China City laten bezorgen?

di vanaf 17:00

1209442788 94
1331973414 88
1519853707 77
1536191123 76

1. Het is al jaren ons favorite restaurant, eten is heerlijk, veel keus en diversiteit, het is gezellig en ongedwongen en heel goed van prijs.
    Het liefste gaan we op een doordeweekse dag, want dan is het niet zo heel druk ;)

2. Vanavond met familie heerlijk gegeten bij China City in Dordt. Prima sfeer, voldoende uitgebreide en heerlijke buffetten, verzorgd restaurant. Puntje ter verbetering: Als er rijen ontstaan bij wok/teppan yaki zou een extra kok welkom zijn. Groot pluspunt: Standaard 3 uur all inclusive eten voor prima prijs. Je kunt dus heerlijk op je gemak eten. Al met al een prima restaurant om terug te komen!

3. Edo de jong

Vandaag bestelde ik een chinese maaltijd via de telefoon na besteld te hebben en bijna een uur hebben moeten wachten kwam de thuisbezorgd koerier aan. Ik ging er vanuit dat ik kon pinnen bij de koerier aangezien tegenwoordig iedere koerier meestal een pinautomaatje bij zich draagt.
    Op de site stond niks aangegeven dus we konden het niet weten.
    De bezorger belde met zn baas die vervolgens erg boos reageerde toen ik hem vertelde dat ik een spierverlamming heb en dus niet zomaar even naar de pinautomaat kon lopen

Echter word je niet blij van een intimiderende restaurantbaas en wilde ik een klacht indienen
    Daar had meneer geen tijd voor en ik moest maar even langs te zaak komen om de boel maar even op te komen lossen

Ik raad iedereen ten sterkste af een bestelling te doen bij dit onprofessionele bedrijf
    Je wordt bedreigd
    Geïntimideerd
    Respectloos behandeld

4. v.d.Bosch, P.

We hadden o.a. besproken bij China City i.v.m. de prijs en we wilde graag wokken. Het is er prima ingericht en de gerechten waar je uit kon kiezen waren prima verzorgd en de bediening was super. V.w.b. de drankjes 5 glazen wijn of bier kan je niet op en maar te zwijgen van de onbeperkt fris drankjes zelfs verse sinaasappelsap. Ook als 65+ werd er € 1 in mindering gebracht wat ook een leuke geste is. Voor ons was 3 uur te lang en 1 1/2 uur hadden we het wel gezien. China City ga zo door. en succes.

5. jammer dat ik voor een kind van 5 de volledige prijs moet betalen

6. Gerard

Afgelopen vrijdag hier met 7 personen gegeten
    Prima eten, lekker ter plekke gebakken vlees.
    Sate erg lekker.
    Enige kleine minpuntje, is dat de patat is vervangen voor aardappelschijfjes?
    Maar dat is een persoonlijke smaak, vooral voor de kleintjes onder ons

7. Johan

8. Eten was heerlijk. Als ik ergens kritiek op moest geven was het de sushi. Die was in verhouding net iets minder.
    Bediening was heel gastvrij.
    Mijn vrouw vond de saté niet lekker. Maar ze vindt saté sowieso niet lekker, dus ik weet niet eens waarom ze het pakte. Daarnaast zeurt ze tegenwoordig overal over.

We zullen hier zeker vaker komen!

9. Kort na de overgang naar een nieuwe eigenaar hadden we een slechte ervaring. We zijn gisteren weer geweest en moeten zeggen dat het er prima was.
    Personeel vriendelijk en uitnodigend, eten ruim gesorteerd en keurig gepresenteerd.
    Zowel het wokken als het tipan grillen was goed bereid. Voor ons reden om weer regelmatig terug te komen en China City bij anderen aan te bevelen.

10. Al maanden komen we hier elke maand eten. Elke keer genieten we weer van het heerlijke variërende buffet! We zijn dol op de sushi, die je vaak niet bij een chinees wok restaurant hebt. Sinds kort hebben ze het buffet uitgebreid, heerlijke brownies en andere lekkernij als toetje, vooral de chocoladefondue is om je vingers bij af te likken.

Volgende maand schuiven we weer aan.

