Nieuwste foto's in Almere

Laatste updates in Almere

1. Rafael westerveld's profielfoto
    Rafael westerveld heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Rafael westerveld

Geweldig restaurant, personeel is vriendelijk en eten is altijd goed. Ik ben gisteren met een groep van 32 man gaan eten, en iedereen kreeg zijn voedsel op het zelfde moment en alles was nog warmūüėĀ
    Dikke complimenten dat ze iedereen tevreden hielden!

2. HarborHouse heeft een nieuwe foto
  3. HarborHouse heeft een nieuwe foto
  4. HarborHouse heeft een nieuwe foto
  5. HarborHouse heeft een nieuwe foto
  6. Theo Ruhe's profielfoto
    Theo Ruhe heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé de Herberg
    Theo Ruhe
    Van restaurant

In de eerste plaats mijn welgemeende excuses voor de uitermate teleurstellende avond.
    Ik heb bewust mijn reactie op het gebeuren laten betijen, ook omdat ik niet begreep waarom 2 gerechten niet waren doorgestuurd naar de keukenprinter.

Achteraf bleek dat er meer gerechten niet aankwamen.
    Oorzaak:
    Van de net nieuw ge√Įnstalleerde (3 dagen oud) kassa bleek dat er een aantal gerechten niet waren doorgelinkt met de keukenprinter, waaronder 2 van Uw hoofdgerechten.

Door het achteraf bereiden van de 2 hoofdgerechten waren de andere gerechten, die reeds op tafel stonden, inmiddels niet meer op de juiste temperatuur.
    Achteraf en helaas is dat achteraf had ik beter de gerechten opnieuw kunnen bereiden.
    Daarvoor nogmaals mijn excuses.
    met vriendelijk groet
    Theo Ruhe

7. Maaike Gouvernante's profielfoto
    Maaike Gouvernante heeft een recensie geschreven voor Yamas

Maaike Gouvernante

Met een grote groep onbeperkt Mezze gegeten en was echt heerlijk en heel gezellig. Super goede plek met ook geweldige service!

8. Heleen Visser's profielfoto
    Heleen Visser heeft een recensie geschreven voor Yamas

Heleen Visser

Heerlijke mezze gerechtjes. Plezierige sfeer met vrolijke live-music.

9. Joan Lie Sam Foek's profielfoto
    Joan Lie Sam Foek heeft een recensie geschreven voor Atlantis

Joan Lie Sam Foek

Wij zijn er geweest op Valentijnsdag met een groepje vrienden.
    Prachtig restaurant, en o zo lekker eten. Ik heb geen kant en klare gerechten geproefd, maar de grill gerechten, de vis op teppanyaki en wok zijn super. Alle drankjes inbegrepen
    Wij komen zeker terug. Onze tafel werd afgeruimd door een jongen, heel aardig.
    De meiden aan onze tafel vonden hem erg schattig en gaf goede service.

10. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Sherida's Afhaalcentrum

Gisteren Roti gegeten.
    De bezorging was snel en goed.
    De smaak en hoeveelheid was top!
    Ik kijk uit naar de volgende bezorging.
    Michel.

11. Parwanah's profielfoto
    Parwanah heeft een recensie geschreven voor Payal
    Indiaas Almere

Parwanah

Wij zijn ontvangen door een dame die al een ge√Įrriteerd gezicht uitstraalde.
    Wij vroegen of We bij het tafeltje bij het raam mochten zitten en daar werd ge√Įrriteerd antwoord op gegeven met ja "Die is niet gedekt maar (met zuur gezicht) Oke is goed." Vervolgens vertelde ik dit aan de jongen die ook met haar in de bediening werkte dat ik het jammer vind dat de service tegen valt.
    Hij toonde hierop defensief gedrag en zei het volgende tegen ons:
    - dat meisje die ge√Įrriteerd naar ons overkwam heeft 41 graden koorts en is met tegenzin naar werk, omdat ik het niet in mijn eentje kon doen. (met andere woorden is mij invulling hierop, dus wij moeten hier begrip voor hebben).
    - ik ben daarnaast zelf ook ziek en heb 39 graden koorts, dus ik kon het niet in mijn de bediening doen.

