• Lid sinds 18 november 2011

Geldrop

Lounge 8

Eindhoven

1. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Tancho

Ik was hier op een donderdagavond en het was niet druk, terwijl het bij het andere restaurant van dezelfde eigenaar vol zat. Ik vreesde het ergste, maar niets was minder waar.

De gerechten waren erg lekker met verrassende smaken (traditioneel chinese peking eend met flensjes, indonesische rendang, etc.) die je normaal bij "de chinees" of Sushi restaurants niet tegen komt. Ik heb van de vele gerechtjes maar 1 keer gehad dat ik het niet zo geweldig vond. De rest was echt heel lekker.

De dame in de bediening was ook vriendelijk en vroeg elke keer of het lekker was. Vaak raakte je dan in gesprek en kreeg je nog wat extra uitleg, bijvoorbeeld hoe het normaal in het land gemaakt word en hoe zij het nu in Nederland bereiden.

Er mag alleen best gevraagd worden of we nog iets willen drinken als er al even lege glazen op de tafel staan. Dat deed ze bij ons niet altijd.

2. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor SHINZO

Zeer nette bediening! Het was een drukke boel op zaterdag maar daar hebben we aan het tafeltje eigenlijk niet heel veel van gemerkt. De zaak is niet te groot maar met twee ruime verdiepingen ook zeker niet klein.
    Op een bepaald moment duurde het allemaal wat langer, maar de serveerster kwam ons daar uit zichzelf voor verontschuldigen. Lege glazen werden gezien en we kwamen niks te kort. Ook het ophalen van de bestelformulieren werd snel gedaan. We hebben zelfs niks gemist van onze bestelling, wat toch wel heel vaak gebeurd in Sushi restaurants.
    Het eten is verder niet heel bijzonder maar wel gewoon lekker. De hoeveelheden zijn wat kleiner (3 kleine rolletjes of 2 grotere rolletjes, waar anderen vaak met respectievelijk 6 en 3 werken). Maar daar staat tegenover dat je gewoon zoveel gangen mag nuttigen als je wil. Ze vroegen ons bij de 5e gang gewoon of we een nieuwe kaart willen voor nog eens 5 gangen, maar daar hebben we voor bedankt.

3. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Sapore di Roma

Met een grote groep vrienden hadden we gereserveerd bij Sapore di Roma. Een mooie lange tafel stond bij aankomst voor ons klaar. Halverwege die tafel heb je wat last van tocht als de deur open gaat. Het is een modern ingerichte ruimte met een gezellige uitstraling. Na een poosje vragen we of we alvast wat drinken kunnen bestellen. De jonge dame begrijpt het niet helemaal en een vriendelijke jonge man neemt het over. Er is een uitgebreide wijnkaart maar ze kunnen eigenlijk geen zoete witte wijn adviseren, tenminste ik vind een Lambrusco geen echte zoete witte wijn.
    Bij de jonge dame bestellen we uiteindelijk onze 3 gangen keuze-menu dat aangeboden wordt voor de supermarkt actie. Ze schrijft veel, maar vraagt niet systematisch naar voor, hoofd en nagerecht. Een half uurtje later komt de jonge man nogmaals de bestelling controleren. Dit herhaald zich een paar keer en we zijn bang dat het wel eens een lange avond kan worden.
    Als we ongeveer 1, 5 uur binnen zijn krijgen we het voorgerecht. Mijn voorgerecht met mosselen en kokkels is echt heel erg lekker! Voor dit voorgerecht beoordeel ik een dikke 8. Het opvolgende uur drinken we nog wat en wachten op het hoofdgerecht.
    Als we ondertussen ruim 3 uur binnen zijn en al een half uur geen drank meer hebben, vragen we voorzichtig of er nog een hoofdgerecht komt. Ook geven we aan dat we nog een drankje willen bestellen. De jonge man excuseert zich en legt uit dat hij niet gezien had dat onze flessen wijn leeg waren. Over de losse consumpties zegt hij niets. Wat later krijgen we te horen dat onze hoofdgerechten over 5 minuten komen. Na iets minder dan 15 minuutjes (we zijn dan ondertussen ruim 3,5 uur binnen) krijgen we het hoofdgerecht. Helaas valt dit heel erg tegen. De "penne met Italiaanse saucijzen" is niets anders dan penne met een heel waterige botersaus (zie foto). Die paar kleine stukjes vlees die er bij zitten smaken op zich goed maar bevatten pezen.
    Omdat ook andere gerechten tegen vallen, zeker gezien de ruime tijd die ze nodig lijken te hebben, besluiten we om de eigenaar te confronteren met onze ontevredenheid. Helaas praat de eigenaar geen Nederlands maar weten we toch duidelijk te maken dat we hogere verwachtingen had. Heel sportief vraagt hij wat hij voor ons kan doen. We stellen voor om een passende rekening te maken en dat gebeurd.
    Helaas een teleurstellende avond. De keuken kan in ruim 2 uur nog niet eens een simpele pasta met saus maken. Diverse kant-en-klaar pakketten in de supermarkt kunnen dit wel. De bediening heeft ook duidelijk geen horeca ervaring en probeert hopeloos de fouten van de keuken goed te praten. Jammer genoeg maken ze zelf ook gewoon veel fouten. Ik wens deze beste mensen alle succes, maar ik zie het somber in voor de toekomst.

