Nieuwste foto's in Almere

Laatste updates in Almere

1. Boog's profielfoto
    Boog heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Eten was echt fantastisch ! De sfeer kan iets beter ; leuke muziek maar was erg koud in het restaurant ; jammer . De service van met name de blonde lange jongen achter de bar was zeer goed , vriendelijk en snel ! Zonder hem denk ik dat de service niet zo goed is !! eigenaar spreekt geen nederlands ed. Maar het eten maakt veel goed

2. Dana's profielfoto
    Dana heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Weer heerlijk gegeten. All you can eat mezedes, iets wat ik meestal eet, omdat ik het gewoon heerlijk vind om van alles te proeven. Goede huiswijn (sauvignon blanc) en prijs/kwaliteit verhouding is prima!

3. Bewoner poort's profielfoto
    Bewoner poort heeft een recensie geschreven voor Ottoman Taste

Bewoner poort

2 uur op mijn eten moeten wachten en als je daarover belt, word er niet opgenomen.

4. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Pizza Deal
    Pizzeria Almere

Top snelheid!

Alleen de pizza smaakte naar deeg, deeg zat op mijn handen, was niet goed gaar. Erg jammer dit!

5. Beate Elling's profielfoto
    Beate Elling heeft een recensie geschreven voor Brownies & DownieS

Beate Elling

Wij hebben van een heerlijke lunch genoten. De bediening was snel en attent. Het eten lekker en de prijzen goed voor de uitstekende kwaliteit.

6. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Het Indisch Veerhuys

5-10-2018
    Uit Eten op AH zegels, zo op verheugd, dit restaurant uit gekozen omdat we graag Indonesisch wilde eten.
    Het menu sprak ons aan via de site van Iens waar je moest boeken.
    Als wij uit eten gaan vinden wij het fijn als je bediend word en niet je eten uit bakken moet scheppen.
    Bleek dat menu bij Iens site dat het van de week ervoor was.
    Nu als vooraf Bubur Ayam, dit is rijstpap gekookt in kipbouilon met stukjes kip en wat selderie, dit wordt in Indonesie gegeten als het koid is, of als je ziek bent.
    Hoofdgerecht : rijsttafel wat geserveerd werd in buffetvorm, hier hadden wij geen zin in.
    Dessert: ijs.
    Besloten na wijntje te hebben gedronken weg te gaan.
    De serveerster wist niet wat ze ermee aan moest, cheffin erbij, ja was menu van de week ervoor.
    Wijn kregen we aangeboden van huis maar hebben we gewoon betaald en weg gegaan.
    Wat een teleurstelling!
    We mochten wel de fingerfood eten, daar stond soto ayam bij, die gekozen maar behoorde niet tot de fingerfood dus kon ook niet.
    Nooit meer dus daar.
    En zelfs nu staat bij Iens nog steeds het menu van 2 weken geleden.
    Deze firma mail gestuurd met de klacht, zij geven aan dat de verantwoordelijkheid tav menu bij het restaurant ligt.
    Nou ik ga volgende keer gewoon lekker uit eten zonder AH, maar niet meer bij u.
    Wat een afknapper zeg!

7. Angela's profielfoto
    Angela heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Toch een beetje teleurgesteld over de hapjes, ik had waarschijnlijk hogere verwachtingen. Spareribs vond ik niet lekker, het brood, de aioli en de garnalen wel, ook de drankjes waren lekker. Verder een tikje alledaags. Ik weet niet of ik hier terug zal komen.

8. Eddy de Ruiter's profielfoto
    Eddy de Ruiter heeft een recensie geschreven voor Fuji House
    Aziatisch Almere

Eddy de Ruiter

Bediening is goed snel en service gericht.
    Het is goed toeven in dit restaurant en ook de toiletten zijn netjes en schoon.
    Zoals rondes werden besteld zo prompt werden en worden ze geserveerd.
    Prima restaurant ik ben tevreden.

9. Mel's profielfoto
    Mel heeft een recensie geschreven voor Ottoman Taste

Jammer het eten is achteruitgegaan sinds er een nieuwe eigenaar in zit. Voorheen was het eten top!

10. R.de Rooij's profielfoto
    R.de Rooij heeft een recensie geschreven voor Yamas

R.de Rooij

Zondagavond met 8 personen wezen eten en dat was ons heel goed bevallen.
    Wij gingen voor de mezedes en hebben genoten, gezellig, vriendelijke bediening en heerlijke hapjes, en dit alles voor een hele redelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. M. van Bueren's profielfoto
    M. van Bueren heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Op zaterdag avond met een groep van 4 mensen bij Yamas wezen eten. Bij binnenkomst is het al meteen apart, we hadden gereserveerd maar meneer reageerde niet toen we dit melde en wou ons een tafel voor twee geven, na het meerdere keren zeggen dat we gereserveerd hebben voor 4 wordt er voor ons een tafel aangewezen.

