Nieuwste foto's in Den Haag

Laatste updates in Den Haag

1. Mohamedali's profielfoto
    Mohamedali heeft een recensie geschreven voor Djojo
    Surinaams Den Haag

Mohamedali

Ik heb net Telo en Nasi besteld. Telo was zo hard dat je niet kon behoorlijk eten die was niet alleen te hard gebakken, maar zelf bijna verbrand.

2. S. Saber's profielfoto
    S. Saber heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant

S. Saber

Vriendelijk personeel, gezellige sfeer, goed eten! Voor herhaling vatbaar!

3. A.H. Yanes's profielfoto
    A.H. Yanes heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant

A.H. Yanes

Eten was uitstekend, zeer smakelijk.
    Enig minpuntje is het geluid, als de zaak heel druk is kan je elkaar heel moeilijk verstaan. Er zijn geen materialen toegepast die het geluid kunnen absorberen in de zaak, waardoor het geluid extra versterkt wordt.

4. Birgul Samburkan's profielfoto
    Birgul Samburkan heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant

Birgul Samburkan

Het eten was lekker. Vriendelijke mensen en goede service.
    Een aanrader.

5. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Bistro Berg & Dal

Saté besteld en kregen we op een bordje wat nog kleiner is dan een ontbijtbord. Allebei een eierdopje met wat gesneden komkommer voor de rest niets. Werkelijk niet goed. Zat veel vet aan het saté. Wij kwamen hier laatst aan het eind van de Corona en toen had je ook veel keuze in het menu. Nu is het allemaal zeer beperkt en ook niet lekker. Verder viel het ons op dat het wel heel rustig was, misschien 4 tafels bezet van de ruim 20. Nooit meer dus!

1,7
  6. Tabitha Bogers's profielfoto
    Tabitha Bogers heeft een recensie geschreven voor Poetri Ajoe

Tabitha Bogers

Heerlijk Indonesisch eten, lekker Bintang bier erbij en onze buikjes waren weer gevuld. Altijd een prettige ervaring bij ons favoriete Indonesische restaurant.

7. Mep's profielfoto
    Mep heeft een recensie geschreven voor Solbeach

Mep

BBQ met een groep gereserveerd, ten eerste ga je dan niet zelf bbqen maar krijg je alles in warmhoudschalen geserveerd. Waardeloze kwaliteit vlees maar vooral niet vegetarisch bestellen. Vegetarische burger was ontzettend droog en smakeloos, soort kaassticks waren niet te eten zo taai, de portobello was aangebrand en de spies kon je mee stuiteren. Advies: probeer het eerst zelf eens voordat je zoiets serveert!! Nog nooit zo slecht gehad, en op 35 man 2 bordjes friet erbij, 3 grote horecaflessen saus erbij wat niet van veel fantasie getuigde en geen pindasaus oid voor bij de spiesjes. Behalve eenderde maiskolf ook verder geen groente of blaadje sla erbij, absoluut troosteloos en geen waar voor je geld. Het bittergarnituur was daarentegen wel goed, hadden we er daar maar nog eentje van besteld en de rest gelaten!

8. Wim Meewis's profielfoto
    Wim Meewis heeft een recensie geschreven voor Brasserie Berlage

Wij hebben afgelopen zaterdag met de familie en vrienden gevierd dat wij 50 jaar getrouwd zijn.
    Wij hadden hiervoor de serre afgehuurd, een perfecte locatie voor dit soort evenementen.
    Over de bediening en het diner niets dan lof.
    Wat ons betreft een aanrader!

9. Francisca van Heuzen's profielfoto
    Francisca van Heuzen heeft een recensie geschreven voor De Haagsche Beek

Francisca van Heuzen

Vandaag waren wij met dit heerlijke weer bij u op het terras. Super genoten van koffie, thee en gebak.
    Wat ons wederom opviel en verbaasde was het feit dat zowel twee weken geleden als nu heel snel de kopjes weggeruimd werden. Zelfs nu was het zo dat er nog thee in het glas van mijn moeder zat. Die dat daarom uit noodzaak maar snel op dronk. Volgens mij is dit niet de bedoeling. Ik neem aan dat er toch meer tijd mag worden genomen om rustig je koffie of thee op te kunnen drinken.
    Groetjes Francisca en Margreet van Heuzen

10. jasmin eleskafi's profielfoto
    jasmin eleskafi heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant

jasmin eleskafi

Eten was super lekker! En Service was top!!