Dus wij werden door 2 bedieners bediend die hartstikke ziek zijn. Dat is toch gek voor woorden??! Wie wil zeggen dat wij door hun niet ziek worden. Mooi is dat, denk je veilig en hygi√ęnisch uit eten te gaan kom je dit tegen??? Te gek voor woorden.

Hij beweerde ook nog eens dat hij de baas was. Als baaszijnde verwacht je toch op z'n minst professionaliteit, klantgerichtheid, klantenservice.
    En als baaszijnde moet je toch weten dat als je zelf 39 graden koorts heb lekker thuis moet blijven om te voorkomen dat je anderen niet besmet en je medewerkers al helemaal niet moet vragen om te komen helpen wetend dat zij ook met koorts rondloopt. Wel hogere koorts dan hij.

* de zogenaamde baas wist ook niet eens wat gluten en lactose was.. hoe ga je dan met allergie√ęn om?
    Hier komen wij dus nooit meer! Hartstikke besmettelijk, gevaarlijk en onprofessioneel.

12. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor Pulcinella
    Pizzeria Almere

De grandeur die de naam had was ver te zoeken. Vitello tonato te veel tonato, carpaccio simpel en geen aandacht aan de opmaak, smaak oké. Spaghetti bolognese te veel saus, tagliatelle met gorgonzola saus, te veel saus, Ijs van (mariola/ ijssalon?!), Dama Bianca (chocolade saus te dun en met het kannetje niet te schenken! Ijs niet lekker, en de andere met witte chocolade saus ook niet lekker, Tiramisu smakeloos en waterig. Personeel erg gehaast. Helaas niet meer naar Pulcinella.

13. Roos's profielfoto
    Roos heeft een recensie geschreven voor Portofino
    Italiaans Almere

Had voor 2 maart een tafel gereserveerd maar bij aankomst was dat niet genoteerd maar gelukkig genoeg plaats vrij. Na dat we ons drinken hadden gehad en de bestelling doorgegeven duurde het 45 minuten dat we ons voorgerecht hadden en de zelfde tijd duurde als het met voorgerecht en nee het restaurant was lang niet vol. Zo links en rechts hoorde ik dit gemopper. Dit was voor mij de eerste keer dat ik daar gegeten heb maar ook de laatste keer.

14. Loek Tielemans's profielfoto
    Loek Tielemans heeft een recensie geschreven voor Business Catering Services

Loek Tielemans

We hadden gisteren een fantastische, vegetarische lunch.
    De gasten waren zeer tevreden!
    Perfect.

15. Heinrich Smit's profielfoto
    Heinrich Smit heeft een recensie geschreven voor The Coffee Cat

Heinrich Smit

Ik ben recent naar de coffee cat geweest en vond de bediening laks en langzaam. Wat mij betreft te duur geprijsd voor wat je krijgt. De katten zijn erg leuk, maar die haar in mijn koffie vond ik niet hygi√ęnisch.

1,7
  16. Marion's profielfoto
    Marion heeft gereageerd op een recensie van The Coffee Cat

Sinds ik in oktober van het kattencafé hoorde kom ik hier iedere vrijdag na de sportschool even een drankje doen Wat een een geweldige plek is het geworden en hele lieve mensen met veel liefde voor hun katten. Ik heb de eigenaresse leren kennen als een hele hartelijke, zeer gastvrije hardwerkende dame en herken zéker de bovenstaande recensie niet, ik heb nog nooit een onvriendelijke benadering van haar geobserveerd.
    Wat de prijzen betreft, ik zit meestal aan de cappuccino met een brownie en vindt het niet echt duurder dan andere eetgelegenheden waar ik soms kom.

Een vaste gast.

