De Kleine Griek in Dordrecht

63 positieve stemmen1 negatieve stem

1200855512 70
1208419074 70
1420198821 97

1. Fantastisch lekkere pita gyros en pita souzouki, je krijgt altijd meer dan genoeg en altijd waar voor je geld. Hele lieve mensen die je altijd snel en vriendelijk helpen, ik ben en blijf vaste klant hier! Heeeel erg tevreden :)

2. By farrrrrr de beste Griek van Dordt en omstreken, nog geen enkele betere gevonden dan deze. Laat concurrentie VER achter zich. Ik ben al jaren vaste klant en zodra je deze gyros geproefd heb ben je verpest en wil je geen andere meer. Als ze zouden bezorgen zou het helemaal perfect zijn, maar hier rij ik wel speciaal voor heen en weer😊

3. Heerlijk eten, goede service, gezellige eigenaren die verstand van zaken hébben.

4. Patricia Angels

5. Speciaal uit rotterdam gekomen voor de beste pita giros van nederland. Op de pita zit heel veel vlees vers met het mes afgesneden van het spit. Dit is de rit meer dan waard.

6. Super goed en lekker eten! Vers vlees, heerlijke salade en feta en de tzatziki is heerlijk!
    Leuke mensen, en ze weten precies wie je bent.
    Als je in Dordrecht bent is het zeker de moeite om hiernaar toe te gaan. Voor ons vaste prik geworden als we uit de stad komen.

7. cheyonnee

8. Alleen al voor de lieve eigenaren zou je eens een bezoek moeten brengen aan de Kleine Griek. Gelukkig helpt het ook mee dat de Pita Giros heerlijk en vers is (zegt ook een niet zo vleesliefhebber). Ook de Vega is een aanrader, vol groenten en sla.
    Ons zoontje van 4 geniet elke keer weer. Als hij de "Broodje Pita meneer" tegenkomt, wordt er meteen weer een bezoekje ingepland.

9. Ik ben net weer broodjes gyros wezen halen op de brug echt zoooo super lekker ik zal zeggen ik kom er niet elke dag maar wel regelmatig echt heerlijk 👍👍👍👍en dan zulke lieve vriendelijke mensen ik zeg dank je wel dat jullie weer super lekker hebben gekookt voor ons het was heerlijk dikke 10! Tot gauw maar weer 😉😉

10. Gisteren hadden mijn vrouw en ik de mazzel te kunnen kiezen wat we gingen eten. Beide dochters uit eten met hun vriendjes. Dus allebei zin in Gyros van de Kleine Griek. Hup in de auto van Zuidhoven naar het centrum en 2 grote pita Gyros gescoord met extra tzatziki.
    De altijd vriendelijke mensen vonden het erg leuk dat we speciaal voor hun product een ritje maakten.
    Het was heerlijk tot de volgende keer.

11. De zaak van De Kleine Griek is zeer klein. Het nodigt in eerste instantie niet uit om er eten te halen. Het is een kleine zaak op een brugje. Tegenover de zaak, op de brug, zit een net zo kleine zaak waar men vis verkoopt.
    De Kleine Griek wordt gerund door een moeder en zoon. Zij zijn een leuk en gezellig stelletje en werken heel hard.
    Ze hebben geen specifieke sluitingstijd. Wanneer het eten op is, dan sluiten ze.

In de loop der jaren hebben ze een aardige klantenbestand opgebouwd.

De prijzen zijn best fors, maar het eten is altijd van dezelfde goede kwaliteit. Al vind ik het zelf wel erg veel zout bevatten, maar dan ook heel veel. (ik weet dat in zulke warme landen de zout belangrijk is om vocht vast te houden)
    Vlees is ontzettend lekker, zowel de gyros als de souzouki.
    Het is wel zeker een aanrader (maar niet als je natriumarm moet eten).

12. Wij rijden vanuit rotterdam naar de kleine Griek speciaal voor zijn heerlijke pita giro’s en salade. Tot nu toe nog nergens zo lekker gegeten. Alles vers en het word altijd voor ons extra ingepakt voor terugreis rotterdam.
    Pefecte service.

