Nieuwste foto's in Helmond

Laatste updates in Helmond

1. Marloes's profielfoto
    Marloes heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Vanavond heerlijk gegeten bij La Cubanita Helmond. Vriendelijk personeel en het eten dik in orde.

2. Marianne Brugmans's profielfoto
    Marianne Brugmans heeft een recensie geschreven voor Zien
    Nederlands Helmond

Marianne Brugmans

Slechte en onsympathieke ontvangst. De kale en niet uitziende tosti binnen 5 minuten op tafel. De tosti was lauw bijna koud, ham met een grijze rand, leek of het een ingevroren tosti was. Deze hebben wij eraf gehaald. Bahhhh! Niet te eten en dat voor €5,50. De kaas in de tosti was nergens te vinden was. De thee was lauw.
    Na onze opmerking bij het af willen rekenen, reageerde de serveerster zonder je aan te kijken hoeveel we af moesten rekenen.
    Toiletten! Om 11.00 uur in de ochtend tissue bakje op het toilet was meer dan vol. Er lagen druppels op de bril van het toilet en op de grond. We hebben het gemeld. Het antwoord was dat ze het even zouden navragen in de open keuken. Nooit meer!

3. Frank Laenen's profielfoto
    Frank Laenen heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Frank Laenen

Leuke ongedwongen sfeer, attente vriendelijke medewerkers en gastvrouw, uitgebreide keuze, heerlijk gegeten, chardonnay was een topper, prima prijs/kwaliteit, kortom dikke aanrader!!

4. Mark Berendsen's profielfoto
    Mark Berendsen heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Mark Berendsen

Een perfecte avond met lekkere tapas en fijne bediening. Aanrader!

5. r. niesing's profielfoto
    r. niesing heeft een recensie geschreven voor Wereldkeuken de Braak

r. niesing

Voor de derde keer op rij ervaren wij de biefstuk (angus beef) dat deze bijzonder taai is. In het verleden was dit nooit een probleem. Hopelijk is dit in de toekomst opgelost.

6. freddie bergmans's profielfoto
    freddie bergmans heeft een recensie geschreven voor Big Snack Tasty

Gezinsdeal zijn uitverkocht nu vragen ze bijna 2,50 voor 1 frikandel.

7. jasper's profielfoto
    jasper heeft een recensie geschreven voor Wokkie & Snackie

Weinig uitleg over de gerechten. Mogelijkheid om zelf noodles samen te stellen, maar de uiteindelijke maaltijd bevatte de verkeerde (en weinig!) groenten. Ik lust geen champignons, maar die zaten er juist wel door. Wortels ontbraken juist...
    Geen statusupdate over je bestelling, dus geen idee wanneer deze komt. duurde uiteindelijk iets meer dan een uur. Op mail wordt niet gereageerd, en de telefoon werd niet opgenomen.
    Al met al een niet al te beste ervaring. Wat mij betreft te duur voor wat je ervoor krijgt.

3,5
  8. Joep's profielfoto
    Joep heeft een recensie geschreven voor De Smuller

Ik snap dat het niet eerlijk is dat wij niet onze naam invullen, maar om vervolgens geen geld terug te willen geven en vervolgens het munt geld in ons gezicht gooit is zeer onprofessioneel. Ik vindt het niet normaal werk zelf ook in de horeca, klant is koning.

2,6
  9. Serhat's profielfoto
    Serhat heeft een recensie geschreven voor Istanbul

Kapsalon kipfilet besteld.
    Deze was alles behalve lekker, friet was nat doorweekt met gebrande en oranje gekleurd vet erdoor, kip was vies. Ik heb het zo de prullenbak ingegooid.

10. Jan en Bep van Kempen's profielfoto
    Jan en Bep van Kempen heeft een recensie geschreven voor De Traverse
    Internationaal Helmond

Jan en Bep van Kempen

Eerste kerstdag hebben wij met diverse personen deelgenomen aan de kerstbrunch. Wat een verademing! Het was een geweldige brunch, zeer uitgebreid met heel veel hartelijkheden en lekkernijen. De gehele brunch werd ondersteund door fantastisch personeel in een prachtige ambiance. Bravo de Traverse Helmond. U zult ons zeker vaker zien!

11. Joke van Mierlo's profielfoto
    Joke van Mierlo heeft een recensie geschreven voor Bella Amica

Voor die keer dat ik pizza eet veel beter dan bv domino's. Sappige ananas en lekkere shoarma op pizza. Ook veel beleg. En vriendelijke bezorger ook om kwart voor 1 s'nachts en bij -8 graden. Gooide pizza niet zomaar in mijn handen. En 2 sausjes er gratis bij. Alleen prijzig maar wel waard voor die keer dat ik pizza eet.

