Nieuwste foto's in Almere

1. Gideon Vermeij's profielfoto
    Gideon Vermeij heeft een recensie geschreven voor Tiki Taka Toko
    Indonesisch Almere

Gideon Vermeij

Het eten is altijd prima, maar hoe ze met je omgaan als zij iets fout doen is niet correct. Als de bestelling verkeerd is, dan kun je vervolgens meer dan een uur wachten voordat je het restant hebt ontvangen.

2. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Literatuurwijk

Eten was goed. Ze waren tot 21 uur open. Maar om 20 uur gingen ze alles al opruimen. Stoelen op tafel dweilen. Alles binnen zetten waardoor deur steeds open bleef staan. Werd wel gesloten na vragen. Maar stond binnen de kortste keren weer open door heen en weer lopen.Was daardoor koud en kregen het idee dat ze al gingen sluiten. Zeer gastonvriendelijk. Nodigt niet uit om er nog eens wat te eten.

3. E.post's profielfoto
    E.post heeft een recensie geschreven voor New Town
    Chinees-Indisch Almere

Eten was erg goed niks op aan te merken bediening goed alleen de drankjes zijn wel heel erg aan de hoge kant biertje 2.90 Per glas sherry 3.50 Per glas volgende dus alleen water.

4. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

We hebben hier al vaker gegeten. Altijd heerlijk. Echter deze keer paar tegenvallers. De eigenaar was er door familie onstandigheden niet en dat was te merken. Het was druk met vakentijn en er werden veel mensen weg gestuurd. Onze mezzes was duurder vanwege de “feestdag”. En het duurde best lang tussen de rondes. En sommige hapjes waren gewoon op. Beetje jammer. Maar is een moment opname want we hebben vaker mezes gegeten bij Yamas en toen was het absoluut top.
    Dus nig steeds een aanrader.

5. Jaël's profielfoto
    Jaël heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Heerlijk gegeten! Wel bij de BUREN…

Super leuk Valentijnsdag!
    Dan zorg je dat je van te voren reserveert anders is je avond gedoemd te mislukken. Aangekomen bij Yamas zat de tent dan ook vol en kregen we het verzoek om even te wachten bij de bar. Geen probleem, met Valentijnsdag verwacht je ook niet anders. Echter werd mijn geduld wel zeer op de proef gesteld aangezien er nog twee koppeltjes voor mij al aan de bar zaten te wachten. Complimenten voor de jongen bij de bar die de toch al in grond gezakte sfeer toch probeerde te redden.

Na een lange poos te hebben gewacht ben ik de buren maar gaan opzoeken. Hoewel zij het nog drukker hadden dan Yamas hebben zij mij binnen tien minuten kunnen voorzien van een tafel zonder dat ik hier heb gereserveerd.

Het eten was zeer lekker, echter wel verzorgd door de buren...

6. L's profielfoto
    L heeft een recensie geschreven voor Atlantis

Eten lauw en niet gaar!

7. Sharda Kasi's profielfoto
    Sharda Kasi heeft een recensie geschreven voor Atlantis
    Chinees-Indisch Almere

Goeie service en lekker eten en mooi interieur. Fantastisch

8. Ravi Manbodh's profielfoto
    Ravi Manbodh heeft een recensie geschreven voor Erno's Snackcorner

Ravi Manbodh

Onvriendelijk, onbeleefd, slecht Nederlands sprekend personeel. Zeer slechte prijs/kwaliteitsverhouding. Het voedsel zo ingepakt dat de saus bij aankomst thuis uit het bakje en in de verpakking gestroomd is. Voor een "grote" patat betaal je 4 euro, ik denk dat dit zo'n halve bord is. In de winkel koop je voor 4 euro 4 kilo patat, met voordeelzakken nog meer. Een pikanto is 2.30, waar je er in de winkel 4 voor krijgt. De milkshakes zijn gewoon stroop met wat roomijs Ik snap dat een snackbar extra kosten maakt en dus duurder dan een supermarkt moet zijn, maar dit is belachelijk. Daarbij opgeteld het ontbreken van klantvriendelijkheid, de magere hoeveelheid voedsel die je krijgt en de onpraktische manier van verpakken maakt deze snackbar a no-go. Goed nieuws is wel dat er tegenover een Albert Heyn zit, waar je alle producten die de snackbar heeft zelf kan kopen en thuis kan frituren.

