• Lid sinds 30 juli 2009

Activiteiten

1. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Anoniem voor Döner Max niet leuk

Anoniem

Het eten van een vriend van ons was (na een uur gewacht te hebben) niet goed. Hij gebeld en er zou over 10 minuten een nieuwe turkse pizza en kapsalon aankomen. Na een half uur nog niks en nog maar een keer gebeld, over een half uur zouden ze eraan komen. Dit nadat ze eerst nog ervoor probeerde te zorgen dat hij extra ging betalen.

Ik en mijn vriend hadden daar ook dezelfde avond besteld. Ook wij moesten lang wachten, de patat en de kip van de kapsalons waren erg slap en het smaakte niet goed. De kipnuggets die ik had besteld (ben zwanger) waren nog roze van binnen. Toen we dit telefonisch aan hadden gegeven beweerde ze dat dit hoort bij kip....

Als dit serieus de kookkunsten en de kennis van het bedrijf is kunnen ze beter de tent sluiten! Had een miskraam kunnen krijgen als ik dit niet had gezien, gelukkig vertrouwde ik het niet na de kapsalon....

2. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Jeffrey voor Santa Maria niet leuk

Jeffrey

2.5 uur op me eten moeten wachten patat niet te eten echt heel slecht en dan word het bezorgd en dan nog 1 euro vragen voor plakje kaas wtf... bestel nooit meer hier en zou het iedereen afraden vandaag besteld is volgend jaar in huis.

3. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Petra voor Pietro's Pizzalijn niet leuk

De pizza’s warenmerk flauw het deeg was veel te dik en de pizza gyros was niet eens gyros maar varkensvlees met gyros kruiden.
    Voor ons geen eten meer van deze zaak wat een teleurstelling.

4. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door rene voor Kwalitaria Parade niet leuk

Heel onvriendelijk. Vanavond kwam ik daar om 19:58, maar geen probleem dacht ik, want op de website staat dat de zaak om 21:00 uur sluit. Er werd mij mij wel even verteld dat ze echt gingen sluiten en geen zin hadden in mijn gezeur. Toen ik vertelde dat het 19:58 was, kreeg ik een grote mond. (sorry meneertje maar hier begin ik niet aan) Er was verder ook geen volwassen persoon in de winkel aanwezig die hierop kon inspringen, alleen maar pubers die zo'n zaak kapot maken.
    Dit is niet de eerste keer, anders had ik ook geen review geplaatst.
    Voor de corona tijd moest je echt blij zijn, als je daar iets kon bestellen. De typische Nootdorpse mentaliteit is ook hier doorgevoerd. Een hele rare manier van arrogantie. Sukkeltjes die helemaal niets snappen van klantbeleving. Hopen dat ze snel kapot gaan door de Corona crisis

5. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Ed voor Oude Maas niet leuk

Ed

Eten vond ik al langer niet om te pruimen, maar als je dan in een hete zomer een grote beker ijs wil bestellen en wordt geweigerd door de eigenaar ben ik helemaal klaar met deze zaak.
    Dit is me op 3 verschillende data door eigenaresse geweigerd, waarschijnlijk alleen maar vanwege het feit dat ik geen vaste klant daar ben, volgens mij is ze hier mee nog strafbaar ook.

6. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Irene Ruiter voor La Cubanita leuk

Irene Ruiter

Vanwege corona is La Cubanita nu ook overgegaan op het bezorgen of afhalen van tapas.
    De keuze mogelijkheden zijn klein; een warme of koude box met 4 tapas naar keuze (ook weinig keus) voor 12,50 euro per persoon.
    Voor dat bedrag hadden we wel wat meer verwacht dan een plastic bord met 4-vaks verdeling en wat afgekoelde frituurhapjes en wat sausjes in plastic bakjes.
    Hoewel de 2 warme boxen online besteld en betaald waren, moesten we lang wachten op de bestelling. Het personeel wist het ook allemaal niet.
    We waren erg teleurgesteld in de kwaliteit en de kwantiteit; voor de helft van de prijs hadden we veel beter en ruimer kunnen eten van de snackbar!
    Niet voor herhaling vatbaar dus.

7. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Nico Ravensbergen voor Caïro niet leuk

Nico Ravensbergen

Kijk dat ik een keer wordt belazert daar aan toe maar nu voor de tweede keer voor één schotel van 13.95 En twee fandes 4.50 Een pita 50€ sent is 18.95 Plus 2€bezorgen is 21.95 En geen 23.50 Dus u bent een goed klant kwijt en ik geef het ook door aan mijn vriend en al jammer.

8. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Anoniem voor Amon-RA niet leuk
    Internationaal IJmuiden

Anoniem

Woon hier 1 straat van de zaak! Kleine spare ribs 14.50 Euro! Je zegt alleen de spareribs en verder er niets bij! Blijft 14,50! Voor die 1 ene straat betaal je ook nog bezorgkosten ze zitten pal achter me! Nou zakt me broek af! Heb al een aanvaarding gehad met die idioot! Wat hij is weet ik niet! Eigenaar? Mede eigenaar? Ik kom al jaren daar! Want ik vond het een super zaak! Heb de verjaardag van me stiefvader daar gevierd die werd tachtig! Met alle hulp en aan aanpassing! Heb hij de avond van ze leven gehad! Dank Julie wel! Maar wat ben jij een laag bij elkaar geraapt schepsel! Bah bah! Het voedsel is super goed echt waar! Maar die nagemaakte vent! Bah bah!

9. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Rene Boer voor La Cubanita leuk

Vandaag besteld en laten bezorgen van een paar koude en warme hapjes. De 4 stukjes meloen waren in een bakje gegooid met 2 stukjes ham van 10cm. En champignons paste op een theelepeltje, de gehaktballetjes hoorden bij de warme hapjes maar waren nog kouder dan de ham. Het halve maiskolfje was volledig dood gekookt en even onder de zonnebank gelegd voor het kleurtje en daarna in suikerwater gekoeld. Het enige wat goed was dat was de homp brood waarvan je je kon afvragen of deze over was van het laatste avondmaal. De aoili was overgeschept uit een emmer van de sligro. En als laatste de kipstukjes. Die waren vermoedelijk ingekocht bij mac donalds en voorzien van een eigen smaakmaker.
    Kortom het was een ervaring die ik iedereen van harte zou willen afraden.

10. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door A de S voor Snackbar Deurloo niet leuk

Helaas niet voor het eerst een verkeerde smaak milkshake gekregen. Gebeld, ze wilden eerst korting geven op volgende bestelling ipv juiste bestelling leveren. Na aandringen werd me toegezegd dat de milkshake zou worden nabezorgd. En idd, na half uur kwam de milkshake. Helaas opnieuw niet in de bestelde smaak.

Denk maar niet dat je geld terugkrijgt. Ik moet bij een volgende bestelling melden dat ik nog milkshake tegoed heb. Dit noem ik diefstal. Ik heb betaald, niet gekregen en krijg geen geld terug.

Waardeloze service en geen mailadres te vinden om klacht in te dienen.

11. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door René stokx voor De Teerkamer niet leuk

René stokx

Afhaal BBQ pakket besteld. Op tijd geleverd maar dat is it. Vlees totaal smakeloos aardappel salade zo hard dat je de ruiten ermee kunt ingooien. Klacht ingediend totaal respectloos door directie genegeerd. Mijn klacht buiten mij om besproken met derden. Totaal respectloos naar gast/klant.

12. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Ben voor Snackpoint Het Trefpunt niet leuk

Ben

Eten Lauw kipfingers van de kinderen zo hard doorgebroken shoarma lauw en patat was niet te eten meeste is allemaal de prullenbak in gegaan best bedrag 40,70 waarvan meeste niet te eten was eerder al besteld hier en dacht kan een x voor komen maar nu na een 2de keer is dit gelijk de laatste keer dat wij hier eten zullen bestellen. Wij vinden het niet erg als het veel kost maar je verwacht dat je dan waar krijgt voor je geld en er kan iets mis zijn maar alles nee dat gaat niet. Jammer maar helaas.

13. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door A voor Verhage Walburg niet leuk

Als ik service een lager cijfer kon geven had ik het een -10 gegeven. Sluitingstijd is om 21:00 Kwam 20:55 aan en vroeg de jongeman die er werkte of ik nog een ijsje kon halen. “Nee dat echt niet ik mag niks meer maken.” Teleurgesteld reed ik weg. Tot ik dacht het is toch nog geen 21:00? Ik teruggereden en gezegd dat ik de leidinggevende wou spreken en dat het nog geen 9 uur is. De jongeman pakte zijn telefoon en ik zag erop 21:00 precies! Hij zo van: zie je wel het is 9 uur! Dus ik zeg kom op man ik rij hier 5 min geleden weg. Maar nee, hij was vastbesloten. Erg apart klantenservice nada! Deze knulletje moet nog veel leren voor die klanten afwijst aan de deur! Zal je baas niet zo fijn vinden.

14. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Angela Storcken voor Nanies niet leuk
    Surinaams Eindhoven

Angela Storcken

Dit is t trieste verschil tussen vegetarische roti en kip roti! Vegetarisch geen eitje, geen tempeh, geen tahoe, geen saus, zelfs minder aardappels en kouseband! En kip is overvloedig, waar ik een lege! Bak heb. Dit schanddalig en minachtend! Als ik bel, kunnen ze niets voor me doen? Geven toe hoort niet zo, maar ik moet maar contact/klacht bij deliveroo doen? Heb ik dan iets te eten vanavond? Schandalig dit!

15. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door paul voor Keizer Garden niet leuk
    Chinees-Indisch Venlo

Zeer tevreden maar momenteel zeer slecht bereikbaar. Voor echte klanten misschien een iets afweikende naam mogelijk?

16. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door J. Henry voor Asian Cuisine niet leuk
    Internationaal Voorhout

Een uitstekend restaurant, dikke 10.

Maar, op de website mis ik de vermelding dat het restaurant tot 6 april gesloten is vanwege de Corona-crisis. Nu zie je dat pas als je voor de deur staat.
    Ook de zomervakantie wordt niet aangegeven.
    Kleine moeite om dat wel aan te geven op de site, toch?

Ik mis jullie heerlijke gerechten.

Jan

17. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Coco voor McDonald's niet leuk

Gisteren bij mac om een bakje koffie gewild maar door de corona kon je niet bestellen als je lopend was, wat ik eindelijk wel snap.
    Maar ze hadden wel andere mensen geholpen die lopend waren en niet met de auto.
    Dan ga ik verhaal halen waarom zij wel en wij niet, zegt er zo'n medewerker achter de balie van de Mac drive in terneuzen. Ja die hadden een klacht. Fijne dag en tot ziens. Hier ga ik mee verder wat denkt die medewerker wel...

18. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Andries voor Nero niet leuk

Waren hier al eens een paar keer voor de verbouwing geweest. Nu voor een koffie. En na een wandeling wat eten. Moest naar binnen lopen om de ober om 2 koffie te vragen. Kwam onverschillig over. Een andere man kwam de de koffie brengen. En zet deze zonder te groeten neer. Goedemiddag zei mijn vrouw met ruim 40 jaar horeca ervaring.
    Afrekenen, heeft u pin. Nee contant, heb liever dat u pint. Heeft uw vrouw geen pin. Nee ik betaal contant. Loopt u dan maar even mee naar binnen. Vreemd zo iets. Een ander persoon, 4e x heeft u niet ergens een betaal pas. En dat voor 5,75.
    Laatste keer voor ons.

19. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Anoniem voor Mr. & Mrs. niet leuk

Het was er erg koud.
    Van te voren op internet naar de menukaart gekeken en deze zag er goed uit, ook qua prijs. Vreemd dat bij bestellen ineens verteld wordt dat het kleine porties zijn en je dus eigenlijk meerdere dingen moet bestellen....
    Eten was overigens erg lekker. Maar helaas niet voor mijn beurs besteed... jammer dat het dan zo moet.
    Slim van ze, mensen lokken met een goedkope menukaart en dan zeggen dat er meerdere dingen besteld dient te worden omdat het kleine porties zijn....

20. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Coen voor Bo & Ro niet leuk

Enige tijd getwijfeld om dit te schrijven, maar eerlijkheid duurt het langst. Dit restaurant was voor mij lange tijd 1 van de beste restaurant van Zoetermeer. Dat beste lijkt er wel vanaf. Nog steeds prima in de basis, maar al langere tijd geen verrassende menu's of variaties en veel herhaling in de gerechten. Kerstavond was de druppel. Want met kerst wil je toch verrast worden. De enige verrassing was het omgekeerd nuttigen van een 5 gangen diner. Gerechten in lijn met die op de reguliere kaart en nergens spectaculair of verrassend. Met kerst mag je toch iets meer verwachten? Het lijkt wel of de chefkok zijn passie enigszins kwijt is en zich niet verder ontwikkeld. Feedback wordt aangehoord, maar de chefkok komt altijd met een reactie waarmee hij de indruk wekt dat het aan jou ligt. Enige zelfreflectie zou hier wel op zijn plaats zijn. Immers, feedback is een cadeautje. Pak het uit en doe er iets mee. Heel erg jammer. Er werken veel jonge mensen in de keuken die voor veel inspiratie kunnen zorgen. Een enkel missertje met de wijnspijs combinatie kan gebeuren, maar ook daar werd deze avond meermaals de plank mis geslagen. De bediening maakte de avond nog acceptabel, omdat de service verder altijd vriendelijk en correct is. Niet stijf en met een persoonlijke noot. Vandaar ook de nipte voldoende. Ik hoop echt op vernieuwing zodat dit restaurant zich 1 van de betere kan blijven noemen in Zoetermeer. Dit zou er in ieder geval voor zorgen dat ik de weg naar Bo&Ro weer makkelijk weet te vinden. Succes, ik weet dat jullie dit kunnen.

21. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Marike voor Spijkerman niet leuk

Hartstikke duur drie traytjes met frituur hapjes en vier blokjes kaas en vier plakjes worst 45 euro selectief met hun klanten.
    Rolstoel onvriendelijk. En maken mijn familie uit voor leugenaar.
    Ik voel me bedrogen.

22. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Annechie voor Land van Kokanje niet leuk

We hadden 3 dgn van te voren gereserveerd én dat we graag bij het raam wilden zitten…
    Maar nee hoor… er zaten andere mensen.
    De vraag waarom er geen bordje “gereserveerd “ was geplaatst, werd weggewimpeld 😒
    Heel jammer, heb me daar erg aan zitten ergeren.
    Niet klantvriendelijk dus.

23. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Enny spiertz voor Molise Expresse niet leuk

Enny spiertz

Bij de bestelling wilden wij een eten delen omdat een een maagverkleining had en de andere maagklachten. Dit ging helemaal niet. De methode om een kindermaaltijd de kiezen werd ook blookeerd. Schandalig. Hebben de zaak verlaten en komen zeker nooit meer terug en geven dit ook door aan vrienden en familie . Dit naar een beleid van de laatste maanden. De bediening was vriendelijk maar kon het beleid niet veranderen

1 positieve stem1 negatieve stem
  24. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door M.M. Alb voor Brasserie Beeckestijn niet leuk

