Nieuwste foto's in Helmond

1. Bouters's profielfoto
    Bouters heeft een recensie geschreven voor 33 Good Food
    Internationaal Helmond
    Vertaal van English naar Nederlands

Mooie uitgebreide kaart met zowel gewonere en goedkopere gerechten als luxueuzere en duurdere gerechten. Aanbod in drinken was ook ruim en weldoordacht. Gerechten zijn compleet en niet alles standaard met friet (zoals het altijd is), maar met bijpassende producten als een puree en/of sla.
    Alle gerechten met zorg gemaakt en dat is er aan af te zien. Veel gerechten worden in huis gemaakt vertelden ze ons. Zo worden de spareribs zelf gemarineerd enzo. Kortom, heerlijk gegeten!

2. Marco van Doorn's profielfoto
    Marco van Doorn heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nastrium

Marco van Doorn

Een parel (kleine verwijzing naar de amuse) in het Brabantse land. Een culinaire beleving op hoog niveau. Gastvrijheid ten top en personeel zeer goed op de hoogte van spijs en wijn. De chef weet zeer subtiel de oosterse en westerse keuken te combineren tot iets unieks. Ster waardig.

3. Luc ×sandra's profielfoto
    Luc ×sandra heeft een recensie geschreven voor Yasas
    Grieks Helmond

Luc ×sandra

Klein gezellig super goede bediening en lekkere kaart niet prijzig 😋
    Uit België

4. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor LKKR & ZO
    Lunchroom Helmond

Wilde even snel iets eten. Schrok van de prijzen. B.v. 8 euro voor een tosti?? Drinken werd wel gebracht maar bestelling voor het eten werd niet opgenomen. Bezoekers die veel later aankwamen zowel binnen als buiten werden sneller geholpen. Twee bezoekers hadden zelfs al soep voordat bestelling werd opgenomen. Tegen de tijd dat de bestelling wel werd opgenomen heb ik vriendelijk bedankt, mijn drinken afgerekend en ben vertrokken. Serveerster was pissig maar ik ook!

5. Patrick Faas's profielfoto
    Patrick Faas heeft een recensie geschreven voor Epsilon

Patrick Faas

Wij komen wekelijks in dit geweldige restaurant en het blijft gewoon geweldig! Dit zijn zulke lieve mensen en luisteren naar de klanten om hun producten te blijven verbeteren. Waar vindt je dit nog! Ga zo door. Tot gauw 🤩

6. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo

Eten altijd goed
    Bediening is geweldig!
    Personeel werkt hard en is vriendelijk.
    Het enige kleine puntje wat wij minder fijn vinden is dat het zo vol staat met tafels dat je letterlijk met het bord van de buurman mee kunt eten. Doet de sfeer niet goed vind ik. Iets minder vol zou fijner en minder hectisch zijn.
    Verder alles top!!

7. Hans Droppert's profielfoto
    Hans Droppert heeft een recensie geschreven voor Loro Blonyo
    Indonesisch Helmond

Loro Blonyo is een nieuw Indisch restaurant in Helmond. De krantenartikelen beloofden heel wat, dus we gingen er direct naar toe. Het pretendeerde de echte Indische keuken te hebben.
    Allereerst het eten: we hadden vooraf loempia's. De sambal was goed, maar de loempia's waren vrij taai en weinig smaak. De lemper met tonijn was ook vrij smakeloos.
    De daging smoor was redelijk, maar de smaak was tamelijk vlak. We hebben zowel in Indonesie als in Nederland veel beter gehad.
    De service was erg zwak. Geen aandacht voor gasten.
    De entourage is niet bijzonder helaas.
    Een dessert hebben we maar niet genomen.

8. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Kasteelpoort
    Internationaal Helmond

Aandacht maakt alles mooier… en beter!
    De presentatie en smaak van gerechten zijn prima. De locatie is prachtig. De algehele service en de wijze van benadering bij ontevredenheid over het eten laat te wensen over. Meer klant- en servicegerichtheid en klantvriendelijkheid zou op zijn plaats zijn. Dit heeft bij ons tot een onprettige nasmaak van ons avondje uit gezorgd, jammer!

9. Toon's profielfoto
    Toon heeft een recensie geschreven voor Epsilon

Prima Griek,

Wij waren blij verrast, smaakvol eten en vriendelijke bediening. De kok kwam zelf het eten aan tafel serveren.

