Nieuwste foto's in Zoetermeer

Laatste updates in Zoetermeer

1. Maikel's profielfoto
    Maikel heeft een recensie geschreven voor Alvero

17:06 Uur via jullie eigen website bestelt met het verzoek zo snel mogelijk te bezorgen.
    Op thuisbezorgd staat een bezorgtijd van 40 minuten.
    Na heel veel geduld, anderhalfuur, om 18:39 uur gebeld. Adres geverifieerd door alvero en de Mededeling was: bezorger is onderweg.
    Om 19:29 uur weer gebeld, 50 minuten na vorige telefoontje, wederom adres geverifieerd en nog steeds kregen wij de mededeling bezorger is onderweg. Gemeld dat dit echt buitensporig lang duurt en dat als de pizza’s koud zijn we deze niet accepteren en nieuwe verwachten. Denk je optijd een pizza te bestellen…
    20:09 uur nogmaals gebeld, wederom adres geverifieerd bezorger blijkt niet onderweg en bestelling is dus na 3 uur wachten nog steeds niet afgeleverd. Wel horen we nu ineens smoesjes met we haalden je door elkaar met een andere klant, na 3 keer bellen… Enigste wat ondernemer wil doen is de pizza’s komen bezorgen en wat gratis drank erbij doen. Ik wil geen drank, ik had gewoon 2 uur geleden mijn bestelling willen ontvangen! Na veel discussie geld terug geeist, hier was de ondernemer niet van gediend. We hebben de poot stijf gehouden en geeist dat het geld zou komen. Uiteindelijk is dit toegezegd door de eigenaar. Het restaurant ligt op 12 minuten fietsen van ons adres, na een uur: inmiddels 21:09 wederom gebeld waar ons geld bleef, je raad het nooit we hoorden dat de bezorger onderweg was… je begrijpt, ons vertrouwen is inmiddels tot het 0 punt gedaald. 10 Minuten later gaat gelukkig de bel en staat de bezorger voor de deur met een bedrag van 18,50 de 0,35 cent voor de iDeal betaling moeten we zelf maar betalen…
    al met al een waardeloze ervaring, schofterig te woord gestaan, en wat ons het meest irriteert is het veelvuldige liegen van de eigenaar. Zo ga je niet met klanten om.

Helaas zijn ze op maandag gesloten, maar ik raad iedereen ten zeerste aan om hier niks te bestellen.

2. Lola Homme's profielfoto
    Lola Homme heeft een recensie geschreven voor I Love Sushi

Slechtste ervaring ooit! Zondag sushi besteld, na 3 uur (!!) maar eens gebeld waar m'n eten bleef. Waren ze nog niet eens met mijn bestelling bezig, nog minimaal een uur zei hij 😮😮. Uiteindelijk NOOIT m'n eten gehad... Nu 2 dagen later nog steeds geen reactie op mail of telefoon, en nog steeds m'n geld niet terug!! Schande, echt bestel hier nooit...

3. X's profielfoto
    X heeft een recensie geschreven voor Selamat Datang

Iets voor 17:00 besteld online. Ik heb alle respect voor de drukte, maar 3 uur lang wachten vind ik wel heel lang en zeker als je om 19:00 belt en ze zeggen binnen een half uur is het er en nu is het 20:00 nog steeds niks... top geregeld allemaal!

4. Jenny's profielfoto
    Jenny heeft een recensie geschreven voor Wokamor
    Internationaal Zoetermeer

Een poke bowl met extra portie crispy chicken besteld en betaald. Nou de kip is er overheen gevlogen. Ben benieuwd hoeveel je krijgt als je geen extra portie besteld. Verder veel sla en groen, wel vers en een goed sausje.

5. Fab's profielfoto
    Fab heeft een recensie geschreven voor Pizza Gigi

Altijd lekkere pizza's en goede service. Voor zeker een goede prijs kwaliteit verhouding.

6. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor Djawa Asli

Marijke

Vandaag heerlijke saotosoep gehaald. Lekkere smaak en goed gevuld. Voor herhaling vatbaar.

