Nieuwste foto's in Zuid-Holland

Jeroen heeft gereageerd op een recensie van Smaak & Meer
    Jeroen
    Van restaurant

Beste mevrouw de Vries,

Dank u wel voor uw mooie bericht! Graag tot een volgende keer natuurlijk.
    Gr. Jeroen Klop

2. nelly stam-westerik's profielfoto
    nelly stam-westerik heeft een recensie geschreven voor Zoet of Zout
    Internationaal Stellendam

nelly stam-westerik

Zoals altijd komen wij grag bij Zoet of Zout.
    Wel een opmerking over het brood. Veel te hard vooral bij de korst.

3. C Van Swieten's profielfoto
    C Van Swieten heeft een recensie geschreven voor De Koperen Pan
    Nederlands Delft

C Van Swieten

Heerlijk gegetenen. De bediening was vriendelijke.

4. Willem de Jong's profielfoto
    Willem de Jong heeft gereageerd op een recensie van Het Smaakhuis

En jij bedankt voor deze mooie beoordeling! Tot snel weer in Moordrecht.

Groeten van het gehele team

5. Willem de Jong's profielfoto
    Willem de Jong heeft gereageerd op een recensie van Het Smaakhuis

Beste Lyn,

Bedankt voor je reactie.

Onze " all you can eat"- aktie hadden wij dit weekend als try-out bedacht. Wij bereiden echter alle gerechtjes stuk voor stuk 100% vers, er komt niets uit de magnetron of uit de frituur (behalve de frietjes, natuurlijk) en dat heeft zijn tijd gewoon nodig. En dat blijkt niet te passen in het beeld van "all you can eat"!

Je hebt volkomen gelijk: restaurants die een " all you can eat concept" aanbieden, hanteren meestal een andere bereidingsmethode dan de onze waardoor de "productiesnelheid" aanmerkelijk hoger ligt.

Onze gebruikelijke werkwijze hebben onze gasten alle jaren gewaardeerd met een 8,9. En nu heb je onze ons experiment gewaardeerd met een 6: je begrijpt dat wij daarom direct ingrijpen.

Wij stoppen onmiddellijk met het concept van onbeperkt eten voor een vast bedrag. Wij gaan terug naar de letterlijk beproefde waarheid van "alles naar zijn waarde": je bestelt naar behoefte en daar reken je voor af!

Nogmaals Lyn: dank!

6. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft gereageerd op een recensie van Smaak & Meer
    Jeroen
    Van restaurant

Beste meneer Bruins,

Dank u wel voor uw recensie. Jammer te lezen dat u het te lang vond duren. Dat pak ik zeker op. Graag tot een volgende keer,

Vriendelijke groet,

Jeroen Klop

7. c van hooff's profielfoto
    c van hooff heeft een recensie geschreven voor Ferdinand's
    Internationaal Dordrecht

c van hooff

Leuk restaurant, goede bediening, prima eten.

8. B. de Graaf's profielfoto
    B. de Graaf heeft een recensie geschreven voor Kamphuisen

B. de Graaf

Was onze 1sre keer dat we bij Kamphuizen gingen dineren. Vriendelijke en relaxte bediening. Sfeervolle omgeving, heerlijk gegeten, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. We komen hier zeker weer terug!

9. Marthijn's profielfoto
    Marthijn heeft een recensie geschreven voor Euromast
    Nederlands Rotterdam

Marthijn

1 keer en nooit weer.
    We kwamen net (20 min.) voor het einde van de brunch aan bij de brasserie. Er was geen plaats want ze zaten helemaal vol (?), 2/3 van de klanten waren al weg en dus heel veel lege tafeltjes leeg. Toen we daar op wezen mochten we dan toch (nou vooruit) naar binnen. Eenmaal plaatsgenomen mochten we alleen wat te drinken bestellen, want de keuken was nog bezig (15min.) met de brunch en dan kunnen ze niks anders doen. Dus namen we eerst maar wat te drinken, bestellen we later wel wat eten. Gelukkig waren we net op tijd met onze bestelling (koffie / warme chocolademelk), want een tafel die na ons bestelde (o.a. Thee) kreeg alleen een glas warm water met suiker. Theezakje moest mevrouw maar zelf zoeken en een lepeltje was er niet want alles zat in de afwasmachine.
    Nou om 12.30 was er nog niemand geweest of we nog wat willen drinken en/of eten.
    Nadat we maar opstonden, was er in eens iemand die vroeg of willen afreken (nou liever niet voor deze aanfluiting). Probeerde we met een VVV dinercheque (pasje) te betalen, zegt de ober dat bij betaling met dit pasje het hele bedrag afgeschreven moet worden. Nou ruim €43 euro fooi .... dacht het niet! Dus met pin betaald en weggerend en maar ergens anders gegeten.

10. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor De Gelaarsde Kat

Wat een aanfluiting. Slecht eten voor heel veel geld. De eigenaar mag zich ook wel wat professioneler en meer bescheiden opstellen.

1,3
  11. Gitty's profielfoto
    Gitty heeft een recensie geschreven voor De Gelaarsde Kat

We gingen hier eten op de verjaardag van mijn man. Wat een teleurstelling. Het feit dat we al bijna nooit uit eten gaan, maakte de teleurstelling alleen maar groter. Veel geld betaald voor slecht eten.
    Eerst valt de vervelend en overdreven amicale eigenaar al op. Velen zullen dat gezellig vinden, maar dat was niet mij besteed. Als je gezellig samen komt eten, wil je niet dat de eigenaar aan tafel komt zitten en babbelen.
    Verder wordt er direct bij binnenkomst broodjes met dip aangeboden. Dat gebeurt op zo'n bepaalde manier dat je denkt dat het van de zaak is. Zou kunnen, aangezien je ook weleens een gratis amuse ergens krijgt. Maar daar had ik beter niet vanuit kunnen gaan, want het stond gewoon op de rekening. Goede verkooptruc blijkbaar. De dip was overigens smaakloos.
    Het eten verder viel erg tegen. Terwijl wij geen hoge standaard hebben en al helemaal nooit aan 'fine dining' doen.
    Het gegrilde vlees was droog en smaakte niet lekker naar de grill, maar bitter door verbranding van de grill. Voor 2 personen krijg je zo weinig friet dat het eigenlijk nog niet eens genoeg is voor 1 persoon. Evenals de koude sausjes die erbij zitten. Die zaten in mini bakjes. De komkommersalade is smaakloos. Bij mijn vleesgerecht zat niet eens standaard een warme saus. Daar moest ik nog eens 2,25 voor betalen. En de saus was echt smaakloos.
    En als je na deze dompers de rekening krijgt dan doet het extra pijn. De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Veel te duur voor dat slechte eten. En verbazingwekkend dat er zoveel goede recensies zijn. Daar was ik in de eerste instantie op af gegaan.

12. Lyn's profielfoto
    Lyn heeft een recensie geschreven voor Het Smaakhuis
    Internationaal Moordrecht

Knus restaurant, gezellige ambiance. Zeer vriendelijke bediening. Eten was oké. Het duurde vrij lang voordat het volgende gerecht kwam waardoor het all you can eat concept niet echt tot z’n recht kwam. Niet al het eten valt onder all you can eat, waardoor het totaal relatief duur is voor hetgeen wat je krijgt.

13. Nils's profielfoto
    Nils heeft een recensie geschreven voor Kimchi House

Heerlijk eten, alsof je in Korea bent. De kaart is erg uitgebreid en veelzijdig. De service is ook oké, maar niet veel meer dan het nodige. Ik zou zeker teruggaan.

14. Els scholten's profielfoto
    Els scholten heeft een recensie geschreven voor Brunel
    Frans Gouda

Heerlijk gegeten en veel privacy

15. Remmie's profielfoto
    Remmie heeft een recensie geschreven voor Stobbe
    Nederlands Rotterdam

Het beste eetcafe van Rotterdam!

Top sate, goede biefstuk met een lekker biertje… gewoon goed en de sfeer is altijd aangenaam.

16. Perry de Bles's profielfoto
    Perry de Bles heeft een recensie geschreven voor De Bles
    West-Europees Leidschendam

Perry de Bles

De Blesjes hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk Kleine kaart maar genoeg keuze voor een ieder. Hier komen we zeker terug.

17. Spoor's profielfoto
    Spoor heeft een recensie geschreven voor Columbus
    Nederlands Den Haag

Duurde ontzettend lang voordat iemand kwam voor een drankje op te nemen. Personeel weet totaal niet welke bieren ze op de tap hebben, moest mijn man mee naar de bar om te kijken.... De kinderstoelen die er staan (3stuks) zijn er 2 kapot. Personeel ziet alles maar doet niks. Vervolgens komen de drankjes op tafel, tafel nat want totaal geen viltje onder het biertje, logo niet zichtbaar van het biertje en gebruik van een dienblad kennen ze niet.

