & Karin

Steeds weer super verassende kaart en uitstekende smaaksensaties.
    Kundig personeel
    Top!

5. Martijn Bastiaans's profielfoto
    Martijn Bastiaans heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Heerlijk gegeten weer top!

6. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Top gegeten en erg gezellig

7. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor L'Olivo
    Italiaans Tilburg

Marc

Erg lekker gegeten met twee top wijnen erbij. Aangename verrassing

8. Jan en Marc's profielfoto
    Jan en Marc heeft gereageerd op een recensie van L'Orangerie
    Jan en Marc
    Van restaurant

Beste Kaylee, Dank je voor je reactie. Jammer dat wij je niet voldoende hebben kunnen duidelijk maken dat je wel degelijk een keuze hebt gehad uit onze a la carte kaart. Het enige wat wij hebben gedaan is een voorselectie gemaakt in een speciaal kaartje met 17 keuze gerechten. Je hebt dus geen ander menu gekregen. Jammer genoeg heeft dat voor jou ook invloed gehad op de sfeer en de service...

9. Brietje's profielfoto
    Brietje heeft een recensie geschreven voor Te Koop in Tilburg,-

Brietje

Gisteren mijn 50ste verjaardag gevierd met een etentje in dit gemoedelijke restaurant. De aankleding is sober. De gerechten oog- en tongstrelend. Bediening zeer vriendelijk en attent. We hebben een 4-gangen verrassingsmenu besteld en de kinderen bestelden à la carte. Dit verliep prima. Met zeer voldaan gevoel naar huis. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

10. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Het eten is goed.
    De gastvrouw daarentegen vind ik vreselijk. Ik ga nog steeds daar regelmatig eten omdat het eten goed is.
    Maar de onvriendelijke gastvrouw gaat me steeds meer tegen staan.
    Heel de avond al een chagrijnig gezicht en toen we gingen betalen kreeg ik het pinkastje in mijn handen geduwd. Daarna nog geen dank je of tot ziens.
    Toen ik naar buiten liep en riep ook bedankt werd er nog een dank je wel na geroepen.
    Ik ga serieus over nadenken of ik hier nog terug ga want zo wil ik niet behandeld worden. Is tenslotte niet eerste keer dat ik dit met haar meemaak.

11. Van der Plas's profielfoto
    Van der Plas heeft een recensie geschreven voor Peerkes Hoeve

Van der Plas

Lekker eten, goede wijn en het moederdag cadeautje heel leuk.

12. Rens's profielfoto
    Rens heeft een recensie geschreven voor Mr. Sushi & Miss Wok
    Afhaal en bezorg Tilburg

Erg slecht. min 2 uur wachten voor je voedselvergiftiging! Slecht bereikbaar en waardelose kwaliteit.

1,7
  13. p. verhagen's profielfoto
    p. verhagen heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

p. verhagen

Heerlijk gegeten. Paar keer wat hapjes vergeten op te halen door personeel in keuken, bij navraag super snel ontvangen. Was wat kouder dus heeft lang op ons gewacht. Super aardige bediening en goede service. Onze jongens willen gauw nog eens gaan eten.

14. F's profielfoto
    F heeft een recensie geschreven voor Raw
    Internationaal Tilburg

Leuke lokatie en inrichting, helaas slechte prijs-kwaliteitverhouding, kleine porties bij zowel drank als voor- en hoofdgerecht, lauwe friet, zoute saus uit n pakje en als toetje een bon die totaal niet klopt en niet direct terugbetaald kan worden. Geen aanrader dus.

15. Nicole 's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Van Der Valk

Allereerst: zeer kundig en fijn personeel. Het restaurant was net 4 weken open, maar heeft nog wel wat opstartproblemen. We kwamen met een groep van 13 man, 2 weken van te voren telefonisch gereserveerd, maar die reservering was niet doorgekomen. Voorgerecht was top, stond er in 20 min. Maar het hoofdgerecht daarentegen liet bijna anderhalf uur op zich wachten. Was iets fout gegaan in de keuken, wel een gratis drankje gehad ter compensatie (die vervolgens alsnog op de rekenings stond, maar die is er weer vanaf gehaald). Veel was al op, terwijl we om 17.00 binnen waren. Kip saté was al op en het aardbeien-meringue toetje had geen meringue. Ook op. Zeer jammer. Maar al met al wel een leuke avond gehad en het eten smaakte prima. Niet bijzonder, maar alles was lekker.

