• Lid sinds 30 juli 2009

Activiteiten

1. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Anton Pollet voor McDonald's niet leuk

Anton Pollet

Zeer ongemotiveerde man weigerde mijn dochter en mij tot 2 keer toe samen naar binnen te gaan. 1 van ons mocht alleen gaan bestellen. En iemand anders, die ruim na ons was, mocht ook naar binnen. Schandalig commentaar erbij van die hork.
    Aan de waardering voor het eten ben ik niet toe gekomen. Ik had mijn buik al vol van het gedrag van dit soort personeel.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. Mijn grote friet stoofvlees met mayonaise was helaas te hard gebakken en qua grootte veel te klein. Onsmakelijk en veel te hard gebakken. Te weinig stoofvlees voor een te grote prijs. Ik heb 2 keer gebeld om mijn ongenoegen te uiten maar ik werd niet serieus genomen en gewoon weggedrukt. Ongelofelijk. Jammer want ‘t Pleintje is doorgaans een goede cafetaria.

3. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Marit voor De Kerk niet leuk
    Nederlands Boxtel

Eten is prima, de bediening etc ook goed. Maar de service is waardeloos als je opbelt en vraagt of je GEPAST contant kan betalen, evt in een envelop die ik neerleg zodat er geen handcontact is. Maar dat ze geen contant geld aan willen nemen terwijl het een wettelijk betaalmiddel is, is gewoon belachelijk! En dat mag gerust gezegd worden, misschien dat ze er dan eens over na gaan denken om het toch wel gewoon aan te gaan nemen zoals het hoort.
    Wij bestellen en komen er nooit meer!

4. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Lieven Camp voor Sol niet leuk

Lieven Camp

Was op zich niet slecht, alleen dat we aan de wc zaten en het er redelijk fris was.
    We waren om 19.15 H aanwezig. En moesten al om 22 h vertrekken wegens de coronamaatregelen dit vonden we spijtig. Geen gezellige na avond en geen dessert kunnen bestellen. Wel voor alles volledig betaald. Jammer.

5. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door D voor Goudreinet Kesteren niet leuk

Houden geen rekening met Coronarichtlijnen.
    Serveerster (geen handschoenen aan) pakt de menukaart van een klant aan en wil deze meteen aan mij overhandigen. Ik pak niets aan, zij legt zonder blikken of blozen de kaart voor mij op tafel.

6. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door W . Weeber voor De Klimop niet leuk

Letterlijk van een koude kermis thuis gekomen. Al googlend kwamen we op dit adres omdat er mooie plaatjes van vegetarische gerechten stonden. Bij je de vraag of wij konden eten, kon dat wanneer wij onmiddellijk nu aan tafel zouden gaan. 5:30 uur: wij, een ouder echtpaar in de 80, zoon, schoondochter, kindje van 1 1/2 jaar.
    Het restaurant ligt in een soort souterrain, op twee tafels na was het restaurant leeg.
    Dat zou allemaal perfect geweest zijn ware het niet dat de grote deur naar buiten boven ons hoofd open stond en er een koude windstroom precies op onze bank woei. Na enige tijd vroeg ik de bediening of het mogelijk was op een andere plek plaats te nemen. Bij navraag bleek dit niet te kunnen.Wij accepteerden dit verwachtende dat het vol zou lopen en wij snel zouden gaan eten. Het eten werd om 6:30 uur gebracht. Mijn mosselen waren lauw warm door de koude sla die op hetzelde bord lag met beslist geen knapperige friet. Ook de paradijselijke, vegetarische plaatjes bleken niet helemaal hetzelfde te zijn.
    Met jas over de knieën, kussens om mij heen gebouwd, het kind meer dan een uur zoethoudend , voor een droge pannenkoek werd gebracht (de bananen waren op) verorberden wij ons maal.
    Mijn man rekende af bij de kassa. ik vroeg aan de personeel wat nu precies de reden was dat wij niet even ergens anders konden zitten. Er waren geen andere gasten bij gekomen.
    Hierop verscheen een leidinggevende met de opmerking naar bediening: “Reageer maar niet hierop. Mijnheer zei dat alles in orde was.”
    Bij het weggaan liep ik naar haar toe om te zeggen dat ik verbaasd was over haar klantonvriendelijke bejegening. Het antwoord was of ik wel wist dat ze wel 70 reserveringen niet had kunnen honoreren.
    Even later toen wij allen even buiten op het terras stonden na te praten kwam ze naar buiten om te zeggen “U bent duidelijk niet geschikt voor ons restaurant." (iets wat ik inmiddels ook al had bedacht).
    Mogelijk was het allemaal wat veel voor mevrouw aan het eind van het seizoen, maar of deze mevrouw nu zo geschikt is voor dit restaurant?
    Kortom:
    Eten viel tegen.
    Wachttijd te lang voor een gerecht.
    Slechte klantvriendelijkheid.
    Met nadruk uitzondering voor de correcte en vriendelijke jongen van de wijn.
    Conclusie: niet voor herhaling vatbaar of om aan te bevelen.

7. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door jaap voor Brasserie Kriebelz niet leuk

Zondag 20 augustus rond 1.00 wilde ik Kriebelz binnengaan en zag bij de ingang een tafel staan met ontsmettingsmiddelen. Mijn ervaring met horeca inmiddels is dat ieder een eigen aanpak hanteert, soms niks, soms vrijwillig, soms verplicht handen ontsmetten. Ik probeerde te lezen wat er op het bordje stond maar had leesbril niet bij me en liep door. Achter mij hoorde ik 'hee, kun je niet zien wat er staat?' ik zei 'Ik heb het gezien, maar weet niet precies wat er staat'. Vervolgens werd ik beschuldigd van liegen, wat denk jij nou wel, etc. Puur onbeschoft. Ik zag later dat het de eigenaar was. Onbegrijpelijk....

8. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Daphne voor Onderweg niet leuk
    Internationaal Almere

Eten was wel lekker. Maar dat je gewoon weggestuurd wordt als je tijd om is 2 min is asociaal.

9. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Lei Kouters voor 't Roerpotje leuk

Bediening vriendelijk en deed hun best. Hapjes goed verzorgd maar eigenlijk wat weinig. Sla droog, zonder dressing. Prijs te hoog tov gerechtjes. Geen keuze omtrent keuze sausjes. Alleen maar pepersaus, geen roomsaus bijv. Keuze gerechtjes mag verder uitgebreid worden. 32,50 Euro voor dit concept is echt te duur.
    Graag aanpassen.
    Ik vrees dat klanten gaan wegblijven op den duur.

10. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Marilou vd Heijde voor Samabe leuk
    Indonesisch Haarlem

Marilou vd Heijde

De rijsttafel was geweldig, zo ook de sfeer en bediening. Wat ons erg tegenviel is de prijs van een glas wijn en cappuccino, er wordt ongevraagd een koffie compleet opgediend van 4,95 euro!!!

11. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Nancy voor De Rede van Dronten niet leuk

Ik kwam hier gezellig met mijn dochter en vriendin eten. Wij werden snel geholpen om wat te drinken te bestellen. Om eten te bestellen duurde het iets langer, we hebben toen een keer geroepen op we al konde bestellen. Ik ben zwanger en heb niet veel keus in eten dus vroeg of er tomate creme soep was. De bediende wist dit niet zeker dus moest het even navragen, geen probleem zekere voor het onzekere! Ze kwam terug en er was tomate creme soep, verder niet met andere dingen erin. Dus die wil ik! En we nemen een carpaccio salade. Wanneer wij het eten krijgen zie ik dat er allemaal grote klonten en stukken onderin zitten. (Dit bleek kip of kaas te zijn maar dit was niet vermeld) het was geen creme soep in iedergeval. Ik geef dus bij vertrek aan dat ik de soep niet heb gegeten en het ook niet ga betalen. Want ik heb specifiek gevraagd naar de soep. Het is niet erg als ze het niet hebben, maar zeg het me dan. Vervolgens krijg je van de bediende (dit bleek de leidinggevende) een grote mond en zegt dat er wel is vertelt over de kip die erin zat want ze stond ernaast zegt ze. Hier werdt ik wel boos want dit word gewoon gelogen om collegas te helpen. Zeer onbeschoft vind ik dit. Dit was niet de eerste keer dat ik hier at, maar wel de eerste keer dat ik zo onbeschoft te woord wordt gestaan. Hier wordt dan gezegd ja jij schreeuwde ook door de zaak of je kon bestellen. Ten eerste heb ik niet geschreeuwd maar geroepen, omdat ze het nodig vinden buiten met 2/3 man te lopen en binnen met 1 of geen. En daarbuiten ben ik klant en hoort een leidinggevende niet iemand zo te woordt te staan als iets niet is zoals ze hebben gezegd.

