Nieuwste foto's in Helmond

Laatste updates in Helmond

1. Helma's profielfoto
    Helma heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sicilia

Heerlijk gegeten perfect gegrilde ossenhaas heerlijke aglio e olio spaghetti.
    Je waant je echt in italie ga zo door.

2. Thea's profielfoto
    Thea heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nastrium

Warm welkom… heerlijke huiswijn… supervriendelijke bediening… gastvrij… en wat natuurlijk heel belangrijk is… het eten… mooi uitgeserveerd en werkelijk GEWELDIG lekker… Een genot om hier te mogen gaan eten… T O P.…

3. Tobias's profielfoto
    Tobias heeft een recensie geschreven voor La Bocca
    Italiaans Helmond

Een stukje Italië in Helmond. Met een echte hout gestoken pizza oven wow. Een super gezellige ambiance die in de toekomst nog wordt uitgebreid met een grand cafe. Echt een aanrader voor iedereen die van Italiaans eten en drinken houdt.

4. Lidwien Zieltjens's profielfoto
    Lidwien Zieltjens heeft een recensie geschreven voor Belcapo

Lidwien Zieltjens

Gisterenavond zeer lekker en uitgebreid gegeten. Gastvrije bediening! Prachtig restaurant met zeer goed Italiaans eten. Niet duur!

5. Erwin gabriel's profielfoto
    Erwin gabriel heeft een recensie geschreven voor Kwan kookt Thais

Erwin gabriel

Super lekker en echt Thais gegeten. Het was onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat we hier hebben gegeten.
    Het enige min puntje is dat het restaurant plaats bied voor ongeveer 30 personen en het een beetje krap zitten is maar eigenlijk had dat ook weer iets echt Thais dus ook zeer gezellig.

6. CindyClaassen's profielfoto
    CindyClaassen heeft een recensie geschreven voor Op Suyt

Het eten was goed maar voor de bediening zijn er redelijk wat verbeterpunten:
    De bediening was nors en had geen aandacht voor de gasten. Als je iets wilde bestellen moest je erg lang wachten en je werd steeds genegeerd als je je vinger opstak om ze te wenken. Gasten liepen dan zelf naar de bar om hun vraag te stellen.
    Wij bestelden en stokbroodmandje maar daar moesten we een half uur op wachten. We ontvingen dit tegelijk met de soep waar ook stokbrood bij zat. Het was fijn geweest als het stokbrood wat eerder zou zijn gekomen of als ze hadden verteld dat er bij de soep ook stokbrood zat. We legden de lepel van de soep neer en direct werd de tafel leeggehaald en binnen 1 minuut stond daar het hoofdgerecht. Althans, een deel ervan want de friet ontbrak. Daar moesten we 2 keer om vragen en uiteindelijk kregen we 1 portie voor drie personen toen we ons hoofdgerecht bijna op hadden. Op de menukaart stond dat elk hoofdgerecht met friet geserveeerd zou worden maar de ober zei op norse toon: U had aardappelpuree dus u krijgt geen friet... Zet dat dan niet op de menukaart! Soep van de dag was op, de prijs van de vis van de dag was niet bekend en de rekening werd samen met de pepermuntjes letterlijk op je tafel gekwakt zonder ook maar een woord te zeggen.
    Een van de obers had zo'n sterke rookgeur dat je het steeds rook als hij langs je tafel liep. Voor niet rokers is dat erg onprettig maar ook als roker was dat niet fijn. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar ondanks de kwaliteit van het eten.

7. Irem's profielfoto
    Irem heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo
    Sushi Helmond

Het was erg lekker, alleen tafels staan erg dicht op elkaar. Dat is wel wat minder. Voor de rest prima tentje!

8. Brasserie Rubenshof's profielfoto
    Brasserie Rubenshof heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Rubenshof

Beste Jussen,
    Bedankt voor je hartelijke recensie, wat fijn dat u een voortreffelijke avond hebt gehad! We hopen u snel weer eens terug te zien bij ons in Helmond!
    Met gastvrije groet, Team West-Ende

9. Jussen's profielfoto
    Jussen heeft een recensie geschreven voor Brasserie Rubenshof
    Internationaal Helmond

Het was een gezellige avond, met vriendelijk personeel, en we hebben echt voortreffelijk gegeten!!

10. Britt's profielfoto
    Britt heeft een recensie geschreven voor Epsilon
    Grieks Helmond

We hebben weer heerlijk gegeten bij Epsilon. Heerlijke pittige feta salade en een voortreffelijke schotel met overheerlijk gekruid vlees.
    De bediening is heel charmant, attent en netjes, evenals de eigenaar.
    Een echte aanrader voor een ontspannen avondje uiteten.

