Nieuwste foto's in Zoetermeer

1. monique Mees's profielfoto
    monique Mees heeft een recensie geschreven voor Asian Garden
    Chinees-Indisch Zoetermeer

monique Mees

Kleffe nasi en mihoen. Tjap Tjoy was niet met verse groente gemaakt.
    Verder erg flauw en vieze saus

2. Caroline Gisolf's profielfoto
    Caroline Gisolf heeft gereageerd op een recensie van Yuniku

Hier hetzelfde; nu de restaurants weer open gaan meteen bij mijn lievelingsrestaurant willen reserveren maar ik kreeg na twee dagen een sms van eet.nu dat mijn reservering was geannuleerd door Yuniku. Verklaring zou in de mail staan.... welke ik niet heb ontvangen.

3. RJ's profielfoto
    RJ heeft een recensie geschreven voor Hot Meal Express

Konden niet kiezen. De mix schotel laten bezorgen. Het eten was er binnen 25 minuten. Alles was lekker! Hebben genoten van de Sparerib, saté, shoarma, kip donner, salade, knoflooksaus en de Surinaamse aardappels. Waren aangenaam verrast en gaan vaker hier bestellen.

4. Tristan Kerssens's profielfoto
    Tristan Kerssens heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Coret

Tristan Kerssens

Echt een hele goede snackbar, alleen jammer dat ze niet bezorgen, ik denk persoonlijk bezorgen heel erg populair zal zijn, je kan je als restaurant/snackbar gewoon aanmelden bij thuisbezorgd. Misschien iets om over na te denken

5. Raymond  Talhout's profielfoto
    Raymond Talhout heeft een recensie geschreven voor Tot Zo!
    Internationaal Zoetermeer

Raymond Talhout

Vandaag weer genoten van het heerlijke eten!
    De daging smoor voortreffelijk, afgesloten met de cheesecake super!
    Ga zo door. Tot de volgende keer.

6. Fjma's profielfoto
    Fjma heeft een recensie geschreven voor Mister Giros

Om 17.15 u 2 x pita gyros besteld. Gevraagd om het rond 18.30 u te bezorgen.
    Wij werden om 18.40 u gebeld, met de mededeling dat de bezorger onderweg was naar de zaak om onze bestelling op te halen om hem vervolgens bij ons te bezorgen.
    Om 19.10 u stond de bezorger voor de deur. De bestelling was niet echt warm meer, het pitabroodje was slap.
    Jammer. Dit is nu de 3e keer dat de bestelling veel te laat is bezorgd en daardoor het eten niet meer zo lekker is.

7. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Lin-Wah
    Chinees-Indisch Zoetermeer

Vanwege de corona zal het wel iets anders zijn. Wij halen bij Lin Wah sinds 40 jaar maar zijn nu teleurgesteld. De babi pangang en ketjap zijn smakeloos; vrijwel geen vlees en teveel groenten. Vulling dus. Ook de saus is aangelengd. Er wordt bezuinigd op van alles maar de prijs is hetzelfde. Tijd voor een overstap dus.

8. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor The Street Kitchen
    Vertaal van English naar Nederlands

Ik heb via Uber een bestelling geplaatst bij "The Street Kitchen" in Zoetermeer. Dit betreft 2 pizza's en 4 kasalon XXL kebab. Van de 4 kapsalon XXL kebab werden er slechts 2 kleine kapsalon shoarma bezorgd. Ik heb hierover gebeld met het restaurant en er zouden 4 kapsalon kebab XXL nabezorgd worden. Even later werd ik door de eigenaar teruggebeld dat er een fout gemaakt was door Uber en dat het helemaal geen XXL zou moeten zijn, maar kleine. Hij was erg onbeschoft en zei dat hij de zaak wel zou kunnen sluiten als hij iedereen XXL zou moeten leveren. Hij was bereid om 2 kleine na te leveren, meer niet. Na een onprettig gesprek waarin ik aangaf dat de klant hier niet de dupe van zou mogen worden was hij uiteindelijk bereid om 2 XXL na te leveren. Meer niet. Los van het feit dat het een zeer onaangename ervaring was, konden we niet tegelijkertijd warm eten en hebben we uiteindelijk 2 kleine en 2 XXL kapsalon shoarma ontvangen in plaats van 4 XXL kapsalon kebab. Op dit moment word het het ook nog steeds verkocht onder de naam kapsalon XXL kebab. Als het inderdaad een fout betreft, laat dit dan zsm herstellen. Ik niet heb ontvangen wat ik besteld heb en waarvoor ik betaald heb.