16. Sonja Marmita's profielfoto
    Sonja Marmita heeft een recensie geschreven voor Troje
    Pizzeria Tilburg

Goede ervaring gehad met Troje. Eigenaar was vriendelijk en zorgde dat wij niets te kort kwamen! Zeker voor herhaling vatbaar.

17. Helma's profielfoto
    Helma heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Wederom heerlijk gegeten! Hier wil je graag terugkomen. Altijd een warm ontvangst door de vriendelijke gastheren en gastvrouw. We komen zeker weer terug.

18. Kaylee's profielfoto
    Kaylee heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Het is niet wat op de aanbieding staat via sociaal deal, geen a la cart keuze je krijgt een aparte kaart.

19. jan embregts's profielfoto
    jan embregts heeft een recensie geschreven voor De Heikant
    Snackbar Tilburg

jan embregts

NIET TE VRETEN! Gooi je geld maar in de kliko dan heb je dat plezier tenminste er nog van.

20. Olaf van Zon's profielfoto
    Olaf van Zon heeft een recensie geschreven voor Familie Wok
    Aziatisch Tilburg

Olaf van Zon

Wij komen er al vele jaren! Zeer goede koks die veel aandacht geven aan het goed bereiden van de gerechten! Dus niet zoals je vaak ziet bij wok restaurants dat ze door drukte de gerechten te kort wokken. Vriendelijke bediening, ruim assortiment dranken en producten tegen een zeer concurrerende prijs! Een echte aanrader!

21. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Monarh
    Internationaal Tilburg

Na het indrukwekkende Monarh menu vorig jaar nu weer gekozen voor het “gewone” vier gangen menu. Als aperitief een Rueda 2017 van Ermita Veracruz die goed beviel. De eerste amuse zag eruit als een bitterbal. Het was een gesouffleerde wonton met frisse vloeibare vulling afgewerkt met asperge en crème van eigeel, verrassend lekker.

De tweede amuse was met tafelbereiding. Onderin een tartaar van gepekelde makreel erop een quenelle sorbetijs van yoghurt aan tafel aangevuld met het zoetzure augurkensap geïnfuseerd met basilicumbloemen (waardoor het een blauwe kleur krijgt). Hierna nog aangevuld met druppels uit een pipetje waardoor de kleur veranderd naar rood. Leuk maar vooral ook erg smaakvol.

Sommelier Ralph Kappé was vandaag verhinderd, Daan Smits presenteerde keurig de eerste begeleider. Griekse witte van het huis Sigalas gemaakt van Assyrtiko en Athiri 2017. Verfijnd aroma met veel mineralen en subtiele zuren en een licht ziltige afdronk. Uit de keuken een hele mooie presentatie met Stellendamse garnalen. Centraal op het bord een ring van basilicumcrème met marshmallows van oester, versierd met schelpen gemaakt van garnalencrème, krokante garnalenkoppen, buideltjes van zoetzure rettich gevuld met garnalen en toefjes avocado. Afgewerkt met een vinaigrette van basilicum en zeste van kaffir lime wat voor een aangenaam aroma zorgde. Een complex gerecht met veel smaakbeleving, ieder hapje was anders met verrassende smaakjes. De wijn sloot naadloos aan. (9,8)

Chef Paul Kappé presenteerde zelf ze tweede gang. Op zuurdesem gebakken Rode mul op een bedje van fijngesneden licht gepekelde specerij groenten, erop sappige kokkels en een gebakken langoustine, ernaast toefjes crème van munt met koriander aan tafel afgewerkt met een jus van schaaldieren gekruid met vadouvan. Prima cuisson met mooi krokante zuurdesem en mooie volle smaken. De witte Heideboden cuvée 2016 van Hannes Reeh (grotendeels Sauvignon) werd hiernaast mooi vol van smaak. Genieten weer. (9,75)

Voor bij het pièce was een Lirac 2014 van Château de Montfaucon geselecteerd, geschonken uit een magnum. Mooi rood fruit met aangename kruidigheid. Op het bord een strakke presentatie. Drie bereidingen van lam, gestoofde nek, stukje filet en haas beide met streepjes van de gril, ernaast gebakken polenta, asperge, toefjes crème van wortel, aan tafel afgewerkt met een eigen jus met smaakversterker. Mooie cuissons en goede smaken die werden aangevuld door de wijn. (9,75)

