Nieuwste foto's in Almere

Laatste updates in Almere

1. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor Snackbar Parkwijk

Zojuist patat gehaald was erg hard en doorbakken.
    Echt jammer.

2. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor Restaurant Amoon

Eten was weer top. Vandaag weer zoete spareribs besteld, heerlijk mals, valt zo van het bot af. De shoarma is ook top

3. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Fat Phills
    Afhaal en bezorg Almere

Dit restaurant is een een GROTE GRAP. Wat een verschrikkelijk slechte service. Het eten is veel te vet.

4. Ikwileten's profielfoto
    Ikwileten heeft een recensie geschreven voor Mama Mia

Ikwileten

Ik vind dit een zo een goeie restaurant de kwaliteit van alles is zo goed de prijs is super laag. Je bent echt de grootste sukkel van de wereld als je dit niet lekkerste eten vind die je ooit heb gegeten. de man is super aardig die daar werkt maar de vrouw is het aardigst. Ik denk dat je hier vaker moet komen denk 24/7.

5. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Panforte Pizzeria

Ik had 5 pizza’s besteld. 90min gewacht toen telefonisch contact opgenomen. Pizza was op verkeerde adres bezorgd (van vorige bestelling). Door de koerier uitgescholden aan de telefoon en toen mijn geld teruggevraagd. NOOIT MEER!!

6. Pascal JB's profielfoto
    Pascal JB heeft een recensie geschreven voor Cleopatra

Via internet bestelling geplaatst, precies op afgesproken tijd aanwezig moest alsnog 10 minuten wachten. Niemand in de toko draagt mondkapjes! Zij vergeten de pizza mee te geven en willen ondanks dat je voor €60 heb besteld deze niet na zenden. Zij laten je gewoon zelf terugkomen om je dan met 4 man doodleuk te vertellen dat de klant het schuld is. Service van de allerlaagste plank buiten dat de "bezorger" aan de telefoon zeer onbeschoft is. Bij deze dan ook een klant verloren. Asociaal gedrag waar niemand van gediend is voert daar de boventoon. De koude patat na terugkomst en pitabroodjes konden zo de prullenbak in want deze kon ik niet opnieuw meekrijgen als compensatie. Waardeloze actie van het personeel dan wel de eigenaar die 1 klant met z'n vieren aangaan.

7. Gielen's profielfoto
    Gielen heeft een recensie geschreven voor Musica
    Pizzeria Almere

Slecht slecht slecht! 2,5u wachten op een bestelling. Je wordt aan het lijntje gehouden en komen niet!!

8. Gezelligheid je's profielfoto
    Gezelligheid je heeft een recensie geschreven voor Pallas Athene

Eten afgehaald, wat een leuke mensen allemaal! En genoeg eten! Alles netjes apart ingepakt. En voor die prijs vind je nergens een betere deal in heel Almere!

Maria & Wally en Crew ha zo door in deze rare tijden!

9. De vries's profielfoto
    De vries heeft een recensie geschreven voor B&S
    B&S
    Broodjes Almere

Koud eten, geen doner broodje maar een bolletje, weinig saus en een verkeerd product.

10. Mehri's profielfoto
    Mehri heeft een recensie geschreven voor B&S
    B&S
    Broodjes Almere

Lekker eten, vriendelijk personeel.

👍👍👍👍

11. Sortof's profielfoto
    Sortof heeft een recensie geschreven voor Brasserij De Bergerrie

In verband met de corona-toestanden vandaag afgehaald, een driegangen menu voor twee. Keurig op tijd klaar voor afhalen, en heerlijk gegeten, thuis! Aanrader, wij gaan binnenkort nog een keer.

12. Akkerman's profielfoto
    Akkerman heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Steakhouse Almere

We bestelde hier vaak omdat de pizza's goed waren. Helaas voor de 3e je er koude pizza. Het duurde ook nog een 1 uur en 15 min. Voordat het er was.

13. Frederik Mulder's profielfoto
    Frederik Mulder heeft een recensie geschreven voor Curry Palace

Frederik Mulder

Het eten is erg lekker, authentiek en met liefde gemaakt.
    Jammer genoeg niet lokaal kunnen eten maar afgehaald.
    Het eten is een beetje prijzig, maarja voor kwaliteit betaal je.

14. G.Niewenhuis's profielfoto
    G.Niewenhuis heeft een recensie geschreven voor Antalya

G.Niewenhuis

Ik had vanmiddag eten besteld voor bezorging om 17.20 uur. Om 18.30 uur had ik nog niets ontvangen. Kon geen telefonisch contact krijgen met Antalya. Toen klantenservice van thuisbezorgd.nl gemaild. Die kregen eerst ook geen contact. Toen mail of ik nog een half uur kon wachten. Was okee. Om 19.45 uur teruggebeld door Antalya: mijn huisnummer was verkeerd ingevuld: nr. 31 ipv nr. 30. Het was op nr. 31 afgeleverd. Oh. Ok. Later dacht ik: je kijkt toch ook naar de naam op de bestelling? Nr. 31 is een Syrier met een hele andere naam.......
    Jammer dit. Ik ga nu maar een boterhammetje eten.......

