Nieuwste foto's in Helmond

Laatste updates in Helmond

1. Loes's profielfoto
    Loes heeft een recensie geschreven voor De Rozario
    Internationaal Helmond

Eten was erg lekker maar service was een stuk minder. We hadden 5- gangen incl. Wijnarrangement. De gangen kwamen veel te snel op elkaar. Amuse was heerlijk en en werd toegelicht door kok persoonlijk, dat maakte dat de verwachtingen hoog waren die avond echter De vervolg service was een staandaard riedeltje, geen persoonlijke aandacht vd service en in de loop vd avond werd service ook minder.
    Ondanks het lekkere eten verwacht je ook een goede totaal beleving in dit restaurant. Die was matig.

2. Stevie's profielfoto
    Stevie heeft een recensie geschreven voor Epsilon
    Grieks Helmond

Een aantal weken voor het eerst kennis leren maken met dit restaurant. Ik vond het persoonlijk een best goede Griek. Niet de beste, maar wel een goede. Epsilon kan in mijn optiek nog wel werken om het restaurant naar een hoger niveau te werken. Wat laten we eerlijk zijn, er zijn gewoon erg goede Grieken hier in de buurt – en daarom moet ik wel streng zijn.
    Qua bediening heb ik niks aan te merken we werden vriendelijk en tijdig geholpen. Ik kan niet spreken hoe dit is als het druk is.

Het eten was goed maar ik heb hier wel een aantal verbeterpunten voor:

• Porties mogen iets groter of prijzen lichtelijk omlaag (bij andere grieken krijg je toch wat meer in verhouding)
    • Vlees mag wat sterker gekruid worden
    • Saladebar mag wat meer salades bevatten
    • Sommige salades in de saladebar zijn vrij kaal

Omdat Epsilon pas begonnen is, is er nog genoeg ruimte voor verbetering. Tenminste als Epsilon ook wat met de feedback doet. Ik denk dat Epsilon zeker een aanwinst is voor Helmond maar er zullen nog wel wat puntjes op de I moeten worden gezet.

3. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Kwan kookt Thais

Voortreffelijk gegeten bij Kwan vrijdagavond. Het is binnen gezelliger dan op de foto lijkt. We hadden eerst nog op internet vergeleken met de restaurants in Eindhoven. Maar we wilden wel een echte Thaise beheerder/ster, en de recensies hier waren beter. Het eten was ook inderdaad van prima kwaliteit, net zoals we in Thailand in de echte restaurantjes geweld zijn. Tip: Mocht je hier gaan eten, bestel als extra de Pad Thai. Voortaan wordt het voor ons hier eten bestellen en afhalen ipv bij de Chinees. ;-)

4. Woudenbeks's profielfoto
    Woudenbeks heeft een recensie geschreven voor Lilie
    Sushi Helmond

AFHALEN
    Nu gingen de kinderen (13 en 9 jaar) een keertje afhalen. Helaas vergeten dat de wachttijden op zondag altijd belachelijk tot extreem lang zijn, soms wel anderhalf uur of langer (zoals vandaag)

5. Vera's profielfoto
    Vera heeft een recensie geschreven voor Dolce & Gusto

Zaterdag met ons gezin hier gegeten.
    Verse kreeft voor de kids.
    Verse oesters.
    Een verassing als hoofd gerecht.
    Het was echt super.
    De zaak zat helemaal vol maar de sfeer was lekker rustig.
    Het buiten terras zat helemaal vol maar daar merkte we binnen niets van.
    Zeker een aanrader voor iedereen.
    Kwalitijd van het eten is echt vers dat proef je in alles terug.
    En de kids waren welkom.
    Wat zeer belangerijk voor ons is.
    Tot de volgende keer.

6. Theo Claassen's profielfoto
    Theo Claassen heeft een recensie geschreven voor Epsilon

Theo Claassen

Lekker eten in een fijne locatie en heel heel vriendelijke bediening.

7. Veer's profielfoto
    Veer heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Brandevoort

Super service! Maar de friet is echt slecht! Ik rij naar Mierlo Hout voor lekkere friet..

8. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Soon Lee
    Chinees-Indisch Helmond

Lekkerste afhaal Chinees van Helmond en omstreken. Top voor mij is de Kip Kerrie. Vriendelijke gastvrouw. Altijd leuk daar.

9. Koshka68's profielfoto
    Koshka68 heeft een recensie geschreven voor Pharao
    Shoarma Helmond

Ik ga hier zo nu en dan een schotel halen, en ik heb nog nooit te klagen gehad.

