• Lid sinds 5 juni 2017

Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor China City

Eten bezorgd door een jongeman met zwarte capuchon op en een zwarte mondkapje.

Veel geld uitgegeven voor eten. Eten rond een half uur bezorgd.

Miehoen waar ruim 2 a 3 euro meer voor wordt betaald was smaakloos. De Bami was goed van smaak. Sate was lekker.
    Babi pangang pittig.
    Tjap tjoy was goed. Geen onzindingen erbij.
    Foe Yong hai was goed.
    Nasi smaakloos.
    Mini loempia's voegt niks toe. Krokant klein dingetje met weinig smaak.

Erg prijzig voor allemaal smaakloze gerechten.

2. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Wok & Snacks

Een bedrijfje met pluspunten en minpunten

Hun specialiteit is tjauw siew
    Vlees is niet lekker en broodje is een 10 cent goedkoop zacht wit pumtbroodje waar je 3 a 4 euro voor betaalt.

Bami kwaliteit verschilt. Laatste keer smaakloos terwijl het daarvoor heerlijk was.

Je kan niet aan can constant kwaliteit.

Broodje hamburger 3 euro en is een flinke gevulde burger.

Satevlees lekker. Saus pittig.
    Babi pangang. Pittig. Dit haal ik niet meer. Je kan smaakvol eten bereiden zonder het pittig te maken.
    Gebakken banaan as daarentegen heerlijk. 4 voor 3 euro.

Foe yong Hai zeer goed. Die grote stukken kip mogen zij weglaten.

Gigantisch minpunt in deze zaak is dat je 1 gerecht met bijgerecht kan kiezen. Bijv Bami met sate of Bami met babi pangang. Je mag niet meer bij gerechten kiezen.
    Wil je wat extra's? Dan MOET je nasi of Bami bijkopen.
    Op deze manier halen ze minder geld binnen want velen met mij laten de extra's.

Ze hebben een aantal zelf samengestelde menu's
    Hier kan je niks bij kiezen dan Bami of nasi enz.
    Altijd standaard babi pangang wat dus pittig is.

Bedrijf is rigide om klant keuzes te laten maken en je niet kan keizen wat je wilt. Een bakje hoe Yong Hai of babi pangang kan je niet los bijbestellen.

Men vroeg wil je kroepoek en rekent meteen 2 a 3 euro bij.
    Ze proberen gelijk meer dingen aan te smeren zonder duidelijk te maken of je deze moet kopen of je het krijgt.

Mijn oorspronkelijke Chinese afhaal geeft kroepoek bij vaste klanten en bij groter bestellingen.

Een tip is als je wat meer wilt verkopen vraag de klant
    Wilt u misschien kroepoek bij voor 2 a 3 euro? Of garnalen voor 5 euro? Dan ben je meteen duidelijk.
    Ze bijgerechten ook los op de kaart zodat klanten keus hebben ipv dan meteen een combonatiemenu met nasi of Bami erbij te moeten kopen.

Sommige prijzen zijn ook behoorlijk hoog.
    Probeer kwaliteit constant te houden en smaak niet te maskeren met peper. De babi pangang heeft grotendeels de prullenbak gezien.

3. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Sushi-Sushi

Hier bereiden ze alles vers zonder sausjes wat de meeste all you can eat restaurants Wel toevoegen.
    Gewoon puur natuur in dit zaakje.
    Het perfecte zaakje om echte sushi te halen. Geen onzin in het eten.
    Goed vers en heerlijk eten.
    Wel wat aan de prijzige kant.

Afhalen en bezorgen is geen probleem.

4. Epicurist's profielfoto
  5. Epicurist's profielfoto
  6. Epicurist's profielfoto
  7. Epicurist's profielfoto
  8. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een foto toegevoegd van Shoarma Time
  9. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor De Munt

Weer eens heerlijk gegeten en rustig kunnen zitten. Ergens rustig kunnen zitten kan niet zo heel snel zonder lawaai te ervaren, maar bij De Munt hangt er een prettige sfeer en hebben heerlijk kunnen zitten, drankje en hapje erbij gekozen.

De koffies smaakt voortreffelijk en slagroom wordt ruim geserveerd. Bediening is vriendelijk en wat leuk is, dat is het gastenboek. Heel leuk om de ervaringen van andere bezoekers te lezen. Je kan lekker binnen en buiten zitten eten.

Prijs voor water vind ik nog steeds prijzig €2,25 (dit mag wel omlaag) en prijs voor koffie en de hapjes is goed te noemen. Je kan echt goed eten voor een klein bedrag.

2 vorige recensies
    Epicurist heeft een foto toegevoegd van Mix Snack
  18. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een foto toegevoegd van Mix Snack
  19. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor BackWERK

Via de app too good to go kon ik voor 4 euro een magic box ophalen. Dit heb ik al 3 keer gedaan.

De eerste keer kreeg ik 3 broodjes mee, waaronder een broodje gezond.