13. Overheerlijk gegeten! Zelf een kritische gast was zeer tevreden. Zeer vriendelijke en zorgzame mensen. Wij komen zeker terug!

14. Vertaal van English naar Nederlands

Amazing food, amazing place and amazing people! Thank you very much, the best gyros in Holland!

15. Super lekkere pita gyros met tzatziki en hele lieve mensen. Nooit ergens zulke lekkere gyros gegeten :)

16. Super lekker en vers. Wordt gemaakt waar je bij staat door een vriendelijke man en zijn moeder. We komen er regelmatig, dat zegt genoeg. Even een makkelijke lekkere hap.

17. Wil ik voor het eerst van m'n leven gaan bestellen omdat hij goed aangeschreven staat. Kom ik aan op m'n fiets neemt hij geen bestelling aan voor giro's omdat het te druk is. Vraag dan ieder geval naar ander tijdstip of geef een kortingscoupon mee voor later tijdstip ofzo, nu is het alleen maar teleurstelling😩😩😩

18. H.E. Smetsers-Rijkhoek

Veruit de beste en lekkerste (zelfgemaakte) gyros van Dordrecht en verre omstreken. Voeg daarbij uiterst vriendelijke en behulpzame mensen en het is duidelijk waarom we al een paar keer zijn teruggekomen en nog veel vaker zullen terugkomen.
    Echt een aanrader!!

19. Gerdien Slager

Altijd correct geholpen, goede service en heerlijk eten!

20. Anastasia

21. I have been coming to Dordrecht once or twice a year for the past three years and this place is my first stop as soon as I hit town. I am Greek and love a good souvlaki with gyros and I never expected that the best souvlaki I've ever had would be on a quaint little bridge in a small Dutch town.

The place is owned and run by a lovely Greek mother and son who use the freshest ingredients and most amazing mix of spices, resulting in an unassuming, simple and mouth watering meal.

Would definity recommend to anyone that's passing by the place to give it a try. Also very reasonably priced for the amount of food you're getting!!!

Good job and all the best. Hope to be eating at your place for many years to come!!!

22. Nergens is de overheerlijke zelfgemaakte Gyros zo lekker als van de Kleine Griek. De tzatziki, de zongedroogde tomaten, de olijven, alles is zalig en van top kwaliteit. Een echte aanrader voor iedereen die gek is op Grieks eten. Wij komen speciaal uit Rotterdam om te smullen hiervan en waar je je vingers bij aflikt!

23. Jannette van der wal

Het eten is er altijd heerlijk.

24. Stéphanie

Onwijs lekker eten hier!

25. jg de bruin

Geweldig! Eten is heerlijk, de service helemaal top. Kan niet beter!

26. Ik kom al jaren bij de Kleine Griek en de pita gyros is de allerlekkerste pita gyros die ik ooit op heb.
    De service is altijd geweldig en ik raad iedereen de Kleine Griek aan.

27. Zalig eten voor een goede prijs. Verrukkelijke broodjes gyros en groene pepers 😋😋👍🏻.

28. Ik kom nu al ongeveer 8 jaar bij de Kleine Griek en de pita gyros is nog steeds van uitmuntende kwaliteit. Meestal kom ik daar met 2 andere vrienden om een broodje te eten en we worden altijd hartelijk ontvangen en geholpen. Ik heb dan ook nooit een lekkerder broodje op dan die van de Kleine Griek op de brug!

29. Ik heb al 20 jaar een zeer goede ervaring bij De Kleine Griek! Werd sinds mijn 4e door mijn vader meegenomen naar De Kleine Griek en ik moet je zeggen dat ze nooit zijn veranderd van smaak, zo heerlijk broodje gyros van hun. Ze zijn zeer vriendelijk, je krijgt een uitstekende service. Ik woon nu al bijna 2 jaar in Sliedrecht, maar ga toch steeds terug naar Dordrecht voor een heerlijke broodje gyros.

