• Lid sinds 28 augustus 2011

Kop van Jut

Amsterdam

1. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor De Kust Kijkduin

Na een dagje Den Haag heerlijk hier in Kijkduin wezen eten met de kinderen. Vriendelijke bediening en lekker eten. Tot de volgende keer. En bedankt voor de Geocache.

2. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Restaurant Apeldoorn

Een leuke en nette locatie. Vriendelijk personeel.

3. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Afgelopen zomer wederom een keer aangedaan na een dagje Efteling. De kwaliteit wordt met het jaar slechter. Slechte kwaliteit, verkeerde bestellingen. Ook de "druk" om voor half 8 klaar te zijn is onprettig. Dit was voor ons de laatste keer. Jammer we kwamen er al vanaf 1991.

2,9
  4. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft gereageerd op een recensie van Frank en An

Zou je wat meer kunnen omschrijven? Wat voor een pizza had u?

5. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Witteveens Brasserie

Zeer lekker geluncht met een zakenpartner. Lekker 12 uurtje. Snelle bediening. Schoon en netjes. Wij komen weer terug.

6. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft gereageerd op een recensie van 't Pannekoekhuis

Lijkt wel of u aandelen in de zaak heeft! Zwarte pannenkoeken kun je toch niet recht praten?

7. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Délifrance

Heerlijk met ons gezin op de vrijdag na Hemelvaartsdag geluncht. Bereidwillig om voor onze dochter met lactose intolerantie het een en ander aan te passen. Veel verse producten. Tot de volgende keer!

8. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor 't Vaantje

Honger, dat is het eerste wat ik kwijt wil. 25 euro betalen voor een stukje paling van 3 bij 10 cm. Alleen een paar bonen erbij. Binnen 2 minuten op. Nog gevraagd of er frites bij zaten krijg je een "l*l verhaal" te horen over dat alle producten gebalanceerd zijn en dat frites voor 4 euro er apart bij besteld dienen te worden. Staat nergens in de menukaart vermeld. 23 jaar geleden had je op deze locatie je buik voor een goede prijs gevuld. Nu een grote domper. En een klagende ober die wel tegen 5 klanten aan het klagen was over zijn bazin. Het gaat lekker daar achter de schermen. Verder een mooie locatie aan het water. Als het overgenomen is, komen we wel weer een keer terug.

3,7
  9. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse vindt de recensie door Anneke & Henk voor De Hakhorst leuk
    Pannenkoekenhuis Leusden

Anneke & Henk

Erg positieve reactie toen we klaagden over een wat aangebrande pannekoek. Zonder probleem kregen we direct een nieuwe en die was dubbeldik gevuld. We kregen ook een royaal excuus en een gratis toetje naar keus aangeboden. Dus toch met een heel tevreden gevoel en goed gevulde maag na een gezellig etentje naar huis gegaan. Dank je wel Hakhorst !

10. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor La Porte Salute

Een zeer prettige zaak. Afgelopen vrijdag met onze vermoeide dochters wezen eten. We werden geheel ontlast door de gastvrouw. Lekker gegeten en gastvrij. We hadden graag nog een voorgerecht en dessert genomen maar de kids waren te moe. De volgende keer komen we terug.

11. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft gereageerd op een recensie van De Pannekoek

Sommige restaurants hebben daar een handje van. Maar dat is onbegrijpelijk. Niemand kiest voor de situatie dat hij of zij geen gluten of lactose mag. Onze dochters mogen het ook niet. Met deze ervaring mijden we de restaurants die dit soort truukjes uithalen. Helaas kom je dan wel wat verder terecht van Apeldoorn in Leusden, Amersfoort of Hoenderloo.

12. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Met Stroop Ofzo
    Pannenkoekenhuis Emmen

Heerlijk met onze 2 dochters, opa en oma wezen eten na een dagje Wildland. Is dichtbij het park. Vriendelijke bediening, netjes en schoon. Het eten is ook goed. Een aanrader.

13. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Just de la Paisières

Teleurgesteld dat is denk de juiste omschrijving. De manier waarop het onprofessionele personeel met klanten omgaat is zeer triest. Met onze dochters waren we ruim voor 6 uur aangeschoven op het terras voor een lekkere pannenkoek. In de menukaart stond dat als je een allergie hebt, dat aan moest geven. Onze dochter heeft een lactose intolerantie maar het verschil tussen lactose en gluten begrijpt schijnbaar niemand daar. Na toch een behoorlijke tijd wachten kwamen onze pannenkoeken. Direct werd om half 7 het bordje "Keuken gesloten" opgehangen, waarop ik vroeg of we nog een nagerecht na onze pannenkoek konden bestellen. Nou dan moesten we wel snel zijn want de keuken was al dicht. Om kwart voor 7 kwamen een 2 wandelaars aan die wat wilden drinken op het terras. Ze werden weggestuurd want iets drinken kon niet meer. Waarop die mensen terecht de discussie aangingen dat een drankje niet uit de keuken komt. Maar het personeel bleef star en hield hun poot stijf. Inmiddels hadden we de buik al behoorlijk vol van de mentaliteit. Echter met veel discussie konden we om 5 voor 7 nog een koffie en thee bestellen. Nadat ik mijn eerste slok koffie had genomen kwam een personeelslid mij op commanderende toon melden dat ik binnen moest komen om af te rekenen. Toen heb ik even "ho, ho" gezegd. Zo ga je niet met klanten om. Als klap op de vuurpijl kreeg onze dochter van 5 niets bij haar pannenkoek. Goede zet! De toekomstige klanten generatie buitenspel zetten. Er is op organisatorisch gebied veel mis bij dit restaurant. Helaas hebben ze een monopoly positie op deze locatie. Tijd voor een uitbater die wel voor de klanten gaat. Echt jammer.

3,3
  14. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft gereageerd op een recensie van Speelparadijs

Onze dochter van inmiddels 5 houdt ook van goede en duidelijke communicatie. Maar ze snapt nog steeds niet waarom zij geen cadeautje kreeg toen haar neven en nichten die wel kregen. Omdat ze een lactose vrije pannenkoek had in plaats van een kinderpannenkoek. Ons kind wil bij jullie helaas niet meer eten. Ook is het al een aantal jaren geleden. Kinderen zijn gevoelig en ze zijn de toekomst. Eenmaal verknalt...

15. Pannenkoekenhuis Apeldoorn

geertruida

Vette pannenkoeken, maar het ergste vind ik de gespannen sfeer in het restaurant van het personeel, maar denk dat dit weer van de eigenaars af komt, die hoge druk op personeel geven!

16. Gerrit Ouwerkerk

Prettige ontvangst door gezellig personeel in een gezellige ambiance. Op Valentijnsdag sfeer aangepast met gedimd licht en kaarsen. Aangepast Valentijns menu inclusief drankjes met vooraf glaasje prosecco voor een schappelijke prijs. We hebben de intieme sfeer en vakkennis gecombineerd met heerlijk en smaakvol eten erg gewaardeerd.

17. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft gereageerd op een recensie van Reuvershoeve

Ach, je hoeft alleen maar de melk weg te laten. En zeg nou zelf... de winstmarge op pannenkoeken is behoorlijk. En waarom hebben andere restaurants hier geen moeite mee? Negatieve reclame van zo'n ervaring kost je velen malen meer geld dan even je best te doen voor een klant.

18. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft gereageerd op een recensie van Mendel

Ach, sinds de gebroeders Mendel eruit zijn, is de boel behoorlijk achteruit gegaan. Echt jammer. Ze hadden vroeger ook een goede naam bij de "gewone" mensen. Maar "gewoon" zal wel te gewoon zijn.

19. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor BENTO

Heerlijk gegeten bij Bento. De Sushi is van hoge kwaliteit. Wij komen weer terug.

20. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Auberge Navet

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met mijn partner. Dit was voor de eerste keer hier. De producten zijn van hoge kwaliteit. Vlees o.a. Ter Weele uit Oene. Het is handig om in de buurt lekker te kunnen eten. We werden goed verzorgd. Tot de volgende keer.

21. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Pohlmann
    Kleine eetwaren Klarenbeek

Helaas bestaat dit restaurant niet meer. Is eind jaren 90 aan een triest einde gekomen. Faillissement na de breuk van een relatie. Het was een familiebedrijf. In de jaren 80 toon aangevend en hoge kwaliteit. Had nu zeker een goede 8 verdient. Pijnappel heeft het pand in handen gekregen en ervoor gezorgd dat zich er geen horeca (concurrentie) meer kon vestigen. Nu is het pand voor de helft gesloopt en zijn er gedeeltelijk woningen gebouwd. De rest gaat ook plat.

22. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Apeldoorn

Na lange tijd toch weer een keer geprobeerd. Helaas een diepe teleurstelling. Met name voor onze 4 jarige dochter. Zij kan helaas geen pannenkoeken met melk verdragen. Dus wij zijn altijd genoodzaakt om een Volwassenen pannenkoek te bestellen. In de verwachting nadat ze haar pannenkoek goed had opgegeten op een verrassing, ging ze naar een meisje van de bediening. Die vertelde haar dat ze niets kreeg omdat ze geen kinderpannenkoek had. Diep teleurgesteld verliet ze het restaurant. Later moest ze er nog om huilen in de auto. Een indruk die ik al jaren heb werd weer 100% bevestigd. Het mag allemaal niets kosten. Matige pannenkoeken met Champignons en paprika uit blik. Behoorlijk zwarte pannenkoeken en als kersje op het toetje: Een kind over de zeik helpen! Volgende keer geef ik wel extra gas naar Beekbergen of Hoenderloo. Daar snappen ze het wel. Echt jammer.

2,7
  23. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor De Pannekoek
    Pannenkoekenhuis Beekbergen

Met de hele familie op 1e kerstdag lekker gegeten. De pannenkoeken waren lekker smaakvol. Vriendelijk personeel en meedenkend. Tot de volgende keer.

24. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft gereageerd op een recensie van Mendel

Waarom geeft u een 8.3 als waardering dan?

25. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Don Quichotte

Het blijft een geweldig restaurant. Een hoge gastvrijheid en ontzettend bereidwillig om iedereen een plekje bij drukte te kunnen geven. De eigenaar en zijn vrouw zijn ontzettend vriendelijk. Qua kwaliteit is dit restaurant eigenlijk on-Apeldoorns. Het niveau van de gerechten steekt hoog boven velen uit.

Wij komen graag nog een keer terug! En nog bedankt voor de wijntip.

26. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor 't Slot
    Internationaal Waalwijk

Vanavond op maandag heerlijk gegeten. Het eten was goed en ze houden rekening met mensen met een allergie zoals lactose. De bediening is vriendelijk en correct. De zaak is netjes. En het eten is hoogwaardig van kwaliteit. Wij komen de volgende keer terug.

27. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Apeldoorn

Afgelopen zondag weer heerlijk eten gehaald. Veel groente en vers. Heerlijke dikke bami. Blijft topzaak! Lieve eigenaresse ook.

28. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft gereageerd op een recensie van Hong Kong

Oei, dat was ook de eerste avond dat de verbouwde keuken open was.

29. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft gereageerd op een recensie van Pibia

Wel bijzonder want de toiletten zitten niet bij de uitgang maar achterin de zaak...

30. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Reuvershoeve
    Pannenkoekenhuis Brummen

Afgelopen week hier wezen eten met onze dochter en zwaar teleurgesteld in de handelswijze van dit restaurant. We zijn 2 keer eerder hier geweest maar de klantvriendelijkheid is teruggelopen. Onze dochter heeft een lactose intolerantie en kan daardoor geen gewone kinderpannenkoek eten. Wij zijn daarom vaak genoodzaakt om een duurdere pannenkoek voor haar te bestellen. Echter, bij de Reuvershoeve houdt dat ook in dat zij niet meer als een kind behandelt wordt. Rondom haar kregen alle kindjes een cadeautje bij de pannenkoek. En zij begreep niet waarom zij niet. Ik begreep dat trouwens ook niet. Uiteindelijk bij het afrekenen aangegeven dat ik dat een vreemde gang van zaken vond. Waarop de serveerster "pissed off" werd en zeer diep ging staan zuchten en kreunen. Even later kwam ze terug en hoefde ik het cadeautje nog net niet te vangen... Als klap op de vuurpijl rekent dit restaurant nog extra geld voor mensen die een allergie hebben. Iets wat ik ook niet begrijp. Onze dochter moet al iedere dag rekening houden met haar eetbeperkingen. En dan kan ze als straf hier ook nog extra voor betalen. Bij dit bedrijf gaat het puur om te cashen. Inleven in de klant kan en wil men schijnbaar niet. Echt jammer.

2,6

Meer updates