Nieuwste foto's in Groningen

Laatste updates in Groningen

1. Asneth's profielfoto
    Asneth heeft een recensie geschreven voor Mr. Dam Banh Mi

Authentic Banh mi, krokant kors, luchtig, smaakvol

2. Paul Kuipers's profielfoto
    Paul Kuipers heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Délifrance Sammy

Net een hamburger met patat gehaald bij de kwalitaria aan de beren. Betaal achteloos de 9,50 die ze me hiervoor rekenen. Thuis neem ik een hap van de hamburger. Veel te rauw en smaakloos. Patat niet goed gebakken en toen begon het bij mij te dagen. 5,95 voor de hamburger. 9,50 betalen dat is dus 3,50 voor patat zonder mayonaise. 3,50!!
    Ik bel ze op en vraag wat de patat kost. Zegt de vrouw je had een menu. Dan kost de salade en de patat dus 3,50. Ohh dus de salade maakt de patat zo duur. Nu had ik de salade al weg gegooid want ik hou niet van sla zonder dressing. Maar begrijpen doe ik het nu wel. Twee blaadjes sla mag indd 1,50 kosten Kwalitaria ame reet. Slecht eten en twee keer te duur. Voortaan toch maar even doorlopen naar koning want dit is pure geldklopperij. En nu heb ik als klant dus ook nog geen eten gehad.

3. Lola's profielfoto
    Lola heeft een recensie geschreven voor De Aardbol
    Internationaal Groningen

Het is heeft een hele fijne, warme, vriendelijke en gezellige sfeer. Het eten is lekker en een goede prijs. Ze gebruiken goede merken en ze zijn heel (klant)vriendelijk en hygiënisch. Ze werken ook nog heel snel. Ik vind het een top restaurant.

4. de jong's profielfoto
    de jong heeft een recensie geschreven voor Quick'n Tasty

1.5 uur gewacht op bestelling van patat en kroket. het broodje ontbrak en de verkeerde kroket. Patat smaakt naar meel. Geen aanrader en veel te duur.

5. nieneke struik's profielfoto
    nieneke struik heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Meeuw

nieneke struik

Lekker eten, niet duur, geweldige bediening altijd vriendelijk echt een aanrader.

6. Jef's profielfoto
    Jef heeft een recensie geschreven voor Thai Jasmine

Wederom heerlijk gegeten. Alles vers, heerlijke smaken, genoeg keuzes. Een echte aanrader.

7. Marga's profielfoto
    Marga heeft een recensie geschreven voor Niko's Corner

Marga

Koude pizza's bezorgd

8. Emma's profielfoto
    Emma heeft een recensie geschreven voor Mr. Mofongo
    Internationaal Groningen

Van te voren via de mail contact gehad in verband met uitgebreide intoleranties. Dit werd serieus genomen, er werd meegedacht en zelfs een aangepast gerecht gemaakt. Dit terwijl we met een grote groep kwamen eten. Heel fijn & zeker een aanrader,

9. Milly Madhuri's profielfoto
    Milly Madhuri heeft een recensie geschreven voor Rotishop Magdalena

Vanmiddag een hele slechte ervaring gehad. Samen met nog 2 andere klanten, die ik niet ken.
    Ik vroeg op een vriendelijke toon iets over het eten (ik wil tóch weten wat ik bestel toch?)
    met haar rug naar mij toe, wijst zij met een zeer onvriendelijk gezicht naar een briefje. (Mijn vraag werd dus niet beantwoord)

vervolgens komen er 2 nieuwe klanten binnen, na 5 minuten snauwt ze hun toe: jullie mogen er niet in. Mogen maar 2 mensen in de winkel. Dat staat op de deur!
    Wij kijken… helemaal geen enkele info over het aantal mensen.

