Nieuwste foto's in Zoetermeer

Laatste updates in Zoetermeer

1. Lex Fridsma's profielfoto
    Lex Fridsma heeft een recensie geschreven voor Eten & Zo

Lex Fridsma

Het eten en drinken was top, alleen vieze en stinkende toiletten, zo jammer, het is oud en moet nodig vervangen worden, jammer hoor voor zo'n leuk restaurant.

2. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Bo & Ro

Vanaf de start van Bo en Ro ons favo restaurant in Zoetermeer.
    Na enige tijd 13/5 weer gegeten. Er werd alleen reis rond de wereld geserveerd.
    Het viel ons erg tegen. Weinig aandacht voor gasten. Kwantiteit en kwaliteit niet in verhouding met prijs. Erg Jammer.

3. N.Ruggenberg's profielfoto
    N.Ruggenberg heeft een recensie geschreven voor De Verleiding

N.Ruggenberg

Gisteren geweldige maaltijdsalade gegeten bij deze brasserie!!
    Prima sfeer, heel vriendelijk personeel en nogmaals heerlijk gegeten!!

4. Dries Buchly's profielfoto
    Dries Buchly heeft een recensie geschreven voor Delphi

Dries Buchly

Heerlijk gegeten op 5 mei 2022. Bij het digitaal afrekenen wilde we een fooi geven, maar dat hebben we maar niet gedaan. Door de ober werden we namelijk gewaarschuwd dat fooien niet worden uitbetaald aan het personeel. Schandalig, want we komen hier al jaren en hebben dit niet eerder geweten.

5. van der Vet's profielfoto
    van der Vet heeft een recensie geschreven voor Bijou

van der Vet

Eten was heerlijk! Wij hebben hier voor de derde keer gegeten en was allemaal goed.

6. Stefan's profielfoto
    Stefan heeft een recensie geschreven voor Bijou

Stefan

Het is hier altijd zeer goed eten en vriendelijk personeel.
    We zijn er vaste klant bijna 🙈

7. Annette's profielfoto
    Annette heeft een recensie geschreven voor Bijou
    Aziatisch Zoetermeer

Het eten was weer van top kwaliteit 👍snel goed op temperatuur en ons verzoek (een tafel aan het raam) was ingewilligd. Voor ons een dikke 10.

8. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Bijou
    Aziatisch Zoetermeer

Het eten is heel lekker, voor ieder wat wils.
    Sushi, indisch, shizuan pannetjes.
    En als klap op de vuurpijl een heerlijk nagerechten buffet.
    Bedienend personeel. Ook aardig.
    Dus kortom een heel goed familie restaurant.

9. Heidi's profielfoto
    Heidi heeft een recensie geschreven voor Bella Torino

Wat een fijne avond hebben wij gehad!
    Heerlijk met mijn gezin gegeten. Ik had een pasta carbonara en mijn man een mooi stukje rib eye!

We hebben genoten wat een topzaak.

Heidi

10. Wil van Ederen's profielfoto
    Wil van Ederen heeft een recensie geschreven voor Bijou

Wil van Ederen

Kwaliteit van het eten is heel goed, super lekkere en verse gerechten. Er komen ook steeds nieuwe gerechten op de kaart.
    De bedieningsrobot is ook erg leuk, vooral voor kinderen.
    Het restaurant is voorzien van meerdere typen hoekjes, voor groepjes of met z’n tweetjes, je kan er altijd gezellig zitten en er is ruimte genoeg.
    Wij gaan er in ieder geval erg graag heen en iedereen die wij meebrengen, komen er nu zelf ook.
    Echt een aanrader

11. Geen's profielfoto
    Geen heeft een recensie geschreven voor Eten & Zo
    Internationaal Zoetermeer

Vriendelijke bediening. Het blijft en goed en heel lekker eten. Kwaliteit top

12. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft een recensie geschreven voor Tot Zo!
    Internationaal Zoetermeer

Verrassend concept. Ruime keuze aan gerechten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kwaliteit en opmaak van de gerechten is goed. Mag qua smaaksensaties iets spannender. Bediening heel vriendelijk, kundig en attent. Aanrader

13. Tim 77's profielfoto
    Tim 77 heeft een recensie geschreven voor Bella Torino

Heel tevreden over Bella Torino
    Afgelopen zaterdag hebben we heerlijk gegeten in dit restaurant. De bediening was vriendelijk en ondanks de drukte goed op tempo. Vooraf hadden we melanzana en carpaccio; beiden mooi opgemaakt en smaakvol. Daarna pizza vitello tonnato, een echte aanrader! En gegrilde zalm, lekker sappig, met goed gegaarde groenten. Huisgemaakte tiramisu toe, was ons avondje compleet. Tip van de bediening; glaasje pinot grigio uit sicillie was voortreffelijk. Tot snel!

