Nieuwste foto's in Almere

1. P. De Weerd's profielfoto
    P. De Weerd heeft een recensie geschreven voor BoatHouse
    West-Europees Almere

P. De Weerd

Voor de verjaardag van mijn zoon hier met z’n viertjes gegeten. Vreselijk onvriendelijk bediend door een serveerster die nog net niet het bestek op de tafel gooide. Tijdens bestellen keek ze je niet aan maar keek constant om zich heen. Eten viel ook tegen, saai en smakeloos. Hier komen we echt nooit meer.

2. Angelo's profielfoto
    Angelo heeft een recensie geschreven voor Grand Taverna Alexandros

Snelle service. Goede koffie, slechte baklava en oplichters met de prijs. Ik moest 20 euro extra betalen! Zelf ben ik ook van Griekse afkomst in Nederland!
    Ik schaam mij dood dat dit restaurant de naam Alexandros gebruikt.
    TIP: Vraag de rekening en controleer goed voor je betaald!
    Groeten.
    Angelo.

3. E. Heyting's profielfoto
    E. Heyting heeft een recensie geschreven voor Den Enghel
    Nederlands Almere

E. Heyting

Voor een boeking voor 8 personen wilde ik eerst sfeer proeven. Ook moest ik erg nodig naar het toilet. Zonder een consumptie te gebruiken mocht ik niet naar de wc ,ook al had ik €0,50 in mijn hand. Zelfs met mijn medische s.o.s.ketting werd ik nog zeer onbeschoft behandeld. Boeking niet doorgezet. Advies: bezoek dit eetcafe NOOIT.

4. Cora's profielfoto
    Cora heeft een recensie geschreven voor Yamas

Erg lekker eten!
    Goeie bediening en heel vriendelijk!
    Het restaurant is ook prachtig en super qua sfeer!

5. Carla Mulder's profielfoto
    Carla Mulder heeft een recensie geschreven voor Beachclub Waterproof

Carla Mulder

Heerlijk gegeten grote porties en de pittige kip is echt pittig. Locatie geweldig zeker met mooi weer.

6. Amanda's profielfoto
    Amanda heeft een recensie geschreven voor Wild-West
    Steakhouse Almere

Goede service.
    Goede bediening.
    Leuke sfeer.
    Heerlijk eten.

7. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor Tapas Barça

Er waren twee serveersters, 1 daarvan was erg netjes en erg klantvriendelijk. De ander vergat veel dingen en was in mijn ogen niet geschikt voor het werk.. het eten was erg lekker alleen voor een grote eter is 4 rondes (1 ronde is al je toetje) erg weinig voor een all you can eat.

De rosé van mijn vrouw was echt kroegwijn. En de cocktail heb ik lekkerder gehad.

8. Rozemarijn's profielfoto
    Rozemarijn heeft een recensie geschreven voor Brasserie La Maison

Ik begrijp echt niet hoe dit restaurant nog zo'n goede rating krijgt, of het is allemaal nep, of mensen hebben werkelijk geen smaak. We hebben hier met een groep gezeten, en het was belabberd. Van meerdere personen in onze groep hebben we het eten terug gestuurd omdat het gewoon echt niet goed was, de vis had een sterke ammoniak smaak. Het vlees was gewoon helemaal rauw (was ook niet gevraagd hoe we het wilden hebben), de pasta was smakeloos terwijl er knoflook op zou zitten volgens de kaart. Er zat bijna niemand maar de bediening liet zich niet zien. Voor het ongemak kregen we een gratis drankje maar dat maakt het eten helaas niet beter. Het is dan wel goedkoop, maar ik zou ergens anders heen gaan.

9. G. Kooijman's profielfoto
    G. Kooijman heeft een recensie geschreven voor Yamas

G. Kooijman

Heerlijk gegeten in een bijzonder gezellige ambiance

10. HarborHouse heeft een nieuwe foto
  11. HarborHouse heeft een nieuwe foto
  12. Risa's profielfoto
    Risa heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Almere

Gister de mezedes geprobeerd… 5 rondes waarin je in elke ronde 3 gerechten kan kiezen.
    Heerlijk… Vriendelijke bediening, geen lange wachttijden en knusse aankleding.
    1 Klein puntje… boven de banken zit een rand die nogal uitsteekt, dus je kan niet lekker achterover leunen en heb 2 x mijn hoofd gestoten tegen de rand.
    Heerlijk eten dus, alleen t zitten vond ik iets minder.

13. De kroon's profielfoto
    De kroon heeft een recensie geschreven voor Grand Taverna Alexandros

De kroon

Helaas mezedes niet zoals op de website gepresenteerd. We gingen met 9 man mezedes eten. Muv de souvlaki en gyros niets anders vh lekkere Griekse eten gezien, zoals dat op de site staat. Ook liepen er zoals op de site staat geen obers met schalen rond.Met 9 man 5 stukjes brood bij de salade. Lang wachten op drinken, niemand komt er naar je tafel om te vragen of je wat wilt drinken. Kinderen moesten erg lang op hun eten wachten. Bestelde drankjes werden niet uitgeserveerd. Moest je zeker 3× naar vragen. 2 Drankjes zelfs na herhaaldelijk vragen helemaal nooit gekomen. Er was 1 serveerster die de benen uit haar kont liep, de rest zat te roken in een hoekje vh terras, terwijl er ook nog een tafel met 16 man was en een paar tafels met 2 a 4 man. Als laatste kwam er de vis. Had me er als viseter op verheugd. Wat kwam er? Mosselen, garnalen en taaie inktvisringen. Dat is geen vis. Het viel dus tegen. Wat wel heel goed was waren de toetjes. Prima ijs en geweldige Iris coffee en Spaanse coffee. Ondanks alles hebben we t met zn allen wel gezellig gehad, maar hier gaan we geen mezedes meer eten.

