Nieuwste foto's in Den Bosch

Laatste updates in Den Bosch

1. H huikberts's profielfoto
    H huikberts heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Sluis

H huikberts

Zeer goed voor jong en oud prachttige locatie en zeer gemoedelijk

2. Annette van den berk's profielfoto
    Annette van den berk heeft een recensie geschreven voor Restaurant ShiSha

Annette van den berk

Net eten laten bezorgen en heerlijk gegeten. De bezorger was erg vriendelijk, het eten zag er heel smakelijk en verzorgd uit en smaakte heerlijk. Een aanrader!!

3. Esther vorstenbosch's profielfoto
    Esther vorstenbosch heeft een recensie geschreven voor Versus

Esther vorstenbosch

Vandaag bij versus op Hemelvaartsdag.
    Lekker op het terras gezeten.
    De bediening was zeer vriendelijk, en vlug.
    Alles was echt top.
    Een echte aanrader!

Versus tot gauw weer.

4. Gábor's profielfoto
    Gábor heeft een recensie geschreven voor Dell Angelo

Een verborgen Italiaanse parel in het centrum van Den Bosch. De eigenaar en zijn team excelleren in de Italiaanse keuken en ook de service is uitstekend. Wij schuiven snel weer aan.

5. Ron en Corina's profielfoto
    Ron en Corina heeft een recensie geschreven voor 7evenden Hemel

Ron en Corina

Super ontvangst. Bespreken zoals afgesproken. Bediening heel vriendelijk en flexibel. Eten de salades geweldig. Fantastische warme plek in een koude periode.

6. c.bodicker's profielfoto
    c.bodicker heeft een recensie geschreven voor Le Figaro

c.bodicker

Gezellig en verzorgd terras. Prima maaltijd en uitstekende bediening.
    Cathy

7. E.Koreman's profielfoto
    E.Koreman heeft een recensie geschreven voor Restaurant ShiSha

E.Koreman

Helaas al veel te lang niet meer kunnen komen. De lange avonden voelden als een soort van vakantie dankzij de gastheer. Eerst genieten van uitgebreid eten, en daarna bij een goed glas heel lang natafelen.

De Tunesische keuken is een bijzondere mengelmoes van invloeden. Gerechten zijn aromatisch gekruid, en hebben een stevige pikante bite voor wie dat wil. Het was elke keer weer zoeken wat te kiezen, zoveel dingen om te proberen, maar dat kwam met adviezen en op persoonlijke voorkeur gemaakte schotels altijd goed.

Als de Tunesisch-Marokkaanse keuken nieuw is, plan dan twee etentjes, en neem de tijd. Doe het eerste etentje om smaken te verkennen en de ambiance te proeven. Praat met de gastdame/-heer over voorkeuren, bij het tweede bezoek kun je het diepe in.

Persoonlijk kwamen wij door puur toeval bij Shisha terecht. We waren op zoek naar een snelle hap, op weg naar de bioscoop aan de overkant van riviertje de Dieze. De snelle hap kwam, maar het was meteen duidelijk dat er veel meer te beleven was. Later kwamen we op ons gemak nog eens terug en waren verkocht.

8. Theo's profielfoto
    Theo heeft een recensie geschreven voor Nanking
    Chinees-Indisch Den Bosch

Al jaren klant maar tijdens lockdown lijkt het wel of ze het niet zo nauw nemen met wat ze leveren. Mixed grill besteld met Chinese bami, alles was zout dus smaken niet meer te onderscheiden. Ben al vaker teleurgesteld maar dit was de laatste keer, zoek wel een ander Chinees restaurant.

9. Timmermans's profielfoto
    Timmermans heeft een recensie geschreven voor Hermes

Timmermans

1 keer nooit meer.
    Om 17:45 eten besteld, zou 1 uurtje duren.
    Nadat de bezorger er na een uur niet was heb ik daarheen gebeld, en kreeg ik als antwoord 'sorry mevrouw op zondagen duurt het 2 uur. Uiteindelijk was de bezorger er om 19:55.
    De gyros was echt in veel te dikke en grote stukken gesneden, ipv die kleine stukjes zoals gyros hoort te zijn. Friet slap. Het enigste lekkere was de tzatziki saus.
    Zou hier echt niet bestellen, wij iig nooit meer.