9. Cathy's profielfoto
    Cathy heeft een recensie geschreven voor Mori
    Fusion Almere

Vanavond gegeten bij Mori Kitchen in Almere. Doen we zeker weer! Goede porties, niet te veel waardoor je meer kan eten. Warme hapjes goed heet en koude hapjes zoals het hoort. Top systeem om bestellingen te plaatsen. Schoon (werken in de keuken met handschoenen), een van de mooiste zaken in zijn klasse, kortom, wij doen het ritje vanaf Haarlem opnieuw naar Mori in Almere.

10. Alessia's profielfoto
    Alessia heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Lekker Grieks gegeten,
    Mooi sfeervolle restaurant, jammer dat de licht te zwak was, om goed de menukaart te lezen. Mijn vriend vroeg naar een leesbril, hij kreeg meteen verschillende ter beschikking.
    De bediening is erg snel, zodra wij gingen zitten, kregen we een glasje ouzo van het huis, erg gastvrij.
    De muziek was soms iets te hard. Verder een goede ervaring, een aanrader.

11. jeroen's profielfoto
    jeroen heeft een recensie geschreven voor Brasserij De Bergerrie

Prima eten, prima prijs/kwaliteit, leuke bediening.

12. Uit eten fanaat's profielfoto
    Uit eten fanaat heeft een recensie geschreven voor Yamas

Uit eten fanaat

Super goed eten en gezellige sfeer. En heel vriendelijk personeel.

13. Karin middelkoop's profielfoto
    Karin middelkoop heeft een recensie geschreven voor Gouden Huis

Karin middelkoop

Goed gegeten.

14. Woodstone's profielfoto
    Woodstone heeft gereageerd op een recensie van Woodstone

Beste Moniek van Oostrom, bedankt voor uw feedback en excuses dat het zondagavond zo is gegaan. Goede klantenservice is voor ons zeer belangrijk en elk feedback nemen wij serieus. Wij gaan uw comments bespreken met het team en implementeren deze in onze trainingen. Bedankt en hopelijk tot de volgende keer. Mvg, WOODSTONE Support Office

15. Moniek van Oostrom's profielfoto
    Moniek van Oostrom heeft een recensie geschreven voor Woodstone
    Italiaans Almere

Moniek van Oostrom

Vanavond waren wij met vrienden uit eten bij Woodstone. Toen we net binnen waren werd ons eerste drankje geserveerd. Helaas kreeg ik het dienblad met drankjes over me heen. Kan natuurlijk gebeuren, we zijn ook maar mensen en het meisje maakte direct excuses en ik kreeg papieren doekjes om het droog te maken. Het waren geen 3 spetters, ik was aardig doorweekt. Ik eet wel vaker bij Woodstone en had niet anders verwacht dan dat we wel een gratis drankje zouden krijgen of een andere compensatie. Het gaat me hierbij echt niet om een gratis drankje, maar we kregen helemaal niks gecompenseerd. Toen we bij het afrekenen hier iets van zeiden, was het niet mogelijk en anders moest er naar boven gebeld worden? Sorry, maar dit had niet uit ons moeten komen, maar vanuit het restaurant zelf. Hele slechte service. Jammer, want we aten hier best regelmatig, maar mijn enthousiasme is weg.

16. Saskia Drenthe's profielfoto
    Saskia Drenthe heeft een recensie geschreven voor Fuji House
    Aziatisch Almere

Saskia Drenthe

Al eerder gegeten maar nu voor het eerst met tablet bestellen. Jammer is dat ook 1e drankjes via de tablet besteld moeten worden - ontvangst wordt onpersoonlijker hierdoor. Kwaliteit is nog steeds goed. Tablet haperde waardoor er op een gegeven moment niets meer door kwam -> nieuw exemplaar en daardoor gang 2 en 3 dubbel. Gelukkig kon dit weer terug genomen worden. Al met al prima gegeten maar de techniek liet beetje verstek gaan

17. MAJ Leijten's profielfoto
    MAJ Leijten heeft een recensie geschreven voor Brasserie La Maison

MAJ Leijten

Heerlijk gegeten. Bediening goed. Niet opdringerig. Een echte aanrader!

