Nieuwste foto's in Utrecht

Laatste updates in Utrecht

1. sarah's profielfoto
    sarah heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Nederlands Utrecht

The best restaurant ever, food is very tasty. Service is very good.
    The atmosphere is good.

I'd recommend everyone to try it.

2. Fabrizio Albertazzi's profielfoto
    Fabrizio Albertazzi heeft een recensie geschreven voor Des Arts

wij hadden gereserveerd en de reservering was ook per mail bevestigd.
    toen we aankwamen echter zei de bediening dat er geen reservering voor ons was en mochten we weer vertrekken. schandalig. ik vind het een zeer slechte restaurant.

3. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Tafel aan de Gracht

Mooie sfeer als je binnenkomt. Eten geweldig. Moesten op tijd weer weg vanwege een voorstelling in het Beatrix theater. Was geen probleem en alles ging op tijd. Prima service.

4. Heidy Varkevisser's profielfoto
    Heidy Varkevisser heeft een recensie geschreven voor Mister Shi

Gisteren hier gegeten met mijn zoon en me zus.
    Het was weer heerlijk.
    Als voorgerecht had ik zalm, mijn zoon lamskotelet en mijn zus saté.
    Toen heb ik kippensoep genomen en mijn zus en zoon gingen wokken.
    Ze hadden veel mijn zoon garnalen, varkenshaas, ossenhaas, champignons en nog meer in zoet zure saus.
    Mij zus had kipfilet, ossenhaas, maiskolfjes, champignons en nog meer ook in zoet zure saus met Chinese bami.
    Mijn wij was ossenhaas, varkenshaas, champignons, komkommer, paprika, uien, maiskolfjes in Gon-Bao saus met bami.
    Het was echt lekker.
    Heb nog een keer zalm besteld en mijn zoon een lamskotelet.
    We hebben heerlijk en veel gegeten.
    De bediening was vriendelijke en vroegen regelmatig of we wat wilde drinken.
    Echt een aanrader.

5. Fabrizio Albertazzi's profielfoto
    Fabrizio Albertazzi heeft een recensie geschreven voor Des Arts

Fabrizio Albertazzi

ik heb een reservering gedaan via eet.nu, de reservering is schriftelijk bevestigd, maar toen we bij het restaurant aankwamen bleek geen reservering voor ons te zijn genoteerd en mochten we weer vertrekken. dit vind ik echt schandalig. ik zou dit restaurant vermijden.

6. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Egyptisch Utrecht

Top gegeten in deze mooie grill zaak. Aardig personeel en niet duur!

7. Humphrey's Restaurants's profielfoto
    Humphrey's Restaurants heeft gereageerd op een recensie van Humphrey's

Beste Gea, Bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat alles naar wens was.

8. Hanne's profielfoto
    Hanne heeft een recensie geschreven voor Lucy Lou
    Zuid-Amerikaans Utrecht

Gisteren genoten van de maaltijd, heerlijke taco’s gegeten. Voor het eerst Mescal gedronken, heerlijk. Een aanrader om daar te gaan eten.

9. Wilm's profielfoto
    Wilm heeft een recensie geschreven voor Snackkoerier Jolide

Bestelling was oké, verder niet echt bijzonder. Grootste probleem is de service, heb nu al 4 mailtjes verstuurd en gebeld voor een nieuw bonnetje met bedrijfsnaam. Helaas geen enkele reactie en we zijn nu al 3 weken verder. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

10. Gea Cramer's profielfoto
    Gea Cramer heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Utrecht

Lokatie is in een sfeervolle gloedrode werfkelder. Met zijn zessen pasten we precies om een ronde tafel en konden we elkaar goed verstaan. Dat er geen muziek is, mis je hier niet door geroezemoes en het is niet hol. Op de verschillende gerechten hoefden we niet lang te wachten. Smaakvol opgediend en erg lekker. Goed opletten of je de borg voor de powerbank terug krijgt! Deed ik niet, maar werd direct soepel opgelost.

11. Heidy Varkevisser's profielfoto
    Heidy Varkevisser heeft een recensie geschreven voor Ying Bin
    Chinees-Indisch Utrecht

Vandaag voor het eerst besteld bij Ying Bin.
    We hadden Combinatie schotel, voor 2 personen, Babi pangang, Cha siu, Bami, Saté babi, Chinese pangsit goreng en Kippensoep.
    Het eten was heerlijk. En de bezorging was op de tijd dat ik had afgesproken.
    Het eten was nog goed warm.
    Hier ga ik vaker bestellen.

