Mee Ling

Otto e Mezzo

Dordrecht

1. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Bistro Twee33

Gezellige inrichting, maar dan houdt het ook meteen op. Bij de eerste vraag of ik wat wilde drinken ging het al mis, maar daarvoor zijn we ook in Nederland n'est-ce pas? Of ik Chardonnay, Pinot Grigio of Sauvignon blanc wilde drinken. Bij dit soort onzinnige vragen probeer ik altijd te achterhalen uit welke streek de wijn vandaan komt. Zulks vroeg ik over de Chardonnay. Die kwam uit Chardonnay wist mijn gastheer. Omdat ik deze streek niet kende heb ik h'm maar besteld :-) De moraal van het verhaal, laat iemand niet zo zwemmen de eerste werkdag! En de dame eerst inschenken mag! Wijn schenk je sowieso aan tafel in, niet aan de bar! Het brood met smeersels deugde niet. Er was zoet- en stokbrood, maar zoet brood smaakt niet met hartig! Aioli, een gewild goedje bij stokbrood was niet te krijgen, een misser van de bovenste plank! Alleen gezouten boter, bummer. De mulet filet was lekker, behalve dan de mulet. Zorg gewoon voor lekkere verse vis! Het toetje, de chocolade mousse met lemon curd miste vooral textuur en lemon curd, nu was het een zwaar en lomp dessert! Heb ik zin om nog eens terug te gaan? Mwah, niet echt....

5,3
  2. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Brasserie Down Town

Peter

Brasserie Down Town gelegen vlak naast de waterbus. Al honderden keren passeerde ik de brasserie, zelfs gisteren nog, om elders in Dordrecht een nare eet ervaring op te doen. Het geval wilde dat ik vandaag even moest wachten op de waterbus en vanwege het weer een Sauvignon Blanc bestelde. Ik werd aangenaam verrast, echte goede wijnglazen, in NL nog steeds meer uitzondering dan regel. De Sauvignon Blanc was dik in orde! Eenmaal huiswaarts gekeerd besloot ik toch ergens te eten en ik dacht, kom, ik ga gewoon weer terug naar Down Town. Aldus geschiedde. De bediening was prettig en attent (don't mess with me, ik weet waar ik het over heb). Aandachtspuntje voor de bediening is dat de Leffe Blond niet van de tap kwam maar in een fles, maar met Leffe is dat ook niet echt een probleem :-) Ik besloot tot de Tagliatelle met zongedroogde tomaatjes, champignons, pijnboompitten, room, parmezaan en rucola. Dit bleek een goede keuze want ik vond het heerlijk! Eerlijk gezegd heb ik er nu, in de morgen, al weer trek in! Één en andermaal genoten van een Sauvignon Blanc en Chardonnay, waarbij ik als tip zou zeggen dat dit type Chardonnay beter in de herfst past. Maar dat is meer de Vino Amore gedachte. Al met al heb ik heerlijk gegeten en de chef mijn complimenten gemaakt!

3. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Passant

Peter

Het is lang geleden dat ik een dergelijke ervaring gehad heb. Ik eet nogal eens buiten de deur en beroepsmatig heb ik veel met wijn. Deze middag zat vol afspraken en de avond ook, we hadden al tussendoor genoten van enkele glazen Sauvignon Blanc elders, dus ik weet waar ik het over heb. De Sauvignon Blanc van dit eetcafé is gewoon vies, het ding had kurk en was gewoon "tinnef". Ik heb het glas teruggebracht en een andere wijn gevraagd, dan maar de Chardonnay, hou ik ook van. Zelfde laken een pak, gewoon een erg slechte wijn. Ik snap niet dat de Passant dit inkoopt en durft te serveren. De tournedos en de saté waren in orde en zoals je het in een eetcafé mag verwachten. Maar je gaat er geen enkele wedstrijd mee winnen. Ik heb als toetje de brownie met bananenijs genomen en dat was om te janken. Ik had geen zin meer om hier weer heibel over te gaan maken maar het was gewoon goor. Dat mensen een brownie zo kunnen verzieken. Ik weet niet of de Passant hier zelf debet aan is of omdat ze slechte waar inkopen. Maar zo'n vieze brownie heb ik nog nooit op.

4. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Crimpert Salm

Vriendelijk personeel. De huiswijnen komen niet boven het gemiddelde uit, helaas. Bijna een Nederlands probleem. Mijn vrouw had de flanksteak en ik de entrecote Dakota. Afgezet tegen de prijs vind ik met name de entrecote Dakota enigszins overpriced.

4,7
  5. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Grand Café Willaerts

Ik heb de indruk dat de beoordelingen van Willaerts nogal schommelen. Daarom heb ik lang geen recensie geschreven. Onlangs toch gegeten bij Willaerts en dus deze recensie.

Bediening vriendelijk en attent, soms beginnend maar iedereen moet het leren. Over het uitzicht is al genoeg gezegd. Het broodje van het huis, doorgaans heerlijk, is gedevalueerd: i.p.v. tapenade en aioli krijg je nu kruidenboter en humus (een puree op basis van kikkererwten en naast andere ingrediënten, de sesamzaadsaus tahina). Dat zal voor Willaert goedkoper zijn maar ik vind het smerig!! Jammer van dat lekkere brood! Het vingerhoedje aioli dat ik kreeg omdat ik daarnaar vroeg was wel erg karig. De tournedos was prima en lekker gecombineerd met de groenten. Al met al prima gegeten, maar wel overpriced.

6. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Khotinsky

De locatie, daar is al genoeg over gezegd! Die is uniek. Toch vraag je je dan af hoe we in Nederland het toch weer voor elkaar krijgen om zo'n unieke kans te verknallen? Ik ben er van overtuigd dat een Duits team hier twee maal zoveel omzet genereert - en dan kun je de tafeltjes ook nog wat verder uit elkaar zetten.

Wat dan? Het eerste half uur hebben we door moeten brengen met één drankje. Geen mandje brood of een andersoortige appetizer. En dan die wijnkeuze, die geen keuze is. Wilt u een Merlot, een Cabernet Sauvignon of een Tempranillo? Buiten de generieke druivensoort zegt zoiets me niet veel. Zou ik dus mee stoppen.

Vervolgens bleek (om zes uur!!) het dagmenu niet meer verkrijgbaar, er werd geen alternatief geboden, de mededeling moest volstaan en wij konden zelf het alternatief gaan verzinnen. De tomatensoep was helaas nietszeggend - ik had gehoopt dat het een soep was waar je een keer aan terugdenkt.

Na anderhalf uur kregen we ons eten, eindelijk. Maar de entrecote was niet medium zoals ik gevraagd had en bleek ook nog lauw. Omdat we nog een afspraak hadden bleek er geen tijd voor een dessert. Jammer, jammer, jammer. De rekening vond ik gezien de geleverde prestaties véél te hoog.

5,3
  7. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Otto e Mezzo

Otto e Mezzo is een nieuwe parel in Dordrecht. Nieuwsgierig gemaakt door vrienden ("praten over" werkt nog steeds) streken we neer aan de Vismarkt. Ergens eten is altijd een avontuur - het leukste is als je "het" over je heen laat komen.

Omdat de zomer nog in mijn hoofd zit had ik geen jas bij me, het leuke terras bleek wat te fris om er een paar uur te zitten bij 16 graden. De heaters stonden er wel maar de gasflessen waren leeg. Onze gastheer gaf uitkomst, binnen zat het vol maar de bar was ook gemaakt om te eten.

Al snel raakten we aan de praat met iemand van de bediening die vrij was. Het personeel is erg open en vriendelijk, werkt hard en is jong. Dat laatste is dan ook meteen een aandachtspuntje, jonge mensen lijken sneller afgeleid, soms ontbreekt het overzicht door de drukte, maar op een ander moment is het er weer wél.

De gerechten, wij hadden bruschetta, stokbrood met tapenade en twee pizza's, zijn erg lekker, vers, smaakvol zonder teveel zout, de pizzabodems lekker dun. De hoeveelheden zijn uitstekend, je hoeft bijvoorbeeld niet te zoeken naar tomaat op de bruschetta. Niets dan lof hierover! Wat ik ook een dikke pré vind is het Peroni bier van de tap!