12. Alexander Maatje's profielfoto
    Alexander Maatje heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Alexander Maatje

Mooie sfeer, vriendelijk personeel en lekker eten

13. Viktor's profielfoto
    Viktor heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Helmond

Vandaag voor een grote groep gasten eten besteld en het viel bij niemand in de smaak. Heel vreemd, want lange tijd geleden was het hier nog prima. De kleine loempia's zonder vulling en taai deeg (geen filodeeg), ku lo kai en garnalen met een hele dikke zachte broodkorst. Ku lo kai ook nog eens erg zompig, want zat in een bak met vruchten. Babi pangang had een erg vreemde smaak en een vreemde nasmaak. Kerrie met kip had weinig (kerrie) smaak en totaal geen pit.
    Erg jammer dit, het is toch een domper voor de gasten en zonde van het geld!

14. D.Kessels's profielfoto
    D.Kessels heeft een recensie geschreven voor Paul en Riet

Dit is typisch zo'n restaurant wat wel wat aandacht kan gebruiken.
    Een grondige inspectie of voeding en warenwet, zou hier niet verkeerd zijn.

De kwaliteit, de versheid, de bereiding, en het uit serveren van de "maaltijden" verdient heel veel aandacht!

Voor ons nooit meer.

1,1
  15. Fam peeters's profielfoto
    Fam peeters heeft een recensie geschreven voor Eethuis Cyprus

Fam peeters

Wij zijn al zo'n 25 jaar klant, maar ze vergeten steeds vaker, keer op keer de "te goed"bonnen, bij te voegen. Bovendien worden ze veel te duur, gisteren een één persoons mix schotel met 3 soorten vlees, 30 euro, wel verzorg dan, dus dit was de laatste bestellen na 25 jaar helaas…

16. Remy's profielfoto
    Remy heeft een recensie geschreven voor Zevki Sefa

Afgelopen zaterdag met 5 personen gegeten.
    Eten was lekker en voldoende. Zeer leuke bediening en snel. Gastheer was echt een gentleman en heeft ook uitleg gegeven van de Turkse gerechten.

17. Vinken's profielfoto
    Vinken heeft een recensie geschreven voor Zien
    Nederlands Helmond

12 uurtje de luxe gehad ontzettend lekker en heerlijk gegeten top.

• Eindcijfer 9,5
  18. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Zevki Sefa

Wij waren met 16 personen.
    Moesten lang wachten op het eten.
    Het eten (voor, hoofd, en nagerecht) was koud het vlees was taai en teweinig.
    Dus prijs kwaliteit komen niet overeen..
    (Bediening was wel vriendelijk).

1,6
  19. Cafetaria Brouwhorst's profielfoto
    Cafetaria Brouwhorst heeft gereageerd op een recensie van Restaria Brouwhorst

Beste Judith,

Bedankt voor het delen van uw recensie.

Zoals ik het lees trekt u graag het hele verhaal naar uw kant.
    Heeft het nog wel nut om te reageren op een half a4'tje aan klachten? Terwijl wij vanaf het eerste moment bereid waren om het met u op te lossen.

Toen wij u een flesje cola ter compensatie gaven zie ik nergens in uw tekst terug op wat voor asociale manier u uw stem verheft tegen ons personeel en vervolgens zelf begon tegen de eigenaar.

Waar het bij dit verhaal om gaat is dat wij normaliter helemaal niet flauw zijn in het sluiten van compromis, maar u het in deze situatie echt voor uwzelf heeft verpest.

20. Judith's profielfoto
    Judith heeft een recensie geschreven voor Restaria Brouwhorst

Erg harde snacks.
    Speciaal saus zat niet op de snack maar lag door het hele zakje.
    Friet niet gaar én koud.
    Direct gebeld. We konden zelf niet terug ivm werk.
    Nieuwe friet en snacks beloofd.
    Helaas niet gekregen. Omdat de eigenaar na een week toch vond dat alleen de friet niet betaald hoefde te worden.
    Eigenaar is overigens een erg onprettige man die direct met zijn vinger begon te wijzen.
    En nog iets van een paar maanden terug erbij haalde. Toen waren ze de helft van mijn bestelling vergeten. En wilde toen 1 flesje cola ter compensatie geven. Ik gaf toen aan dat ik dat t erg weinig vond. Omdat we wel twee keer op en neer moesten en de helft van het gezin dus al gegeten had toen de anderen pas hun snacks kregen.
    Kortom genoeg andere cafetaria s met betere service, vriendelijker personeel en lekkerder eten.