Nieuwste foto's in Den Haag

1. VAN DER KOOIJ's profielfoto
    VAN DER KOOIJ heeft een recensie geschreven voor Blue Moon
    Internationaal Den Haag

VAN DER KOOIJ

Ik heb nog nooit zo'n smerig broodje shoarma gegeten. Je shoarma vlees wat apart in je bakje zit drijft in de nattigheid en is lauw en smakeloos. Begrijp niet dat deze zaak nog niet failliet is en dat voor je dure geld. Ik zeg nooit en nooit meer en voor iedereen die dit leest: wees gewaarschuwd

2. Martin Hoogendoorn's profielfoto
    Martin Hoogendoorn heeft een recensie geschreven voor Warung Kromo
    Afhaal en bezorg Den Haag

Martin Hoogendoorn

Niet te eten tegenwoordig bij bijna alle bestelde rottie's gestamte magnetron eten!!!

3. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor De Haagsche Beek

2-3 geluncht
    Maaltijdsalade met oa kip en rucola. De smaak was goed. Echter er zat te veel saus in zodat de salade veranderde in soep. Na dit te melden geen excuus, compensatie of korting. Alleen een akkoord verklaring. Jammer. Wat rommelig.
    In het verleden was de sfeer beter.

4. Richard van der Linde's profielfoto
    Richard van der Linde heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant

Gastvrij ontvangst, vriendelijk personeel. Genoten van de mix grill voor 2 personen.
    Helaas een ietwat smalle zaak met veel kleine tafeltjes waardoor het erg krap en druk wordt.
    Verder wel genoten.

5. A. van der Zon's profielfoto
    A. van der Zon heeft gereageerd op een recensie van Rosarium

Jouw hond staat continu ‘aan’ voor jou. Een rustige ruimte met minder prikkels was mijn keuze geweest voor mijn hulphond. Je hebt een gesprek zonder toestemming van alle betrokkenen opgenomen? Voorbedachte rade en strafbaar als je het gebruikt. Maar dat doe je niet, want dan weet iedereen hoe het wel ging, hoe je ook de andere gasten tijdens hun maaltijd stoorde en hoe geen van hen zich roerde voor jou… Blijft de vraag: Waarom ben je zo doelbewust bezig een horecabedrijf in de grond te boren?

6. Lunchroom Op de Hoek's profielfoto
    Lunchroom Op de Hoek heeft gereageerd op een recensie van Op de Hoek

Dank je wel!

7. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Madestein

Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Door wijze van presentatie proeverijen vis/ vlees wordt eten koud, sate van kippedijen sompig en het ergste is dat je patat erbij moet kopen voor 4.50 euro klein schaaltje. Eerste schaaltje hoort toch standaard? Zeker als je 90 euro af moet rekenen (niet teveel drankjes genomen).
    Zoeken wel een andere gelegenheid om te eten.

3,9
  8. Marja Schenderling's profielfoto
    Marja Schenderling heeft een recensie geschreven voor Op de Hoek

Marja Schenderling

Toevallig gevonden omdat ik met vriendin in elektrische rolstoel op zoek was naar voor haar toegankelijke lunchroom. Bleek schot in de roos, heerlijke gezellige zaak voor jong en oud, ruim, vriendelijke en gastvrije bediening en, niet te vergeten: heerlijke broodjes en prima koffie. Zal niet onze laatste keer zijn!

9. S.d.j's profielfoto
    S.d.j heeft een recensie geschreven voor Crazy Pianos

De sfeer was gezellig en er was leuke muziek! Toch zijn we vervelend vertrokken uit de crazy piano's. We hadden iemand in ons midden die niet de hele avond kan staan. We hebben het personeel meerdere malen gevraagd of er een stoel bijgezet kon worden. Dit was niet mogelijk terwijl er genoeg stoelen beschikbaar waren (er waren genoeg ongebruikte stoelen bij de garderobe). Omdat betreffend persoon even haar voeten wou ontlasten ging ze even op de verhoging zitten rond de dansvloer. Hier werd ze op aangesproken, ze mocht daar niet gaan zitten. Op de vraag waar ze dan wel even mocht zitten, werden we naar het rokershok verwezen.

