Nieuwste foto's in Amsterdam

Laatste updates in Amsterdam

1. Manisha's profielfoto
    Manisha heeft een recensie geschreven voor Geisha
    Aziatisch Amsterdam

Chef's choice menu is een aanrader, heerlijke gerechten die prima te delen zijn in een groep. Hele vriendelijke bediening en een fijne sfeer!

2. Bistro Berlage's profielfoto
  3. Bistro Berlage's profielfoto
  4. Bistro Berlage's profielfoto
  5. Bistro Berlage's profielfoto
  6. Henk en Ans's profielfoto
    Henk en Ans heeft een recensie geschreven voor In 't Vierde Baarsje

Henk en Ans

Warm welkom met een gastvrij ontvangst geweldig!
    Het was een super leuke en gezellige avond met fantastisch eten en ‘n dikke pluim voor het personeel👏👏
    We komen hier zeker terug.

7. Bernal's profielfoto
    Bernal heeft een recensie geschreven voor Geisha
    Vertaal van English naar Nederlands

I took all the comments from TripAdvisor and in my opinion it is overqualified. The service is not good, took a lot of time with mistaken dishes. You need to ask continuously the waiter about your order. Charged 4eur for tap water!!! The food quality is decent but not good. I don't recommend it.

8. Corrie's profielfoto
    Corrie heeft een recensie geschreven voor AH Sin
    Kleine eetwaren Amsterdam

Zaterdag het menu opgehaald. Stond op de juiste afgesproken tijd klaar. Babi Pangang was echt heerlijk krokant. Peking eend was goed maar niet krokant. Garnalen met veel groenten was ook heerlijk. We komen hier zeker terug.

9. Frank Smedts's profielfoto
    Frank Smedts heeft een recensie geschreven voor SenT
    Frans Amsterdam

Frank Smedts

Geweldig! Zelden zo lekker gegeten!
    Ambiance ook top.
    Bediening erg goed, en je hebt snel je eten ondanks een volle zaak.
    Aanrader, Komen we zeker terug!

10. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor Toussaint
    Eetcafé Amsterdam

Op zich een leuk tentje met ok eten, maar de bediening was zeer onder de maat. Ze kijken niet rond en als ze je wel zien, met de hand omhoog of bij de kassa, laten ze je ook nog rustig een paar minuten wachten.

11. Charlotte Verstraten's profielfoto
    Charlotte Verstraten heeft een recensie geschreven voor Escobar

Lekkere sfeer, leuke bediening en fijne gerechtjes. Top tent!!

12. Ineke Braat's profielfoto
    Ineke Braat heeft een recensie geschreven voor Beems Brasserie

Ineke Braat

Het eten, vegetarische gerechten, was mooi opgediend en smaakte goed. De hoeveelheid was genoeg. Een lekkere merlot sloot goed aan bij het eten. Heel vriendelijke vrouwelijke bediening.
    De omgeving van de toilet was niet in overeenstemming met de mooie inrichting van het het restaurant.

13. cafe remouillage's profielfoto
    cafe remouillage heeft gereageerd op een recensie van Cafe Remouillage

bedankt voor jullie recensie. excuses dat jullie niet genoeg aandacht krijgen di avond. groet remouillage

14. N.B. Dekker's profielfoto
    N.B. Dekker heeft een recensie geschreven voor Ron Gastrobar Oriental

Een drukke zondagavond. Vol restaurant. Lekker gegeten en een pluim voor de bediening!
    We zullen hier nog wel eens terugkomen.

15. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Bouf
    Internationaal Amsterdam

Gezellige sfeer. Goede lunch. Redelijk aan de prijs. Bediening liet erg lang op zich wachten.

16. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Taytu Restaurant

Uitstekend eten, gelukkig maar, want de bediening was, hoewel heel vriendelijk, erg laks. Door zelf geduldig en vriendelijk te blijven bleef het toch prettig. De keuken was flexibel en geweldig lekker. Het hoekje met de bank is erg gezellig, als zit het beroerd, niet geschikt voor oudere mensen. De tafeltjes met stoelen ogen minder gezellig maar zitten beter.
    Aanrader als je vooral voor het lekkere eten gaat, dat zeer betaalbaar is, en comfort en bediening niet op de eerste plaats staan.