Ik kreeg een keuze mogelijkheid voor het dessert, zoet of foie (dat was niet zo moeilijk).
    Op een wit bord een mooie strakke presentatie. Op de rand van het bord verschillende structuren van ganzenlever, rolletjes aangezuurde wortel, marshmallow van wortel, krokantjes en stukjes verse geitenkaas. De spiegel van het bord werd gevuld met een heerlijke vinaigrette van lychee om te dippen. De lever was mooi hoog op smaak, veel afwisseling met het garnituur en de vinaigrette. De heerlijke klassieke Riesling Marienburg spätlese 2012 van Clemens Bush maakte het feestje compleet, top! (9,85)

We sloten af met een nieuwe indrukwekkende presentatie van een uitgebreide collectie friandises, die even later nog werd aangevuld met twee warme varianten. Waarnaast een hele krachtige espresso van Caffe Dieme (de Oro).

Bediening was uitstekend verzorgd, correct met veel gezelligheid, we voelden ons weer helemaal in de watten gelegd.

Prijs-kwaliteit was uitstekend.

Samengevat kunnen we stellen dat we onder de indruk zijn hoe het niveau hier blijft stijgen. De broers Kappe die inmiddels ruim een jaar samenwerken hebben absoluut een positieve invloed op elkaar. Ik ben erg benieuwd naar de “gidsen” waar ze naar mijn mening nu nog erg bescheiden in staan. Bedankt!

22. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Toen we aankwamen en gingen zitten kwam er vrij snel een serveerster naar ons toe. Ze zei alleen: ‘drinken?!’ Beetje onaardig... Het eten was opzich goed. Sfeer is goed!

23. Graumans's profielfoto
    Graumans heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Graumans

Lekker informeel en goed eten. Misschien speelhoekje voor kinderen?

24. Akda's profielfoto
    Akda heeft een recensie geschreven voor Royal Palace
    Chinees-Indisch Tilburg

Voor een all-you-can-eat restaurant vinden wij dit restaurant erg goed! Gerechten smaken erg goed en alles wordt vers bereid. De gerechtjes worden aan tafel geserveerd, dus je kunt heerlijk aan tafel blijven zitten. Wij hoefden niet lang te wachten op onze gerechtjes.
    Wij komen hier graag nog eens terug, een aanrader!

25. Marlies Peusens's profielfoto
    Marlies Peusens heeft een recensie geschreven voor EVE
    EVE
    West-Europees Tilburg

Marlies Peusens

Gisteren met vrienden heerlijk buiten op het terras gereserveerd. De bediening was klantvriendelijk. We kozen het drie-gangenverrassingsmenu. De gerechten waren goed maar zeker niet speciaal. Bij het voorgerecht werd geen brood geserveerd. Hier vroegen we om en kregen één bolletje voor 4 personen en hiervoor werd 5 euro in rekening gebracht.
    Ook konden we geen gewoon, heerlijk Tilburgs kraanwater bestellen. We kregen een fles water waar we 7 euro! Voor afrekenden.
    Het is een mooi restaurant, gelegen in de steeds aantrekkelijker wordende spoorzone maar teleurstellend dat de prijs/kwaliteitsverhouding ver te zoeken is.

26. pierre's profielfoto
    pierre heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Het eten is heerlijk.

27. Lenie's profielfoto
    Lenie heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Gisteren hier gegeten. Maaltijd was erg lekker en prachtig opgediend.
    En het bedienend personeel was super!
    Komen vast nog eens terug.

28. monique's profielfoto
    monique heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

monique

Er ging heel veel mis. Paar keer moeten vragen om gerecht wat we niet gekregen hadden en pas na half uur de invullijst gekregen nadat ik erom vroeg. Wel goed gegeten.

29. Aarts's profielfoto
    Aarts heeft een recensie geschreven voor Café Hoegaarden

De sfeer is erg gezellig en het personeel heel vriendelijk, we werden goed en snel geholpen en op vragen werd een goed antwoord gegeven. Het personeel straalde rust uit. Het eten was erg lekker en er was genoeg. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe.