Nieuwste foto's in Groningen

Laatste updates in Groningen

1. A. Bakker's profielfoto
    A. Bakker heeft een recensie geschreven voor Taste and Flavor
    Internationaal Groningen

Prima gegeten. Het is echt geen "vreetschuur" zoals het bij sommige "all you can eat" gelegenheden is. Het is mooi ruim opgezet en ziet er modern en netjes uit. We zijn met een groep van 14 personen gaan eten en kregen (voorkeursopgave bij reserveren) 2 ronde tafels aan het raam met uitzicht op de haven.
    Het eten was lekker en vers. Een mooie gelegenheid om eens wat nieuwe gerechtjes uit te proberen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

2. Kaat's profielfoto
    Kaat heeft een recensie geschreven voor La Trattoria

Vanavond een aantal pizza’s, spaghetti Bolognese en een lasagne trattoria gehaald. De lasagne was niet te eten. Heel zout en heel droog. Nog nooit zulke slechte lasagne gegeten. Nooit meer!

3. R en A's profielfoto
    R en A heeft een recensie geschreven voor Taste and Flavor
    Internationaal Groningen

Vandaag met 7 personen heerlijk gegeten bij ‘taste and flavour’. We hadden een ‘early bird arrangement’ geboekt. Het eten was werkelijk fantastisch. Goed warm en voor elk wat wils. Van pizza tot BBQ gerechten en van sushi tot ‘gewone’ Chinese gerechten. Werkelijk super. Ook voor de kinderen is er genoeg keuze. Als nagerecht wafels of pannenkoekjes, ijs en van allerlei soorten kleine nagerechtjes. En niet te vergeten de chocolade fonteinen. De koffie was ook lekker. Als afsluiting was zelfs nog een suiker spin voor de liefhebber. Kortom, we hebben genoten. Oja en het personeel was vriendelijk, niets op aan te merken!

4. Reint J. Kasteleijn's profielfoto
    Reint J. Kasteleijn heeft een recensie geschreven voor Taste and Flavor

Reint J. Kasteleijn

We kwamen met 7 mensen eten.

Het was in de ogen van onze groep, heel goed.

Er was ontzettend veel keuze en het was zeer gevarieerd. Het eten was goed op temperatuur en heerlijk van smaak.

Ik heb naar de personen van onze groep gekeken tijdens het eten en iedereen was echt enthousiast.

In mijn ogen verdient dit restaurant een 8.
    Dank ook voor de service en het feit dat ik op mijn verjaardag gratis mocht eten.

Wij komen zeker een keer terug.

5. Douwina's profielfoto
    Douwina heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Douwina

Heerlijk voor een goede prijs. Veel keuze. Aardige mensen.

6. Immy mast's profielfoto
    Immy mast heeft een recensie geschreven voor Olympia

Immy mast

Eten was heerlijk we hadden schotel kos. Vriendelijke bediening

7. David's profielfoto
    David heeft een recensie geschreven voor Olympia

Heerlijk gegeten met mijn vriendin. Het restaurant is leuk ingericht met Griekse beelden en kunstwerken, en op de speakers staat gezellige Griekse muziek - niet van die klassieke muziek, maar meer Griekse popmuziek. De bediening was erg vriendelijk, we kregen uitgebreid advies over onze bestellingen en ook mijn vriendin, die voor een aantal dingen allergisch is, werd vriendelijk geholpen met het uitzoeken van een passend gerecht. Uitstekende service. De schotel met giros was heerlijk, en ook de salade die mijn vriendin had besteld was erg lekker. En volle borden ook! Absoluut een aanrader.

8. Joanne van der Meulen's profielfoto
    Joanne van der Meulen heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Joanne van der Meulen

Het was opnieuw op alle fronten fantastisch! Geweldig hoe Marion en Harm dit gezellige en goede eetcafé al meer dan 25 jaar runnen.

9. Harm Kindt's profielfoto
    Harm Kindt heeft een recensie geschreven voor Javaans Eetcafé

In het verleden hier lekker gegeten. Nu een totale deceptie. Kopje thee is een half glas heet water. Het was druk en te weinig personeel. Geen voorafje. Toen het hoofdgerecht kwam moesten we vragen of de theeselectie en vuile glazen meegenomen konden worden. Zo ongeïnteresseerd allemaal.

Toen kwam het hoofdgerecht. Rijsttafel de luxe en sate schotel. Helft lauw tot koud. Mini schaaltjes met vleesgerechten waar je het vlees moest zoeken met een vergrootglas. Twee personen en dan krijg je een minischaaltje met twee mini stukjes kip. De rendang was gepureerd. Toen we daar over klaagden werd de bediening bijna kwaad. Dat is rendang. Iemand uit Indonesië zou zich de ogen uit zijn hoofd schamen om dat voor te zetten. Uiteindelijk een heel klein nieuw schaaltje met twee brokken rundvlees. De smaak was ook niet top. Kortom geen predicaat Indonesisch waardig. Bij de chinees krijg je beter.