Kortom zij zijn de beste de nr 1, een aanrader is het zeker! iedereen die een beetje smaak heeft moet hier eten, je zal er geen spijt van krijgen! Goed gevulde broodjes, je krijgt echt waar je voor geld. Dus mensen als je een zeer lekker broodje wilt eten moet je echt hier zijn!

30. Alles is werkelijk waar super wat deze mensen bereiden. De griekse specialiteiten zijn allemaal even lekker. Ook super vriendelijk en antonio had een gezellige kerstrui aan met de kerstmarkt. Wij komen al jaren bij de kleine griek. We hebben deze keer 4xsousouki gegeten. Het liefst had ik er ook nog 4 giros bijgenomen. Ga zo door!!

31. Heerlijke gyros en vriendelijke mensen, aanrader!!

32. Heerlijke malse gyros, ik heb nog nooit ergens zulke lekkere gyros en tzaziki gehad. Tevens zijn we heel erg vriendelijk geholpen.

33. Heerlijke gyros gegeten en super vriendelijk geholpen. Echt een aanrader. 👌🏾👌🏾👌🏾

34. Marieke

Heerlijke broodjes maken Antonio en zijn even zo lieve moeder! De ingrediënten zijn vers, de porties royaal en de smaak is heerlijk. Als wij even geen zin hebben om te koken maar toch een portie groenten binnen krijgen dan bestellen wij steevast een pita feta, verrukkelijk! Maar niet alleen de pita feta is lekker, de gyros is ook heerlijk, evenals de souvlaki. Tip: probeer de koolsalade ook eens, lekker verfrissend bij de volle, romige, tikkeltje pittige tzatziki!

35. Ik kom al jaren bij de kleine Griek. Als meisje van 15 werd ik verliefd op Grieks eten door de heerlijke broodjes die zij verkopen. Inmiddels ben ik 28 en kom ik er nog steeds. Ze hebben verschillende broodjes die altijd rijkelijk gevuld zijn. Aan ieder brood wordt aandacht besteed. En mocht je gek zijn op tzaziki die kun je er ook loskopen.

36. Chris

37. Overheerlijk gegeten en wat een hartelijke mensen!! Echt een aanrader. Ben je in Dordrecht ga dan langs bij de Kleine Griek en ervaar het zelf, je zal er geen spijt van krijgen!!

38. Top! Heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Het personeel is ook erg sympathiek.

39. Heerlijk eten. Wij komen hier al jaren. Mals vlees, de lekkerste tzatziki en lekkere pitabroodjes. Erg aardige mensen ook. Een aanrader voor iedereen.

40. H. Rijkhoek

Wederom de lekkerste gyros van Dordrecht en verre omstreken gehaald. Blijken ze ook nog hele lekkere, zelfgemaakte pitabroodjes te hebben! Hele vriendelijke mensen en super lekker eten.

Een aanrader voor iedereen.

41. Heerlijk eten, personeel heel vriendelijk, snel af te halen, goede kwaliteit/prijsverhouding, makkelijk bereikbaar. Tevens hebben ze in het centrum ook nog een restaurant (de grote griek) als u even rustig wil genieten van een heerlijke betaalbare maaltijd in echte griekse sferen.

42. Een fijn klein kioskje met lekkere Pita's Gyros. Goede tzatziki alleen wel wat aan de dure kant. Voor het geld krijg je wel een heerlijk broodje, maar dan moet ook het eten voorradig zijn. Enkele keren al voorgekomen dat ze mijn bestelling niet konden maken vanwege tekort aan producten. Verder een prima zaakje. Sfeer is minder i.v.m. klein kioskje.

43. Superlekkere broodjes. Alles is lekker!

44. Fantastische broodjes giros! Heerlijke koolsla! Bediening altijd vriendelijk.

45. Beste broodjes giros ooit! Zeer aardige bediening, en van de heerlijke koolsalade maken ze een creatief kunstwerkje wat ook nog lekker smaakt. Kortom een aanrader.

46. Beste broodje Giros. Maar echt alles op het menu is de moeite waard, wat ongelofelijk is gezien hoe klein het zaakje is. Alles is vers, met kunde bereid en naar eigen recept.