Een verrassing van mijn lief, een 8 gangen Valentijnsdiner, bij de mooie locatie Brasserie Beeckestijn.
    Het ontvangst was voor iedereen 19.00. Ik kan me voorstellen dat je met zo’n diner met veel gangen iedereen op hetzelfde tijdstip wilt laten beginnen.
    Wel jammer dat we zeker een half uur hebben moeten wachten voordat er iemand aan onze tafel verscheen om de drankjes op te nemen.
    Hoewel het een (kostbaar) Valentijnsdiner was, was er van Valentijnsaankleding nauwelijks sprake.
    Bij het diner kon je een wijnarrangement nemen, inclusief water en koffie, voor de prijs van 50,00. Wij dachten dat dit per stel was, maar dit bleek per persoon. Dat is toch een flink bedrag, bij een zeker niet goedkoop diner.
    Vooraf kregen we een paar toast met een heerlijk sausje. Mijn lief had voor mij lactosevrij besteld, en we kregen glutenvrije toast. Ik heb nogmaals doorgegeven dat ik alleen maar lactose arm hoefde, en verder geen speciale dieetwensen. Wel aangegeven dat ik niet zo gek op vis ben. Het gevolg hiervan is dat ik een volledig vegetarisch 8-gangen menu heb gekregen, zonder enkel sausje. Kennelijk kon de kok als alternatief voor vis alleen vegetarisch bedenken en kent hij alleen sausjes mét lactose. Tussendoor heb ik nog aangegeven dat ik echt geen vegetarische maaltijd hoef, maar ik bleef vegetarische gerechten krijgen. Die lekker smaakten, maar niet erg vindingrijk waren: pompoenmoes, courgette mousse en bietensalade. Alle gerechten van mijn lief, die wel het gewone menu kreeg, waren erg lekker, alleen die gingen aan mijn neus voorbij. Soms zat daar een klein theelepeltje saus op, waarschijnlijk mét lactose, waardoor de hele gang bij mij werd vervangen door een vegetarische gang.
    Het toetje voor mij bestond uit een summier bolletje met fruit ijs, zonder verder iets erbij. Erg weinig, terwijl op het bord van mijn lief wel 4 bolletjes met verschillende dingen lagen.
    De avond eindigde pas om 23.30. En ik moet zeggen, dat we beiden thuis een paar crackers heb genomen, want na 8 gangen hadden we nog echt honger!!
    Nogmaals, het eten smaakte goed, de bediening was zeer vriendelijk, maar voor een flink bedrag (115,00 pp incl. drank) ongevraagd een vegetarisch menu te krijgen en met honger naar huis te gaan, vind ik een slechte balans.

25. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Kimberly voor De Beren niet leuk

Kimberly

De bediening was ronduit slecht! Chagrijnig!! Moesten zelf vragen of we nog wat mochten bestellen.. de tent zat nog niet eens voor de helft vol. Wij waren met 2 kinderen, of deze niet te druk wilde doen want het restaurant was niet gericht op kinderen???? Maar wel 100 teddieberen en kindermenu's en berenijsjes serveren??
    Wij komen hier nooit meer.

26. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Sabine uding voor De Beren niet leuk

Sabine uding

Het eten was goed.
    Bediening daarentegen erg slecht! Chagrijnige meiden en niet vriendelijk.
    We werden dringend verzocht onze kindjes aan tafel te zetten want ze waren geen kinder restaurant.. Beetje jammer met al die beren aan de muur, plafond enz.
    Daarnaast moesten we erg lang op het eten wachten, toen we het eindelijk hadden waren ze een maaltijd voor een vd kindjes vergeten..dus NOG langer wachten.
    Eerste en laatste keer dat wij hier waren.

27. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Frank van de Put voor De Coockpit niet leuk

Frank van de Put

Ik had een varkenshaas sate besteld. Deze bleek echter half rauw. De dame vertelde mij dat varkens altijd rose gegeten moest worden. Anders zou het droog worden. Omdat ik géén rauw varkensvlees eet nam ik hier geen genoegen mee.
    Ze nam mijn bord mee terug naar de keuken en vertelde mij dat de kok een nieuwe zou maken.
    Echter, de frietjes waren duidelijk opnieuw op gebakken. Verschrikkelijk, ik heb ze ook niet gegeten. En de varkenshaas sate was weer wat warm gemaakt. Absoluut géén nieuw bord zoals beloofd.
    Verder vond ik de dame zeer onprofessioneel en probeerde mij wat op de mouw te spelden.
    Geen aanrader dus!!

28. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Foodie voor Rodeo niet leuk
    Zuid-Amerikaans Rotterdam
    Vertaal van English naar Nederlands

Nul/zero⭐

Indien je voedsel allergieën of intolerantie hebt hier NIET eten!!

Do NOT eat here if you have allergies or food intolerances, because the kitchen does not handle these things responsibly at all!!

Explanation:
    I have a severe intolerance to spicy peppers, any kind (Lombok, rawit, Madame Jeanette, jalapenos, etc.). Since restaurants often appear to think I'm making it up and just don't like spicy food, I have had been served spicy foods way too many times. Which always leaves me wondering how restaurants would treat customers whom are deathly allergic to something. Personally, I'd prefer if they just tell me it's not possible. Then I'll just eat somewhere else, where I won't get sick. Anyways, I had dinner at Rodeo Rotterdam today and have had the worst experience yet. I had messaged them before hand asking if it would be a problem, no no problem just tell the waiter. In the restaurant I tell the first waiter, he said he'd ask the chef and get back to me but didn't. I tell the second waiter, she tells me no problem, she'd seen my previous message, and she takes my order.

I order three things and two dishes had a sauce with chilli in it! My appetizer had chili sauce, just plain chilli sauce on it. I told them it had chilli sauce, repeated my request, owh yeah owh yeah so sorry, and they prepared it for me again. The next dish had spicy salsa on it, and when I told the staff they told me I was wrong. I told them I wasn't, they asked the kitchen, and then told me I was right. And again I had to wait for them to make it again.

I didn't want to cause a scene, but I have never been angrier going out for dinner. I will never ever eat here again, and hope they don't end up making someone very ill or worse.

To the restaurant, just shame on you. I honestly think some of you should find a different job, where you can't make people ill.

29. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door R. Smits voor Heinde & Ver niet leuk
    Internationaal Delft

R. Smits

Een avondje om nooit meer te vergeten: serveerster gooit - per ongeluk - een dienblad met drankjes over je heen, de hele avond zit je in drijfnatte kleding aan tafel en riek je naar alcohol. Restaurateur meent dat het vergoeden van de stomerijkosten een afdoende oplossing is.

30. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Yuri kneefel voor Het IJsselpaviljoen niet leuk

Yuri kneefel

Dit restaurant kan / wil niet omgaan met een allergie.

Gister avond gereserveerd met 6 personen, en van te voren telefonisch (een week van te voren) de allergieën doorgegeven.

1-Maal aan tafel vroegen wij om de allergenen kaart (iets wat een restaurant verplicht is te hebben). Deze was er niet, maar we konden per gerecht zelf opschrijven waar we allergisch voor zijn (alsof wij precies weten wat er in elk gerecht zit)

Dus ben ik nogmaals naar de manager gegaan om het verhaal uit te leggen.

Waarop geantwoord wordt met; nou dit zijn wel heel veel allergieën, heb liever dat je weg gaat… We komen vanuit Arnhem naar Apeldoorn met 6 personen een verjaardag vieren… en werden gewoon eruit gezet… omdat ze niet met een allergie kunnen omgaan, waar van te voren over is opgebeld!

Mensen als u een allergie hebt, niet gaan eten hier! Te slecht voor woorden dit!

Meer activiteiten