Sate ging wel, maar erg middelmatig en ook taai en de kipsate gort droog.

We hebben niet afgegeten (4 personen) en gingen betalen. Op de vraag of alles naar wens was hebben we onze mening overgebracht op een vriendelijke manier en dat we zeer teleurgesteld waren in de kwaliteit. De enige reactie was: Heel vervelend we geven het door. Geen compensatie, handreiking, de chef of baas erbij whatsoever. Helaas. Het was een goed restaurant maar ze zijn nu klanten kwijt.

2,1
  10. tuuk's profielfoto
    tuuk heeft een recensie geschreven voor De Biechtstoel

tuuk

Gemiddeld voldoende op 1 gebied na, bij het afrekenen werden we voor 60 euro teveel aan geslagen en stonden er versnaperingen op de bon die wij niet hebben gehad, is wel aangepast, na eigen oplettendheid, maar jammer!

11. Jeanine's profielfoto
    Jeanine heeft een recensie geschreven voor Topoli
    Midden-Oosters Groningen

Gisteren met mijn partner en vrienden bij Topoli gegeten. Ik heb er al vaker gegeten en vind het eten heerlijk. Mijn partner vond zijn hoofdgerecht niet zo lekker en kreeg gelijk een nieuw gerecht, wat hij wel erg lekker vond. Wat een topservice! We zijn heel vriendelijk bediend in dit fijne familiebedrijf. Iranees eten met bijzondere smaakcombinaties en kruiden. Wat ons betreft een aanrader!

12. Jean-Paul's profielfoto
    Jean-Paul heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Jean-Paul

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met een attente vriendelijke bediening!

13. Ans Flentge-van Gemert's profielfoto
    Ans Flentge-van Gemert heeft een recensie geschreven voor La Scala

Gisteren om 18:15 drie pizza's besteld om, om 19:00 te bezorgen. Om 19:30 gebeld, ze waren er mee bezig, ik hoorde op de achtergrond zeggen, zeg maar over een half uur. Om 20:30 wederom gebeld, ze komen er aan, ze hebben niet gevraagd voor wie het was, dus was een standaard antwoord. Kreeg wel een fles wijn aangeboden, maar de wijn is niet te drinken, wisten we uit eerdere ervaring, dus die hoef ik niet. Om 21:00 stond de bezorger aan de deur. Omdat ik via iDeal had betaald kon ik geen kant uit! Pizzeria La Scala (La Fiasco) bedankt voor het verpesten van onze Italiaanse avond!!! Wij zoeken in het vervolg een ander adres!

14. Emiel's profielfoto
    Emiel heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Lekker gegeten in relaxte omgeving. Veel voor weinig dus aanrader :)

15. Nolanda's profielfoto
    Nolanda heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Nolanda

Ik ben al verschenen malen bij La Cubanita wezen eten.
    Was gister onaangenaam verrast omdat ons een glaasje kraanwater naast een glaasje wijn werd geweigerd.
    Dit is mij nog nooit eerder overkomen en vind het dan ook zeer on gastvrij.
    Ik snap dat als kraanwater het enige drankje is dat genuttigd wordt het een ander verhaal is, maar dit was niet het geval. Het is voor mij dan ook een reden om niet weer bij jullie te komen eten. Helaas, want ik vind de tapas erg lekker.
    Met vriendelijke groet,
    Nolanda

16. Heinrich J. Maychrzak's profielfoto
    Heinrich J. Maychrzak heeft een recensie geschreven voor Shufu State

Heinrich J. Maychrzak

Gisteren (30 juni 2018) heerlijk (3 uur 'lang') onbeperkt mogen eten bij SHUFU STATE. Het nieuwe concept is echt fantastisch; bestellen met behulp van het tabletsystem functioneert uitstekend. Daarbij waren de kleine, gevarieerde gerechten smaakvol en van zeer goede kwaliteit. Tenslotte de prijs/kwaliteit verhouding: voor € 65 (2 personen !) smaakvol eten inclusief drankjes en de uitermate vriendelijke bediening...Xièxiè richting een ieder van SHUFU STATE.

17. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor De Oude Gasfabriek
    Internationaal Groningen

Wat een geweldig restaurant is dit. In een oude gasfabriek met een industriële inrichting zijn wij met heerlijke gerechten en door de gastvrije bediening verwend. De keuken is ook zeer thuis in vegan en vegetarische gerechten. Gewoon heel erg goed zowel de kwaliteit als de prijs. Bijkomstig voordeel is de zeer ruime parkeergarage onder deze culinaire fabriek.