11. Na eerdere zeer positieve ervaringen nu diep teleurgesteld. Soep stond in bakken moest men nu zelf pakken, waren 3 soorten maar tomatensoep was lauw warm. Doordat er 3 bakken met soep stonden, waren er uiteraard 3 gerechten van buffet weg. Warm buffet kunnen ze nu beter lauw buffet noemen is namelijk niet warm genoeg zoals het hoort.
    Kroepoek komt uit zakjes van de discounter en niet de mooie stukken. Zelf laat ik alles grillen en met name vis, maar zalm was goed gegrild niet door en door warm. Is inclusief 5 wijn of bier, maar dat krijg je alleen als men binnenkomt, de rest komt niet als men er niet om vraagt en dan nog niet dus 2de keer vragen, slechte bediening dus. Haring was nog bevroren, dat kan dus echt niet.
    Wist niet dat er een andere eigenaar was, maar vertelde gisteren gelijk dit is niet de oude eigenaar dat kan niet en nu lees ik dus inderdaad een nieuwe eigenaar. Nee, hier kom ik niet meer, wat erg jammer is nadat het bij de vorige eigenaar zo ontzettend goed was.

12. Jammer. Er is een nieuwe eigenaar en het is allemaal net even wat minder. Dessert is minder keuze, soepen in bakken en simpel, geen pittige soep meer. Sushi flauwe en minder smaakvol. Bediening is minder attent.
    Het was hier altijd goed en gezellig, maar helaas niet meer.

13. Ik begrijp niet waarom dit restaurant zo hoog scoort. Alle slechte reviews hier zijn waarheid. Eten is niet verkeerd, maar weinig tot geen smaak. Wat vervelender is, is dat constant borden, glazen en eten op is en slecht wordt bijgevuld. Ik had wok en gril geprobeerd in kleine hoeveelheden om te proberen, maar daarna wist ik eigenlijk niet meer wat ik nog zou willen, vanwege gebrek aan smaak. Dus ben ik maar gestopt met eten.

Enige wat ik lekker vond was de sushi, maar helaas hadden de wasabi en soya saus geen smaak.

Dit was voor mij de laatste keer hier.

14. Gerda Sanstra

Vanavond gezellig gewokt, super heerlijk, nette snelle bediening, vriendelijk, kortom voor herhaling vatbaar.
    Wist niet wat ik moest verwachten had nog nooit gewokt, maar kan het ieder aanbevelen.

15. Hillary Amoah

Ik ben hier wezen eten met drie vriendinnen voor een verjaardagsviering. Het was veel kleiner dan ik had verwacht, maar toch niet krap. Het eten was lekker en ze hebben de beste sushi die ik ooit heb geproefd bij een all you can eat wok and grill. Meestal krijg je namelijk goedkope en smerige troep.

De service was ook eens goed. Borden werden snel afgeruimd en kreeg ook nog een speciaal dessert vanwege mijn verjaardag. We hebben lekker kunnen genieten van de gratis wijn en frisdranken. Kortom: goed en veel eten voor een relatief lage prijs.

16. Heel goed bevallen! Erg vriendelijk personeel, gebruikte borden werden heel snel weggehaald. Geen super sfeervolle zaal, maar zeker gezellig genoeg. Buffet erg netjes en best uitgebreid. Soepje vooraf aan tafel geserveerd, drankjes ook en echt alles bij de prijs inbegrepen.

17. fam.geerlof

Gisteren 27-02-2016 met fam. ons 55jarig huwelijk gevierd. Met ons allen hebben we genoten van de fijne sfeer, hartelijke bediening en het heerlijke eten. Voor elk wat wils. Het is voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel en tot kijk!

18. Wat een smaakloze bende. Wij hebben al veel Japans en Chinees gegeten, maar zowel de wok als de grill is ver onder de maat. Sliptong nog bevroren en slecht gekruid. Lege bakken worden slecht aangevuld. Sushi vol met mayonaise.
    Wij gaan hier nooit meer heen.

19. Zeer schappelijke prijs voor een zeer uitgebreid buffet. Alles inclusief frisdranken en zelfs bier en wijn. Een echte aanrader!

20. We hebben hier vanavond met het hele gezin heerlijk gewokt voor een schappelijke prijs. Zeer vriendelijk en servicegericht personeel geeft je een ontspannen gevoel. Het eten is zoals je mag verwachten: prima. We komen zeker nog eens terug!