17. Jamie's profielfoto
    Jamie heeft een recensie geschreven voor Foodmaster Reigersbos

Ik kom regelmatig bij Foodmasters Reigersbos. Alhoewel ik er 10 minuten vandaan woon met de auto, kom ik er heel graag en stellen zij mij nooit teleur. De heren die er werken zijn beleefd en klantvriendelijk. Het eten is er altijd goed en vers! Ben altijd tevreden!

18. Edith's profielfoto
    Edith heeft een recensie geschreven voor Geisha
    Aziatisch Amsterdam

Echt fantastische bediening. Onze ober was echt subliem. Attent, professioneel en sympathiek. Echt een vakman. T eten was ook zo als altijd goddelijk. We blijven terugkomen. Dank je wel voor de leuke avond.

19. Grace's profielfoto
    Grace heeft een recensie geschreven voor Japans Restaurant Umeno

Authentiek, goed verstopt, zeer vriendelijke en correcte bediening.

20. Gijs Zijlstra's profielfoto
    Gijs Zijlstra heeft een recensie geschreven voor Entrepot
    Internationaal Amsterdam

Uitmuntend gegeten bij dit bijzondere restaurant. Uitstekende balans van sfeer, inrichting, bediening en kaart. Strak esthetisch maar zeker niet kil, weinig afleiding in het interieur en in essentie passend bij de gerechten. Ook opmaak tafels zonder kleed, eenduidig servies dat geen onderdeel probeert te zijn van de presentatie. Plain, mooi wit bord vormt een esthetische dragend achtergrond voor de gerechten. Subtiel gekookte metname groenten, goed op smaak en struktuur zowel productkarakter en verrassend smaakcombinatie. De eerste keer dat ik het idee krijg dat vegetarisch minstens zo aantrekkelijk kan worden geserveerd en smaakt als traditioneel. Komt wat mij betreft zeker in aanmerking voor de groene ster. Enige kanttekening bij de opmaak en vormgeving van de menukaart: geen leidraad nog segmentatie in soort gerechten, te weinig informatie en daarmee onnavolgbaar veel info van de bediening. Mag even een grafische blik over worden geworpen om te passen bij de helderheid van de rest van dit zeer aan te bevelen restaurant. Ik ga zeker terug asap.

21. Nicole's profielfoto
    Nicole heeft een recensie geschreven voor Il Cavallino

Heerlijk eten en de bediening is top!
    Minpunt;
    Akoestiek is alleen een drama, er was een grote groep en wat huil kids: we stonden met een uur weer buiten! Niet erg relaxed tafelen helaas.

22. Serena's profielfoto
    Serena heeft een recensie geschreven voor Big Mammy Burger
    Vertaal van English naar Nederlands

If you would like to have the WORST possible experience of your life, THIS IS THE PLACE FOR IT!

Delivery on average takes over 2 hours with no apology. Terrible quality food, served COLD and under cooked with soggy sides. There is manager who yells at you over the phone with a list of excuses, each one different to the next making no sense at all.

What a miserable restaurant run by awful people with no respect, empathy or customer service etiquette.

Do not waste your time or your money! You will regret it.

23. A Ruiter's profielfoto
    A Ruiter heeft een recensie geschreven voor Pinto's Mama

Met vriendinnen voor het eerst bij Pinto's gegeten. Heerlijk. Vriendin herkende de verfijnde Thaise keuken vanuit haar ervaring in Thailand. Vriendelijke Thaise bediening met een tikje Amsterdamse humor. Houden wij van.

24. Noesje's profielfoto
    Noesje heeft een recensie geschreven voor Ram's Roti
    Internationaal Amsterdam

Het eten is echt lekker. De porties zijn echt heel klein vergeleken met andere soortgelijke winkels. Ik ben niet echt iemand die veel eet maar die porties zijn meer een soort kindermenu, dat is jammer.

