Nieuwste foto's in Helmond

Laatste updates in Helmond

1. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Helmond

Weekmenuutje gehaald. Zonder meer lekker en veel. Aanrader!

2. T vd Heuvel's profielfoto
    T vd Heuvel heeft een recensie geschreven voor New Garden
    Chinees-Indisch Helmond

T vd Heuvel

Al jaren gaan wij Chinees afhalen bij New garden tot mijn verbazing moest ik 50 cent afhaal service betalen op een bedrag van 93.50 Dit gaat mij echt niet over die 50 cent maar het principe als ik een loempia afhaal hoef ik dat toch ook niet te betalen.

3. Harrie Heesterbeek's profielfoto
    Harrie Heesterbeek heeft een recensie geschreven voor 33 Good Food

Harrie Heesterbeek

Normaal eten wij daar regelmatig, nu laten we bezorgen!
    Hoge kwaliteit is altijd gewaarborgd
    Als iemand in Helmond een ster verdiend is het 33 Good Food en crew!!

4. oswald's profielfoto
    oswald heeft een recensie geschreven voor Aspendos

Bij aspendos bestel je een maal saus via het rechtstreekse menu en bijvoorbeeld twee extra saus. Dan krijg je vanwege de bezuinigingen 2 maal saus. De porties zijn ook erg karig voor de prijs die je betaald. Het eten is wel goed maar de hoeveelheid naar verhouding van de prijs is erg weinig.

5. Jeroen Buijs's profielfoto
    Jeroen Buijs heeft een recensie geschreven voor Mostar Grill

Jeroen Buijs

Super lekker, goede porties en binnen een half uur bezorgd. Echt top!

6. C's profielfoto
    C heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo

Wij hebben om 17:15 besteld, het is inmiddels 19:20 en we hebben nog niks ontvangen. Ze zijn niet bereikbaar en de status van het eten staat al ruim 2 uur op “Word bereid”.
    Het mag dan druk zijn, maar dit slaat echt alles!

7. Ferry Bressers's profielfoto
    Ferry Bressers heeft een recensie geschreven voor Schevelingen

Ferry Bressers

Zojuist eten afgehaald waarna je het hoofdgerecht in de oven op kunt warmen.
    Carpaccio, zalm, ossenhaas, gegrilde zeebaars; het was echt heerlijk(!) en ruim voldoende.
    Kwaliteit top!
    Een echte aanrader ... smakelijk eten!

8. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor 't Huukske
    Internationaal Helmond

Vandaag een bestelling gedaan, waarbij op het moment van bestellen min. 35 minuten bezorging stond. Direct na betaling een SMS ontvangen dat het ca. 90 minuten ging duren. Vervolgens direct gebeld naar hen, waarbij ze me wisten vertellen dat het ca. 30/45 minuten zou duren. Vervolgens word ik ineens gebeld dat de satésaus op is, na 45 minuten, prima dat kan maar ik wil wel mijn eten. Inmiddels 1,5 uur aan het wachten op mijn eten, netjes gebeld en een echt vervelende dame aan de telefoon die niet eens normaal kan communiceren. Moest maar een mail sturen naar thuisbezorgd om mijn geld terug te krijgen, want de bezorger kwam mijn eten niet meer brengen.

9. Ton van der Heyden's profielfoto
    Ton van der Heyden heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Enfes

Ton van der Heyden

Voor 20 euro pizza besteld. Met dubbel saus en geen saus bij aflevering. Ik ga bellen en krijg een grote mond dat ze het druk hebben en dat ik dan maar niet meer moet bestellen en ik ben verdorie een vaste klant

10. ossie's profielfoto
    ossie heeft een recensie geschreven voor Aspendos

Goed eten. Maar de afstand van helmond naar deurne is jammer genoeg iets te groot. Het eten word koud. Aangezien de kwalliteit in deurne bij diverse shoarmazaken te wensen overlaat zou ik graag willen dat bijvoorbeeld aspendos helmond eens kijkt of er een plekje vrij is in deurne. De kwalliteit van deze eetgelegenheid is zeer goed.

11. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Toohet

Het eten is altijd enorm lekker. Vers, en nogsteeds warm toen ik thuis kom. Ondertussen een gewoonte om 's zondags een frietje te gaan halen met de familie
    Het duurt af en toe wel redelijk lang voordat ik mijn eten krijg, maar dat zal natuurlijk vooral liggen aan de drukte rond etenstijd.
    De sfeer in de frietzaak was erg prettig. Als het rustig is wordt er altijd een gezellig praatje gemaakt. Tegen de latere avond vaak een muziekje, wat er prettig is.
    De prijzen zijn in vergelijking met andere frietzaken erg goed. Voor een kleine hoeveelheid geld kan toch een heerlijk avondeten worden gekocht.
    Ik ben erg tevreden!

12. Judith's profielfoto
    Judith heeft een recensie geschreven voor De Vijfhoeck

Heerlijk gegeten! Ondanks dat we niet kunnen zien hoe lang het duurt, voordat het eten bezorgd wordt, is het heerlijk en goed heet. Graag tot een volgende keer!

13. Judith's profielfoto
    Judith heeft een recensie geschreven voor Wokkie & Snackie

Ze waren zelfs eerder aan de deur, dan aangegeven. Het eten was lekker. Graag tot een volgende keer!

14. Lavendelheide 5's profielfoto
    Lavendelheide 5 heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Enfes

Lavendelheide 5

Lange tijd goed gegeten.
    Laatste tijd minder.
    Onvriendelijk personeel in zaak.
    Bezorger top vent.
    Eten over het algemeen goed.
    Prijzen wisselen per bestelling.
    Onvriendelijk met name aan de telefoon.
    Eten koud of lauw.

15. Homan's profielfoto
    Homan heeft een recensie geschreven voor Restaurant Roka

Kerstdiner besteld en eigenlijk geen idee wat we konden verwachten gezien de coronabeperkingen en het zelf verder bereiden van de gerechten. De bijgeleverde info hierover was perfect te volgen waardoor we van een zeer smakelijk kerstmenu hebben genoten.
    Alle waardering voor het hele team om in deze donkere tijden voor een culinair hoogstandje en lichtpunt te zorgen. Het is nu al een geslaagde kerst.

Dank hiervoor.

16. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Smulhoek

De beste friettent in ja je leest het goed Nederland!!

1. gezellige bediening
    2. erg sociaal
    3. heerlijke friet
    4. heerlijke snacks
    5. nooit te zuinig opgeschept

Een probleem maar dat was te verwacten vaak druk.
    Maar zeker de moeite waard om te wachten.

Gewoon top top en nog eens top ga zo door.

17. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Friture Zaal Adelaars

Friet koud, snacks te lang gebakken, loepiaatjes slap… het gaat de verkeerde kant op.

18. Nina Welten's profielfoto
    Nina Welten heeft een recensie geschreven voor Wokkie & Snackie

Normaal nooit geen problemen, maar vanavond was het echt belabberd.. 2 wokkies besteld en een kipsaté schotel met nasi. De kipsaté schotel ontbrak bij de bestelling, meteen aan de bezorger aangegeven en daarna ook even voor gebeld. Daarnaast klopte de inhoud van 1 wokkie ook niet en dus ook even voor gebeld. Kon mijn zin nog niet eens afmaken aan de telefoon want ze wist dit al. Vervolgens hebben we weer 40 minuten kunnen wachten op ons eten. Eindelijk ontvangen was de wokkie smakeloos en kreeg ik varkenssaté ipv kip. Wat ook raar was, is dat ze de ‘verkeerde’ wokkie weer mee terug wilde nemen. Daarnaast kregen we niks anders daarvoor in de plaats als bedankje oid (lijkt mij wel zo netjes al bedrijf). Slechts een snelle sorry aan de deur kwam er van af..... echt enorm jammer, niet van ze gewend maar dit was toch echt wel absurd!

19. Fabian van de kerkhof's profielfoto
    Fabian van de kerkhof heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Smulhoek

Fabian van de kerkhof

De beste frietzaak van Nederland.
    Andere frietzaken in de buurt zijn niks vergeleken onze oude vertrouwde Smulhoek.

