Nieuwste foto's in Helmond

Laatste updates in Helmond

1. Djailany's profielfoto

Goedemiddag Johan Hellings,

Wat geweldig om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons restaurant Nastrium. Wat jammer om te lezen dat u het, volgens u, iets te lang heeft moeten tafelen. Wij gaan hieraan werken om het de volgende keer iets soepeler en sneller te laten verlopen.

Hopelijk tot snel!

2. Djailany's profielfoto

Goedemiddag Willy,

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn heel blij om te horen dat je heerlijk hebt gegeten bij ons restaurant The Backyard.

3. Djailany's profielfoto

Goedemiddag Sandy,

Bedankt voor je lovende waardering! We hopen je graag nog een keer te verwelkomen met onze ´goede service´.

Tot snel!

4. Tom-Edwin van Keijzerswaard's profielfoto
    Tom-Edwin van Keijzerswaard heeft gereageerd op een recensie van De Waard

Bedankt voor uw reactie, tot een volgende keer.

5. Ton van der Zanden's profielfoto
    Ton van der Zanden heeft een recensie geschreven voor De Waard

Ton van der Zanden

Met z’n vieren wezen eten, en zondermeer geweldig goed. Goede kwaliteit, ruime gevarieerde keuze, en leuk en correct personeel. Al vele dergelijke restaurants bezocht, maar De Waard staat boven aan. Een echte aanraader.

6. Jelle's profielfoto
    Jelle heeft een recensie geschreven voor Yasas
    Grieks Helmond

Afgelopen zondag 10 december zijn we er gaan eten.

Het restaurant is klein en komt huiselijk over, wij vinden deze sfeer wel prettig. Het personeel is vriendelijk en dringt zich niet op. Op de kaart staat voldoende om uit te kiezen, en de vlees- en ovengerechten die wij kozen waren goed klaargemaakt en smaakten lekker. Ook de prijs is prima.

En anders dan in de onderstaande recensies is geschreven: we werden verwelkomd met ouzo én brood met boter, én we konden pinnen.

Kortom: wij bevelen dit restaurant aan en gaan er zeker nog eens eten.

7. M. Gielen's profielfoto
    M. Gielen heeft een recensie geschreven voor 33 Good Food
    Internationaal Helmond

Hebben lekker gegeten in een sfeervolle omgeving. Goede aanwinst voor Helmond.

8. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor De Schevelingse in-Loop

Hier weer eens lekker gegeten met mijn vrouw, bij binnen komst werden wij hartelijk ontvangen en naar ons tafeltje geleid.

Eerst een aperitief een glas Prosecco en een droge sherry, hier kwam ook het mandje brood met de boter mee.

Bij het bekijken van de kaart, beide besloten voor het Schevelingetjes Menu dit is een formule van kleinere gerechtjes en deze kun je zoveel als je wilt bestellen.

Eerste gerecht, gerookte eendenborst met een rillete van eend, dit was een zeer mooi opgemaakt bordje een was heerlijk.

Tweede gerecht, mijn vrouw een knolselderijsoep met gepocheerde zalmen ik een wildboulion met een truffelroom(en de truffelroom was aanwezig)beide vonden het een lekker soepje.

Derde gerecht nam mijn vrouw de Mosselen met remouladesaus en Andorra frietjes (Andorra frietjes hebben wij voor het eerst in Andorra gegeten het zijn er acht en zijn zou gestapeld twee aan twee en vier hoog) ik had de scampi’s piri piri in hete knoflooksaus ook weer mooie gerechten.

Vierde gerecht was voor mijn vrouw gegrilde zeebaars met een rijk gevuld provencaalse olijfsaus, ik had de wildpeper met rodekool en een aardappelpuree en ik nam bij deze gang de hertenhaas filet met een peertje en onder de filet Witlof, het waren alle drie lekkere gerechten.

Nagerecht voor mijn vrouw koffie en ik een kaas plankje, gewoon lekker.

