Nieuwste foto's in Tilburg

Laatste updates in Tilburg

1. Yvonne Simons's profielfoto
    Yvonne Simons heeft een recensie geschreven voor BLU

Yvonne Simons

Ik kom 1 keer per jaar naar Tilburg vanuit mijn woonplaats New York City, waar we echt goed Japans eten hebben. Er is maar een plek waar ik altijd echt even naar toe wil: Blu! Het eten is altijd verfijnd, vers, en variërend. Het drank pakket uitstekend, en de bediening altijd vriendelijk en snel. Echt een goed idee dat uitstekend uitgevoerd wordt!

2. Hidhe Hoekstra's profielfoto
    Hidhe Hoekstra heeft een recensie geschreven voor BLU

Hidhe Hoekstra

Je zat erg dicht op elkaar in het restaurant, waardoor je alle gesprekken gewoon kon meeluisteren. Dit was vrij ongemakkelijk.
    Het eten was vrij flauw, niet heel veel gebruik gemaakt van kruiden of knoflook. De gebakken dingen waren aan de onderkant aangebrand.

3. Dimitri Zanis's profielfoto
    Dimitri Zanis heeft gereageerd op een recensie van Agora

Moussaka wordt altijd in de ochtend bereid en na het afkoelen gaat het de koelkast in wat een heel normaal proces is, en vervolgens bij bestelling in de oven vandaar dat het ook en gerecht is dat wat langer duurt! Nou blijkt dat u gerecht iets te vroeg uit de oven kwam, bij het 2e stuk wouden u (verrassen) met koffie en toetjes van het huis later. Maar u geduld was op en besloot u te vertrekken. De Moussaka was idd. Klaar toen u bij de deur stond en die wouden we meegeven als een meeneem maaltijd zonder in rekening re brengen! Al met al vind ik persoonlijk de woorden DIEPVRIES en FATSOEN zeer overbodig.

Bedankt.

4. lupker's profielfoto
    lupker heeft een recensie geschreven voor Agora

Ben er gisteravond geweest. Mijn man kreeg mix- grill die niet echt warm was met wat sla in bakje zonder aanmaak. Ik kreeg mijn bestelde moussaka. Bij 1 hap lauw. Ik deed met vinger erin en was gewoon ijskoud.bediening nam t mee met excuses. Hun kunnen er niets aan doen. Er zaten 4 mensen bij t raam daar liepen ze zo hard voor terwijl ik maar bleef wachten op me nieuwe moussaka. De 1e keer moesten we al lang wachten en nu was me man inmiddels uitgegeten en ik had nog niets. Heb bediening geroepen dat ik de moussaka niet meer hoef. Ik kon t in een box mee na huis krijgen was t antwoord. Stoom liep uit me oren. Moest gerecht van mijn man betalen en de 2 drankjes die we gedronken hadden. Had t fatsoen dan om te zeggen dat de drank voor hun rekening is. Ik kom er nooit meer. Moussaka kwam gewoon uit vriezer en was echt niet vers. Kwam ik nu achter. Heel jammer. Ze konden de drukte niet aan van een zaterdag.

5. Geert Van den Broeck's profielfoto
    Geert Van den Broeck heeft een recensie geschreven voor Aly Baba

Geert Van den Broeck

Zelden zo een nors, onvriendelijke bende bij elkaar gezien. Had de indruk dat we ze lastig vielen voor daar even iets te eten. Het wisselgeld werd op de toog gegooid als afsluiter, wat een bende amateurs, gelukkig geen last van maag achteraf. Af te raden, je haalt beter kroket uit muur, automaat is nog vriendelijker.

6. Renske Voermans's profielfoto
    Renske Voermans heeft een recensie geschreven voor BLU

Renske Voermans

Hoge kwaliteit sushi! Het was heerlijk, vriendelijk personeel 🫶🏻

7. Marieke van der Voort's profielfoto
    Marieke van der Voort heeft een recensie geschreven voor Klopa
    Oost-Europees Tilburg

Op de verjaardag van mijn oudste zoon hebben wij hier gehaktworsten en gevulde deegrollen gegeten. De sfeer is gemoedelijk, vrolijk en iedereen maakte een enthousiaste indruk. Voor 3 kinderen en 1 volwassenen hebben wij 120 euro afgerekend, wat best prijzig is. Dit was ook een beetje ons eigen schuld. Eten was smakelijk en daarom wilden de kinderen dubbele portie gehaktrollen. Helaas zijn ze fonteintje op nagerecht van mijn zoon vergeten.