10. Joey van de Berg's profielfoto
    Joey van de Berg heeft een recensie geschreven voor Bosporus
    Afhaal en bezorg Den Bosch

Joey van de Berg

Ik heb nog nooit zoiets onprofessioneels meegemaakt. Deze “mannen” hebben de helft van onze bestelling geleverd. Wanneer we hierover belde wilden ze de rest van onze bestelling leveren, maar dan moesten wij de bezorgkosten betalen?? Ik vind dit niet normaal, koop hier nooit je eten, ze lichten je op! Laailichters!

11. Robert pater's profielfoto
    Robert pater heeft een recensie geschreven voor Bosporus
    Afhaal en bezorg Den Bosch

Robert pater

Deze mannen weten wat oplichten is, kapsalon besteld en 3 broodjes donor 2 ontvangen daarna gebeld dat we de rest konden krijgen als we weer bezorgkosten konden betalen. Dit is niet de normale gang van zaken deze mannen hebben mijn vertrouwen zeer geschaad. EENS EN NOOIT MEER.

12. Dekker's profielfoto
    Dekker heeft een recensie geschreven voor Restaurant ShiSha

Super vriendelijke bezorger. Heerlijk eten!!!

13. Celine's profielfoto
    Celine heeft een recensie geschreven voor Yalla Yalla Foodbar

Wij bestelden het vegetarische verrassingsmenu en het was inderdaad een positieve verrassing. Alle gerechten even lekker, echt van genoten! We komen zeker terug!

14. Flipmo's profielfoto
    Flipmo heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Lammy

Gewoon goeie tent met goed eten!!

15. Chris vugts's profielfoto
    Chris vugts heeft een recensie geschreven voor D'n Boerderij

Chris vugts

Geweldig gegeten, prima kwaliteit echt een aanrader Heerlijke visstoof en kalfssucade

16. Charles van Brussel's profielfoto
    Charles van Brussel heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Taxander

Sfeer gezellig. Zeer goede kwaliteit en lage prijzen t.o.v. andere cafetaria's. Erg vriendelijk personeel. Het assortiment is gericht op alle verschillende mensen in de wijk, ze houden rekening met ieders wens of cultuur. Een middelpunt voor de wijk en daarbuiten.

17. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Casa Mia

Verkeerd drankje binnen gekregen en de friet weggegooid omdat het zo vies was.

18. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor le VIN 'x

adriaan

Deze chef (die ik al een hele tijd volg) is inmiddels al ruim een jaar in het restaurant werkzaam. We hadden hem nog niet kunnen bezoeken omdat ze helaas tijdens de lunch niet geopend zijn. Een van de kleine voordelen van deze vervelende corona periode is dat hij wel tijdens de lunch thuis kan komen koken, fijn.

De chef had veel spullen meegenomen, het paste nipt in ons bescheiden keukentje. Het duurde wel ietsje langer dan gewend voordat de keuken heringericht was. Maar kwaliteit kost tijd.

Als aperitief een Blanc de Blancs van Pongrácz die toch wel erg lekker is met mooie toast toets. De eerste amuse zag er zeer verzorgd uit. Een dikke plak belotta ham in een schuimige saus van parmezaan, erop een cilinder van knolselderij, afgewerkt met groene kruidenolie en vers geraspte zwarte truffel. De heerlijke belotta was de hoofdrolspeler in deze verfijnde smakencombinatie.

Op een omgekeerde zwarte kegel de tweede amuse. Een blokje buikspek wat 48u gepekeld was en daarna 12 uur gegaard, erop een stukje bospeen in een jasje van gepofte amarant en een schijfje zoetzure pompoen. Super mals met gesmolten vet en mooie smaken.

De eigenaresse had een fles wijn meegeven voor bij het voorgerecht. Les Choisilles Montlouis Sur Loire 2015 van François Chidaine gemaakt in een zeer delicate stijl. Waarschijnlijk mijn lekkerste Chenin Blanc ooit, wow. Centraal op het zwart bord dikke plakken coquille gemarineerd in soya, sesam met limoen, erop plakjes avocado en dotjes pittige guacamole, ernaast twee bruingebakken coquilles afgewerkt met een flinke schep Imperial Heritage Kaviaar. Delicate smaken die uitstekend combineerden met de heerlijke wijn. (9)

We schonken de wijn door want mijn eigen keuze zou een stapje terug zijn. De chef was in de keuken de tarbotfilets aan het bakken, leuk om te zien. Deze werd gedresseerd op een groot wit bord met kleine spiegel. Erop rendang van spitskool afgedekt met een plak kool, schijfjes zoetzure koolrabi en takjes Japanse broccoli. Het geheel werd overgoten met een beurreblanc gekruid met vadouvan. Cuisson was top en de verrukkelijke smaken waren keurig in balans. De wijn maakte er een feestje van, genieten! (9,25)