Dan eten bestellen, burger wordt niet gevraagd hoe men het gebakken wilt hebben, zelf maar gezegd medium.

Eten kwam op tafel, burger was ver doorgebakken en de mosselen waren niet te eten - zoveel kruiden erover heen dat er geen vissmaak aanzat. Opgestaan en dit gemeld want zelf was ze te druk met andere mensen van het personeel die niet werkzaam zijn.

Nieuwe gekregen, ook dezelfde klachten. Mosselen te ver gekookt en vol met kruiden. Vermoedelijk zelfde portie en in de magnetron gezet - leek identiek. Kortom weer niet te eten en laten staan. Personeel ziet dit- doet niks.

Uiteindelijk maar de rekening gevraagd. Kortom zelf gelopen want zien kunnen ze niet. Zelf maar aangegeven dat de mosselen niet betaald worden. Uiteindelijk de drankjes er ook van af. Wordt totaal niet gecommuniceerd met personeel en een eigenaresse???

Ga er niet eten, zonde van je geld. Totaal niet gezellig en je bent geen gast maar een bloemetje aan een tafel.

Sterkte met het restaurant, ten dode opgeschreven.

18. j.h.mastenbroek's profielfoto
    j.h.mastenbroek heeft een recensie geschreven voor Boelies

j.h.mastenbroek

Een aanrader

19. Frits van der Valk's profielfoto
    Frits van der Valk heeft een recensie geschreven voor El Caballo

Frits van der Valk

De dubbelgemarineerde ribs..... gewoonweg de lekkerste van Nederland.

20. J.C.'s profielfoto
    J.C. heeft een recensie geschreven voor Le Connaisseur
    Mediterraans Den Haag

Gegeten met een groep van 20 personen welke elkaar niet allemaal kenden.
    Daarom vooraf speciaal langs geweest om te vragen of het mogelijk was om per 1, 2 of 3 personen te betalen. Dat was geen probleem zolang we zelf maar eerlijk wilde bijhouden wat we namen om achteraf geen gaten in de rekening te hebben.

Bij het afrekenen bleek dat ze toch niet makkelijk een splitsing konden maken in de rekening, door bijvoorbeeld aan de hand van tafelnummers en kwam het er op neer dat je uit de lange rekening zelf het eten en drinken moest gaan opspeuren.

Miscommunicatie.., kan gebeuren, niks aan de hand, de vriendelijke serveerster van heel de avond deed haar uiterste best net als wij om het zo makkelijk mogelijk op te lossen.

Totdat 2 mannelijke personen zich in het gesprek mengden en het er eigenlijk op neer kwam dat het niet kon wat wij wilden/hadden afgesproken en dat het onmogelijk was dat we die afspraak gemaakt hadden.
    Ze vonden het maar gek dat niet 1 persoon de totale rekening betaalde en we erna onderling alles door 20 zouden delen en vonden dat we maar moeilijk deden.

Hoe je verwacht dat een klantvriendelijk restaurant zou reageren:
    Excuses, dan is er helaas een miscommunicatie geweest en laten we kijken hoe we het op kunnen lossen. Dat is misschien even wat meer werk, maar daar komen we wel uit.

Hoe er gereageerd werd:
    Onzin dat dat afgesproken is, want dat doen we nooit en wat jullie willen kan gewoon niet.
    Daarnaast werden er constant bijdehante opmerkingen gemaakt om een soort van te laten blijken dat ze ons op onze ontevredenheid af konden troeven.

Deze heren hebben duidelijk het verkeerde beroep gekozen.
    Misschien kunnen de heren zich bedenken dat 1 persoon niet zomaar even meer dan 600,- euro kan voorschieten..
    Misschien kunnen ze zich voorstellen dat als er diverse mensen elkaar niet kennen dat het niet zo makkelijk is om even iedereen een betaalverzoek te doen of dat niet iedereen zich daar prettig bij voelt..
    Misschien snappen ze dat als een persoon geen voorgerecht heeft genomen, 2 water heeft gedronken en een koffie dat het bedrag door 20 delen niet op hetzelfde neerkomt als een persoon welke wel een voorgerecht heeft, 4 wijn en een dessert..

