Nieuwste foto's in Almere

Laatste updates in Almere

1. Hou Y Hui's profielfoto
    Hou Y Hui heeft een recensie geschreven voor New Town
    Chinees-Indisch Almere

Heerlijk gegeten met zn allen! Gezellige avond en het eten was super. #Topavondje.

2. Truus's profielfoto
    Truus heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Gezellig restaurant, leuke kaart met onbeperkt hapjes,

3. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Yamas staat normaliter bekend om haar heerlijk sfeer en kwalitatief uitstekende gerechten. Wij hadden de pech dat wij gereserveerd hadden op zaterdagavond 21 april… Terrassen weekend te Almere Stad. Dat weekend ook nog zonnig daarom zeer druk en dat was te merken. Wij hadden een gerecht gekozen dat wij enkele weken eerder ook hebben gegeten en verschil was aanwezig. Ik neem mijn petje af voor de medewerkers die hun uiterste best doen. Ik weet zeker dat het de volgende keer absoluut top is. Yamas is zeer de moeite waard :-D.

4. Anneloes's profielfoto
    Anneloes heeft een recensie geschreven voor Spare Rib Express

Anneloes

Top kwaliteit en heerlijk vers bereid. Nette bezorging

5. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Almere

Bediening was okay, het eten helaas niet. Sauzen en smeersels duidelijk uit een potje, zout en vol conserveermiddel. Brood was vers maar bruschetta was niet te eten, een of ander smeersel ipv olijfolie. Het hoofdgerecht was vis met groenten en dikke patatten. Vis was gepaneerd en matig van smaak. Voor het eten hoef je hier echt niet te zijn. Bij meeste frites tenten krijg je hetzelfde voor een veel betere prijs/kwaliteit verhouding.

6. Anneloes's profielfoto
    Anneloes heeft een recensie geschreven voor Yamas

Anneloes

Weer heerlijk gegeten in het mooi verbouwde Yamas. Blijft een aanrader in Almere Stad. De Griekse eigenaar maakt altijd een praatje. Super!

7. Maarten's profielfoto
    Maarten heeft een recensie geschreven voor Mama Mia
    Snackbar Almere

Gezellige familie die altijd tijd voor je heeft voor een leuk praatje. Eten is meer dan prima! Goed gefrituurd. Daarnaast is het ook een complete snackbar met genoeg keuze, lekker ijs en een klein tokootje als de supermarkten dicht zijn.
    Ik wens ze veel succes, ze doen het geweldig!

8. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Jan's River
    Chinees-Indisch Almere

We wilden lekker een loempia halen, daar hadden we echt trek in.
    Wat blijkt, nadat er meerdere klanten zijn binnengekomen en weer vertrokken met hun bestelling blijkt Jan’s river na 3 kwartier wachten nog niet met onze bestelling begonnen te zijn. Geld terug gevraagd en maar snel een ander opgezocht.

9. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Fritaria
    Snackbar Almere

Doorgaans alleen in Groningen en Drente te koop: de eierbal. Hier is deze verrukkelijke bal ook te koop. Super!

10. Christa's profielfoto
    Christa heeft een recensie geschreven voor BravaCasa
    Italiaans Almere

Zeer vriendelijk en leuk personeel, echte Italiaanse sfeer in Almere ;-) heerlijk gegeten, goede kwaliteit, bruschetta vooraf is een aanrader. De locatie bij de sluis is leuk, verder eenvoudig maar sfeervol restaurantje, we zaten heerlijk in de serre in de avondzon.

11. Pamela's profielfoto
    Pamela heeft een recensie geschreven voor Suri-Java
    Surinaams Almere

Wat een teleurstelling!
    Lange wachtrij om te bestellen. Chagrijnig personeel. En na bestellen nog 30 min wachten op het eten.

Toen ik me bakje nasi/tjauwmin mix met kip openmaakte. Was me kip zo wit dat ie bijna rauw leek. De nasi en tjauwmin waren smaakloos.
    De sate wat middelmatig. Volle stokjes dat wel. Maar de smaak was middelmatig.

Ik kreeg het idee dat het eten op was. En ze voor de overige klanten snel iets in elkaar geflanselt hadden.

Ik ben niet moeilijk met eten. Maar dit was zwaar onder de maat.

12. Carla van Beek's profielfoto
    Carla van Beek heeft een recensie geschreven voor Yamas

Carla van Beek

Komen er zeer regelmatig. Heerlijk eten. Nemen meestal tapas menu. Personeel en eigenaar zijn heel gastvrij en binnenkort gaan we er weer eten als we gaan trouwen. Echt top.

13. Brouwer's profielfoto
    Brouwer heeft een recensie geschreven voor Yamas

Brouwer

Super gezellig restaurant, geweldige service, lekker gegeten patat alleen wat te hard, bij het bioscoopmenu zit geen groente dat vonden wij echt een gemis.