Het gastheerschap is een gave van de gastheer, hij probeert het iedereen naar de zin te maken.

De witte wijn was prima, over de rosé had ik zo mijn twijfels. De glazen worden goed vol geschonken, gelukkig geen typisch Nederlandse vrekkigheid! Als ik daar een tip over mag geven, stap over op iets grotere glazen, nu zijn er kleine wijnglazen in gebruik die de wijn geen goed doen.

Het leuke van de bar is dat je makkelijk in gesprek raakt met anderen en zo gebeurde het dat we nog even wat parkeergeld bij moesten prikken - het bleek een onverwacht gezellige avond!

Otto e Mezzo is een aanwinst voor Dordrecht en ik hoop dat dit restaurant een gouden toekomst tegemoet gaat! Dit is zo'n restaurant waar je het liefst de volgende dag wéér naar toe gaat!

8. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Dagvisser

Haring met brood gegeten. De haring vond ik ok, maar niet méér dan dat! En dat beetje méér verwacht je stiekum toch wel in Scheveningen. De chardonnay overigens was bovengemiddeld, dus dat is positief!

9. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Simonis

Een supergezellige avond met vrienden - maar daar heeft Simonis part nog deel aan gehad. De mosselen vond ik maar zo-zo. Het vuistje patat en de halve mayo erbij deed ons voor de zoveelste keer denken aan de typisch Nederlandse horeca vrekkigheid. Tot overmaat van ramp kunnen ze hier ook nog geen biertje tappen. Zowel de Wieckse Witte als de Heineken waren absoluut niet acceptabel! Toen ik daar wat van zei bitste de serveerster me toe: "het is druk mijnheer!" en beende weer weg. Dat laatste klopte niet - zo te zien zat het terras voor 70% vol. Simonis, niet meer doen dus!

2,9
  10. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Wachter

Peter

De Wachter blinkt uit in gastheerschap, wat niet alleen voor de heren geldt maar zeker ook voor de dames. Niets dan lof! Het interieur (boven) zou wel wat gezelliger mogen. Wij kozen het dagmenu, de drie en vier gangen. De asperges in beenham, de amuses, het lamsvlees en de aardbeien zijn alle voortreffelijk en heerlijk. Het wijnarrangement is beperkt gezien het aantal wijnen en is niet altijd een geslaagde combinatie. Mijn voornaamste punt is dat qua prijs en gerechten de Wachter een fijnproevers restaurant is, maar mede door het wijnarrangement niet. Daardoor valt de Wachter wat vergelijking betreft wel wat duur uit.

11. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Los Angus
    Internationaal Landsmeer

In korte tijd drie keer gegeten in dit restaurant. De bediening is uitermate prettig. De aankleding van de ruimte vind ik sfeervol. Klein nadeel is dat de bezoekers relatief dicht op elkaar zitten. Het eten is uitermate goed en doet je vrijwel meteen naar een volgende keer verlangen. Ik heb er nu al weer zin in! Reserveren onvermijdelijk!

12. Peter's profielfoto
    Peter heeft Los Angus toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    Zuideinde 46 Landsmeer
  13. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Malee

Gezellige Thai waar een dagmenu geserveerd wordt. Moeder en dochters bedienen waarbij moeder met aandacht met de gasten omgaat. Leuk! Het menu bestaat uit een viertal gerechtjes voorafgegaan door een soep. Erg lekker! Een restaurant waar je graag nog eens terugkomt!

14. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Restaurant By Pascal

Wij kozen een drie gangen diner wat bestond uit een bonte stoet amuses en gerechten die alle een unieke smaaksensatie gaven. Het brood was heerlijk en kon naar believen met kruiden - olie - zout gebruikt worden en werd ook netjes aangevuld. Niets dan lof! De bediening is uitermate prettig. Verbeterpunt is het wijnarrangement, prima wijnen, maar in dit type restaurants verwacht ik iets meer klasse. De vraag staat nog open hoe de wijnkennis is, mijn vrouw vroeg een zoete witte wijn als voorafje, maar kreeg een dessertwijn voorgeschoteld, dat kan echt niet hoor. De muziek mag verdwijnen of een klasse hoger en zachter. Al met al, wij komen zeker graag terug!

15. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor DeliCees

Daar gaan we dan: prettige ontvangst - werkelijk uitstekende bediening - sprankelende smaaksensaties - een wijnkaart waar je echt wel U tegen zegt - toplocatie - en last but not least, liefst vanavond weer terug!

Valt er nog iets te verbeteren? Met enige terughoudendheid, bij dit type restaurants zijn de porties qua grootte niet uitbundig, maar voor de smaakbeleving zou er wel ietsje bij mogen hoor. Verder niets dan lof!

16. Peter's profielfoto
    Peter vindt de recensie door Peter voor Happy Italy leuk

Gemengde gevoelens bij Happy Italy. De prijzen van de pizza's vallen mee en ze zijn onwaarschijnlijk groot. Dat lijkt positief. Echter, de tomatensaus ontbreekt vrijwel, er is nauwelijks iets te ontdekken. De rest van de ingrediënten is qua smaak nou niet echt bijzonder. Daar komt bij dat deze ingrediënten soms in belachelijke hoeveelheden op de pizza liggen, zoals de rucola. De bediening is prettig en de locatie is ook leuk, het is gezellig binnen. Toch verlangt mijn maag niet terug naar Happy Italy.

17. Peter's profielfoto
    Peter heeft gereageerd op een recensie van Happy Italy

Hoi Rob en Els,
    Het zou natuurlijk mooi zijn als recensies helpen e.e.a. te verbeteren. Het lijkt me echter ook afhankelijk van de keuze die je maakt, wat wil Happy Italy? Even gechargeerd: een vreetschuur of toch wat meer verfijning?
    Ik vond het jammer deze recensie te moeten schrijven want het is een prima zaak met potentie. De pizza was wat ingrediënten betreft erg uit balans, met weinig aanpassingen kan dat beter. Bodempje nog iets dunner - hou je meer deeg over - en het beleg meer in balans. Met een klein beetje moeite zou je zo in de buurt van de 7 of 8 terecht kunnen komen wat pizza betreft.

18. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

19. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Talamini-Gelato

Peter

Talamini is een italiaanse ijssalon aan de Wijnstraat in Dordrecht.

De kwaliteit van het ijs staat buiten kijf, daar wil ik het niet over hebben. Ik wil het hebben over wat me de laatste tijd stoort.

Er zijn een aantal typisch Nederlandse dingen waar ik me aan erger en daarom voorlopig naar een andere ijssalon ga.

Het eerste wat opvalt is dat de bolletjes vrekkig klein zijn, een euvel wat ook speelde bij Talamini Papendrecht - Talamini is daar al weer weg.

Eveneens geldt dat voor de slagroom - zo zuinig! En de prijs per bolletje stijgt natuurlijk alleen maar!

Het tweede deed mij deze recensie schrijven. Talamini heeft een tuin achter de zaak waar je ijs en koffie kan nuttigen. In het achterste gedeelte staan tafeltjes en stoeltjes, het voorste gedeelte deels tafeltjes en stoeltjes maar ook banken. Voorheen kon je met je ijsje de tuin in en gaan zitten waar je wilde. Dat is anders geworden.

Als je van de kaart bestelt mag je achterin gaan zitten, als je een ijsje uit de winkel hebt mag je alleen voorin gaan zitten op de houten banken en een enkel tafeltje.

Tot nu toe echter heb ik het achterste gedeelte nog nooit vol gezien dus je vraag je af wat Talamini beweegt om deze segmentatie te voeren. Het is nodeloze perfectionistische over-controle.

Nu het ergste.

Een lange heer achter de toonbank schroomt niet om je luid en duidelijk na te roepen als je besluit om naar de tuin te lopen. Dat is niet representatief, en zeker niet klantvriendelijk. De laatste keer liep ik met vrouw en een vriendin naar de tuin en ja hoor, zelfs meerdere keren: "Dames, dames, graag voorin plaatsnemen, graag voorin plaatsnemen!"

