Nieuwste foto's in Utrecht

Laatste updates in Utrecht

1. Elske's profielfoto
    Elske heeft een recensie geschreven voor Fusto d'Oro

Leuk! Een gezellig ontvangst. We moesten even wachten op een tafeltje buiten, maar de vriendelijke ober heeft ons na een drankje een mooi tafeltje aan het water gegeven. Het eten; in één woord: heerlijk! Echt genieten. Kortom, we zijn verwend en ik kan niet anders als een dikke 9 geven 😊

2. Christine Hagens's profielfoto
    Christine Hagens heeft een recensie geschreven voor Kantien
    Nederlands Utrecht

Christine Hagens

Zowel binnen als buiten kun je hier leuk zitten. Helaas is het eten geen aanrader. Een 3 gangen menu ‘ vlees en vis’ waarbij de eerste gang vegetarisch is…(asperges). Vreemde combinatie van smaken, niet lekker. Tweede gerecht vond ik lekker, vlees met boontjes, toetje weer een heel bijzondere combinatie van smaken met een gerookte saus erbij die helaas ook echt niet lekker was. Ik begreep de gerechten eerlijk gezegd gewoon niet. Aardige bediening en leuke plek om te zitten maar voor het eten hoef je er echt niet naartoe.

3. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor Le Mignon

Erg lekker en vriendelijke eigenaar!

4. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Broadway
    Amerikaans Utrecht

Marieke

Erg lekkere steak gegeten en vriendelijke en vlotte bediening. Aanrader!

5. Peter de Klerk's profielfoto
    Peter de Klerk heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Peter de Klerk

Een kleine kaart maar erg bijzonder en lekker. Vriendelijke verzorging. Prettige omgeving.

6. Isabelle Gagliardi's profielfoto
    Isabelle Gagliardi heeft een recensie geschreven voor De Oude Muntkelder
    Pannenkoekenhuis Utrecht

Isabelle Gagliardi

Lekkere pannenkoeken en kunt lekker buiten zitten.

7. Danny's profielfoto
    Danny heeft een recensie geschreven voor Juliana

Danny

Zelden zo schandalig behandeld als in dit restaurant. Het all u can eat concept wordt hier wel heel bijzonder uitgevoerd. Anderhalf uur gewacht op 4 stukjes (matige) sushi. Meerdere keren geklaagd en het enige wat de ober kon zeggen, is niet mijn beleid. Oftewel we noemen het all u can eat maar we geven gewoon weinig eten zodat het ons het meeste oplevert. Op een gegeven moment waren we el wel klaar mee, er zaten ook kleine kinderen aan tafel en besloten te gaan en alleen te betalen voor de drankjes. Een beschamende discussie ontstond, geen excuses of uberhaupt uitleg over waarom het zo lang duurde. Wij komen hier iig nooit meer. Echt een schande dit 'restaurant'.

8. Sonja's profielfoto
    Sonja heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

We zaten op het terras. De bediening was vriendelijk en flexibel. Het eten was heerlijk. Het plekje geweldig. Altijd gemoedelijk en gezellig hier!

9. Adrie's profielfoto
    Adrie heeft een recensie geschreven voor Jonkheer De Ram

Heerlijk gegeten. Het is een beperkte kaart, maar naast de kaart werd nog een vleesgerecht (Tomahawk) om te delen aanbevolen. Ook was er een extra voorgerecht. Keuze uit een redelijk aantal wijnen en bieren. Eten is van een goede kwaliteit, Rib-eye was precies goed gebakken, mals en goed van smaak. De lams-goulash was eveneens zeer smaakvol. Frieten moeten afzonderlijk besteld worden. Personeel was ondanks de drukte vriendelijk en behulpzaam. Hij dacht zelfs nog aan een bakje water voor onze hond.
    Een leuk gezellig restaurant waar je smakelijk kunt eten. Voor ons een aanrader.

10. mailys's profielfoto
    mailys heeft een recensie geschreven voor Des Arts

mailys

Amazing food, romantic place and lovely owner. Definitely recommend!

11. Aldert Zomer's profielfoto
    Aldert Zomer heeft een recensie geschreven voor De Pizzabakkers Leidsche Rijn

Tot 2× toe de bestelling "vergeten". Ik zie het gewoon misgaan in de keuken. Veels te druk en de pizza's voor de klanten in de zaak werden gewoon weggegeven aan de bezorging. Je kunt duidelijk zien wie voor gaat. Als compensatie 1 drankje aangeboden gekregen, maar alleen omdat we erg boos werden. Kom hier niet weer. Wat een ontzettend slechte tent. Bah.

12. E.Looyestijn's profielfoto
    E.Looyestijn heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

E.Looyestijn

We hebben heel lekker gegeten.
    De bediening was prima.

2 vorige recensies
  13. Antoinette's profielfoto
    Antoinette heeft een recensie geschreven voor deKleineBaron

Antoinette

Heel prettige bediening, leuke sfeer en het eten was erg lekker. Bovendien is alles leuk geprijsd.

14. Van hees's profielfoto
    Van hees heeft een recensie geschreven voor Jonkheer De Ram

Van hees

Voorgerecht, hoofdgerecht van mijn partner was lekker. Mijn varkensvlees vond ik niet zo bijzonder had meer verwacht. Lams goulash was erg lekker.
    Binnen erg gehorig door coffee machine, dat is jammer. Erg vriendelijke bediening.

15. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Jonkheer De Ram

Leuk knus restaurant. Heerlijk eten en heel fijne bediening. Binnenruimte is alleen wat lawaaierig met muziek en pratende gasten. Zou er gerust nog eens gaan eten.

16. Marianne Craens Gevers's profielfoto
    Marianne Craens Gevers heeft een recensie geschreven voor La Cantina di David

Eten was koud heel weinig. Verrassing menu geen vlees, geen vis jammer ik had er meer van verwacht

17. R. Smit's profielfoto
    R. Smit heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met leuke inrichting met mooi uitzicht op het park. Goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

18. Rosie Simpson's profielfoto
    Rosie Simpson heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Rosie Simpson

We had a fabulous meal at Peter’s Bistro. The food and service were excellent.

19. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Peter's Bistro

Gezellige lunch met stevige, goed gepresenteerde brood-gerechten. Service was prima, 2 bediening die geruisloos en snel bezig waren en heel vriendelijk bovendien. Fijn dat we konden kiezen binnen of buiten zitten. (Een minipuntje dat een van ons in de looproute zat, de centrale houten tafel is denk ik te groot). Dus zeker tevreden.