• Lid sinds 16 oktober 2011

3. 8,1

Mi Dica

Activiteiten

1. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Sapore
    Afhaal en bezorg Den Haag

Als ze toevallig plek hebben, kun je er een smaakvol Italiaans hapje eten. Ik had er een lekker pastaatje gehad.

2. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Publiek Food & Drinks

Een gezellig oudbollig eetcafe. Klein cafeetje met aardig personeel. Lekkere en goed betaalbare hamburgers. Heb er een paar keer gegeten en is goed voor herhaling vatbaar. Lekkere hamburger, groente en frietjes en een speciaal biertje van de tap er bij...

3. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Sopranos

Vanavond ff lekker gegeten bij Soprano's. De voorgerechten (turks brood en bruchetta) waren prima. Het vlees (zowel de argentijnse steak als de bavetta steak) was heerlijk.

4. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Lanterna
    Italiaans Venlo

Heb hier een maand geleden gegeten met een groep van 7.
    Grappig sfeertje en zeker lekker eten en drinken!

5. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor HapaS
    Tapas Venlo

Heb hier 2 weken geleden gegeten. Heerlijke tapas en echt goede kwalliteit vlees. Daar ga ik zeker nog eens terug!

6. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Uitspanning Boslust

Gezellig tentje. Eten was prima, maar vooral het nagerecht, de chocolade worst, scoorde veel punten bij me.

7. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Baron

Leuke zaak, leuk cafee. Prima eten voor de prijs die ze ervoor vragen. De bediening was matig, aangezien we nadat we de kaart voor het nagerecht krijgen een half uur lang genegeerd werden. Dus toen maar afgerekend zonder nagerecht.

8. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Mi Dica
    Italiaans Eindhoven

Heb zondag met een groep van vier personen hier heerlijk gegeten. Zeer goede voorgerechten. De vlees hoofdgerechten waren ook erg goed, De pasta niet speciaal, maar wel goed. Nagerecht paste niet meer omdat we al zoveel gegeten hadden, maar eerder tijdens Bourgondisch Wilhelmina heb ik ervaren dat ze super goede cheese cakes kunnen maken.

Ook leuk ingericht. Stukken beter dan voorganger Allight.

9. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Sakana

Met zijn 4'en lekker gegeten bij de Sakana. Niet de beste sushi van Eindhoven, maar het was ook niet slecht. Het personeel was goed en we werden steeds snel geholpen.

10. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor De Parelvisser

Afgelopen zaterdag in 't Heerehuys gegeten.
    6 gangen menuutje.

Was best goed, hoewel de eerste gang door de serveerster als een amuse bestempeld werd.
    Verder vind ik 6 euro voor een fles water wel erg aan de prijs en kregen we geen bonbons bij de koffie, die andere wel kregen.

Het eten was goed, maar of het de prijs waard is die men er voor vraagt, betwijfel ik...

11. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Huize Maas

Ik heb er afgelopen vrijdag zowel tussen de middag gelunched en s'avonds gegeten.

De lunch was perfect. Heerlijk broodje voor een goede prijs.
    Locatie is echt mooi.

S'avonds teruggekomen voor te eten.
    Het eten zelf was toen redelijk, maar voor een lage prijs.
    Dagschotel voor tien euro.
    Personeel was overigens niet echt handig.
    De serveerders kwamen met eten langs en wisten niet zeker of dit voor onze tafel bedoeld was.
    Maar we werden snel geholpen en hoefden niet lang te wachten.

12. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Meneer Frits
    Internationaal Eindhoven

Ben net bij Meneer Frits wezen weten. Via de social deal betaalden we de helft van de normale prijs, maar dan voor het concert menu wat normaal 27 euro kost.

De voorgerechten waren niet echt speciaal maar wel te eten.
    Het hoofdgerecht was best redelijk, maar niet echt speciaal.
    Hoeveelheid was goed, maar qua smaak was het vrij neutraal.
    Nagerecht was geen keuze in en was ook niet speciaal. Een bolletje vanille ijs en creme brulee.

Voor 13,50 mag ik hier niet over klagen, maar normaal betaal je hier 27 euro voor en daarvoor kun je echt stukken beter eten.

13. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Jimbaran
    Chinees-Indisch Den Haag

Hier ben ik vaker geweest eten. Een paar keer een rijsttafel, en een paar keer een bami schotel. Best lekker, maar na een paar keer had ik die rijsttafel wel gezien. Beetje saai, maar verder wel ok.

14. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Ilio's

Ik heb door de jaren heen veel gegeten bij Ilio's. Ik vond het eten best goed en de prijs laag. Van 2007 - 2009 was ik een tevreden klant. Echter is daarna het niveau omlaag gegaan, waardoor ik er nauwelijks meer kom. In 2010 was het een keer erg slecht en ook in 2011. Een tijd geleden waren we met een groep van 10 personen op de Dommelstraat en alleen hier konden we terecht. Helaas is het eten nog steeds zo slecht gebleven. Met het personeel is overigens niets mis bij Ilio's.

15. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Umami
    Aziatisch Den Haag

Naar aanleiding van een goede ervaring bij Umami Eindhoven, zijn we gisteren gaan eten bij Umami Denhaag. Die ligt een beetje verstopt in een hoekje van de buitenhof.

Het personeel was vriendelijk en attent, hoewel het wel redelijk rustig was. Het was op woensdagavond. Het eten was heerlijk. We hadden 3 gangen, dus ieder mag per gang 2 gerechtjes kiezen. Tijdens de 1e gang was de eendensalade de topper. In de 2e gang vonden we krokante varkenshaas de lekkerste. En in de 3e gang waren de Ossenhaas en de Tja Sieuw even lekker.

Vervolgens zelfs nog de toetjes geprobeerd. Ook die waren goed. Amandel Bastoigne Ijs (zekerheidje) en Rode Bonen eis met kokos tiramisu (verassend lekker).

De sfeer is ook goed. Lekker launch muziekje op de achtergrond in een leuke setting. Verder heb je keuze uit een plateau voor (13,50-voor als je het niet te duur en veel wilt) en de Dining voor als je meer trek / tijd hebt.

16. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Hap-Inn
    Broodjes Eindhoven

Net gegeten bij de Hap Inn. 2 gangen diner voor 2 personen via de Social Deal. Voor 7 euri PP. Was erg goed. Zeker voor die prijs. Maar ook voor de normale prijs, die op de kaart staat is ie erg goed.

De soep vooraf was echt heerlijk. Duidelijk gemaakt van allerlei verse producten. Had zelf de erwtensoep, maar ook de kip zag er goed uit. Hoofdgerechten waren ook goed. Had zelf lekkere varkens-sate. Beetje salade erbij en een berg frites. Probeer die maar eens op te krijgen!

Bediening was goed. Zag alleen jonge mensen in de bediening.

Enig minpuntje vind ik zelf de openingstijden. Om 18:00 al dicht.

17. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Da Franco
    Pizzeria Tegelen

Ben hier de afgelopen jaren een stuk of vijf keer geweest.
    Laatste keer in mei 2012, geloof ik. En binnenkort weer!
    Heerlijke broodjes als voorgerecht.
    Verder goede hoofdgerechten, met name de pasticio.
    Alleen het ijs en de koffie zijn onder de maat voor een Italiaan.

18. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor 't Poortje van Verlaan

Ik heb hier 3 keer gegeten. Was lekker en goed eten. Een hele klein, knus restaurantje.

19. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Via de Groupon heb ik hier met 4 personen genoten van het Zevengangen brouwersmenu.

We hebben echt heerlijk gegeten.

Het was op een dinsdag in November en het was wel erg rustig. En initieel wilden ze het reserveren beperken tot 18:00 omdat we via Groupon reserveerden, maar gelukkig konden we hun overtuigen, zodat we op een normale tijd ( 19:30 ofzo ) konden komen.

De bediening was een beetje studentikoos, maar wel zeer vriendelijk en ze gaven nog een rondleiding in de oude brouwerij. We hadden een bier-arangement en ook die biertjes waren wel lekker. Ik had toevallig van het nagerecht een foto gemaakt. Een van de gangen was een kerrie soup. Normaal niet mijn ding, maar deze was echt super!