Kortom een vervelende nasmaak van wat zo'n leuke avond had kunnen zijn.

3,9
  10. Lunchroom Op de Hoek's profielfoto
    Lunchroom Op de Hoek heeft gereageerd op een recensie van Op de Hoek

🙏🏻

11. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant

De bediening is erg vriendelijk, spontaan en gezellig. De warme en koude mezze is heerlijk, we hebben alles tegelijk laten komen omdat dat simpelweg veel lekkerder is, juist de variatie in de smaken combineren zo lekker met elkaar. Dessert was deze keer wat zuinig en uitgedroogd, zou nog beter smaken met wat fruit erbij. De wijn is echt belachelijk duur, totaal niet in verhouding. 7,50 voor een slecht gevuld glas merlot is echt te veel.

12. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Op de Hoek

Ontzettend lief personeel. Prijs/kwaliteit top!

13. Xandra en Hans's profielfoto
    Xandra en Hans heeft een recensie geschreven voor Zarautz
    Nederlands Den Haag

Xandra en Hans

Gisteren 20 februari weer uitstekend gegeten. Bediening was wederom top. Dit restaurant is een aanrader.

14. Sem Geeraets's profielfoto
    Sem Geeraets heeft een recensie geschreven voor Encore by Simonis

Sem Geeraets

Gister zijn wij vanuit Roermond (limburg) naar Encore by Simonis gereden. Dit was zeker de moeite waard!! Wat een vriendelijk personeel en het eten was heerlijk!! Voor herhaling vatbaar.

15. Cynthia Pinas's profielfoto
    Cynthia Pinas heeft een recensie geschreven voor New Fat Kee
    Chinees-Indisch Den Haag

Cynthia Pinas

Heb gisteren 16 februari 2024 een Mihoen met kip gekocht, was niet te eten. Zacht, bijna papperig. Leek op oud eten. Was zeer teleurgesteld.

16. Elles de Bruin's profielfoto
    Elles de Bruin heeft een recensie geschreven voor Amier Restaurant

Elles de Bruin

Ik vond het niet echt lekker. Veel gerechten smaakte zuur, veel lemon erin. Alleen de worstjes waren echt lekker. En vooral duur. Wel aardig dat we alleen voorgerechten konden bestellen, wat eigenlijk normaal niet kon. (Waarom niet eigenlijk)
    Ga niet nog een keer.

2,7
  17. Patwiek's profielfoto
    Patwiek heeft een recensie geschreven voor Ram's Roti
    Afhaal en bezorg Den Haag

2 roti kipfilet gehaald zonder aardappel met 2 blanco's, kosten 36.50 euro. Er zat voor nog geen 1 roti kipfilet, kousenband in. Ram's was zo goed met goed eten en goed gevulde bakken. Ik heb teruggebeld, en gevraagd of ze niet iets verkeerd hadden gedaan. Het was zo weinig en voor 36.50 Gewoon schandalig. Nee hoor dit is wat het is. Het eten is ook niet meer wat het is geweest.

Zo zonde, ik kwam er vaak. Die tijd is nu voorbij.

4,1
  18. Liza's profielfoto
    Liza heeft een recensie geschreven voor Catch by Simonis

Valentime gaan lunchen bij U..
    Naar aan leiding programma Harry Mens.
    Slecht de Paella niet goed.
    Ontzettend aardige dame in de bediening, daarom tegen haar niets gezegd.
    Wij komen altijd bij de Catch beter om daar heen te gaan.

19. Fr.Hármes's profielfoto
    Fr.Hármes heeft een recensie geschreven voor Mekar Sari

Fr.Hármes

Heel lekker, vers en smaakvol!
    Bediening kan niet beter.

20. Andrea's profielfoto
    Andrea heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Kijkduin

Afgelopen weekend geweest. Was druk hebben wat langer moeten wachten maar de bediening was erg behulpzaam voor ons kind met een tekening en traktaties, poffertjes zijn ook aan te raden. Wij komen zeker terug! Bedankt.