Nieuwste foto's in Den Haag

Laatste updates in Den Haag

1. Leo R's profielfoto
    Leo R heeft een recensie geschreven voor Bodega De Posthoorn

Gisteravond (16/12/17) hier gegeten voordat we naar theater gingen. We komen hier bijna altijd voordat we naar Koninklijke
    Schouwburg of Diligentia gaan. Echt oer Haagse bodega in hartje uitgaanscentrum. Gezellig, pianist, top bediening en heerlijk eten tegen zeer acceptabele prijzen. Aanrader dus!

2. Emre's profielfoto
    Emre heeft een recensie geschreven voor Bella Maria

Beste pizza`s en pasta`s heel erg lekker . goed koop en beste gewoon...

3. Shirley's profielfoto
    Shirley heeft gereageerd op een recensie van Jantje

Ik gaf een 10 voor het eten, een 10 voor de service en een 8 voor de prijs kwaliteit. Geen idee waarom die er niet meer bij staan, maar het gemiddelde ligt ruim boven de 7...

4. Shirley's profielfoto
    Shirley heeft een recensie geschreven voor Jantje
    Vegetarisch Den Haag

Het eten was super lekker! Goede prijs/kwaliteit. De gastvrouw/kokkin was heel gastvrij en vriendelijk. Ze vertelde leuke dingen bij het eten, over de oorsprong van de thee die we dronken en over het gebak. Ze vroeg telkens naar onze wensen.

Het is een leuk, klein zaakje. Helaas was er op onze avond een lezing gaande, maar dat werd opgelost door ons een plekje vlakbij de keuken te geven, verder weg van die groep.

Ik zou deze plek aanraden en er terug komen.

5. Dorothée's profielfoto
    Dorothée heeft een recensie geschreven voor Calla's

Excellent food, wine arrangement and service.

6. Mevr. T.Duivesteijn's profielfoto
    Mevr. T.Duivesteijn heeft een recensie geschreven voor Restaurant La Fontaine

Mevr. T.Duivesteijn

Vanwege het slechte weer, was het heel erg rustig. Maar de bediening was heel vriendelijk en het eten was prima.

7. Frites Atelier Amsterdam's profielfoto
    Frites Atelier Amsterdam heeft gereageerd op een recensie van Frites Atelier

Beste Fay, dank voor uw mooie woorden! Hopelijk tot ziens. Hartelijke groet, Hilde

8. Wouter's profielfoto
    Wouter heeft een recensie geschreven voor Calla's

Alles top. Alle scores spreken voor zich. Veel dank voor de zeer geslaagde lunch met 14 personen.

9. Daphne's profielfoto
    Daphne heeft een recensie geschreven voor Little V
    Vietnamees Den Haag

Op 9 december 2017 bij Little V gaan eten. Er ging van alles fout met het bestellen en bediening.
    * De bediening maakte mij wijs dat de gele rijst die ik daar eerder had gegeten nasi was.
    * Ik heb nadrukkelijk aangegeven dat ik halve kip wilde bij mijn hoofdgerecht. Ik kreeg kip en een karbonade.
    * De bediening vond dat mijn tafelgenoot geen voorgerecht hoefde te bestellen omdat hij vond dat haar hoofdgerecht voldoende was. Dit heeft de bediening uit eigen initiatief bedacht.
    *  Kennis van de te serveren groenten kan ik de bediening vergeven maar noem het geen seizoensgroenten als ik daarop doorvraag.
    * Mijn hoofdgerecht was niet wat ik had besteld. Dit aangegeven en ook aangegeven dat ik het wel ga eten.
    * Mijn hoofdgerecht was koud.
    * De bestelde groenten hebben ze niet gebracht. Ik ontdekte dit nadat wij klaar waren met eten. Dit ook aan de bediening kenbaar gemaakt. Wij kregen voor al dat leed een drankje van de zaak
    * Plek waar wij zaten was precies naast een kassaregistratie systeem.  Er liepen of stonden veel bediening steeds om heen. Rustig eten zonder steeds afgeleid te worden ging niet.
    * Je welkom voelen bij Little V is er niet meer. Ik kreeg sterk de indruk dat er haast gemaakt moest worden om binnen twee uur te laten eten. Terwijl wij nog ruim tijd hadden. Wij hadden nog ruim 30 minuten te gaan. De opmerking van de bediening, als wij nog een drankje willen bestellen voor de laatste ronde was voor mij de laatste druppel.
    * Ik kom al jaren met veel plezier bij Little V.  Elke gelegenheid greep ik aan om daar te gaan eten. Na dit dramatische bezoek hebben mijn tafelgenoot en ik besloten hier niet meer te komen eten. Ik neem afscheid van Little V en laat het in 2017. Vaarwel.

