• Lid sinds 30 juli 2009

2. 6,4
  3. 8,9

Atlantis

Nederweert

lekkerbek heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Perron 9
    Aziatisch Weert

Tsja, positief beginnen: wat we kregen was erg lekker. Helaas kregen we niet veel… Restaurant was nog niet halfvol, maar de keuken kon het niet aan. Organisatie van deze zaak is ook slecht: bestelden rundcarpaccio. Helaas, die was op. Oké, dan lamsrack. Komt er zo snel mogelijk aan. Half uur later maar eens gevraagd: Lamsrack was op, heeft niemand u dat verteld? Nee dus. Twee keer salade besteld. Die is nooit gearriveerd. Voor de rest: wachten, wachten, wachten. Porties zijn superklein, je mag er maar 1 per persoon bestellen, prima, maar we hebben dus uren en uren gezeten om maar een klein beetje de honger te stillen. Om ons heen heel veel commentaar over het wachten. Tsja, je bent een nieuw restaurant, je doet mee aan een Social Deal om naamsbekendheid op te bouwen… Nou, ik denk niet dat die mensen terugkomen en in Weert is de slechte reclame al rond…

2. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Little Asia Cuisine

Super: heerlijk eten, aparte smaken, goede kwaliteit, hele vriendelijke en aardige bediening, vlotte service. Niet te vergelijken met een "gewone" all you can eat sushi. Veel luxer restaurant, mooie inrichting, apartere gerechten, betere service (geen briefjes invullen) en relaxter eten zonder tijdslimiet.

3. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Atlantis
    Internationaal Nederweert

Wat een topzaak! Volop keuze in eten en drinken. Frisdrank zijn horecaflesjes in een koelmeubel, lekker fris. Ijsblokjes, citroentjes, alles compleet. Lekkere koffie en wijn ook. Eten: tsja te veel om op te noemen, europese keuken, Chinese, grill, tepanyaki, wok, volop keuze, van coquilles tot speklap. Het eten in de warmhoudbakken was bij ons ook goed warm, echt warm zelfs. Toetjes ook volop keuze en dan nog ijs, fruit, twee chocoladefonteinen. Wat een feest, Alles zag er netjes uit en er werd hygienisch gewerkt met haarbedekking en handschoentjes bij de sushi. We hebben echt genoten. Enig minpuntje is de rij bij binnenkomst en dan nemen de baliemedewerkers ook nog de telefoon aan. Hier zou iets in verbeterd kunnen worden.

4. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft Atlantis toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    Randweg West 4C Nederweert

5. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Luden
    Nederlands Den Haag

Alleen ervaring met het ontbijt, maar dat was dan ook overheerlijk! En zeer populair, terecht. Voor 7,95 krijg je koffie/thee, verse jus, een lekker gebakken eitje, spek, vers afgebakken grote croissant, dikke sneden overheerlijk brood, roomboter, zoet beleg, heerlijke ham, twee plakken kaas, rauwkost en vers fruit. En dat in het zonnetje op het terras, bediend door hele vriendelijke meiden die ook nog gezellig een praatje komen maken. Wat een geweldige manier om een dagje Den Haag te beginnen! Dit wordt voor ons vaste prik.

6. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft Luden toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Plein 6-7 Den Haag

7. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Shibuya
    Japans Den Haag

Zaterdag 27 mei gegeten op terras. Wat een heerlijke sushi. Heel veel keuze en ook veel aparte sushi's die je nergens anders krijgt. Elk gerechtje was lekker. Drankprijzen een beetje duur, maar lekker goed gevulde glazen wijn en thee.
    De bediening was goed, efficient en heel vriendelijk. Geen lange wachttijden voor de gerechtjes, briefjes werden vlot meegenomen. Wij zijn fan en komen zeker terug.

8. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft Shibuya toegevoegd als favoriet restaurant
    • Sushi
    • Grill
    • Japans
    Kettingstraat 9 Den Haag

9. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Woensel Wereldkeukens

Groot restaurant, diverse gerechten, focus op Oosters. Pluspunten: veel keuze in eten, ook drinken, veel inbegrepen bij concept, naast wok en tepanyaki ook Big Green Egg BBQ.
    Minpunten: beetje armoedig aandoend, pomp van fritessaus was kapot, er waren geen biefstukken, kregen in plaats daarvan veel te dun gesneden entrecote, warm buffet was heel de avond lauw, niet overal bordjes bij wat het is. Verder leuk voor een keer, maar dit concept is op meer plaatsen te krijgen met betere kwaliteit.
    De smaken waren trouwens wel erg goed, maar het eten lag ons beiden vreselijk lang vreselijk zwaar op de maag, misschien erg veel smaakversterkers? Half open keuken zag er schoon en netjes uit.

10. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

Waarom zou het een kerstmenu moeten zijn? Er staat onbeperkt tapas + appeltaart als dessert. Als je er op een vrijdag of zaterdag eet betaal je ook meer, maar krijg je toch echt dezelfde kaart.

11. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

Met kerst voor 17,50 eten? Dat kun iedereen toch wel zelf bedenken dat dat onmogelijk is.
    En op de website staat het echt luid en duidelijk: kerstmenu 29,50. https://www.lacubanita.nl/kerst-bij-la-cubanita

12. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Urmond

Ik kom hier regelmatig lunchen. Altijd goed. Snel, lekkere gerechten, goed bereid, grote porties en vlot geserveerd. Nu na de kerstmarkt in Maastricht met vrienden gedineerd. Eerste keer, dus we waren benieuwd. Heerlijk maandmenu, het daarbij horende voorgerecht was op, mochten vrij van de kaart een alternatief voorgerecht kiezen, super service dus. Eten werd vlot geserveerd, weer heerlijk, vers, goed bereid, T-bone helemaal naar wens gebakken, superformaat en alles was echt lekker. Veel bijgerechten en eindelijk een normale portie groente in de horeca. Warme groenten bij hoofdgerecht en gratis gebruik van de saladebar. Altijd genant om als volwassenen appelmoes te bestellen, maar toen het bij het buffet bleek te staan was het toch wel erg lekker...
    Hier rijden wij volgende keer graag voor om...

13. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft Asian Boulevard | Kimchi Boulevard toegevoegd als favoriet restaurant

Asian Boulevard | Kimchi Boulevard

Kimchi boulevard onbeperkt, lekker en een echte beleving!
    • Grill
    • Aziatisch
    • Sushi
    Curlingstraat 9-11 Tilburg

14. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Kimchi Boulevard

Wat een leuke ervaring was dit! Zelf grillen van je vlees/vis/groenten aan tafel en dan een wrap maken met een slablad en allerlei sausjes en bijgerechtjes. Hartstikke leuk om te doen. Beetje kletsen, weer wat nieuws uitzoeken om te grillen en als hapje tussendoor. Heerlijk gegeten. Smaken waren apart en lekker. Pittig is soms ook echt pittig. Authentiek? Leek mij wel. Heb dit veel in Azië gegeten en het feit dat er nu meer Aziaten dan Nederlanders zaten te eten zegt mij genoeg. Vaker Koreaans gegeten in Rotterdam, maar dit was veel beter. Lekkerder, verzorgder en de bibimbap krijgt hier tenminste nog echt een krokant korstje. Zeker voor herhaling vatbaar, kom er graag 35 kilometer voor omrijden!

15. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Dudok
    Frans Tilburg

Met Groupon bon een high tea gedaan, vandaar de redelijk hoge score voor prijs/kwaliteit. De hapjes vonden we immers lekker. Terug gaan doen we niet, wat een heksenketel, binnen galmt de akoestiek enorm, buiten rondrennende kinderen, terwijl het terras op een vlonder ligt. Iedere keer vlieg je omhoog uit je stoel. Te weinig schaduw ook. Veel troep op de grond.

Personeel onattent, gevraagd om nieuw theewater, zou gebracht worden. Na een kwartier nog niks. Maar weer eens gevraagd aan een andere medewerkster, die meteen begint te vertellen dat ik het niet bij haar heb besteld. Dat zei ik ook niet, ik wil gewoon theewater... Personeel gaat om 17.30 om zaterdag lekker met z'n allen bij elkaar zitten om te eten, in het zicht van gasten. Die gaan zelf maar naar binnen om drinken te halen. Zagen mensen veel roepen en zwaaien om iets te kunnen bestellen.

Kortom: lekkere high tea, volgens mij veel zelfgemaakt, maar slechte service.

16. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Shah Jahan

Klein restaurantje, modern en strak ingericht, niet echt wat ik verwachtte bij Indiaas. Niet veel tafeltjes, beetje kaal aandoende inrichting, vandaar de 6 voor sfeer, voldoende maar meer niet. Maar het eten is heerlijk. Ben drie keer in India geweest, maar buiten India is dit echt het lekkerste wat ik gegeten heb, daar kunnen de tandoori's in Londen niet tegenop. Heerlijk spicy en vol van smaak. Vaak was ook de nasmaak heel anders dan in het begin, dus echt complexe smaken. Lekker hoor. Service zeer vriendelijk en beleefd en de hygiëne top, je kon in de keuken kijken. Na het eten werd aangeboden de restanten in te pakken. Prima plan. Porties zeer royaal, bij delen van een menuutje en een hoofdgerecht werd netjes extra bestek gebracht. Voor mij de beste Indiër in Nederland en ik kom graag terug. Er zaten ook Indiase mensen te eten, goed teken.

17. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Vivian Choo

Super! de gerechten zijn net wat gekruider en smaakvoller dan in andere sushizaken. De diversiteit in de menukaart is zeker beter, heerlijke smaken als sezchuan kruiden of gerechtjes als peking eend in een flensje. Werkelijk heerlijk gegeten. Personeel inderdaad aarzelende beginnertjes voor een deel, komt misschien nog wel goed. Maar beter personeel is meer omzet qua drank, dat is zeker. Maar het ging allemaal redelijk vlot, ook ophalen kaart, leveren gerechten, afruimen. Niks mis mee. Ander verbeterpunt: sashimi in het menu en dan de prijs wat omhoog. Nu is het goedkoper dan andere zaken, maar dat is een zwakke concurrentiepositie. Komt ook beetje goedkoop over dan. De gerechten onderscheiden zich van andere restaurants en er is geen tijdslimiet, dus een normale prijs moet kunnen. En maak ook een soort bioscoopmenuutje zodat je de vele bioscoopbezoekers trekt die geen tijd hebben voor all you can eat maar wel voor een snelle hap.

18. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft Vivian Choo toegevoegd als favoriet restaurant

Vivian Choo restaurant gesloten

€ -
    • Fusion
    Heuvel 18 Tilburg
  19. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft gereageerd op een recensie van Kriti

Ik zie trouwens net dat de menukaart van de proeverij wel op de site van Eet nu staat, onder "placemat". Niet de meest logische plaats en op hun eigen site vind ik deze niet, maar deze is er dus wel.

20. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft Kriti toegevoegd als favoriet restaurant
    • Grieks
    Boxtelsebaan 8 Oisterwijk

Direct bevestigd

21. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Kriti

Dit keer voor de onbeperkt tapas proeverij gegaan. Een beetje een verrassing, aangezien de inhoud hiervan niet op hun website staat. De prijs van 27,50 is aan de hoge kant, dus we verwachtten er veel van. Eenmaal de kaart bekeken waren we een beetje teleurgesteld. De gerechten zijn niet allemaal Grieks of zelfs mediterraan. Spareribs en saté ga ik wel in een eetcafé eten. Maar bij uitserveren van de eerste bestelling: wow, wat een verrassing, wat lekker. Het buikspek was één van de lekkerste culinaire verrassingen ooit, wat een plaatje dat bord, wat heerlijk. We hebben genoten. Wijn werd goed verzorgd uitgeserveerd, lekkere hapjes als voorafje, vriendelijke, spontane dame in de bediening.

