Nieuwste foto's in Den Bosch

Laatste updates in Den Bosch

1. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Ti Amo Italy

Heerlijke Italiaanse gerechten voor een hele vriendelijke prijs.

2. Anita jager's profielfoto
    Anita jager heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Een maandag heerlijk met me man voor zijn verjaardag bij Rhodos wezen eten, het was heerlijk en goed verzorgd.

3. Pieter en dochter Maartje's profielfoto
    Pieter en dochter Maartje heeft een recensie geschreven voor Van Puffelen

Pieter en dochter Maartje

Op de verjaardag van mijn dochter (13) spareribs eten. Genoten en Van Puffelen is voor ons een blijver.

4. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Nom Nom

Op twee verschillende momenten op een en dezelfde dag zijn we op het terras van NomNom gaan zitten en tot twee keer toe weggestuurd omdat er net precies op dat moment andere gasten gereserveerd zouden hebben. En dat terwijl ze zelf aangeven dat je er niet kan reserveren. Wat is dat voor beleid? Echt schandalig. Heel jammer, zo’n restaurant verdient een veel betere service. Wij komen er in ieder geval nooit meer.

5. Tineke van den Boom's profielfoto
    Tineke van den Boom heeft een recensie geschreven voor NONNA!
    Italiaans Den Bosch

Tineke van den Boom

Het was er super gezellig. Goed gegeten en een heerlijke wijn. Super aardige bediening.

6. Van der plas's profielfoto
    Van der plas heeft een recensie geschreven voor Al Mundo

Van der plas

Zoals altijd geweldig lekker.
    Fijne sfeer.
    Lief personeel.
    We nemen onze vrienden mee.
    En raden het onze vrienden aan.

7. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Ti Amo Italy

Verse producten, uitstekende kwaliteit en aardige bediening!

8. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Ti Amo Italy

Begin was er een prima sfeer. (19.30) toen kwam er een andere bediende en die ging direct opruimen. Alle stoelen en tafels van buiten werden al binnen gezet, mijn vriendin en ik waren de enige twee klanten. Na een voorgerecht en hoofdgerecht en 1 drankje werd ons niet gevraagd of we drinken of een toetje zouden willen. Dit wilde we wel, maar na 10min te hebben gewacht en de bediende alleen maar in zijn telefoon achter de bar stond, besloten we te gaan. Ze boften dat we een Cadeaukaart hadden waarmee we betaalde, anders had ik flink geklaagd. Kaart van 50,- moest 42,- afrekenen. Vreemd genoeg zei hij dat hun daar 25% van moeten inleveren dus dat hij die kaart in nam en mij 8,- contant terug gaf, vond ik niet erg, maar niet zoals het hoort. Eten was prima, niet bijzonder lekker. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

9. Lotte's profielfoto
    Lotte heeft een recensie geschreven voor Mangerie 't Vervolg

Lekker gegeten met een Groupon voucher. De sfeer is vrij zakelijk en strak, niet echt gezellig. Tafeltjes staan te dicht op elkaar waardoor je de buren letterlijk kunt verstaan en van hun overdadig parfum kunt "meegenieten"
    Bediening vriendelijk en attent.
    Prijs van 60 euro voor een vijfgangen diner is echt teveel, staat niet in verhouding tot wat je krijgt maar met een actie leuk te doen.

10. M. Dekkers's profielfoto
    M. Dekkers heeft een recensie geschreven voor 't Bosch' Kwartiertje

Mijn vriend en ik zijn afgelopen augustus 2 nachtjes in Den Bosch verbleven. Wij zijn deze middag bij ‘t Bosch’ Kwartiertje beland om een drankje en een bossche bol te nuttigen. Na de leuke bediening en sfeer waren we ook geïnteresseerd in de dinerkaart voor later die dag. Met een gluten en notenallergie en ook nog zwanger stond er helaas weinig op de kaart. De eigenaar vond dit vervelend en zou op mijn verzoek (risotto) regelen met zijn kok. Met mijn eigen ingrediëntenwensenlijstje verliet ik het gezellige restaurant om later die avond terug te keren. Ik kreeg een heerlijke risotto voorgeschoteld voorzien van mijn ingrediëntenwensenlijstje! Helemaal top en super super lekker. Ik hoop dat dit gerecht op de kaart komt, want het is zeker een aanrader!!!

