Nieuwste foto's in Utrecht

6. Jonkheer De Ram heeft een nieuwe foto
  7. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Vlonders
    Internationaal Utrecht

Op mijn vorige ervaring heb ik een reactie vanuit Vlonders ontvangen met de boodschap dat ze mijn feedback serieus zouden oppakken en mij uitnodigen voor een nieuwe kans.
    Er is niets verandert, mijn ervaring van afgelopen week is precies hetzelfde als die van november 2018, namelijk:
    Vooraf maaltijd salade geitenkaas, heeeeeel klein en mag echt niet de naam maaltijd salade dragen, voorafje met de nadruk op voorafJE. Wel lekker maar niet biologisch, smaak komt van de ongezonde dressing.
    Vlees van het hoofdgerecht goed, mals, lekker. Groente hoofdgerecht kan in een eierdopje qua hoeveelheid en de frietjes met mayonaise net zoals mijn eerdere ervaringen smaakloos en veel te zoet. Mijn oproep om aardappeltjes te snijden en zelf lekker friet te bakken is niet opgepakt. Frietjes zijn echt kansloos. Ik heb groente bij besteld, soort van wok groente, best te eten maar ook iets te zoet qua dressing. Personeel netjes en beschaafd, omgeving voldoende prettig, de salade bar van destijds nog steeds niet terug wat ik erg betreur gezien het feit dat je minimaal 200 gram groente per dag zou moeten eten. Kortom, ik ben niet enthousiast over restaurant Vlonders.

8. Ted's profielfoto
    Ted heeft een recensie geschreven voor Des Arts

Het eten was lekker, maar wel wat mager qua hoeveelheid. We hebben regelmatig het mandje brood moeten aanvullen. Er stonden best aparte dingen op de kaart, zoals eendenmaagjes, maar ook veel niet bijzondere. Maar of dat nou 34,50 voor een menu incl. 2 euro voor een kaasplateautje waard is, is de vraag. Een mooi oud pand, zeer sfeervol, maar het grootste probleem was het niet functioneren van de kachel. Deze deed het niet of nauwelijks, zodat we van het raam verhuisd zijn naar een tafel meer in het midden, maar desondanks hadden we een deken nodig om ons een beetje op temperatuur te houden.

9. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor The Colour Kitchen
    Internationaal Utrecht

Heerlijk en gezellig gegeten.

10. Daniela's profielfoto
    Daniela heeft een recensie geschreven voor Zinnia
    Sushi Utrecht

Zeer vriendelijk personeel! Eten/ sushi smaakt lekker en je proeft dat het vers bereid is.

11. m's profielfoto
    m heeft een recensie geschreven voor Restaurant de KleineBaron

Tweede keer dat wij er geweest zijn, vorige keer al ontevreden, was nu niet anders. Kinderkaart was niet beschikbaar, moest nog geprint worden. Bediening kon maar half vertellen wat er dan op stond. Het voorgerecht kwam tegelijk met het hoofdgerecht. De inktvisringen waren meer deeg dan inktvis. De sparerips waren niet bijzonder, maar prima. Bediening was vooral met andere dingen bezig. Wij gaan er niet meer heen.

12. Twan's profielfoto
    Twan heeft een recensie geschreven voor Tropisch Huis Prim's

Lekker gegeten roti is enorm goed en de broodjes… probeer het eens. Al 30 jaar klant.

13. Filiz's profielfoto
    Filiz heeft gereageerd op een recensie van Het Zuiden
    Filiz
    Van restaurant

Beste Patricia,
    Leuk dat je ons restaurant afgelopen zaterdag hebt bezocht! Op drukke dagen controleren we 2x de toiletten (1x na de lunch en 1x tijdens het diner). Spijtig dat deze tijdens je bezoek niet fris waren. Alleen met de input van onze gasten kunnen we ons verbeteren. Bedankt voor je recensie en opbouwende kritiek. Vertrouwende je nogmaals in ons restaurant te mogen ontvangen.

14. Rowena's profielfoto
    Rowena heeft een recensie geschreven voor Restaurant de KleineBaron

Hier mini high tea gedaan met gift for you bon ingeleverd. Aan het begin werd gezegd dat mini high tea alleen zoet was en dat we voor 4 euro konden uitbreiden met hartig. Dit hebben we gedaan. Ik vond de sfeer goed, maar de high tea tegenvallen. Ik miste een sandwich bij de high tea. Het was veel bladerdeeg bij hartig en wij vonden de soep niet lekker. De wrap met kip sate vond ik niet zo'n lekkere combinatie. De zoete hapjes waren niet zo bijzonder helaas. Het is een leuke plek maar de high tea kan wel beter. Er werd wel netjes gevraagd of de theepot gevuld moest worden.

15. Patricia van Sambeek's profielfoto
    Patricia van Sambeek heeft een recensie geschreven voor Het Zuiden

Patricia van Sambeek

We waren nog nooit bij Het Zuiden geweest, maar dit is zeker een aanrader! Heerlijk gegeten!
    Klein minpuntje: toilet rook niet fris en zag er niet fris uit. Wel weer gaaf door de vierkante toiletpot....

16. De kam's profielfoto
    De kam heeft een recensie geschreven voor Tafel aan de Gracht

Werden netjes en snel geholpen. Eten prima en voor ons voldoende.

17. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor La Senorita

Ik heb hier afgelopen zaterdag vrijdag gegeten met een grote groep, eten was uitstekend en lekker, uitgebereide variadas met lekkere granddessert!!

Personeel super professioneel en deskundig over tapas en wijnen, zeker aardig en aarader!!!

18. Eva's profielfoto
    Eva heeft een recensie geschreven voor La Senorita

Heerlijk eten en goede bediening erg vriendelijk en zeker aanrader.
    Rustige eetgelegenheid en goede porties prijs/kwaliteit.

19. Rebecca's profielfoto
    Rebecca heeft een recensie geschreven voor El Olivo
    Internationaal Utrecht

Zeer slecht! Kleine porties van slechte kwaliteit, niet restaurant-waardig! Bediening door sikkeneurige en ongemotiveerde ober. Hier komen wij nooit meer.

20. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Irini
    Snackbar Utrecht

Het eten was zelfs voor mijn hond niet te eten.
    Droog, rare smaak.
    De “echte Griek” schaamt zich voor dit eten.
    Nooit meer bestellen wij daar.

21. Mi Li heeft een nieuwe foto
  22. Mi Li heeft een nieuwe foto