14. Fauve03's profielfoto
    Fauve03 heeft een recensie geschreven voor Pallas Athene

Helaas na jaren hier met plezier te hebben gegeten de laatste keer geweest afgelopen week.
    Wij zijn kleine eters en het is nooit een probleem geweest dat wij een paar stukjes vlees die overbleven mee naar huis namen. Echter nu werd er gezegd: dat kan en kost €1,50 per "piepschuim" bakje !?!? Wij dachten dat dit een grapje was, maar kregen vervolgens een preek van de eigenaar over pakpapier (???) plastic tasjes, verspilling en boetes die andere restaurant eigenaren hadden gehad en dit alles was de schuld van de regering! De €1,50 verscheen als "diverse keuken" onderaan de nota en had dus ook voor een gebroken glas/bord kunnen zijn. Wij voelden ons behoorlijk belazerd.
    Als je vaste klanten zo behandeld ben je niet zo slim bezig. Wij gaan ons geld in ieder geval ergens anders uit geven.

15. Sylvia Laan's profielfoto
    Sylvia Laan heeft een recensie geschreven voor Lin Wah
    Chinees Almere

Sylvia Laan

Gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

16. Politiek's profielfoto
    Politiek heeft een recensie geschreven voor Yamas

Politiek

Ondanks dat we gereserveerd hadden via de site, moesten we 15 min. wachten tot er een tafel vrij was.
    Er was dus geen gereserveerde tafel voor ons.
    Kregen een drankje aan de bar. Zou leuk zijn geweest als deze dan van het huis was geweest.

17. Pamela's profielfoto
    Pamela heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Heel lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Griekse sfeer.

18. Ria waijerink's profielfoto
    Ria waijerink heeft een recensie geschreven voor Yamas

Ria waijerink

We waren met een groep van 7 personen op vrijdagavond. Het was erg druk en daardoor duurde het ook erg lang voordat we iets te eten kregen.
    We hadden gekozen voor het mezzedes menu en bij elke gang moesten we heel erg ons best doen om de bestelling door te mogen geven terwijl het bedienend personeel stond te geinen met elkaar achter de kassa.
    Het eten was goed. Sommige gerechten erg lekker, andere gerechten een beetje smakeloos.
    Een prima restaurant, zou hier alleen niet zo snel meer terugkomen in het weekend.

19. Sylvana van Engelen's profielfoto
    Sylvana van Engelen heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

BIJ ONS WAREN DE MAALTIJDEN IJSKOUD !!!!!

20. Sylvana van Engelen's profielfoto

Herkenbaar een DRAMA

21. Sylvana van Engelen's profielfoto
    Sylvana van Engelen heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

Bij ons kwam het personeel met verkeerde happen aanzetten, walgelijk lang wachten op je eten en te kleine tafeltjes......waardoor het drukker is wat ze niet aan kunnen

22. Sylvana van Engelen's profielfoto
    Sylvana van Engelen heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

inderdaad een vreselijke tent.........nooit meer

23. Sylvana van Engelen's profielfoto
    Sylvana van Engelen heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

ZEER SLECHT! Eten liet lang op zich wachten ongeveer 20 minuten tussen ieder gerechtje door WAANZINNIG de reden welke ze opgaven was omdat men een te kleine oven heeft maar hebben de klanten toch geen boodschap aan lijkt mij.
    Onbeperkt Tapas! Werd onbeperkt Almeerse lucht happen, ga hier NIET naar toe… zonde van je geld dan kun je beter naar een andere zaak gaan.
    Wij waren hier 22 maart 2018 en kregen ter compensatie een gratis colaatje! Ik ben echt nog nooit ZO boos geweest, we gingen met honger uit deze tent.
    De tafeltjes zijn veel te klein… de broodmand veel te groot kon hem alleen kwijt op het HOOFD.
    Echt geloof het… NOOIT heen gaan.

24. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

De tafel die we een week van tevoren hadden gereserveerd was weggegeven aan iemand anders. En nee, we waren niet te laat maar zelfs 10 minuten te vroeg. We hebben ongeveer 20 minuten staan wachten tot een andere tafel klaar was.
    Het eten was lekker, al vond ik het gegrilde vlees aan de droge kant.
    Bij het toetje bestelden we dame blanche. We kregen 2 bolletjes ijs met slagroom. Dus vragen om de chocoladesaus. Die bleek op te zijn.
    Ik ben erg teleurgesteld over aandacht en communicatie: geef even en drankje als mensen moeten wachten, zeg het als het bestelde toetje er niet meer is en vraag of we het dan toch willen....
    Het eten is lekker, het restaurant gezellig. Maar toch ging ik niet blij naar huis.

25. Wespy's profielfoto
    Wespy heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Vriendelijk personeel, waarbij alles mogelijk is. Eten is goed en prima op geserveerd.
    Ik kan niet wachten tot dat ik bij warm weer op jullie terras kan zitten en genieten van de mezze.

26. Roel Holwerda's profielfoto
    Roel Holwerda heeft een recensie geschreven voor Het Indisch Veerhuys

Roel Holwerda

Bediening traag, eten te zoet, drankjes werden te traag geserveerd. Te Hollandse smaak. Uitzicht op het water wordt belemmerd door de constructie van de ramen en deuren. 1 Toilet voor de vrouwen. Niet voor herhaling vatbaar.