Laatste updates in Groningen

1. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Eetcounter Lohman

Heeft mijn bestelling wekelijks stipt op tijd klaar. Heel prettig. Lekkere friet en goede service.

2. Agnes Meijer's profielfoto
    Agnes Meijer heeft een recensie geschreven voor Il Lago

Agnes Meijer

Wij hebben vandaag eten afgehaald. Wij hebben penne Pino en tagliatelle gamba's gegeten. Het was echt heerlijk. Wij gaan hier zeker vaker eten ophalen en als het weer kan daar gezellig zitten.

Echt een aanrader. 👌

3. Frans Hoorn's profielfoto
    Frans Hoorn heeft een recensie geschreven voor Tele Sparerib
    Afhaal en bezorg Groningen

Lekkerste spareribs van Groningen, wel een klein beetje prijzig maar is het waard.

4. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Hasret

Verschrikkelijke service, verkeerde levering gebracht. Ik heb opgebeld, ik werd aangesproken met "mattie". Vervolgens werd ik opgehangen. Nogmaals terguggebeld, werd ik uitgelachen en uitgescholden door de meneer in kwestie. Nooit meer iets van gehoord.

5. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Taverna Doris

Saskia

Vertaal van English naar Nederlands

I've been eating Greek food a lot, in my life so far. The quality as well as the variety of the dishes from this Taverna are beyond comparison. I actually searched how to leave a review, because this taverna really deserved the best possible review. Quality, quantity, friendliness, delivery, all nothing short of excellent 👌🏼

6. Julie's profielfoto
    Julie heeft een recensie geschreven voor Grand Café 2Jongens

Friendly service. Decent menu for lunch. Will certainly come again.

7. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft gereageerd op een recensie van Grand Café 2Jongens

Beste Rodney,

Geen probleem, ik heb het cijfer voor service voor je aangepast!

Met vriendelijke groet,
    Rianne
    Redactie Eet.nu

8. Rodney 's profielfoto
    Rodney heeft gereageerd op een recensie van Grand Café 2Jongens

Natuurlijk moet de service ook het cijfer 10 krijgen!

9. Rodney 's profielfoto
    Rodney heeft een recensie geschreven voor Grand Café 2Jongens

Na maanden van de dichte horeca, gisteren 28 april 2021, konden we eindelijk weer op het terras van de twee jongens zitten.

Net als vanouds hing er een geweldige sfeer en was het personeel weer in topvorm! Kan niet anders zeggen dan dat ik weer enorm heb genoten van de drankjes en heerlijke gerechten.

Alle lof aan het team van de twee jongens!

10. Rebecca 's profielfoto
    Rebecca heeft een recensie geschreven voor Quick'n Tasty

Ten eerste duurde het al erg lang (1,5 uur) voordat de bestelling er was. Toen het aankwam was het eten al koud, toen bleek ook nog eens de patat te missen. Bij het broodje vegan kroket zat de verkeerde kroket waarvan ik twijfel of hij überhaupt wel vegan was (het was iig een groentekroket ipv de kroket van de vegetarische slager). Het broodje bij de kroket was zo hard als een baksteen, volgens mij was die al een paar week oud.
    Toen we belden dat de patat miste hoorde we de medewerkers onder elkaar zeuren dat ze de patat er sowieso in hadden gedaan. Toen vroegen ze ook nog wat wij nou eigenlijk nu wilde dat er zou gebeuren.

11. Folkert Bosgraaf's profielfoto
    Folkert Bosgraaf heeft een recensie geschreven voor Domino's

Folkert Bosgraaf

Terrible pizza, the delivery was 45 minutes late. Pizza did taste terrible so never order at this terrible company!!!!

12. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Quick'n Tasty

Wat een slechte cafetaria, quick en tasty moet slow en nasty zijn. In begin was het een schone tent, het is er nu gewoon smerig. Het eten wisselt nogal, de ene keer krijg je alles veel te hard gebakken en de andere keer is het een slappe hap. Het personeel is niet vriendelijk, groeten is nog te veel als je binnen komt, wat ik me enigszins nog wel kan voorstellen want volgens mij staan die jongens onder grote druk en zullen ook niet veel betaald krijgen. Dan de prijzen, het lijkt wel een elite cafetaria ze vragen letterlijk hoofdprijzen, abnormaal gewoon. Ze zijn dag en nacht open en nooit een dag dicht, ze verkopen tot aan pizza’s toe, zijn echt bang dat ze niet genoeg verdienen. Ik ben er vandaag geweest omdat de cafetaria op de hereweg gesloten was, maar dit is echt de laatste keer geweest.

13. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor La Scala

Heb twee pizza's besteld. Deze waren zeer, zeer slecht. Heb op onze pizza's als beleg geen fricandeau kunnen ontdekken, een 5 mm ossenhaas puntje, ze waren zeer nat en nog kleiner dan bij de supermarkt die zelfs beter belegd zijn. Heb daar toch een behoorlijke prijs voor moeten betalen. Na enkele jaren toch maar weer eens geprobeerd, moor nooit weer dus. Er zullen mensen zijn die zeggen wat zeur je nou, maar als je voor dat bedrag, en niet op de pizza lijkt die je besteld hebt mag je daar toch wel je mening over geven?

14. Woudstra's profielfoto
    Woudstra heeft een recensie geschreven voor La Scala

Woudstra

Wij bestellen via de eigen site van la Skala, met ideal betaling, vaak 4 stagioni pizza's, 2 stuks, en krijgen gemiddeld na 3/4 uur de pizza's bezorgd door een sympathieke bezorger op de electrische fiets, want het is vlakbij, 700 meter, en eten dan lekker Italiaans. Prima adres.

15. Derk en Jan's profielfoto
    Derk en Jan heeft een recensie geschreven voor Bistro Basta

Derk en Jan

Afgelopen weekend het Paasmenu afgehaald, wat weer een feest!
    Nog nooit voorgekomen, we hadden teveel! 😳
    Hebben de trifle bewaard voor de day after.
    Stuk voor stuk smaakexplosies👌

4 vorige recensies
  16. Fredy's profielfoto
    Fredy heeft een recensie geschreven voor Ou Hai
    Chinees-Indisch Groningen

Coronatijd bestelling, Tomatensoep was mierzoet, Vega nasi was met varkensvlees, Zoetzure visfilet was NIET zoetzuur maar erg zout!!!
    Eens maar nooit weer...

17. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor De Slingerij
    Internationaal Groningen

Best spareribs in town! Zeer ruime porties, fantastische friet en lekker veel groente. Alles komt mooi op temperatuur aan en supergoede service! 👌

Dikke aanrader dus.

18. Derk van Kelberg's profielfoto
    Derk van Kelberg heeft een recensie geschreven voor Bistro Basta

Derk van Kelberg

Vandaag de Creoolse bouillabaisse gegeten, en het karamel taartje met hangop.
    Wauw! Geweldig gegeten. Complimenten Bas!

De nieuwste recensie
  19. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Bottego

Bestel hier niet.

20. Lars's profielfoto
    Lars heeft een recensie geschreven voor Double FF

Gisteren rond 18.45 uur besteld. Om 20.45 kwam het eten. Koud uiteraard. In de twee uur dat wij gewacht hebben, hebben we geprobeerd hun te bellen, maar de telefoon werd niet opgenomen. Geen excuses, geen drankje bij het eten. Waarschijnlijk vergeten, zoals onze bestelling... De service is slecht, het eten koud. Erg teleurstellend. Ik schrijf niet zo snel een review, ook niet als het slecht is, maar vind het wel zo netjes om anderen te laten weten dat je beter elders kunt bestellen. Geen waar voor je geld!