Het ging ook redelijk snel, gerechtjes en 3 nagerechtjes en koffie toe in 3,5 uur. Prima tempo dunkt me. Niets, maar dan ook niets te klagen. De enige gerechten die we wat tegen vonden vallen waren de giros en de Suzuki/bifteki met fetakaas saus. Juist bekende Griekse ingrediënten maar voor ons te machtig en door de saus te zompig. Maar verder niets dan lof. Nagerechten waren ook super, die café glacé is een doodzonde waard. En de huisgemaakte pepermunt was echt super, leuke afsluiting, we hebben bijna om het laatste stukje gevochten.

Ga binnenkort terug voor de gerechten waar ik nog niet aan toegekomen ben en voor de lekkerste gerechten die ik wel al geproefd heb.

22. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Hotel et le Café de Paris

Mooi, groot en druk terras. Prachtige en uitgebreide menukaart, maar ehh, waar staat de frisdrank genoemd? Nergens. Dus als je geen wijn of koffie neemt, dan moet je het zelf maar uitzoeken? Wat hebben ze, wat kost het? Raar om dit niet te vermelden op zo'n grote kaart.
    Ah, kijk, een aparte bierkaart. Heel veel biersoorten. Allemaal zonder prijzen... Nou, dan laat maar zitten, dit soort trucjes haalden ze 30 jaar geleden in Mediterrane landen uit, altijd een verrassing wat je moest betalen, maar hier bij deze zaak doen ze dit nu nog steeds dus.
    Een horecagelegenheid is verplicht voor de klant zichtbaar te maken wat er wordt verkocht en voor welke prijs.
    Drankje was prima. Uitserveren duurde wel lang, maar oké.
    Wel heel ongemanierd personeel, twee dames op leeftijd zochten een plekje, de serveerster zei op luide toon, "daar is nog een plek vrij, maar dan moet je nu wel meekomen". Moeten? Je? De dames waren ruim in de 80!
    Rare zaak vonden we, we hebben ons drankje afgerekend en zijn ergens anders gaan eten waar wel vriendelijke medewerkers rondliepen en de prijzen gewoon vermeld staan, zoals het hoort.

23. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Tapasbar El Mundo

Gezellige zaak, heerlijke sangria, lekkere wijn voor een leuk prijsje, uit de kunst tapas. Ook diverse verrassende tapas die ik nog niet eerder gegeten heb. Leuke, vlotte meiden in de bediening. Gewoon genoten, samen met onze vrienden. Relaxte muziek en het beste van alles: geen tijdlimiet. Top!

24. lekkerbek's profielfoto

• Kleine eetwaren
    • Tapas
    Voorstraat 18 Utrecht
  25. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Idol's
    Chinees-Indisch Rotterdam

Best goed. Niet de beste all you can eat ooit, maar voor 55 euro eten en drinken op zaterdagavond in het centrum van Rotterdam vind ik echt niet duur. Het is iets minder dan hun eigen website belooft (de oesterbar heb ik tenminste niet gezien....) maar het is lekker eten. Ook best aparte dingetjes, als krab in de schil en rivierkreeftjes. Wat er ligt is vers en er wordt goed bijgevuld. De sushi is zelfs erg goed, meer vulling dan de meeste andere adressen. Medewerkers erg beleefd en behulpzaam, alles wordt snel opgehaald en als je bij de drankjes een beetje zoekend staat te kijken wordt je meteen geholpen. Grill is goed. Wok is beter dan de meeste anderen, de garnalen in knoflookboter zijn echt super. Desserts ook lekker, goede spekkoek! Wij hebben een prima avond gehad en zijn zeer tevreden. Voor wie moslim is: bepaalde producten zijn halal en ze hebben een halalcertificaat.

26. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft gereageerd op een recensie van Sax & Jazz

De 6 voor de sfeer is niet zozeer vanwege het geknipper met lichten, maar vanwege de toch die er door de deur kwam, terwijl het buiten niet echt koud was. Het was vanwege deze toch gewoon hinderlijk als er mensen binnen kwamen, kan niet de bedoeling zijn. Verder alles goed, muziek, inrichting, meubilair, etc.

27. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Sax & Jazz
    Internationaal Veghel

Super!!! Mooie zaak, hele vriendelijke, vlotte en correcte medewerkers en heerlijk eten. Ook wij hadden een voucher ter kennismaking, maar vinden het zeker de moeite waard om hier terug te komen. De tapas waren allemaal even heerlijk en goed bereid. Alles ging lekker vlot, meenemen van briefjes, uitserveren, nieuwe briefjes brengen, gebruikte borden en schaaltjes ophalen, gewoon prima.

Als ik een minpuntje mag noemen, is het geflits van de lichten die boven uitgeprobeerd werden en af en toe hinderlijk in tafelgenoots ogen schenen en de tocht die er binnenkomt doordat de buitendeur soms niet goed sluit.

Maar verder niets dan lof, leuke, afwisselende kaart met veel keuze. Desserts zagen er ook lekker uit en waren spotgoedkoop. Wij hadden echter liever koffie. Hoe je cappucino moet maken weten ze hier ook. Lekker. Medewerkers ook erg vriendelijk, spontaan en servicegericht.

Wij hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. We kunnen het iedereen aanraden.

28. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft La Cubanita toegevoegd als favoriet restaurant
    • Tapas
    Keizersgracht 18 Eindhoven

29. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Niets mis mee, vlotte bediening, aardige meiden, vrolijk, vriendelijk, alles ging vlot, hoewel het bijna helemaal vol was. Eten was heerlijk. En dat voor die prijs, ongelofelijk dat het kan. Vlees was mals, garnalen waren perfect gebakken, sangria was lekker. Gewoon een hele leuke avond. Wij komen hier heel graag terug. En de geitenkaas is gewoon echte geitenkaas, alleen geen zachte. We hebben veel gerechtjes geprobeerd, de knoflookgarnalen, dadels met bacon en pittige (inderdaad, heerlijk!) ossehaaspuntjes waren favoriet. In tegenstelling tot veel andere restaurants waar tapas geserveerd worden vond ik het eten bij Cubanita niet te vet. En opvallend vers, geen aan het bord vastgeplakte carpaccio of verlepte sla. En lekker op smaak, niet te zout, maar gewoon lekker.

30. lekkerbek's profielfoto
    lekkerbek heeft een recensie geschreven voor Restaurant VOOR
    Internationaal Apeldoorn

Tsja, dat van die opgehoogde prijs voor de AH actie klopt, maar hee, dat doen bijna alle restaurants. Of ze passen het menu aan. En dat doen ze hier dus niet. En voor 34,95 onbeperkt eten en drinken voor 2 personen is toch een geweldige prijs.
    En dan de kwaliteit: GRANDIOOS. Echt, ik heb nergens versere mosselen of garnalen geproefd. Ik waande me in Marokko bij de Mediterrane hoek, in Italia bij mijn vers bereide visje met saus naar keuze, de Thaise curry smaakte als in Bangkok. Kortom: het was goed bereid, prima producten en alles vers.
    Ik heb in al mijn recensies voor Eet.nu nog nooit tienen gegeven, maar dit is echt verdiend. Iedereen aan onze tafel heeft genoten. Wijn en drankjes waren lekker, afruimen tafel vlot, door leuke spontane mensen. Topavond, zo goed dat we lekker wat langer zijn gebleven tegen een kleine bijbetaling, lekker nog een drankje met wat snoeperijtjes van het dessertbuffet.

Meer activiteiten