22. Hanna vann Werkhoven

Wij kwamen hier op advies van André van der Linden voor de eerste keer. Het was inderdaad heerlijk eten. Een hartelijke en vlotte bediening. Warm aanbevolen!!!

23. Vanavond weer eens met opa en oma en onze ouders gegeten bij China-City Wok. Ter gelegenheid van oma's verjaardag (en ook nog die van opa, die vorige week 87 jaar mocht worden!). Het was wederom erg gezellig. Enorm vriendelijke bediening, zoals we van hen gewend zijn. En zeer goed eten! Hartelijk dank voor deze avond. Heel graag weer tot een volgende keer!! Hartelijke groet, Fam. van der Linden (Dordrecht).

24. Goed eten voor een goede prijs. Lekker alles inclusief, dus ook drank.

25. Goudswaard uit Lisse

Al diverse jaren komen we hier met de familie uit Brabant, heerlijk sfeervol Chinees-Indisch eten, drinken en ijs; de meesten doen wokken, ik houd het uitsluitend bij de vele warme happen; prima bediening; gezellig. A.s zonsdag weer, kijken we dus al lang ervoor naar uit.

Dank Diana en dank leuk personeel (en Theo)!! Zelf komen we uit Lisse en ons andere adres voor 1e klas Chinees-Indisch eten is in Monnickendam

26. De smaak is niet slecht alleen de kwaliteit van het eten is echt een min. 2 keer geweest bij het afhalen en 2 keer moest ik goed opletten wat er binnenkomt. Zoveel zwarte kruimels bij het eten. Zijn die zwarte pepers? Nee. Als je goed naar kijkt, zijn die zwart afgevallen stukjes van de pan. Een keertje hoorde ik bij het wachten vele malen schrapen van de pan alsof de kok aan het schoonmaken was. Daarna was mijn bestelling klaar. Nou mij succes wensen, want inderdaad thuis aangekomen was het filteren geblazen om de zwarte stukjes die op pepers lijken te scheiden van het eten.

27. Omdat we hele goede recensies hadden gelezen ook naar china city geweest.. Niet gereserveerd dus werden neergezet aan een klein tafeltje vlakbij bij het wok gedeelte (terwijl er plekken genoeg waren). Er stond naast ons (op 30 centimeter van ons tafeltje) een lange rij te wachten voor het wokken. Gezellig he. Toen er ook nog iemand pal naast ons een heerlijke scheet liet hadden we het helemaal gehad! Gevraagd naar andere tafel, dat kon. We werden aan een lange tafel gezet met andere mensen met aan de ene kant huilende vervelende kinderen, dus je begrijpt van een leuke avond was geen sprake.
    Groet Theo

28. We gaan er vaak naar toe, en ook deze avond was het weer goed te eten!
    Gezellige en goed geholpen door serveerster Roxanne!

29. Voor de zoveelste keer weer eens lekker gegeten ! Ik vind het het beste Chinese restaurant van Dordt. Dit omdat je voor een vaste prijs de gehele avond kan genieten. Van een heerlijk vers soepje tot een bol ijs en vruchten met echte slagroom. Van mij zou het 3 sterren krijgen !!!

30. Jos uit Helmond

op 26-01-3013 na gereserveerd te hebben met 6 volwassenen en 1 klein kind van 2,5 jaar oud 3 kwartier eerder dan afgesproken gearriveerd. Ik had om een ronde tafel gevraagd en die stond voor ons ter beschikking.
    We werden zeer vriendelijk onthaalt en werden meteen in het eetfeest ingeweid.
    Alles zag er zeer verzorgd uit en het eten was keurig onder glas schuifdeuren in de bakken te bewonderen. De kok die ik bij de gril had was ook erg vriendelijk. Er was overvloed in heerlijke etenswaren en het voedsel werd perfect bereid. Ook het drinken- bier van de tap en o.a. witte chinese zoete wijn vloeiden rijkelijk. Al de frisdranken waren de bekende merken en gebotteld en zelf uit de koeling te halen. Voor onze kleine telg die ook goed gegeten en gedronken had hoefden we maar 2 euro te betalen .
    Bevinding overall : Restaurant keurig ook toiletten. Personeel heel attent en het eten en drinken zeker lovenswaardig ( goed roomijs en echtte slagroom).
    Van ons allen ook de kleinste van het stel krijgt dit restaurant een dikke 8,5. Een 10 is volmaakt en dat is een 3 sterren Michelin restaurant nog niet eens dus die dikke 8,5 is een beste score en zeker 1 ster waardig.
    En tot ziens. mvg Jos

