Nieuwste foto's in Utrecht

1. FG Klant's profielfoto
    FG Klant heeft een recensie geschreven voor Five Guys
    Hamburger Utrecht

FG Klant

Voor het eerst bij FG geweest. Het eten was lekker, friet was lekker (vooral Cajun kruiden), maar wel te zout, en gewoon een goede burger.
    De sfeer daarentegen was gewoon slecht. Het heeft een Burgerking sfeer en je krijgt je eten in een papieren zak met karton en aluminium folie.. De muziek staat ook hard en is erg druk.
    Service was wel goed, meisje achter de kassa was erg behulpzaam.
    Duur eten wel. Je bent zo 15-20 euro per persoon kwijt. Dit komt vooral omdat de porties zo groot zijn. En je hebt geen mogelijkheid om kleine porties te nemen, een kleine friet is groter dan een grote friet bij de McDonalds bijvoorbeeld. Je kan ook niet een drankje kopen, maar je moet meteen onbeperkt drinken kopen. Kindermenu's hebben ze ook niet. Niet echt gezinsvriendelijk dus.

Ik zou er wel weer naar toe gaan, maar alleen in specifieke situaties: Zonder kinderen, iedereen moet honger hebben en als ik echt zin heb in veel frisdrank.

2. ORIQO's profielfoto
    ORIQO heeft een recensie geschreven voor Savannah Corner

Elke week bestellen we bij hen, en elke week maken we een afspraak qua tijd dat ze het kunnen bezorgen.

Vandaag waren ze ruim een uur te laat, waardoor een collega geen lunch had. Deze moest weg. En elke keer dat je een tijdsafspraak maakt met hen komen ze het niet na.

Voorheen bestelden we cafetaria de Lelie, van dezelfde eigenaar en nooit geen gedoe.

3. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor Tafel aan de Gracht

Nathalie

Heerlijk aan het water gegeten met een groep van 15 personen. Gezellige sfeer en goed eten, voor een goede prijs!

4. Arie's profielfoto
    Arie heeft een recensie geschreven voor De Ouzerie

Op deze mooie zonnige14e juli heerlijk op het terras gegeten, getafeld… het was heerlijk allemaal.
    Geweldige gastvrouw en gastman… en top bediening.

5. Isa's profielfoto
    Isa heeft een recensie geschreven voor Tafel aan de Gracht

Bediening was niet goed en tapas waren niet heel lekker helaas. Ik zou hier zelf niet meer terug komen, voor hetzelfde geld zou je ergens anders veel beter kunnen eten.

6. iwie's profielfoto
    iwie heeft een recensie geschreven voor Taverna

Slecht!

Vanmiddag lekker in de stad en we dachten even lekker te gaan eten bij Taverna.
    We bestellen een dagschotel en een plate met gyros. We hebben hiet vaker gegeten en de prijs kwaliteit was in orde.

Vandaag niet, vet vlees en een droge spies. Een dame zet de sla nee en dat at ik niet dius ik zeg, neemt u dit maar mee want ik eet dit niet en dat is zonde. Mevrouw… nee ik zet het neer want de baas is er en dan gaat de baas zeuren en hij is al zo zo zo… ik dacht hmmm dat klinkt leuk.

Vervolgens bestellen wij een dessert gelaktbourako? (Als ik het goed schrijf) dit eten we graag.
    Deze was duidelijk niet vers en het deeg/korst was zacht en slap, verder allemaal sliertjes en een beetje vanilia. Deze hebben we laten staan en toen de dame in kwestie kwam vroeg ze wat er mis mee was, ik doe mijn verhaal en mevrouw zegt doodleuk… ow u vond het niet lekker, ik zeg nee… ze pakt het bord en loopt weg, en dat was het dan, ze komt niet terug helemaal niks.

Als ik de bon vraag staat het dessert er gewoon op, echt slecht deze gastvrijheid, deze dame is duidelijk ongeschikt.

Zeer teleurstellend!

7. van der Meer's profielfoto
    van der Meer heeft een recensie geschreven voor Le Connaisseur
    Mediterraans Utrecht

van der Meer

Voor een gezellige avond met vrienden, heerlijk gegeten bij le connaisseur, goede bediening, fijn terras aan het water, goede kwaliteit en prijs, komen zeker terug.

8. Bo van Ottelen's profielfoto
    Nederlands Utrecht
  18. Geurts's profielfoto
    Geurts heeft een recensie geschreven voor De Rechtbank
    Internationaal Utrecht

Wij hebben er heerlijk gegeten en prettig buiten gezeten.
    Er was duidelijk aandacht voor de jonge moeder die moest kolven.

19. Geurts's profielfoto
    Geurts heeft een recensie geschreven voor Grandcafé Winkel van Sinkel

Vriendelijk ontvangen. Ondanks de reservering eigen plek uitzoeken maar met 6 personen bleek dat minder gemakkelijk. Helaas kon de jonge moeder alleen op het invalidetoilet kolven(er is er 1 en dus is dit niet zonder druk wanneer je in ieder geval 20 min. Aan het kolven bent) terwijl op de bij reservering gestelde vraag of hier een goede ruimte voor was, positief geantwoord was. Een tweede punt van kritiek betreft het broodje met brie en vijg. Te zien was de brie, de vijg bleek een heel klein beetje spread te zijn onder de brie. De combinatie was de titel niet waardig. Uiterst vriendelijke bediening.

20. Patricia van Wilgenburg's profielfoto
    Patricia van Wilgenburg heeft een recensie geschreven voor Tafel aan de Gracht

Patricia van Wilgenburg

Heerlijk gegeten.
    Heel gezellig aan de gracht.

21. Hein's profielfoto
    Hein heeft een recensie geschreven voor Van Buuren

Hein

We aten volgens de sam/sam formule. Dan kies je in plaats van een gerecht twee halve kiest. Dan heb je een zeer gevarieerde maaltijd. Als voorgerecht had ik quinoa avocado en een garnalen gerecht. Prima. Als hoofdgerecht de catch of the day (vis dus) en ravioli. De vis was wat aan de zoute kant. Het wordt geserveerd met patat. De gerechten zijn in het algemeen uitstekend, de patat zou beter kunnen, de service en sfeer zijn prima. Zeker aan te raden.

22. Miyabi heeft een nieuwe foto
  23. Miyabi heeft een nieuwe foto