Nieuwste foto's in Den Haag

Laatste updates in Den Haag

1. Pierre's profielfoto
    Pierre heeft een recensie geschreven voor De Waterreus

Lekkerbek met frites besteld: €18,50
    Bij navraag bleek er geen salade bij inbegrepen!
    Extra besteld.
    Duurde erg lang en werden telkens bediend door iemand anders.
    Uiteindelijk was kabeljauw omhuld door een donkere harde korst( magetron?) en de frites was koud.
    Teruggegeven en er zou overlegd worden of de kok hetzelfde beter kon bereiden.
    Was niet het geval!
    Er werd nog uitgelegd dat het zo hoort..behalve de frites dan.
    Omdat het stormde en regende een andere schotel besteld: dagschotel scholfilet. Ook matig want droog.
    Diepvries frites was in elk geval goed warm en gebakken.
    Afgrijselijke lounge muziek op de achtergrond en benauwd.( dat op zo’n mooie lokatie!)
    Nooit meer naar toe!

2. D.Fick's profielfoto
    D.Fick heeft een recensie geschreven voor Oker
    Internationaal Den Haag

Oker was zoals altijd heerlijk! De bediening vlot en vriendelijk, de sfeer gezellig.

3. van Kuik's profielfoto
    van Kuik heeft een recensie geschreven voor The Leaf
    Vegetarisch Den Haag

We waren met zijn vieren en hebben hier uiteindelijk niet eens gegeten. Na een uur gewacht te hebben op een simpel voorgerecht (loempia's), terwijl meerdere tafels na ons eerder bediend waren, wilden we weten wat er aan de hand was. Er bleek iets mis gegaan te zijn. Dat kan gebeuren, echter hadden ze ons een uur laten zitten zonder ons te informeren of op ons gemak te stellen. We hebben uiteindelijk drie keer moeten vragen hoe het er mee stond, zonder bevredigend antwoord en zijn vertrokken zonder te eten na langer dan een uur gewacht te hebben.

4. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor Simonis

men.

De gebakken vis was te hard en te lang gebakken.
    Patat was genoeg en ging wel.
    De inktvis ringen waren redelijk.
    Churroz naast ons gingen regelrecht de vuilbak in.
    Het is er druk.
    Maar tafels schoonhouden mag wel wat activer.

5. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor Wassenaar Snacks

men.

Waarschijnlijk is klantvriendelijkheid bij de nogal arrogante medewerker niet nodig.
    Bij een normale vraag geeft hij als antwoord tegen een slechtziende kun je niet lezen...

6. ANONIEM's profielfoto
    ANONIEM heeft een recensie geschreven voor Pearl Corner
    Chinees-Indisch Den Haag

Eten viel heel erg tegen. Weinig groenten bij de bami en nasi. De sauzen, een zoetzure en een vettige zwarte soja saus, waren helemaal niet lekker. Vlees (kip en varken) was hard en droog. De bakken voor de bami en nasi voor een kleine maaltijd en een grote maaltijd zijn even groot.
    De aantal kousebandjes bij de roti kon je op 1 hand tellen.
    Ben het eten van Pearl Corner heel anders gewend. Jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan. Eten nu veel te duur voor deze geringe kwaliteit.

7. Roland's profielfoto
    Roland heeft een recensie geschreven voor Frederik
    Indonesisch Den Haag

Goede kwaliteit en smakelijk eten/drinken, gemoedelijke sfeer, prima service en zeer redelijke prijs/kwaliteit. Voor herhaling(en) vatbaar.

8. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Grapes & Olives

Ontzettend genoten! Wat een fijne bediening en fijne sfeer. Eten top!

9. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Jantje
    Vegetarisch Den Haag

Dit is een heel gezellig restaurant met een paar lange tafels waar je met anderen aan zit. Je raakt hier gemakkelijk aan de praat met elkaar en de gastheer, die zelf ook honderd uit aan het vertellen was, helpt hier ook aan mee. Wij hebben een heerlijke dagschotel gehad: veganistisch Indiaas eten (met wat invloeden uit andere landen) van rijst, dahl, 2 sausen met groenen en "nepvlees", extra groenten en baratha. Als je nog meer trek had kreeg je gewoon een extra portie. De eigenaar organiseert ook avonden met lezingen en/of muziek (er staat ook een piano waar spontaan op gespeeld kan worden) en wil uiteindelijk een koeienbejaardentehuis oprichten. Hele inspirerende man en omgeving, met hart voor de zaak en voor de wereld.

10. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor TWINS

We hebben zaterdag 8 september ons 40-huwelijksjubileum gevierd bij Twins met familie en vrienden. Ik kan alleen maar zeggen dat we een heerlijke middag in Twins hebben gehad. Alle gasten waren na afloop ook erg tevreden. En dat is mede te danken aan de buitengewoon vriendelijke manier waarop de medewerkers, die ons steeds hebben geholpen met van alles, zich hebben opgesteld. Waarvoor onze complimenten.
    Alles was prima, de voorbereidingen en het meedenken, maar ook de ontvangst en het hele verdere verloop van de middag.
    Ik dan ook alleen maar concluderen dat we destijds de goede keuze hebben gemaakt na ons voorbereidend gesprek en we kunnen maar een ding zeggen: top.
    Onze hartelijke dank voor al je medewerking en de versiering van de accommodatie.

