Nieuwste foto's in Den Bosch

Laatste updates in Den Bosch

1. tartwijk's profielfoto
    tartwijk heeft een recensie geschreven voor Dell Angelo

tartwijk

Leuke ambiance. We kregen de menukaart en toen men de bestelling wilde opnemen konden we geen hoofdgerecht meer bestellen, alleen nog maar pizza of pasta. Als we dat geweten hadden, waren we wel naar een pizzeria gegaan. We bestelde rode wijn, per glas, bij het volgende glas was deze wijn niet meer voorradig. We snappen dat je vers wilt koken, maar zorg dat je voldoende inkoopt voor een zondag! Bediening was matig, het duurde allemaal erg lang. Nadat wij en onze gasten een keuze uit de pasta's hadden gemaakt en deze geserveerd kregen, was de smaak matig. Jammer, het is een leuk restaurant qua ambiance. Jonge bediening.

2. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor San Juan

Vriendelijk op personeel, lekker eten, had wel wat pittiger gemogen, heerlijk buiten gezeten!

3. Cecile's profielfoto
    Cecile heeft een recensie geschreven voor De Stip

Gezellige plek met gastvrij personeel, maar als je vooral voor de kwaliteit van het eten gaat, zijn er betere zaken in Den Bosch.

4. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor LUX
    Internationaal Den Bosch

Vrijdag 1 juli 2022 met 4 personen bezocht en een waardeloos 4- gangen diner besteld. Je verwacht de hoogstandjes van de kok te proeven maar deze heeft zich er makkelijk vanaf gemaakt door de 1e en 2e gang een koud voorgerecht te serveren, hoofdgerecht was een fantasieloos stuk varkensvlees (procureur) met ZUURKOOL en omdat een van de gasten geen chocolade lustte gaven ze ons allemaal maar een scroppino. Lekker makkelijk en klaar! Bediening rende door het restaurant wat heel irritant was. Om 20:30 uur werd de muziek op standje disco gezet zodat je geen woord meer met elkaar kon wisselen, erg onprofessioneel. Voor ons geen “ Lux” meer!

5. Saskia van Wijk's profielfoto
    Saskia van Wijk heeft een recensie geschreven voor Al Mundo

Saskia van Wijk

Heerlijk gegeten, heel aardige bediening en heerlijk de deur open net warme weer. Het duurde wel lang alvorens we eten kregen maar het was ook erg druk en personeel deed zeker echt hun uiterste best.

Hele fijne avond om de vrijwilligers te verwennen met lekker eten. En prijs was ook fijn voor een 3 gangen diner 😉

2 vorige recensies
  6. Smeets's profielfoto
    Smeets heeft een recensie geschreven voor ShiSha
    Marokkaans Den Bosch

Gisteren (29-6-22) voor het eerst bij dit restaurant online besteld en laten bezorgen in Hedel. Wij zijn erg enthousiast! Super goed verpakt en daardoor waren de warme gerechten zelfs nog heet toen het keurig op tijd bezorgd werd door een vriendelijke medewerker. Zeer smaakvolle kleurrijke verse authentieke Marokkaanse en Tunesische gerechten met bijgerechten zoals verse sausjes, salades en gesneden stokbrood. Ruime porties. Mooi opgemaakte dessertschaal met verse eigengemaakt baklava, eigengemaakte gevulde dadels, diverse soorten fruit en een heerlijke eigengemaakte vanillesaus voor erbij). Kortom alles was een feestje voor het oog en tongstrelend lekker. Aanrader!

7. Bruno Pijnappels's profielfoto
    Bruno Pijnappels heeft een recensie geschreven voor Al Mundo

Bruno Pijnappels

Het was weer super lekker en goede bediening en de prijs vind ik ook meevallen.

8. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft een recensie geschreven voor Bolwerk Den Bosch

Hele mooie plek om te dineren, zeker in de zomer. We zaten op de kade waar de hele avond bootjes langs vaarden en watervogels langs zwommen, leuk!

Bediening was een beetje chaotisch (dubbel bestek brengen, bestellingen initieel naar de verkeerde tafel brengen, etc), maar uiteindelijk zijn we wel gewoon goed geholpen.

Ik ging voor de Tournedos van Angus rund die op een hete steen geserveerd werd. Het was nog rauw en je kon het zelf snijden en bakken op die hete steen, wat wel leuk was. Het was verder wel redelijk basic met wat boontjes en frietjes erbij. Het was wel lekker, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik het zelf gebakken heb 😉.

9. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Bolwerk Den Bosch

Gerard

Wat een leuke plek! Lekker aan het water op de kade dineren op een warme dag is goed te doen. Veel mensen denken hetzelfde, want het was behoorlijk druk. Het is ze zelfs gelukt om voldoende bediening te vinden. Hoewel erg jong en onervaren ging het prima en liep alles vlot.