Over naar rood met een Gevrey-Chambertin 2017 van Domaine De La Vougeraie, krachtig en complex maar toch ook soepel met verfijnde kruidigheid. Ernaast een stuk 24 uur gegaarde en krokant afgebakken sukade op een bedje van kool, erop een dikke plak ganzenlever afgewerkt met stukjes gekarameliseerde noot en stuken gedroogde shiitake, overgoten met een balsamico jus. Mooie volle rijke smaken met fijne texturen waar we blij van werden. (9,25)

Als pièce zacht gegaarde en op de huid afgebakken borstfile van de Anjou duif waarbij een complex groente garnituur. De kern van op de Josper verkoolde prei, stukjes schorseneer, lente-ui, bruingebakken meloeskes, partjes van de koningszwam en dotjes toffee van pastinaak. Aan tafel afgewerkt met een heerlijke Madeirajus. De cuisson was uitstekend, volle pure smaken en de groentjes hadden een bite. De wijn sloot naadloos aan, toppie! (9,25)

Als dessertwijn had ik de Floralis Moscatel Oro van Torres geselecteerd, mooie amberkleur, krachtig maar niet te zoet met toetsen van sinaasappel en rozijnen. Uit de keuken een strakke presentatie. Als basis een semifreddo bros van witte chocolade met gekarameliseerde hazelnoten, erop dotjes witte chocolade crème met krokantjes van muscovado, toefjes yoghurt en dotjes sudachi gel. Krachtige smaken met behoorlijk wat suiker en aangename frisse accenten van citrusfruit. De wijn bleef keurig overeind en vulde het gerecht aan met zijn mooie zuren. (8,5)

Als afsluiter nog een krachtige van barista Liesbeth.

Samengevat was het weer een geweldige middag vol met culinair genot en gezelligheid. Gerechten die tot in de puntjes verzorgd waren met gebalanceerde smakencombinaties waarin het hoofdingrediënt de hoofdrol vervulde, begeleid door luxe wijnen. Hopelijk mogen de restaurants op korte termijn weer open wat dit was voorlopig onze laatste thuiskok. Bedankt!

Eén vorige recensie
  19. Judith's profielfoto
    Judith heeft een recensie geschreven voor Cafetaria de Fijnproever

Hoe fijn om dichtbij huis de lekkerste cafetaria in Den Bosch te vinden, heerlijke frietjes, snacks en ijsjes. En een gastvrije bediening!

20. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Oi Oi
    Aziatisch Den Bosch

Beste sushi van Denbosch en omgeving
    Prachtig opgemaakt en super vers
    Otorro sashimi is een aanrader

21. Frans van Dijk's profielfoto
    Frans van Dijk heeft gereageerd op een recensie van Picasso Restaurant

Beste Judith,
    Hartelijk bedankt voor de moeite die jij genomen hebt om jouw goede ervaringen met ons thuismenu te delen.
    Voor ons hele team weer een stimulans om zo door te gaan in deze moeilijke tijden.
    Wij verheugen ons allemaal weer op een "normaal" en zonnig voorjaar.

22. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Vandaag een proeverij opgehaald bij Gossimijne den Bosch. We hebben ervan genoten. Was nog redelijk warm (na 9 km rijden) en super lekker. Ook behoorlijke porties. Wat ons betreft dus zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

23. Judith Harmsen's profielfoto
    Judith Harmsen heeft een recensie geschreven voor Picasso Restaurant

Judith Harmsen

2e x eten besteld tijdens de Corona periode. Vandaag voor de verjaardag van onze dochter. Heerlijk gegeten, makkelijke beschrijving om alles op te warmen en op te dienen. Toch een feestje zo. Bedankt.

24. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Gastrobar 6
    Internationaal Den Bosch

Ons eerste bezoek was alweer 5 jaar geleden omdat er geen lunchmogelijkheden waren. Fijn dat je met deze lockdown wel een chef aan huis kunt bestellen voor lunch. Een leuk weetje is dat onze chef van vandaag 5 jaar geleden als leerling in de keuken stond en dat hij inmiddels een eigen bedrijf is gestart waar hij serviesgoed voor restaurants ontwerpt en produceert. De gerechten van deze middag zijn hierop uitgeserveerd.

Als aperitief een Pongrácz Blanc de Blancs die boven verwachting was. Als amuse steak tartaar op krokantje, afgewerkt met dotjes crème van artisjok gekruid met ras el hanout en schaafsel van gepekelde dooier. Mooie smaakencombinatie met prima textuur.

