Nieuwste foto's in Zoetermeer

Laatste updates in Zoetermeer

1. Dirk Braam's profielfoto
    Dirk Braam heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Achteraf

Beste mevrouw Tamminga,
    Heel fijn te horen dat u van uw eten heeft genoten! Wel erg jammer dat de tiramisu u niet is bevallen. Wij maken deze zelf volgens een vast recept en deze is heel populair. Dat maakt het best wel een probleem voor ons, want we krijgen tot dusver alleen positieve reactie. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar we gaan deze week specifiek de tiramisu kosteloos aanbieden aan verscheiden gasten van ons en hen commentaar hierop vragen. Mocht dit aanleiding geven tot het wijzigen van het recept, dan zullen we dit natuurlijk direct doen. In ieder geval zullen we wat extra amaretto toevoegen. Graag bieden wij u en uw gezelschap aan om op onze kosten koffie met onze cheesecake te komen nuttigen. Dit gerecht is luchtiger en bevalt u daarom wellicht beter. Wij hopen u spoedig te mogen verwelkomen.
    Met vriendelijke groeten,

9. Selamat Datang heeft een nieuwe foto
  10. René Bogaart's profielfoto
    René Bogaart heeft gereageerd op een recensie van Clooney

Beste Melanie,

Wij hebben uw bericht gelezen en zijn hier erg van geschrokken. Wij nemen dit uiterst serieus en gaan hier zorgvuldig mee om, wij willen dit graag met u oplossen. Zou u uw contactgegevens naar sales@bighoreca.nl kunnen sturen? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,
    Romy Zwinkels
    Hoofdkantoor restaurant Clooney

11. D.tamminga's profielfoto
    D.tamminga heeft een recensie geschreven voor Restaurant Achteraf

D.tamminga

6 Jan. Heerlijk gegeten met 8 personen. Het eten was heerlijk. Het vlees super mals. Helaas hadden mijn man en ik de tiramisu genomen als dessert. Dat was niet lekker. Heel vettig en stijf geen alcohol. Jammer want verder was het eten heerlijk. Ik hoop dat u hier op reageert.

12. Sarah's profielfoto
    Sarah heeft een recensie geschreven voor La Place Café

Vanochtend bij La Place Zoetermeer ontbeten. De verse jus was een beetje bitter. Dit heb ik doorgegeven aan een vd werknemers. Meneer heeft het heel netjes opgelost. Danku wel!

13. suzan gungor's profielfoto
    suzan gungor heeft een recensie geschreven voor Roti Center Oosterheem

suzan gungor

Wat een waardeloze tent met even zo slechte service.

14. Tessa's profielfoto
    Tessa heeft een recensie geschreven voor Eten & Zo
    Internationaal Zoetermeer

Onwijs lekker eten en het is er schoon! Vooral de argetijnse biefstuk is bij ons favoriet! Zeker een aanrader om hier te gaan eten!

15. Rutger's profielfoto
    Rutger heeft een recensie geschreven voor Delphi

Onlangs hier wederom met het gezin gegeten. Het eten is altijd heerlijk en de bediening goed verzorgd. Wij komen hier graag.

16. caroline's profielfoto
    caroline heeft een recensie geschreven voor Eten & Zo
    Internationaal Zoetermeer

Eten was goed bediening kon soms wat vriendelijker.

17. N.appel's profielfoto
    N.appel heeft een recensie geschreven voor 1892 Eten & Drinken

We hebben de kerstbrunch hier gehad. Het was een deprimerende aanfluiting. De warme gerechten waren: Een smakeloos waterig soepje en kippenragout met koude taaie pasteibakjes, De harde broodjes waren ook niet vers. De thee kwam uit een ketel! Zelfs geen heet water met een theezakje! Dit was kenmerkend voor het niveau van het eten. Het enige lekkere waren de eieren die voor je gebakken werden. Jammer van de kerst.

18. Willem van Ettinger's profielfoto
    Willem van Ettinger heeft een recensie geschreven voor Delphi

Willem van Ettinger

Was gezellig en vriendelijk bedienings personeel een aan rader.