11. Rob Michiels's profielfoto
    Rob Michiels heeft een recensie geschreven voor Kasteelpoort
    Internationaal Helmond

Weer heerlijk gegeten en mogen genieten van de geweldige omgeving. Je zit midden in het centrum en toch heerlijk rustig en met een uitzicht op het mooie kasteel van Helmond.
    Vriendelijk personeel. Men heeft oog voor de gasten en denkt mee in speciale eet/drink wensen. (niet dat dit in ons geval nodig was)

Zeker voor herhaling vatbaar.

12. Cecile Panhuijzen's profielfoto
    Cecile Panhuijzen heeft een recensie geschreven voor Lilie

Cecile Panhuijzen

Via social deal sushi gehaald en een wokgerecht en menu. Eerst dacht ik, van joh dat ziet er anders uit dan op de foto’s, maar het was heerlijk!

13. Lies's profielfoto
    Lies heeft een recensie geschreven voor 33 Good Food

Mooi ingericht pand!
    Wat te dicht opelkaar zittend, kunt zo de verhalen van de gasten langs je afluisteren.
    Vlees te zout!
    Stoomgroentes te zout!

Bij binnenkomt een koeltoonbank met niets erin? Mis aankeding bij de binnenkomhal.

14. Els de Groof's profielfoto
    Els de Groof heeft een recensie geschreven voor De Schevelingse in-Loop

Els de Groof

Afgelopen zaterdagavond hebben wij heerlijk en gezellig gegeten in de Schevelingse in-Loop. We waren met vier personen (65- plussers), allemaal zeer tevreden. Een opmerking willen wij wel kwijt. Als ouderen eet je niet zoveel. Een driegangenmenu is eigenlijk al te veel en daarom valt het dessert meestal ook af. Misschien is het een idee om mensen, die geen dessert gebruiken een kopje koffie aan te bieden. Dit komt nu op de rekening bij de drank, maar misschien kun je koffie als een dessert zien. Het is maar een idee.

15. Andrelis Monart's profielfoto
    Andrelis Monart heeft een recensie geschreven voor Subway
    Broodjes Helmond

Alle tafels zijn vies. Terwijl personeel gewoon staan te kletsen. Als je voor een groene broodmandje vraagt(wat de brood geserveerd word) krijg je te horen kan niet omdat ze vies zijn.

16. Fam Meulendijks's profielfoto
    Fam Meulendijks heeft een recensie geschreven voor Epsilon

Fam Meulendijks

Heerlijke avond gehad. Superlekker geeten.
    Bediening was super.
    Heel ongedwongen sfeer. TOP.
    Komen zeker nog een keer terug.

17. Angelique Lebens's profielfoto
    Angelique Lebens heeft een recensie geschreven voor De Waard

Angelique Lebens

Was leuk lekker gezellig jammer van de grote groep die kwam eten en ERG aanwezig was.

18. Belcapo heeft een nieuwe foto
  19. Belcapo heeft een nieuwe foto
  20. Belcapo heeft een nieuwe foto
  21. Belcapo heeft een nieuwe foto
  22. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Belcapo
    Italiaans Helmond

Lekker en gezellig gegeten, wel wat weinig personeel.
    Goede aanwinst voor Helmond havenplein.

23. ANOUK X's profielfoto
    ANOUK X heeft een recensie geschreven voor Se7en
    Frans Helmond

Ik heb helaas nare bijsmaak over gehouden aan mijn derde en laatste bezoek aan Se7en. Ik heb ze vanwege het tijdstip bij thuiskomst een mail gestuurd. Ik dacht ze zijn vast druk doende met het diner maar ik had binnen 10 minuten een reactie op mijn klacht! De reactie van een restaurant waarbij service en kwaliteit hoog in het vaandel te hebben staan vind ik uiterst schrikbarend. Ik heb hier nog op gereageerd maar geen reactie op mogen ontvangen. Dat qua temperatuur het kaasplankje niet tegelijk met het vlees geserveerd mag worden werd niet eens op ingegaan. Erg jammer en de snelheid waarop gereageerd werd door ook nog de bewuste medewerkster geeft je ook nog het gevoel dat je klacht totaal niet serieus wordt genomen!