8. Eline's profielfoto
    Eline heeft een recensie geschreven voor BLU
    Kleine eetwaren Tilburg

Enorm lekker gegeten, bediening was heel lief en zelfs voor de jarige nog een toetje met vuurwerk gehad! Top gegeten!

9. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor BLU
    Kleine eetwaren Tilburg

Eten is magnetron voer helft is lauw of koud. Wijn smaakt naar water. Wat koude gerechten smaken of ze rechtstreeks uit de diepvries komen. Als je vies wilt eten, zeker hier heen gaan.
    Sfeer is ook ver te zoeken.

10. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Familie Wok

Was weer gezellig en goed

• Eindcijfer 8
  11. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor BLU
    Kleine eetwaren Tilburg

Heerlijk gegeten! De bediening is erg vriendelijk en werkt hard. Wij hebben genoten

12. Anja Peeters's profielfoto
    Anja Peeters heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Anja Peeters

Zoals altijd, heerlijk gegeten, geweldige service, tot de volgende gelegenheid.

• Eindcijfer 10
    2 vorige recensies
  13. Jean's profielfoto
    Jean heeft een recensie geschreven voor Pulcinos
    Italiaans Tilburg

Jean

Leuke formule, maar als je denkt dat je in een ‘Zilveren Lepel’-restaurant terecht komt, kom je bedrogen uit.

Beetje Hipstersfeertje, ook bij de bediening, maar prijzen die niet echt hip genoemd mogen worden.

Goed gegeten en gedronken, maar de prijs-kwaliteitverhouding was zoek.
    Niet voor ons in ieder geval.

14. chuanita's profielfoto
    chuanita heeft een recensie geschreven voor Ho Ho
    Chinees-Indisch Tilburg

chuanita

Ik weet niet wat voor geklets staat ik kom hier een aantal keer per week en nog nooit iets slechts gehad. Misschien noet je niet meteen reageren na 1 x een slechte ervaring. Super lekker hier. Beter geworden na andere eigenaar zelfs. Vriendelijk.

15. Kiki's profielfoto
    Kiki heeft een recensie geschreven voor BLU
    Kleine eetwaren Tilburg

Aanrader is de home made ice tea!! Heerlijk gegeten, snel en duidelijke uitleg :)

16. Angela Van den Berk's profielfoto
    Angela Van den Berk heeft een recensie geschreven voor Agora

Angela Van den Berk

Gereserveerd, moesten even wachten omdat tafel nog niet vrij was. Geen probleem.
    Werden aan een tafeltje gezet met glaasje ouzo.

Bediening is echt super vriendelijk en attent

Eten was erg goed. Porties ruim voldoende. Dit keer was mijn souvlaki iets te zout gekruid maar wel erg mals

Aanrader

17. Michael Deelstra's profielfoto
    Michael Deelstra heeft een recensie geschreven voor BLU

Michael Deelstra

Erg lekker gegeten, shared dining.

Heel vriendelijk personeel, leuke sfeer.

18. Nina's profielfoto
    Nina heeft een recensie geschreven voor BLU
    Kleine eetwaren Tilburg

Hele vriendelijke service. Het eten was lekker en vers. Wij zaten boven en vonden de sfeer daar gezelliger dan beneden.

19. Rvberendonk's profielfoto
    Rvberendonk heeft een recensie geschreven voor BLU

Rvberendonk

Voor de eerste keer geweest maar zeker voor herhaling vatbaar.

• Eindcijfer 8,6
  20. Bas de Koert's profielfoto
    Bas de Koert heeft een recensie geschreven voor Le Bistro

Bas de Koert

De biefstuk was zeer wel done in plaats van medium. De bediening ernaar gevraagd. Komt er ineens een ouwe man naar buiten gelopen en begint grof te doen. Bleek de kok te zijn. We hebben snel afgerekend en zijn elders n dessert gaan gebruiken. Voor ons nooit meer Le Bistro.