15. Andre's profielfoto
    Andre heeft een recensie geschreven voor New Town
    Chinees-Indisch Almere

Eerste kerstdag in COVID-19 tijd. In plaats van gezellig eten in restaurant New Town hebben we het eten afgehaald. Thuis is het natuurlijk ook altijd gezellig en sfeervol maar we misten toch de vrolijke muzikale klanken bij ons diner. Garnalen peper en zout, geroosterde Peking eend en tjaptjoi New Town met nasi en Chinese bami stonden op ons menu. De koks hebben zichzelf in hun kookkunsten wederom als ware chefs bewezen; al de gerechten waren vers bereid, knapperig wat knapperig moest zijn en alles uitstekend op smaak. Staf bedankt en volgend jaar hopelijk weer gezellig bij jullie in het restaurant!

16. Ewald kooijman's profielfoto
    Ewald kooijman heeft een recensie geschreven voor Loetje
    Steakhouse Almere

Ewald kooijman

Hoe goed de Loetje thuis tijdens de eerste lock down was, zo slecht was het nu. De eerste keer reden we de garage in, bestelden bij een tafeltje, reden door en haalde het eten op. Echt top! Dus wij denken dat doen we nog een keer. Wat een drama! Het kon iets langer duren Iets werd 1.55 minuten wel erg lang als je online twee dagen van tevoren besteld. En dan blijkt dat de parkeerkaart doortikt dus kun je 5 euro extra afrekenen. En dan kom je thuis en zit het brood er niet bij. Dus geen keus want langs halen en de rest koud laten worden is ook niets.

Kortom hier gok ik niet meer op.
    Jammer.

17. An. G's profielfoto
    An. G heeft een recensie geschreven voor Amoon Josef

Super aardige mensen! Met super lekker eten! Zeker een aanrader!

18. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Roti Mahal

Heb vega roti besteld ivm Diwali, roti was goed en lekker, maar er zit meer aardappel in dan kousenband, héél erg jammer.

19. Raymon Hemminga's profielfoto
    Raymon Hemminga heeft een recensie geschreven voor Bakker Borsch

Raymon Hemminga

Zeer goede bakker!

Bezorgt aan huis en dat is heel fijn in deze tijden.
    Ik kan niet anders dan deze bakker een volle 10 te geven!

top!

20. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Fuji House

Beste sushi restaurant geworden sinds hier de nieuwe manager is. De ossenhaas is voortreffelijk net als de sushi en andere gerechten. Aanrader!

21. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Roti Mahal

De rotimaakster zag erg onverzorgd uit, verlepte schort onder de meel. Klant onvriendelijk, gezicht op onweer. Roti vel lekker maar derest o.a. lamsvlees, pompoen en witte kool minimaal qua smaak.
    Ik vind het jammer dat de Surinaamse eten zo naar beneden gehaald wordt.
    Prijs/kwaliteit niet in overeenstemming.

22. Jane's profielfoto
    Jane heeft een recensie geschreven voor Gouden Huis

Altijd prima heerlijk eten besteld. Maar nu viel het ZO tegen.. dat moet niet vaker gebeuren want dan ga ik ergens anders naar toe.
    > Bami met ham: ham nauwelijks terug te vinden en welgeteld 3 stukjes prei
    > Foe yong hai met kip: er zat helemaal geen kip in

NB de sushi is goed

23. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Amoon Josef

Een goed eethuis . Super shoarma en de sparibs zijn om je vingers bij op te eten. Personeel heel vriendelijk. En gezellig. Nu ook bezorgen. Super

24. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Pizzeria O Sole Mio

Bestelling geplaatst, pizza kwam aan, wel wat later dan het zou komen maar goed dat kan gebeuren, ik open de pizza doos en het eerste wat ik zie is dat al de ingredienten half over en naast mijn pizza liggen, er zitten amper paprikas, champignons, uien op, enorm veel ham en 1 plakje salami...... de halve korst van mijn pizza was helemaal soppig doordat alle ingredienten plus kaas er vanaf lagen en over de korst hebben gelegen.. de rest van de pizza was heel erg taai en ook was de pizza koud... erg jammer voor het geld wat je ervoor betaald, ik heb meerdere vervelende reviews gelezen dus ik bestel hier helaas niet meer...

25. Linda Struik's profielfoto
    Linda Struik heeft een recensie geschreven voor Nunzio Pulcinella

Linda Struik

Leuk sfeertje en prima gastheer.
    Foccaccia vooraf genomen net Italiaanse worst.
    Met een pizza daarna iets te veel, maar prima eten!

26. Derks's profielfoto
    Derks heeft een recensie geschreven voor Yamas

Het eten was heerlijk. Toch hebben we twee opmerkingen:
    1. We vonden het vreemd dat de bediening geen mondkapje droeg. Dat zien wij toch als iets dat normaal zou moeten zijn in restaurants, zeker als je wilt dat mensen horeca-gelegenheden blijven bezoeken.
    2. Er werd dit keer geen groenten en sla geserveerd. Bij navraag bleek dat we hierom hadden moeten vragen. Dat vinden wij raar. Vermeld dit dan op de menukaart zodat men hiervan op de hoogte wordt gesteld en ervoor kan kiezen. Als restaurant kun je er bijvoorbeeld de mogelijkheid bieden om de menuprijzen te verlagen en de keus te geven om groenten en sla bij te bestellen en dan hier iets extra voor te betalen.

27. Naomi's profielfoto
    Naomi heeft een recensie geschreven voor Yamas

Heel gezellig restaurant.
    Bediening is echt super vriendelijk en lief net dat beetje meer. En heel goed eten.
    Zeker een aanrader💪
    Yamas