7. Jeanine's profielfoto
    Jeanine heeft een recensie geschreven voor Djawa Asli

Na jaren lang regelmatig heerlijke roti te hebben gegeten van de vorige eigenaar dachten wij het nu eens te proberen bij de nieuwe eigenaar. Een grotere tegenvaller konden wij ons niet voorstellen. Allereerst had ik het idee bij het bestellen van de roti dat de man die mij te woord stond mij niet goed begreep behalve het woord roti. Verder was de kipfilet droog en de pannenkoek leek wel karton. Dit was voor ons de eerste en de laatste kennismaking. Helaas.

8. Wout Dumerniet's profielfoto
    Wout Dumerniet heeft een recensie geschreven voor Lin-Wah
    Chinees-Indisch Zoetermeer

Het eten bij Lin Wah is van bijzondere kwaliteit. Zij heeft het prima voor elkaar met de hygiene. Staat geheel achter plastic, heeft een mondkap voor en handschoenen aan. Je moet de bestelling zelf aanpakken daar komt zij verder niet aan. Een aanrader.

9. Armand Corver en Henny Klaus's profielfoto
    Armand Corver en Henny Klaus heeft een recensie geschreven voor Delphi

Armand Corver en Henny Klaus

Vanwege corona kokkinisto en moussaka besteld, precies op tijd bezorgd. (We kijken niet op 5 minuten) prima op temperatuur en zelfs gratis stuk Revina (griesmeel cake) erbij! Wij komen er geregeld en gaan zeker nog eens bestellen en als alles weer normaal is, lekker uit eten!

10. Kuiper's profielfoto
    Kuiper heeft een recensie geschreven voor Toko Mahkota
    Kleine eetwaren Zoetermeer

Erg goed en erg lekker!
    Ik kom hier al jaren en heb ze nog nooit op iets negatiefs kunnen betrappen.
    Erg goed!

11. M A v Arkel's profielfoto
    M A v Arkel heeft een recensie geschreven voor Delphi

M A v Arkel

Resraurant Delphi is een familierestaurant. Super gezellig, heerlijk eten, vriendelijk personeel.
    Ondanks Corona ook nu aan huis hetzelfde lekkere eten, vriendelijk bezorgd. Super!!

12. Jolanda Klein Gunnewiek's profielfoto
    Jolanda Klein Gunnewiek heeft een recensie geschreven voor Djawa Asli

Vandaag roti speciaal gehaald bij de nieuwe uitbaters. Portie was meer dan voldoende voor 2 personen en het smaakte prima. Alleen de roti plaat was een harde droge pannenkoek. Jammer.

13. Van der wal's profielfoto
    Van der wal heeft een recensie geschreven voor Bo & Ro

Van der wal

Vanavond ivm corona reis door de kaart besteld, warm perfect van smaak en keurig verzorgd. Echt een aanrader

14. Harry Pauw's profielfoto
    Harry Pauw heeft een recensie geschreven voor Djawa Asli

Harry Pauw

Op 26 maart 2020 eten gehaald bleek dat de Zaak was overgegaan naar andere eigenaar. De zaak was opgeknapt en ziet er mooi uit. Nieuwe eigenaar zegt familie te zijn van vorige uitbaters. Wat dat met de kwaliteit van het eten gaat doen? De roti die ik kocht was prima. Bijna dezelfde kwaliteit als die van de vorige Indonesische uitbaters. De lemper was heerlijk van smaak.

Ik heb hoop op een goede voortzetting.

15. ..'s profielfoto
    .. heeft een recensie geschreven voor Yuniku
    Vertaal van English naar Nederlands

Lekkerste sushi die er is, mooie plakken zalm, er wordt niet zuinig gedaan met de vis en de sushi is daardoor ook geen hap rijst met een klein stukje zalm

16. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Smaak & Vermaak

Fantastisch eten, heerlijk geselecteerde wijnen.
    In één woord genoten.
    Eén min punt, 4.15 uur voor een 4 gangen menu! Beste mensen van smaak en vermaak dat kan toch iets sneller.

17. jarovi's profielfoto
    jarovi heeft een recensie geschreven voor Ivosnacks de Leyens

Het was weer eens super lekker tot de volgende keer.

