Nieuwste foto's in Den Haag

Laatste updates in Den Haag

1. Ribah Arbaa's profielfoto
    Ribah Arbaa heeft een recensie geschreven voor Wensveen

Wensveen

Het begon gezellig,eerder die ochtend waren we er voor een kopje koffie. Mocht zelfs mijn mobiel opladen en ga daardoor ook een goeie tip. Later die middag terug, voor een lekker hapje en drankje, maar dit sloeg al snel om nadat ik de serveerster erop attendeerde dat een borrelhapje bedorven was. Haar reactie was: jeetje, ziet er inderdaad niet goed uit, ik herken nog eens niet wat het was. Helaas had ik de helft binnengekregen. Ik vroeg haar dit wel aan de keuken door te geven, dat zou ze doen. We bleven een tijdje nog zitten en ik voelde me met de minuut beroerder worden. En wilde snel naar de wc. Daar kwam ik pardoes de kok tegen en vroeg haar, of ze had gehoord wat er was gebeurd. Ze keek me aan of ze water zag branden. in elk geval brande mijn maag en voor ik het wist, heb ik het hele gerecht retour gedaan in hun toilet. Teruggelopen naar de bar en de serveerster aangesproken of ze het nu wel of niet had doorgegeven. De eigenaresse kwam erbij en die vloog gelijk in de verdediging en zei:
    Het kan niet bedorven zijn, komt rechtstreeks uit de diepvries. En als het al zo is, dan merk je dit pas na vier uur te hebben gegeten. Ik citeerde de woorden van de serveerster, waarop de eigenaresse fel tekeer ging tegen haar personeel. Mij totaal negerend. toen zei het personeelslid tegen mij: maar u heeft verder alles opgegeten en ook bier zitten drinken. Nota bene 1 biertje samen met mijn vriend, die inderdaad ook mee at van het borrelplateau. Ik voelde me zo niet serieus genomen, beroerd voelend en had de tranen van het kotsen nog maar amper weg kunnen vegen. Ik betaalde en zei: dit vind ik zo niet kunnen, hoe jullie dit oplossen of hoe jullie hiermee omgaan. Ik betaalde en liep terug naar mijn tafel. Maar was zo ontdaan en flabbergasted van dit geheel. Liep dus terug naar binnen en vroeg de eigenaresse of ik even met haar kon praten over dit geheel. Zegt ze: ach, ik weet nog eens waar het over gaat en je kunt niet ziek worden van iets wat uit de diepvries komt. Plus als dat zo zou zijn, dan merk je bedorven voedsel pas na vier uur na inname. Ik was zo verbaasd en ontdaan door dit.
    Het meisje, de serveerster stond bijna met tranen in haar ogen, ik zag dat het personeel zich schaamde tot en met. Ze vroeg of ik de bon nog wilde, maar zei haar: genoeg aandenken, fijn een dagje zee en dan kan ik de rest van de dag kotsend naar de zee kijken. Later realiseerde ik me ook nog eens dat ik benadeelt was in de rekening. 1 borrelplateau a 17.50 en twee witbiertjes, ze schrijven naast boven geschreven dus ook nog met de vork.
    Ik ben niet bang uitgevallen, maar durfde hiervoor niet meer terug. Had ook geen bon, omdat ik zo onder de indruk was van alles wat daaraan vooraf begon. Geen excuses, niks, niet een zeggen; goh wat vervelend voor je. De toilet dame was daarentegen zoveel bereidwillig. Helemaal niks, alleen maar verweer en ze zei het niet letterlijk, maar ik zei haar: denk je dat ik dit zit te verzinnen. Jouw personeel beaamde dat het stuk vlees er wel heel ranzig uitzag! En dan ook de nota nog opschroeven.
    Schandalig en ik heb toevallig een hele goede vriend bij de telegraaf. Weet dat ze een item gaan schrijven over strandtenten, dus dit gaat hij zeker meenemen.
    Het feit, hoe men hiermee omging, heeft echt mijn dag verpest en ze zijn het niet waardig, in het hebben van een servicegericht bedrijf. Monique en Marc uit Nijmegen

