Nieuwste foto's in Den Haag

Laatste updates in Den Haag

1. Georges's profielfoto
    Georges heeft een recensie geschreven voor DeLuca
    Vertaal van English naar Nederlands

Good food, reasonable price, great service and lovely atmosphere

2. Alexander's profielfoto
    Alexander heeft een recensie geschreven voor DeLuca

Alexander

Vertaal van English naar Nederlands

Genoten van een heerlijk diner, snelle en vriendelijke service en lekker eten voor een goeie prijs.

3. Lindsay's profielfoto
    Lindsay heeft een recensie geschreven voor Little V
    Vietnamees Den Haag

Erg lekker eten en goede service!

4. Peter Joosten's profielfoto
    Peter Joosten heeft een recensie geschreven voor Little V

Peter Joosten

Fijne ambiance

5. A's profielfoto
    A heeft een recensie geschreven voor Madestein

Voor 60 euro pp gegeten en gedronken, maar glaasje kraanwater bij de koffie kon er niet af.
    Ik WAS een frequente bezoeker.
    Penny wise pound foolish heet dat!!

6. Henny's profielfoto
    Henny heeft een recensie geschreven voor Zeesteeg
    Internationaal Den Haag

Met 8 personen heerlijk geluncht. De kibbeling en lekkerbek waren goed gebakken. Bediening was vriendelijk. Gewoon een eenvoudige gezellige locatie met mooi uitzicht p de Pier. Echt een aanrader.

7. Lida's profielfoto
    Lida heeft een recensie geschreven voor Barn47
    Internationaal Den Haag

Wij hebben vanavond gegeten bij barn 47 naaldwijk. Het eten, service, entourage was goed.

8. Ade's profielfoto
    Ade heeft een recensie geschreven voor Cloos
    Nederlands Den Haag

**1star because i cant give it anything lower**

i Witnessed my first dose of open racism at Cloos recently. The security at the entrance stopped my friends and I from going in when he realized i was with the group.

When asked for the reason we couldn't get in, he tried using his eyes and head to gesture in my direction but the lady leading the group wasn't having any of that and told him to say the exact reason. He later said it was because i had caused a ruckus the last time i was there and they had to kick me out. Funny thing is that night would be the first time i would even step in the direction of Cloos so nothing he described ever happened.

My friends got so pissed and made it clear that it was my first time being there, after some mins he decided we could go in but we Must show him our ID's which was also strange as the much younger people before us were not asked for ID's. We ended up going elsewhere

9. Simon's profielfoto
    Simon heeft een recensie geschreven voor Restaurant Ramsis

We hadden met een grote groep gereserveerd, maar we bleken de afgesproken tijd niet te redden. Toen we telefonisch lieten weten dat we later zouden komen werd de meneer boos. Toen we uiteindelijk 10 min later dan afgesproken aankwamen zei meneer weer dat we te laat waren -_- uiteindelijk moesten we best lang wachten op ietwat taaie ribs. De smaak was wel stabiel. Na de derde ronde ribs moesten we een half uur wachten (?) ook was het personeel erg chagrijnig. Al met al wel vol gegeten maar we komen hier niet terug. Service en behandeling echt jammer.

10. Jamila's profielfoto
    Jamila heeft een recensie geschreven voor Akdeniz

Slechte service, maken fouten maar maken die niet goed met de klant. Erg jammer vaker slechte ervaring ik ga het niet meer proberen kies volgende keer een andere plek.

11. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Barlow
    Eetcafé Den Haag

Het eten was heerlijk en de bediening heel aardig en goed. Maar de bedrijfspolicy deugt niet, is ons ter ore gekomen. Als (terras)gasten zonder te betalen weglopen, wordt het misgelopen bedrag uit de fooienpot van het personeel gehaald! Simpele remedie (zoals in Amsterdam of Utrecht gebruikelijk): klanten tevoren of bij aflevering van hun bestelling laten betalen. Dan wordt het personeel niet de dupe van wanbetalers.

12. w. akkermans's profielfoto
    w. akkermans heeft een recensie geschreven voor Consumptietent De Aanloop

Top tent. Consumpties van goede kwaliteit. Sfeer is zoals altijd onwijs gezellig. Prijs en kwaliteit is goed vergeleken met andere tenten. Service is uitstekend.

Ga zo door.
    😉😉😉😉😉

13. w.van.Lambaart's profielfoto
    w.van.Lambaart heeft een recensie geschreven voor Texas Ribs Delivery

w.van.Lambaart

Heb hier zo spijt van dat ik geen resenties.
    Heb gelezen voordat ik ging bestellen.
    Elders ben ik trouwe klant.
    Die was vandaag gesloten…
    spare ribs zijn indedaad niet te vreten bij.
    Texsas ribs jeetje gvdm wat slecht en idd meer bot 8 STUKS dan vlees en idd tai… noooooooooooooit meer daar bestellen.
    Zonder van je geld…
    Tip van mij dus… besteld gewoon elders.
    NOOOOOOOIT MEER HIER.

14. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor De Sissende Sampan

Prima eten, snelle en vriendelijke bediening, aanrader!

15. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Scally's Lunchroom & Tearoom

Online bij Scallys een afspraak gemaakt om op zondagmorgen om half tien onder het genot van een "full english breakfast" herinneringen over onze reizen in Engeland op te halen. De zaak zou al om half negen open zijn maar we wilden ook niet de eersten zijn. De manager belde ons na de online reservering zelfs voor bevestiging want z'n pc deed het niet goed.

Op zondagmorgen in Rotterdam in de auto gestapt, 34 km naar Den Haag gereden om daar precies om half tien, de afgesproken tijd, voor een gesloten deur te staan. Dit was een waanzinnige afknapper. Toen maar in de omgeving gezocht voor een ontbijt.

Om tien voor tien ging er iemand de zaak. Die man dus maar aangesproken. Hij wist van de afspraak, brabbelde wat over personeel en excuus. We konden gaan zitten dan zou hij xo het breakfast regelen maar voor ons hoefde het al niet meer. Een behoorlijke domper om er zo achter te komen dat je bij die zaak geen afspraak moet maken. De manager heeft ons nog gebeld voor gratis koffie en een scone. Voor ons hoefde het al niet meer, gratis kon onze domper niet meer goed maken.

Voor ons is het met Scallys over en uit, NOOIT MEER.

16. Lucretia Smit's profielfoto
    Lucretia Smit heeft een recensie geschreven voor La Tavola

Lucretia Smit

Vandaag wezen lunchen bij La Tavola in Scheveningen. Prachtige locatie en een allervriendelijkst welkom en bediening. We hadden een rode en witte wijn besteld die mooi van smaak zijn en kregen er keurig een flesje water bij.
    Vervolgens werd er een tomatensoep geserveerd die goed van smaak was.
    We hadden allebei voor een salade gekozen, de salade met gamba's en de salade met zalm.
    Wat een grote teleurstelling was dat… bij de salade met gamba's ontbraken de pijnboompitjes en de parmigiano.
    Bij de salade met zalm ontbraken de dillemayonaise en de kappertjes en de dressing bestond uit wat azijn met heel veel zout. Het bord salde was te minimaal om voor een lunch te kunnen uitserveren.
    Jammer dat ze de maaltijden op de menulijst blijkbaar niet waar kunnen maken.

17. van Vliet's profielfoto
    van Vliet heeft een recensie geschreven voor Sranang Moxi

Via thuisbezorgd wilde wij deze zaak proberen, bestelling geplaatst werd een tijd door de zaak bevestigd na 10 minuten ja we hebben maar POM voor 1 portie… druk geweest… vervolgens aangegeven ons geld terug te willen omdat we niets anders wilde dan besteld… niet mogelijk moest maar via thuisbezorgd e.a. zeer onbeschoft en gezien de recensies blij dat er niks geleverd is… ik zou een andere toko zoeken om te eten of te bestellen zitten er genoeg in den haag.

18. monique aukes's profielfoto
    monique aukes heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant Marktzicht

monique aukes

Pleisterplaats/ uitvalbasis voor dagje Den Haag.
    Het is er altijd gezellig en de bediening is top/
    kwaliteit/prijs verhouding is uitstekend.
    Tot de volgende keer.!!!!!!

19. Célestine van Swieten's profielfoto
    Célestine van Swieten heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Hoge Veld

Lekker eten en eerlijk. Top!

20. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Little V
    Vietnamees Den Haag

Het was heerlijk en vooral snel!

21. Fatma's profielfoto
    Fatma heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Vis

Ik heb vandaag voor 95€ gemengd vis gekocht. Ik had gasten thuis en wou 2 schalen. Ik kom thuis en zie dat er echter weinig was ingepakt. Heb letterlijk 10 lekkerbekken en heel veel andere soorten betaald. Toen ik thuis de schalen openmaakte zag ik dat er op ieder schaal 3 lekkerbekken lag. De rest van de vissoorten waren ook heel weinig… de bediende aan de kassa heeft wel de vissen van de toonbak afgehaald… maar echter lagen ze niet op schaal. Dus wel betaald maar niet meegenomen…

Dit vind ik niet kunnen.
    Dus ik ga voortaan nooit meer naar de blauwe vis.

22. Aisha's profielfoto
    Aisha heeft een recensie geschreven voor Djojo
    Surinaams Den Haag

Niet het aller slechtste want de saoto was best lekker en de flensjes..totaal niet zoet of smaakvol. De nasi was gelukkig niet droog maar wel enorm smaakloos en hetzelfde voor de bami en kip (ketjap en kerrie) het was gewoon kip gebakken in ketjap met veel zout en geen ui of knoflook echt heel flauw echt heel zonde dat het niet meer zoals vroeger is! De prijs gaat omhoog maar de kwaliteit omlaag. Jammer, niet meer voor ons want de helft hebben we zowat kunnen laten liggen!