19. José's profielfoto
    José heeft een recensie geschreven voor Delphi

Goed kerstmenu voor een redelijke prijs. Heerlijk gegeten, ongekend mals vlees.

20. Melanie's profielfoto
    Melanie heeft een recensie geschreven voor Clooney
    Internationaal Zoetermeer

In één woord: verschrikkelijk. Vandaag voor een high tea geweest. Tot 3 keer toe nieuwe kannen met thee gekregen en 3 keer koud. Ze halen het water uit een boiler. Daarnaast hapjes waar het vet vanaf druipt en ja: koude soep. Ook nieuwe gekregen en nogmaals koud. Daarna helemaal niets meer gekregen. Nooit meer.

21. Berg's profielfoto
    Berg heeft een recensie geschreven voor 1892 Eten & Drinken

Wij zijn er met 52 mensen can mijn werk geweest. Het was een drama geen vork mes bij vlees en ook niet bij vis en kip ook niet bij patat een. Lepel. Omop te scheppen.
    Dit kan toch niet bij een restaurant wat zich zelf een goed en klasse restaurant noemt. Dan laat je mensen niet met hun eigen bestek. Dit opscheppen pakken. Ook de hoeveelheid was matig we vroegen om nog wat vlees vis en. Kip maar nooit gezien alleen extra patat.
    Wat het personeel betreft zet op een groep van zoveel mensen 2 mensen neer wat hun eerste dag is en laat ze niet in discussie gaan met de klanten.
    Maar houd ze tevreden nee nooit meer.

22. Rico's profielfoto
    Rico heeft een recensie geschreven voor San Marina

Na een tijdje geleden een bestelling geplaatst te hebben kregen wij er een gratis fles cola bij die maar liefst 4 maanden over de datum was, vandaag weer een keer een bestelling gedaan. Na ruim 1,5 uur wachten werd er eindelijk een keer bezorgt. KOUD wel te verstaan, na bellen krijg je te horen “ja druk meneer”. Meer dan 30 euro weggegooid geld. Nooit maar dan ook nooit meer bij die zaak.

1,3
  23. Marion's profielfoto
    Marion heeft een recensie geschreven voor Brasserie Meerzicht

Zaak is zwaar verouderd, ziet er smoezelig uit en de wc vies! Niet echt uitnodigend om hier te gaan zitten. Heb het toch maar gedaan, koffie is oke maar de soep is werkelijk beneden pijl. Hier kan je de standaard dingen eten, maar verwacht geen hoogstandje… wordt tijd om er wat geld en liefde in te stoppen!

24. Maria Anastassiou's profielfoto
    Maria Anastassiou heeft gereageerd op een recensie van Parthenon

Het spijt ons heel erg dat uw het zo ervaart ! We streven ernaar om het ieder naar de zin te maken! Gastgericht envriendelijke service Maar geweld in een restaurant ???? Kan het mij niet voorstellen .

Met vriendelijke groet
    Parthenon

25. Simon's profielfoto
    Simon heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Voor het eerst gegeten bij lacubanita.
    Helaas slecht bevallen.
    Zeer lang wachten op de gerechtjes, die ook nog eens lauw waren.
    Waarschijnlijk komt er veel uit warmhoudbakken waardoor het eten slap en taai wordt.
    Het is voor ons de laatste keer dat we hier komen. Zonde van het geld.
    Mvg simon.

26. Shan's profielfoto
    Shan heeft een recensie geschreven voor Jammy's Take Out

Vandaag besteld! Na jaren lang vaste klant te zijn, wat een teleurstelling bij ontvangst van onze bestelling. Grote Moksi metie (speciaal) met bruine nasi besteld, voorheen aten we dit met 3 personen en hadden wij nog eten over. Vlees was voor 1 persoon. Moksie metie zonder saus! Eten was bij aankomst lauw en de smaak was ook anders. Na telefonisch contact te hebben gehad kregen we te horen dat er van eigenaar is veranderd en dat de saus apart erbij besteld moet worden! Ons zijn ze kwijt als klant!