18. John Doeselaar's profielfoto
    John Doeselaar heeft gereageerd op een recensie van Vishandel Overwinningsplein

Geachte " Mevr. Lo "
    Als deze mensen geen centenpikkers waren die klanten (hele) oude haring in hun maag splitsen hoefde ze zich hier ook niet te verdedigen. Overigens heb ik even gezocht en deze viskraam staat op HEEL veel meer plekken op internet te boek als "smerig" en dan gebruik ik alleen nog maar dit nette woord. Het domste wat men kan doen is ontkennen dat je dit soort smeerlapperij verkoopt. De klant is allang niet gek meer en heeft heel veel manieren om te klagen.

19. foxy's profielfoto
    foxy heeft een recensie geschreven voor Moro
    Mediterraans Groningen

foxy

Waren er met een groep van 12 personen. Bestelden van te voren het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Wordt opgediend op grote schalen per tafel voor 4 personen. Zowel voor, hoofd, nagerecht. Komen niet vragen of het voldoende is en of er nog een aanvulling gewenst is. Voor flinke eters wellicht niet voldoende om lekker te smikkelen en met een voldaan gevoel het pand te verlaten. Het Moro menu kost €28,50 pp, het eten was lekker en verfijnd.

20. Lo's profielfoto
    Lo heeft gereageerd op een recensie van Vishandel Overwinningsplein

Meneer Jon Doeselaar, ik heb geen fake account, dit is gewoon toevallig mijn echte naam. Deze viskraam verkoopt gewoon goeie kwaliteit vis, maar als je wat uit te vechten hebt, doe dat dan persoonlijk en maak mensen die zo hard werken voor hun centen niet kapot. Als de haring zo vies en ranzig was, waarom bent u dan niet teruggegaan voor uw geld. Dit is gewoon beneden te walgelijk voor woorden, mvg mevr. Lo

21. Rienk's profielfoto
    Rienk heeft een recensie geschreven voor Topoli
    Midden-Oosters Groningen

Familiair persoonlijke service. Fijne ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening alsof je bij een familie te gast bent. Heerlijk eten.

22. Thijs's profielfoto
    Thijs heeft een recensie geschreven voor Hasret

Sorry bestel broodje alanya, die was er niet. Voorstel lamachun met feta, ok.

Kom ik net thuis 15 min verder zit enkel op de lamachun feta en beetje sla waar de freak betaal ik voor vlees en krijg 0% vlees. Zwaar gemis en extreem rare fout. Gewoon in de maling genomen en je verlangt ergens naar.

23. Huisman's profielfoto
    Huisman heeft een recensie geschreven voor Shufu State

Een nieuwe start, een nieuw concept. Met behulp van een tablet bestel je steeds kleine gerechtjes uit verschillende keukens. Alles wordt aan tafel geserveerd. Veel keuze en erg lekker. Dit restaurant is een aanrader.

24. Berta's profielfoto
    Berta heeft een recensie geschreven voor Bagels & Beans

De bediening was top, goed geholpen en heerlijk eten.

25. John Doeselaar's profielfoto
    John Doeselaar heeft gereageerd op een recensie van Vishandel Overwinningsplein

Beste vishandel overwinningsplein. U kunt nu wel heel verontwaardigd reageren, maar u kunt misschien beter uw energie stoppen in het verkopen van betere haring? Want als u plotseling uw eigen verpakkings materiaal niet meer herkend mankeert er veel meer dan alleen uw vieze haring. Als u getoonde haring nu gewoon in de vuilnisbak gooit, waar ze hoort, hoeft u ook niet met fake accountjes als " LO " in te loggen om een positieve draai aan dit treurige verhaal te geven. DIT geeft u dus gewoon aan uw klanten mee. Te vies voor woorden.

26. Olav beek's profielfoto
    Olav beek heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Olav beek

Turksbrood was niet vers maar hard en taai.
    Ceasarsalade weinig fantasie, veel ijsbergsla, geheel had weinig met Caesar salade te maken.
    Bij hoofdgerecht broccoli met witlof : beiden net te weinig gegaard mag best een stevige byte hebben maar dit was te!
    Franse frietjes waren lekker maar wel veel kleine stukjes… waarom tochaltijd frieten of gebakken aardappelen? Die eens een keer lekker gekookte aardappelen of gepofte.
    Had hier al eerder gegeten: toen was het beduidend beter.

27. A.Slagter's profielfoto
    A.Slagter heeft een recensie geschreven voor Olympia

A.Slagter

Heel gastvrij ontvangen ook al waren we wat te vroeg. Op het terras een ontvangst met een ouzo (weet niet of ik het goed schrijf) vooraf heerlijke inktvis ringen, Hoofdschotel prima met voldoende garnituur.
    Gastheren en gastvrouw bedienden heel ontspannen en gezellig.
    Een echte aanbeveling.

28. Geachte meneer "coeckie" wat een walgelijke haring heeft u daar op de foto deze zou ik niet eens durven verkopen ....misschien kunt u eens uit uw anonimiteit komen en kunnen we als volwassen mensen met elkaar praten ik heb een telefoonnummer en adres u kunt mij altijd vinden op het overwinningsplein met vriendelijke groet marjo van sluis eigenaar