Nieuwste foto's in Amsterdam

Laatste updates in Amsterdam

1. henny's profielfoto
    henny heeft een recensie geschreven voor La Paella

eten en bediening zeer goed alleen sfeer slecht kale bedoeling

2. Rob Grollé's profielfoto
    Rob Grollé heeft een recensie geschreven voor Waroeng Adji
    Kleine eetwaren Amsterdam

Rob Grollé

Op de terugweg naar Zuid-Oost zag ik deze warung en bestelde daat Nasi Ramas Speciaal voor 9,25 euro. Thuisgekomen alles in de magnetron en in 1 keer alles opgeten met een ongekend genot. Iedere hap die ik nam smaakte anders en heel lekker. Morgen gewoon weer even die reis maken naar de beste Nasi Ramas van Amsterdam.

3. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Snackbar Marja

Onhygiënisch en onvriendelijk. Frikandel wordt op de vieze toonbank gelegd, een vies mes (met saus) wordt gepakt en met een gebruikte vieze vaatdoek ‘schoongemaakt’ om vervolgens daarmee de frikandel op de vieze toonbank in te snijden. En dat alles met blote handen (terwijl deze persoon net zelf zat te eten met zijn handen en niet gewassen heeft alvorens mijn frikandel te snijden).

4. Annick's profielfoto
    Annick heeft een recensie geschreven voor Looks

De agenda van eet.nu was niet up to date, dus helaas kregen we van het restaurant te horen dat de reservering geannuleerd werd.

5. Peter bruynseels's profielfoto
    Peter bruynseels heeft een recensie geschreven voor A-Fusion
    Aziatisch Amsterdam

Peter bruynseels

Prachtig zeer lekker en zeker voor herhaling vatbaar !

6. Giraud's profielfoto
    Giraud heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Compagnon

Twee maanden tevoren geboekt met een verzoek : aub een tafel bij het raam.
    Kant en klaar antwoord (4 keer herhald door de meiden) : wij kunnen niet garanderen.
    De taffels die waren aan het raam zijn leeg gebleven voor de tijd dat wij er waren (teminste 3 uur) . Conclusie : is dat klant vriendelijk ? Wat moet een klant doen voor een taffeltje bij het raam ?
    Eerst keer gegeten met een Nu deal coupon. Tweede keer a la carte met hoop met een taffeltje bij het raam. Derde keer : zal nooit niet meer gebeuren omdat "zij kunnen niet garanderen".
    Jammer want mooi gracht pand als je bij het raam zit.

7. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Brasserie Plancius

Met veel verbazing door de recensies heen gelezen. Is het echt zo wisselvallig? Dan hebben wij heel veel geluk gehad!

Wij hebben heerlijk gegeten met maar een paar echt kleine minpuntjes. Een beetje teveel sla bij de zalmtartaar en ik had wat fruit verwacht bij de sorbet. Niet helemaal terecht misschien, want meestal wordt dit natuurlijk aangegeven. Nu zag het er wat kaal uit.

Maar daar tegenover stond echt lekker eten, meer dan genoeg en op alle punten lekker op smaak. Met lekkere jusjes, lekkere sausjes die de gerechten mooi aanvulde. De bediening was niet heel ervaren maar compenseerde dit door vriendelijkheid, enthousiasme en snelheid.

Ook de sfeer was prima met een heel gevarieerd gezelschap.

Als ik nog eens in de buurt ben is de kans groot dat ik weer binnenloop.

8. Gerdientje's profielfoto
    Gerdientje heeft een recensie geschreven voor Asia Fusion

Gerdientje

Via VakantieVeilingen een pakket van minimaal 40 stuks gewonnen. Fantastisch, want de sushi was lekker en de dame bij de balie zeer vriendelijk. We hebben een fijne avond gehad met dit pakket en zeker van plan om in de toekomst te bestellen.

9. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Boulevard Café
    Internationaal Amsterdam

Gezellige tent. Helaas wel zeer slechte bediening. Wij vroegen om een tosti, dit kon niet want dit was voor kinderen. Er werd niet aangegeven dat ze wel croque monsieur verkopen. Thee was lauw. Ober chagrijnig. En drankje tijdens het eten is helaas ook nooit aangekomen. Niet voor herhaling vatbaar.

10. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Kam Yin

Surinees, maar de laatste jaren wel meer nadruk op Chinees. Enigszins gemoderniseerd, maar heel sfeervol wordt het niet. Wel bijna altijd druk, zeker op een zaterdagavond, maar de boel wordt goed gemanaged en de doorloopsnelheid is vrij groot. Wij bleven met z'n 3-en wat langer zitten, maar voelden ons geen moment opgejaagd. Daarbij troffen we een goed geluimde dame van de bediening, die ondanks de drukte geregeld langskwam voor een praatje of grapje. Grote kaart, maar aan specifieke wensen kan voldaan worden. En daarbij is het eten gewoon prima en nog steeds betaalbaar.

11. Masja Müller's profielfoto
    Masja Müller heeft een recensie geschreven voor Thijs

Masja Müller

Heerlijk gegeten bij Thijs, via de dinerbon met cinecenter. Het eten stond (ondanks de drukte) binnen no-time op tafel en was heel lekker.
    Ook de rode huiswijn was heerlijk en op temperatuur.
    Komen graag nog eens terug!

12. Mark Hak's profielfoto
    Mark Hak heeft een recensie geschreven voor SenT

Goed gegeten. Octopus voorgerecht is een echte aanrader. Bediening kan wat vriendelijker.

13. Corry's profielfoto
    Corry heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lastage

Super, gegeten op 5 dec. Rogier is top, uiterst kundige bediening, heerlijk wijnarrangement en vreselijk lekker eten. Heel klein restaurant. Kom zeker terug

14. Edith's profielfoto
    Edith heeft een recensie geschreven voor Barbeque Castell

Leuke sfeer en heerlijke steaks. Het concept lekker relaxed op de bank bevalt ons prima!

15. H VREESWIJK's profielfoto
    H VREESWIJK heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Palorma

In een woord geweldig wat een aardig personeel heeft de heer Arslan en wat een lekker eten maken die koks! Mijn vrouw was jarig en daarom werd ze vorstelijk behandeld. Zelf ben ik al 25 jaar een trouwe bezoeker van dit fijne restaurant. Groeten uit Hilversum.

16. Restaurantbezoeker's profielfoto
    Restaurantbezoeker heeft een recensie geschreven voor Thijs

Restaurantbezoeker

Prima eten, prima prijs en prijs service. Minpuntjes waren dat verschillende zaken op de kaart op waren en het had ook drukker gekund voor een vrijdagavond.

17. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft een recensie geschreven voor Hoki Snacks

Vreselijke ervaring, vreselijk eten en vreselijke mensen.

Gewoon niets goeds aan.. Blijf weg!

18. Og's profielfoto
    Og heeft een recensie geschreven voor Marina Club

Mijn vriendinnen en ik zijn letterlijk uit het restaurant gezet omdat wij geen alcohol hebben gekocht! Wij hebben ruim van tevoren gereserveerd voor 10 personen en uiteindelijk kregen wij een tafel waar we nauwelijks met 6 personen aan konden zitten! Uiteindelijk kwamen er een paar obers naar ons toe en gaven ons aan dat we het restaurant om 22:00 moesten verlaten, wij vonden dit belachelijk want het is nooit van tevoren aangegeven dat we om 22:00 weg moesten. Tijdens het betalen kregen we een bon waarop €16,- á servicekosten op stond en een gerecht wat wij niet eens hebben gegeten. Natuurlijk gingen wij hier niet mee akkoord dus wij hebben netjes aangegeven dat wij het gerecht niet hebben gegeten. Wij vroegen ook wat de servicekosten waren maar we hadden het geld daarvoor al neergelegd. Een soort leidinggevende genaamd "Uskudar" heeft het geld letterlijk in ons gezicht gegooid! Die respectloze "meneer" keek ons niet eens aan in ons gezicht en hij heeft ons heel dramatisch behandeld. Tevens was de service ook slecht, na 4 keer vragen hebben we niet eens een colaatje gekregen. Kortom: nooit meer Marina Club!