2. Ranjana's profielfoto
    Ranjana heeft een recensie geschreven voor Warung Mini

Ranjana

Werd aan de bali asociaal bejegend, de dame achter de bali liep midden in de bestelling weg en bleef treuzelen.
    Bij het gereedmaken van de bestelling werd langer dan gewoonlijk gewacht met het besmeren van de broodjes. Er waren maar 2 mensen voor mij. Ik moest wachten tot 2 mensen voor mij en 4 mensen na mij waren geholpen

3. de geus's profielfoto
    de geus heeft een recensie geschreven voor Calla's

de geus

Vertaal van English naar Nederlands

I had dinner in a michelin restaurant in Holland before and was not really happy with what I found pricewise nor quality wise.
    Tonight I was invited by my niece and her boyfriend for dinner at Callas for my birthday. Not just a great birthday gift but such a great experience! The food was excellent (we had the smaller menu) and it was accompanied by fantastic small add ons. The staff is very professional and friendly but does not 'overact'.
    I would really recommend this place if you want some fine dining and excellent ambiance. Thanks Calla's. I hope to be back.

4. JohnZ's profielfoto
    JohnZ heeft een recensie geschreven voor Palembang
    Indonesisch Den Haag

Geboekt met Diner Jaarkaart. Pas in 2e instantie korting van 25% over het eten in plaats van over het eten + drank. Rekening kunstmatig opgehoogd met extra BTW-heffing van € 6,-
    In derde instantie bedrag bijgesteld maar per saldo toch teveel betaald. NIET NETJES!! Als je geen korting wilt geven moet je geen contracten afsluiten met aanbieders zoals Diner Jaarkaart.

5. Sheila's profielfoto
    Sheila heeft een foto toegevoegd van Setare
  6. Sheila's profielfoto
    Sheila heeft een foto toegevoegd van Setare
  7. Sheila's profielfoto
    Sheila heeft een recensie geschreven voor Setare
    Midden-Oosters Den Haag

Op zondagavond heerlijk op het terras gegeten. Via de AH spaaractie super gegeten. Lekker en ruime porties! Wij hadden de Kuku Sabzi (Een Perzische omelet van groenten met walnoten, jum!), Salad (Aardappel-kip salade met brood, prima maar niet onze favoriet), Fesenjan (Stoofschotel van Kip met walnoten puree en granaatappelsaus, heerlijk malse kip!) en Kubideh (Mix van runder en lamsgehakt, gegrilde tomaat en saffraanrijst, mijn favoriet!). Als toetjes hadden we nog 2 gerechtjes met safraan, een rijstpudding en een ijsje, dat hadden we nog niet eerder op. Ohja, en niet onbelangrijk: vriendelijk personeel die ook nog wat kon vertellen over de gerechtjes.

Kortom: zeker een aanrader en wij komen beslist terug.

8. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft een recensie geschreven voor De Boshut
    Lunchroom Den Haag

Caroline

Even voorbij de drukte van Scheveningen kwamen we langs de Boshut, waar het terras er uitnodigend uitzag. Voldoende parasols en lekker veel groen, echt een oase van rust. De meneer die ons bediende was vriendelijk en opgewekt. De salade van ruim 8 euro viel zwaar tegen. Voor ongeveer dezelfde prijs hadden we tussen de middag elders een grote, verse en smakelijke salade gehad. Bij de Boshut krijg je echter een bordje met wat verlepte eh, nouja nog niet eens groenten eigenlijk. Lauwe stukjes ananas, gekookt ei, een gesnipperd uitje (niet knapperig meer) en kleine sponzig gebakken champignons. Echt een afrader. De patat was lekker en de saté ook. Ik zou hier wel terugkomen puur voor de fijne lokatie, maar niet voor het eten.

9. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Grillroom Kairo

Marianne

Beste steakhouse van Den Haag. Spare ribs, turkse pizza, pita kaas alles is vers bereidt gewoon lekker. Goede prijzen. In richting niet mijn ding maar de sfeer wordt door de eigenaar goed gemaakt.

10. Patricia de vink's profielfoto
    Patricia de vink heeft een recensie geschreven voor Vermolen's Snackcar
    Kleine eetwaren Den Haag

Patricia de vink

Slechte service vraag je ras patat krijg je gewoon ga je normaal wat van zeggen dan heb ik het niet goed gezegd en zegt verkoopster dit vindt ik niet leuk ik ook niet kist mijn dubbel geld misschien een tip beter naar klanten luisteren ipv praten met vaste klanten en klant is toch altijd koning nou bij vermolen niet geen vriendelijk personeel ik ga er nooit meer heen met me neefje

11. Flinterman's profielfoto
    Flinterman heeft een recensie geschreven voor De Kust Kijkduin
    Internationaal Den Haag

Flinterman

We hebben hebben aldaar een ontbijt gekocht via Groupon. Dat was inclusief een ei. De serveerster vroeg hoe we dat ei wilden. Mijn vrouw koos voor gebakken, ik voor gepocheerd. Prima dachten we. Bij afrekenen kwam er echter € 5 bij, €2,50 voor beide aanpassingen. Dat vonden we vreemd. Besproken met de leiding. Die ziet geen gekkigheid; als je onder de Eiffeltoren wat neemt weet je ook dat het wat mag kosten. Ik vond deze reactie van de bedrijfsleider heel matig en niet klantgericht. Per saldo was er dus geen korting via Groupon.

De sfeer in de zaak zelf was goed, wel lastig te zeggen eigenlijk omdat er slechts weinigen aanwezig waren. Inclusief ons zag ik 4 mensen. Het eten was overigens verder prima, zij het dat het erg kleine broodjes waren, wat ook gold voor het ei.

12. Milena's profielfoto
    Milena heeft een recensie geschreven voor Allways Wok

Zekker geen aanrader.
    Zeer onvriendelijke personeel.
    Ik kom daar wel is en ze zijn altijd sagerijnig.
    Ook de hygiëne in de zaak is niet in oorde.
    Je krijgt vieze borden en vieze glazen geserveerd.

13. bart klerkx's profielfoto
    bart klerkx heeft een recensie geschreven voor Poentjak

bart klerkx

Vertaal van English naar Nederlands

I loved it. The service was good.
    I would go back again.

Bart.

14. Aruna Jiawan's profielfoto
    Aruna Jiawan heeft een recensie geschreven voor De Gouden Wok Zuiderpark

Top restaurant! Eten is lekker. Veel keuzes. Personeel is erg vriendelijk!! Het is te zien dat jullie goed je best doen om iedereen tevreden te stellen met jullie goede service. Ik kom hier regelmatig samen met mijn gezin en het is altijd gezellig. Ondanks al het kritiek hier op social media zijn er toch ongelooflijk veel mensen die bij jullie reserveren. Er zijn altijd verbeter punten, maar jullie doen ook goed je best. Zomer actie is helemaal TOP en betaalbaar voor iedereen voor lekker vers en kwaliteit eten!

Ps: de lounge is geweldig om te uitbuiken ;-)

15. Mister Toni heeft een nieuwe foto
  20. Mister Toni heeft een nieuwe foto
  21. Wouter en Patricia's profielfoto
    Wouter en Patricia heeft een recensie geschreven voor Frites Atelier

Wouter en Patricia

Net eens een gewoon frietje met mayo geprobeerd.
    Gaan wij niet nog eens doen. Smakeloze ongeschilde hipster frieten. Met mayo zure smaak. Zal wel door verantwoord weinig suiker in mayo zijn, maar lekker is bepaald anders. En veel te duur.
    Gewoon volgende keer weer naar kleinste patatzaakje even verderop.

