Nieuwste foto's in Almere

Laatste updates in Almere

1. Eupje's profielfoto
    Eupje heeft een recensie geschreven voor Pulcinella

Voor het eerst weer uit eten. Heerlijk gegeten! Erg vriendelijke bediening. Niet perfect maar echt en hart voor de zaak. Het eten was super goed. Echt een aanrader.

2. Shar's profielfoto
    Shar heeft een recensie geschreven voor Warung Slamet
    Afhaal en bezorg Almere

Deze warung is top! Het eten is lekker, de porties zijn groot genoeg en de prijs kwaliteit is okay, en het belangrijkste het eten is verrukkelijk, aanrader en voor herhaling vatbaar!!

3. Belinda Ring's profielfoto
    Belinda Ring heeft een recensie geschreven voor Brasserij De Bergerrie

Het wordt een beetje eentonig! Weer heerlijk gegeten!! Zeker voor herhaling vatbaar!

4. Nieuwhof's profielfoto
    Nieuwhof heeft een recensie geschreven voor Fuji House

Nieuwhof

Eten slechte kwaliteit en te koud en ophaaltijd klopt niet want moesten nog 50min wachten op eten.

5. Eveliene's profielfoto
    Eveliene heeft een recensie geschreven voor Beijing Express
    Kleine eetwaren Almere

Fantastische nasi rames en ook de vegetarische foe yong hai is erg lekker maar daar zit helaas geen veggy nasi bij. Mooi binnen de tijd bezorgt

6. Lihwak's profielfoto
    Lihwak heeft een recensie geschreven voor Pandy Food

Heerlijk eten snelle bezorging en vriendelijke bezorger zeker een aanrader volgende keer nog een keer bestellen!

7. adnan's profielfoto
    adnan heeft een recensie geschreven voor Yum Burger

Lekkere burgers en spare ribs.

8. Petra van der graaf's profielfoto
    Petra van der graaf heeft een recensie geschreven voor Pulcinella

Petra van der graaf

We hebben eten besteld, en het was heerlijk. We waren benieuwd hoe het nu was met een nieuwe eigenaar.
    Maar weer super lekker!

9. Frits  Vinju's profielfoto
    Frits Vinju heeft een recensie geschreven voor Lin Wah

Frits Vinju

Kom er al ruim 20 jaar altijd op de zondag afhalen, sfeer is super, vriendelijk personeel, heerlijk eten, nette prijs

10. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor Nile Sphinx
    Internationaal Almere

Een uur na de afgesproken bezorgtijd gebeld. Leggen ze eerst gewoon de telefoon weg, vervolgens met weinig respect behandeld. Vertellen ze me uiteindelijk dat ze al onderweg waren. Ik woon op honderd meter afstand, dus dat was een grove leugen. Het duurt uiteraard daarna nog steeds een tijdje.

De porties waren veel kleiner dan verwacht. Zeker voor de prijs. Het eten was verder wel prima. Geen salade bij het menu, wat andere restauranten wel doen, maar dat stond ook niet aangegeven bij Thuisbezorgd.

11. Nancy's profielfoto
    Nancy heeft een recensie geschreven voor Yamas

Was heel rustig door dreigende corona maar wel lekker gegeten was gezellig.

12. GerardB's profielfoto
    GerardB heeft een recensie geschreven voor Blaka Rosoe

Meerdere keren eten gekocht was elke keer prima voor elkaar sato, bami, petjil broodjes alles is hier lekker.

13. Brouwer's profielfoto
    Brouwer heeft een recensie geschreven voor Onderweg
    Internationaal Almere

Soep was water 3 gevraagd om goeie soep gewoon bak champions erin gegooid of ie daar dikker can word vlees was groen blehhhh.

1,3
  14. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Brasserij De Bergerrie

Heerlijk gegeten, prima prijs voor het eten.

15. Danielle's profielfoto
    Danielle heeft een recensie geschreven voor Onderweg

Danielle

Ontzettend fijn wokrestaurant. Wij zijn zeker vaste klanten. Altijd aardige bediening en ontzettend goed eten. Prijs is ook top voor all inclusive.

16. Lila heeft een nieuwe foto
  17. Lila heeft een nieuwe foto
  18. Lila heeft een nieuwe foto
  19. Lila heeft een nieuwe foto
  20. Lila heeft een nieuwe foto
  21. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Rosita's

Het eten is echt verrukkelijk! Heerlijk genoten. De bediening was zeker aardig, maar In het begin werden we 2× dubbelop gevraagd door 2 verschillende personen of we wat willen drinken, wat prima is, maar daarna hebben we naar de bar moeten gaan om drinken te vragen. We waren meer dan 30 minuten zonder. Dat is echt jammer. Het hoofdgerecht duurde ons ook te lang voor een maandagavond. Maar wel heerlijk.

