Nieuwste foto's in Den Haag

Laatste updates in Den Haag

1. Akeesha Montana's profielfoto
    Akeesha Montana heeft een recensie geschreven voor King's SpareRibs
    Internationaal Den Haag

RESTAURANT IS HARD ACHTERUIT GEGAAN!! HEEL ERG JAMMER. WIJ GAAN ER NEVER NOOIT MEER.
    HELE SLECHTE SERVICE GEBREK AAN PERSONEEL. MAAR 1 OBER AANWEZIG, HOE DAN??
    WE WAREN MET 7 PERSONEN EN HADDEN VAN TEVOREN GEBELD OM TE VRAGEN NAAR DE PRIJS. BEN ER EEN PAAR MAANDEN NIET GEWEEST DUS WOU WETEN OF DE PRIJZEN ZIJN VERANDERD.
    NOU, KREEG TE HOREN DAT ONBEPERKT SPARERIBS 12,50 IS. WE DACHTEN MOOI WE GAAN ERHEEN.
    RESTAURANT WAS SNIKHEET! BELICHTING HAD EEN STORING DUS DE LAMPEN BLEVEN KNIPPEREN, BEST IRRITANT VOOR J ZICHT.
    VROEGER KREEG J ALTIJD EEN MANDJE MET STOKBROOD TIJDENS HET WACHTEN OP JE ETEN. DIT KEER DUS NIET!
    TOEN WE DACHTEN DAT WE EINDELIJK ONZE ETEN GESERVEERD KREGEN KWAM DE OBER MET ALLEEN ONZE SPARERIBS EN ZALM ZONDER PATAT. WE MOESTEN ZEKER 8 MINUTEN WACHTEN DAARVOOR.
    PATAT KWAM RECHTSTREEK VANUIT DE FRITUUR VOLGENS MIJ WANT HET BRANDE AAN DE VINGERS VAN DE KINDEREN.
    DE ZALM SMAAKTE NERGENS NAAR. ER MOEST TELKENS ZOUT EN PEPER OP GOOID WORDEN.
    HET WAS EEN WARME DAG, MAAR BETEKENT DIT OOK DAT AL INZE DRINKEN WARM MOESTEN ZIJN??? ZE HADDEN GEEN IJSKLONTJES MEER. DUS DAN MAAR WARME COLA NAAR BINNEN DOUWE.
    OK NU KOMT HET PUNTJE BIJ PAALTJE.
    DE REKENING... 15 EURO ONBEPERKT SPARERIBS P.P TERWIJL ER WAT ANDERS VAN TEVOREN WERD GEZEGD AAN DE TEL. (€12,50).
    DE OBER HEEFT DE EIGENAAR ERBIJ GEHAALD WANT HIJ NEEMT DE TELEFOONTJES AAN.
    MENEER DE EIGENAAR GEEFT AAN DAT HIJ DAT NOOIT HEBT GEZEGD. EN BEGON TE PRATEN OVER GROUPON BON TERWIJL DAT NOOIT WERD BESPROKEN.
    UITEINDELIJK HEEFT HIJ ONS 4 EURO KORTING GEGEVEN OP DE REKENING. WAT NERGENS OP SLAAT.
    IK VIND HET HEEL JAMMER DAT ER ZO GEHANDELD WORDT MET KLANTEN. WANT WE HEBBEN ZELFS MAAR 1x SPARERIBS GEGETEN
    EN NIET EENS GEBRUIK GEMAAKT VAN ONBEPERKT.
    NOGMAALS WIJ GAAN ER NOOIT MEER HEEN... ZE HEBBEN ZWZ 10 KLANTEN MINDER NU DOOR HUN GIERIGHEID... BYE FELICIAAAA ✌🏻

2. Misha seijdel's profielfoto
    Misha seijdel heeft een recensie geschreven voor King's SpareRibs

Misha seijdel

Vandaag heerlijk gegeten bij Kings sparibs. Ik had een over heerlijke pasta carbonara en mijn vriend de kebab schotel. Ze hebben een heerlijke droge witte wijn en bier van Jupiler waar hij erg van houd. Prijs kwalietijd is een dikke 10. En als klap op dw vuurpijl was ik mijn nieuwe telefoon vergeten en lag nog op tafel. We zijn een uur later terug gegaan en de ober met de krullen heeft hem netjes bij zich gehouden en netjes terug gegeven. Wereld man goed in zijn werk goede service. Ik blijf hier zeker terug komen. King sparibs bedankt. Mvg.

3. Ontevreden klant's profielfoto
    Ontevreden klant heeft een recensie geschreven voor Beachclub Peukie

Ontevreden klant

Op een mooie vrijdagavond gezellig wat drinken en een hapje doen bij Peukie. Tenminste dat was de bedoeling. Na al 15 minuten te hebben gewacht zelf maar een ober geroepen. Dan word je doodleuk verteld dat het laatste rondje zojuist was geschonken. De reden van de vroege sluiting was omdat de obers moe waren.
    Dit is wel de onzinnigste reden om op een drukke vrijdagavond de klanten weg te jagen. Wij hebben ons geld bij een andere strandtent besteed. Voor ons nooit geen Peukie meer.