10. Maya's profielfoto
    Maya heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria De Wal

Ben je dan zelf daarover ook wel duidelijk geweest naar ze, ipv alleen vragen om meenemen? Heb nog nooit problemen gehad als ik in t cafe ernaast zit en mn eten daar wil opeten.
    En misschien iets om over na te denken, serieus is een ander begrip dan chagrijnig, zeker met drukte.

11. Alwin Klomberg's profielfoto
    Alwin Klomberg heeft een foto toegevoegd van La Piazza
    Italiaans Helmond
  12. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van La Piazza

Hey Alwin!

Het cijfer voor prijs/kwaliteit heb ik even voor je weggehaald. Laat gerust weten via een nieuwe reactie (of eventueel via info@eet.nu) welk cijfer je hier graag voor wilt geven en dan pas ik het zo snel mogelijk aan!

Groetjes,
    An
    Redactie Eet.nu

13. Alwin Klomberg's profielfoto
    Alwin Klomberg heeft gereageerd op een recensie van La Piazza

De prijs kwaliteit, is bij nader inzien, nu wel meer dan een 6.

Zo goed, Mieke?

14. Alwin Klomberg's profielfoto
    Alwin Klomberg heeft een recensie geschreven voor La Piazza
    Italiaans Helmond

Toppie restaurant. En toppie bediening.

15. I.'s profielfoto
    I. heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo
    Sushi Helmond

We gingen iedere maand wel een keer sushi eten dat het een "vreetschuur"is geworden namen we op de koop toe. De sushi was heerlijk! Maar nu hebben ze opeens een nieuwe kaart. Alle vertrouwde lekkere sushi's zijn verdwenen en er zit opeens bijna overal roomkaas in. Erg jammer. Hopelijk krijgen ze meer klachten zodat de oude kaart weer terugkomt. Zonder allemaal moeilijke dingen (zalm met munt?) maar gewoon heerlijke sushi…

16. Welkom Thuis heeft een nieuwe foto
  17. Welkom Thuis heeft een nieuwe foto
  18. Welkom Thuis heeft een nieuwe foto
  19. Welkom Thuis heeft een nieuwe foto
  20. Arno van Deurzen's profielfoto
    Arno van Deurzen heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo

Arno van Deurzen

We hebben er heerlijk gegeten, de bediening verloopt soepel en snel en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader.

21. F's profielfoto
    F heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo
    Sushi Helmond

Sushi eten bij de mojo is qua prijs kwaliteit prima!
    Het eten is voortreffelijk en goed bediend, echter de entourage begint echt op een grote vreetschuur te lijken. Druk en de tafels te dicht bij elkaar.
    Dat is jammer, want toen MOJO startte was dat allemaal wat rustiger en beter ingedeeld.

22. josée van lierop's profielfoto
    josée van lierop heeft een recensie geschreven voor Wereldkeuken de Braak

josée van lierop

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede kwaliteit eten. Groot assortiment. Kindvriendelijke omgeving en kindvriendelijke gerechten.

23. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Portugal Mar

Slechte service en geen lekker eten. Eten leek uit potjes te komen weinig smaak. Bediening was nergens te bekennen. Nooit meer.

1,7
  24. Tim Trust's profielfoto
    Tim Trust heeft een recensie geschreven voor Cafetaria de Smuller

Tim Trust

De wachttijden zijn lang, de friet is slap en klef gebakken en de snacks smaken soms raar. Toen ik hier een opmerking over maakte kreeg ik als antwoord; ‘Er is niks mis met de kroket, het zal wel aan u liggen’. De cafetaria heeft slechte openingstijden. De prijs die ze vragen voor een frietje en een snack is echt absurd. Al met al zou ik iedereen afraden om er heen te gaan, er zijn genoeg andere cafetaria’s in de regio die veel beter zijn in alle opzichten.

25. Donald's profielfoto
    Donald heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Wal

Ik kom hier al jaren regelmatig steppegras eten met de kinderen.
    Maar als je dan een x vraagt met het super warme weer of je steppegras mee kan nemen (en ja ik weet dat dit normaal niet kan) om aan de overkant op het terras (waar cafe-eigenaar mee akkoord was) te eten zijn ze te beroerd om met de klant mee te denken.
    Zoals al meerdere mensen aangeven hieronder: erg onvriendelijk en nors personeel.
    Voor ons in ieder geval de laatste x hier, ik rijd nog liever 20 km. Verder om steppegras te gaan eten.
    TIP: als je de hele dag met een chagrijnig gezicht wilt werken, ga dan niet in de horeca werken.