Nieuwste foto's in Groningen

Laatste updates in Groningen

1. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Friet van Piet

Jammer maar het is niet meer de friet van piet die we gewend waren.
    Net Groningse friet gehaald zielig klein beetje waarvan ook nog de helft uit kleine harde brokjes bestond.
    Zullen een andere friet zaak moeten vinden helaas maar friet van Piet is niet meer😤

2. Sjoerd's profielfoto
    Sjoerd heeft een recensie geschreven voor Eetcounter De Viersprong

We gingen na jaren weer na de viersprong. Je kwam weer terecht in een cafetaria waar men een praatje kon maken en een dolletje. Helaas is het de laatste maanden weer in verval geraakt, erg jammer het ging een tijd erg goed. Ik snap niet dat hier niet investeert in fatsoenlijk personeel.

Heerlijke gebakken schelvisfilet gegeten - Ik raad dit restaurant zeker aan!

4. Annie's profielfoto
    Annie heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Koetshuys

Annie

Heerlijk gegeten met lekker verse producten in een gezellige sfeer.
    Zeer klantvriendelijk. Geen lange wachttijden. Duidelijke, overzichtelijke menukaart. Een 3-gangen menu voor € 25,00. Zeker niet duur voor deze kwaliteit.
    Komen terug!

5. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Da Mino
    Italiaans Groningen

Ik was samen met een vriend. Het is er gezellig en knus er hangt een fijne sfeer.
    Wij hebben een 5 gangen menu gehad.
    De gastheer vraagt wat je wil vis, vlees of vegetarisch. Op basis van die info krijg je alle gangen en het is steeds een verassing wat je krijgt.
    Alles word uitgelegd wat je krijgt.
    Kortom een geweldige ervaring en ik kan het iedereen aanbevelen.

6. Joop Top's profielfoto
    Joop Top heeft een recensie geschreven voor Olympia

Joop Top

Prima Grieks restaurant, prima prijs kwaliteitsverhouding.

7. Sjak's profielfoto
    Sjak heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Altijd leuk, lekker en gezellig, veel keus voor vegetariërs en goed bier! Weer héérlijk gegeten! Daar rijden we graag een stukkie voor om… (na onze verhuizing nu bijna een uur rijden).

8. Derk's profielfoto
    Derk heeft een recensie geschreven voor Lokanta Günes

Gastvrij, attente bediening, goed eten.
    Mooi terras. Betaalbaar.
    Een aanrader.

9. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Double FF

Gisteren eten besteld, was lekker en ook nog verrast met een fles wijn (al drinken wij geen alcohol). Prima!

10. Ward's profielfoto
    Ward heeft een recensie geschreven voor UitjeThuis
    Nederlands Groningen

Onlangs voor mijn bruiloft via UitjeThuis een viergangendiner aan huis geboekt voor ons en onze directe familie. Hierover ook meerdere keren telefonisch en mailcontact gehad met de organisatie en de betreffende kok. Ook hadden we al een aanbetaling gedaan. De geboekte kok zou een uur voor aanvang van het diner bij ons aanwezig zijn. Toen na een half uur de kok er nog steeds niet was heb ik hem gebeld, waarbij hij zegt van geen diner te weten en dat hij de gegevens even op gaat zoeken. Een paar minuten later belt hij terug dat het hem spijt, maar dat hij vergeten is om het geboekte diner in zijn kalender te noteren. Je kunt je gewoon niet voorstellen hoe het is om op de belangrijkste dag van je leven zo in de steek te worden gelaten door een bedrijf!

Wat ons daarnaast heel verdrietig en boos heeft gemaakt is de afhandeling achteraf. UitjeThuis hebben op geen enkele manier verantwoordelijkheid genomen. Een halfslachtig excuus per mail waarbij de schuld vooral bij de kok gelegd wordt ipv zelf iets aan verantwoordelijkheid te nemen of iets van service aan te bieden. De kok zelf heeft niks meer van zichzelf laten horen, zelfs niet eens geïnformeerd hoe wij de situatie uiteindelijk hebben opgelost. Laat staan enig initiatief tonen om een gebaar te maken om het gedane leed goed te maken. Sterker nog, toen mijn schoonvader op mijn verzoek contact op nam met de betreffende kok werd hij heel bot te woord gestaan en gezegd dat hij geen tijd had om hier over te praten en dat hij contact met mij zou opnemen (nooit meer gebeurd natuurlijk).

Kortom ga niet in zee met deze partijen! UitjeThuis hebben zich een laffe organisatie getoond, die op geen enkele manier verantwoordelijkheid nemen of bemiddelen als er iets mis gaat. De kok is een onbetrouwbare, ronduit botte ondernemer die op geen enkele manier blijk heeft gegeven van het juiste te willen doen na het verpesten van onze bruiloft.

11. Mino Inconis's profielfoto
    Mino Inconis heeft gereageerd op een recensie van Da Mino

Grazie Mille Everlien☺

12. Everlien's profielfoto
    Everlien heeft een recensie geschreven voor Da Mino

Everlien

Heerlijk eten. Boven verwachting goed. Goede service en een sfeervol restaurant. Een absolute aanrader. Goede prijs kwaliteit verhouding.