Groet Daphne

2,1
  10. Presc's profielfoto
    Presc heeft een recensie geschreven voor Little V
    Vietnamees Den Haag

Jaarlijks keren wij terug naar dit geweldige restaurant Little V!
    Een waanzinnige restaurant met een warme sfeer en decor van hangende lampen dat je zeker waardeert. Bediening is vriendelijk, goed gekleed en netjes. De bediening stond klaar om onze jassen aan tafel aan te nemen heel geduldig en attent was deze heer. Aan tafel kwam een serveerster ons de menu uitleggen en raadde ons aan om een chefs menu te nemen. Uit onze vorige ervaring gaven wij eerlijk aan dat het voor ons niet is weggelegd omdat wij namelijk niet alles lusten. De chefs menu was ons vorige keer niet naar ons smaak bevallen. Dus wij kozen voor de A La Carte. De serveerster hield daarna een negatieve houding. Dat was duidelijk te zien. Als je er niet blij mee bent.. laat de gasten dat in ieder geval niet merken. Laterna werden we door de serveerster opgejaagd. Mijn tante zat nog te eten als enige.. horeca regel: ruim de tafel niet af als gasten nog eten, doordat we werden opgejaagd liet ik haar maar de borden afruimen. Wij besloten om onze koffie en dessert elders te doen want dit was zeer teleurstellend. Vooral omdat ik mij verheugd had om na zo een lange tijd terug te keren naar mijn favoriete restaurant Little V. Verder was het eten voortreffelijk en is het zeker de moeite waard om hier te gaan eten.

11. Fay's profielfoto
    Fay heeft een recensie geschreven voor Frites Atelier

Altijd lekker en een goede service!

12. Marlene vd heuvel's profielfoto
    Marlene vd heuvel heeft een recensie geschreven voor St. Anny Food

Marlene vd heuvel

Hele slechte ervaring alles we moesten we zelf doen bestellen aan de kassa waar we lang moesten wachten om te bestellen! Eigen bestek uit een vieze bak pakken! Geen sfeer en eten uit de magnentron! Eten zelf aanpakken heel raar! Sambel heel zuur en smerig! Wij gaan er nooit meer eten!

13. Dhr Boedoe shan's profielfoto
    Dhr Boedoe shan heeft een recensie geschreven voor Djojo
    Surinaams Den Haag

Dhr Boedoe shan

Vandaag bestel ik bij Warung djojo bij mevrouw, saoto soep vegetarisch soep. Bestelling gaat goed maar wat ik merk dat ze niet vriendelijk kijkt en pas na het afrekenen had ik haar nogmaals gevraagd of het wel vegetarisch is maar ze werd razend boos en schreeuw wat begrijp jij aan vegetarisch, ik zeg tegen haar dat ik voor de zekerheid alleen wilde vragen of het wel zo is, maar ze blijft hameren. Ik heb haar gezegd dat ik nooit meer mijn eten kom kopen hier. Blijkbaar gaat het hier om geld maar niet om klantgerichtheid.

14. P Maier's profielfoto
    P Maier heeft een recensie geschreven voor Garoeda
    Indonesisch Den Haag

Kleine tafel, bestelde rijsttafel te groot voor de tafel, gerechten werden opgestapeld, niet alle gerechten goed warm. Bediening traag en niet oplettend, lang op drinken moeten wachten.

15. Alina's profielfoto
    Alina heeft een recensie geschreven voor Simonis

Heerlijk vers vis! We hadden kibbeling en wandeling van Simonis. Alles was heerlijk. Kibbeling was alleen veel te zout. Maar voor de rest fantastisch vis. Service was super snel en vriendelijk.