Bij de eerste gerechten een Chardonay bij de hoofdgerechten rode wijn((Mabis Ripasso).

De opmaak van de eerste gerechtje was gewoon volwaardige gerechten, jammer bij de hoofdgerechten deze waren ook volwaardig alleen de keuze van bord/schaaltje vond ik minder.

9. Koshka68's profielfoto
    Koshka68 heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sicilia

Ik heb er afgelopen zaterdag met mijn vrouw gegeten, en het was voortreffelijk.

Het varkensvlees voor haar, en het lamsvlees voor mij was zoals het hoort te zijn, mals en sappig en een behoorlijk portie. De rode huiswijn dronk ook heerlijk weg.

Het personeel is er vriendelijk en niet opdringerig, en men hoeft niet lang op de bestelling te wachten. Terwijl het restaurant toch bijna vol zat!

Het was voor mij alweer een hele tijd geleden dat ik er gegeten had, maar men heeft nog steeds alles goed op orde.
    Het was ook deze keer weer allemaal top, en zeker de moeite waard om vaker terug te gaan.

10. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Stephanie

Eindelijk even samen met mijn man een kinderloze avond uit eten. Bij T zusje de ultieme avond beleeft niet alleen door het geweldige eten maar ook door de sfeer en juist door de goede service! Hierdoor een heerlijke ontspannen avond gehad. Wij komen zeker snel weer een keer terug.

11. Sandy's profielfoto
    Sandy heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nastrium

Een aanwinst voor Helmond! We hebben een top avond gehad met heerlijk eten en goede service. Een echte smaaksensatie en een must om naartoe te gaan.

12. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft gereageerd op een recensie van Wereldkeuken de Braak

Inmiddels hebben ze wel flink de voorwaarden aangepast betreft jarige eet gratis!
    Klopte eerst ook, maar nu wilde we weer met zn 4e waarvan 1 kind van 10! en moesten gewoon de volle mep betalen voor de jarige job.
    Ik vind dit echt jammer voor gezinnen met kinderen die er nu geen gebruik meer van kunnen maken.
    Wij waren toch met zn 4e, jah sorry we hebben 1 kind van 10 dan telt de aktie dus niet meer helaas.(eerst dus idd wel!).
    Maar hierin is de braak niet de enigste met bepaalde aktie's dat er mensen buiten vallen.
    Dus wij kiezen voortaan voor de iets kleinere Wok/buffet restaurants met normale prijzen.
    Heeft ook met gun factor te maken, zeker klanten die het hele jaar door komen normaal.
    Wij kwamen regelmatig dus niet alleen met verjaardagen.
    Och wok's genoeg

13. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Rest-O-Ricus
    Nederlands Helmond

Zeer leuke mooie en nette zaak. Goede kwaliteit en niet duur. Je kunt merken dat ze kwaliteit verkopen. Twaalf uurtje gehad perfect.

14. Sarah Dirks's profielfoto
    Sarah Dirks heeft een recensie geschreven voor De Rozario

Sarah Dirks

Eerlijk gezegd begrijp ik niet waar de minder goede beoordelingen vandaan komen!
    Ik ben hier vandaag voor t eerst gaan lunchen met een vriendinnetje, Wij vonden t allebei fantastisch!
    We werden door Jermain zelf ontvangen, erg leuk! We gingen voor een 2 gangen lunch, €20 pp incl amuses. Alles was heerlijk, en behoorlijke porties, zeker voor de lunch!
    Klein minpuntje vond ik dat er niet gevraagd werd of er nog wijn bijgeschonken kon worden, bijvoorbeeld een rode wijn bij de eend, maar we hadden er ook geen wijnarrangement bij besteld, dus dat kon ook de reden zijn.
    Wij gaan zeker vaker terug hier!!!

15. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor De Schevelingse in-Loop

Heerlijke gerechten en een geweldige sfeer. Kom snel weer terug.

16. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor De Steenoven

Heerlijk, top service!

17. Barry's profielfoto
    Barry heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Stationneke

Heel erg lekkere eten! Heb altijd begrip voor als het wat langer duurt met bezorgen. Als er soms iets fout gaat is normaal! Mensen zeiken te veel en hebben echt geen respect!

18. Fam: van Mierlo's profielfoto
    Fam: van Mierlo heeft een recensie geschreven voor Wereldkeuken de Braak

Fam: van Mierlo

Heel goed restaurant, het eten was heerlijk en goed.
    Een gezellige sfeer en de bediening was vriendelijk & behulpzaam. Wij komen hier zeker nog terug.

19. RvL's profielfoto
    RvL heeft een recensie geschreven voor Dolce & Gusto

Inrichting was gezellig en knus. Werden goed ontvangen. Het was alleen jammer dat we heel lang moesten wachten op bediening om de bestelling te doen en ook tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Het was op dat moment helemaal niet druk er was maar 1 tafel bezet toen wij binnenkwamen. Bij een hoofdgerecht werden ook de frietjes pas geserveerd toen men al bijna het gerecht op had. Hoop voor U dat dit alles een punt is om erover na te denken.
    Verder hebben we heerlijk gegeten.
    Alle begin is moeilijk.

20. jolanda's profielfoto
    jolanda vindt de recensie door Tim voor Restaurant Roka leuk

Ons favoriete restaurant sinds de opening een paar jaar geleden. Perfecte service en eten altijd fantastisch. Zeer gastvrije bediening. Aanrader.

21. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor Sint Lambert
    Nederlands Helmond

Hier gegeten op een donderdag avond gewoon tussendoor omdat wij hier gewoon goed hebben gegeten in het verleden no nonsens.

Eerst een witte huiswijn en ik een Omer bier, gewoon goede wijn en ik alternatief bier, in plaats van een la Trappe Quadrupel omdat deze te koud stond.

Daarna kwam een broodplankje met een zoute boter en een tapenade.

Het eerste gerecht was voor mijn vrouw een taartje van vis(koud) met onder andere Rijpelaal, zalm, garnaaltjes en salade.
    Ik had een heerlijke wildboullion van gevogelte jonge prei en heerlijke paddenstoeltjes (diverse)gewoon ben ik geen liefhebber van gevogelte maar dit was gewoon lekker.

Mijn vrouw dronk hierbij een witte huiswijn en ik een bier Omer.

Het hoofdgerecht was voor mijn vrouw een moot Zalm(gebakken) met boontjes en uitjes door elkaar met gebakken aardappeltjes, lekkere zalm en een mooi gerecht.
    Ik had de Hazenpeper met een puree met katenspek, spruitjes, en rodekool dit is een gerecht dat men tijdens het jachtseizoen elke dag/nacht mij waker mag maken ik vind dit wel zo lekker, hier dronk ik een lekkere volgens mij een Malbeq.
    Het nagerecht was een Armagnac met koffie, meer ging er niet meer in omdat wij gewoon goed en lekker hadden gegeten.

22. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor New Garden
    Chinees-Indisch Helmond

Wat een drama, afhalen zou een kwartier duren... na 40 minuten nog niet klaar....

23. Noud Rooijackers's profielfoto
    Noud Rooijackers heeft een recensie geschreven voor Charlee Browns Place

Ik was vandaag om 16.30 Uur in het restaurant. Ik kwam toevallig voorbij gelopen. Aan de buitenkant hing de menukaart. Ben naar binnen gegaan om te eten. De gastvrouw verwelkomde mij. Heb míjn eten besteld maar ik ben geen fan van salades. Geen probleem zei de gastvrouw Wilt u misschien éxtra aardappelen en groenten! Gewoon lekker. Goede prijs en nog een betere kwaliteit. Werd nog gewaarschuwd dat alles erg warm was. Gastvrouw kwam nog vragen of alles naar wens was.

