• Lid sinds 30 augustus 2009

Fierro

Veri Sapori

8cht Eten en Drinken

Amstelveen

laura heeft nog geen foto toegevoegd

1. laura 's profielfoto
    laura heeft een recensie geschreven voor Fierro
    Internationaal Amstelveen

Een beetje een oud cafeetje met een erg primitieve uitstraling omdat alles van hout is.
    Het ziet er niet leuk uit ofzo, maar de sfeer daar is wel echt geweldig! Echt waar!
    Het eten is heerlijk en de bediening is vlot en leuk.
    Ook wordt het eten erg leuk gepresenteerd. De spareribs zijn zeker aan te raden. Ondanks de uitstraling is dit restaurant een top restaurant en zeker de moeite waard om er een keertje te gaan eten!

2. laura 's profielfoto
    laura heeft een recensie geschreven voor 8cht Eten en Drinken

Een mooi ingerichte tent maar wel heel gehorig! Je hoort alles wat andere mensen zeggen. Dat is wel jammer.
    Maar het eten is wel heel erg lekker. Ondanks dat ik een keer een koude pasta moest eten omdat ze weigerden een andere te geven of op te warmen.
    De bediening is soms wat traag en onbeleefd en dat is wel erg vervelend. Maar de open keuken is wel erg grappig!

6,1
  3. laura 's profielfoto
    laura heeft een recensie geschreven voor Veri Sapori

Een leuk gezellig tentje met heerlijk eten wat mooi geserveerd is. De bediening is erg leuk en het is zeker de moeite waard om er een keertje te komen eten!

4. laura 's profielfoto
    laura heeft een recensie geschreven voor Pasta Pane e Vino

Een leuk restaurantje met goede beleefde bediening. Het eten is er mooi geserveerd en ook nog eens lekker.
    De kinderen kunnen aan de bar een eigen pizza maken (wat ze erg leuk vinden) en krijgen een lolly als ze weg gaan. (wat zij ook erg leuk vinden, allen wij wat minder...)
    Het is altijd lekker geweest. Ik kom er al zeven jaar en nog nooit heb ik iets gegeten dat ik niet lekker vind!
    Natuurlijk kan je er leuk eten, maar je kan ook de pizza afhalen wat ook een aanrader is aangezien de pizza's toch wel het lekkerste zijn.

Dit was mijn mening, smakelijk eten! Laura.