9. P.K. Jellema's profielfoto
    P.K. Jellema heeft een recensie geschreven voor Roti Center Oosterheem

P.K. Jellema

3 stuks roti kipstukken besteld, voor "extra's" zoals komkommer worden kosten in rekening gebracht terwijl dit en sambal er gewoon bij hoort.
    De plaat was in orde, het kerrie ei mag de naam niet dragen. Gewoon hard gekookt ei in een summier beetje kerrie sauce/bouillon. Ook de kip heeft weinig (kerrie) smaak, een grote hoeveelheid aardappelen (droog) met hier en daar een stukje kouseband (treurig).
    Al met al een teleurstellende hap waarvoor je 36 euro voor betaald.
    Niet voor herhaling vatbaar!!

10. Naomi's profielfoto
    Naomi heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Coret

Het is er altijd erg gezellig en heel erg lekker ik ga er vaak heen

11. A. de Kruijff's profielfoto
    A. de Kruijff heeft een recensie geschreven voor Sari
    Indonesisch Zoetermeer

A. de Kruijff

Dat doen we niet weer!!
    Afgehaald Babi Panggang Pedis, Mihoen Goreng Rames Speciaal en Sate Babi Ketjap.
    De Babi Pangang Pedis was goed maar niet pittig. Bij de Mihoen Goreng Rames Speciaal waren alle gerechten in één doosje gepropt. Smaak was wel redelijk maar de presentatie erg slecht. De Sate Babi Ketjap was een afknapper. Drie stokjes met heeele kleine stukjes vlees en nagenoeg geen saus. Werkelijk schaamteloos. Echt een teleurstelling.

12. Feline's profielfoto
    Feline heeft een recensie geschreven voor Restaurant Achteraf

Heerlijke zuurkool zoeteaardappel stamppot gegeten met een gehaktbal! Zeker een aanrader!

13. Brigitte Knoll's profielfoto
    Brigitte Knoll heeft een recensie geschreven voor Bella Torino

Laatst 3 porties ravioli besteld; bestelde optie was er niet, werd over gebeld, dus samengesteld gerecht. Na ophalen bleken er 8 deegkussentjes per portie in te zitten... voor een kleine eter gaat dat nog maar er zaten ook maar 8 garnaaltjes in. De derde portie had maar 5 kussentjes en 2 garnalen... dit was zelfs voor mij als niet grote eter honger lijden. Ook was het niet warm. Heb het restaurant een bericht met foto gestuurd... inmiddels 3 weken geleden. Het bericht is bekeken maar er is geen enkele reactie op gekomen, dit is echt bedroevend slecht! We waren vaste klant zowel in het restaurant als bij de afhaal, maar wat mij betreft is dat geschiedenis!!!

14. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Tiberyas

Verkeerde besteld. Kan gebeuren… Nota bene nemen zij contact op omdat ze het gevraagde niet konden leveren. Levering aangepast, ons verzoek ook nog doorgegeven. Alsnog verkeerd geleverd. Niet te eten. En gooien hoorn op haak bij contact opnemen. Zeer ontevreden!

15. Dre's profielfoto
    Dre heeft een recensie geschreven voor Djawa Asli

Roti besteld. Rotivel niet geleverd. Gebeld hiervoor. Kregen we weer een ander nummer dat we moesten bellen. Voicemail... Wat een service

16. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft een recensie geschreven voor King's Palace

Jammer. Heb mihoen besteld en was aangebrand dus het was niet lekker. Jammer.

Ook nog eens te lang gewacht!

Wij bestellen nooit meer.

