Nieuwste foto's in Den Haag

Laatste updates in Den Haag

1. Aruna's profielfoto
    Aruna heeft een recensie geschreven voor Pizza Pasta Plein

Dan zullen we over eten hebben.
    Eten besteld maar helaas nooit aangekomen gebeld en besteld uur gewacht geen eten.
    Gebeld momenteel niet bereikbaar sorry.
    Dit is abnormaal.

2. Kjeld's profielfoto
    Kjeld heeft een recensie geschreven voor Roti Center Ypenburg

Ik kom hier elke zaterdag na mijn werk en ben elke keer weer dik tevreden. De mensen zijn vriendelijk en het eten is bijzonder goed. Er worden ruime porties opgeschept en niet alleen rijst ofzo, maar juist ook een royale hoeveelheid van de vleesgerechten. En als ik een keer geen zin heb in vlees dan zijn de tofu en tempeh hier ook altijd erg lekker. Alles wat je kan bestellen ligt voor je in de vitrine, dus er kunnen naderhand geen verassingen zijn.

Topzaak dus! Zeker proberen.

3. Peter en Petra Smetsers's profielfoto
    Peter en Petra Smetsers heeft een recensie geschreven voor Seinpost
    Indonesisch Den Haag

Indonesisch toprestaurant in Scheveningen.
    De kookbrigade van Seinpost Indonesia excelleert met authentieke, smaakvolle gerechten. De Gastro rijsttafel is dan ook een culinaire belevenis, vol smaakexplosies. Ik bestelde nog een portie saté ajam en saté kambing. Heerlijke geroosterde saté van topkwaliteit. Seinpost Indonesia verdient een dikke 10. Wij komen zeker terug. Groeten Peter Smetsers

4. Jordan Starink's profielfoto
    Jordan Starink heeft een recensie geschreven voor De Vegetarische Snackbar

De falafel is aangebrand, de vegan kaas soufflé smaakt zo vies en was niet gaar. De vegan garnalen zijn koud en smaken enkel alleen naar olie. Je noemt jezelf een snackbar maar kan niet eens frietjes frituren. Om vervolgens nog minimaal €30,- excl. €5,- bezorgkosten te moeten besteden. Echt schandalig. Zo begrijp ik wel waarom mensen naar de gewone snackbar blijven gaan als dit de vervanging is.

1,3
  5. Sylvana's profielfoto
    Sylvana heeft een recensie geschreven voor Meat and Chips

Eten smaakt goed en is op afgesproken tijd bezorgd alleen zonder drank. Jammer want er is nergens een telefoonnummer van jullie te vinden om dit door te geven...

6. Melisaa's profielfoto
    Melisaa heeft een recensie geschreven voor Bistro Bontje

Ik heb een zalm besteld. Echt de lekkerste gegrilde zalm die ik ooit op heb! Zeker een aanrader.

7. Buurman's profielfoto
    Buurman heeft een recensie geschreven voor Brasserie Berlage

Top plek! Vlak voor Corona helemaal verbouwd. Nu voor Take Away geopend. Kom er graag!

8. Romy's profielfoto
    Romy heeft een recensie geschreven voor Ciao Ciao

Ik bestel altijd en het is altijd lekker en warm als het aan kom! 😊
    En zeker een hele goeie service!
    Echt een aanrader en de lekkerste pasta’s 🍝

9. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Villani
    Italiaans Den Haag

2 pizza’s afgehaald voor 10 euro stuk, goede prijs maar werkelijk echt smakeloos. Niet goed afgebakken en nauwelijks te zien dat er wat op zit, ik ben echt snel tevreden maar dit sloeg nergens op.