16. Alina's profielfoto
    Alina heeft een recensie geschreven voor De Sushimeisjes

We hebben sushi afgehaald en ze waren heerlijk.
    Mooie smaken, verse ingrediënten. Niks op aan te merken.

17. C.Robbe's profielfoto
    C.Robbe heeft een recensie geschreven voor Bodega De Posthoorn

Uitstekend service en advies

18. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Jamie's Italian

Heerlijk gegeten, mooie plek, fijne stoelen en super bediening. Was een jarige mee en werd met dessert leuk verrast.

Wij gaan zeker terug!

19. J.den Hertog@ ziggo.nl's profielfoto
    J.den Hertog@ ziggo.nl heeft een recensie geschreven voor Theater Brasserie Wasserman

J.den Hertog@ ziggo.nl

Wat een fijne ervaring; vriendelijke service, aandacht voor de klant, een verademing.

20. Armatso's profielfoto
    Armatso heeft een recensie geschreven voor Toko Nusantara

Slecht eten
    Goedkoop maar geen kwaliteit

21. Allessandra Weber's profielfoto
    Allessandra Weber heeft een recensie geschreven voor Lee's Garden Yeng
    Chinees-Indisch Den Haag

Was voor het eerst en voor het gehele plaatje kom ik zeker terug. Zeer vriendelijke bediening. Je jas wordt er nog aangenomen, je stoel nog aangeschoven de deur opengehouden bij het weggaan. Kan me voorstellen dat wanneer het drukker is dat dit er bij inschiet. Maar desalniettemin is het een bedieningsservice die je niet veel meer tegen komt in al die schreeuwende eethuisen waar men niet eens weet hoe men zijn gasten bediend. Het eten was uitstekend, alles heerlijk vers en warm gehouden op een warmtehouder. De uitstraling van het restaurant doet je even een andere wereld belanden. Nu nog een Chinese muziek op de achtergrond en het plaatje is compleet. Een echte aanrader vergeet die shushi en wok restaurants en laat je verwennen in Lee's garden.

22. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor Bodega De Posthoorn

Positieve ervaring. Echt een restaurant met een authentieke sfeer.

23. anky's profielfoto
    anky heeft een recensie geschreven voor Pho Lounge
    Vietnamees Den Haag

Gisteren daar gegeten, heel leuk & aardig personeel. De loempiaatjes vooraf waren prima, ik at pho met rundvlees, lekker maar ik miste de zgn groentjes, veel koriander etc. Het was er wel, maar in mijn ogen te weinig. Ze hadden ook helaas geen pho (zonder vlees) met alleen bouillon en veel groente erin. We hadden ook baksoy gewokt, die was lekker!
    Ze zijn net begonnen, en ik vind het een geweldig initiatief, en ook vlakbij mij in de buurt. Dus als jullie de groente erbij doen, kom ik zeker terug!

24. Thijs de Wit's profielfoto
    Thijs de Wit heeft een recensie geschreven voor Mekar Sari
    Indonesisch Den Haag

Thijs de Wit

In een woord voortreffelijk. Indonesisch zoals het hoort. Herinneringen aan al die smaken in mijn jeugd komen weer allemaal naar boven… Kan ik iedereen aanbevelen. Wat er over was van de rijstttafel, werd door de bediening netjes verpakt zodat het thuisfront ook meegenieten kon.

25. Annemieke's profielfoto
    Annemieke heeft een recensie geschreven voor BLVRD
    Nederlands Den Haag

Nooit meer! Hadden we deze recensies maar gelezen voor we hier binnen stapten. Wat een slecht “restaurant”. Alles is kant en klaar. Niks was lekker. Bediening ontzettend traag. Ohja...en trap niet in het theatermenu. Het is de kindermenu van de gewone versies en ze rekenen dan voor dingen die erbij horen te zitten dik. Wij kregen bijv 1 klein schaaltje friet met z’n 2’en en mensen naast ons zo’n schaaltje per persoon.

26. Tauseeq Hamdani's profielfoto
    Tauseeq Hamdani heeft een recensie geschreven voor Papyrus

Tauseeq Hamdani

Geweldige Zaak, Alles in 1. De sfeer was ook geweldig. Beste zaak in de wereld.