Laatste updates in Amsterdam

1. Ferry en anita hooff's profielfoto
    Ferry en anita hooff heeft een recensie geschreven voor Brasserie 't Siertje

Ferry en anita hooff

Bij het Siertje op Sierplein genieten wij samen met onze vrienden.
    Heerlijk zo maar voor een kopje koffie en een lekkere lunch.

Wij hebben het tijdens de Corona erg gemist.
    Maar wij kunnen vanaf 2 juni 2020 weer genieten op het terras en even goed binnen in het restaurant.

2. Danny ronda's profielfoto
    Danny ronda heeft een recensie geschreven voor FEBO

Danny ronda

Febo?

Als tiener in de jaren 80 salaris weggebracht daar en prima eten. Nu in amsterdam word je uitgesnauwd. Betaal je 1.20! Voor een plakje cheddarkaas (grillb ten opzichte van cheese burger) wat ronduit diefstal is. Ben er helemaal klaar mee dat ook hier bij je oude "vertrouwde" snackkot je bestolen word waar je bij staat en nog een grote bek krijgt omdat je een servetje vraagt daar die niet op de toonbank staan. Schrijnend!

3. Ikram's profielfoto
    Ikram heeft een recensie geschreven voor De Valentino

ALLERSLECHSTE SERVICE ELKE JEER WEER BEN HELEMAAL KLAAR MET DEZE KINDERSPEELTUIN. KOERIER DOET EN EEN HALFUUR OM BESTELLING TE BEZORGEN OP 5KM AFSTAND OMDAT HIJ MET ZN CHIKKIE WAS IN DE AUTO FF SERIEUS. DAARNAAST HEB IK DUIDELIJK AANGEGEVEN DAT IK YEEN SAUS OP DE BROODJES WIL EN TOG KRIJG IK WEER VROOD MET SAUS!! MENSEN BESTEL HIER NEVERNOOITMEEER!!!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  8. Kanteen25 heeft een nieuwe foto
  9. Kanteen25 heeft een nieuwe foto
  10. gerrit schout's profielfoto
    gerrit schout heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé 't Lieverdje

Na vele jaren nogmaals een poging gewaagd, klantgerichtheid blijft hier tekortschieten en eten matig van kwaliteit.

11. gerrit schout's profielfoto
    gerrit schout heeft een recensie geschreven voor Hoi Tin
    Chinees-Indisch Amsterdam

Wel heel jammer om te merken dat dit, voor ons altijd zeer favoriete restaurant, door zo veel toerisme van een 10 naar een 6 is afgezakt… helaas helaas…

Porties zijn kleiner en minder smakelijk, geen aardige bediening meer, kortom door toeristenstroom echt stukje slechter geworden helaas.

12. gerrit schout's profielfoto
    gerrit schout heeft een recensie geschreven voor Tempo Doeloe

Alle superlatieven schieten tekort bij dit fantastische restaurant. Oké, het is niet goedkoop om hier te eten, maar de prijs meer dan waard!

13. gerrit schout's profielfoto
    gerrit schout heeft een recensie geschreven voor Kantjil & De Tijger

Na vele jaren hier weer gegeten, het Indisch eten is hier nog steeds verrukkelijk, alleen de heerlijke geur al als je binnenkomt!
    Vroeger (meer dan 10 jaar geleden) aten we hier vaak, we komen weer een keer terug!
    Vriendelijke bediening ook.

14. Vin's profielfoto
    Vin heeft een recensie geschreven voor De Smeltkroes

Beste mensen,
    Ga niet naar deze zaak! In tijden van crisis (corona) waarderen deze mensen niet de steun van hun klanten. Als bij binnenkomst word je zonder enige aanleiding al behandeld als een hoopje… Ook geven zij vaak verkeerd of een onvolledige bestelling. Als je dan terugkomt word je door een hele agressieve meneer 'verwelkomt' zoals dat zo mooi op hun website staat. Deze meneer houdt zelf geen 1,5 meter afstand en je wordt door hem bejegend. Het eten is oke, maar twee medewerkers zijn heel onprofessioneel. Ik kom hier zeker niet meer. Als ik het restaurant nul sterren kon geven had ik dit zeker gedaan. Steun liever restaurants in deze moeilijke tijd die dankbaar zijn en elke klant waarderen. Ik hoop dat ze gaan lijden en failliet zullen gaan.

15. Caffe Delizia heeft een nieuwe foto
  16. Caffe Delizia heeft een nieuwe foto
  17. Caffe Delizia heeft een nieuwe foto
  18. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor Paloma Blanca

Vanwege de crisis hebben we het afgelopen weekend moeten bestellen en afhalen, wat prima te doen was! We konden het na een half uur al ophalen.

De couscous is super lekker omdat deze wordt gestoomd en de porties zijn ook nog eens groot waardoor we de dag erna nog wat over hadden voor de lunch. De couscous Vega en couscous Merguez groente zijn trouwens een aanrader!

Ik ga hier zeker snel nog eens bestellen!

19. ivo's profielfoto
    ivo heeft een recensie geschreven voor Kratiam Thai

Omdat ik jaren heb samengewoond met een Thaise kok beschouw ik mezelf als tamelijk verwend en heb ik hoge verwachtingen van de Thaise keuken. In Amsterdam kon ik deze kwaliteit moelijk vinden en ging regelmatig in Haarlem Thais eten. Totdat we Kratiam Thai gevonden hebben, wat een verademing… lieve attente bediening en een fantastische keuken. Wil je de authentieke Thaise keuken proeven dan is een bezoek aan Kratiam Thai absoluut de moeite waard.

20. max bactor's profielfoto
    max bactor heeft een recensie geschreven voor Wong-Koen
    Chinees-Indisch Amsterdam

max bactor

Geweldig goed klassiek Chinees restaurant. Aardige mensen, lekker eten (al 52 klant dus niet op een enkele ervaring gebaseerd). Afhaal afdeling altijd gezellig en goed bezocht. Krappe zit, maar het eten is de moeite waard. Aanrader.