Laatste updates in Almere

1. René 's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Almere

Wij komen heer zeer regelmatig, en onze ervaring is altijd goed. Klantvriendelijkheid, eten, leuk ingericht, niet zo standaard als gemiddeld, prijs/kwaliteit. Binnenkort eten we er weer. Eten/drinken svp eten van maken. Coca Cola is Coca Cola. Doe drinken apart voor bijvoorbeeld koffie of wel of geen verse jus d 'orange. Voor ons in ieder geval een aanrader.

2. Bridget's profielfoto
    Bridget heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Breed

Het eten is hartstikke lekker! Alleen bij de ingang is de rij een beetje onduidelijk waardoor er mensen zijn die nog niet eens in de rij hebben gestaan en al aan de beurt zijn. Misschien kan dit wat duidelijker worden aangegeven. Verder Prima!

3. Saskia visser's profielfoto
    Saskia visser heeft een recensie geschreven voor Buitengewoon Lekker

Saskia visser

Zelden zo'n goed verzorgde en uitgebreide high tea gezien en geproefd! Het totaalplaatje klopt gewoon, gezellige sfeer, prachtig gedekte tafel, mooie omgeving en prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Smullen en Spelen
    Pannenkoekenhuis Almere

Leuke tent, ruim opgezet en zeer vriendelijk personeel. Pannenkoeken zijn groot, en in de pan gebakken. Zoals het hoort. Leuk voor de familie, maar ook gewoon een keertje met zijn tweetjes in het aparte rustige gedeelte van het restaurant. De appeltaartpannenkoek is een echte aanrader en ook het lokale biertje smaakte prima!

5. Nicola van der Woude's profielfoto
    Nicola van der Woude heeft een recensie geschreven voor HarborHouse
    Internationaal Almere

Nicola van der Woude

Vertaal van English naar Nederlands

Delicious steak on 'steak night' Monday. The price has gone up slightly from €10 to €12.50, but this is still a great deal for the steak, chips and salad which are wonderful.
    Service is excellent, the ladies are very attentive and try hard to please (they cooked the steak a bit longer for us after it was half eten!).
    The atmosphere is cosy, but became better as the evening got busier. I will definitely be coming again, I missed the lobster this time (I think it is out of season).
    Great wines, especially the Californian Chardonnay… yum!

6. H. Veenstra's profielfoto
    H. Veenstra heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Shoarma Almere

H. Veenstra

Nadat ik besteld had voor bezorging na 1 uur en 10 minuten maar eens teruggebeld waar het bleef. Ze hadden mij proberen te bellen naar mijn vaste lijn maar mijn telefoon deed het niet?? Tja, en de reden ze hadden een nieuwe bezorger en die durfde het niet aan omdat hij het adres niet kende. Waardeloooos met stip. Of was de echte reden dat het weer niet al te best was en de bestelling maar voor 10 euro was?

7. P.Ros's profielfoto
    P.Ros heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Afgelopen donderdag hier gegeten samen met mijn moeder. Super leuke meiden in de bediening en het eten was echt meer dan prima. Wat vooral opviel was de gezelligheid. Voor €14,50 verwacht je niet zo’n mooi restaurant met huiselijke sfeer. Ik ga hier echt veel vaker komen.

Tot de volgende keer!

8. onne's profielfoto
    onne heeft een recensie geschreven voor Restaurant IDA

Na een aantal hele goede ervaringen was het gister ( 01.12 ) duidelijk minder gesteld met het eten. Sushis waren net even iets minder lekker dan andere keren dat we daar geweest zijn; carpaccio aan de taaie kant; harde avocado.

Personeel is wel heel vriendelijk en behulpzaam en t zit lekker dus ik hoop op een betere volgende keer.

Wij hebben met mijn verjaardag op 28-04-2017 een heerlijk rijstafel gegeten voor twee personen. Het eten was ruim voldoende, en er werd steeds gevraagd of je van iets nog meer wou, dus hoe netjes kan het. Dessertjes waren top, en ook het lang zal hij leven liedje met de pannen en deksels vond ij persoonlijk gewoon leuk. * December is onze trouwdag en we gaan dan wederom daar gezellig en lekker eten.
    Ger en Rita van Houten uit Almere.

