Nieuwste foto's in Almere

Laatste updates in Almere

1. Aryan's profielfoto
    Aryan heeft een recensie geschreven voor Sherida's Afhaalcentrum

Ik heb net 6 porties roti besteld bij Sherida. De roti platen werden vers gebakken en de porties waren groot en heel lekker. Aardige mensen ook. Wij gaan hier voortaan heen als wij trek hebben in Surinaams eten!

2. Valeria's profielfoto
    Valeria heeft een recensie geschreven voor iDA
    Japans Almere

Valeria

Was heel gezellig en eten kwam snel en super lekker. Wij komen vaak bij jullie en iedere keer heel tevreden. Bedankt voor jullie werk en sfeer, en zeker voor beste sushi!!

3. Lydia's profielfoto
    Lydia heeft een recensie geschreven voor Eetcafe 't Lievertje

Wat een verschrikking, broodje balletje 6,75 en opgepiept iteliaansbolletje met plakje zalm 9 euro. Sla was vers. Wijn 4,5 niet te drinken toen maar rise huiswijn ook waterig. Gelukkig scheen de zon voor ons bij 35 euro.

2,1
  4. Ysbrand Hartkamp's profielfoto
    Ysbrand Hartkamp heeft een recensie geschreven voor De Beren

Ysbrand Hartkamp

Om mijn zus te bedanken hebben wij haar meegenomen naar de Beren in Almere Stad. Wij waren vaker geweest en was altijd goed. Door corona zijn we hier een paar jaar niet geweest maar het was totaal niet te vergelijken met de periode voor Corona. De kaart was minder, personeel totaal ongeïnteresseerd, eten duurde heel lang terwijl het niet druk was. Ik had als toetje een Dame Blanche. Ijs was al gesmolten toen ik het kreeg en chocolade saus ontbrak. Rekening was ook nog fout. Wat een enorme deceptie, we wilde iemand bedanken maar het werd echt een vervelende ervaring. Nooit meer.

5. Ted Zwart's profielfoto
    Ted Zwart heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Ted Zwart

Het was weer zoals altijd, heerlijk gegeten. Jammer dat het in augustus stopt.

6. Eduard's profielfoto
    Eduard heeft een recensie geschreven voor De Beren

Na het zien van de reclame op de televisie besloten we te lunchen bij de Beren. Wat een deceptie! We hebben ruim 3 kwartier moeten wachten op 2 porties sate, een schaaltje nacho's en chicken wings. De sate bestond alleen uit 2 stokjes met hompen droge kip en wijko saus, geen stukje brood of patat. De nacho's met bijna onzichtbare pulled pork en 1 stukje uienring waren niet om over naar huis te schrijven en veel te duur voor wat er werd aangeboden. De chicken wings hebben we uiteindelijk niet gekregen omdat ze iets anders brachten en wij dat niet besteld hadden. We wilden niet nog eens 45 minuten wachten. Een uitermate onvriendelijke en arrogante bediende bood geen excuses aan en dit is voor ons een eenmalig bezoek geweest. Erg duur en onprettig personeel.

1,1
  7. Ty's profielfoto
    Ty heeft een recensie geschreven voor Nile Sphinx
    Internationaal Almere

Bestel een kapsalon lams €10,50, zeggen me vriendelijk dat ik kan gaan zitten om te wachten.
    Eten vervolgens klaar en mee naar huis genomen. Thuis aangekomen is het een patatje met een flinterdunne laag lamsvlees en kaas! Lijkt op oplichting! Tip laat je niet bedonderen en kijk terwijl ze het klaar maken wat je krijgt voor je geld.

8. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor Onderweg
    Internationaal Almere

Wat eens een goed en gezellig restaurant was is na de corona pandemie afgezakt naar een bedenkelijk niveau, vandaag gereserveerd voor het Paasdiner, maar een grote teleurstelling, kwamen om 18.00 uur en alle buffetten waren bijna of helemaal leeg, dit aangegeven bij de eigenaar, gaf aan dat het door personeel gebrek kwam, een smoes, als je het niet aan kan moet je geen reserveringen aannemen, in het verleden vaak goed en lekker gegeten, maar dit Paasdiner is ons afscheiddiner van restaurant Onderweg, zeker voor de prijs die hier voor gevraagd werd.

9. Yeliz's profielfoto
    Yeliz heeft een recensie geschreven voor Brownies & DownieS

Het duurde een half uur voordat ze de bestelling kwamen opnemen terwijl het bijna leeg was in de zaak en er 5 medewerkers doelloos rondliepen.
    Ik bestelde de carpaccio en gaf nadrukkelijk aan dat ik er geen spek in wilde. Bij de tweede hap had ik een enorm stuk spek in mijn mond waardoor ik erg misselijk werd.
    Toen ik dit aangaf aan de kok deed hij er laconiek over en gaf mij, tot mijn verbazing, te kennen dat ik niet moest zeuren.
    Er werd ook uitgebreid gepraat en gelachen (speekselspetters) boven op mijn bord en toen ik er wat van zei werd het domweg genegeerd.
    Nooit zal ik hier weer terugkomen.

10. Le Baron heeft een nieuwe foto
  11. Le Baron heeft een nieuwe foto