22. Maatie's profielfoto
    Maatie heeft een recensie geschreven voor Siddiq's Corner

Zaterdagavond om een uurtje of acht telefonisch twee roti besteld. Het zou een half uur later bezorgd worden. Na drie kwartier nog geen bezorger gezien dus gebeld. Er werd verteld dat de bezorger onderweg was. Er konden geen excuses vanaf. Een uur nadat wij besteld hadden stond er een dikke man met een anoniem wit t-shirt voor de deur. Zijn afgerachte scooter liep nog. Ook hierbij geen excuses voor de late bezorging.

Het eten was verder prima in orde en er werd een tip gegeven om het eten gratis bezorgd te krijgen.

23. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor Mevlana
    Internationaal Den Haag

De pizza werd bijna een uur te laat bezorgd. Daarnaast was de pizza koud en het drinken warm...

1,1
  24. Warziena (mevr. Simon)'s profielfoto
    Warziena (mevr. Simon) heeft een recensie geschreven voor Djojo
    Surinaams Den Haag

Warziena (mevr. Simon)

Altijd goede service en lekker eten.

25. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Ngon
    Vietnamees Den Haag

Bart

Lekker viernamees eten, vergelijkbaar met wat we in Vietnam hebben gegeten. Vriendelijke gastvrouw. Prijs/kwaliteit dik in orde. Als je eens wat anders wilt dan wok of chinees zeker een aanrader.

26. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Beachclub Peukie

Wat een vreselijke tent! Bij de bestelling doorgeven was het al allemaal moeilijk. Dit kon niet, dat kon niet.... uiteindelijk iets uitgekozen (voor-en hoofdgerecht), komen ze het tegelijk brengen. Uiteindelijk de hoofdgerechten mee terug genomen waarna de bediening 4x kwam vragen tijdens het eten van het voorgerecht of het hoofdgerecht mocht komen! Bij het uitserveren van het hoofdgerecht hadden we geen bestek, dus we vragen netjes om bestek, dit wordt vervolgens op tafel “gegooid” terwijl het meisje van de bediening met een collega is aan het kletsen. Nog niet even het fatsoen om alstublieft te zeggen. De hoofdgerechten; salade met gamba’s waten wat stronken groen met veel dressing en wat scampi’s erin en de Classic burger was droog en smaakloos. Vervolgens gaat er een heel glas Hugo over mijn vriend heen en ze komen niet eens met een doekje om te tafel af te vegen. Maar even bij de “buren” een servet gevraagd.
    1 ding weten we zeker...... hier komen we NOOIT MEER terug!!!!!😡

1,1
  27. Seppe Keus's profielfoto
    Seppe Keus heeft een recensie geschreven voor La Boqueria

Seppe Keus

Dit was een verrassende 1e ervaring. Met zijn vieren hebben wij diverse hapjes van de kaart geproefd. Alles was top klaargemaakt! Prettige bediening. Wij zaten op 28 juni op het buiten terras van 18.00 - 23.00 uur. De wijnkaart is verrassend en het dessert zeer smaakvol. 👍👍

28. Ayoub 's profielfoto

De service is goed 9/10

29. R.M. van Duijvenvoorde's profielfoto
    R.M. van Duijvenvoorde heeft een recensie geschreven voor Poentjak

R.M. van Duijvenvoorde

Het is heerlijk eten bij Poentjak, met gezellige authentieke sfeer.
    De bediening is goed, puntje van aandacht: vaker (dan 1 keer) even vragen of we nog wat willen drinken, wat willen bijbestellen en of alles naar wens is.
    Verder prima!

30. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor Bon Vivant

Het was top, gezellige dames, lekker eten en alles kan en mag. Thx dames.