11. M. Huizenga's profielfoto
    M. Huizenga heeft een recensie geschreven voor Ich bin ein Hamburger

M. Huizenga

Ik wilde hier al heel lang een keertje eten, nu eindelijk eens gaan zitten met een paar vrienden. De hamburgers (chef's special, beefburger en duckburger) waren ontzettend lekker. Zo ook de frietjes en heerlijke mayonaise.
    Bij het dessert ging het een beetje mis. De thee kreeg ik in een longdrinkglas, wat nogal onhandig is. Toen ik om een theeglas /mok vroeg werd er geïrriteerd gereageerd door de bediening. De crème brulee was de grote misser van de avond. We hadden net zo goed een kant-en-klaar bakje bij de supermarkt kunnen kopen, zo goedkoop smaakte het. Het bolletje ijs bovenop was misplaatst, maar wel smakelijk.

12. Ronny's profielfoto
    Ronny heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Grillroom Cyprus

Cafetaria grillroom Cyprus nog nooit zo gore spareribs gehad was slecht voorbereid en patat niet te eten en slaatje oud

13. Justine's profielfoto
    Justine heeft een recensie geschreven voor Ich bin ein Hamburger
    Vertaal van English naar Nederlands

Great place, good food, and friendly staff. Will be going again.

14. Ryan Nunda's profielfoto
    Ryan Nunda heeft een recensie geschreven voor New Fat Kee
    Chinees-Indisch Den Haag

Ryan Nunda

Medewerkers niet klantvriendelijk. Medewerkers eten en raken met dezelfde hand het boord van je eten aan. Lang wachten terwijl er is gereserveerd. Eten is goed. Service is slecht.

15. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Srikandi
    Indonesisch Den Haag

We nemen altijd de meest uitgebreide rijsttafel en dat is smullen, heerlijke smaken en goede portie. De gebakken banaan is de lekkerste die ik ooit heb gegeten. We gaan hier niet naar toe voor de sfeer maar puur voor het eten en de snelle service. Als we in Den Haag zijn is dit ons restaurant!

16. Teds heeft een nieuwe foto
  17. Teds heeft een nieuwe foto
  18. Teds heeft een nieuwe foto
  19. W de Gier's profielfoto
    W de Gier heeft een recensie geschreven voor Rosarium
    Internationaal Den Haag

Inmiddels is het geen wokrestaurant meer. Wel all you can dat, maar de gerechten worden nu aan tafel geserveerd. Geen geloop meer, waardoor het rustiger eten is Alles is mooi verbouwd en het personeel is nog steeds even vriendelijk. Eten is top, zeer goede kok. Ik kom zeker weer terug.

20. Joshua's profielfoto
    Joshua heeft een recensie geschreven voor Irodion

Goed restaurant met mooi uitzicht en vriendelijke personeel. Het eten smaakt goed en de porties zijn stevig.

21. Jeroen V's profielfoto
    Jeroen V heeft een recensie geschreven voor Frites Atelier

Tja, zo kun je friet ook verkopen...
    Het draait hier om een andere beleving van een zak patat.
    Personeel is arrogant, friet zeer matig en prijs absurd. Voor ons dus niet de juiste beleving. Volgende keer weer ouderwetse friet van de zaak op de hoek.

22. V Sleijffers's profielfoto
    V Sleijffers heeft een recensie geschreven voor Allways Wok

V Sleijffers

Bij het bestellen was de mate van klantvriendelijkheid niet in het hoog vaandel. De dochter nam de bestelling op en sprak doorgaans korte zinnen. Dit ligt mogelijk aan de leeftijd wat equivalent staat aan de vaardigheid.
    Op de vraag “wat kan je aanraden?” Kreeg ik het antwoord : “eigen smaak...” nauwelijks oogcontact en duidelijkheid.

Op het eerste oog zien de ingrediënten er prima uit. Sommige komen uit de diepvries.

Het verschil tussen nasi en bruine nasi, is dat de bruine nasi een bruine kleur heeft... Voor de klant niet echt een meerwaarde om juist voor de bruine nasi te gaan. Het kan niet goed met woorden verkocht.

Het is een wok restaurant in de huiselijke sfeer. De kinderen van de eigenaars zitten aan een tafel en maken hun huiswerk.
    De dochter kan in dat gezelschap wel met meerdere woorden iemand aanspreken.

Het oordeel over het eten: het smaakt. Ik zou dit bij hun niet elke week bij hun kunnen eten. Maar om eens de keuze te maken voor mogelijk iets gezonder, kan dit in de buurt komen.
    Het is een flinke portie.
    De kroepoek smaakt voor geen meter. Ik ben benieuwd hoe oud deze is, want het zakje is zelf gevuld. Echter zie ik geen houdbaarheidsdatum erop staan.

Er zijn zaken die meer verfijning geven aan het gerecht voor dezelfde prijs en nog versere groenten gebruiken.

Duidelijk dat er nog verbeterpunten zijn voor deze zaak.

23. Kimchi House heeft een nieuwe foto
  24. Kimchi House heeft een nieuwe foto
  25. Kimchi House heeft een nieuwe foto
  26. Andre's profielfoto
    Andre heeft een recensie geschreven voor De Waterreus

Zaterdag prima voor de deur kunnen parkeren dus dat was een meevaller. Op het terras hebben we wel even moeten wachten tot we opvielen bij de bediening, jammer geeft geen welkom gevoel. Twee garnalen kroketten die werden geserveerd waren vol met vet gelopen en zo zacht als kauwgum. Geen zin in om bij de ongeïnteresseerde serveerster te melden en gevraagd om af te rekenen tijdens het afrekenen toch maar laten zien dat ze zo vet en zacht waren dus niet goed. Antwoord ze zou het doorgeven (had ook niet naders verwacht) jammer. Er is nog veel te doen om niet alleen de toeristen een maal te hebben als klant maar ook de lokale klant te binden. Succes.

27. Eric den Butter's profielfoto
    Eric den Butter heeft een recensie geschreven voor Srikandi

Eric den Butter

Rijsttafel was top. De bediening goed en vlot. Voor ons de beste indo in den Haag.