23. Keizer's profielfoto
    Keizer heeft een recensie geschreven voor Srikandi
    Indonesisch Den Haag

Weer een super heerlijke rijsttafel Kecil gegeten. Zelden zo’n lekker kipgerecht gegeten en ook heerlijke sateetjes! Niets dan lof!

24. M. de Bruin's profielfoto
    M. de Bruin heeft een recensie geschreven voor Bistro Bontje

M. de Bruin

Zoals altijd.... lekker en gezellig.

25. Patricia's profielfoto
    Patricia heeft een recensie geschreven voor Poentjak
    Indonesisch Den Haag

Etentje met kantoor. Heerlijk gegeten (smaakt zoals vroeger thuis), snelle bediening, Beste Indonesische restaurant in Den Haag.

26. Lot ligtenberg's profielfoto
    Lot ligtenberg heeft een recensie geschreven voor Toko Moerah
    Afhaal en bezorg Den Haag

Lot ligtenberg

De allerlekkerste toko in de verre omstreken. Wij komen vanuitzuid limburg hier altijd halen omdat het eten verrassend en supergoed is. Dames wij zijn fan.

27. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Sweetie
    Afhaal en bezorg Den Haag

Het is waarlijk een prestatie om zo waardeloos en smakeloos te koken. De prijs voor de meest walgelijke maaltijd van het jaar kan aan hem worden uitgereikt. Het zou verboden moeten worden dat dergelijke restaurants/afhaal bestaan.

28. Kas's profielfoto
    Kas heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch Den Haag

Na jaren, door omstandigheden de zaak niet meer te hebben kunnen bezoeken, was het vanavond weer zover.
    Bij binnenkomst viel gelijk op dat het interieur was vernieuwd maar dat het sfeervolle van het chineserestaurant weg was.
    Ik vond het nu meer op een koude eetschuur lijken. Jammer.
    Het eten en bediening was verder prima
    Wilde ik even kwijt.

29. Serdar's profielfoto
    Serdar heeft gereageerd op een recensie van Liman Restaurant

Je bent een kind en je spreekt niet de waarheid. Nog te meer reden om niet met jou in discussie te gaan. Ga vooral zo door zou ik zeggen dan.

30. Huseyin's profielfoto
    Huseyin heeft gereageerd op een recensie van Liman Restaurant
    Huseyin
    Van restaurant

dhr Serdar,
    ten eerste vinden we dat u uw zelf moet veroordelen voor u onterechte kritiek. Tijdens het schrijven van deze reactie is het mijn bedoeling niet om met u te discussieren. voor de eerste keer in 3 jaar zijn we unilateraal als ongegrond bekritiseerd. we schrijven u een antwoord puur zodat degenen die u kritiek lezen, ons niet verkeerd doen.
    We hadden met de gast die de reservering gedaan heeft een pakket afgesproken voor 15 personen, dat was voorgerecht/hoofdgerecht en dessert voor een bepaalde prijs.
    de inhoud van het pakket dat we hadden afgesroken was : linzensoep/mixed grill en baklava met ijs en slagroom of warme drank + 2 frisdrank p.p.

We hopen dat dit hier beschrijvend genoeg is geweest.

U heeft een reservering geplaatst voor 15 personen en kwamen met 10 man opdagen, waarvan 7 pers. de pakket wouden en 3 gasten zeiden dat ze á la carte willen. U bent dus niet loyaal geweest aan het pakket wat was afgesproken. 2 personen van jullie wouden linzensoep vooraf, 5 personen wouden meze's en de overige 3 personen zeiden dat ze helemaal geen voorgerecht zullen nemen. Dus naar u wensen hebben we 2 linzensoep en meze's voor 5 personen laten maken als voorgerecht.
    Vervolgens heeft die 3 personen die geen voorgerecht wouden en 2 gasten die linzensoep aten ook meegingen eten met meze's die we voor 5 personen laten maken hebben, vind ik het wel logisch dat de meze die bestemd was voor 5 pers. weinig werd omdat nog 5 pers. meegingen eten.
    Over brood wat u er ook over geklaagd heeft: onze broodjes komen altijd opgewarmd op tafel. wanneer eten klaar is om te serveren gooien we de broodjes ook gelijk in de oven om het op te warmen.
    over de hoofdgerecht: het gedrag wat u bij de voorgerecht heeft getoond, werd ook weer getoond bij de hoofdgerechten. dit keer hebben jullie mixed grill wat voor 7 personen bestemd was met z'n 9 gegeten. we hebben u toen ook aangegeven dat als het niet genoeg zou zijn we meer voor u zouden laten maken en dat hebben we ook gedaan. u geeft aan dat er geen genoeg soorten vlees was in het mixed grill, dat is een onterechte bewering. we hebben 7 soorten vlees geserveerd in de mixed grill wat u van ons heeft gekregen. terwijl we voor een beperkte pakket met u afgesproken hadden, hebben we een onbeperkte service verricht.
    Als laatst vinden wij het heel apart dat u die avond had aangegeven alles naar wens was gegaan en vervolgens met zo/n onterechte kritiek een recensie schrijft.