Alsof je achterlijk bent, want de "regeling" staat ook nog eens op de muur geschilderd boven de banken. Dus als je de tuin in loopt kun je het niet missen. Ik zie overigens telkens dat er soms toch mensen achterin gaan zitten, de laatste keer werden die zelfs terecht gewezen, alsof ze een misdaad hadden begaan!

Omdat we met een paar mensen waren ben ik op een gegeven moment naar binnen te gaan om dit heerschap te vertellen dat als ie nog één keer mijn vrouw naroept ik hem met zijn kop
    in een bak panna cotta ijs duw!! Gelukkig voor hem stonden er klanten en zag ik van mijn voornemen af!

Wat deze meneer ook niet weet is het verschil tussen "je" en "u", onbeschoft gewoon.

Voor mij even geen Talamini meer!

5,7
  20. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Il Mercato

Peter

Dinsdag 9 juli, mooi weer en een goede gelegenheid om neer te strijken bij Il Mercato, dat we beiden nog niet goed kennen. We hebben er al twee keer gegeten maar daar is niet iets van blijven hangen. We zijn wel benieuwd omdat we regelmatig bij Grand Café Willaerts komen en zoals iedereen op internet kan zien is de eigenaar van beide dezelfde. Je zou dus denken dat…

De broodjes met smeersels kunnen ons niet echt blij maken. De smeersels blijkt een likje kruidenboter te zijn dat wijst op typisch Nederlandse vrekkigheid. Een vrekkigheid die we wel vaker tegenkomen in dit land bij horeca gelegenheden.

We besluiten om een Lasagna en een pizza te bestellen. We hebben afgelopen week een indrukwekkende lasagna voorbij zien komen bij Willaerts en zijn benieuwd wat we bij Il Mercato geserveerd krijgen. Ik hou het maar kort, dat viel tegen. De afmetingen overtroffen amper die van een sneetje casino brood. De smaak was eerder richting supermarkt Lasagna dan die van een echte Italiaan. Teleurstellend dus.

De pizza Il Mercato bleek ondanks de verwachtingen een ramp. Het ding was goed belegd, maar de bodem te hard en de kaas was minimaal aangebracht. Ik heb iets gedaan wat al lang geleden was, namelijk het ding terug gestuurd naar de keuken. Ik meldde dat ik de indruk had dat de kok zelf de kaas moet betalen op de pizza?

Onze gastheer bood ons twee drankjes aan, dat was attent van hem. De kok kwam even later een pizza brengen die stukken beter voor de dag kwam. De bodem was prima en de kaas nu wel te traceren. De kok verzekerde echter dat de pizza zo hoorde en als ie niet beviel dat we dan maar voortaan een andere moeten kiezen. Dat was eigenaardig want onze gastheer vertelde later dat hij de kok had verzocht om wat gorgonzola op de pizzabodem te doen. Toch, ondanks de goedmaker was de pizza niet echt lekker. Overigens is de sfeer anders als je dingen terug moet sturen.

Voorlopig gaan we bij Il Mercato hooguit iets drinken. Het terras ligt heerlijk in de zon. Helaas is het uitzicht niet leuk maar dat komt meer omdat de gemeente Papendrecht niet in staat is om het marktplein (met potentie) een gezellig aanzien te geven.

21. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Restaurant Taste of India

Zaterdagavond 29 december 2012, je vraagt je af waarom dit restaurant niet vol zit...... Zwijndrecht en omgeving heeft zich culinair gediskwalificeerd! Oftewel, hier kun je heerlijk de India keuken proeven. Prettige bediening en het eten smaakt héérlijk. Het Naan brood doet me nu nog het water in de mond lopen! Dit restaurant verdient méér bezoekers!

22. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Kom Aan Tafel!

Gezellig restaurant met prettige bediening die echter soms een gehaaste indruk maakt. Prima saté. De surf en turf (entrecôte met gamba's) vond ik persoonlijk geen topper. De gamba's waren prima maar de entrecôte was geen entrecôte. E.e.a. werd geserveerd met een koude salade, maar warme groeten zou meer op zijn plaats zijn, mede gezien de prijzen. Voor dit gerecht weet ik in de omtrek wel betere gelegenheden. Al met al is Kom aan tafel ok, maar niet meer dan dat!

23. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Dordts Genoegen

Ik heb hier met collegae veel gegeten de afgelopen dagen. Het eten is gewoon lekker, de desserts ook!

Wat minder goed is dat is de wisselende bediening. Bij lage drukte moesten we doorgaans erg lang wachten op ons eten. Bij hogere drukte brak het zweet ons uit (er was tijdsdruk en afspraken) maar was het eten weer wél op tijd.
    Er is een forse gap tussen de bediening en de keuken, aandacht voor de gasten kan veel beter en het personeel wekt de indruk niet veel horeca ervaring te hebben.

24. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Oude Maas
    Pannenkoekenhuis Barendrecht

We waren in de buurt en hadden trek, en mijn vrouw was hier nog nooit geweest (terecht bleek achteraf), dus we dachten, kom, dan gaan we hier eens eten.

De gastvrijheid straalt je tegemoet als je dit restaurant binnenloopt. Een groot STOP bord maakt duidelijk dat je niet welkom bent. Je moet wachten in een wachtruimte als je niet gereserveerd hebt. Na een half uur wachten (vreemd want er waren tafels leeg) werden we gehaald. De eerste indruk is dat hier geen horeca mensen aan het werk zijn. De menu kaart is weinig inspirerend, eerder tref je daar uiterst vreemde zaken aan zoals een pannenkoek met saté erop. Mijn vrouw bestelde die en ik nam de saté met stokbrood, gewoon omdat er verder niet echt iets te kiezen valt buiten pannenkoeken. Ze hebben zelfs geen friet. En aan de saté kun je vaak goed afleiden hoe het met de keuken is. Niet best, de gemiddelde saté in de snackbar is beter, de saus was nietszeggend en eigenlijk gewoon goor. Ik had medelijden met de vreemde combinatie van mijn vrouw, pannenkoek met dezelfde gore saté, jakkes!

Naast ons was iemand onwel geworden, er was snel hulp ter plaatse. Maar het duurde vervolgend drie kwartier vòòr één van de medewerkers eens op het idee kwam om die tafel af te ruimen.

Onze algemene indruk is dus erg slecht, hier zijn mensen aan het werk die van horeca totaal geen kaas hebben gegeten, en van gastvrijheid al helemaal niet. Het is een typische vreetschuur voor mensen die geen flauw benul hebben dat je beter ergens anders kunt gaan eten.

1,1
  25. Peter's profielfoto
    Peter heeft Nefertiti toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Egyptisch
    Zonnebloemstraat 1 Papendrecht
  26. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Nefertiti

Nefertiti is met stip de beste shoarma / kebab en steakhouse in de regio! Het vlees is smakelijk, sappig en mals. De menukaart is overdadig! Jammer dat je er niet kunt eten, Nefertiti is alleen afhaal! Kortom, een aanrader!

27. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Fabbrica

Peter

Onze eerste keer hier in Fabbrica. Een aantrekkelijk interieur om te beginnen. Prima live muziek! De bediening is fantastisch, behulpzaam en compleet zichzelf. We konden kiezen uit twee wijnen die we even mochten proeven en kiezen, als je die dan ook nog in de juiste glazen schenkt ben je al een uitzondering in Nederland! We namen vanwege het late uur een voorgerechtje en een toetje, beide heerlijk! Het was niet druk en de eigenaresse kwam een praatje maken. We kregen nog een cocktailtje van het huis en een polaroid foto. Ik wil hier gewoon snel en erg graag weer naar toe!

28. Peter's profielfoto
    Peter heeft Fabbrica toegevoegd als favoriet restaurant

Fabbrica eetgelegenheid gesloten

€ -
    • Afhaal en bezorg
    • Internationaal
    • Italiaans
    Vijf Werelddelen 107 Rotterdam
  29. Peter's profielfoto
    Peter heeft Cuore d'Italia toegevoegd als favoriet restaurant

Cuore d'Italia eetgelegenheid gesloten

€€ -