Nieuwste foto's in Helmond

Laatste updates in Helmond

1. Jacques Naus's profielfoto
    Jacques Naus heeft een recensie geschreven voor Zien
    Nederlands Helmond

Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten.
    We komen hier vaak omdat ze hoofdzakelijk met verse producten werken.
    De prijs-/kwaliteitsverhouding is perfect.
    De bediening is goed en vriendelijk.

2. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Griek

Vriendelijk personeel en lekker eten. Goede prijs/kwaliteit. Echt Grieks sfeertje, gezellig.

3. Lady's's profielfoto
    Lady's heeft een recensie geschreven voor De Stadskamer

2× Met de deal 'all you can lunch' gegeten. Heel goed verzorgd en erg leuke nette meiden in bezorging. Genoten!

4. Anke's profielfoto
    Anke heeft een recensie geschreven voor La Piazza
    Italiaans Helmond

Wij komen al vanaf het beging bij deze pizzeria. Wekelijks haalden wij hier een overheerlijke pizza.
    Nadat we verder weg zijn verhuisd komen we hier toch nog af en toe even lekker eten.
    Het blijven de lekkerste pizza's en na de verbouwing is het restaurant erg sfeervol geworden.
    Een echte aanrader!

5. Roxsy's profielfoto
    Roxsy heeft een recensie geschreven voor Bella Amica
    Italiaans Helmond

Wanneer je om 16.45 besteld en om 18.10 je eten krijgt, merkt dat het koud is en meteen op belt. Dan krijg je als klant zijnde niet eens een oplossing. Na een hele discussie krijg je als antwoord” we bezorgen eigenlijk niet in Aarle-Rixtel en het is druk” uiteindelijk na het spreken van de manager/leidinggevende zegt hij ons toe om nieuw eten te leveren. Om 19.45 belde ik om te vragen waar het warme eten blijft. Op dat moment breekt mijn klomp “u moet het zelf maar ophalen” ik gaf daarop aan dat dit niet gaat want ik heb geen vervoer. Een verdere oplossing hadden ze niet en de verbinding werd verbroken.
    Dit kan toch niet!!
    Als je warm eten besteld dan hoor je dat te krijgen en geen smoesjes over de bezorging. Er zijn foute gemaakt en dat hoort men te corrigeren.
    Het nieuwe eten ophalen was voor ons geen optie. Uiteindelijk hebben we ergens anders besteld. Wij woonde eerst in Helmond, bestelde altijd daar. Nu zijn ze ons als vaste klant in ieder geval kwijt.
    Deze “klantvriendelijkheid” heb ik nog nooit mee gemaakt in Mn leven.

6. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Epsilon
    Grieks Helmond

Uitstekend eten bediening en sfeer. Alles ziet er zeer netjes uit.

7. fam. uit Rosmalen's profielfoto
    fam. uit Rosmalen heeft een recensie geschreven voor Belcapo

fam. uit Rosmalen

Heerlijk gegeten en zeker niet standaard!
    Gisteravond hebben wij met ons gezin voor het eerst gegeten bij Belcapo. Onze verwachtingen waren hoog, maar werden overtroffen. Het is niet alleen allemaal van hoge kwaliteit, maar ook worden echt leuke gerechten geserveerd die ook nog eens mooi geserveerd worden. De aperitivo is een echte aanrader! Niet zoals op de kaart staat `een borrelplank´, maar meerdere plankjes met diverse bijzondere hapjes die na elkaar op tafel verschijnen. Heel erg lekker is ook de focaccia. We hadden daarna allemaal iets anders besteld. Voor een toetje was geen ruimte meer. De bediening en sfeer maakten het verder tot een heel gezellige avond. We komen zeker terug.

8. Het Schip heeft een nieuwe foto
  14. Het Schip heeft een nieuwe foto
  15. Wouter de Vree's profielfoto
    Wouter de Vree heeft een recensie geschreven voor Belcapo
    Italiaans Helmond

Italiaans, maar nèt iets anders. Heerlijk gegeten. Prima sfeer. Prettige ontvangst en vriendelijke bediening. Een aanwinst voor Helmond.

16. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor Belcapo

Marjolein

Heerlijk gegeten en een hele lieve dame!

17. Dolf's profielfoto
    Dolf heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Helmond

Eten is van goede kwaliteit en de bediening is erg vriendelijk. Aanrader.

18. Hank's profielfoto
    Hank heeft een recensie geschreven voor New Garden
    Chinees-Indisch Helmond

Ik ga er altijd heen om af te halen. Ik vind het de beste in de omtrek. Zeker gezien de prijs en kwaliteit.