17. Henny Henzen's profielfoto
    Henny Henzen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Herberg

Henny Henzen

Gisteravond teleurgesteld eerder vertrokken bij De Herberg. Ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijksfeest hadden wij gereserveerd voor 8 volwassenen en 2 kinderen, met 1 kinderstoel. Het eerste drankje werd op tijd ingeschonken en vlot daarna konden wij het eten (van de kaart) bestellen. Het ging direct fout toen 6 personen hun voorgerecht op tafel hadden en de anderen moesten wachten. Wij gingen maar eens vragen naar de reden. Oh sorry, verkeerd begrepen. Nadat iedereen zijn voorgerecht had gekregen konden we beginnen; bij de meesten was hun voorgerecht, door het lange wachten, koud of minstens behoorlijk afgekoeld. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht ging het helemaal verkeerd. Weer hadden een aantal volwassenen het bestelde voor zich staan en de kinderen hadden hun kindermenu, waar zij lekker van hebben gegeten. Ondertussen zaten wij te wachten op de laatste hoofdgerechten, maar er gebeurde niets. Maar weer eens gaan vragen waar die bleven. Oh sorry, misverstand. De laatste gerechten zouden direct? Klaar gemaakt worden. Waar was de patat/aardappeltjes/groenten e.d. Toen die ook maar niet kwamen weer eens gaan vragen. Oh, heeft u die nog niet gehad? Sorry, communicatiestoring. Na ongeveer een half uur kwamen de laatste hoofdgerechten in beeld. Ondertussen waren de eerder geserveerde hoofdgerechten echt helemaal koud geworden. Ook bleven de paptat/aardappelen/groenten etc uit zicht. Toen werd ons gevraagd of zij iets anders voor ons konden doen "om het goed te maken". De sfeer rond ons 40 jarig huwelijksfeest was compleet verdwenen en wij besloten, tot verbazing van de overige gasten, weg te gaan. De overige gasten kregen vanaf moment van binnen komen wel goede bediening en eten. Helaas waren ze ons vergeten.

18. Gert Kooijman's profielfoto
    Gert Kooijman heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Heerlijk mezedes gegeten in een prettige sfeer

19. Db's profielfoto
    Db heeft een recensie geschreven voor Ottoman Taste

Ik heb heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel.

20. wendyjernberg's profielfoto
    wendyjernberg heeft een recensie geschreven voor The Coffee Cat

Erg duur geprijsd voor wat je krijgt, slechte bediening (langzaam, onge√Įnteresseerd) en de eigenaresse is erg zuur en ge√Įrriteerd.

21. Dé Paap's profielfoto
    Dé Paap heeft een recensie geschreven voor Brasserij De Bergerrie

Dé Paap

Ontzettend positief verrast. Zeer vriendelijke bediening, goede sfeer en heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.

22. P.Kolle's profielfoto
    P.Kolle heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks Almere

Prima en vlotte service. Uitstekend eten!

23. raphaelle moleveld's profielfoto
    raphaelle moleveld heeft een recensie geschreven voor Restaurant IDA

raphaelle moleveld

Lekker eten. Wel erg jammer als je naar buiten loopt, personeel patat ziet eten in het restaurant.

24. Nickolai van Eijsden's profielfoto
    Nickolai van Eijsden heeft een recensie geschreven voor Taco Y Mas
    Mexicaans Almere

Nickolai van Eijsden

Fantastisch Mexicaans eten in een modern en sfeervol restaurant binnen enkele minuten heb je jouw volledige bestelling om mee te nemen of rustig te genieten in het restaurant op een geweldige locatie op de grote markt. Kortom; een geweldig nieuw concept, en een aanwinst voor Almere!

25. Joris boer's profielfoto
    Joris boer heeft gereageerd op een recensie van Onderweg

Ik ben er al vaker geweest en in die jaren dat hij open is heb ik nog nooit koud eten gehad ja de dingen die koud moeten zijn en 25 minuten wachten ja als er een rij voor je staat dan duurt het allemaal wel even

26. HarborHouse heeft een nieuwe foto
  27. HarborHouse heeft een nieuwe foto