12. Djura Hight's profielfoto
    Djura Hight heeft een recensie geschreven voor Ellis Gourmet Burger

Ik kom hier nooit meer. Prijs/kwaliteit verhouding was zeer slecht. Hoge prijzen niet in verhouding met wat je krijgt. Burger was matig, niet veel smaak ook niet vullend. Aardappel met schil was flauw. Uiteindelijk wel gratis pancakes gekregen omdat wij zo ontevreden waren. Ober deed erg zijn best om alles naar wens te maken, tevergeefs.
    Ellis heeft wel potentie om een waardig restaurant te zijn, maar dan moet er héél veel gebeuren!

13. Bojo's profielfoto
    Bojo heeft een recensie geschreven voor Restaurant Zuiver

Visgerechten op zelfde tableau als vleesgerechten. NIET DOEN geur vis gaat over naar het vlees. Apart serveren dus.

14. Berta Valkestijn's profielfoto
    Berta Valkestijn heeft een recensie geschreven voor Zeyn
    Internationaal Utrecht

Voor de eerste keer gereserveerd via butler. We waren vroeg, er moesten er nog 2 komen voor de Max Proms. Toen we compleet waren was er gelijk een meisje bij onze tafel en we hebben heerlijk gegeten, de saté was heerlijk, patat heet en leuk geserveerd in een mandje.de hamburger lekker en leuk op gemaakt, nog een toetje wat er leuk uitzag en heerlijk was. We hebben het meisje nog bedankt voor de bediening en het vrolijke gezicht. We komen al een paar jaar met ons vieren en wij blijven komen.

15. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor De Ouzerie

Afgelopen zaterdag met tweeën erg lekker gegeten. Aandacht en de bediening was top! Uitstekende prijs- kwaliteitsverhouding. Kan de Ouzerie aan iedereen aanbevelen.

16. Jacko's profielfoto
    Jacko heeft een recensie geschreven voor Tafel aan de Gracht

Super mooie plek aan de oude gracht! Even uit de drukte van het winkelende publiek. Heerlijke spaghetti met garnalen gegeten. Prijs kwaliteit is prima! Ga er zeker nog 's naar toe.

17. Astrid van Kempen's profielfoto
    Astrid van Kempen heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Utrecht

Het was super gezellig en overheerlijk!
    Vriendelijke bediening in overvloed.
    Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad, de gezellige sfeer en alle zitjes het en der maakte het plaatje kompleet.

18. Ron Bosman's profielfoto
    Ron Bosman heeft een recensie geschreven voor Spekuk
    Indonesisch Utrecht

Ron Bosman

Verrassende gerechten, ook voor vegetariërs is er veel keus. Van mild tot pittig. De saté kambing is top!

19. L.G. van de Weg's profielfoto
    L.G. van de Weg heeft een recensie geschreven voor De Ouzerie

L.G. van de Weg

Ik vond het eten erg lekker, de wijn ook.
    In het begin stond de muziek naar mijn smaak te hard maar op verzoek werd die zachter gezet en ging later zelfs uit. Ook de bediening vond ik erg plezierig.
    Het is niet de goedkoopste tapasbar, maar zeker betaalbaar en gezien er ook wat grotere porties bij zitten eet je ook minder verschillende tapas dan bij andere restaurants waar ze alleen echt kleine gerechtjes hebben, dus dat weegt er weer tegen op.
    Ik heb een heel gezellige avond gehad en mijn tafelgenoten, die nog nooit tapas hadden gegeten ook. Zij vonden het zeer verrassend.
    Ik zou er zelf zo weer gaan eten en ik kan het anderen ook van harte aanbevelen.

20. N.  v.d H's profielfoto
    N. v.d H heeft een recensie geschreven voor Vis Dock

Mooie zaak en goede service.
    TIP!
    De werknemers cq eigenaar spreekt terwijl klanten wachten onder elkaar aan een stuk door in zijn moeders taal (Marokaans of Turks) i.p.v. Nederlands. Terwijl ze goed Nederlands kunnen spreken. Dit ervaar ik als niet prettig en is ongepast.

21. Ymke Blom's profielfoto
    Ymke Blom heeft een recensie geschreven voor Lucy Lou
    Zuid-Amerikaans Utrecht

Vandaag bij Lucy Lou gegeten. We hadden er hoge verwachtingen van aangezien de kaart en t mooie interieur.
    Helaas komen wij er niet nog een keer. De borden en het bestek waren vies, de bediening was matig terwijl het erg rustig was. Vooral het eten was slecht, de taco's waren sompig, taai, smaakloos, niet knapperig en gering gevuld. Onze zoete aardappelfrietjes waren te lang doorbakken. In het geheel proefde je af en toe iets wat naar afwasmiddel smaakte. Ook werd er door de zaak geschreeuwd wanneer het eten geserveerd kon worden en werden er dingen besproken die klanten niet hoeven te weten. Voor ons geen Lucy Lou meer.