10. Xander's profielfoto
    Xander heeft een recensie geschreven voor Koemans

Donderdagavond rond 6-en mag je toch verwachten dat het vet nog niet heel oud is… Helaas de kroketten vielen uit elkaar van ellende, de loempia was te zwart om aan te gluren en de friet had liever ook ander vet gehad. Ook voor de zoveelste keer weer uitjes op de patat mayo/pinda. Als ik oorlog had gewild, had ik het wel gezegd lijkt me. Sowieso was ook de pindasaus waarschijnlijk een week eerder gemaakt.
    Ronduit slecht! Was al een tijdje niet meer geweest omdat het de vorige keer ook al niet best was, maar wilde ze opnieuw een kans geven. Helaas, zoals iemand anders ook al in de review schreef, deze tent holt achteruit… jammer.
    Was er dan niets positiefs? Nou vooruit, de dames achter de toonbank bleven vriendelijk. :-)

11. P.Zee's profielfoto
    P.Zee heeft gereageerd op een recensie van Image Catering

die reactie van image catering was volstrekt terecht. U staat bij onze collega's bekend als een zeurkous.

12. jeapand's profielfoto
    jeapand heeft een recensie geschreven voor La Tavola

jeapand

Uiteraard op dit moment alleen take away. 2 Pizza's besteld. 1 Kinderpizza Margarita ajb. Doen we niet aan meneer. Joh ik betaal hetzelfde als voor een gewone. Doen we niet meneer. De 2e graag wat extra olijven, ik betaal extra das geen probleem. Doen we niet meneer, hoort niet bij deze pizza. Als de pizza's nu van grote klasse waren geweest kan je een hoop vergeven. Niet dus. De Margarita pizza was eetbaar met een raar nasmaakje van de salami. Kortom, voortaan naar een echte pizzeria en niet zo'n zogenaamde biologische. Service kennen ze niet en de pizza's waren van zeer matige kwaliteit!

13. Job Biervliet's profielfoto
    Job Biervliet heeft een recensie geschreven voor Brasserie Berlage

Job Biervliet

Culinair en qua locatie super! Hebben hier heerlijk buiten gegeten op het mooie terras, een oase, best kept secret van Den Haag. Een mooie menukaart met lekkere wijnen en biertjes.
    Overigens ook een ideale trouwlocatie (uit eigen ervaring), kan niet beter..

14. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Kam Fat
    Chinees-Indisch Den Haag

Ruim 2 uur zitten wachten op het eten. Vervolgens was het eten steen koud.

15. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Haantje

Meer dan prima. Goede producten en schone zaak. De eigenaresse is een schatje.

16. Edith Hildegard Lorié-Secreve's profielfoto
    Edith Hildegard Lorié-Secreve heeft een recensie geschreven voor Sweetie
    Afhaal en bezorg Den Haag

De moxi meti is ouderwets verrukkelijk.Moxi speciaal met bruine rijst is €10 en daar eet je met z'n 3tjes van, waar vind je dat nog voor die prijs.

17. Segher B's profielfoto
    Segher B heeft een recensie geschreven voor Tower of Pizza

Segher B

Verrassend lekkere Pizza, warm, verse ingrediënten ook in de nacht. Snel en Netjes! Onderscheidend in smaak en opmaak!

18. marion's profielfoto
    marion heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Gouden Regen

Ben er zelf niet geweest, maar het eten was tiptop!
    Had mihoen met garnalen (8b). Heerlijke garnalen en veel verse soorten groenten - aanrader! Genoten 😋😋😋!

19. rachelle's profielfoto
    rachelle heeft een recensie geschreven voor Warung Mini

rachelle

Wij hebben vaker hier eten besteld, maar dit keer was het echt belachelijker dan ooit! Je krijgt een hele kleine zak brong brong voor 2,50. Tello terie een hele kleine bak voor 7,45, -. De sate was uitgedroogd en smaakte niet lekker naar verwachting. Saoto soep was heel weinig voor 6, - niet eens een normale portie voor 1 persoon.

Ik begrijp dat het zware en moeilijke tijden zijn (corona), maar als jullie de prijzen omhoog gooien betekent niet dat je de porties moet verkleinen ten opzichte van voorheen!