18. w.g.de rooij's profielfoto
    w.g.de rooij heeft een recensie geschreven voor Eten & Zo

w.g.de rooij

Ik ben zeer tevreden over Eten en Zo.
    Sfeer goed, niet luidruchtig ondanks volle bak.

19. Melissa's profielfoto
    Melissa heeft een recensie geschreven voor Bijou

Melissa

Heerlijk eten en goede service.

20. Laila's profielfoto
    Laila heeft een recensie geschreven voor The Döner Company

Turkse pizza gehaald. Ze doen zo weinig sla en coleslaw dat ik vroeg om ietjes meer. En of ik iets meer knoflook erop mocht. Zijn antwoord? Je mag eigenlijk maar 1 ding extra. Je moet je schamen. voor 1 kleine slatje extra en wat knoflooksaus doe je gierig. Terwijl de turkse pizza al 2.70 kost. Ik gaf aan dat ik dan wel bij betaal 🙄

21. M. Dekker's profielfoto
    M. Dekker heeft een recensie geschreven voor Bijou

De service van Bijou laat te wensen over.
    Gerechten werden in onze handen geduwd met het verzoek om ze zelf even op tafel te zetten.
    Ook duurde het ontzettend lang voordat de gerechten op tafel kwamen.
    half uur tussen elke ronde, vind ik echt teveel.

Bij het vermelden van de klachten, deed men het af met: Tja....het is druk.

jammer, maar nooit meer.

22. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Yuniku

Er is voldoende keuze en het eten is erg lekker. De bediening werkt hard en het was echt erg druk. Toch blijft de sfeer heel gezellig. Wij vonden het niet erg om steeds even te wachten maar ik kan me voorstellen dat je daar niet altijd zin in hebt. Aan het eind van de avond was het rustiger en kon ook het personeel wat ontspannen. Het restaurant is schoon maar het toilet was vies en het wc papier helaas op.

23. Monique Janssen's profielfoto
    Monique Janssen heeft een recensie geschreven voor Bijou

Monique Janssen

Leuke sfeer, heerlijk gegeten en super lekkere toetjes.

24. Coen's profielfoto
    Coen heeft een recensie geschreven voor Bo & Ro

Enige tijd getwijfeld om dit te schrijven, maar eerlijkheid duurt het langst. Dit restaurant was voor mij lange tijd 1 van de beste restaurant van Zoetermeer. Dat beste lijkt er wel vanaf. Nog steeds prima in de basis, maar al langere tijd geen verrassende menu's of variaties en veel herhaling in de gerechten. Kerstavond was de druppel. Want met kerst wil je toch verrast worden. De enige verrassing was het omgekeerd nuttigen van een 5 gangen diner. Gerechten in lijn met die op de reguliere kaart en nergens spectaculair of verrassend. Met kerst mag je toch iets meer verwachten? Het lijkt wel of de chefkok zijn passie enigszins kwijt is en zich niet verder ontwikkeld. Feedback wordt aangehoord, maar de chefkok komt altijd met een reactie waarmee hij de indruk wekt dat het aan jou ligt. Enige zelfreflectie zou hier wel op zijn plaats zijn. Immers, feedback is een cadeautje. Pak het uit en doe er iets mee. Heel erg jammer. Er werken veel jonge mensen in de keuken die voor veel inspiratie kunnen zorgen. Een enkel missertje met de wijnspijs combinatie kan gebeuren, maar ook daar werd deze avond meermaals de plank mis geslagen. De bediening maakte de avond nog acceptabel, omdat de service verder altijd vriendelijk en correct is. Niet stijf en met een persoonlijke noot. Vandaar ook de nipte voldoende. Ik hoop echt op vernieuwing zodat dit restaurant zich 1 van de betere kan blijven noemen in Zoetermeer. Dit zou er in ieder geval voor zorgen dat ik de weg naar Bo&Ro weer makkelijk weet te vinden. Succes, ik weet dat jullie dit kunnen.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  25. R.de Waal's profielfoto
    R.de Waal heeft een recensie geschreven voor Eten & Zo
    Internationaal Zoetermeer

Leuke bediening en goed eten

26. José's profielfoto
    José heeft een recensie geschreven voor De Beren

Het was supergezellig. Goede en vriendelijke bediening. Er waren ook nog 3 jarige compleet met gezellig toetje met vuurwerk en iedereen zong gezellig mee. Ook al kenden zij de jarigen niet haha. Dus kortom super avond als een grote familie. Het eten was super lekker.