31. In vergelijking met Wok of Fame heerst hier een rustige sfeer en kan je elkaar, ook bij een volr estaurant, nog behoorlijk verstaan.
    Alle gerechten zijn zeer vers en smaken prima. Enige minpuntje is dat de vleeskeuze voor de tipanyaki grill zeer beperkt is.
    Al met al een geweldige avond gehad

32. Heel gezellig, goed eten, je mag zelf drinken halen maar als je bestelt wordt het vlot gebracht. Vriendelijk personeel. Bij vertrek stond de eigenaar bij de deur en wenste iedereen nog een prettige avond. Alles bij elkaar een zeer prettige ervaring!

33. Piet Bakker

Prima service en heerlijk eten.
    Heel fijn met grote ronde tafels.

34. Gewoon een prima adres om te wokken/teppan yaki. De bediening is informeel. Drinken inclusief, indien gewenst. Voor alcoholvrij dan zelfbediening met zeer ruime keus. De zaak is wel in twee delen opgezet: voorin, aan de straatkant, ziet het er wat gezelliger uit dan achterin (bij de wok en bakplaat), waar een meer "ouderwets Chinese" (lees: rommelige) sfeer hangt.

35. Ik hou niet van wokken, dus eet ik a la carte. Voortreffelijk!

36. Hier kom ik al jaren. Als fan van Chinees eten, bezoek ik ook heel veel andere restaurants. Met maar 1 conclusie: dit is het beste Chinese restaurant van Nederland, met voorsprong!

37. Lekkel wokken in een net restaurant.

Redelijk veel keus, en ook betaalbaar.

38. Peter 915 punten

Met dertien man eten, de jonge ober snapte er niets van en was verre van vriendelijk. Gelukkig was ie snel vertrokken. Ook degenen die wokken lopen niet over van vriendelijkheid. Het eten is prima, het restaurant veel te warm, ik schrijf april 2011, maar goed, april was ook geweldig. Drank is inbegrepen, maar je moet er flink achteraan. De sfeer is zoals bij de meeste Chinezen, kaal en ongezellig. Het is dat je lekker en veel kunt eten, de teppan yaki zou ik aanbevelen, maar voor de gezelligheid moet je hier niet wezen.

39. Echt de beste Chinees in heel Nederland! Te gek! Bediening heel erg aardig en het eten is heel erg lekker! Ik blijf hier terugkomen!

40. Ik ben hier al heel vaak wezen wokken en het blijft mijn lievelings restaurant! Echt heerlijk eten (allemaal vers, zelfs het fruit) en aardige bediening. Ik zal hier altijd terug blijven komen, super!

41. C.Kooij

42. Ton 7 punten

Deze Chinees is vlak bij mij en ik vind deze de beste van Dordrecht.

Wat mij erg aanspreekt is de sfeer, gewoon gezellig.

Wokken is echt uitstekend en de bediening is ook goed.

Echt een aanrader.

43. Simone van der Klooster

Oh, wat ben ik blij.

De dame aan de telefoon zegt dat ze in principe niet bezorgen, alleen maar voor grote groepen. 10 personen valt hier blijkbaar onder en betalen op rekening is eveneens mogelijk. Super, hier ga ik meer zaken mee doen.

44. Zowel restaurant als afhaal erg goed. Het wokrestaurant is gezellig.

45. Zeer goed eten in een fijne ambiance.
    Absolute top!

46. angelique en samantha

heeerlijk!!!!!!!!!!

47. Prima Chinees Wok/Buffet restaurant Bijzonder aan te bevelen lopend buffet. Groot assortimet en lage prijzen

48. Heerlijk eten! Beste wokrestaurant tot nu toe, en ik ben al vaak zat in andere wokrestaurant wezen wokken!
    Top!

49. goed en goedkoop

50. Gezellig groot restaurant met ruime wok/buffet assortiment. Heerlijk gegeten!!
    PERFECT

51. Heerlijk, is een wok restaurant en is goedkoop, alles vers echt goed