14. Sylvia Gossen's profielfoto
    Sylvia Gossen heeft een recensie geschreven voor Bijou
    Aziatisch Zoetermeer

Heerlijk eten bij Bijou. We komen er bijna wekelijks en het is altijd gastvrij en goed verzorgd.
    Ruime keuze, ook in vegetarische gerechten.

15. Thérèse Gordijn's profielfoto
    Thérèse Gordijn heeft een recensie geschreven voor Bijou

Thérèse Gordijn

Al meerdere keren gegeten, altijd goed en lekker. Goede bediening, vriendelijke medewerkers/sters. We komen hier zeker terug.

16. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Eten & Zo
    Internationaal Zoetermeer

Heerlijk gegeten en gedronken. Personeel is super vriendelijk en het eten is echt fantastisch.

17. C Evers's profielfoto
    C Evers heeft een recensie geschreven voor Party & Recreatiecentrum Westerpark

C Evers

Gisteren mijn verjaardag gevierd met 8 volwassen en 4 kleinkinderen. Gezellig gebowld en heerlijk gegeten in de serre.
    Goed verzorgd en aardig personeel.
    Alleen jammer dat t terras nog niet open was, wel de speeltuin.

18. Mariska's profielfoto
    Mariska heeft een recensie geschreven voor Bijou

Mariska

Kwaliteit van het eten prima maar service en bediening slecht. Tafel was niet klaar, meer dan 30 minuten op drinken moeten wachten, 45 minuten op sushi moeten wachten, was er erg warm.

19. Annemieke's profielfoto
    Annemieke heeft een recensie geschreven voor Bijou

Annemieke

De gerechten waren redelijk tot goed. Smakelijk gegeten van de diverse vleesgerechten. De gerechten waren warm tot heet, smakelijk gekruid, en goed te eten. Sommige gerechten waren niet mijn smaak. Alleen de bediening was ronduit slecht. Bij binnenkomst mochten we 10 minuten wachten. Klanten die kwamen afrekenen kregen voorrang op gasten die wachten op een tafel. Daarnaast werd er terwijl jij staat te wachten op de persoon achter de balie door die persoon nog een pakket voor thuisbezorgen ingepakt. Bij een verzoek om begeleiding naar de tafel werd verzocht nog 'even' te wachten tot een volgende klant had betaald. Als ik niet met zo'n grote groep was geweest was ik vertrokken.

Het werd niet beter. Drank werd 20 min later geleverd dan besteld. Niet 1x maar meerdere keren. De ene helft van de tafel wel drank, de andere kant van de tafel niet. Voor 13 man slechts twee tablets. Iets besteld in de eerste rond werd geleverd in de derde ronde, onthoud dan nog maar wat je had besteld. Natuurlijk vraag je na komt deze bestelling nog. De reactie 'komt eraan' maar wanneer wordt er niet bij verteld. Dat je vraagt waar blijft mn drankje, reactie daar ben ik niet van. Maar ook niet zorgen dat er iemand komt. Drank serveren gebeurde aan een kant van de tafel geef zelf je drankjes maar door. Schaaltjes afruimen was ook langzaam. De personen die de gerechten kwamen brengen hadden moeite om te zien bij wie de gerechten hoorde. Ze werden op de rand van de tafel geschoven en kijk zelf maar wat je ermee doet. En als dat dan de bestelling is van drie rondes terug wordt het een bingo van wie het gerecht is.

Schoon is ook een breed begrip, aan begin van de avond zag de vloer er prima uit, aan het eind van de avond heb ik meerdere bonnetjes zien liggen, dat is gewoon slordig. Een keer service gevraagd, volgens mij moet diegene de melding nog doorkrijgen, niemand gezien die gevraagd heeft en wat heeft u nodig. Ook niemand gezien die vraagt en smaakt het, heeft u nog iets nodig. En ja natuurlijk is zaterdag een drukke avond en loop alles langzamer dan een andere avond. Natuurlijk aan het eind aangegeven eten prima, maar te langzaam qua service. Dat was gewoon niet te doen. Reactie ja veel zieken, drukke avond. Mijn idee dan toch iets minder klanten in je restaurant laten. Kom ik hier nog een keer terug? Hmm qua eten ja, maar qua service nee. Dan zijn er meer restaurants die een betere ervaring geven.