4. MC's profielfoto
    MC heeft een recensie geschreven voor Le Bistrot de la Place

Restaurant verhuist naar de Maliestraat 9. 2514 ca. den haag. 0703643327.

5. Milla's profielfoto
    Milla heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Geweldig restaurant! Wij komen hier heel vaak eten en niet alleen omdat het zo lekker is maar ook zeer gezellig!!!

6. Adriana's profielfoto
    Adriana heeft een recensie geschreven voor Oceans Square

Adriana

Goede ervaring. Heerlijk gegeten. Werden prima geholpen Vriendelijk personeel. Mooie tijd van wachten tussen de gerechten door. Kortom fijne ervaring. Voor herhaling vatbaar.

7. Vilmute Kocak's profielfoto
    Vilmute Kocak heeft een recensie geschreven voor Cadir

Ik vind de prijs is echt hoog.En eete was niet lekker en salade niet vers. Maar service was hartelijk goed.

8. W. J. Anssen's profielfoto
    W. J. Anssen heeft een recensie geschreven voor Havana
    Zuid-Amerikaans Den Haag

W. J. Anssen

Ik was zeer aangenaam verrast. Op een van de grote pleinen in Den Haag. Prijzen zijn in verhouding tot de kwaliteit van het eten en zeer attent personeel. Voor herhaling vatbaar. Trouwens, heerlijke nachos caliente…

9. Dick engelhardt's profielfoto
    Dick engelhardt heeft een recensie geschreven voor Restaurant Soeboer

Dick engelhardt

Met 8 allemaal dezelfde rijsttafel genomen
    Was erg lekker, niets biasa aan
    Goede ontvangst: wezouden met meer komen maar uiteindelijk met 8 geen probleem verder
    Rendang en sayoer top
    Ook nog sateh kambing genomen (was schaap maar ook heerlijk)
    Miste wat retimon
    Alles in overvloedafgesloten met koppie toebroek
    En dat wat over was in goody bag mee
    Heerlijke avond
    Bedankt

10. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Wensveen

Dag Nick,

Dat klopt, het gaat hier enkel om een ervaring met de service en de sfeer. De cijfers voor eten&drinken en prijs/kwaliteit heb ik daarom zojuist verwijderd.

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

11. Nick's profielfoto
    Nick heeft gereageerd op een recensie van Wensveen

Deze mensen hebben hier niet gegeten dus het cijfer 1 voor het eten voldoet niet aan jullie richtlijnen aangezien deze mensen hier dus niet over kunnen oordelen

12. Chris Suijker's profielfoto
    Chris Suijker heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Chris Suijker

Met veel plezier eet ik er regelmatig met mijn gezin , familie en vrienden. Vooral met grotere groepen is het makkelijk. Ik word altijd correct geholpen en het eten is lekker.

13. Claassen's profielfoto
    Claassen heeft een recensie geschreven voor Olive Tree

Claassen

Gezonde maaltijden en niet duur! Aanrader voor lunch maar ook avond maaltijden.

14. Humphrey's Restaurants's profielfoto
    Humphrey's Restaurants heeft gereageerd op een recensie van Humphrey's

Beste Inge, bedankt voor je recensie.

15. Peter Appelboom's profielfoto
    Peter Appelboom heeft een recensie geschreven voor Appeltje Eitje

Peter Appelboom

Kater ontbijtje was een gezonde frisse start van de dag, goede sfeer een logish druke tent, top.

16. Benjamin's profielfoto
    Benjamin heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Benjamin

Gezellig in de tuin gezeten was mooi weer. Het eten was goed een leuke sfeer goede aardige en snelle bediening we hebben genoten prijsverhouding was goed kortom voor herhaling vatbaar.

17. Alice's profielfoto
    Alice heeft een recensie geschreven voor Restaurant Bogazici

İSkender nog nooit zo slecht gegeten… zeer slechte ervaring… duur en geen goede service :(

18. Chitra's profielfoto
    Chitra heeft een recensie geschreven voor Man's Garden
    Chinees-Indisch Den Haag

Vandaag eten besteld. Na een half uur zou het klaar staan. Na ruim anderhalf uur nog geen eten. Te weinig personeel. Neem dan geen bestelling aan!

19. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor Humphrey's

Inge

Lekker gegeten voor een leuke prijs!