11. Otto's profielfoto
    Otto heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kang Man

Wat een chaotisch restaurant is dit.
    Paar keer eten besteld en ga dan maar gerust aantal uren zitten wachten op je bestelling. Zelfs de bezorgers klagen over dit bedrijf.
    Als je ze belt (en de geluk hebt dat ze opnemen) dan krijg je alleen te horen het is druk. Ik bestel hier nooit meer eten!

12. Coby Sharifu's profielfoto
    Coby Sharifu heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Kijkduin

Coby Sharifu

Helaas viel het tegen. De koffie was niet heet (ingeschonken in koud kopje).
    We bestelden poffertjes, helaas was er geen poffertjespan in het poffertjesresaurant. Toen pannenkoek genomen. Viel heel erg tegen (zelf maak ik het beter), droog smaakloos. Bord werd geserveerd met de waarschuwing, dat het heel heet was. Helaas bijna koud. Jammer!!!

13. Ineke Bleij's profielfoto
    Ineke Bleij heeft een recensie geschreven voor Solbeach

Ineke Bleij

Via SD de bbq deal gekocht, zoals naar volle tevredenheid eerder. Ik kwam met 3 vriendinnen, de kool-en pastasalade waren véél te weinig om met z'n 4en te delen, net zoals de sausjes.
    Het ergste was dat de bbq niet gloeiend (letterlijk en figuurlijk) werd aangeleverd en niets werd gaar!
    Er kwam een 2e bbq, hetzelfde liedje en bij de 3e poging hadden wij er de balen van… het vlees en de vis lagen al 1 1/2 uur in de zon.
    Wij mochten niet klagen werd ons verteld, via SD verdienden ze niets (waarom bied je het dan de hele zomer aan?) en nee ze wilden niets aan de drankrekening doen, wij moesten de politie maar bellen!
    Van de gekke natuurlijk, ik heb meteen de rekening gevraagd en onze serveerster had medelijden met ons en gaf ons een drankje cadeau. €62,95 Nog afgerekend buiten de deals om en het meisje werd teruggestuurd omdat wij toch écht nog meer moesten afrekenen. Ik heb dat geweigerd, bel zelf lekker de politie, ik betaal geen cent meer.
    Men liet ons gaan. Wat een schandalige behandeling en wat een feestelijke middag had moeten worden, tsja, grondig verpest. Ineke Bleij.

14. john van oosten's profielfoto
    john van oosten heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant

john van oosten

De avond voor ons, (was de eerste keer) was een top ervaring.
    Heerlijk smakelijk eten genoeg variatie en veel lekkere smaken.
    De bediening was prima en gezellig en wist alles over het eten.
    We vonden wel het water en de wijn behoorlijk aan de prijs.
    Maar was zeker waard.

15. Yoyo Twinkel's profielfoto
    Yoyo Twinkel heeft een recensie geschreven voor Zeevishandel De Garnaal

Yoyo Twinkel

Beste haring van Den Haag, misschien wel Nederland. Andere vis en salades etc. ook zeer vers en lekker. Prijs-kwaliteitsverhouding geweldig.

16. Mala's profielfoto
    Mala heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant

Heerlijk gegeten, alleen jammer dat ze personeels te kort hadden voor bediening, waardoor de dame niet spontaan was. Vriendelijke bediening met een lach is belangrijk. Dat is een tip.

17. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant

Het eten was super! De bediening en sfeer zijn ook prima!

18. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor La Brasserie

Marianne

Heerlijke lunch in een prettige rustige sfeer. Zeer goed verzorgde, royale porties en vriendelijke bediening.

19. Kitty te Pas's profielfoto
    Kitty te Pas heeft een recensie geschreven voor De Haagsche Beek

Daarnet een cadeaubon gekocht voor een ontbijt. Ik had nog twee cadeaubonnen die ik voor de brand heb gekregen. Ik vroeg een dame waar ik door geholpen werd of ik deze in kon wisselen. Deze dame (overigens een zeer dominante dame) antwoordde dat ik deze niet meer kon inwisselen en ritste zowat de twee bonnen uit mijn hand om ze in te nemen.
    Ik vind dit geen service. Er stond geen geldigheidsdatum op deze bon.
    Al had ze maar gezegd dat ik een drankje kon nemen. Dit kwam zeer commercieel over. Bah de Haagse beek is er niet leuker op geworden.

20. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant

Herman

Het was voor mij en mijn vrouw deze eerste keer dat wij bij jullie hebben gegeten dus we wisten niet wat we konden verwachten maar we waren aangenaam verrast. Het eten en drinken was top de service was super hele aardige mensen die daar werken dus kort samengevat was het een top ervaring.
    Bedankt voor de service.