17. Fieret's profielfoto
    Fieret heeft een recensie geschreven voor Bo & Ro

Kerst verknald door Restaurant Bo en Ro!
    Ruim van te voren voor de kerst een diner besteld. Op de 1e kerstdag nog contact gehad en het zou tussen 15:00 en 18:00 bezorgd worden. En of we contant wilden betalen (?!). Later bericht dat we rond 17:00 op de route lagen. Het werd 20:00; nog steeds geen eten. Ondertussen iedereen moe en geen trek meer. Dit kan ECHT niet, zeker niet op kerst! Wat een verschrikkelijke planning en communicatie. Blamage..
    ‘Meneer; er zijn 400 bestellingen en er zijn er 4 aan het rijden’. Volgens mij kan elke leek bedenken dat je dit nooit red..

18. rob damen's profielfoto
    rob damen heeft een recensie geschreven voor Selamat Datang

Idee was om met kerst te bestellen/afhalen (gunnen we de ondernemer ook nog iets). Bij de afgesproken tijd was het nog niet klaar terwijl mensen na ons wel alles meteen mee kregen. Bij thuiskomst bleek de helft niet aanwezig te zijn (vooraf controleren is onmogelijk omdat alles is ingepakt bij afhalen). Wat er wel was was echt niet te eten. Verbrande smaken, vol vet. Zelfs de gebakken banaan was nog verpest. Komkommer in zuur leek wel van een paar dagen eerder. Eten waar kip in zou zitten was zonder de kip. Zo slecht eten hebben wij nog nooit gehad. Waar ging dit in hemelsnaam mis vraag ik mij af. 80 euro zo in de prullenbak maar nog erger. Onze eerste kerstdag was verpest.

19. Krens's profielfoto
    Krens heeft een recensie geschreven voor I Love Sushi

Vorige week voor het eerst Shusi besteld bij I Love Shushi in Zoeteremeer… nou… het was gewoon superrr lekker een echte aanrader. Ach ja overal moet je lang wachten maar die ervaring van andere kan ik niet delen… bij mij was het erg snel bezorgd.
    Ga zo weer bestellen. Hi. Hi.
    Thx I Love Shushi en tot snel.

20. Nick knoester's profielfoto
    Nick knoester heeft een recensie geschreven voor Itamae

Nick knoester

Zelden zulke lekkere sushi gegeten. Supersnel bezorgd tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Goed bezig en succes in deze tijden.

21. Hot Meal Express heeft een nieuwe foto
  22. De rijk's profielfoto
    De rijk heeft een recensie geschreven voor Pavarotti

Voor het eerst gisteren een pizza gehaald bij Pavarotti.
    Ongelofelijk zo slecht, heeft niets intaliaans.
    De smaak was ronduit slecht.
    Wat producten er op gesmeten.
    Quatro statione.
    Niks van dien aard.
    Een bodem die niet doorgebakken was.
    Nooit meer!

23. Daphne's profielfoto
    Daphne heeft gereageerd op een recensie van Hoeve Kromwijk

Geachte heer of mevrouw Jonker,

Bedankt voor uw reactie, graag komen wij met u in contact, zou u ons kunnen mailen of bellen?

Met vriendelijke groet,
    Daphne

24. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Golden Garden

Ik had kippensoep besteld, maar er zat nauwelijks kip in, het was gewoon een beker bouillon, echt jammer.

25. Jonker's profielfoto
    Jonker heeft een recensie geschreven voor Hoeve Kromwijk

Ik heb een kant en klare maaltijd gekocht bij hoogvliet, stampot zuurkool. Tot mijn spijt het was niet te eten lange draden van de zuurkool en niet gaar harde stukken en de spekjes was net snot, we hebben her weggegooid zonde want het was nog duur ook 5.95 euro. Zal het niet meer kopen. Gekocht op vrijdag 13 november 2020.

26. P.Huisman's profielfoto
    P.Huisman heeft een recensie geschreven voor Sari
    Indonesisch Zoetermeer

Nasi rames special gehaald.
    Het leek allemaal niet vers. Jammer.

27. Ton van der Kolk's profielfoto
    Ton van der Kolk heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Bezorgd aan huis. Gamba's waren gewone roze garnaaltjes op stokje. Het eten kan iets warmer bezorgd worden door middel van een verwarmde tas met warme steen voorbeeld steengrillplaat. Dit is wel positieve kritiek