25. Nikki's profielfoto
    Nikki heeft een recensie geschreven voor Geisha
    Aziatisch Amsterdam

Écht een aanrader, het restaurant zit een beetje verstopt, maar dat maakt het juist uniek en zorgt ervoor dat het niet vol zit met toeristen. Onwijs leuke en professionele bediening met veel kennis! En natuurlijk niet onbelangrijk, heerlijke sushi!

26. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Restaurant 212
    Internationaal Amsterdam

Een aantrekkelijke actie trok ons over de streep voor een uitgebreide lunchbeleving bij 212. Keurig op tijd liepen we het restaurant binnen. We kregen een fijn plaatsje centraal aan de bar met prima uitzicht over de keuken. Tafelgenoot wilde er iets speciaals van maken dus we startten met champagne, de blanc de blancs ‘Lumiere Et Craie‘ van Jean Velut die zeer goed beviel. De bar werd volgezet met een viertal hapjes. Tartelette gevuld met knolselderij en dille waarop XO saus van garnalen, Hollandse garnalen en toefje crème van peren cider. Lekker complex.
    Ernaast drie bereidingen van zeebaars. Een krokantje van de huid waarop twee schijfjes gelei, waartussen een stukje baars gegaard in tijgermelk van passievrucht, afgewerkt met een crème van plankton, citrus en koriander. Heel verfijnd met aangename koriander toets.
    Om de mond te verfrissen een cocktail gemaakt van een heldere tomaten bouillon waarin bombe gevuld met shiso voor een subtiele kruidentoets.
    Om af te sluiten een “olijf” op een houten lepeltje gevuld met een hartige vloeistof van olijf, sinaasappel en vanille.

Van de amuse werden we helemaal blij, niet alleen omdat hij er fantastisch uit zag maar vooral vanwege de verrassende smakencombinatie. Als basis een Noordzeekrabsalade afgedekt met een snijbonensoepje waarin een “eidooier” gevuld met een krabben bisque, afgewerkt met verse kruiden. Het lekkerst als je het in een keer in je mond doet, heerlijk!

Daphne presenteerde uitgebreid de eerste begeleider, Een Duitse droge Riesling 2016 van het huis Schäfer Fröhlich, mooie frisse tonen van exotisch fruit en aangename mineraliteit. Het eerste gerecht was een oude bekende in een nieuw jasje. Gelei van gerookte haring gevuld met steak tartaar van kalfszwezeriken afgedekt met zure room, aan tafel afgewerkt met een jus van ziltige kokkels subtiel aangezuurd met citroen, waarin stukjes haring en broodcroutons gevuld met het rijke sap van merg. Verfijnde smaken en goede texturen, de wijn werd er nog iets lekkerder van, prima. (9,75)

Uit Spanje een Pai Albariño van Albamar, elegant fris met subtiele ziltigheid. Ernaast een gerecht dat vorige keer nog in de kinderschoenen stond en voornamelijk uit kool en fusilli bestond en nu helemaal was uitgekristalliseerd. De open ravioli van Zeeuwse platte. Als basis stukjes groene kool gestoofd in het sap van oester, erop een Zeeuwse platte afgedekt met een gelei van hazelnoot. Ernaast een parel gevuld met confiture van van de gebarbecuede citroen in een saus van kalfspoot, mosselen en zeetong, afgebiesd met een crème van hazelnoot. Verfijnde smaken met mooie ziltige toetsen, subtiele bite van kool en versassend smaakaccent van citroen. De Albariño bleef keurig overeind, genieten! (9,8)

Verwennerij met een Meursault les rougeot 2011 van Potinet Ampeau, heerlijk. Ernaast een hele originele bereiding. Langoustine gepocheerd in eendenvet afgewerkt met geraspte koffie in een albufera-dashi saus, afgewerkt met dansende bonito vlokken. Een delicatesse met subtiele bite van de vlokken waarnaast de heerlijke Meursault helemaal tot zijn recht kwam. (9,85)

Uit de Arbois een speciale chardonnay 2013 van Grain de Pierre, complex met mooie zuren en tikje oxidatief, wow. Ernaast een gerecht wat deels was uitgekleed omdat ik geen bloed mag. Gepocheerde tarbotfilet met klein inktvisje op een bedje van snijbiet, aan tafel afgewerkt met een vinaigrette van rode kool. Sappige tarbot, versassend fris met bitters van de groente waardoor de wijn lekkerder werd, mooi! (9,7)