Na al mijn omzwervingen door Nederland en de wereld ben ik zelfs niet in Griekenland zo'n goed broodje Giros tegengekomen. Als je in de buurt bent zou je jezelf tekort doen om niet een broodje te proberen.

Ik zou normaal niet een hoog cijfer geven voor sfeer voor een zaakje waar je alleen buiten (onder afdakje) op je broodje moet wachten, echter de vriendelijkheid van het personeel is zo uitzonderlijk dat ik voor de kleine Griek een uitzondering maak. 10'en alom, omdat er echt geen verbeterpunten zijn. Nouja, het enige minpunt is misschien dat de koolsalade en het vlees soms op zijn, maar dat geeft natuurlijk ook aan hoe gewild het allemaal is. Een Dordts begrip!

47. Super lekker... vriendelijk personeel.
    We komen er al jaren!
    Top.

48. Hele goede mensen staan altijd klaar voor iedereen en echt heel lekker eten. Zeker een aanrader voor iedereen.

49. Al jaren lang halen we regelmatig eten bij De Kleine Griek. Altijd verrukkelijk, vers bereid, vriendelijke bediening. Koolsalade, dolmades, gyros allemaal even lekker. Dat is smullen thuis. Kwaliteit en prijsverhouding is prima.
    De Grote Griek geeft ruime zitplekken, fantastisch eten (denk aan de zalm met garnaaltjes, of de mixed grill).... Je hebt alle tijd om hier te relaxen en te genieten.

50. remco borger

Echt super we komen er al jaren, ook bij de Grote Griek is het super. De service en klantvriendelijkheid en zeker ook voor de kinderen. Hier kunnen heel veel andere restaurants nog iets van leren. Het eten is echt op en top super lekker en voor die prijs/kwaliteit is het zeker niet te duur.
    Bovendien hebben ze een superactie: Iedere woensdag eten de kinderen gratis mee. Waar vind je dat tegenwoordig? Nou, bij de Grote Griek op de voorstraat in Dordrecht.

Ga zo door met jullie restaurant.

Groetjes Remco en Julia

51. Al jaren halen wij onze gyros bij de Kleine Griek en er is geen enkele Griek die de prijs/kwaliteit heeft kunnen overtreffen! Ook de service en vriendelijkheid zijn geweldig! Één minpuntje is dat het er soms te koud en nat is om te wachten.. Bezorg service zou een optie zijn, voor een kleine meerprijs!

52. prima en lekker eten voor een goede prijs !!!

53. Altijd pita gyros met een bakje koolsalade.

Heeeeeeeerlijk.

54. Beste pita giros uit de regio. Vergeet de tzaziki niet.

55. Sneakers Dordrecht!

Je weet pas weer hoe lekker het is als je het weer eet!

Vanavond weer langs voor ons koopavond-diner.

Gr Sneakers Dordrecht.

56. MVDB 22 punten

Griekse gastvrijheid en heerlijke Gyros met Tzaziki!

Ambachtelijke lekkernijen waar met liefde een broodje voor je gemaakt wordt!

De Grote Griek is ook top op de nieuwe locatie op de Voorstraat!

57. Heerlijk eten.

Service goed.

Sfeer.... je staat op een bruggetje te wachten, weinig sfeer. Wel gezellige mensen dus toch wel sfeer :)

Prijs: duur maar misschien zijn de kruiden duur of het vlees, wie weet?

58. Lekkerste gyros ter wereld!

59. Echt de beste giros! Heeeeeerlijk en die mensen zijn ook zo aardig.

60. wendy & huib

Helemaal top, die pita giros. Geen vette stukjes ertussen. Maar heerlijk mals vlees. En heerlijke tzazikisaus.

61. Wij komen al jaren bij de Kleine Griek, komen speciaal vanuit Waalwijk naar Dordrecht om een broodje giros te eten. Het lekkerste broodje giros van heel Nederland!

62. Duur maar gruwelijk lekker.

63. Beste giros ever! Echt de moeite waard om eens langs te gaan.

64. Heel goed en ga zo door.

65. heerlijke broodjes om af te halen! snelle bediening! Helemaal goed!!