Nieuwste foto's in Groningen

Laatste updates in Groningen

1. Loek's profielfoto
    Loek heeft een recensie geschreven voor Ni Hao

Eten was koud en taai, weinig smaak.
    Personeel onverschillig

2. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

Wij hebben hier vaker gegeten en zoals alle andere keren heerlijk gegeten!
    Leuk spontaan personeel!
    Wij komen gauw weer langs!

3. Alle's profielfoto
    Alle heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

Positief, leuke ontvangst, vlotte bediening met een ontspannen open en vrolijke houding, Dus weer doen.

4. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

Top service en lekker eten voor een zeer betaalbare prijs! Aanrader!

5. Antje's profielfoto
    Antje heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

Afgelopen zaterdag met een vriendin hier gegeten.
    Wat een fantastische ervaring. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ondanks dat de hele zaak vol zat was de bediening uitmuntend. Zeer goed gastheerschap en een uitstekende keuken. We komen snel weer!

6. Lies's profielfoto
    Lies heeft een recensie geschreven voor Nieuw Sin Guang
    Chinees-Indisch Groningen

Uitstekend gegeten, de rijsttafels zijn zeer aan te raden. Vers, niet te zout, en verrassende smaken. Erg vriendelijke bediening.

7. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Heerlijk eten, leuke sfeer, prima bediening, wat wil een mens nog meer.

8. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

We hebben lekker gegeten voor een mooie prijs. De bediening was vriendelijk, vrolijk en op een fijne manier aanwezig.
    Boven kan je erg leuk zitten met een mooi uitzicht over het water.

9. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Javaans Eetcafé

Jo

Wij zijn hier 18 november geweest en het eten was heerlijk. Personeel en sfeer ook top!
    Enige minpuntje als je een rijsttafel besteld is de te kleine tafel zodat er amper nog plaats is om te eten zonder dat je ergens met je armen in hangt. En de gerechtjes koelen heel snel af omdat ze niet op warmhoudplaatjes geserveerd worden.

10. Duco Van den Bergh's profielfoto
    Duco Van den Bergh heeft een recensie geschreven voor Tong Ah
    Chinees-Indisch Groningen

Wij bestellen al sinds enige jaren met volle tevredenheid bij Tong Ah.

De bami, nasi, groenten en saté zijn altijd goed. Ook is bestelling er altijd binnen de vooraf aangegeven tijd. Aanrader dus.

11. Klapwijk's profielfoto
    Klapwijk heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Kars

Geweldig eten, super gezellige en vriendelijke mensen
    Voorbeeld voor elke cafetaria
    Bedankt voor alle gezellige jaren

12. Nas's profielfoto
    Nas heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mechoui

Een hele prettige ervaring! Eten was top en helemaal in de ambiance waarin je je dan bevindt! Ik heb nog nooit Mediteraans zo mooi en sfeervol geproefd als bij dit restaurant! Het eten is super gevarieeerd en lekker, de service is top en heel vriendelijk, de sfeer is op en top Mediteraans, alsof je je in Marrakech beweegt! Een aanrader voor fijn-, sfeer- en smaakproever! Voor herhaling vatbaar!

13. Ro's profielfoto
    Ro heeft een recensie geschreven voor Hong Xin
    Afhaal en bezorg Groningen

Ben normaal prima eten gewend van Hong Xin, af en toe zit er een misser bij maar dat heb je soms. Gister menu besteld voor E20, en de bami pangang was ok maar de Taossi Kai was echt te zout en verkeerd gekruid, en de Daging Roedjak was zo slecht dat het niet te eten was. Veel te zout, met hele rare nasmaak, en het vlees zelf was droog en poederig en verre van mals. Super ondermaats.

Vanwege normaal goede ervaringen heb ik het restaurant gebeld, en het probleem uitgelegd. Ja we hebben gewoon onze eigen smaak," zegt ze. Ik leg uit dat ik vaste klant ben en deze gerechten hier al vaak gehad heb, en het was altijd ok, dus ik heb geen probleem met hun smaak, maar dit eten was slecht. Mevrouw vraagt heel grof en ongeduldig ja wat wil je dan? Ik vraag of in ieder geval de daging roedjak geruild mocht worden, ik had de volle bak nog, voor iets dat wel goed was. Kreeg een heel onbeleefd en aggressief antwoord en geen verantwoordelijkheid voor het slechte eten.

Ik zoek een andere Chinees.

14. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Sumo

Prima gegeten, vriendelijk personeel. Voor al you can eat, was het zonde dat je voor bepaalde gerechten moest bijbetalen.

15. Magaly Ho's profielfoto
    Magaly Ho heeft een recensie geschreven voor De Stadstuin

Magaly Ho

Lekker eten en vriendelijk personeel, heel tevreden!

16. Marjan Beukema's profielfoto
    Marjan Beukema heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

Marjan Beukema

Heerlijk gegeten, de bediening was snel en erg vriendelijk, het mosterdsoepje van het huis was erg lekker. We hadden een vleesplank xxxl en de biefstuk. Genieten van eerlijke smaken zonder sausjes en zakjes, voor een goede prijs. We komen zeker terug hier!

17. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mechoui

Noord-Afrikaans eten, Noord-Afrikaanse muziek en Noord-Afrikaanse sfeer.
    Lekker eten en erg snel klaar!
    Mijn vrienden en ik hebben genoten

18. Nick Matien's profielfoto
    Nick Matien heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

Nick Matien

Lekker eten, goede sfeer, top bediening voor een super lage prijs. Plankje xxxl erg aan te bevelen ook plankje met nagerechten top!

