Laatste updates in Utrecht

1. J Tuindorp's profielfoto
    J Tuindorp heeft een recensie geschreven voor Restaurant Saigon
    Chinees-Indisch Utrecht

Heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en snel. Vooral de curry was super!

2. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor McDonald's
    Hamburger Utrecht

Als je een kwartier moet wachten op 2 simpele burgertjes heb je het fast-food concept niet begrepen. Als die 2 burgertjes vervolgens ook nog aan een ander worden meegegeven, die ze retourneert, want foutje, maar vervolgens wel weer aan ons meegeeft snap je een heleboel andere dingen ook niet.

3. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Jozef
    Internationaal Utrecht

Geweldige plek. Goede, attente bediening en heerlijk gegeten.

4. Nieske's profielfoto
    Nieske heeft een recensie geschreven voor Jozef
    Internationaal Utrecht

We hebben bij Jozef gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vader. Gezellige en ongedwongen sfeer in het restuarant en een fijne speelhoek. De kinderen konden zonder problemen spelen en rondlopen, dit was erg fijn. Tussen de gangen door moesten we wel wat lang wachten, hier had iets meer tempo in gemogen. Verder heerlijk gegeten en we zullen ook zeker nog eens terug komen!

5. Lok Fu's profielfoto
    Lok Fu heeft gereageerd op een recensie van Lok Fu

Hallo Jeroen,

Ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik heb zojuist de openingstijden aangepast. Bedankt voor de reactie anders zou ik dit niet hebben kunnen weten.

Met vriendelijke groet,
    Kim

6. Bo van Ottelen's profielfoto
    Bo van Ottelen heeft een recensie geschreven voor ElVi
    West-Europees Utrecht

Altijd leuk, altijd goed.
    Erg gezellige avond gehad, bedankt!

7. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Tafel aan de Gracht

Wij kozen voor het twee-gangen tapa's menu. Heerlijk, vers en divers.

8. Lex's profielfoto
    Lex heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Poort

Een gemoedelijke en informele sfeer, waarin je je direct thuis voelt. Het personeel is hartelijk en hulpvaardig.
    Kortom, een aanrader om ongedwongen 'quality time' met elkaar door te brengen.

9. Carolien's profielfoto
    Carolien heeft een recensie geschreven voor Jozef
    Internationaal Utrecht

Erg gezellig, mooi ingericht, fijne sfeer, heerlijk eten, anders dan anders.

10. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Heerlijk gegeten, goede bediening (snel de gerechten op tafel, hadden alleen iets meer aandacht mogen besteden aan of we nog iets wilden drinken). Prijs was prima! Zou hier zeker nog eens terugkeren.

11. KatF's profielfoto
    KatF heeft een recensie geschreven voor Il Mulino
    IJssalon Utrecht
    Vertaal van English naar Nederlands

The lady that runs this shop is incredibly rude. Even if the ice creams were amazing (which they are really not) you would be put off the taste - by her attitude. It's a pity because they are very close to our house. Hopefully a new ice cream will open somewhere else in the area - so that we can soon get an ice cream and a smile! :)

12. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor De Ouzerie

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel.

13. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor De Ouzerie

Gisteren heerlijk gegeten bij De Ouzerie. Gesmuld van kraakverse gerechten, vlotte bediening, en hele vriendelijke eigenaren. Een plek om terug te komen en waar je je thuis voelt. Het restaurant ligt net buiten het centrum, maar is een kleine omweg meer dan waard.

14. Rico's profielfoto
    Rico heeft een recensie geschreven voor Illy Caffè
    Kleine eetwaren Utrecht

Deze mensen hebben mij in plaats van € 6,70 € 67 laten betalen voor twee kopjes koffie

15. miek's profielfoto
    miek heeft een recensie geschreven voor Miyagi and Jones

Heerlijk gegeten. Fantastische producten. Fijne bediening. De gerechten zijn zeer smaakvol.