14. Melanie comman's profielfoto
    Melanie comman heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Melanie comman

Altijd goed, maar deze x ging bijna alles mis: lauwe frites ruim voor het hoofdgerecht (waar we al heel lang op moesten wachten), geen zout, wijn vergeten (zelfs na 3 verzoeken...) en als afsluiting was het gewenste toetje, na wisselende berichten, toch op! Wel gratis kopje koffie gekregen, maar de lauwe, zoutloze maaltijd maakt dat niet goed. Jammer, waarschijnlijk is het grote buitenterras hiervan de reden..🤷🏼‍♂️

15. Coen Pouw's profielfoto
    Coen Pouw heeft een recensie geschreven voor Yamas

Coen Pouw

Een zeer geschikte locatie voor een leuke avond uit. Prima service en heel vriendelijk personeel. Zeker een tweede bezoek waard.

16. Lili's profielfoto
    Lili heeft een recensie geschreven voor Restaurant IDA

De ooit eens succesvolle IDA is niet meer wat t ooit was.
    Vieze tent, tafels niet goed schoon.
    Over de wc zullen we het helemaal niet hebben, te ranzig voor woorden.
    De bediening niet professioneel.
    Werden vaak bestellingen niet goed uitgeserveerd, vergeten of verkeerd.
    Vreselijk lawaaierig, niet de gasten, maar t personeel.
    Elke paar minuten donderde er weer iets uit handen van het personeel, waardoor we elke keer stijf vd schrik in onze stoel zaten.
    Het eten: wat warm moest zijn was nog net niet koud en vice versa.
    Onze klacht neergelegd bij t afrekenen,
    voor ons geen IDA meer, mijn eetlust was foetsie, moest snel naar huis om naar een schoon toillet te kunnen.
    Bah, bah, bah.

17. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Yamas

Miranda

Na een hartelijk welkom heerlijk gegeten. De kaart is zeer uitgebreid em daarnaast kun je ook kiezen voor griekse tapas. De bediening is goed, professioneel en uiterst vriendelijk!
    Het restaurant ziet er tip top uit.
    Kortom een aanrader voor heerlijk authentieke grieks eten.

18. Tamara's profielfoto
    Tamara heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Super lief personeel! Heel gastvrij restaurant en heerlijk eten!

19. Jolanda Jacobs's profielfoto
    Jolanda Jacobs heeft een recensie geschreven voor Beachclub Waterproof

Jolanda Jacobs

We hebben heerlijk geluncht. Het was prachtig weer, dus dat was geluk hebben. De broodjes waren rijkelijk belegd en echt HEERLIJK! Een leuke piek om (zeker met mooi weer) een hapje te eten.
    De bediening was ook zeer vriendelijk.

20. Familie Ackermann's profielfoto
    Familie Ackermann heeft een recensie geschreven voor Beachclub Waterproof

Familie Ackermann

Heerlijk gegeten. Goede salades, erg smaakvol. Gezellige sfeer en leuk personeel. Komen zeker nog eens eten.

21. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Almere

Super lekker eten en hele vriendelijke en vrolijke bediening 👍👍👍

22. Marion Dronkert's profielfoto
    Marion Dronkert heeft een recensie geschreven voor Beachclub Waterproof

Super, goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie ligging aan het "surf strandje" en lekkere lunch salades. Kom zeker een keer dineren ;-) een aanwinst voor Almere Haven.

23. Dayenne's profielfoto
    Dayenne heeft een recensie geschreven voor Blaka Rosoe
    Surinaams Almere

Dayenne

Ik heb zojuist eten besteld bij Blaka Rosoe in Almere Buiten via de site van thuisbezorgd.nl.
    Bij de opmerking verzoek ik rijst apart te zetten, rekening te houden met zoutgehalte i.v.m. hoge bloeddruk en bij de duck meer bot te zetten. Met geen van allen is rekening gehouden. En als men niet doet aan dit soort verzoekjes bel dan de klant op als de bestelling binnen is en geef dat door alvorens de bestelling in behandeling te nemen. Dan weet de klant waar hij/zij aantoe is.
    Kwaliteit van het eten is ronduit slecht. De tajerblad was zelf lichtjes aangebrand. De kip van de tajerblad is dezelfde kip van de cassave kippenbout. De cassave was niet krokant, was zo zacht. De kip was droog. Dus was droge cassave met kip die niet mals was. En kippenvlees was super zout. Ik wilde liever niet zo een review schrijven maar is echt niet anders. Klant is bij hun geen koning naar mijn mening.

24. Jildou's profielfoto
    Jildou heeft een recensie geschreven voor Gouden Huis

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Het eten werd snel geserveerd. Handig om je eten / drinken te bestellen of een ober te roepen via de tablet. Goede ervaring!

25. Diny's profielfoto
    Diny heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Gewoon goed, uitstekende service, aardige bediening.

26. HarborHouse heeft een nieuwe foto
  27. HarborHouse heeft een nieuwe foto