19. Jules's profielfoto
    Jules heeft een recensie geschreven voor De Pastoor
    Internationaal Helmond

Prijzen zijn laag, kwaliteit ook. Bediening niet al te vriendelijk en soms ronduit onhandig (drie kommen soep op tafel zetten en dan weer weghalen om ze op een andere tafel re zetten). De tonijnsteak was koud van binnen. Kan natuurlijk niet, maar werd gelukkig snel opgelost.

20. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Portugal Mar

Zeer slecht bediening die haar vak niet verstaat in een ongezellig ingerichte ambience. Eten is niets apart en de vis zelfs erg vet. Nagerechten op de kaart waren niet voorradig. Nee voor ons geen herhaling. Wij aten a la carte maar helaas moesten er veel gerechten een dag vooraf al besteld worden en dat is lastig als je voor de eerste x komt. Tip laat gasten op internet kijken wanneer ze telefonisch reserveren.

21. Helma's profielfoto
    Helma heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sicilia

Heerlijk gegeten perfect gegrilde ossenhaas heerlijke aglio e olio spaghetti.
    Je waant je echt in italie ga zo door.

22. Thea's profielfoto
    Thea heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nastrium

Warm welkom… heerlijke huiswijn… supervriendelijke bediening… gastvrij… en wat natuurlijk heel belangrijk is… het eten… mooi uitgeserveerd en werkelijk GEWELDIG lekker… Een genot om hier te mogen gaan eten… T O P.…

23. Tobias's profielfoto
    Tobias heeft een recensie geschreven voor La Bocca
    Italiaans Helmond

Een stukje Italië in Helmond. Met een echte hout gestoken pizza oven wow. Een super gezellige ambiance die in de toekomst nog wordt uitgebreid met een grand cafe. Echt een aanrader voor iedereen die van Italiaans eten en drinken houdt.

24. Lidwien Zieltjens's profielfoto
    Lidwien Zieltjens heeft een recensie geschreven voor Belcapo

Lidwien Zieltjens

Gisterenavond zeer lekker en uitgebreid gegeten. Gastvrije bediening! Prachtig restaurant met zeer goed Italiaans eten. Niet duur!

25. Erwin gabriel's profielfoto
    Erwin gabriel heeft een recensie geschreven voor Kwan kookt Thais

Erwin gabriel

Super lekker en echt Thais gegeten. Het was onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat we hier hebben gegeten.
    Het enige min puntje is dat het restaurant plaats bied voor ongeveer 30 personen en het een beetje krap zitten is maar eigenlijk had dat ook weer iets echt Thais dus ook zeer gezellig.

26. CindyClaassen's profielfoto
    CindyClaassen heeft een recensie geschreven voor Op Suyt

Het eten was goed maar voor de bediening zijn er redelijk wat verbeterpunten:
    De bediening was nors en had geen aandacht voor de gasten. Als je iets wilde bestellen moest je erg lang wachten en je werd steeds genegeerd als je je vinger opstak om ze te wenken. Gasten liepen dan zelf naar de bar om hun vraag te stellen.
    Wij bestelden en stokbroodmandje maar daar moesten we een half uur op wachten. We ontvingen dit tegelijk met de soep waar ook stokbrood bij zat. Het was fijn geweest als het stokbrood wat eerder zou zijn gekomen of als ze hadden verteld dat er bij de soep ook stokbrood zat. We legden de lepel van de soep neer en direct werd de tafel leeggehaald en binnen 1 minuut stond daar het hoofdgerecht. Althans, een deel ervan want de friet ontbrak. Daar moesten we 2 keer om vragen en uiteindelijk kregen we 1 portie voor drie personen toen we ons hoofdgerecht bijna op hadden. Op de menukaart stond dat elk hoofdgerecht met friet geserveeerd zou worden maar de ober zei op norse toon: U had aardappelpuree dus u krijgt geen friet... Zet dat dan niet op de menukaart! Soep van de dag was op, de prijs van de vis van de dag was niet bekend en de rekening werd samen met de pepermuntjes letterlijk op je tafel gekwakt zonder ook maar een woord te zeggen.
    Een van de obers had zo'n sterke rookgeur dat je het steeds rook als hij langs je tafel liep. Voor niet rokers is dat erg onprettig maar ook als roker was dat niet fijn. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar ondanks de kwaliteit van het eten.

27. Irem's profielfoto
    Irem heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo
    Sushi Helmond

Het was erg lekker, alleen tafels staan erg dicht op elkaar. Dat is wel wat minder. Voor de rest prima tentje!