27. Erica Bregman's profielfoto
    Erica Bregman heeft een recensie geschreven voor Hudson
    Amerikaans Zoetermeer

Erica Bregman

Door onze zoon en schoondochter en hun twee dochtertjes van 2 en 5 jaar uitgenodigd om te gaan eten bij jullie. Hadden gereserveerd om 17.30. na een drankje, een stokbroodje en 1 soepje hebben we ruim een uur gewacht op de hamburgers. Was nog niet druk om half zes maar diverse mensen die na ons binnen kwamen waren om 19.00 al klaar met eten, alles prima verlopen voor hun. Maar bij ons....Kinderen kregen trek, m’n man die diabeet is en redelijk op tijd moet eten (vandaar de redelijk vroege boeking om 17.30) was blij alvast een soepje te hebben gehad. Eerste keer om 18.30 gevraagd hoe laat het eten kwam, gingen het checken, niets gehoord. Na kwartier weer gevraagd waar ons eten bleef, gingen het vragen en weer niets gehoord. Eindelijk om 19.00 uur kregen we ons eten. Zonder enig excuus voor het lange wachten. Amper klaar met eten kwamen ze vragen of we al klaar waren met eten, dat moest wel snel! Stonden waarschijnlijk nieuwe gasten te wachten. Vond het sneu voor onze zoon en schoondochter die aan het eind van de rit 135 euro mochten afrekenen. Zo jammer, wat een gezellig etentje moest zijn werd door het zo lange wachten en gehaast eten overschaduwd, en dan heb ik het nog niet eens over de twee kindjes die trek kregen en afgeleid moesten worden om het uur wachten vergemakkelijken.
    Ik zou gasten mijn excuus aanbieden voor het zo lange wachten, en een koffie of drankje aanbieden om het toch een beetje goed te maken. Helaas helemaal niets maar wel terwijl m’n schoondochter nog at vragen of we klaar waren met eten!
    Zo lief en goed bedoeld door onze kinderen maar toch een nare bijsmaak over gehouden aan Hudson!

28. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Jammy's Take Out

Vandaag voor het eerst besteld na wisseling van eigenaren. Wat een teleurstelling! Had moksi meti speciaal en droge kip in zout en peper. De hoeveelheid van de porties waren kleiner dan ervoor. Waar een gezin van 2 volwassenen en 2 kleine kinderen 2 dagen van konden eten is nu nodig om het eten te tellen en te verdelen voor 1 dag. Dit ook doorgegen, maar sorry was het enigste wat er werdt gezegd. Het eten was lauw warm, zoutig en olie-ig. Helaas smaakte het niet meer zo lekker.

29. Sharon & André's profielfoto
    Sharon & André heeft een recensie geschreven voor Restaurant L'Elephant

Sharon & André

We hebben hier op een zondag gegeten en het is een absolute aanrader. Heerlijk gegeten en de presentatie van de borden is een feestje om te zien. Vooral de chocoladebol (dessert). We zijn liefhebbers van zoete witte wijn. De wijn die werd geserveerd was (een beetje jammer) halfzoet. Maar smaken verschillen. De prijs-kwaliteitsverhouding is eerlijk. Het restaurant is smaakvol ingericht. De ruimte is wel groot en hoog en daardoor is de sfeer minder intiem. De service is uitmuntend! We komen zeker terug.

30. m's profielfoto
    m heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Sniep

Vorig jaar waren we in de Sniep en daar hadden we alle vier geen herinnering aan. Geen goede, maar ook geen slechte. Alleen dat we de ruimte wat donker vonden.

Deze keer gingen we alle vier positief verrast naar huis. De kaart was leuk met genoeg keus, niet te weinig maar zeker niet teveel. Vooral dat laatste gebeurt te vaak. De gerechten waren afwisselend, kwamen mooi opgemaakt op tafel en smaakten heerlijk, zonder uitzondering. Eventuele vragen (wat is ook al weer hete bliksem?) konden beantwoord worden. We kregen ongevraagd een extra dessertbordje zodat we het toetje konden delen. En de rekening viel mee. Ik zou niet weten of er muziek op stond, maar die hebben we dus óf niet gemist noch stond ie te hard. Ook prima dus. Het enige opletpuntje: wij zijn er (nog?) niet aan gewend dat na binnenkomst gevraagd wordt wat jullie willen drinken. Wij zijn van de U-generatie.