Belachelijk!

Ik had al reviews gelezen dat het minder goed ging en je liever hier niet kan bestellen. Ik dacht het een kans te geven omdat ik warung mini zo niet herken, maar heb het nu zelf ook ervaren.

Ik bestel hier voortaan hier niet meer en ik zal mijn mede mensen ook adviseren dit niet te doen!
    Vind het absoluut niet kunnen dat je meer geld van de klant verwacht, maar gaat bezuinigen op de porties/eten, afschuwelijk zeg!

En dan ook nog eens mijn review op de website van warung mini zelf verwijderen om in het goede dag licht te staan. Nog afschuwelijker!

20. Vito's profielfoto
    Vito heeft een recensie geschreven voor Bella Maria

Valse reclame zeer klantonvriendelijkheid je moet haast een halve dag wachten voor je bestelling ook al ga je zelf halen. Zeker NIET aan te bevelen.

21. M van der Lende's profielfoto
    M van der Lende heeft een recensie geschreven voor Palermo

M van der Lende

Op 14 februari hebben we om 17.36 eten besteld bij Palermo. Hier hebben we 2 uur op moeten wachten, wat niet de bedoeling was! Ik heb de bezorger letterlijk naar het appartement toe moeten loodsen, terwijl een I pad toch normaal is. Is dit normale klantvriendelijkheid,? Palermo...nooooooit meer!

22. Aleid's profielfoto
    Aleid heeft gereageerd op een recensie van Koemans

Hoi Gerrit,

Het valt mij op dat jij alleen maar negatieve recensies schrijft welke jij veelvuldig op verschillende sites plaatst.
    Het gaat je, zoals jij beweert om winstbejag, middels gratis eten in de betreffende zaak.
    Mijn vraag aan jou is: waar gaat het je dan om?
    Ook vraag ik me af waarom plaats je nooit een positieve recensie. Eet je nooit ergens naar tevredenheid?
    Mijn advies aan jou is om dan maar zelf te gaan koken! Kan je dat niet, ga dan op kookles!
    Dan heb je een hobby plus geen tijd meer voor deze, op stalking lijkende, flauwekul!

Ik wens je veel wijsheid en stay safe!

23. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Mevlana
    Internationaal Den Haag

Erg vies oud rouw vlees. Erg onbeschofte medewerker aan de telefoon.
    In plaats van het oplossen krijg ik te horen dat ik de enige ben die klaagt over het vlees en dat ik het maar had moeten bewaren zodat ze konden kijken. Deze meneer golooft het duidelijk niet. Echt een associale meneer. Ik verwijs deze medewerker dringend om naar de reviews te kijken waarin ook anderen klagen over oud rouw vlees, slechte bezorging en associale medewerker. Ook de manager reageert niet op klacht e-mails! Heel slordig! Het wordt tijd dat de inspectie maar eens opnieuw bij dit restaurant komt kijken. Ik heb foto's en filmopname bewaard. Ik zal een melding doen bij het ministerie

24. isabel's profielfoto
    isabel heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Hoge Veld

In 1 woord: geweldig! Vriendelijk personeel en lekker eten.

25. Koemans's profielfoto
    Koemans heeft gereageerd op een recensie van Koemans
    Koemans
    Van restaurant

Beste Gerrit,

na het intikken van jouw naam op google zijn wij erg geschrokken. Na 4 keer bellen naar de winkel in nog geen 24 uur tijd, 2 keer je review op google aanpassen naar een verhaal waar je u tegen zegt. Vervolgens vandaag weer een review plaatsen op een deze site begint dit erg op stalken te lijken. Het klopt inderdaad dat jij een winkelverbod hebt en wij willen je nu dan ook met klem vragen ons met rust te laten, anders zijn wij genoodzaakt aangifte te doen bij de politie.

Met vriendelijke groet,

Het koemans team