Misschien een lesje klantvriendelijkheid voor deze dame is geen overbodige luxe.

Verder was de rest van het eten en de bediening door de andere dame super!

12. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Alex voor De Rede van Dronten leuk

Al heel erg vaak hier geweest , bestel eigenlijk altijd een tournedos kost wat ,voor 225 gram €24,50) , normaal kon je zonder bijbetalen ipv een aardapelgratin gewoon friet nemen maar nou mag je gewoon €3,00 bij betalen het gaat gewoon om het principe , uitleg was we hebben een nieuwe ???? kaart ,ipv een kaart staat het nu op je placemat de tournedos was er al , word zo te duur voor wat je krijgt maar er is ook iets positiefs! Er zijn gelukkig meer restaurants dus de volgende keer wel ergens anders

13. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Roosje voor Gasterij de Kluis leuk
    Internationaal Doorn

Met een groep hier gegeten, aan de telefoon werd gezegd dat corona maatregelen nageleefd zouden worden. Komen we daar: geen 1.5 M afstand, geen ventilatie, personeel komt dichtbij en draagt geen mondkapje. We voelden ons heel oncomfortabel hierdoor. Eigenaar deed ook nog de gordijnen dicht zodat hij geen boete kreeg, zoals hij zelf zei. COMPLEET SCHANDALIG! Walgelijk dat dit kan in zulke vreselijke tijden, hier kom ik nooit meer!

14. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Abdel voor Sultan niet leuk

Slechtste plaats ooit. Wat voor waardeloos personeel die er tewerkgesteld is. Dan kom je speciaal vanuit België om er een terrasje te doen. Je wordt zelfs niet eens gewaardeerd als klant. Je vraagt op een professionele manier voor een tafel waarop zij antwoorden dat er geen tafels meer beschikbaar zijn op een onrespectvolle manier terwijl er nog genoeg tafels vrij waren. Uiteindelijk zijn we dan toch gaan zitten maar kregen geen service er werkte een blonde dame die ons ontwijkt, 3 maal werd ze geroepen maar doet alsof dat ze ons niet ziet of hoort. Na 4 maal geroepen te hebben was ik het meer dan beu! En vroeg de dame waarom ze zo arrogant doet. Waarop haar antwoord was dat we moesten rechtstaan en vertrekken. Op dat moment was ik zo razend dat ik geen geduld meer had. Op een gegeven moment kwam dan haar verantwoordelijke tussen en bleef maar verder gaan in discussie. Deze man kent de situatie amper dus bleef maar oneindig verder doen. Het schiet niet zoveel meer over of het conflict was bijna uit de hand gelopen. Op vlak van service en vriendelijkheid verdienen jullie een dikke 0

15. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Luka voor De Rustende Jager niet leuk

We hadden 2 drankjes besteld en een broodje kroket om te delen en vroegen er een bord bij eindstand moesten we daarvoor extra betalen omdat de serveerster heen en weer ervoor moest lopen terwijl dat niet benoemd was toen we erom vroegen zeer slechte tent chagarijnig personeel ik raad deze plek totaal niet aan dit heb ik nog nooit mee gemaakt schandelijk gewoon!

16. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Ej v Bloemendal voor 't Boshuis leuk

Ej v Bloemendal

Op zich was het hooft gerecht niet slecht.
    Het ligt op cafetaria niveau en best lekker.
    Maar een echte tekortkoming in mijn ogen is het broodplankje.
    Met alle respect dit is gewoon een dikke onvoldoende.
    En als er wat van gezegd word dan is het antwoord oke en dat is het.

17. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Gerard de Bruin voor De Heeren van Slydregt niet leuk

Geweigerd bij de entree van het restaurant.
    Wij gaven aan dat wij van onze privacy houden en liever niet willen registreren.
    Dit is volgens RIVM en Koninklijke Horeca niet verplicht en gasten mogen om die reden niet worden geweigerd.
    Deze restaurateur zegt dat hij zijn eigen regels aanhoudt, en zelf uitmaakt wat er in zijn restaurant gebeurd.
    Tip voor gastvrijheid? Wat mij betreft niet.

18. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Breggina voor Cafetaria Lammers niet leuk

Wij werden geweigerd omdat we onze gegevens niet wilden geven triest dat je zo,n goede zaak kapot maakt .

19. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door jeanet barink voor 't Zusje niet leuk

jeanet barink

Wat een verschrikkelijke ervaring; we wilden in plaats van 2 nagerechten koffie met limochello; de serveerster moest dit vragen ze wist niet of dit mocht; de floormanager moest vragen aan de baas; vervolgens antwoord :nee dat is niet ons systeem!
    Je verkoopt gastvrijheid in de horeca en geen systeem.
    Een grote teleurstelling deze avond!

20. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Aaf voor Wonder's niet leuk
    Internationaal Heerhugowaard

Lekker gegeten maar Wonders snapt helemaal niets van de RIVM maatregelen. 2 personen uit verschillende huishoudens worden op minder dan een meter tegenover elkaar aan tafel geplaatst. Dat mag, zegt het personeel. Begrijpen (ze nou echt) niet dat het feit dat er gehandhaafd kan worden vanaf 3 personen niet betekent dat de maatregel dat er ten aller tijden 1,5 meter afstand gehouden moet worden kunt negeren. Controle op naleving regels is nihil, personeel krioelt door elkaar.
    Onveilig, onprettig en niet doen wanneer je het risico op besmetting wil beperken.

21. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Van Andel voor The Sunset niet leuk
    Internationaal Hollum

Bediening behoorlijk onvriendelijk en zeker niet gastvrij. Na een kwartier de aandacht van een serveerster weten te trekken. Die bleek geïrriteerd dat wij iets wilden bestellen omdat we dat zelf moesten doen met onze mobiel. Ehhh... ik kom in jullie etablissement borrelen, sinds wanneer is een bestelling opnemen niet meer het werk van het bedienend personeel? Doe dan op z'n minst de prijs omlaag als je als gast de helft van het werk zelf moet doen...gekkies! Mooie tent, mooie plek, maar geen tweede keer voor ons.

22. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Wijn voor De Hofjes niet leuk
    Internationaal Wormer

Heerlijk dagje varen en een lunch bij de Hofjes waar we al jaren aanmeren vanwegen de gast vrijheid het uitzicht en Texels biertje.
    Maar na vandaag is het tegen gevallen bij de Hofjes. We bestelde 2x broodje ZALM met wat garnaaltjes, kappertjes en wat salade volgens menu lijst. Tijdens de bestelling vroeg ik aan de jongeman of ze er niet zoveel sla bij wilde doen omdat dit de vorige keer ook al zoveel was.
    Als het te veel is laat u het maar liggen was het antwoord, en ja hoor weer een berg sla met daar over heen drie flinterdunne zalm strookjes zo jammer en dan word er beleefd gevraagd is alles naar wens, ik zeg wat denk je zelf van die berg sla wat had ik gevraagd, dan eet u het toch niet op was zijn antwoord.
    Jammer dat het zo is gelopen graag tot de volgende keer.

23. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Lied van Heck voor Oud Rooij leuk

Lied van Heck

Vanmiddag, zaterdag 8 augustus, op het terras neergestreken. 2 rosé besteld en 1 Spa Rood. Als ik wil afrekenen, moet ik €15,40 betalen. Op mijn vraag hoe dit kan als de rosé 3,95 per glas kost, antwoordt de serveerster: "U heeft wijn gehad van €6,50 per glas". Waarom wordt niet gevraagd of ik deze duurdere rosé wens? "Dat was mijn collega en die is naar huis". Als wij vervolgens op de kaart zien dat deze rosé €5,60 per glas kost (ipv €6,50), willen we de serveerster daarmee tóch confronteren. Haar antwoord: "Ehm ja, de kaart klopt niet".
    SLECHT Oud Rooij !!!

24. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Owel voor Grandcafe Graaf Jan niet leuk

Vooraf gemeld dat er enkelen vegetarisch eten, was geen probleem. Of we dan wel vis eten? Da's niet vegetarisch, hè. Wat ik niet had gemeld was dat één en van ons met een scootmobiel zou komen. Dat schoot de alleen werkende serveerster in het verkeerde keelgat. Excuus, dat is ook heel erg verschrikkelijk. Ze was sowieso al niet vrolijk. We kregen geen menukaart, dus pakken we dan maar één van een andere tafel. Dat bleek de verkeerde kaart te zijn. Dat hadden we moeten vragen. Sinds wanneer moet je in een restaurant vragen of je een menukaart krijgt? Er stond geen zout op tafel, dus wij op zoek. Serveerster snauwde ons toe dat als we erom hadden gevraagd..... Het arme mens liep alleen te serveren, dan konden we onszelf toch ook wel helpen. Werd niet gewaardeerd. We besloten geen toetje te nemen en te zorgen dat we snel weg konden komen. Ik weet niet of we het nog eens aandurven om naar Graaf Jan te gaan. We zijn een beetje bang van die verbaal agressieve serveerster geworden.

25. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Rudy de Graaf voor Wok Garden niet leuk

Rudy de Graaf

Wat een uitermate slechte service!! Zit je sushi te eten zit er gewoon afval in je eten... je roept iemand aan je tafel en je vraagt de manager te spreken. Manager wordt aangesproken hoort het verhaal aan van zijn personeel en doet er niks mee. Na 15min nog geen manager. Voor zo'n slechte service wil je toch niet betalen. voorstel gedaan om de helft te betalen, we hadden namelijk pas een kwart van de tijd gezeten. Gelijk werd er gedreigd met de politie... nooit meer Wok-Garden.

26. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Sofie voor Délifrance niet leuk

Hebben er uiteindelijk alleen maar iets gedronken.
    Na gevraagd te hebben of ze ook iets glutenvrij te eten hadden, al was het maar een broodje of tortilla, werd er verteld dat ze niets hadden.
    Lijkt mij toch een gemiste kans voor inmiddels de vele mensen die een gluten allergie hebben.
    Ook scheen de verlichting boven de tafels veel te scherp.

27. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Hermine voor Pizzeria Italia niet leuk

Op 30 juli 2020 bij deze pizzeria geweest. In het verleden waren we hier tijdens vakanties al vaker geweest. Toen was het redelijk goed.
    Omdat we een hond bij ons hadden moesten we in de zijtuin zitten. Prima, dat wisten we van te voren. Het was echter een hoekje waar de bediening niet zo op lette. Na een half uur eindelijk een drankje en wat stokbrood kunnen bestellen. Omdat we er een gezellige avond van wilden maken met zoon en schoondochter, heb ik aangegeven dat we niet te snel het eten wilden hebben en dat we per gerecht wilden bestellen. Dat ging goed voor het voorgerecht. De (Jonge, maar vriendelijke) bediening, vroeg al een paar keer of we het hoofdgerecht al wilden bestellen, maar wij wilden nog even wachten. Op een gegeven moment toch maar de kaart erbij gepakt om alle vier een pizza uit te zoeken. Toen de bediening onze bestelling kwam opnemen en de eerste persoon de pizza bestelde, zeiden ze dat er helaas geen pizza’s meer waren!!! De reden was dat er heel veel pizza’s waren afgehaald en dat ze nu gewoon op waren. Te gek voor woorden, dat je bij een pizzeria geen pizza meer kunt krijgen. En toen was het net half negen. En dan ook nog belachelijk dat ze dat pas melden als je wilt bestellen. Als we met zn tweeen waren geweest, waren we op dat moment zeker weggegaan, maar omdat zoon en schoondochter erbij waren, die we toch nog wat wilden laten eten, toch voor 3 personen nog maar een pastagerecht besteld. We wilden wel nog even ons beklag doen bij de manager omdat, per slot van rekening, de bediening er ook niks aan kan doen. Mevrouw de manager kwam na 20 minuten eindelijk bij ons aan tafel, met de armen op de rug vragen wat er aan de hand was. Uitgelegd, dat we het er niet mee eens waren. Je moet tegenwoordig reserveren, dus men kan het aantal pizzas achterhouden of melden dat ze op beginnen te raken en vragen of je van plan bent om een pizza te bestellen. Maar de manager zei alleen maar: ze zij op, het ging hard, mooier kan ik het niet maken. Ze stond ook met een vreselijke provocerende houding aan tafel. Wat een vreselijke vrouw! Zo totaal ongeschikt als manager! Wij Komen hier in in ieder geval nooit, maar dan ook nooit weer! Een Duits stel naast ons kreeg steeds biertjes, die Over de datum waren! Een ander stel werd compleet vergeten door de bediening en zijn ook weggegaan!Dit is dus absoluut geen aanrader voor een gezellig avondje uit!

28. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Yvonne voor Bagels & Beans leuk

Het eten was oké, maar daar is dan ook meteen alles mee gezegd. Dit is niet zoals wij de bagels en beans kennen. In deze corona tijd werd niet gevraagd of wij uit 1 gezin zijn en of wij gezond zijn. We kwamen aan een nog volle vieze tafel te zitten. Duurde een tijd voordat voordat er iemand kwam. Die vroeg toen of wij al wisten wat we wilden bestellen, waarop ik zei: misschien kunt u eerst de tafel leegruimen en reinigen, inclusief de geplastificeerde menu kaart. We bestelden drankjes en er kwam iemand met een lap de tafel vegen om de 2 menukaarten heen, die er nog op lagen.
    Eten besteld. Na 45 minuten wachten kwam ons eten.
    Overal stonden volle vieze tafels, op 1 tafels werden de losse bagels niet gebracht. Bij een andere tafel werd een bordje met een belegde bagel gebracht , nadat die mevrouw ook al had gevraagd waar haar eten bleef, een deze bagel vloog bij het neerzetten op tafel van haar bordje af!
    De tafels voor de bar keuken waren al viertallen geplaatst, maar met de corona kon dit eigenlijk niet, want de doorloop was te smal. Dit horen 2tjes te zijn.
    Afruimen, spullen voor de afwas plaatsen en vervolgens weer uitserveren....! Dit alles zonder handen te reinigen!!!!
    Conclusie: een lekkere bagel op, maar verder was het waardeloos en voelde het niet veilig!

29. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Robert voor 't Vaantje leuk

Niet Corona proof.
    We werden met ons 2en aan een tafel met 2 onbekende mensen gezet op 50cm afstand.
    Op onze vraag of we een andere plek konden krijgen werd afwijzend gereageerd terwijl er nog tafels vrij waren. Ze gaan niet goed om met de regels. Klant onvriendelijk en niet veilig.

30. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek vindt de recensie door Linette voor Porto Vecchio leuk

Linette

Eten lekker, bediening niet onaardig maar kan vriendelijker; er stond een tafel bijna tegen onze tafel aan wat wij gezien Corona niet ok vonden. We vroegen of die tafel ook gereserveerd was, wat inderdaad zo bleek te zijn. Pas toen we daar (twee keer) om vroegen werd dit tafeltje ietsjes (voor het idee?) verschoven, maar stond nog steeds veel te dichtbij (nog geen meter van mij af). Erg onzorgvuldig om zo makkelijk met de gezondheid van je gasten om te gaan.
    Daarnaast vind ik het bijzonder ongastvrij om als we om een karaf kraanwater vragen - let wel, we bestelden ook meteen wijn en fris voor kinderen- te zeggen “ de kraan is kapot”. Dit werd echt (!) gezegd. Zo gênant. Er was WEL chaud Fontaine zei de ober… ja… ik snap dat je mensen niet alleen maar water kunt geven, maar naast je wijn wat water vragen, is toch heel normaal. Jammer en geeft mij een onnodige onsympathieke afdronk. Jammer!

Meer updates