Nieuwste foto's in Helmond

Laatste updates in Helmond

1. Oplichters>'s profielfoto
    Oplichters> heeft een recensie geschreven voor Wokkie & Snackie

Oplichters>

Ruim op tijd besteld om mijn eten te krijgen; helaas niets ontvangen; op mails wordt niet gereageerd; telefoon wordt niet opgenomen. Daarbij wel geld ontvangen via ideal: naar mijn mening maar een woord voor: OPLICHTERS.

2. Josée van Lierop's profielfoto
    Josée van Lierop heeft een recensie geschreven voor Wereldkeuken de Braak

Josée van Lierop

Het eten was prima. Zeer vriendelijk personeel. Wel wat rumoerig met rondrennende kinderen. Je moest af en toe opletten dat je niet tegen een of ander kind opbotste.

Eén vorige recensie
  3. D's profielfoto
    D heeft een recensie geschreven voor Eethuis Döner King

De grootste schotel is duurder dan waar dan ook en je krijgt minder dan een kinder schotel. Op de foto ziet u het ronde kleine schaaltje wat de grote schotel moet voorstellen van ruim €14,- !!!! Daarop staat het ontbijtbordje met mn hand eraan vast ter indicatie qua grootte.
    Grote doner schotel besteld met extra los pita broodje... Heb soms een kleine schotel erbij voor mezelf maar had nu geen honger. Dus voor mn schat 1 grote schotel met 1 los leeg broodje erbij, 20 euro!!!! inclusief bezorgkosten. Er kwam een bonk sausjes waaronder cocktail saus etc waar ik niet om gevraagd had en 1 mager ontbijtbordje met een beetje vlees en friet. Absurd!!!
    Ik heb nog nooit zo'n kleine, kleine schotel gezien terwijl het om een grote zou moeten gaan. Zelfs kinderporties zijn groter dan wat we kregen.
    Daarnaast was het beetje eten ook nog eens lauw tegen koud aan.
    Terwijl het is ca 2km afstand hier vandaan. En ca 22 graden buiten geen vrieskou ofzo. Dus ik belde gelijk het restaurant. Terwijl manlief meteen aanviel oftewel meteen starte met eten, barstend van de honger, nadat hij wederom een lange, fysiek zware werkdag achter de rug had. Dus ik bel het restaurant en ze vroegen niet hie groot het was of iets om te kijken of ze wellicht iets verkeerds afgeleverd hadden, welnee ze zeiden gelijk "dit is de grote mevrouw sorry de grote is niet groot, sorry" dus hielden vol dat dit hun grote schotel was. Ammehoela een grote schotel is minimaal 4 tot 6 keer groter, ligt eraan waar je het haalt. Wat is dan een kinderschotel bij hun? 1 schoteltje van een theekopje vol? Resultaat. Zeer weinig (past net in een senseo kopje) lauwe tot natte doner, met zeer taai oud brood en friet wat nog gelijk staat aan het kleine kinder frietje in een kinder menu van de mac donalds. Belachelijk zo veel geld voor niets. Als je 1x per maand soms 1 x per 2 maanden iets uit geeft qua "uit huis eten maar geen restaurant want dat is de duur" dan kun je dit niet maken richting de mensen. Doner King kan dit niet maken en thuisbezorgd die mee helpt de mensen te mislijden, helpen om de mensen van hun portomonnee te beroven is schandalig!!!
    Bij doner king is het gebruikelijk (als je minimaal tot medium eet) dat je als volwassenen 2 tot 3 keer die schotel besteld per persoon tegelijk. Oftewel 28-42 euro per persoon voor een schotel die ergens anders nooit meer dan 13 euro kost.
    Schandalig!!! Als ik zoveel voor een klein gerechtje wil geven, ga ik wel naar een sterren restaurants. Krijg je ook een gerecht ter grootte van een ei voor 10 euro...
    En op google zie ik dat ik niet de enigste ben. #thuisbezorgd schaam jullie, jullie horen transparantie te bieden.

4. Xandra's profielfoto
    Xandra heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sicilia

Voor de eerste keer hier komen eten.
    De pasta's waren heerlijk.
    Weer eens een goede irish coffee!
    We zijn erg tevreden over de bediening.
    Wij zullen zeker terug komen!!