Waarna vers afgebakken boeren wit en bruin brood met olijfolie, gezouten roomboter en tomatentapenade, erg lekker.

Als eerste begeleider had ik de T.H. Chardonnay Limarí 2017 van Undurraga geselecteerd, rijke met verfijnde zuren. Uit de keuken een aardappelsalade afgedekt met plakken gerookte paling gelakt met een soja-gel, eromheen verschillende zoetzure groentjes, dotjes crème van soja en hangop gekruid met koriander, aan tafel afgewerkt met koriander olie. Volle smaken, de paling in de hoofdrol waarbij frisse accenten met aangename kruidentoetsen. De wijn vond ik aromatisch iets minder geslaagd maar in de mond ging het goed. (7,75)

Op mooie zwarte borden zacht gegaarde scholfilet afgedekt met een licht geschroeide panade van pistache, ernaast een quenelle duxelles waarop aangebakken cantharellen en een quenelle roomijs met roggebrood op een zoet-zoute koek crunch. Leker sappige vis met aangename warm koud beleving. In de smaak kwam de aardse toets van de paddenstoelen op de voorgrond. De chardonnay sloot hierbij duidelijk beter aan. Het blijft toch wel een uitdaging om met de beperkte informatie de juiste begeleiders te selecteren. (7,25)

Voor bij het pièce een Chorey Les Beaune 2017 van J.C. Boisset, kersensap met een vleugje framboos. Twee bereidingen van wild zwijn, plakken zacht gegaarde procureur met krokantjes van de afsnijdsels. Waarbij gegratineerde knolselderij, quenelle wortel compote en cilinders van knolselderij geglaceerd met jus de veau, aan tafel afgewerkt met een heerlijke saus op basis van jus de veau waarin gerookte meloeskes. Het vlees was zeer zacht en hoog op smaak, de saus had een krachtige rooktoets, wow. Ruim voldoende afwisseling met het garnituur en de Pinot Noir was een echte smaak versterker. (8)

Verder met Eiswein, Silvaner 2018 van Roman Graeff, geconcentreerd met uitstekende zoetzuur balans. Op een zwart bord een strakke, licht groene, bavaroisring van avocado waarin een koffie koek, afgewerkt met koffie merengues, toefjes yuzu gel, dotjes koffie crème en crème patissier, afgewerkt met stukjes pure chocolade. Mooie smaken die prima combineerden en zeker niet te zoet, waarbij de wijn naadloos aansloot. (8)

Als afsluiter een krachtige espresso van barista Liesbeth.

Samengevat kan ik stellen dat we enorm genoten hebben van deze middag met smaakvolle gerechten, royaal geproportioneerd waarbij een flinke doses gezelligheid. Ik kan het iedereen aanbevelen in deze vervelende tijd.

Eén vorige recensie
  25. Toon van Delft's profielfoto
    Toon van Delft heeft een recensie geschreven voor Friteshuis De Dageraad

Toon van Delft

Super frietzaak.
    Altijd lekker en goed.
    De beste friet zaak van sHertogenbosch en omstreken.
    Zeker een aanrader om er te gaan eten of er wat te bestelen.
    Super goeie zaak. Bedankt artuur en vrouw en kinderen.
    Jullie doen het GEWELDIG.

26. Nellie van Rooij's profielfoto
    Nellie van Rooij heeft een recensie geschreven voor Hermes

Nellie van Rooij

Net eten laten bezorgen door Hermes, was erg lekker, weer even griekse sfeer proeven.
    Volgende keer grotere fooi!
    Bedankt fam van Rooij.

27. gerard's profielfoto
    gerard heeft een recensie geschreven voor Bandung
    Indonesisch Den Bosch

Heb de maandschotel van januari besteld. De rendang was net bruine soep met taai vlees en vet. Moet droog zijn en doorgegaard. Smaakte totaal niet naar rendang. Kip in ketjapsaus smaakte ook nergens naar. De loempiaatjes leken wel uit een doos van de supermarkt. De rijst plakte aan elkaar. De groente was goed (leek op gado gado) het zoetzuur was uitstekend en de kipsaté was ook uitstekend. Ik zal hier ook niet meer terugkomen.

28. Kees Spitters's profielfoto
    Kees Spitters heeft een recensie geschreven voor Cafetaria de Fijnproever

Altijd goed eten voor een redelijke prijs vriendelijk personeel