Geachte heer, mevrouw,

Bij deze wil ik even mijn beklag doen over de service van de 10 gangen lunch proeverij van vandaag 21 Juli.
    Dit was mijn derde bezoek aan Se7en.
    Eerder heb ik volop genoten van een a la carte menu. Hierop heb ik dus ook een keer via social deal een bon gekocht en genoten van een 10 gangen lunch proeverij. Beide keren werd er volop aandacht besteed. Mij viel dus direct op dat de reservering via social deal niets af deed aan de service en gerechten. Tot vanmiddag. Vol lof sprak ik met mijn vrienden over se7en en bestelden wij opnieuw bij Social deal. Om 13.35 arriveerden we. Om 13.45 kwam de eerste gang en om 14.45 de laatste.
    Het kaasplankje kwam tegelijk met het buikspek. Wie verzint zoiets? Ik schaamde me diep tegenover mijn kennisen. Vol lof had ik opgeschept over de geweldige service.
    Toen ook nog de opmerking van de oberes kwam bij het neerzetten van de gang "dat lust u zeker allemaal niet hè meneer" brak spreekwoordelijk mijn klomp. Ronduit onbeschoft.
    Binnen een uur dus 10 gerechten. Dat eet niet lekker!
    Helaas werd bij het afrekenen ook niet gevraagd of alles naar wens was anders had ik direct mijn beklag gedaan.
    Een fooi vanuit mij is dan ook uitgebleven.
    Mocht mijn eerste ervaring met Se7en zo zijn geweest zou ik dit restaurant aan niemand aanbeveeld hebben en zou ik ook nooit meer terug gegaan zijn. Nu ook niet maar ik wil het jullie wel meegeven als tip.
    Bij deze omgang zal geen enkele klant terug komen...
    Helaas wordt er vaak via Social deal minder aandacht besteed en dat is een keuze van het restaurant op zich maar bij een goede service en smaak komen mensen ook terug om a la carte genieten.
    Deze middag was echt geen reclame voor Se7en en de bewuste medewerkster al helemaal niet.

24. Rudie's profielfoto
    Rudie heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sicilia

Ik ben een ‘wat de boer niet kent eet ie niet’ type maar ik heb zelden een betere Italiaanse kok ervaren dan bij Sicilia. Enorm ervaren, weet wat hij doet en heeft echt verstand van eten. Zelfs ingredienten die ik niet lust worden klaargemaakt op een manier dat het werkelijk formidabel smaakt. Zeker het beste Italiaanse restaurant van Helmond.

25. Bouters's profielfoto
    Bouters heeft een recensie geschreven voor 33 Good Food
    Vertaal van English naar Nederlands

Mooie uitgebreide kaart met zowel gewonere en goedkopere gerechten als luxueuzere en duurdere gerechten. Aanbod in drinken was ook ruim en weldoordacht. Gerechten zijn compleet en niet alles standaard met friet (zoals het altijd is), maar met bijpassende producten als een puree en/of sla.
    Alle gerechten met zorg gemaakt en dat is er aan af te zien. Veel gerechten worden in huis gemaakt vertelden ze ons. Zo worden de spareribs zelf gemarineerd enzo. Kortom, heerlijk gegeten!

26. Marco van Doorn's profielfoto
    Marco van Doorn heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nastrium

Marco van Doorn

Een parel (kleine verwijzing naar de amuse) in het Brabantse land. Een culinaire beleving op hoog niveau. Gastvrijheid ten top en personeel zeer goed op de hoogte van spijs en wijn. De chef weet zeer subtiel de oosterse en westerse keuken te combineren tot iets unieks. Ster waardig.

27. Luc ×sandra's profielfoto
    Luc ×sandra heeft een recensie geschreven voor Yasas

Luc ×sandra

Klein gezellig super goede bediening en lekkere kaart niet prijzig 😋
    Uit België

28. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor LKKR & ZO
    Lunchroom Helmond

Wilde even snel iets eten. Schrok van de prijzen. B.v. 8 euro voor een tosti?? Drinken werd wel gebracht maar bestelling voor het eten werd niet opgenomen. Bezoekers die veel later aankwamen zowel binnen als buiten werden sneller geholpen. Twee bezoekers hadden zelfs al soep voordat bestelling werd opgenomen. Tegen de tijd dat de bestelling wel werd opgenomen heb ik vriendelijk bedankt, mijn drinken afgerekend en ben vertrokken. Serveerster was pissig maar ik ook!

29. Patrick Faas's profielfoto
    Patrick Faas heeft een recensie geschreven voor Epsilon

Patrick Faas

Wij komen wekelijks in dit geweldige restaurant en het blijft gewoon geweldig! Dit zijn zulke lieve mensen en luisteren naar de klanten om hun producten te blijven verbeteren. Waar vindt je dit nog! Ga zo door. Tot gauw 🤩

30. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo

Eten altijd goed
    Bediening is geweldig!
    Personeel werkt hard en is vriendelijk.
    Het enige kleine puntje wat wij minder fijn vinden is dat het zo vol staat met tafels dat je letterlijk met het bord van de buurman mee kunt eten. Doet de sfeer niet goed vind ik. Iets minder vol zou fijner en minder hectisch zijn.
    Verder alles top!!