5. Annemarie Peters's profielfoto
    Annemarie Peters heeft een recensie geschreven voor Restaurant Roka

Iedere keer weer een feestje om hier te gaan eten. Altijd zeer hartelijk ontvangen. Heerlijk eten en topservice. Mijn favoriet in Helmond.

6. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Portugal Mar

Het was goed, vriendelijk personeel en betaalbaar.

7. Freekje's profielfoto
    Freekje heeft een recensie geschreven voor La Perla

Kwaliteit zalm echt slecht… zonde van het geld.

1,3
  8. shen's profielfoto
    shen heeft een recensie geschreven voor Portugal Mar

Eten en drinken zijn lekker, maar alleen lang tijd gewacht. We hebben ongeveer 1 uur in de rij gezet. Eten is heel lekker en ook echt portugal eten.

9. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Teleurstellend eten, slechte kwaliteit. Friet half gebakken en salade niet lekker.

Ook geen excuses maar alleen opmerking dat anderen het wel lekker vinden. Terwijl tafel voor en achter ons ook aan het klagen waren.

10. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Eten Bij Ryan
    Internationaal Helmond

adriaan

Geboekt voor een drie gangen shared dining “streetfood” lunch. Het was even zoeken want het is geen traditioneel restaurant maar ze zijn gevestigd in een bedrijfspand op een klein industrie gebiedje. Parkeren kan voor de deur, fijn.
    Je loopt recht op de grote keuken waarachter in een aparte ruimte zonder daglicht het restaurant in huiskamersfeer. De ronde tafel was gedekt met groen ribfluweel met hieraan comfortabele stoelen.
    Als aperitief een fles huisgemaakt “gemeentepils” en we kozen een fles Chablis van de redelijk beknopte maar schappelijk geprijsde wijnkaart. De Chablis paste overigens zeker niet overal goed bij maar hij was af en toe wel een verrassende smaakversterker.

Op de eerste schaal de snacks en een voorgerecht. In een cocktailglas de huisgemaakte cassave kroepoek in een tandooridip, lekker.
    In het mandje de phulauri, gefrituurde balletjes van kikkererwt, met verse korianderblaadjes en garam masala dip, aangename textuur en kruidentoetsen.
    Op de plank nigiri waarop wakame, plakje avocado en geschroeide black tiger garnaal in Aziatische saus, afgewerkt met partje ingelegde radijs en blaadje koriander. Smaakvol.
    Traditionele gado gado met Surinaamse satésaus gekruid met kentjur (galanga) en aangezuurd met poeder van groene mango. Vergelijkbaar met de beste varianten die we in Indonesië hebben gegeten, prima.

Door naar de tweede ronde. Leuk dat ik mocht meekijken in de keuken om zo de chef in actie te zien. Het dienblad werd rijkelijk gevuld.
    In een cocktailglas (de bekende) barra’s in een spicy tomatendip.
    Crystal rolls in Vietnamese stijl gevuld met gemarineerde groenten met limoen koriander en spicy garnalen. Erg lekker.
    Vers bereid naan brood met schaaltje Toor Dhal verrijkt met limoen, koriander en munt. Goed.
    Pad thai noodles met kokos, pandan, sereh saus afgewerkt met gelakte garnalen.
    Gebakken nasi kuning met heerlijke rendang.
    En een stengel van citroengras waaraan de “sugarcane”, gemaakt van rietsuiker met gemalen garnaal en varkensvlees, speciaal.
    Uit de keuken kwam als na service nog een bordje met zacht gegaarde ribben van het Ibérico varken in heerlijke saus, toppie.

Door naar het dessert. In het glas met een rietje siroop van citroengras met rozen, kokosmelk en voor de textuur nog wat tapioca parels. Verrassend lekker en niet te zoet.
    Een sappige salade van mango, papaja, passievrucht en koriander om te combineren met de Surinaamse specerijen Bojo, heerlijk.
    Parfait van mango met dotje cheesecake en schaaltje met chocolade en gewone cheesecake waarbij we allemaal punt van verzadiging bereikte.
    De melkchocolade gevuld met popcorn bewaarde we voor bij de espresso.

Bediening was ruim voldoende tot goed verzorgd. Het was vandaag een “one man show” maar dat maakte het er niet minder gezellig om.

