• Lid sinds 10 oktober 2009
  • Leeftijd: 51

Altijd geinteresseerd in lekker eten in een gezellig restaurant.
Voorkeur voor kwaliteit en eerlijk materiaal wat minder geinteresseerd in de opmaak en protserige teksten in menukaarten die de lading -op een bedje van wilde rucola's- niet dekt.
Uit eten moet verrassen en mag een avontuur zijn. Als de gelegenheid er is mag dat avondvullend zijn!
...maar een kroketje van de FEBO kan ook lekker zijn.
Erg leuk dat er een podium is om informatie hierover te delen.

Lijsten

Hoek van Holland
  3. 8,3

Aleyna

Apeldoorn

Rob Clijnk heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Leek

Goede chinees. De kok heeft smaak en wist van een simpel kip in zoetzure saus gerecht iets culinairs te maken. Verse ingrediënten en de groente zoals het hoort niet kapot gebakken.
    De inrichting van het restaurant is wat gedateerd.

2. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Hao Hao
    Chinees-Indisch Zuidhorn

Goed restaurant. Schoon en prettige bediening.
    Het eten is bovengemiddeld lekker.

3. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Jin Lai
    Chinees-Indisch Haarlem

Wie zoekt naar Chinees / Wok / Sushi / Buffet kan hier helemaal los.
    Al het eten van zeer goede kwaliteit, buffetten worden permanent vers gehouden en men is snel met drankjes brengen en gebruikt servies ophalen.
    Ik vond het een verrassende ervaring omdat ik uitgenodigd was en zelf door te veel negatieve ervaringen buffetrestaurants mijd.

4. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor 2 Seasons Beach

Eten in het weekend of in een strandpaviljoen als deze op een warme zomerdag is wat anders dan op een herfstige maandag namiddag. Geen drukte en geen volle bak, maar juist dan is het een compliment waard als de haard toch aangemaakt is en iedereen op z'n vriendelijkst de bezoeker het naar de zin maakt.
    Ik at hier de mixed grill van vis en vooraf de garnalencocktail.
    Alles zonder twijfel vers bereid. De garnalencocktail smaakte uitstekend. Geen potjes saus, duidelijk een kok met kennis van zaken aan het fornuis.
    De mixed grill was ook vers en de 4 soorten vis en garnalen waren goed gegaard. Verse groenten erbij en perfect gefrituurde Vlaamse frites.
    Van de 4 geserveerde sausen waren minimaal 2 door de kok bereid en geslaagd! De andere twee waren echte mayonaise en whiskysaus, de laatste weet ik niet zeker, maar waarschijnlijk was ook deze vers bereid. Verrassend en in zo'n omgeving een boven-het-gras uitstekend restaurant! Tot de volgende keer.

5. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor El Toro
    Zuid-Amerikaans Zaandam

Wat een extreem slechte tent. Onbeschofte bediening en dramatisch slecht eten. De keuringsdienst van waren dient hier in te grijpen.

6. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Mei Wah
    Chinees-Indisch Bergen lb

Tipan gerecht met mihoen was voldoende tot goed. Het restaurant is alleen geen feestje om te zijn en ook niet schoon te noemen.
    Hoewel de dame vriendelijk is verloopt de communicatie erg moeizaam...

7. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft gereageerd op een recensie van Que Pasa

...overigens toch maar even de eerdere recenties op eet.nu gelezen en dan kun je toch niet met droge ogen beweren dat, citaat que pasa:

"Nimmer (!) hebben wij de klachten ontvangen zoals jij dat schetst".

Het blijkt klachten te regenen op deze site en de waardering is onder de maat.
    Ik zou er mn voordeel mee doen als ik jullie was.

8. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft gereageerd op een recensie van Que Pasa

Beste Que Pasa:
    - Ja ik weet het zeker.
    - Er was 1 ober die al geen tijd had om nieuwe verzoeken op te nemen. Het duurde erg lang en de kinderen wilden naar huis. Geen zin in discussies.
    - Het gehele 'overdadige' menu bestond p.p.uit:
    Voorgerecht vlees vis vegetarisch:
    1x 1mm plakje chorizo, 1x 1mm plakje salami, flinterdunne ham. GEEN vis en wat groen er om heen en alles naturel en daardoor ook droog. Geen begeleidend brood, geen ajoli zelfs niet toen we er nog eens naar vroegen.
    Hoofdgerecht:
    1 kleine groene asperge die met zn kop vast geplakt zat aan het schaaltje. Niets erbij geen kruiden of saus gewoon 1 asperge. 1 kruidig klein gehaktballetje in saus. 1 spiesje met 2 blokjes vlees zonder saus. 1 Gamba. 1 stukje tortilla en champignons in jus. Een kleine salade en veel gele rijst naturel om de honger te stillen. Vlees + vis voor en hoofdgerecht samen max. 120gram.
    Naast ons mensen die gewoon tapas a la kaart bestelden en duidelijk grotere schalen en hoeveelheden kregen. Geen idee waarom en of dit normaal anders is alleen dit was hoe het tijdens mijn bezoek was...

9. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor De Boekanier
    Nederlands Zaandam

Na lange tijd weer eens hier gegeten. Superieure Chateaubriand voor 4 personen en alles er omheen ook super! Culinair!

10. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Que Pasa

Met AH bon gegeten en dat is blijkbaar het verkeerde woord. Speciale kaart met uitgeklede gerechten. Niet lekker, belachelijk weinig en niet conform de kaart. Met vieze handen van gamba pellen naar huis.

11. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Portofino
    Italiaans Zaandam

Tja, koude pizza die 2x zo lang op zich liet wachten waarbij kaas en saus vergeten werd en de calzone open was. In restaurant onlangs 2 pizza's die te kort in de oven gelegen hadden en daardoor een papperige bodem hadden. Andere chef?

Voorlopig even klaar mee...

12. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Sneek

Deze recente vestiging van Van der Valk is mooi en sfeervol qua ontwerp. Het eten is ook best goed, beter dan de gemiddelde vd Valk. Helaas heb ik hier nu voor de 3e (en laatste) keer zitten klappertanden vanwege de slecht functionerende klimaatregeling. Er waait in de enorme zaal permanent een koude wind waardoor je ogen droog worden en het onbehaaglijk is. Gewoon weer radiatoren die van onderaf verwarmen... Super Tournedos de Limosin dat wel!

13. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor El Toro
    Mexicaans Zandvoort

Zeer slechte ervaring met het filiaal dat kortgeleden in Zaandam is geopend. Triviaal is dat El Toro vanaf de jaren 80 tot de sluiting in 2011 een gevestigde naam van een kwaliteits Argentijn in Zaandam is. Deze El Toro profiteert daarvan maar zal elke bezoeker teleurstellen als er geen revolutie in de keuken plaatsvindt.

Het voorgerecht bestond uit oppiefbroodjes die onvoldoende waren afgebakken. De Ajolie kwam mijn inziens uit een potje. Mijn pasteitjes waren onsmakelijk en veel te simpel om 'Argentijns' te mogen heten, smakeloos en 90% deeg.

Toen kwam de Argentijnse Lomo ossenhaas en voor mijn moeder de lamsboutjes. De aanblik was al niet goed: Wat ijsbergsla van het formaat zakje AH met een bleek bolletje 'iets' er bovenop en een schijfje tomaat. Was dit de salade? Geen groente, wel 10 Kidneybonen uit een potje.
    De opgebakken aardappeltjes waren sompig en geheel oranje van het vet en de overmatige kruiden. Echt vies. De Argentijnse saus sloeg nergens op en was niet te consumeren.
    En dan de Argentijnse Ossenhaas. Deze werd op een heet plaatje op tafel gezet. De ober meldde dat de ossenhaas die medium rare besteld was well done zou worden als ik hem erop zou laten liggen. Toen ik de ossenhaas op m'n bord legde zag ik direct al dat er bloed uitliep. De binnenkant bleek nog geheel koelkast koud, terwijl de buitenkant te snel en kort extreem was verhit.
    Ik heb direct de ober verwittigd zonder andere bezoekers hiervan iets mee te geven. Deze bood excuus aan en onderschreef mijn klacht, "veel te rauw". Ik laat meteen een nieuwe maken. 3 minuten laten kwam hij terug met dezelfde stukken die nu roetzwart waren en van binnen uiteraard nog steeds bloederig rauw.
    Ik heb 1 hap genomen en ben daarna gestopt. Inmiddels gold dit ook voor mijn moeder die haar 'lamsboutjes' niet gesneden kreeg. Deze bestonden voor 90% uit vet, zeen en bot en waren in feite oneetbaar.

Ik ben naar binnen gelopen en heb de rekening gevraagd. Uiteindelijk kwam dan toch de vraag of alles naar wens was, waarna ik een en ander toegelicht heb. De eigenaar werd erbij gehaald en vroeg me waarom ik dat niet eerder aangegeven had. Blijkbaar had hij mijn eerste klacht gemist. Toen hem dat duidelijk werd, kwam er een nieuwe strategie namelijk dat het onmogelijk was dat het slecht was, immers de kok werkt al 20 jaar voor hem. Na het lezen van de recenties hier begrijp ik ineens het probleem!

El Toro Zaandam en Zandvoort hebben NIETS gemeen met de El Toro op bijna dezelfde plaats die tot 2011 bestond. Deze El Toro serveert gerechten die thuishoren in een grillbar en die in een piepschuim bakje worden meegegeven. Absoluut niet naar toe gaan. Dit restaurant hoort in mijn top 3 van extreme horeca ervaringen.

14. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Zen Restaurant Lounge

Zeker niet slecht maar op basis van mijn bezoek en het nuttigen van een premium voor- en hoofdgerecht komt de verwachting op basis van eerdere recensies niet helemaal uit.
    De regenboogsalade staat leuk te boek maar zou wat culinairder mogen. Het hoofdgerecht was redelijk lekker maar vooral door het toepassen van veel zoete en pittige sojasaus. De combinatie van gambas, kip en beef kwam totaal niet tot stand door de hoeveelheid dominerende saus. Men doet erg zn best, hippe bediening die a-chinees aandoet en een a-typische inrichting. Nogmaals niet slecht maar zeker ook niet goed.

15. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor New Oriental
    Aziatisch Nuenen

Een vrij groot restaurant waar door de weeks hoofdzakelijk afgehaald wordt. De bediening is vriendelijk en alert. Misschien wat te lang wachten op het eten, althans gemeten naar de Chinese maat zal ik maar zeggen... Het tomatensoepje was oke, in een bord geserveerd, wat kruidig maar naar mijn inschatting niet vers. Daarna de ossenhaas met zwartebonensaus ala TiPan. Een grote tegenvaller. De TiPan wordt aan tafel bereid; verse groenten worden op de schaal gelegd, daarna het gegaarde vlees en tenslotte de saus die wild spattend tekeer gaat. Tot zo ver indrukwekkend. Probleem was alleen dat de groentes er rauw opgingen en ondanks de fijne snijwijze er net zo rauw vanaf gegeten moesten worden. Rauwe ui, paprika en Champion. Mijn smaak is het bepaald niet. Hoort dat zo? Was de schaal te koud?Blancheert men dit normaal niet eerst? Enfin de saus was ook matig dus na wat happen vlees met wat flauwe mihoen maar afgerekend. Blijkbaar getriggerd door mijn snelle vertrek is ook de vraag of alles naar wens was maar niet gesteld.... Geen aanrader.

16. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Castell
    Eetcafé Zaandam

Ik dacht in Zaandam alle goede restaurants wel te kennen maar dat bleek een misverstand. Op voorspraak van deze site de ossenhaas van Castell geprobeerd en daarbij werd de verwachting overtroffen. Ook het voorgerecht was subliem en de porties waren groot. Omdat op vrijdagavond het restaurant voor 2/3 leeg was vroeg ik me af wat er mis gaat. De bediening is zeer vriendelijk en betrokken en het eten is van zeer goede kwaliteit en professioneel bereid. En toch zitten veel Zaandammers voor hetzelfde geld elders geserveerd fastfood te eten of voor meer geld een mindere biefstuk... Het zal misschien aan de marketing liggen of aan het feit dat op dezelfde locatie voorheen slechte horeca zat. Ik hoop dat Castell wat meer aandacht krijgt want dit restaurant moet Zaandam zien te houden!

17. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Bola
    Snackbar Zaandam

Herhaling van zetten maar gewoon extreem goed! Heb meneer Bola beloofd dat als ik de mega jackpot win een restaurant open en hem chef- kok maak! Nog ff geduld dus

18. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Almere

Een van de betere Van der Valks. Ik verbaas me altijd weer over de grote verschillen onderling maar deze nieuwe vestiging heeft echt de allure van een culinair restaurant.

19. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Van der Valk | Het Buffet

Zeker niet de beste 'vd Valk' en met een opvallend beperkte menukaart. In Alersloot toch zeker 5 tournedos gerechten en hier slechts 1 met boontjes.... Ook geen standaard salade eerder plateservice met patatten...

20. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Tessels Kwartier

Een resturant dat durft te kiezen voor een beperkte menukaart. Echter de kwaliteit is sterwaardig. Een heerlijke lamsschouder en een voortreffelijke ambiance. Echt een tip!

21. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

In relatief korte tijd 2x bezocht. De eerste keer in het weekend tegen het volledige tarief en daarna 'all you can eat' (ma-do) voor 17,50 eur.p.p. Helaas is het verschil merkbaar, geïllustreerd met de vraag na een 2e ronde 'bent u uitgegeten' ipv 'wilt u nog wat bestellen'. Het lijkt een detail maar voor wie er gevoelig voor is een irritatiebron die zich voortdurend laat blijken door het onzorgvuldig en onvriendelijk bedienen.
    "vanaf nu moet u de bestelling op 1 kaartje schrijven"
    "ja ik weet dat u al heel lang wacht op uw witte wijn en dat u het al 3x gevraagd heeft, maar ik heb het doorgegeven". Een zelfde lot onderging het bestelde brood dat na de 1e tapas werd geserveerd.
    Ook de boeteregeling voor het niet opeten van bestelde tapas (ooit toegepast?) komt raar over, zeker als een aantal gerechten zo slecht bereid zijn (tonijntaartje, geitenkaas met ham, tortilla) dat je het niet wil opeten. De geitenkaas met ham was echt niet te eten en extreem zout en droog.
    Ik sluit mij aan bij de veel gehoorde opmerking over Cubanita dat (veel) gerechten prefab bereid zijn, ik heb dat gevoel omdat veel vleesgerechten niet mals zijn en uitgedroogd waren.
    Al met al was het bezoek niet bevredigend. Uiteindelijk was na een lange zit en 3 rondjes tapas de schade 60,00eur. zonder desert en koffie want daar was inmiddels geen tijd meer voor...

22. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor De Pastorie
    Internationaal Sint-Oedenrode