Broodje gezond: kaas, witte saus, augurk, sla.
    De andere 2 weet ik niet meer, zo slecht was het. De randjes van de kaas was hard en donkergeel geworden. Oud. De saus was echt smerig.
    Het geld heb ik van de appmaker terug gekregen. Zoiets konden zij gewoon niet verkopen.

De andere keer kreeg ik een vage broodje brie mee. Dochtertje vond het lekker. Gelukkig, want ik hoefde het niet. De andere broodjes was ook geen succes.

Een paar dagen geleden de laatste poging genomen.
    Ophalen tussen 17.20-17.30 En zaak was gesloten om 17.00.
    Weer geld terug gekregen.
    Gaat lekker met jullie, backwerk.

20. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Daantje food & drinks

Altijd liep ik Daantje voorbij. Het had net niet dat waardoor ik binnen zou wandelen en toen deed zich iets voor.

Elke week hebben zij een ander menu en daar een aantal keren wel wat van mogen proeven. Zelf ben ik een vleeseter maar ik kan aardig zonder. Het eten is niet wat ik gewend ben en soms valt het dan ook flink tegen en met name de salades. Er zit geen uitdaging in.
    De zoetigheden zijn meestal wel lekker.

Ik ga de boel niet afkraken want het is echt wel een fijne zaak om naar binnen te gaan. Er hangt een goede sfeer en personeel is vriendelijk. Je moet alleen van het eten houden natuurlijk (logisch). Voor mij is het net niet maar de kleine kan er vaak wel van genieten.
    Volgende keer wil ik toch een burger proberen of een kapsalon, vegan. Wie weet!
    Er staan wel een aantal smakelijke dingen op de lijst namelijk.

21. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Eerder schreef ik een eerlijke recensie over De Griekse Keuken, voorheen Milan. Ik was bijna altijd tevreden. Uiteraard kan er altijd iets mis gaan. In het algemeen was ik een tevreden klant en ik bestelde graag bij DGK (De Griekse Keuken). Zij kregen wel ontzettend veel klachten, las ik op Facebook en bezorgwebsites.

Via hun eigen website kan je met korting bestellen.

Ik heb flink wat maanden niet meer bij hen besteld omdat zij vanaf 17.00 pas bezorgen. Gezien mijn ervaring ben ik er niet van om na dat tijdstip te bestellen wegens lange duur van bezorging en vooral bij DGK kan het misgaan en ook qua kwaliteit eten.
    Zo heb ik na maanden eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en toch besteld na 17.00. Zij brachten namelijk weer de calzone kapsalon terug! Dat was 1 van de lekkerste pizza's wat ik bij hen eerder ooit had gegeten. Wegens omstandigheden moesten ze het van het menu schrappen, maar het was nu toch eindelijk terug, de kapzone!
    |Als eerste natuurlijk besteld en ik kreeg het verbrand binnen. Het was niet wat ik van hen gewend was en een verbrande pizza is écht niet lekker!

Als vaste klant heb ik sindsdien niet meer besteld, want hoe fijn het contact met de eigenaren was, bij 2 eerdere andere klachten hadden zij niks gedaan.
    Het was namelijk voorgekomen dat zij pittige spareribs hadden geleverd ipv zoete. En pittig eten aan een kleine kind is not done! Ik vond het zelfs pittig, dus ruim 11 euro weggegooid. Geen enkele respons van hen gehad.

Je moet elkaar een dienst bewijzen. Ik betaal voor het eten en ben vriendelijk, dan verwacht ik goed eten en ook vriendelijkheid terug. Als iets niet goed is, staat in de wet dat het juiste geleverd dient te worden.

Eén vorige recensie
  22. Epicurist's profielfoto
    Epicurist heeft een recensie geschreven voor Chicken Avrasya

Had toch echt een ander gedachte van karbonade.
    Dochtertje at mee en vond het erg pittig. Erg onhandig dat zij dit niet vermelden over de pittigheid. De hotwings, wat voor mij was, was ook niet eens heet.

De kipburger was erg raar. Aparte broodje, beetje verbrand ook met knoflooksaus en veel te veel knoflooksaus. Smaakte prima, maar geef even aan dat het knoflooksaus is of geef een optie om zelf de sauzen te kiezen. Dit voelde als een deceptie.

Kapsalon had ook veel te veel knoflooksaus en smaakte wel prima.

De pita met vlees was goed. Weinig mis te gaan zou je denken.

Bezorgen duurde ook veel te lang. 40 Minuten online werd meer dan 1 uur wachten.
    Ik had al heel lang niet bij ze besteld wegens het nonchalante karakter, wat niet altijd verkeerd is, maar wel in dit geval als je met tijden werkt en met voedsel.

Vriendelijke bezorger, maar helaas is dit niet voldoende.

Eten drinken krijgt in principe een 0.
    Service qua vriendelijkheid bezorger een 8, maar wegens de duur van bezorging een 1, gemiddeld een 4,5 cijfer.
    Prijs kwaliteit, wegens de klachten een 2.

23. Epicurist's profielfoto
  24. Epicurist's profielfoto