22. Mariin's profielfoto
    Mariin heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Fijn dat je als je hier eet de tijd hebt om een recensie te schrijven. Als je van wachten houdt: aanrader!
    Ons geduld is echt op na een uur op onze nachos wachten wel op.
    4x gevraagd. Pff. Klaar mee. Wij komen hier niet meer.

23. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Tiki Taka Toko

Voor de eerste keer besteld op 23,02,20 na meer dan 1.5 uur werd ik gebeld door een medewerker dat het erg druk was en dat het eten nog langer zou duren. Ik woon op 4 minuten afstand maar de bezorgtijd was niet te schatten. Na 2 uur wachten werd ik gebeld of ik nog wel eten wilde... nou dan hoeft het niet meer! Zeer slechte ervaring. Hopen dat ik me geld terug krijg aangezien ik geen eten heb gehad

24. Jive's profielfoto
    Jive heeft een recensie geschreven voor Festijn Culinair

Heerlijk gegeten daar, ook voor de twee vegatariers in het gezin was er volop keus.

25. Jolande's profielfoto
    Jolande heeft een recensie geschreven voor Yamas

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Er was heel veel mogelijk qua menukeuze. Tevens de tip dat de bestelling meer dan genoeg zou zijn.
    En lekker bougatsa mee kunnen nemen om smorgens thuis af te bakken. Mijn kleindochter heeft er van genoten.

26. Cochise de Queljoe's profielfoto
    Cochise de Queljoe heeft een recensie geschreven voor Onderweg
    Internationaal Almere

Onderweg is een heel goed restaurant! We komen er graag vanwege het ruime aanbod aan overheerlijk eten! Er is voor elk wat wils. Keuze te over! Er is zelfs een lift aanwezig voor degenen die moeilijk ter been zijn.

27. Milou's profielfoto
    Milou heeft een recensie geschreven voor Woodstone

Kwamen binnen was niet druk moesten lang wachten personeel was te druk met elkaar. Eindelijk een tafel weer lang wachten tafel vies hetzelfde met nog wat drinken te bestelen. Afrekenen duurde erg lang personeel was druk met elkaar maar niet met de klant. Gelukkig was het eten goed. Maar met zulk personeel!! Nee, ik niet meer

28. MB's profielfoto
    MB heeft een recensie geschreven voor Restaurant IDA

Reservering werd op Valentijnsdag zelf afgezegd met het slappe excuus dat eet.nu vergeten is de reserveringen uit te zetten en dat emails die dag pas binnen kwamen. Extreem slecht management en ontzettend vervelend voor klanten die op de dag zelf nog een nieuwe gelegenheid moeten vinden om er een mooie avond van te maken met hun geliefde.

29. menno's profielfoto
    menno heeft een recensie geschreven voor Yamas

Het eten bij Yamas is altijd goed en lekker. Goede smaken en goede kwaliteit eten. De sfeer is er altijd gezellig en vrolijk. De eigenaar is meer dan alleen een mager. Hij is een goede gastheer en kan nog koken ook. Zeker een aanrader!

30. Bloemendal's profielfoto
    Bloemendal heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Bloemendal

Vrijdag 14 februari gegeten, bij bregje Almere, wij twee dames en een heer. Gereserveerd en bij aankomst precies op afgesproken tijd 21 u direct naar tafel gebracht. Toen begon het. Eerst het positieve. Kwaliteit in verhouding prijs goed.
    Service absoluut nul , nul. Duurde 15 min voordat iemand van de chaotisch rondlopende jonge medewerkers bij tafel kwam. Vroegen om kaart die na 5 minuten, ik hield klokje bij, bij neerleggen kaart direct vraag wat wilt u eten. Geen tijd om op kaart te kijken. Dat deden we en na weer 10 minuten werd gevraagd wat we wilden eten. Bestelden en ook drie glazen wijn. Na 20. miInuten vroeg ik eens waar het bleef. Toen kwam het voorgerecht en nog geen wijn. De tweede gang kwam beetje sneller. We bestelden nog 1 wijn en men bracht er twee. Dessert. Twee cappuchino en 1 thee. Dat kwam nooit , waarop ik maar eens ging kijken. Men was geheel niet bezig met de koffie. Rekening vroeg ik die kwam snel, wel snel geld innen maar niet snel eten serveren. Rekening voor vier plus koffie wat we bestelden iplv dessert. Dus aanpassen, scheelde ruim 25 euro te hoog. Kortom. Medewerkers liepen als kipppen zonder kop druk te doen. Geen enkele aandacht voor veel gasten. Buren naast ons begonnen om 8 u en waren half 11 nog niet klaar. En klaagden erover. Men weet daar niets van service, is niet klant gericht, hanteert geen elektronische bestelling systeem. Kortom een afrader nooit meer naar toe gaan tenzij je wilt wachten vanaf binnenkomst.