22. Yas's profielfoto
    Yas heeft een recensie geschreven voor Klein Parijs
    Internationaal Utrecht

Eten van goede kwaliteit, mooi op borden opgediend en voor ieder wat wils.
    Mooie presentatie! Wij hebben genoten!

23. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Klein Parijs
    Internationaal Utrecht

Wederom geweldig gegeten! Genoten van de smakelijke en zeer verzorgde gerechten, waarbij de chef-kok persoonlijk ons te woord kwam aan tafel voor onze wensen. Werkelijk enthousiast! Een aanrader!

24. Lech Kowalski's profielfoto
    Lech Kowalski heeft een recensie geschreven voor Des Arts

Lech Kowalski

- Eten en drinken van een goed niveau, lekkere en smaakvolle gerechten.
    - Service is ondermaats, in het begin slechte communicatie via Whatssapp (dienst die door het restaurant wordt aangeboden). Werden niet naar de tafel geleid, zaten vervolgens aan de verkeerde tafel, want tafel waar we aan zaten was niet gedekt voor 5 personen (van tevoren aangegeven). Verder geen uitleg wat betreft het 3- of 4-gangen menu, moesten we zelf naar vragen. Ander dingetje is de taal, spreken Frans, maakt het bestellen er niet gemakkelijker op. Wanneer fles water op was werd niet opgemerkt, bij vragen om nieuwe fles kregen we plat i.p.v. bruisend. Daarnaast is fles 0,75L water €5, dat is écht teveel. Na hoofdgerecht geen soepele overloop naar krijgen van menu voor dessert en na dessert niet meer gevraagd of we nog thee/koffie wilden. Service was dus ondermaats voor wat je betaalt.
    - Sfeer is goed en knus.
    - Prijs/kwaliteit is wel wat aan de prijzige kant. Daar verwacht je wel een betere service voor te krijgen.

Al met al gezellige avond, alles goed/prima/lekker, maar verwacht niet teveel van de service.

25. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Van Buuren

Mooi restaurant. Tafels staan wel heel erg op elkaar. levensgevaarlijke doorloop voor open keuken (glad) Kwaliteit van het eten goed. Kwantiteit kan beter. Vriendelijke bediening. Wij waren op een drukke zaterdagavond. Er was veel te weinig bediening waardoor het een zeer lange zit werd en je de bediening bijna vast moest pakken om je eten en drinken te kunnen bestellen.

26. Jan de Bruijn's profielfoto
    Jan de Bruijn heeft een recensie geschreven voor LE:EN
    Aziatisch Utrecht

Trendy, industriële locatie, goed bezocht met smakelijke keuken maar met wat chaotische weinig alerte bediening. De prijs kwaliteit en hoeveelheid staan ook niet in verhouding. Een reden voor iedereen om hier voorlopig weg te blijven is dat al je kleding na een avond ruikt alsof die boven de frituur heeft gehangen! Alles in de was na afloop en wat doe je met je jas?! Kortom ; dit is het gewoon niet waard hoe goed de keuken ook zou zijn…

27. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor De Ouzerie

Vriendelijk, goeie sfeer, mooie gerechten, voor mensen die wat last hebben van minder goed horen, zou t een puntje kunen zijn als er meerdere gezelschappen hebben geboekt, die natuurlijk meer geluid produceren, maar dat is echt een detail. Ik ga de Ouzerie absoluut aanbevelen.

28. Marja van Kampen's profielfoto
    Marja van Kampen heeft een recensie geschreven voor Proost

Marja van Kampen

Donderdag 23 november met een groepje collega's hier gegeten. Ik koos als hoofdgerecht "slibtong" en dat is mij heel slecht bevallen. Het smaakte nergens naar, veel te gaar, 3 dunne op elkaar gelegd met iets onduidelijks erboven op. De graatjes kon je amper losmaken. Alles was goorwit, ongekruid. Ik heb het gemeld toen halverwege werd gevraagd hoe het smaakte. Ik geef toe dat er aangeboden is wat anders te maken, maar mijn lust was weg.

De overige collega's hadden allemaal een ander gerecht.

29. Alessandra's profielfoto
    Alessandra heeft een recensie geschreven voor Tafel aan de Gracht

Alessandra

We had a great evening tonight! A super high-quality meat, a few glasses of ripasso Zenato wine and a very cosy atmosphere... what else?! Thank you, see you soon! :)