De zaak van buiten lijkt misschien niet al te best maar zodra je er naar binnen loopt ruik je de lekkere geur van vers gebakken friet en zie je de eigenaressen Multitasken. Friet bakken en een gezellig praatje maken met de vaste klanten. Gierig zijn ze er zeker niet twee euro friet kun je met drie man van eten. En het allermooiste als je een combi zonder curry besteld krijg je er toch gewoon curry bij. Ook is het een van de weinige frietzaken in de buurt waar je nog aan het bekende supertje kan komen dit is friet met een frikandel eronder. De beste snack is de combi deze bakken ze perfect, de gehaktbal precies de goeie kleur en de ui lekker knapperig. Ook Krijg je de keuze tussen dikke en dunne friet allebei kei lekker natuurlijk. Zes jaar geleden is de Smulhoek overvallen maar de eigenaresse liet zich niet kennen. Ze kneep de overvaller bewapend met een mes zolang in zijn hand dat hij het mes liet vallen en op de vlucht sloeg. Een echte heldendaad schreef omroep Brabant. Woensdag 4-11-2020 zijn we met 7 jongens uit de klas naar de Smulhoek geweest 22 euro en we waren klaar. 5 Euro aan friet en allemaal een combi iedereen ging erna weer naar huis met een gevulde buik. Wij geven de Smulhoek allemaal een 10 alles was perfect de sfeer, de prijs en het eten zelf. Ook de online recensies liegen er niet om 16 recensies en de gemiddelde score is een 9,3. Iedereen zegt hetzelfde aardig personeel en goeie friet.

Een ding weet ik zeker, en dat is dat ik de rest van mijn leven vaste klant blijf bij de Smulhoek. Dit is omdat ik gewoon 100% zeker weet dat er geen betere mogelijkheid is om friet te halen waar dan ook. Ik hoop dat meer mensen de Smulhoek ontdekken dit hoop ik voor de Smulhoek, maar dit hoop ik ook voor alle mensen die wekelijks friet eten terwijl ze voor minder geld ook naar de Smulhoek kunnen.

20. ed's profielfoto
    ed heeft een recensie geschreven voor Lokanta Deja Vu

Was de laatste goed, nu ??? niet
    - lange wachttijd
    - kapsalon = bak met frite en een dun laagje shoarma 😒

Volgende keer ergens anders bestellen

21. Sander Verbakel's profielfoto
    Sander Verbakel heeft een recensie geschreven voor La Venezia

Sander Verbakel

Altijd vriendelijke service fijne sfeer in het restaurant met muziek en natuurlijk heel lekker eten!

22. Marita en Costantino Esposito's profielfoto
    Marita en Costantino Esposito heeft gereageerd op een recensie van Dolce & Gusto

Dankjewel voor uw recensie

23. Annieke's profielfoto
    Annieke heeft een recensie geschreven voor Kwan kookt Thais

We hebben heerlijk gegeten, lekker rustig en sfeervol in het kleine restaurantje.

24. Bram's profielfoto
    Bram heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Goede service en hele aardige werknemers die goed hun werk doen.

25. A m Storm's profielfoto
    A m Storm heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Wij hebben hier heel gezellig geborreld, daarna een super dineetje. Fijne bediening. Kortom helemaal Top.

26. Jessie's profielfoto
    Jessie heeft een recensie geschreven voor Masaki

Voor een all you can eat restaurant was het eten prima.
    Niet het beste wat ik ooit heb gehad, maar voor deze prijs is het prima eten.

27. Rachel's profielfoto
    Rachel heeft een recensie geschreven voor 33 Good Food
    Internationaal Helmond

Vanavond gegeten bij 33 good food. Het vlees was erg droog en absoluut niet lekker. Medewerker heeft ons vriendelijk te woord gestaan, maar we waren alsnog ontevreden. Was erg druk en rumoerig in het restaurant, wij gaan hier nooit meer eten, geen aanrader.

28. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor La Bocca Grande

De sfeer was geweldig. Het eten was ontzettend lekker.
    Hele vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.

29. Ewelina's profielfoto
    Ewelina heeft een recensie geschreven voor Wereldkeuken de Braak

Om 18:30 wij zijn binnen gekomen maar helaas geen eten meer was alles bijna op en droog.