Laatste updates in Zoetermeer

1. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Grillroom Jerusalem

Smakeloos broodje kebab en maar 1 klein broodje voor 2 stukken vlees.
    Sla was bruin.
    Nooit meer!

2. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Grillroom Jerusalem

Ik heb nog nooit zo’n smerig broodje shoarma gegeten. Zonde v mijn geld!

3. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor Restaurant Achteraf

Sfeervol restaurant met apart cafe gedeelte met bar aangrenzend aan een groot, gezellig terras op het zuiden. De bediening zeer vriendelijk en het vlees en de vis van de grill was top! Een aanrader, wij komen zeker terug!

4. naomi Andries's profielfoto
    naomi Andries heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

naomi Andries

Bete La Cubanita,

Hierbij wil ik u het volgende voorleggen.

Ik ben gisteren met mijn partner mijn broer en schoonzus gaan eten in uw restaurant t.b.v mijn a.s. huwelijk en om te vragen of mijn broer getuigen wilden worden voor mijn huwelijk.

Nu komt het wat was ik ziek geworden in uw restaurant. Ben bijna de hele tijd in uw toilet geweest omdat ik zowel buikloop had en moest overgeven. Ik zeg niet dat het door uw eten kwam maar gegeten had ik zeker bijna niet.

Omdat uw personeel dit zag had ik toch gehoopt dat ze medeleven hadden en dit ook bij het afrekenen zouden zien. Dit deden ze zeker niet en het enige wat ze konden zeggen is dat het niet door uw eten kwam. Zo ben ik naar huis gegaan ziek en toch wel met ongeloof dat uw personeel zo reageerde.

Wat verwachte ik, eigenlijk dat ze konden snappen dat ik bijna niet gegeten had en dat ik niet hoefde mee te betalen. Ik kom al jaren in uw zaak in den haag en weet zeker dat ze daar wel enige medeleven konden tonen. Er werd geen empathie getoond en ze waren alleen maar bezig met zich verdedigen.

Heb nooit gezegd dat het door jullie kwam maar uw personeel kan ook niet zeggen dat het niet kan. Want de uren er voor en tot bij u had ik nergens last van. Nogmaals ik zeg niet dat het door uw eten kwam maar uitsluiten kan ik het ook niet.

Mijn partner probeerde met het personeel te praten en het enige wat ze deden was zich zelf verdedigen.

zit tot nu toe in het horeca wereld en ben manager geweest in het hotelwezen en het eerste wat ik leerde was serieus om te gaan met klachten en dit om zetten in een leermoment. Maar dit zag ik niet terug bij uw personeel, ze namen nog geen eens de moeite om te vragen hoe het met me ging en of er misschien iets bij het eten kon bij zitten wat mij ziek gemaakt had. Ze waren alleen maar met zich zelf bezig en alles weg te wuifen

5. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Restaurant Achteraf

Vorige week zijn wij hier wezen eten. Wij liepen door het centrum van Zoetermeer en zagen het bord "Restaurant Achteraf".
    Zijn op het terras gaan zitten, wat een aangename verrassing! Vooral de ossenhaas van de grill was heerlijk, complimenten aan de chef!

6. André Dekker's profielfoto
    André Dekker heeft een recensie geschreven voor Restaurant Achteraf

Gezellig restaurant met werkelijk heerlijk eten. We zijn nu voor de 2de keer in dit nieuwe restaurant geweest en hopen de volgende keer met mooi weer op het geweldige terras te kunnen zitten. Zeer aan te bevelen en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

7. Onbekend's profielfoto
    Onbekend heeft een recensie geschreven voor Restaurant Achteraf

Zalig eten, goede wijn, is ook belangrijk. Ik rij er graag voor om.
    Ik zal weer snel komen eten.

8. Wim Blansjaar's profielfoto
    Wim Blansjaar heeft een recensie geschreven voor Restaurant Achteraf

Wim Blansjaar

Nu al meerder keren gegeten bij het nieuwe restaurant Achteraf in de Dorpsstraat. Het eten is verrukkelijk. Prijs-kwaliteit dik in orde. Vooral het vlees is van topkwaliteit. De wijn prima en heeft een zeer schappelijk prijs. Een keer met schitterend weer op het terras gezeten wat op het zuiden ligt. Je waant je in het buitenland. Een echte aanrader.

9. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor De Witte Raaf
    Midden-Oosters Zoetermeer

Prima restaurant, prima service. Wij namen het duurste gerecht maar dat viel qua hoeveelheid wat tegen!