We zijn met z'n allen weggegaan. Jammer van jullie omzet.
    Klantvriendelijkheid staat niet op nummer 1 bij jullie. Dit was onze eerste keer, maar ook onze laatste keer. Ik zal ook zeker geen positieve reclame maken over deze rotshop, sorry rotishop.
    Wij gaan dus volgende keer weer naar de concurent. Daar word je namelijk wél vriendelijk en attend geholpen.

10. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Lotus

Annemarie

Net een trauma overgehouden aan de Babi pangang ketjap.
    (te) grote brokken varkensvlees incl. roze varkenshuid + rode slacht stempels drijvend in een bruine waterige substantie.
    Geen hap genomen, maar wel de hele avond misselijk van dit aanzicht.
    De rest was flauwtjes, en de miehoen doorkookt.
    Jammer van de €45,-

1,3
  11. Jos Rietveld's profielfoto
    Jos Rietveld heeft een recensie geschreven voor Topoli
    Midden-Oosters Groningen

Altijd verrukkelijk, vers, voldoende en, duidelijk met liefde gekookt, gegrild, gebakken, gestoofd. Kortom, Perzische smaken die verrassen, afkomstig uit een keuken waar werkelijk gekookt wordt en convenience een onbekend begrip is.
    Bij Topoli smaken mijn favoriete menu's, Barg en Khoreste gheymey, opgehaald voor thuis net zo fantastisch -dit is lang niet bij elk restaurant vanzelfsprekend!- ; inclusief het onnavolgbare saffraanijs (Bastani sonati)!
    Het enige wat mist de gastvrije atmosfeer en de voorkomende bediening ...

12. Bart kesimaat's profielfoto
    Bart kesimaat heeft een recensie geschreven voor Amsterdams Broodjeshuis

Bart kesimaat

Kwam hier 30 jaar geleden al, en nu nog steeds als we in Groningen zijn (woon in Assen) qua smaak is er niks verandert nog steeds top. De hamburger speciaal en de vleessalade zijn mijn favoriet.

13. Greetje's profielfoto
    Greetje heeft een recensie geschreven voor Contini

Greetje

Hoera contini bezorgd ook in haren!
    Heerlijk spagetti met rundvleesschotel met salade. Snelle bezorger en zo lekker gewoon top!

14. Adriaan van Leeuwen's profielfoto
    Adriaan van Leeuwen heeft een recensie geschreven voor Mennoos Kookerij

Adriaan van Leeuwen

Heerlijk eten en supervriendelijk personeel.
    Wij gingen naar de Martini Plaza en hebben vooraf gegeten bij Mennoos Kookerij welke op nog geen 5 minuten lopen van de Martini Plaza ligt. Wat een mooi restaurant en super lekker eten (alles wordt zelf gemaakt) voor niet veel geld. Ook konden ze rekening houden met de aanvangstijd van de musical zodat wij op tijd ons eten hadden. Men gaf als tip de auto bij het restaurant te laten staan daar er vrij parkeren is wat ons ook weer behoorlijk wat parkeergeld scheelde als we de auto bij de Martini Plaza zouden neerzetten. Wij komen zeker terug en raden iedereen aan om hier eens te gaan eten met of zonder bezoek aan de Martini Plaza.

15. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Gruno

Fijne buurt cafetaria. Fijne eigenaresse die altijd vriendelijk is. Krijgt veel patat voor je geld en bijbehoren. Lekkerste patat in de buurt ook ras patat. Een aanrader!

16. Maaike en Bas's profielfoto
    Maaike en Bas heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Alfa

Maaike en Bas

Top cafetaria, lieve mensen en goed eten.

17. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Olympia

Al meer dan 30 jaar heerlijk eten en super bediening!

18. Jeroen Holman's profielfoto
    Jeroen Holman heeft een recensie geschreven voor Olympia

Jeroen Holman

Goed eten en snelle service! Top tent!!