Na een tijd wachten krijgen we eindelijk een kaart, snel besloten dat we mezzedes willen maar we moeten weer dik een kwartier wachten tot er iemand bij ons langs kwam. Er wordt ons een bestel papiertje gegeven, onbeperkt aantal rondes (briefje gaat tot 5) van 4 gerechtjes per persoon in 2,5 uur. Dat klinkt als een prima deal. Uiteindelijk kunnen we net aan 3 rondes doen, gezien het heel lang duurt voor ten eerste het briefje wordt opgehaald, ten tweede het eten wordt gebracht en dan als laatste voor het afgeruimd wordt en de nieuwe ronde kan beginnen.

De mezzedes kaart is uitgebreid en bevat al het typische griekse eten, niets uitblinkend. De gerechten zijn lekker en zoals je verwacht maar heel klein. Als je de gebakken garnalen bestelde, kreeg je 1 garnaal op een schaaltje, wat opzich prima zal zijn als je veel rondes achter elkaar kan doen en dus uiteindelijk toch wat lekkers op hebt, maar dat ging dus niet.

Op de zaterdag avond was er ook live muziek, wat voor de extra sfeer kan zorgen. Echter stond de muziek oorverdovend hard, je moest schreeuwen om met je gezelschap te kunnen praten en als je eindelijk bediening aan je tafel had verstonden die je ook helemaal niet. Na een uur had ik knallende kop pijn en was het zeker niet bevorderlijk voor de sfeer.

Kortom het lange wachten op bediening en eten, de kleine kwantiteit van de gerechten en het volume van de live muziek heeft voor mij de ervaring verpest. Erg jammer, volgende keer maar weer lekker gewoon elders.

12. Robin Sneijder's profielfoto
    Robin Sneijder heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Robin Sneijder

Heerlijk gegeten en leuke bediening. Er knap hoe jullie tijdens de drukte zulke snelle service blijven bieden.

13. Marlous's profielfoto
    Marlous heeft een recensie geschreven voor Nile Sphinx
    Internationaal Almere

2 Pizza's besteld via hun eigen site. Zoals aangeprezen op de bon: www.nilesphinx.nl. Ik bestel een Americana, zoals op de site… Krijg ik een compleet andere pizza omdat ze die op de Thuisbezorgd site hebben staan. Toen ik daarover belde, zei de gene die de telefoon opnam dat het niet waar is en dat dat er niet staat. Dus nogmaals opgezocht en jawel. Mijn pizza staat daar echt. Nogmaals gebeld. Zegt die vent. Ja en? Wat wil je dat ik doe dan, ik heb het druk! Nou echt… Onbeschoftheid en hufterigheid: Een dikke 10! Bravo.

14. Niels's profielfoto
    Niels heeft een recensie geschreven voor De Orchidee

Die nieuwe kok is aangenomen en maakt weer het heerlijke eten zoals dat "De Orchidee" in Almere is toevertrouwd. Kom hier al jaren en is beste Thai van Nederland. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening😁

15. Debuut BV's profielfoto
    Debuut BV heeft gereageerd op een recensie van BoatHouse

Goedemorgen Saskia,

Graag ontvangen wij uw contact gegevens zodat wij contact met u kunnen opnemen inzake uw bezoek aan Boathouse dat bij u niet in goede aarde is gevallen.

Groeten,
    Team Boathouse

16. Nyx Cult's profielfoto
    Nyx Cult heeft een recensie geschreven voor Den Enghel
    Nederlands Almere

Sfeer: Groezelige tent, interieur is na jaren nog steeds niet af.
    Service: Personeel op zich is vriendelijk, maar de eigenaar was chagrijnig, en behandelde vaste gasten als grof vuil. Kan blijkbaar niet met drukte omgaan?
    Eten/drinken: Er werd een baby-varken van 2-3 weken oud op de openbare weg verbrand. Ik begreep dat dat al twee keer eerder was gebeurd die week daarvoor. Dit gaat mij te ver!
    Dit, in combinatie met de sfeer en het gedrag van de eigenaar, maakt dat ik hier nooit meer kom.

17. HarborHouse heeft een nieuwe foto
    Internationaal Almere