Samengevat was het een speciale middag op een speciale locatie. Bourgondisch genieten van smaakvolle Aziatische gerechten bereid met hele verse ingrediënten, tegen schappelijke prijzen. Bedankt.

11. Wouter's profielfoto
    Wouter heeft een recensie geschreven voor Proeverij de Bank

Recent met echtgenote hier gegeten. Koud en winderig binnen, aardige bediening!
    Voorgerecht was prima. Beide hoofdgerechten waren niet goed.
    Vlaams stoofpotje was veel te scherp waardoor de smaak verdween.
    Steak van de grill was taai en niet goed gebakken.
    De kaart suggereert meer dan de praktijk laat zien. De prijs-kwaliteit verhouding lag absoluut scheef in dit geval. Meer dan €90 voor een teleurstelling is veel leergeld. Vroeger was dit een goed restaurant, dat lijkt echt verre geschiedenis te zijn.

12. Tania's profielfoto
    Tania heeft een recensie geschreven voor Portugal Mar

Amazing food and the most friendly staff. Feels like home! Thank you 😊

13. Andrea van Bussel's profielfoto
    Andrea van Bussel heeft een recensie geschreven voor Portugal Mar

Andrea van Bussel

Dit was mijn eerste keer voor Portugees eten super lekker gegeten! Heel erg leuk ervaring daar vindt het geweldig ga zeker terug. Heel erg fijn en gezellig avond gehad. Mijn man is Portugees en was echt Portugees eten aan het missen en vindt het ook geweldig.

14. Mary's profielfoto
    Mary heeft een recensie geschreven voor La Piazza

Net afgehaald. Niet te doen, porties veel te klein, niks erbij zoals brood oid. Spagetti garnaal besteld, zat geen garnaal in, lasagne smaakte naar goedkope tomatenpurree en de penne carbonara ook niet te vreten! Voor ons eens maar nooit meer!

15. Kees Retera's profielfoto
    Kees Retera heeft een recensie geschreven voor Nastrium

Kees Retera

Gewéldig lekker gegeten. Het signature menu van de chef is een absolute aanrader. Absoluut ⭐️ niveau. Bediening was deskundig en erg enthousiast, wij hebben een héérlijke avond gehad.
    Nastrium gaan we zeker vaker bezoeken!

16. CarolaW's profielfoto
    CarolaW heeft een recensie geschreven voor De Rozario
    Internationaal Helmond

Onze reservering kon niet doorgaan omdat het restaurant gesloten was wegens corona. Ik zou als restaurant alle gasten gebeld hebben om een nieuwe afspraak te maken. Niets is minder waar... de gasten melden zich zelf wel weer aan. Eindelijk toch gegeten bij het befaamde Rozario. Lang in de deuropening moeten wachten totdat we ontvangen werden. Het nieuwe restaurant moet hip en trendy zijn maar oogt kil en koud. Bediening is jong, onervaren en raffelt een ingestudeerd verhaaltje af. Het ontbreekt daarmee aan spontaniteit en oprechtheid. Het eten was prima, mooi geserveerd maar miste het echt wauw gevoel. We werden nergens echt verrast. Dat is toch wat je wilt in een restaurant met een ster. Nadat we betaald hadden werd ons geen blik waardig meer gegund. Not done! Samengevat. Kwaliteit eten is prima zonder echte uitschieters, personeel is niet attent en weinig spontaan en de binnenhuisarchitect had echt een offday bij het ontwerp van het restaurant. Leuk voor 1 keer maar Rozario lijkt gebukt te gaan onder zijn eigen succes.

17. Debby's profielfoto
    Debby heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Smulhoek

Ik heb sinds er een nieuwe eigenaar in zit, 1 x friet besteld. Maar dat meisje wat daar werkt moet denk ik nog leren hoe ze een friet speciaal moet maken. 4 Frietjes speciaal zo de prullenbak in moeten gooien omdat we misselijk werden van de mayo, en bijna geen curry en uien. Sorry was echt niet te eten. Veelste veel van t goeie! Geen een droog frietje ertussen 🤢

18. Emma's profielfoto
    Emma heeft gereageerd op een recensie van De Gulle Big

😂 7 jaar later.
    Toen was ik nog jong en onwetend.