Maar al dit alles had niet gehoeven als er alleen maar begrip zou worden getoond en er geloofd werd dat het anders was afgesproken.
    Ze voelden zich nu helemaal trots dat ze een weerwoord konden geven en probeerde je af te troeven op je woorden in plaats van te bedenken dat er nu minimaal 20 klanten geen positieve gevoel aan het bezoek over zouden houden en dat mond op mond reclame nog altijd de sterkste reclame is.

Achteraf bleek nog dat ze zelf geen goede berekeningen hadden gemaakt en er daardoor een tekort van 18,- euro ontstond.
    Aangezien wij er wel klaar mee waren en gewoon weg wilden hebben we dat onderling opgelost.

Om vooral niet de vriendelijke serveerster, de begripvolle jongeman aan het eind en de overige medewerkers niet in diskrediet te brengen: we zijn super geholpen voor en tijdens het eten en het eten was prima!

21. Rob Laats's profielfoto
    Rob Laats heeft een recensie geschreven voor Waal Restaurant

Rob Laats

We waren met 22 mensen en hebben allemaal een fijne avond gehad met lekker eten en drinken en prima service.
    Voor herhaling vatbaar wat we ook zeker gaan doen.
    Rob Laats

22. Restaurant Café oKay's profielfoto
    Restaurant Café oKay heeft gereageerd op een recensie van oKay

Dankjewel voor jouw leuke woorden over oKay. Hopelijk mogen wij jou nog eens in ons restaurant in Rotterdam verwelkomen.

Groeten,
    Team oKay

23. Truus's profielfoto
    Truus heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis Ouddorp

Wat een mooi Pannenkoekenhuis!
    genoeg keus en erg vriendelijk personeel
    Glutenvrije pannenkoek en een nummer 51 ( met van alles en nog wat), het was heerlijk!!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

24. Jan's profielfoto
    Jan heeft gereageerd op een recensie van Tante Toos

Goedemorgen Juut,

Om te beginnen: jammer dat dit uw herinnering is aan Tante Toos. U was met 13 personen, het eten was ok, de bediening erg vriendelijk, maar toch viel het tegen. Ik heb uw ervaring enkele keren gelezen. We gaan kijken hoe we ons aanbod nog beter kunnen laten aansluiten op de verwachtingen.

Hoe het ook zij; excuses. Kom bij ons langs en dan lossen we dit natuurlijk op. Minimaal de pannenkoek die onterecht op de factuur staat. Maar u kunt ons dat ook gewoon direct melden hoor als we vragen of alles naar wens is. Dan kunnen we ter plekke iets oplossen. Nu is het een slechte herinnering en toch altijd een beetje mosterd na de maaltijd en dat vinden we jammer.

25. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Restaurant Due Tonino

Heerlijke pizza's hebben ze hier... ik kom er al jaren met veel plezier eten.

26. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor La Buvette

Lekker geluncht op een leuke locatie, goede bediening. Ik raad ze aan!

27. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Met een grote groep vriendinnen bij Shabu Shabu wezen eten. Altijd fijn als iedereen zelf kan bestellen wat ze lekker vind. Jullie hebben voor iedereen wel iets!

28. Daniel's profielfoto
    Daniel heeft een recensie geschreven voor Leidse Lente
    Internationaal Leiden

Prima gegeten. De sfeer was goed! Veel lekkere vegetarische gerechten op het menu

29. Daniel's profielfoto
    Daniel heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

De kwaliteit van de sushi proef je echt! De sfeer en service was ook weer goed!

30. Fred van Holten's profielfoto
    Fred van Holten heeft een recensie geschreven voor Khotinsky

Onze keuze was gevallen op het menu en werden geplaatst in het restaurant. Alles was er op gericht om de tafel zo snel mogelijk vol te zetten en daarna niemand meer te zien. Voor gerecht gekozen als een oosterse tartaar maar leek meer op een stuk volvette leverworst gepresenteerd in een nog klefferige saus. Hoofdgerecht was een droog stukje kabeljauw gegarneerd met nog smakelozer gort risotto of wat het moest wezen. Klapstuk was het dessert, crème brulee, dit had werkelijk niets te maken met crème brulee en de chef die dit durft uit te serveren heeft zijn eigen gerechten zeker nooit geproefd. Het is een hippe formule met de kwaliteit die een cafetaria niet eens kan benaderen. De keuringsdienst van waren moet hier zeker een keer langs.