Leuk ongedwongen nieuw Italiaans restaurant. Aangename verrassing. Mooie aanwinst voor Stiphout.

25. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor 33 Good Food
    Internationaal Helmond

De bediening erg vriendelijk en de sfeer was heel gemoedelijk. Het restaurant ziet er erg gezellig uit. Ruim opgezet met mooie inrichting. De keuken is ruim en open, het eten is erg lekker, een goede kaart waarbij je keuze genoeg hebt. "Good food 33" is een goede aanwinst voor Helmond!

26. EJ Wooldrik's profielfoto
    EJ Wooldrik heeft een recensie geschreven voor Dolce & Gusto

27. johan hellings's profielfoto
    johan hellings vindt de recensie door johan hellings voor Restaurant Roka leuk

Voor de eerste keer hier gegeten, bij binnenkomst vriendelijk ontvangst en een mooie tafel met zicht op de keuken.

Wij hadden à la carte, 3 gangen.
    Het voorgerecht beide: coquilles met asperges tips met knoflook, chili, gember en soja, mooi en heerlijk gerecht.

Hoofdgerecht mijn vrouw; Gegrilde filet van zeebaars, coquilles knoflook, gember en chilli en vongole met soja.
    Ik had: Bavette van Black Angus en coquilles met Japanse barbecue kruiden.
    Beide hoofdgerechten waren zeer smakelijk en mooi opgemaakt, SUPER.

Nagerecht voor mijn vrouw, Chocolade Brownie, caramel en mochi van kokosijs, voor mij een koffie met cognac.

Bij de gerechten hadden wij een Pinot Grigio, een mooie witte wijn (fruitig) en ik had nog een rooie wijn bij de Bavette.

Tot de volgende keer.

Hier op zaterdagavond met de kinderen gegeten, vriendelijk ontvangst en werden netjes naar onze tafel begeleid.

Het is een mooi restaurant geworden wij waren er jaren geleden ooit eens geweest nu een mooie lichte eetgelegenheid jammer van de akoestiek deze was later op de avond toen het behoorlijk vol zat niet zo fijn(lawaaierig) daarom bij sfeer slechts een 7.

Bij ons aperitief vier mooie amuses, wij gingen voor de zes gangen, wat achteraf niet zo slim was, met bijpassende wijnen was wel een goede keuze.

Eerste gerechtje was makreel met divers wijze Radijsjes mooi opgemaakt gerechtje.

Het tweede gerechtje was Schol met Rijpelaal gelakt, dit was een zeer lekker gerecht.

Derde was Coquille met? Jammer dat het slechts een Coquille was, heerlijk.
    Vierde was de varkensprocureur met gele curry heerlijk maar in de portie’s zat veel verschil mijn zoon had zo weinig dat hij nog wat van zijn zus kreeg, jammer.

Het vijfde was dry Aged Lende was goed met een zeer mooie jus.

Als laatste was twee maal kaas en tweemaal dessert, beide waren mooie en lekkere gerechten.

Als afsluiter een koffie en een Cognac.

De eigenaar kwam ook nog even aan tafel, de gastvrouw hebben wij niet meer gezien, de bediening is jong maar dit is geen probleem ze kennen hun taak zeker de sommelier, ze kunnen zich makkelijk meten met de restaurant Seven en De Rossario.

Wij kommen nog graag eens terug, maar nemen dan geen zes gangen meer, reden de tijd wij waren voor zeven uur in het restaurant en na twaalf uur pas weg en dat lag aan de vrij lange tijd tussen de gangen door, er was zelf een stel dat tussen elke gang ging roken.

29. Elly Arts's profielfoto
    Elly Arts heeft een recensie geschreven voor Charlee Browns Place

Prima gegeten, drie gangen keuzemenu, voor mij prettig dat je ook kon kiezen voor een seniorenmenu, ongeveer € 10 goedkoper maar ruim voldoende.
    Inrichting gezellig en bediening goed.