Nieuwste foto's in Amsterdam

Laatste updates in Amsterdam

1. Kevin van de Berg's profielfoto
    Kevin van de Berg heeft een recensie geschreven voor Hannekes Boom

Kevin van de Berg

Met ons bootje besteld aan de kade via een QR code , bleek dat ze dicht waren en er zo mensen op het terras zaten.
    Vervolgens diverse keren gemaild maar geen reactie. Toen langs gegaan en een man die zich de mede eigenaar noemde gaf aan het niet op te kunnen lossen. Ondanks dat ik hem het betaal bewijs liet zien en de reminder want hij wist niet of het niet al gerefund was. Ik moest telefonisch contact opnemen. Gaven ook telefonisch niet thuis. Weer dezelfde man gesproken, maar hij kon het niet oplossen, terwijl ons als nog de bestelling geven volgens mij een makkelijke oplossing was. Die heb ik hem ook nog aangedragen, maar hij is liever oplichter dan ondernemer.

2. J.M.Dros's profielfoto
    J.M.Dros heeft een recensie geschreven voor Thúskomme

J.M.Dros

Bij Thûskomme eet je heerlijk ambachtelijk eten met een Friese twist. Buiten of binnen zat ruimte!

Eén vorige recensie
  3. Ilona's profielfoto
    Ilona heeft een recensie geschreven voor Peperoncino

Afhalen. Lekkere pizza. Minpunt: mieren op de grond. Bovendien:Ik wilde een pizza zonder de mozzarella en in plaats daarvan olijven. Dat ging bijna fout maar door zelf opletten bij ophalen gelukt. Wel werden de olijven extra berekend, terwijl de beide ingrediënten qua prijs bij extra opties beide 2€ kosten. T had klantvriendelijker geweest om dit uit te ruilen, net zoals men in Italië altijd doet. Sowieso hoge prijs hier.

4. Bella's profielfoto
    Bella heeft een recensie geschreven voor Czaar

Heerlijke lunch, goede en aardige bediening! Lekker terras, alleen jammer van de open gebroken straat- maar daar kan niemand iets aan doen.

5. Heerlijk eten voor een eerlijk bedrag 😍

6. Jetty's profielfoto
    Jetty heeft een recensie geschreven voor De Hop 2.0
    Pannenkoekenhuis Amsterdam

We hebben heel lang moeten wachten op koude pannekoeken met een plak ham er op ipv het bestelde spek. Bij optillen pannenkoek bleek onderkant zwart van verbranding.. we hebben terug gebracht en er werd nieuwe beloofd. Er was geen spek, zeiden ze. Maar.. ineens, plots was er spek en kregen we de nieuwe. Maar wel weer koud... stroopflesjes allemaal bijna leeg!!
    Ook zagen we bij anderen, dat poffertjes terug werden gestuurd en terplekke, op terras zo de vuilnisbak ik gingen, door personeel.. kan toch niet...
    De plek is erg fijn.. maar aan de bediening en het eten moet nog veel worden gedaan..
    We hopen, dat het beter gaat worden...

7. Perzisch restaurant Shandiez's profielfoto
    Perzisch restaurant Shandiez heeft gereageerd op een recensie van Shandiez

Bedankt voor uw bezoek en graag tot ziens.

8. -'s profielfoto
    - heeft een recensie geschreven voor Erva

Ontzettend onbeschoft, ongeïnteresseerd en onvriendelijk personeel dat je straal voorbij loopt als je iets wil vragen.
    Zijn enkel bezig tussen de tafels te rennen (letterlijk!) met de sisha/waterpijpen.
    Een grote walm op het terras waar mensen tussen moeten zitten eten!
    Totale afrader!!!! Het is die 1 ster niet eens waard!!!

9. Ali's profielfoto
    Ali heeft een recensie geschreven voor Shandiez

The food was so delicious. Dizi was so special and the Kababs were great.

10. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Long Pura

Een toprestaurant die onderschat wordt. Kwaliteit eten uitstekend en gevarieerd. Bediening en service van hoog niveau. Zeker een aanrader niet alleen voor toeristen maar ook voor de Amsterdammer.

11. Floris's profielfoto
    Floris heeft een recensie geschreven voor Dapur Lucy

Als ik in de buurt een nieuw Indonesisch restaurant zie verschijnen, ga ik het altijd even proberen, en ik moet zeggen, Dapur Lucy is veruit de beste van degene die ik de laatste zeg 5 jaar heb leren kennen. Ik heb er nu 3 keer een kleine rames afgehaald, met lemper voor en spekkoek na, en elke keer weer bevalt het geheel me uitstekend: erg smakelijk, veel authentieker en ook lekkerder dan de andere zo tussen Hobbemakade en Olympiaplein, en een prima hoeveelheid. De bediening is bovendien allervriendelijkst. Hier blijf ik geregeld terugkomen!

12. Shanti's profielfoto
    Shanti heeft een recensie geschreven voor Ram's Roti
    Internationaal Amsterdam

1 roti kip gekocht plus een roti met lam en een pitjel. Alles koud meegenomen. Kerrie kip lag in een waterig sausje. Dat was al verdacht. Roti kip toch opgewarmd en aan de (2) kinderen gegeven. Het eten was niet in orde. Reden voor mij om de rest van het eten weg te gooien. €21 euro weggegooid bij Rams Roti. Oplossing van de eigenaar: volgende keer gratis een roti kip. Ik dacht het niet!!

13. Celia & San Yu's profielfoto
    Celia & San Yu heeft een recensie geschreven voor Czaar

Celia & San Yu

De bediening was super vriendelijk en blij, voor ons was het de eerste keer weer uit eten en ze hebben die 1,5 uur die we hadden alles uit de kast gehaald om ons in de watten te leggen. Dikke pluim! We gaan zeker nog een keer terug.

14. Tim Bartlema's profielfoto
    Tim Bartlema heeft een recensie geschreven voor Thúskomme

Tim Bartlema

Mijn favoriete tent in Oost!

Eén vorige recensie
  15. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Dapur Lucy

Bij binnenkomst was de sfeer meteen goed. Ik werd goed geholpen door vriendelijke medewerkers en al snel liep ik met volle handen naar buiten. Thuis aangekomen was het eten nog goed heet en heb ik heerlijk gegeten, het was alsof ik weer in Indonesie was. Aanrader!

16. Worst quality of service I have seen's profielfoto
    Worst quality of service I have seen heeft een recensie geschreven voor Pizzalijn Salvatore

Worst quality of service I have seen

Imagine ordering 3 pizzas and these lovely gentlemen tell you that your pizza ordered over an hour ago… well tough luck they didn't see it and can't deliver it on time and then try to blame delivery services for their lack of customer service.

17. Brasserie Ambassade heeft een nieuwe foto
  18. Brasserie Ambassade heeft een nieuwe foto