10. Woodstone's profielfoto
    Woodstone heeft gereageerd op een recensie van Woodstone

Beste M. Denkers,

Bedankt voor je recensie.
    Heel fijn om te horen dat u de pizza's lekker vond.
    We hebben inderdaad geen kindermenu. Wel hebben wij wat gerechten op het menu gezet die de kleine WOODSTONER's heel blij maken bijvoorbeeld de pizza bolletjes, de mini toetjes en natuurlijk onze pizza met gehaktballen zijn erg populair. Dus hopelijk bij een volgend bezoek zouden u kinderen een van deze gerechten kunnen proberen?
    Wat betreft het snijden van de pizza; dit zullen wij zo snel mogelijk oppakken met de vestiging.
    Dank je wel voor deze feedback.

Misschien ook een tip voor de volgende keer: Je mag bij ons altijd een doggy bag vragen, zodat als de kinderen het gerecht niet op krijgen, zij het gerecht mee naar huis krijgen om er later ook nog van te genieten.

Met vriendelijke groet, WOODSTONE Support Office.

11. M. Denkers's profielfoto
    M. Denkers heeft een recensie geschreven voor Woodstone
    Italiaans Almere

M. Denkers

Prima pizza’s gegeten, jammer dat er geen kindermenu op de kaart staat.
    De pizza’s even voorsnijden voor de kinderen was te veel moeite voor de keuken.
    Betekende met 7 kinderen, zelf koude pizza.
    Jammer!

12. Heleen Coremans's profielfoto
    Heleen Coremans heeft een recensie geschreven voor HarborHouse
    Internationaal Almere

Heleen Coremans

Leuk bedrijf en een prettige bediening.
    Eten was prima en goed verzorgd.
    Prijs en kwaliteit verhouding is wat minder, vanwege de wat kleine porties.

13. Rianne de Smit's profielfoto
    Rianne de Smit heeft een recensie geschreven voor Sherida's Exotisch

Rianne de Smit

De roti was heerlijk! 2 Rotivellen erbij, super gevulde maaltijd. Kip lekker mals en de aardappels lekker zacht. Niks op aan te merken. Zijn benieuwd naar de andere gerechten, roti is zeker voor herhaling vatbaar.

14. Wiel Junggeburt's profielfoto
    Wiel Junggeburt heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Breed

Wiel Junggeburt

Prima… geen negatieve items. Eten zeer uitgebreid… vers bereid. Lekker… personeel supervriendelijk!

15. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Atlantis
    Chinees-Indisch Almere

Wereld restaurant Atlantis verhuist in verband met de komst van de Floriade naar Almere poort. Het nieuwe Atlantis verreist in het gebied van de topsporthal, zwembad en station. Zaterdagavond 18 november het laatste weekend op de oude locatie, hebben wij geprofiteerd van de deal "all you can eat drink" € 24,95,- p.p. Voor dat bedrag een heel gezellige en lekkere avond beleefd. De gerechten, die wij geproefd hebben, waren allemaal stuk voor stuk heerlijk. Ook de wijn smaakte boven verwachting goed. We waren met een groep van 10 man en iedereen was goed te spreken over de kwaliteit van het eten. Ondanks dat er ca. 400 gasten (?) kunnen eten, merk je door de indeling vrij weinig van die drukte. Ook toen de hele tent goed gevuld was, geen overlast van de andere gasten, genoeg ruimte tussen de tafeltjes. Onze complimenten, Ben en Marijke

16. Rob Willemsen's profielfoto
    Rob Willemsen heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Almere

Zoals we gewend zijn van dit restaurant was het eten weer voortreffelijk. De sfeer is altijd goed en een prima gastvrijheid. Het is en blijft een restaurant waar we graag terug blijven komen.

17. Martine Keur's profielfoto
  18. Debby Tenniglo's profielfoto
    Debby Tenniglo heeft een recensie geschreven voor Bij Brons
    Nederlands Almere

Debby Tenniglo

We hadden heerlijk gegeten. Alleen jammer dat het er zo heel koud was. Verder was het top. Vriendelijk personeel.