Het gerecht waarnaar tafelgenoot al de hele ochtend had uitgekeken. Zwezerik, eerst gepocheerd in een bouillon van dashi, dan gerookt en licht krokant afgebakken. Uitgeserveerd op een rillettes van sardientjes, afgewerkt met geschaafde paddenstoelen. Ernaast een quenelle van gekonfijte olijven, toefje gel van citroen, vinaigrette van olijf en eigen saus. Ook weer een originele smaken combinatie om van te smullen. De Cabernet Franc 2015 uit Chinon van Philippe Alliet sloot met zijn aardse tonen naadloos aan. (9,85)

De dessertwijn was gemaakt van een witte blend van laat geoogste inheemse druiven 2014 van Mad uit de Tokaji, heerlijk. Uit de keuken een mooie strakke presentatie van pruimen gemarineerd in de rooibosthee met szechuanpeper. Geserveerd in een pruimen saus waarop een pitje van amandelijs afgewerkt met luchtig ijs van venkelschuim met citroen, die aan de bar met behulp van vloeibare stikstof was gemaakt. Toppie (9,85)

De laatste gang was de topper van vorige keer, sorbetijs van smokey bourbon met Amarena ‘kersen’ in een eigen saus. Ernaast ditmaal de Zweigelt Auslese van Kracher, die ietsje minder geconcentreerd was maar eveneens naadloos aansloot. En nog de suikerbal gevuld met een schuim van kersen en Umeboshi waarop een crumble van walnoot, zwarte olijf en rozemarijn. (9,85)

Als afsluiter een krachtige espresso met lekkere friandises naar keuze.

Bediening was wederom uitstekend verzorgd door het gehele team, informeel, correct met passie en gezelligheid.

Samengevat was het weer een exclusieve beleving aan de keukentafel in een hippe gezellige ambiance. Originele, creatieve gerechten met mooie, vaak exclusieve smaken waarnaast uitgelezen wijnen. We voegen ze graag toe aan onze favorieten.

27. S.y choi's profielfoto
    S.y choi heeft een recensie geschreven voor Hoi Tin
    Chinees-Indisch Amsterdam

Vrijdagavond kwamen we met 10 personen eten bij Hoi Tin.
    Hier volgen een aantal punten:
    1. Wij werden verwelkomt met een chagrijnig gezicht;
    2. Elke keer als personeel langs onze tafel liepen, werd er gezucht en werd er chagrijnig naar ons gekeken. (We waren een groep Nederlanders);
    3. Toen ik vroeg of ik wat mocht vragen aan iemand van het personeel, zei hij nee. Ik snap dat hij misschien grappig probeerde te zijn, maar dat was hij niet;
    4. Toen ik aan dezelfde man vroeg of ik mocht afrekenen, zei hij opnieuw nee. Ik begon mij al te ergeren aan deze man, maar liet het gaan;
    5. Ik snap dat het vervelend is als mensen per persoon een bedrag willen betalen, maar studenten hebben het niet zo breed. Ik vroeg het netjes aan deze man, en ik kreeg een boze reactie terug: “ nee dat doen wij niet, het kost ons geld voor elke betaling!!”
    Ik weet niet of dit waar is, maar hij had het anders kunnen zeggen, dit was totaal niet gastvriendelijk;
    6. Als laatst durft deze man nog te vragen wat het bedrag mag worden, terwijl de bon voor hem ligt. Brutaal en belachelijk dat deze man nog verwacht fooi te krijgen na de slechte service die hij heeft verleend;
    7. Het eten was oke en de inrichting ook. De service die verleent is door deze man is alleen heel slecht. Jammer dat wij nu een slechte herinnering hebben aan deze restaurant.

Ik haalde hier altijd cha siu broodjes etc, maar na deze service kom ik niet terug. Maar aan de service te zien willen zij ons vast ook niet terug zien.

28. Vianne's profielfoto
    Vianne heeft een foto toegevoegd van Thuis aan de Amstel