19. God's profielfoto
    God heeft een recensie geschreven voor Shanti Roti Shop
    Internationaal Groningen

Broodje kabbeljouw kunnen ze beter broodje tomaten puree noemen want de vis is ver te zoeken… En de roti? Niet best.

20. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Sushi Mall

Vandaag met mijn moeder een dagje Groningen. Even een lunch nuttigen bij de Sushimall was een van de ideeën van de dag. De lunch houd in dat je gewoon 5 maal een bestelling mag plaatsen van per keer 5 keuzes van de kaart. Enige verschil is dat er van de kaart een aantal gerechtjes niet te bestellen zijn die wel bij het diner te bestellen zijn. Nog steeds voldoende keus en de prijs is ook aangepast. (Lunch € 20,0 PP)

het was er erg rustig qua klanten, er zaten slechts 3 andere personen. Maar het was er erg onrustig met verslepen van kratten drank, telefoneren wat erg luidruchtig was, voorbereidingen voor de avondgasten waarschijnlijk en vele andere duidelijk merkbare activiteiten die je als gast kunnen storen.

De gerechten kwamen verdeeld per bestelling en niet ineens. Dit was soms vervelend, dat de ene zijn eten had en de ander nog niet. Ook zijn er gerechten die warm hadden moeten zijn, afgekoeld gebracht. Hier hebben we ook wat van gezegd en het gerecht is weer ingenomen.

Van de 5 gangen hebben wij er slechts 3 genuttigd en er is niet een keer gevraagd om extra drinken en of alles naar wens was.
    Wel werd er gevraagd of wij nog wat ijs na zouden willen nuttigen, Mijn moeder vroeg of ze ipv ijs een kopje thee mocht. Ja dat mocht wel, maar niet ipv ijs… dus wel gewoon betalen.
    Nou laat maar zitten dan gastheer, we zijn gegaan.

Klantonvriendelijk, sfeerloos, en niet een gastvrije omgeving ervaren. Dat is samengevat mijn ervaring bij Sushimall deze dag.

21. A.E.Hoiting's profielfoto
    A.E.Hoiting heeft een recensie geschreven voor Olympia

A.E.Hoiting

Uitstekende bediening, eten was zeer goed, verrassend goede combinaties, gezellige knusse sfeer, prima verlichting. We komen hier zeker terug.
    Een echte aanrader!

22. Annemiek's profielfoto
    Annemiek heeft een recensie geschreven voor Da Mino
    Italiaans Groningen

Heerlijk gegeten en veel persoonlijke aandacht. Hele goede service en we voelden ons geen moment opgejaagd.
    Wij komen zeker weer!!

23. Egbert Brinks's profielfoto
    Egbert Brinks heeft gereageerd op een recensie van Bistro 't Gerecht

Beste Lianne,

Wat vervelend om te lezen dat je een vervelende avond hebt gehad bij ons die niet aan jullie verwachtingen voldeed. Uiteraard hebben wij nooit gemeend u belachelijk te maken. De betrokken medewerker vind dit erg vervelend dat u dit wel zo ervaren hebt.

Nu kan ik hier inhoudelijk proberen alles te weerleggen maar daar worden wij beide niet beter van. (Steranijs zat bijvoorbeeld alleen in de jus bij het hert.)

Maar zou u contact met ons willen opnemen en vragen naar Egbert Brinks (of mailen naar NHHoteldeville@nh-hotels.com). Graag zou ik dit met u willen oplossen.

Met vriendelijke groet,
    Egbert Brinks
    Hotel Director NH Hotel De Ville/Bistro 't Gerecht

24. M M's profielfoto
    M M heeft een recensie geschreven voor De Smederij

Super lekkere en malse tournedos!

25. Nikki's profielfoto
    Nikki heeft een recensie geschreven voor Giovanni's

Ontzettend lekker gegeten bij Giovanni's. Dit restaurant zit op een mooie locatie, het eten en de bediening zijn top! Wij komen hier zeker terug.

26. Timo van der Zwaag's profielfoto
    Timo van der Zwaag heeft een recensie geschreven voor 2Jongens uit Groningen

Timo van der Zwaag

Samen met mijn vriendin heerlijk gegeten! Samen het xxxl plankje gehad, erg lekker en zeker genoeg voor 2 personen. Erg vriendelijk personeel en geweldige prijzen! Zeker een aanrader!

27. Gerard Hulshof's profielfoto
    Gerard Hulshof heeft een recensie geschreven voor The Blokes
    Amerikaans Groningen

Fantastische plek in Groningen. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Lekkere stoere burgers maar nog beter zijn de plates die ze aanbieden. De steak en sate zijn mijn favoriet.
    Daarnaast een mooie selectie aan speciaalbieren en cocktails.

De bediening is leuk, altijd een glimlach en verstand van zaken. De zaak is authentiek met stoere industriële elementen ingericht. Erg sfeervol. In het weekend moet je zeker van te voren reserveren want anders is de kans op een tafel wel erg klein.

Houdt je van rust en klassiek? Dan moet je hier niet zijn. De Blokes is een gezellige hippe tent. Een bruisende eetcafe van hoog niveau met in het weekend vaak een dj die de muziek verzorgd. Absoluut een aanrader.

28. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Olympia

Weer heerlijk gegeten: beiden een lamsvleesschotel, die uitstekend smaakte. Gezellig drukke avond en toch altijd aandacht van de eigenaar en het personeel!