13. Judith's profielfoto
    Judith heeft een recensie geschreven voor Fortuna

Erg lekker gegeten! Erg vriendelijke en attente bediening!
    Ik ben zwanger, dus bij aankomst kreeg mijn man een ouzo en ik een glas verse sinaasappelsap. Ook vroeg ik om het vlees goed doorbakken en dit was ook prima voor elkaar en werd zelfs nog even aangegeven bij het uitserveren. Dus heel netjes! Toen de rekening kwam waren we blij verrast! Voor, hoofd en nagerecht voor 2 personen inclusief drinken voor 55 euro!

14. C.Woets's profielfoto
    C.Woets heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Prima gegeten, zoals alle keren tot nu toe. Mijn vegetarisch schoteltje was lekker. Ook is het fijn dat er op vegetarisch gebied iets te kiezen valt.
    Volgende keer weer bij de Smederij.

15. Mino Inconis's profielfoto
    Mino Inconis heeft gereageerd op een recensie van Da Mino

Grazie Mille Marisa, ...tot het volgende LimoMino😂

16. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

Marijke

Keer op keer lekker eten, goede bediening en een topavond gehad! Zeker een aanrader. Veel eten, goede kwaliteit en betaalbaar!

17. Marisa's profielfoto
    Marisa heeft een recensie geschreven voor Da Mino

Bounissimo!
    Van het voor-tot nagerecht heerlijk gegeten. De eigenenaar Mino was super vriendelijk. Heerlijke wijnen gedronken. Het was een top avond! We komen zeker terug voor de Pasta en voor de Lemo Mino (lemonchello).

18. Hennie v.d Werf's profielfoto
    Hennie v.d Werf heeft een recensie geschreven voor Olympia

Hennie v.d Werf

We hebben heerlijk gegeten.
    En bediend door vriendelijk personeel.

19. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

20. De vries's profielfoto
    De vries heeft een recensie geschreven voor Sushi Mall

De vries

Was weer veel te lekker. Altijd goede service.

21. Jan Zeeman's profielfoto
    Jan Zeeman heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Zoals altijd is Mijn Smederij een genoegen om te ondergaan. Het ergste is het weggaan, hoewel dan komt het verlangen om weer es terug te komen ook omhoog. Dus, kortom, zeg maar, mijn persoonlijke mening hoor die algemeen geldend is: top!

22. Prinsenhof's profielfoto
    Prinsenhof heeft gereageerd op een recensie van Prinsenhof
    Prinsenhof
    Van restaurant

Het spijt ons dat u een vervelende ervaring heeft gehad! We komen graag met u persoonlijk in contact om het goed te maken. Zie bericht.

23. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Fijne avond met op dinsdag live jazz muziek, deze keer van de Smederij Jazz band met Will, Diderik, Han en Jelle Douma. Lekker stukje vlees (lam) met verse groente en salade. Dat doen ze dus echt goed in de Smederij. Buiten gezeten op deze klassieke Groningen locatie. Aanrader.

24. Marlo's profielfoto
    Marlo heeft een recensie geschreven voor Prinsenhof
    Internationaal Groningen

Met 27 graden laten ze je uitdrogen…
    Bediening was verder netjes, maar als je in een uur tijd maar 1 keer langskomt en er nooit wordt gevraagd of alles naar wens is, of dat iemand nog behoefte heeft aan een drankje… terwijl het 27 graden buiten is… dat noem ik toch van ronduit slechte service. Je voelt je niet welkom, alsof ze je daar niet willen. Meerdere keren is er personeel langs ons gelopen die vast wel gezien hebben dat onze kopjes leeg waren, maar er werd ons niks gevraagd… Erg jammer voor zo'n decadent ogende tent… ze mogen van mij hun ogen uit hun kop schamen… Zelfs bij het afrekenen wordt niet gevraagd of alles naar wens is geweest, voor wat ik gewend ben toch een doodnormale vraag bij een horeca-gelegenheid. Zeker bij zo'n tent als deze… maar nee. Erg jammer allemaal, voor mij was dit 1× en nooit weer.

25. Janny Posthumus's profielfoto
    Janny Posthumus heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

Janny Posthumus

Zondag 6 mei gegeten met 7 personen. Gezellig eetcafé. Verrassende kaart met heerlijke gerechten.
    Voor ieder wat wils. Helaas was het hoofdgerecht niet warm, wat jammer was. Maar kom toch een keer terug! Misschien had ik pech.

26. thea boneschansker's profielfoto
    thea boneschansker heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Wat hebben we heerlijk gegeten en wat was het personeel vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug!

27. Joh's profielfoto
    Joh heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Heerlijke avond gehad. Aten een chateaubriand, was prima bereid. Om 8 uur verzocht de eigenaar tot 2 minuten stilte ivm 4 mei en het was sereen stil in de zaak. Bediening is vriendelijk. Kom er al jaren en het blijft lekker eten, gezellige omgeving en leuke bediening.

28. Natalie's profielfoto
    Natalie heeft een recensie geschreven voor De Betere Tijden

Natalie

Heerlijk gegeten en zeer leuke sfeer, bediening. Zeker voor een grote groep!

29. Nat79's profielfoto
    Nat79 heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Op 4 mei at ik in La Cubanita met mijn zus en moeder. Het was druk maar het eten kwam steeds heel snel en de bediening was uitstekend. Eten ook super, boven verwachting. We waardeerden het ook dat de bediening alle tafels afging rond 19:45 om iedereen te vragen om acht uur twee minuten stil te zijn. Ze zetten zelf de muziek uit en het was muisstil. Goede ervaring hier.