16. Ben Beune's profielfoto
    Ben Beune heeft een recensie geschreven voor C'est Ça
    Vertaal van English naar Nederlands

Starter reached the level of barely acceptable. Wines? Three Euro supermarket wine on the list for 26 Euro. And then the main course, quail which was still raw on the bone. Finally, without any advanced notification, a 2 Euro supplement for three small pieces of cheap supermarket quality cheese. I know, it is only two Euro, but it is all part of their "surprise menu". Staff showed no understanding for our justified complaints. Many, really many if not all restaurants in the city are worth visiting; not this one. We will never come back!

1,7
  17. Laura Bovenkerk's profielfoto
    Laura Bovenkerk heeft een recensie geschreven voor Des Arts

Laura Bovenkerk

Op aanraden van kennissen een avondje bij Des Arts mogen vertoeven. Wat een heerlijke sfeer, eten en locatie! De gerechten zijn bijzonder smaakvol en met liefde bereidt, dat proef je. Des Arts is geen restaurant waar je ‘snel’ even wat gaat eten. Het is een restaurant welke tot haar recht komt als je een gezellige avond in Franse sferen, mooie producten en smaakvolle gerechten voorgeschoteld wilt krijgen. De bediening is erg vriendelijk en denkt graag mee. Voor ons een hele fijne ervaring en we gaan zeker nog eens terug!

18. Nico en Monique's profielfoto
    Nico en Monique heeft een recensie geschreven voor De Ouzerie

Nico en Monique

Afgelopen vrijdag heerlijk zitten smikkelen, alles lekker vers en smaakvol, eerste keer voor ons, zeker niet de laatste, leuke sfeer, vriendelijke mensen. Echte aanrader!

19. Antonius van Acht's profielfoto
    Antonius van Acht heeft een recensie geschreven voor Aandacht voor Eten

Op aanraden van vrienden hier op de viering van onze trouwdag op 28 augustus gaan eten. We kregen een tafel toegewezen in een soort gangpad naar de keuken omdat het daar minder rumoerig zou zijn. De tafel was plakkerig. Bestek en eten werd geserveerd zonder tafelkleed op de plakkerige tafel. De geserveerde fles mineraalwater was lauw. De bestelde fles witte wijn van 35 euro werd op tafel gezet zonder koeling, maar er zou een koeler komen. Na ongeveer 20 minuten een andere ober verzocht om een koeler. Die kwam na ongeveer 10 minuten maar zonder ijswater in de koeler. Bij de bestelling aangegeven dat mijn vrouw om gezondheidsredenen een dieet moet volgen waarbij bepaalde producten (o.a. asperges) niet gegeten konden worden. Daar zou rekening mee gehouden worden. Ze kwamen gewoon op haar bord. De kwaliteit van het voor- en hoofdgerecht (het hoofdgerecht kwam 1uur en 15 minuten na het voorgerecht) was matig tot redelijk (een redelijke lamsbout en een nogal taaie rundersteak. Een qua smaak en textuur volstrekt ondefinieerbaar iets bij de lamsbout was volgens de ober gevulde prei. Verder nauwelijks groente. Verzocht om nog een fles nu gekoeld water. Die kwam niet. Mijn vrouw, die al niet zo goed ter been is, moest twee keer uit haar stoel opstaan en zich tussen de tafeltjes in het gangpad wurmen omdat er een dienster met een karretje langs moest. Dat was omdat achter de stoel van mijn vrouw dozen stonden opgestapeld die de doorgang belemmerden.
    Al met al teleurstellend. Eigenlijk schandelijk voor 125 euro.
    Antonius van Acht.

20. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Lok Fu
    Chinees-Indisch Utrecht

Leuk dat jullie ff online aangegeven, dat jullie september op maandag gesloten zijn.

21. Restaurant de KleineBaron heeft een nieuwe foto
  22. Restaurant de KleineBaron heeft een nieuwe foto