Nieuwste foto's in Tilburg

Laatste updates in Tilburg

1. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Familie Wok
    Aziatisch Tilburg

Goede prijs met een goede service.Wij komen graag naar dit eetrestaurant.
    Dik tevreden

2. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Wij hebben lekker gegeten volop keuze zowel sushi als vis en vlees gerechtjes. Wij vonden het wel vreemd dat voor slagroom op je ijsje apart bij betaald moet worden.

3. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor Sarban
    Afghaans Tilburg

Voor het eerst Afghaanse gegeten, wat een fantastisch keuken. Super lekker en top bediening

Wij komen zeker terug

4. Bo vb's profielfoto
    Bo vb heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Dit was tot kort mijn lievelings restaurant helaas super erg achteruit gegaan qua eten. Na 1,5 uur hadden wij het wel weer gezien hier.. super jammer ! Probeer het volgende maand nog eens in kaatsheuvel.

5. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

De bediening was snel en vriendelijk.
    Ook de sfeer en aankleding was erg gezellig, maar van het eten hadden we meer verwacht. Sommige gerechtjes waren echt wel lekker maar er werd veel olie gebruikt en bijna overal zat teveel saus op.
    Het was zeker niet vies, maar iets culinairder zou het verschil maken dat ik weer terug zou willen komen.

6. Jan Snaphaan's profielfoto
    Jan Snaphaan heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Jan Snaphaan

Goede service lekker eten

7. Gerard Leijten's profielfoto
    Gerard Leijten heeft een recensie geschreven voor Café Hoegaarden

Het w as een goed 3 gangendiner. Fijne bediening en aantrekkelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.

8. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Heerlijk eten en vriendelijk medewerkers.

9. Martin Boer's profielfoto
    Martin Boer heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Martin Boer

Eten was erg lekker en hoeft men ook niet lang te wachten op een volgende ronde. Het personeel kijkt niet echt vriendelijk en zijn sommige ook echt wel kortaf in hun reactie, echter verder wel een goede bediening. Wel lang wachten op de bon.

10. .'s profielfoto
    . heeft een recensie geschreven voor Alp döner kebab

Vreselijke tent! Bezorging na 1,5 uur nog niet! Nooit meer! 2x de hoorn er op gegooid en een asociale toon aan de telefoon. Nog zachtjes uitgedrukt!

11. Diana van Mosseveld's profielfoto
    Diana van Mosseveld heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Diana van Mosseveld

Heeerlijk gegeten, snelle vriendelijke bediening.
    Altijd top.
    Mijn favoriete restaurant.

12. Fraukje's profielfoto
    Fraukje heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

2x in 4 dagen geweest. Het was zo lekker en gezellig dat ik meteen met mijn man ook heb geboekt. Personeel is heel gezellig, weten wat ze doen. Service is goed en gemakkelijk via een soort tablet. Dus minder personeel nodig voor een rustige sfeer.
    Ik kom graag weer terug

13. spee's profielfoto
    spee heeft een recensie geschreven voor Chicken Square

Lekker goed gevulde kapsalon, leuk praatje gehad.

14. Danique's profielfoto
    Danique heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Heerlijk gegeten, veel keus en zeker goed eten! Het personeel is heel vriendelijk en werkt er met plezier. We komen zeker nog een keertje terug!

15. cas's profielfoto
    cas heeft een recensie geschreven voor Toasty Business

Tosti met pulled pork besteld, man man man hoe krijg je het voor elkaar om een tosti zo bizar zout te maken dat je hapt na lucht na elke hap. Een blikje cola bijgehad die had ik er beter 5 van kunnen bestellen. Vond het echt heeel heftig

16. P, Roovers's profielfoto
    P, Roovers heeft een recensie geschreven voor Het Stadshuys

P, Roovers

Voor de eerste keer geweest. Maar zeker niet de laatste keer. Alles vers bereid met behoorlijke niet te kleine porties. Mooi opgemaakt en met een vrolijk gezicht geserveerd.

17. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Goed eten, vriendelijk bediening.

18. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Afgelopen vrijdag een heerlijk avondje uit gehad met zijn 2-tjes. We hebben al vaker tapas gegeten, maar heel vaak kom je toch op hetzelfde uit. Dat was hier heel anders. We hebben een aantal dingen op die we nog nooit op hadden en die ook nog eens erg lekker waren. Alles werd ook keurig netjes geserveerd. De bediening was vooral heel spontaan. Enige minpuntje… de nacho’s waren naar onze mening veel te scherp. Hier moet je van houden. Wellicht een idee om dit op de kaart te vermelden.

19. Saar's profielfoto
    Saar heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Leuk en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten, goede service en iPad service is ideaal!

20. chiel's profielfoto
    chiel heeft een recensie geschreven voor Bram's
    Snackbar Tilburg

Je ziet dat de frietjes vers worden gesneden en gebakken. Tot op dit punt niks dan lof! Verser kan niet zou je zeggen. Meteen worden de vers gesneden frietjes gebakken en vervolgens in de zak gegoten. De formule is goed bedacht, maar zijn de frietjes ook echt lekker en beter dan de concurrent? Het antwoord is helaas NEE! De frietjes smaken niet beter of lekkerder dan elders. Smaken verschillen natuurlijk maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. We hadden er veel van verwacht, maar zelfs mijn zoon die gek is op friet vond het niet lekker. De friet van elders is lekkerdere en daar gaan we dus volgende keer weer naartoe. Brams is duurder en zeker niet beter. De friet is eigenlijk ook te dik en de aardappel de verkeerde voor de friet. Eens maar nooit meer dus.