20. Eshe's profielfoto
    Eshe heeft een recensie geschreven voor Catch by Simonis

Eshe

Gister voor mijn vrijgezellenfeestje hier wezen eten. Ik heb wat last van m’n keel en het was koud waar we zaten, we vroegen om een tafeltje in het midden dat vrij was. Er werd gezegd dat dit voor 6 personen was (wij waren met 4). Nog geen 5 minuten later worden er 4 mensen aan hetzelfde tafeltje gezet.
    We hadden van tevoren op internet gekeken wat ze hadden. Wat we wilden eten stond niet op de menukaart in het restaurant, ze hadden niet eens zalm.
    Kaart was niet helemaal duidelijk, bediening was bot en reageerde met ‘je krijgt gewoon wat er staat’.
    We hadden de kreeftpasta, iets van kip met noodles, griet met risotto en nog iets van vis met friet.
    We vroegen of mijn vriendin ipv risotto ook friet mocht. Dat kon...
    Vervolgens wordt het eten gebracht en maar 1 friet.
    We vroegen waar de andere friet was, waarop de serveerster zei dat ze maar 1 friet per twee personen doen omdat het toch niet op gaat.
    Hierop reageerden wij met pardon? Dat bepaal ik toch zelf wel, of ik het op krijg of niet.
    Met rollende ogen liet ze weten dat ze nog een friet ging halen. De rest van de avond is ze niet meer terug gekomen.
    Oogcontact werd vermeden en ook vinger opsteken had geen nut.
    De vis was te droog gebakken en de komkommersalade die bij de vis zat was een piepklein bakje komkommer schijfjes met een scheut dressing eroverheen.
    De kreeft in de kreeftpasta was rauw en bijna niet aanwezig.
    Onze drankjes waren ook allang op maar aangezien we genegeerd werden door de serveerster was een drankje bijbestellen ook niet te doen.
    Toen ons bord leeg was stond er opeens een andere serveerster die vroeg of alles gesmaakt had. We vroegen om de rekening, hadden geen zin in discussie, de sfeer was al zodanig verpest. De rekening hadden we snel maar niemand kwam het bordje ophalen. Na een minuutje of tien maar jassen aangetrokken (die ook niet aangenomen waren en gewoon over onze stoel hingen) en naar de gastvrouw gelopen om te betalen. We bleven vriendelijk en zeiden dat we de rekening wilden betalen maar er niemand kwam. Daar nog even een sneer dat ze ‘al naar ons toe liep hoor’. Ook niks van een fijne avond of wat dan ook.
    We kwamen hier vroeger vaak eten en waren nu even niet geweest.
    Wat een verschil met een jaar geleden.
    Ontzettend achteruit gegaan.
    Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.

1,7
  21. N. De Lange's profielfoto
    N. De Lange heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant
    Midden-Oosters Den Haag

N. De Lange

Geweldig eten, prachtig decor en ontzettend fijne en warme bediening.
    Amier is een aanrader!

22. Annie's profielfoto
    Annie heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant
    Midden-Oosters Den Haag

Aantal dagen terug weer bij Amier gegeten. Zoals altijd vriendelijke bediening en we werden weer als koningen behandelt. Eten was weer top. We hadden natuurlijk weer de mix van mazza’s Genomen. Nooit wat te klagen bij restaurant Amier.
    Het interieur is ook weer veranderd. Dit boodt een gezellige sfeer. Al om al weer een top avond. Bedankt!

23. Henk Oosterhof's profielfoto
    Henk Oosterhof heeft een recensie geschreven voor El Gusto

Henk Oosterhof

Onze eerste ervaring was goed, lekker eten, qua prijs wel wat duurder maar gezien de goede service en goed eten geen probleem. Eigenaar liet zich regelmatig zien.

Onze tweede ervaring was een stuk minder, bediening was blijkbaar nieuw en duurde lang voor het eten er was. Eiegnaar hebben we een keer gezien bij het regelen van het voorgerecht, een plankje met 5 broodjes en wat vleeswaren. Dit koste, zo zagen we achteraf, € 40,50 en dat vonden we toch iets te gortig, zeker omdat de prijs niet helder was in op de menukaart.

We gaan waarschijnlijk niet meer terug.

24. Tutje37's profielfoto
    Tutje37 heeft een recensie geschreven voor Madefrietje

Tutje37

We zitten met mooi weer heel vaak op Madestein. Maar die toe is dicht en lijkt ook niet meer open te gaan
    Wij maar hopen op koffie volgende keer toch de thermos maar mee.
    Wat een zootje.

25. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Moksi
    Chinees-Indisch Den Haag

Heerlijk eten voor een goede prijs gemaakt door super vriendelijke mensen!

26. Harry Oosterbaan's profielfoto
    Harry Oosterbaan heeft een recensie geschreven voor D'Javas
    Indonesisch Den Haag

Tussen de middag heerlijk gegeten bij D'Javas. Pittige Gule Kambing. Beetje raar was dat mijn tafelgenoot het eten een minuut of tien eerder kreeg dan ik.

27. Carla dias's profielfoto
    Carla dias heeft een recensie geschreven voor De Lisboa a Madrid

Carla dias

Voor het prijs is er genoeg eten heel erg lekker. Erg gezellig leuke mensen.

28. Schreve's profielfoto
    Schreve heeft een recensie geschreven voor Restaurant Bogor

Schreve

Verjaardag gevierd 3 mei 2018 8 man sterk super lekker gegeten eten kwam lekker snel het was heerlijk het blijft voor ons een speciale plek komen zeker terug

29. LTT heeft een nieuwe foto
  30. LTT heeft een nieuwe foto