10. Amy's profielfoto
    Amy heeft een recensie geschreven voor Jammy's Take Out

Eten is echt ontzettend lekker hier. Mijn ervaring (en ik weet ook van heel veel anderen) is dat het eten juist veel lekkerder is geworden vergeleken met de oude eigenaar. Vooral de moksi meti is echt om te smullen. Eten is goedkoop en veel. Het is altijd druk, dus eerst even bellen en daarna ophalen is aangeraden. Service geweldig en snel.
    Al om al een top zaak.

11. Rita Lagerweij's profielfoto
    Rita Lagerweij heeft gereageerd op een recensie van Class by Jofel

We zijn benaderd door Bengt van Class by Jofel dat eea niet goed is gegaan met de moederdagbrunch, hij heeft excuses aangeboden en ons uitgenodigd om a.s. vrijdag alsnog te komen lunchen.
    Dat aanbod nemen we graag aan !

12. Krista's profielfoto
    Krista heeft een recensie geschreven voor Uilennest
    Pannenkoekenhuis Zoetermeer

Er was een ruime keus uit pannenkoeken, ook wat opties voor mensen die geen pannenkoeken willen eten. Bediening was vriendelijk maar ze kwamen weinig vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilde drinken. Toetjes vielen tegen. Ik had aardbeien ijs met gemengd fruit en dit fruit was uit blik, was erg jammer! Kinderen hebben heerlijk gespeeld in de ballenbak en wilde niet naar huis.

13. Rita's profielfoto
    Rita heeft een recensie geschreven voor Class by Jofel

Voor moederdag had mijn dochter een brunch gereserveerd.
    Zaterdagmiddag om 16.00 Uur kreeg zij telefonisch bericht dat er te weinig animo was voor de brunch en deze dus niet door ging.
    Onbeschoft om zo laat af te bellen, niet echt klantvriendelijk.
    Vreemd ook, want ik neem aan dat op zaterdag alle etenswaren voor de brunch al waren ingekocht. Dus hoezo kon het niet doorgaan?
    Dit was de 1e x dat wij bij Class by Jofel reserveerde. En gelijk de laatste…

Gelukkig hebben wij een ander restaurant in Zoetermeer gevonden dat ons wel als klant wil ontvangen.

14. Safira's profielfoto
    Safira heeft een recensie geschreven voor Eten & Zo
    Internationaal Zoetermeer

Daar aangekomen werden we naar ons tafeltje gebracht. De serveerster wilde snel weggaan maar ik vroeg hoe het werkte aangezien we er voor het eerst waren. In een razendsnel tempo alsof ze de trein moest halen werd het uitgelegd. Het eten zag er allemaal veelbelovend uit. Jammer dat een aantal koks er chagrijnig bij stonden. Met zijn drieen daar gegeten. Hier komen we nooit meer. Wat een domper! Hierover gemaild met het restaurant maar (nog) geen reactie.

15. Diny van Dijk's profielfoto
    Diny van Dijk heeft een recensie geschreven voor Tot Zo!

Een sfeervol restaurant waar je je echt nog klant voelt. Ze weten van elk product van de kaart weer een feest op je bord te maken. Leuke bediening, Heerlijk eten, super gezellig. Heb verschillende restaurants in Zoetermeer uitgeprobeerd maar Tot zo! blijft voor mij toch het beste restaurant van Zoetermeer. Tot zo, jullie krijgen wederom van mij een dikke 10!

16. Leo Steyger's profielfoto
    Leo Steyger heeft een recensie geschreven voor Bo & Ro

Het is heel vreemd dat je verplicht wordt om 2 porties pp te bestellen want anders is het te weinig, kortom de prijskaart klopt niet want het wordt 2x zo duur als dat je denkt.

17. Restaurant Achteraf heeft een nieuwe foto
  26. Restaurant Achteraf heeft een nieuwe foto
  27. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Soetermeer

Fred

Deze mensen weten hoe je een zaak moet runnen. Het eten was super lekker en goed. De bediening was vrolijk en je zag dat ze plezier hadden in hun werk. Echt een dikke tien. Wij komen zeker weer een keer terug.

28. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Brasserie 'Oh Die'

Fred

Helaas kon ik niets positief vinden over deze zaak. Bediening traag en on respectvol naar de klanten. Borden en glazen moesten nieuwe klanten zelf op ruimen. 't Broodje bal was gewoon zwart gebakken en broodje warm vlees was ??? Mocht je er iets van willen zeggen dan krijg je gewoon een grote mond. Sorry maar ik zou daar nooit meer heen gaan. Begrijp nu waarom het daar nooit druk is