18. Richard Schol's profielfoto
    Richard Schol heeft een recensie geschreven voor Amoon Josef

Richard Schol

Zoals gewoonlijk weer eens shoarma gehaald, The best in almere

19. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Saké
    Japans Almere

Eten was goed zoals altijd. Omdat het wederom druk was moest jezelf om drinken vragen en zat er zeker een half uur tussen het uitserveren. Als ze hier beter opletten dan is het helemaal top😊

20. Ine van den Bergh's profielfoto
    Ine van den Bergh heeft een recensie geschreven voor Nile Sphinx
    Internationaal Almere

Ine van den Bergh

Shoarma is slecht steenkoud heel droog echt nooit meer besteld vis de thuis bezorgd app ma is niet te doen duurde 95 minuten om koud en niet te eten voedsel te ontvangen voor € 23 ik zeg nooit meer😡😡

21. Fauve03's profielfoto
    Fauve03 heeft een recensie geschreven voor Sherida's Exotisch

Onze eerste "avontuur" bij Sherida's (zal zeker niet het laatste bezoek zijn) : vriendelijke ontvangst in het afhaalcentrum en alles zag er keurig uit. Eten is ook geschikt als je geen pittig eten kunt verdragen. Met het apart geleverde bakje sambal kun je zelf naar smaak variëren, of je besteld er wat pittigs bij. Bovendien krijg je 2 roti vellen en hebben ze ze ook nog in 2 smaken: top!
    Lekker extraatje: het bakje zuur :-)
    kortom een zalige afhaalmaaltijd voor een prima prijs.

22. Sterre's profielfoto
    Sterre heeft een recensie geschreven voor Fritaria
    Snackbar Almere

Heerlijke patat, goede sfeer en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is gewoon heel heel goed.

23. niek en patricia de wit's profielfoto
    niek en patricia de wit heeft een recensie geschreven voor Fuji House
    Aziatisch Almere

Verschillende keren hier gegeten. Heerlijk en volop variatie.
    Vlotte en vriendelijke bediening. Echt aan te raden.

Patricia.

24. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Amoon Josef

Beste en lekkerste shoarma restaurant van Almere. Met grote complimenten aan Josef. De eigenaar. Een echte aanrader voor shoarma liefhebbers. Toppie.

25. Corrie's profielfoto
    Corrie heeft een recensie geschreven voor Atlantis
    Chinees-Indisch Almere

Waar we altijd lekker gegeten hebben in het oude pand, gezellig en het eten was goed.
    We zijn gisteren in het nieuwe pand geweest, het leek wel een aangeklede loods.
    Geen Chinese kenmerken, wat het oude pand wel had, helemaal geen sfeer, een vreet tent vonden wij het.
    De bediening was goed, het eten niet warm en veel te druk, er stonden rijen te graaien naar eten.
    Jammer wij roemden altijd over Jullie, maar komen nu niet meer terug.

26. EKDG 's profielfoto
    EKDG heeft gereageerd op een recensie van HarborHouse

Dank u voor de recensie.
    De inrichting is nog niet compleet, het mooiste moet nog komen :-)
    Super leuk om te lezen dat dát samen met de klantgerichte service gewaardeerd word.
    Wij gaan voor de hoogste kwaliteitsproducten mogelijk voor onze kaart en daar zit een prijskaartje aan. We houden het nauwlettend in de gaten en calculeren voortdurend zo gunstig mogelijk.
    Mvg
    Ellis Krijger

27. Jop van Breugel's profielfoto
    Jop van Breugel heeft een recensie geschreven voor HarborHouse
    Internationaal Almere

Jop van Breugel

Door nieuwe eigenaars sfeervol ingericht met uitstekende klantgerichte bediening. Prijs-kwaliteitverhouding is aandachtspunt.