Met vriendelijke groet,

M&M

11. G v Goch's profielfoto
    G v Goch heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Keershuys

Met ns kaartje de lunch genomen. In spoor staat kop soep, broodje kroket en broodje naar keuze! Je krijgt inderdaad een kop soep, maar een helft van een broodje met kroket en de andere helft naar keuze! Dat is bij mij maar 1 broodje!!! Normaal 11 euro! nu 5,50, en meer is het ook niet waard, dus... oplichterij!

12. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Bistro de Eeterij

Eten was goed alleen het drinken erg duur (€ 3,15 voor icetea)

13. Karel Hendrix's profielfoto
    Karel Hendrix heeft een recensie geschreven voor Al Mundo

Karel Hendrix

Heerlijk gegeten bij Al Mundo, zaten wel wat krap met zijn drieën aan een tafeltje waar je normaal met 2 man zit maar het ging op zich wel.
    Het enige echte minpuntje wat ik heb is dat na een heerlijk voor en hoofd gerecht het toetje wel een teleurstelling was, het ijs zat vol kristallen en leek wel opnieuw ingevroren na ontdooit te zijn geweest.

14. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Rancho Bravo
    Zuid-Amerikaans Den Bosch

Voor de 3de keer gegeten dit jaar en het was heerlijk! Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!!

15. Addy's profielfoto
    Addy heeft een recensie geschreven voor Al Mundo
    Mediterraans Den Bosch

Afgelopen vrijdag (7 september 2018) voor de eerste keer bij Al Mundo geweest.
    Nu bleek dat ze al 14 jaar gevestigd zijn in de Orthenstraat in Den Bosch.
    Als ik dat eerder had geweten!
    Mijn man en ik gaan regelmatig uit eten samen.
    Al Mundo vonden we allebei, toppie.
    Ik ga er verder niets meer over zeggen. Gewoon gaan en genieten.

16. David van Gelder's profielfoto
    David van Gelder heeft een recensie geschreven voor Bistro de Eeterij

David van Gelder

We zijn bij Bistro de Eeterij terecht gekomen omdat we een cadeau check gekregen hadden voor een hoofdgerecht voor twee personen. Wij waren zeer verrast over de sfeer, de service die we kregen en het eten. Is wat ons betreft zeker een aanrader.

17. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Brasserie Top

Als je vol verwachting ten aanzien van de kaart uiteindelijk je eten geserveerd krijgt, is dit een tegenvaller.
    Zowel de ossenhaaspuntjes als de tournedos waren niets meer dan gewone, ietwat taaie biefstukken die, ondanks de vraag van de serveerster, niet medium maar well done gebakken waren.
    De bijgeleverde stroganof- en champignonsaus waterig en van weinig smaak voorzien.

De zalm was een "topper".
    Éénderde van de zalm was grijs en niet door te snijden. De geconfronteerde serveerster kwam terug met het verhaal van "de kok".
    "Ja, zo wordt het vers geleverd door de visboer, dus zo serveren wij het dan ook."
    Zegt wel het een en ander over het niveau van de kok.
    Hij/zij weet dus niet dat je bepaalde stukken vlees/vis even dient bij te snijden alvorens vrij te geven voor bediening. Zeer benieuwd wat er gebeurt als je daar een tournedos besteld en de slager heeft een koe geleverd...
    Al met al geen aanrader dus.
    Wel een pluim voor de bediening, die zich uitermate heeft ingespannen om bovenstaande in ieder geval qua omgang met cliëntele uiterst correct af te handelen.
    Ik had met hen te doen. Je zult zo'n kok hebben staan terwijl jij de confrontaties met de klant over je heen krijgt.
    Een beetje kok komt zelf even naar de tafel als er iets niet goed is, en haalt niet zijn schouders op over een onkundig bereid gerecht.

18. Liliane's profielfoto
    Liliane heeft een recensie geschreven voor Bistro de Eeterij

Met een restaurantcadeaubon tijdens een stedentripje bij De Eeterij gegeten. Menu genomen, lekker gegeten. Ondanks de drukte alle aandacht voor de gasten, echte gastvrijheid!