Gezond eten is er helaas niet te krijgen. Voor groenten hoef je hier niet te komen. De Sformatino komt dan nog het dichtste in de buurt met 3 schijfjes aubergine, maar die worden verstopt onder een laag gesmolten kaas. Ook helaas jammerlijk te weinig als hoofdgerecht.

Het suikervrije bananenbrood is nog wel aardig om het gat van het te kleine hoofdgerecht op te vullen.

Hoewel ik nog moet wennen aan de nieuwe prijzen om buiten de deur te eten voelt 110,- voor 3 man avondeten aan als gemiddeld.

Matig eten op een geweldige locatie.

10. Joke Sertons's profielfoto
    Joke Sertons heeft een recensie geschreven voor Nanking
    Chinees-Indisch Den Bosch

Joke Sertons

Hele, goede ervaringen met Nanking.
    Heerlijk eten, goede, vriendelijke bediening. Heb zelfs met één vriendin een eigen tafel.
    Hopen er nog vaak te komen eten.

Met vriendelijke groet,

Joke Sertons

11. Wojciech's profielfoto
    Wojciech heeft een recensie geschreven voor Dell Angelo

Alles was heerlijk, aardig personeel en vriendelijke sfeer 👌

12. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor San Juan

Anoniem

Heerlijk gegeten. De bediening zoals altijd prima en informeel.

13. Tineke Blok's profielfoto
    Tineke Blok heeft een recensie geschreven voor Al Mundo

Tineke Blok

Heerlijk eten, grote keus, gezellige sfeer en personeel. Al vele bezoekjes gebracht.

14. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Bandung
    Indonesisch Den Bosch

Het gehele restaurant is behoorlijk gedateerd met gaten in de muur.
    Kussen op de stoelen niet vastgemaakt en met vlekken.
    De tafel was smoezelig.
    Geen vriendelijk personeel, waarschijnlijk eigenaren.
    Betalen aan de balie ging gepaard met desinteresse, de klant is dan niet meer interessant, waarbij er niet eens gevraagd werd of het gesmaakt had. Je kreeg dus geen gelegenheid om iets aan te geven.
    De Bami was papperig, de Saté Kambing smaakte niet en was geen Kambing zoals het smaakte.
    De combinatie van voorgerechten was niet om over naar huis te schrijven.
    Witte rijst was lauw.
    Als alles op tafel was kwam niemand meer langs om te vragen of je nog iets wilt bestellen.
    De rest van de bestelling ging wel.
    Kwaliteit is laag maar de prijs veel te hoog.
    Bij de balie was nauwelijks ruimte, omdat er in dezelfde ruimte mensen voor afhaal stonden.
    Hierlangs op weg naar het toilet kwam ik ook o.a. een trap en stofzuiger tegen.
    Samengevat, ik raad niemand aan hier te gaan eten, voor het eerst ben ik zo negatief over een restaurant ondanks dat ik weet dat er altijd wel iets aan te merken valt.

1,1
  15. Marieke Koenders's profielfoto
    Marieke Koenders heeft een recensie geschreven voor Al Mundo

Marieke Koenders

Heerlijk gegeten. Gezellige plek met vriendelijk personeel.

16. Jasper Mandemakers's profielfoto
    Jasper Mandemakers heeft een recensie geschreven voor San Juan

Jasper Mandemakers

Altijd heerlijk.

Eén vorige recensie
  17. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Nom Nom

Eten is hier kwalitatief meestal wel goed. Maar vanavond zeer teleurstellende service. Personeel is meer met elkaar bezig. Bestellingen worden niet opgenomen, niet goed geserveerd. Zelfs om de rekening 2 keer moeten vragen hoewel het niet meer druk was… met 2 personen 100 euro aftikken is niet erg mits de service goed is.. maar die is beroerd.

Ga ik niet meer naar toe..

18. McFarland's profielfoto
    McFarland heeft een recensie geschreven voor Al Mundo

McFarland

Het eten is altijd geweldig. Het personeel is erg vriendelijk maar niet opdringerig.
    Prijs-kwaliteit is top. Tot volgende keer

19. Mariëlle's profielfoto
    Mariëlle heeft een recensie geschreven voor Al Mundo

Mariëlle

Het eten was heel erg leker, de service was goed, de sfeer was heel erg gezellig en een uitstekende prijs/kwaliteit.

20. Marcel Schuurmans's profielfoto
    Marcel Schuurmans heeft een recensie geschreven voor ShiSha
    Marokkaans Den Bosch

Marcel Schuurmans

We hebben het arrangement besteld.
    Héérlijk!
    Echt een aanrader.