Men heeft lekkere schotels, en een grote is genoeg voor mij en mijn vrouw.

Personeel is er altijd vriendelijk, en je wordt snel geholpen. Daarnaast is het ook een schone zaak.

10. Koshka68's profielfoto
    Koshka68 heeft een recensie geschreven voor Lokaal 42
    Eetcafé Helmond

Ik heb al heel wat kroegen in Helmond gezien, maar dit is toch echt een topper!

Regelmatig is er live muziek, en als liedhebber van bier heb je hier keuze genoeg.

De eigenaar is een toffe gast en zijn vrouw maakt heerlijke gerechten.

Ga er altijd met plezier heen.

11. havans's profielfoto
    havans heeft een recensie geschreven voor Kasteelpoort
    Internationaal Helmond

Onlangs dronken mijn vrouw en ik een kopje cappuccino bij De Kasteelpoort. In de overigens prachtig aangebouwde serre.
    Ik vind het een behoorlijke afknapper als de bediening, meteen na het nuttigen van de koffie, direct de tafel afruimt. Niks nagenieten, óf een nieuwe consumptie óf wegwezen. Deze actie geeft mij een gevoel van ONgastvrijheid. Niet voor herhaling vatbaar dus!

12. Koshka68's profielfoto
    Koshka68 heeft een recensie geschreven voor Mostar Grill

Gisteren op aanraden van vrienden bij Mostar Grill gegeten.

Hoewel het al redelijk druk was, kregen we onze bestelling snel geserveerd.
    Het was smakelijk en bij het verlaten van de zaak had je geen honger meer.

De sfeer is gezellig en het personeel werkt snel en is heel vriendelijk.

Wij gaan hier zeker weer terug naar toe.

13. Elsje's profielfoto
    Elsje heeft een recensie geschreven voor La Perla Ristorante

We hebben lekker gegeten, de prijs/kwaliteit is goed bij la perla.

14. Mila's profielfoto
    Mila heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Stationneke

Zwaar slecht gegeten. Kleffe friet... Erg weinig vlees voor een veel te hoge prijs!! Minimaal saus. Ik ga aan iedereen aanraden er vooral niks te gaan halen of bestellen!! Nooit meer! Als ik als score een 0 kon geven dan hadden ze die gekregen!

15. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor 33 Good Food
    Internationaal Helmond

Bij binnenkomst was het nog vrij rustig en konden wij een tafeltje bij het raam uitkiezen, wij namen direct een fles huiswijn dit was een heerlijke witte wijn uit Italië namelijk een Tenuta viscone, mooie huiswijn niet verkeerd.

De menu kaart is niet echt uitgebreid, maar de gerechten(weinig vis) zijn prima en dat is toch waar het om gaat als men gaat eten.

Eerst kwam er een behoorlijke broodplank wel lekker.

Het eerste gerecht voor mijn vrouw was een tartaar van Tonijn met een mooie salade.

Ik had de buikspek langzaam gegaard met een compote van rode ui en zoet zure komkommer heerlijk, had zelfs het hoofdgerecht mogen zijn zo lekker.

Hoofdgerecht voor mijn vrouw, gegrilde steak van Tonijn met zoetzure komkommer, ketjap en chili en salade mooi heerlijk gerecht met een krokantje van?

Ik had de Pulled pork met echte zoete witlof en krielaardappeltjes en een heerlijke saus, mooi en ruim gerecht.
    Als afsluiter een koffie met een Talisker.

Voor de eerste keer hier gegeten en het was niet slecht, jammer dat er niet standaard wat frietjes en saus bij zit, maar het was wel voldoende, lekker gegeten, komen zeker nog eens terug.

16. Pm's profielfoto
    Pm heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Cacaofabriek

Pm

Veel te lang moeten wachten op een hoofdgerecht. Zodra het wat drukker wordt in dit restaurant loopt het niet meer. Eerst boos moeten worden. Daarna kregen we lauw eten zonder smaak. Asperges hebben toch een uitgesproken smaak? Niet bij de Cacaofabriek: hier zat geen enkele smaak aan. Geen idee wat ze er mee uitgespookt hebben. Voorlopig daar zeker niet meer eten.

2,1
  17. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor De Rozario
    Internationaal Helmond

Lekker gegeten. Wel veel gebruik gemaakt van kokos. Dit vond ik wel erg jammer.

18. Jeroen Lammers's profielfoto
    Jeroen Lammers heeft een recensie geschreven voor Grieks Restaurant Yasas

Jeroen Lammers

Prima avond, groepsmenu gehad, gewoon lekker eten. Flesjes Bavaria op tafel i.p.v. een glas. Aardig personeel.