19. Rob uit Purmerend's profielfoto
    Rob uit Purmerend heeft een recensie geschreven voor New Draver

Rob uit Purmerend

Net voor de tweede maal eten gehaald… Masoesa… SUPER… 😁😁😁
    Voor mij staat New Draver nu op nummero Uno. TOP! En de djinja maakt het af… toetje is lekkere Bojo. Draver tot ziens dan… soso lobi. 🌺🖒👊

20. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Elkaar

Heerlijk en sfeervol gegeten. We genoten van het 5 gangen menu (voor 1 van ons met vis en vegetarische gerechten). En van lekkere bijpassende wijnen. Met zorg samengesteld en ook met zorg geserveerd aan tafel. Als we weer naar Amsterdam gaan, komen we zeker terug! Dank voor de mooie ervaring!

21. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Wat SLECHT zeg!

Personeel doet haar best, maar tegen zulk beroerd eten valt niet op boksen.

22. Restaurant Cedars's profielfoto
    Restaurant Cedars heeft gereageerd op een recensie van Cedars

Beste Gerry,

Dank je wel voor de geweldige review. Heel graag tot de volgende keer.

Groet,
    Cedars

23. Doutzen Smith Van Der Berg's profielfoto
    Doutzen Smith Van Der Berg heeft een recensie geschreven voor Sinar Mas
    Indonesisch Amsterdam

The worst food I've ever tasted and the serving was not enough for the 8.50 Menu. Worst ever, don't buy here i cannot recomend this toko. And the service of the staff is not friendly and their vegetables are not properly cooked. I just only wasted my money by buying food at this toko. 😖😖😖

24. Gerry's profielfoto
    Gerry heeft een recensie geschreven voor Cedars
    Midden-Oosters Amsterdam

Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant! Bediening is erg vriendelijk en prijs/kwaliteit is heel goed.

25. rrrobb's profielfoto
    rrrobb heeft een recensie geschreven voor Bazar
    Midden-Oosters Amsterdam

Hier een uitgebreide lunch genomen op 4 december 2017. Het is een leuke locatie in een oude kerk denk ik zo. Mooi ingericht en in tegenstelling tot de Rotterdamse versie van dit restaurant lijkt de hoeveelheid herrie hier wel mee te vallen. Maar dat kan ook het moment van de dag geweest zijn. We waren er 's middags en niet op een drukke avond als het mogelijk vol zit. Opvallend was dat het leek alsof er geen enkele autochtone Nederlander in de bediening en keuken werkt. En dat maakt het multi-culti gevoel dat dit restaurant uitstraalt alleen nog meer sterker. En dat is heel positief bedoeld. De bediening was vlot en correct. Het gerecht dat we namen heette Abdul of zoiets als ik me goed herinner. Het waren in ieder geval een aantal kleine voorgerechtjes voor twee personen. En dat was precies goed voor het moment. Lekkere gekruide hapjes die er ook niet speciaal uit sprongen. Het was gewoon prima. En dat is ook precies de indruk die dit restaurant op mij gemaakt heeft.

26. Michelle's profielfoto
    Michelle heeft een recensie geschreven voor Sinar Mas
    Indonesisch Amsterdam

Vredige sfeer. Volgens hebben ze ook nieuw personeel, ik kom hier namelijk al een paar jaar en het personeel is vriendelijker dan een tijdje geleden. Het eten stelt nooit teleur. Een echte aanrader voor mensen die van lekker eten houden!