19. Rik's profielfoto
    Rik heeft een recensie geschreven voor Huize Maas

9 maart bij u gegeten,

De service was prima. Panga filet en een japanse burger. De burger heb ik helaas weer retour gestuurd. Ik wil niet bekritiseren, maar het was echt niet oke. De shitake was koud (kwamen uit de koeling) en de burger was lauw en droog. Ik vond het voor het begrip burger, geen burger. Mijn zus nam de panga filet. Zij vond deze te zout. Ik werk zelf als chef-kok en ben de term ‘hoog op smaak’ gewend, maar zij had gelijk. De panga was niet hoog op smaak, maar was echt te zout. Te veel viskruiden. De burger heb ik aangegeven en mocht ik voor dezelfde prijs inruilen voor een sate. Dit vond ik een goede oplossing... ik had er ook graag dezelfde prijs voor betaald, maar de oplossing in het team vond ik zeer correct. In korte tijd de sate gekregen. Goed van smaak, goede garnituren, maar hadden wat beter geblancheerd kunnen worden. Bij het afrekenen heb ik een fooi gegeven van 7 euro, want iedereen doet zijn werk en dat mag ook benoemd worden! Hetgeen dat ik mee wil geven is dat het etablissement met zo’n prachtige locatie, best zijn standaards mag verhogen! De koks leken mij zeer gemotiveerd.. maar voor een rustige maandag... had ik iets meer van het eten verwacht.

20. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Groningen
    Maarten
    Van restaurant

Wat fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben! Bedankt voor deze lovende woorden en tot een volgende keer!

21. Renje en Bert's profielfoto
    Renje en Bert heeft een recensie geschreven voor Olympia

Renje en Bert

Alweer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Vlotte vriendelijke bediening en goed eten. Prima

Eén vorige recensie
  22. Wiefedde's profielfoto
    Wiefedde heeft een recensie geschreven voor Grand Café Groningen

Wiefedde

Heerlijk geborreld en gegeten.
    Gewoon top.

23. Jos Grootveld's profielfoto
    Jos Grootveld heeft een recensie geschreven voor Grand Café Groningen

Jos Grootveld

We hebben met vier personen gegeten, alle vier een ander gerecht en allen waren meer dan tevreden. De verschillende toetjes waren de spreekwoordelijke kers op de taart.
    De kans dat we terugkomen is groot, ook omdat het restaurant voor ons zeer goed met het openbaar vervoer is te bereiken.

24. Meij's profielfoto
    Meij heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

Heerlijk gegeten om de verjaardag van onze zoon te vieren. Zeer geslaagd. Vlotte bediening en goed eten. En een verjaardagskorting is alrijd leuk👍Het was gezellig!

25. Groep van 8 (Iran)'s profielfoto
    Groep van 8 (Iran) heeft een recensie geschreven voor Topoli
    Midden-Oosters Groningen

Het eten was uitstekend, complimenten voor de chefkok. We proefden de smaak van Iran met vleugje heimwee. De sfeer was heel gezellig. Veel complimenten voor onze gastheer..

26. Land van Kokanje admin's profielfoto
    Land van Kokanje admin heeft gereageerd op een recensie van Land van Kokanje

Beste Annechie,
    Bedankt voor uw bericht en uw bijbehorende beoordeling. Zou u mij kunnen laten weten wanneer u geweest bent.
    Dan kunnen we het personeel er op aanspreken dat dit beter met u besproken kan worden. Ons beleid is verder dat we nooit een tafel bij het raam reserveren omdat we de hele dag geopend zijn. Dat proberen we ook altijd te communiceren, we doen met alle plezier onze best voor ieders voorkeuren, maar gaan hier geen mensen voor wegsturen of tafels lang aan het raam vrij houden. Ter info, we hebben plek voor bijna 150 personen, maar er zijn maar 2 tafels aan het raam.
    Excuses voor het gevoel dat u weggewimpeld werd, dit mag natuurlijk nooit gebeuren.
    Nogmaals bedankt.

27. A3's profielfoto
    A3 heeft een recensie geschreven voor Patrizia

Prima pizza, snelle bediening en leuke sfeer.