19. Frank Vereijken's profielfoto
    Frank Vereijken heeft een recensie geschreven voor Sint Lambert
    Nederlands Helmond

Frank Vereijken

Erg lekkere asperges brabantse wijze gegeten op terras.
    Aanrader!!

20. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor Se7en
    Barbecue Helmond

Op zaterdag avond gegeten met zijn tweeën.
    Het was jammer dat met het zeer mooie weer niet buiten konden eten, maar wij konden wel elf kiezen welk tafeltje, nu een keer bij het raam.

Wij gingen voor een 4 gangen menu, met de bijpassende wijnen.

Eerst kwamen er enkele mooie en lekkere amuses, toen het brood met de Seven boter en de eerste wijn voor het eerste gerechtje.
    Het eerste gerechtje was Tonijn(mooi ingerold) met mooi op gerolde komkommer, een bietje, en een schuimpje van?
    Het was een heerlijk gerechtje en een mooi begin.
    Het tussen gerecht was heerlijk buikspek met een garnaal en appel, dit had van mij gerust groter mogen zo super lekker.

Het hoofdgerecht was natuurlijk iets met Asperges, namelijk zeebaars met Asperges, Hollandaisesaus, venkel, mais en een schuimpje van?

Het nagerecht was kaas het was jammer dat dit maal wij niet zelf de kazen konden kiezen van de kaaswagen, het waren lekkere kazen maar als men een keer kan kiezen en de andere keer niet vind ik zelf wel jammer.

De schommeligere had mooie wijnen gekozen, wel jammer dat het haar laatste avond was dat ze hier werkte, succes met je nieuwe baan.

Wij hebben nu sinds de opening al zeker 7-8 keer gegeten en kommen nog graag terug.

21. Epsilon heeft een nieuwe foto
  26. Epsilon heeft een nieuwe foto
  27. Martijn Verbakel's profielfoto
    Martijn Verbakel heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Toohet

Martijn Verbakel

Goed eten, lekker vers. Altijd gezellig geweldige service van eigenaren Toon en Hettie. net als familie! Ik kom er al 35 jaar!

28. Bregje's profielfoto
    Bregje heeft gereageerd op een recensie van Proeverij de Bank

Let maar niet op deze man. Hij plaatst overal nare recensies weet ik toevallig.

29. Jose Meijer's profielfoto
    Jose Meijer heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Jose Meijer

We hebben zondag 15 april heerlijk gegeten bij Proeverij De Bank. Het personeel was vriendelijk en accuraat. De keuze van het menu was aan de weinige kant, maar het eten was prima!

30. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor Sint Lambert
    Nederlands Helmond

Hier op zaterdag avond gegeten, na een middagje winkelen.

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen er was keuze uit een tafeltje in de serre bij het raam of in de serre achterin, wij gingen voor het raam.

Het geluk was ons goed gezind, namelijk sinds vrijdag de dertiende waren er Asperges op de kaart dat vereenvoudigde de keuze aanzienlijk omdat wij namelijk van Asperges houden en hier in het verleden ook Asperges hebben gegeten.

Eerst kwam er brood met tapenade en kruidenboter.

Eerste gerecht was voor mijn vrouw Asperges soep met gerookte zalm, deze soep is een klassieker en is heerlijk mede door de zalm maar er zat ook voldoende stukjes Asperges in.

Ik had de Asperges salade met een heerlijke kaas en diverse sla en mooie stukje Asperges, mooi/lekker gerecht weet niet of deze vorig jaar ook op de kaart stond maar mag er zeker op blijven.

Het hoofdgerecht voor mijn vrouw kabeljauw met Asperges en gekookte krielaardappeltjes met Hollandaisesaus saus, een mooi stuk kabeljauw met 5 PRACHTIGE Asperges, volgen mijn vrouw een heerlijk gerecht.

Ik had de runder bavet met Asperges en gebakken krielaardappeltjes heerlijk ook de zelfde Asperges als mijn vrouw.

Wij nemen altijd verschillend met seizoen gerechten zodat als het lekker is de volgende keer anders om eten, dus de volgende keer ik de soep en mijn vrouw de salade en zo ook met het hoofdgerecht.

De wijn was een bijpassende Pinot Grigio, lekker wijntje dat heerlijk bij de Asperges paste.

Als afsluiter gewoon koffie, hier eten wij graag omdat het gemoedelijk is en vriendelijke bediening.
    Tot de volgende keer.