Eén vorige recensie
  27. Ingrid en Ruud's profielfoto
    Ingrid en Ruud heeft een recensie geschreven voor Restaurant Achteraf

Ingrid en Ruud

Op Valentijnsdag hebben wij hier genoten van het 'menu Valentijn'. Het menu bestond uit een voorgerecht, spoom, hoofdgerecht en dessert. Speciaal voor deze avond was er live muziek. De sfeer was gezellig en de muziek paste goed bij deze avond. De serveerster vroeg wat we wilden drinken en al snel kregen we onze wijn. De wijn is altijd heerlijk bij Achteraf. Ik had gekozen voor een Tempranillo en Ruud voor een Sauvignon Blanc. We bestelden een mandje brood met olijfolie en aioli. Na een poosje kwam ons voorgerecht dat we konden delen. Een bordje met verschillende hapjes, zoals carpaggio, zalm, inktvisringen en twee gamba's. Het smaakte allemaal goed, maar helaas vond ik de samenstelling niet bijzonder creatief. Na het voorgerecht kregen we een spoom. Die smaakte heerlijk, maar paste eigenlijk niet in een drie-gangen menu. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit verschillenden soorten vlees, kip of vis. Ik koos voor de beroemde ossehaas en Ruud voor de tonijn. Beiden waren bijzonder mals en goed gebakken. De gegrilde paprika is favoriet bij mij en ik ben altijd weer blij als hij op mijn bord ligt. De frites en salade waren de begeleiders bij ons hoofdgerecht. Het dessert konden we ook delen en bestond uit verschillende zoetigheden, zoals een mousse en tiramisu.

Helaas was er een foutje geslopen in de prijs van de wijn, die hoger was dan op de kaart stond. Maar na een berichtje is dit direct goed gemaakt. Alle gasten krijgen, voor zover te achterhalen het teveel betaalde bedrag terug gestort. Dat is een goede service.

Resultaat: we hebben goed gegeten, het personeel is heel vriendelijk en ervaren. Punt van aandacht vind ik de creativiteit. Niet alles is zelf bereid en dat proef je duidelijk. Daarnaast vind ik dat er al voldoende restaurants zijn die de traditionele carpaggio, gerookte zalm, tiramisu etc. Hebben. Achteraf zou er juist iets meer uit moeten springen.
    De wijn is heerlijk en gunstig geprijsd. Dat, en de goede kwaliteit van het vlees en de vis is zeker een reden om terug te komen.

28. G's profielfoto
    G heeft een recensie geschreven voor I Love Sushi

Vandaag, 14 februari 2020 hebben wij telefonisch een bestelling geplaatst bij deze toko.
    Tot nu toe was het altijd goed en snel in huis.
    Maar vandaag is het anders...
    19.30 besteld. 20.30 gebeld omdat het er nog niet was.
    De jongen aan de telefoon gaf aan dat het er na een half uur zou zijn.
    21.30 nog maar eens gebeld. (na 4 pogingen omdat er steeds niet werd opgenomen).
    Halfverwege gooide dezelfde jongen de hoorn er maar op omdat ik mijn ongenoegen uitte.
    Daarna werd er uiteraard niet meer opgenomen.
    Onbeschoft.. Hier bestel ik niet meer.

29. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor De Witte Raaf

Geweldig restaurant Ook een mooie ligging, Het eten en was heerlijk. Er waren ook genoeg kinder gerechten. De bediening was zeer vriendelijk. De prijs was ook niet te duur.

30. Mieke Musch's profielfoto
    Mieke Musch heeft een recensie geschreven voor Brasserie 'Oh Die'

Mieke Musch

Het eten was heerlijk . We hadden een uitgebreide lunch. Het brood was knapperig vers. Het beleg van goede kwaliteit en overvloedig. Bediening en service waren gemoedelijk en goed.