Naar aanleiding van de laatste bijdragen hier besloot ik dit restaurant te bezoeken. Bij aankomst werden de verwachtingen bevestigd door de mooie locatie aan een prachtig dorpsplein midden in de Brabantse dorp.
    Kort nadat ik in de gezellig ogende eetzaal plaats had genomen kwam een serveerster de menukaart overhandigen en de bestelling voor een drankje aannemen. Het pilsje van de tap maar later ook het colaatje waren wel erg klein van inhoud, een flesje PEPSI van 0,2L zou het goed doen in een poppenhuis en is meer verpakking dan inhoud.
    Als voorgerecht koos ik de Sashimi deze werd geserveerd met vers brood met een smakelijke kruiden / knoflooksaus. De tonijn en zalm waren van goede kwaliteit en in voldoende mate aanwezig. De bijgeleverde rauwkostsalade smaakte goed, was vers en in balans met de vis.
    Als hoofdgerecht koos ik de runderhaas omhuld met boeren ham. Omdat de menukaart ook een goedkopere biefstuk presenteert had ik het idee dat hiermee een ossenhaas bedoeld werd.
    Helaas eindigde hier de positieve beleving. Mijn bord was voorzien van twee soorten boontjes die te koud en zo goed als rauw waren. Het geheel deed vermoeden dat je plastic of rubber in je mond had. De beide hompjes 'runderhaas' met boeren ham waren ook veel te rauw en geheel doorbloed rood van binnen. Op zich zou dat niet een probleem hoeven zijn als de kwaliteit van de vermeende 'ossenhaas' goed zou zijn. Dat was echter niet aan de orde, de harde droge 'boeren ham' was slechts bedoeld om het geheel van 'geplakte' vleesdelen bij elkaar te houden alsof het een soort slavink betrof en het vlees was beslist geen ossenhaas.
    Het hoofdgerecht was echt slecht, de groente heb ik niet gegeten en van het vlees een paar happen. De goed gefrituurde dikke friten vormden die avond mijn diner...
    Op de vraag of alles goed had gesmaakt heb ik geprobeerd genuanceerd en rustig aan te geven wat er m.i. mis was. Tevens heb ik gevraagd wat een runderhaas is en of hier een ossenhaas mee bedoeld werd. Dit bleek niet het geval te zijn het was een andere kwaliteit biefstuk. (maar blijkbaar wel beter dan de kogelbiefstuk die ook in de kaart stond).
    Enfin geen succes en letterlijk en figuurlijk een bezoek met een vreemde smaak in de mond...
    Zonder excuus of vraag of er nog iets geserveerd kon worden werd mij de volledige rekening overhandigd. Geen aanrader wat mij betreft.

23. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Burger King

In tegenstelling tot de vorige keer was de service nu uitstekend. Ik werd snel geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Zo zie je maar weer dat veel recensies momentopnames zijn en vaak gaan over toevallige intermenselijke confrontaties.

24. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Ratatouille

Het verblijf en eten zijn hier zeker sterwaardig! Misschien dat het enige verschil dat opvalt de prijs is en dat maakt het deste interessanter.
    Mijn ervaring onderstreept de eerdere recenties, gewoon weg heerlijk, gezellig en zeer klantvriendelijk.
    Ik kan werkelijk niet bedenken waar ik over zou kunnen zeuren! Ga zo door...

25. Rob Clijnk's profielfoto
    Vischmarkt 6 Harderwijk
  26. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Portofino
    Italiaans Zaandam

Het is opvallend hoe de meningen over Portofino uiteenlopen en dat herken ik overigens van de verhalen over dit restaurant onder Zaandammers.
    Wat mij altijd weer opvalt is de originele Italiaanse statuur die niet alleen het eten maar ook de bemanning en de behuizing kenmerkt. Op zich niet vreemd dat ook die cultuur bepalend is voor de klantbenadering.
    Een Italiaan is primair klantgericht en klantvriendelijk maar daarnaast ook trots en mondig genoeg om zich in onredelijke situaties duidelijk te laten horen, hetgeen bevestigd wordt met de reactie van de eigenaar tussen de bijdrages hier. Ook het inschatten van bezorgtijd of wachttijden in het restaurant gebeuren vaak net even te optimistisch, maar voor mijn gevoel juist met de insteek de klant niet teleur te stellen.
    Zelf heb ik me na 1x ergenis jaren geleden me er niet meer aan gestoord en heb bewust gekozen dit restaurant te bezoeken vanwege de autentieke Italiaanse receptuur en zeer goede en constante kwaliteit van het eten.
    Mijn advies aan de 'vorm-gerichte' bezoekers is om een drankje extra te bestellen (Geen kraanwater natuurlijk!) en zich over te geven aan de dorpse familiesfeer die je zo ergens op het Toscaanse platteland wanen. Focus op het heerlijk versbereide eten dat echt het predikaat Italiaans verdient, en dat maken maar weinig Italiaanse restaurants waar.
    Ik ga binnenkort zeker weer een bezoekje brengen aan deze kleine Italiaanse enclave in Zaandam en zal met vermaak observeren hoe deze hardwerkende familie mij weer laat inzien hoe overgeorganiseerd en kritisch onze eigen cultuur geworden is en hoe men daar in het diepe zuiden toch echt een betere balans heeft gevonden tussen werk en leven...
    Eet smakelijk!

27. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Italiaans Huis XL

Voor ons was dit een nieuw restaurant waar we tot nu toe niet eerder geweest zijn en waar we dus ook totaal geen verwachting bij hadden.
    De naam suggereert 'XL' iets groots maar misschien ook wel een kale lege ongezellige ruimte of gewoon een enorme pizza met veel te veel ingrediënten.
    Volgens het woordenboek betekent XL
    Een kledingmaat is de maat die gebruikt wordt om tot passende kleding te komen.
    De gebruikte maten zijn niet in elk land dezelfde. Zo komt maat 38 in Nederland overeen met maat 40 in België, 42 in Frankrijk, 44 in Italië, 44 of 46 in Spanje en Portugal en 12 in Engeland.
    Bij het normeninstituut CEN wordt momenteel gewerkt aan een Europese standaard.
    Naast kledingmaten, zoals hierboven, bestaan er ook normen voor de maten van jeans (broeken) en kinderkleding. Veel gebruikte termen zijn: borstomvang, tailleomvang, heupomvang en binnenbeenlengte.
    Voor bijvoorbeeld T-shirts of andere kleding, waarbij de pasvorm niet exact hoeft te zijn, zoals bij de massaproductie in de confectie-industrie het geval is, gebruikt men de aanduiding S (small), M (medium), L (large), XL (extra large), XXL (double extra large) en XXXL (extreem large).

Gelukkig bleek bij binnenkomst dat dit restaurant helemaal niets van dat alles heeft maar gewoon een oergezellig Italiaanse sfeer ademt die je meteen al doet verlangen naar een goede hap gorgonzola en een slok rode wijn.
    De service aan tafel was prima alert en zorgvuldig.
    Onze voorgerechtjes waren heerlijk en van verse salade, olijven en voorzien van een heerlijke zoetzure dressing.

Mijn hoofdgerecht met kalfsvlees was echt perfect heerlijk mals en goed in balans met saus en kruiden.
    De keuze is best groot:
    Alle vlees en vis gerechten worden geserveerd met warme groenten en aardappelen

Mijn vrouw maakte keuze uit het enorme pizza assortiment:
    Ook zij was zeer te spreken over de kwaliteit van de pizza.
    Wij komen hier zeker terug!

28. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Basiliek
    Nederlands Harderwijk

Ook ons tweede bezoek was een avontuur en avondvullend genieten van een culinair programma.
    Wie zich overgeeft aan de utigestippelde route van kleine gerechtjes en hele mooie wijnen die zal hier zeer tevreden weggaan. Verwacht geen kwantitieit hier gelden andere wetten.
    Tsja het is erg prijzig maar de balans met het geserveerde is goed!

29. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Nieuw Peking
    Chinees-Indisch Raalte

Even snel een chineesje pakken voordat de laatste afspraak moet worden nagekomen. Deze Chinees maakt het 'even snel' zeker waar want mijn eten stond binnen 10 minuten op tafel!
    Over het eten kan ik verder kort zijn, niet goed, niet slecht maar zeker onvoldoende om nog eens terug te komen.
    Volgens mij zou dit restaurant beter kunnen kiezen 10 minuten meer tijd in de bereiding te steken.
    Jammer ook dat je hier net als in zo veel restaurants een grote leegte ervaart. Oke het was een door de weekse avond maar toch; helemaal niemand!

30. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Tong-Sing
    Chinees-Indisch Purmerend

Absoluut een uitblinker waar het goed Chinees eten is.
    Babi PP was lekker gekruid en met knapperig korstje en de gesneden ossenhaas in zwarte bonensaus is echt erg lekker.
    Dit in een prettige omgeving en met een vlotte bediening.
    Veel chineze restaurant hebben het niet makkelijk maar dit restaurant is in staat zich te onderscheiden door een beter product te bieden.
    Ik kom hiier zeker eens terug.

Meer activiteiten