21. fam. de Jong's profielfoto
    fam. de Jong heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

fam. de Jong

Het is geen vreetschuur, er gezellig en knus restaurant. lekkere gerechten voor een vast bedrag je betaald alleen nog
    los voor het drank. Vriendelijk personeel met goede uitleg over hoe het werkt. Met behulp van een tablet bestel je heel gemakkelijk je drankjes en eten. Jijzelf beslist wanneer je dit wilt bestellen en dat zorgt voor een prettige sfeer. Het enige puntje is dat als het volzit wel rumoerig kan worden, dit zou kunnen worden opgelost door er gordijnen op te hangen voor het dempen van het geluid:) tip! Verders top tent!

22. Roy Coehorst's profielfoto
    Roy Coehorst heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo
    Sushi Tilburg

Roy Coehorst

Eten prima. Service, bediening en management erg slecht. Volle tafels met servies, glazen en lege flessen. Manager is echt ruk, weigert kinderstokjes te voorzien, verzoek voor zoutvrije soja wordt niet aangenomen. Veel fouten in de uitlevering vd bestellingen. Kennis onder de bediening zeer beperkt, verschil in dranken totaal onbekend, bijvoorbeeld wit bier en Weisner.
    Een lach kan er niet vanaf bij de bediening.

23. A Roestenburg's profielfoto
    A Roestenburg heeft een recensie geschreven voor Ho Ho
    Chinees-Indisch Tilburg

A Roestenburg

Het zegt genoeg dat wij hier al tientallen jaren komen, vooral de babi pangang krokant spek is voor ons populair, het interieur mag inmiddels wel wat opgepimd worden.

24. Christel's profielfoto
    Christel heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Lekker gegeten in een leuke gezellige sfeer.

25. Priscilla van Oudheusden's profielfoto
    Priscilla van Oudheusden heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Priscilla van Oudheusden

We hebben een heerlijke avond gehad. Super lekker eten en drinken.
    Je kan zo lang blijven zitten als je wilt dat is echt een pluspuntje. Geen tijdslimiet.

26. Eline Cleijman's profielfoto
    Eline Cleijman heeft een recensie geschreven voor Slagroom
    Eetcafé Tilburg

Eline Cleijman

Aantal weken geleden 2 kroketten besteld op het terras. De kroketten waren helemaal aangebrand en ik vroeg om nieuwe. Vervolgens werden dezelfde kroketten geserveerd en ontstond er een discussie met de serveerster. Ze reageerde super fel en zei dat kroketten zo hoorde te zijn. Uiteindelijk hebben we niets meer gegeten bij slagroom en niet eens iets aangeboden gekregen van het huis.

27. Van Riel's profielfoto
    Van Riel heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Ik ben op 2 januari gaan dineren samen met wat vrienden bij Asian boulevard. Ik had een super gezellige avond, maar soms duurde het even voor we al het eten hadden van de ronde en ze waren één ding vergeten van de ronde, maar we hadden het aangegeven en het was er snel. Verder was het top!

28. Annie De regter's profielfoto
    Annie De regter heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Annie De regter

Bij deze heb ik enkele opmerkingen!
    Gisteravond met 7 personen bij jullie geweest!
    We hadden een tafel voor 6 personen dus werd er een stoel op de pad bijgezet!
    Dat is niet zo gunstig met een niet al te grote tafel!
    En 1 betaalkaart op 7 personen is ook niet handig!
    Iedereen moet steeds de kaart wisselen!
    2 Was handiger geweest!
    Daarbij mogen de bordjes die worden gebruikt ook wel eens gewisseld worden vind ik!
    Die blijven natuurlijk niet schoon, En bij drinken doet men dat toch ook!
    En samenvoegen van gerechten voor meerdere personen is ook niet prettig!
    Ik heb graag dat het per persoon geserverveerd word!
    Zo! Dat wou ik even kwijt!
    Wat je er mee doet hoor ik graag van u.
    Ps en sommige gerechten werden gewoon niet gebracht!

Gr annie de regter.

29. Liesbeth's profielfoto
    Liesbeth heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Tilburg

Waardeloos, zo'n slechte ervaring heb ik nog nooit gehad, 2,5 uur de tijd om te eten voor de film begint, konden makkelijk een 3 gangen menu bestellen volgens het bedienend personeel, maar de tomatensoep kwamen ze na een half uur vertellen dat die op was, vervolgens kwam niets tegelijk aan tafel, dus allemaal apart gegeten, verder zelf 2 keer drinken moeten halen aan de bar want ze komen gewoon niet vragen of je nog wat wil drinken, zelf een lepeltje brengen voor de saus lukte niet.
    Daarom toen de rekening gevraagd omdat we geen tijd meer hadden, ook dat lukte niet, toen kwamen ze snel het hoofdgerecht brengen, wat we snel naar binnen moesten werken, daarna mochten we toch wel afrekenen, maar hebben ze ons opgelicht, door op het bonnetje te zetten dat we na de film het toetje mochten komen eten, toen we daar terug kwamen hadden ze de deur op slot gedaan, dus voelden wij ons wel opgelicht, zeer slechte bediening en een zeer slechte manager.
    Voor ons nooit meer!

30. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Antalya

Bezorger is niet komen opdagen na 1 uur wachten, slechte service ooit/geen service!