19. Brok's profielfoto
    Brok heeft een recensie geschreven voor Rancho Bravo
    Zuid-Amerikaans Den Bosch

Bediening prettig, vlees prima, verder alleen sla en friet, mag wel iets uitgebreider.

20. de Corte's profielfoto
    de Corte heeft een recensie geschreven voor Al Mundo
    Mediterraans Den Bosch

Het eten was wederom prima. Alleen zouden wij aan de broodjes van vorige keer de voorkeur geven.

21. Maria Hermans's profielfoto
    Maria Hermans heeft een recensie geschreven voor Al Mundo

Maria Hermans

Ik hebben een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten en lekkere wijnen gedronken. Een persoonlijke bediening met veel oog voor de gast.

22. J. de Krom's profielfoto
    J. de Krom heeft een recensie geschreven voor Van Puffelen

J. de Krom

We hebben heerlijk gegeten in jullie gezellige restaurant.
    Het eten wordt op leuke borden en smaakvol uitgeserveerd. Er is voldoende keuze.
    Men wordt niet teleurgesteld: Het eten is erg lekker en de bediening vriendelijk, vlot en heel belangrijk: niet opdringerig!.
    Er is voldoende ruimte tussen de tafels zodat je geen last hebt van andere gasten wat wij als positief hebben ervaren!

Zeker een adres om naar terug te keren en door te geven.

23. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Al Mundo
    Mediterraans Den Bosch

Absolute aanrader. Gezellig restaurant en goede keuken voor een prima prijs. Extra goedkoop op maandag t/m woensdag. Vaste prijs voor 2 of 3 gangen menu. Uitstekende bediening en klantvriendelijk.

24. Pieter Maréchal's profielfoto
    Pieter Maréchal heeft gereageerd op een recensie van Barzza

Muchas gracias José!

25. JanHenny's profielfoto
    JanHenny heeft een recensie geschreven voor Al Mundo
    Mediterraans Den Bosch

We hebben buiten gezeten op het terras. Heel gezellig.
    Het eten was heerlijk en de prijs erg leuk.
    Bedankt 👍🏽

26. Raijer's profielfoto
    Raijer heeft een recensie geschreven voor Grand Café Silva Ducis

Wij hebben met een grote groep mensen (130!) hier gegeten tijdens een personeelsdag. Het was een 'walking dinner'. Het personeel liep, wij konden allemaal zitten. Binnen en op het verwarmde terras.
    De bediening werkte ongelofelijk hard en kwam aanzetten met allerlei heerlijke hapjes. Toch ook nog tijd voor een glimlach. Heerlijk gegeten, ruim genoeg.
    We waren dan ook zeer tevreden over Silva Ducis.

27. Josephine's profielfoto
    Josephine heeft een recensie geschreven voor Al Mundo
    Mediterraans Den Bosch

Maandag 3 september hebben wij bij Al Mundo heerlijk gegeten, goede kok, goede sfeer, zeer vriendelijke gastheren. AL Mundo een echte aanrader. Ze hebben van mijn jubileum een echt feestje gemaakt. Super bedankt en tot snel weer.

28. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Bolwerk Den Bosch

Ik vond het erg tegenvallen. Aan oprechte gastvrijheid ontbreekt het hier.
    Gelukkig zijn er genoeg andere leuke plekjes in de stad.

29. Gerard de Graaf's profielfoto
    Gerard de Graaf heeft een recensie geschreven voor BRASS

Gerard de Graaf

Een geweldig restaurant. Wij hebben er heerlijk gegeten. Leuke en vriendelijke bediening. De gerechten worden zeer smaakvol opgemaakt, een lust voor het oog!
    Wij raden iedereen aan wanneer je een bezoek aan Den Bosch brengt dit af te sluiten met een etentje bij BRASS.

30. Fred Borst's profielfoto
    Fred Borst heeft een recensie geschreven voor Al Mundo

Fred Borst

Het eten smaakte bijzonder lekker. Ik vind het vreemd dat als je met zijn vieren bent voor een schaaltje frites en of gebakken aardappels 2.50 Euro extra per bakje bij moet betalen. Als basis krijg je voor 4 personen slechts 1 bakje frites en 1 bakje gebakken aardappels. Als je met zijn tweeën bent, krijg je dat ook. Dat vind ik een wel een minpunt. Jammer.