De normale prijs voor hetzelfde menu is overigens stukken duurder, maar via de Groupon was het goede prijs-kwaliteit

20. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Yakitori & The Sushi's

Hier heb ik twee keer gegeten.
    Lekkere sushi.
    Sfeer is wat minder speciaal, maar het eten is erg goed in elk geval.

21. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Ik heb hier gegeten toen deze net geopend was.
    Echt gaaf ingericht. Goede service, lekkere sushi en zelfs nog lekkere specials.
    De meest goed bevallen special was de eenden-bitterbal.

22. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor De Karpendonkse Hoeve

Via een Groupon 10 gangenmenu deal heb ik hier gegeten.
    We zaten in een zaal met ongeveer 10 tafels en ik vermoed dat daar 9 Groupon gangers bij waren.
    Ik weet niet of je Groupons moet willen bij een sterrenrestaurant.

Echter heb ik er wel heerlijk gegeten.
    Het begon met een lekkere Amuse en vervolgens volgden 10 gangen en daarna nog koffie met bonbons.
    Ik heb er zeker geen spijt van gehad dat ik hier via de Groupon ben gaan eten en vond het een leuke ervaring.

Met een flesje wijn, losse glazen wijn en koffie erbij loopt de rekening wel weer wat op, maar het was het waard.

23. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Ribs Factory

Ik ben hier al enkele malen spare ribs gaan eten. Echt heerlijk. De hamburger heb ik ook al eens geprobeerd. Echt groot, maar de ribs zijn hier toch de specialiteit.
    Bediening is OK en snel. Friet en groente is standaard, maar OK.

24. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Mt. Everest

Ik heb hier via de Groupon gegeten.Een 10 gangen deal met 4 personen.

Moet wel erbij zeggen dat ze het geen 10 gangen mogen noemen.
    Het waren er eigenlijk maar 4, waarbij de 3e een uitgebreide hoofdgerecht-gang was.
    Zie foto. Die was lekker.

Over het algemeen was het best lekker.
    Alleen, het nagerecht (ijs) was wel erg simpel voor een restaurant. (zonde, dat haalt het gemiddelde omlaag)

Bediening was vriendelijk. Ik ben wel een beetje verbaasd over de andere, erg hoge recensies.

25. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Café Central
    Internationaal Venlo

Het eetcafe (beneden) heeft goed eten voor een goeie prijs. Niet veel keuze, maar wel lekker. Goede sfeer.

26. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Hemingway
    Eetcafé Venlo

Goed eten voor een lage prijs.
    Het is echt ingericht als een cafe, dus dat zet de sfeer.
    Service is ook goed.

27. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Il Giardino

Hier gisteren met zijn 2en gegeten. De vis-gerelateerde gerechten op de pizza zijn niet vers. (diepvries inkvis) Wel kun je je afvragen wat je voor die prijs kunt verwachten. De andere pizza was een beetje matig. De bediening was redelijk. Ze vroegen hoe het eten was, maar reageerde er nauwelijks op toen we aangaven dat de pizza niet lekker was.
    De sfeer is wel grappig. Veel studenten op de donderdag-pizza-dag. Wel veel kabaal, maar gezellig. De prijs is zeer laag, maar de kwaliteit is niet best, dus die komt uit op een 6.

28. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een bericht geschreven voor Jaimy ©
  29. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Caruso II

Dit was echt een afrader. Het restaurant ziet er goed uit en ik had echt zo'n zin een lasagna met een rood wijntje. Echter bleek de lasagna koud te zijn! Niet te geloven. Veel te kort in de oven. Ik dus klagen en uiteindelijk hadden ze hem even terug gelegd, maar ik vond hem nog steeds lauw. Excuses werd ook niet aangeboden. Ook slechte service dus.. Sfeer was slecht omdat er een grote groep koorballen aanwezig was, maar die zullen er uiteraard niet elke avond zitten.

30. Polkadot's profielfoto
    Polkadot heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Lekkere sushi. Iets minder massaal dan Sumo, maar ook hier moet je reserveren omdat het er meestal volledig vol zit. De kwaliteit van het eten is goed.

Meer activiteiten