4,5
  4. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Bi-j Siem

Vanmiddag voor het eerst binnen gelopen voor een lunch. Leuke sfeervolle inrichting en rustige vriendelijke bediening. Gerechten zijn iets aan de prijzige kant, maar zo te proeven wel van verse producten.

Paar kleine aandachtspuntjes. Een schaaltje mosterd uit de koelkast mag geen resten van ketchup bevatten en van gerookte zalm (op een overigens heerlijke sandwich) mag iets beter het taaie randje afgesneden worden.

Lijkt me leuk om hier nog eens een van de wildgerechten te proberen in de avond.

5. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een bericht geschreven voor peter
  6. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Pedro's Tapasbar

Hier op 8-8 op het terras mogen genieten van de diversiteit aan hapjes. Gerechten waren lekker maar niet perfect. Voor mijn gevoel was het jaren geleden allemaal net iets beter (of waren we toen nog wat minder ervaren fijnproevers).
    We zaten heerlijk op het terras, ook al was het direct aan een doorgaande weg, en was het terras niet helemaal schoon. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk, al kreeg ik op een eerdere recensie (die ik maar heb laten verwijderen) erg negatieve reacties van de eigenaar (al twijfel ik of het echt de eigenaar was).
    Prijs per tapas gerechtje is ongeveer 5 euro wat niet heel goedkoop is voor de kwaliteit die je krijgt. Ik kan me echter voorstellen dat de gezellige sfeer van het personeel dit voor veel mensen goed maakt.

7. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor D'n Ouwe Brandtoren

Eetcafé in het buitengebied. Uitgebreide bier kaart. Heerlijke maaltijden. Hamburger van lokaal vlees, mals bereid, redelijke prijs. Leuk dagje, vermaak voor de kinderen erbij (gratis).

8. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Mint

Bediening is soms erg vriendelijk maar sommige gooien letterlijk het eten op tafel waarbij de saus van het bord vliegt. Inrichting is aardig, niets bijzonders en niet overal mooi afgewerkt. Eten is Super. Zeker verse zalm en tonijn!! Kwaliteit van het ijs is minder (ijskristallen). Leuk extra is ook de sushi van de maand die erg lekker was.

9. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor De Steenoven

Het concept is leuk bedacht en origineel: tapas bestellen, maar dan allerlei gerechten uit voornamelijk de Franse keuken.

Helaas moet je bestellen bij de serveerster. Met een grotere groep is het soms lastig communiceren. Inrichting is "oud Hollands" of gewoon slecht onderhouden. Bediening is vriendelijk maar komt niet erg professioneel over.

Gerechten zijn soms lekker, soms te vet of gewoonweg vies. Met het "all you can eat" menu kun je snel weer iets anders bestellen dus voor de grote eter kan dit wel een leuk restaurant zijn.

6,5
  10. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Il Cantinori

Avondje lekker dineren met vrienden. We zitten achterin en daar is het netjes en ruim. De tafels staan helemaal niet dicht bij elkaar. Als iets lang duurt krijgen we excuses en we kunnen ook bijgerechten aanpassen waar gewenst.
    Gerechten zijn net even iets anders dan anders. Truffel-tappenade-pizza als starter bijvoorbeeld. Prijzen zijn er dan ook wel naar. We hebben goed gegeten en ons prima vermaakt.

11. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Eerder bij de andere vestiging geweest, nu op het Catharinaplein. Allereerst is het niet meteen duidelijk dat je de trap naar boven moet nemen, in plaats van rechtdoor naar een lounge-cafe. Dan is de bediening erg kortaf, onduidelijk en gehaast (behalve een Hollandse jongen die ons wel rustig te woord kon staan).

Maar we komen hier om te eten. Op de gehaktballetjes na is eigenlijk alles prima. Niet een uitgebreid assortiment sushi maar wel veel bijgerechten. Kwaliteit is goed en smaakt heerlijk. Bediening is hier ook weer de zwakke schakel. Lijsten worden vaak niet opgehaald en aangestreepte gerechten worden keer op keer vergeten.

Lounge 8 is een heerlijk concept en zeker niet de slechtste sushi bar van Eindhoven, maar naar deze locatie zal ik niet snel meer terug gaan. Het interieur vind ik persoonlijk erg mooi, en je hebt niet meteen het gevoel dat je in een heel groot restaurant zit.

12. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Oriëntal Green House

Voor het eerst op de begane grond gegeten. Personeel was vriendelijk en correct zoals we gewend zijn. Buffet was uitgebreid en netjes verzorgd. Alles werd ook netjes aangevuld. Alleen een taart bij het dessert was al snel op.

Sommige gerechten waren wel wat flauw van smaak (sate) en de gerechten met 1 peper indicatie waren alles behalve pittig. Helaas ging er iets fout met de rekening omdat de bediening ons iets anders vertelde als diegene die de rekening maakt. Uiteindelijk gecorrigeerd met excuses.

Uitzicht op de drukke weg vind ik niet mooi. We zaten ook dicht bij de draaideur waardoor toch af en toe wat koude wind naar binnen kwam. Zowieso vreemd dat de grote hoofdingang gesloten is en dat je via de zijkant moet. Het poortje naar de ingang aan de zijkant is niet eens zo makkelijk open te krijgen. Jammer, geen ramp maar dat kan beter. Dit past niet bij een restaurant van dit niveau.

13. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Os Moen
    Lunchroom Budel

Tijdens de drukke kermisdagen hier wat gegeten. Helaas is de kwaliteit is niet geweldig, maar ze hebben een paar lekkere broodjes die niet al te duur zijn. Het kan ook de kermis-kaart zijn die ze nu voeren dat ik de keuze beperkt vindt.

Uitstraling van deze nieuwe lunchroom is veel frisser en moderner dan de vorige op dezelfde locatie. Helaas is er (nog) geen pin automaat aanwezig. Dat kan anno 2014 echt niet meer.

De bediening is heel erg vriendelijk. Als onze bestelling wat lang duurt, komt men zelf met de melding dat er iets fout gegaan is en dat we een drankje mogen uitzoeken. Deze service kom ik bij veel grote restaurants niet tegen!!

Complimenten!!

14. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor VertigO
    Internationaal Geldrop

Al zoekend in de regio Eindhoven vonden we dit goed aanbevolen restaurant. Na het bekijken van de website hier gereserveerd. Bij aankomst werden we vriendelijk te woord gestaan door de gastheer. Jammer dat hij alleen met bepaalde tafels praat. Maar gelukkig hadden we de serveerder, een jonge man met zeer veel kennis van zaken. Bij elk gerecht kregen we uitgebreid te horen wat we kregen en als we iets vroegen kregen we meteen antwoord. Een bepaalde groente kon ik niet plaatsen en voor ik het wist stond de jonge man met een grote witte wortel aan mijn tafel. Mijn vrouw vond de zoete witte wijn ook echt precies goed (niet te zoet en niet te zuur). Ondanks dat ik een menu had, mocht ik bij het dessert kiezen of ik zoet of een kaasplankje wilde. Bij het kaasplankje werd een heerlijke sherry geadviseerd. Een zeer kruidige Pedro Ximénez met een heerlijke smaak van rozijnen die perfect bij de sterke kazen past. Het enige nadeel zou kunnen zijn dat ze nog net iets vaker voor drank zouden mogen vragen. Maar wij waren erg onder de indruk! De prijzen op de website zijn actueel en zijn zeker niet te veel voor de gerechten, maar ook niet spotgoedkoop.

15. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Op uitnodiging van vrienden meegenomen. Zoals zij beloofden is de kwaliteit hier echt heel goed. Goede rijst, goede bijgerechten en dessert die je als gerechten kunt kiezen en je dus ook in kleinere porties op schaaltjes krijgt. Qua eten zeker een van de toppers.

Bediening is zeer vriendelijk. Helaas verstaan ze ons niet altijd. Dit komt omdat wij in een "bedstede" aan de zijkant zitten. Om te kunnen gaan zitten moeten we over een blok heen klimmen om in een soort "gat" te gaan zitten. Voor ons best leuk, maar de bediening heeft duidelijk moeite om zo aan de tafel te kunnen serveren. Sommigen gaan zitten met de rug naar de tafel, anderen zitten op de hurken met een dienblad maar komen dan net niet bij de tafel met de armen. Een ramp voor de bediening. Dus je gaat al snel helpen met aangeven en aanpakken. Beetje raar.

Verder een extra minpuntje voor de toiletten. Men zegt ooit dat de kwaliteit zich vertaalt in de hygiëne op het toilet. Vandaag waren de kranen bij de mannen defect en werd een niet doorgespoeld toilet bij de dames de hele avond niet schoongemaakt.

16. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Brasserie Gruuëts

Bij binnenkomst was de gastvrouw te druk bezig om ons te verwelkomen en we besloten zelf een plekje te zoeken zonder dat onze jas aangenomen werd. De jongedame op dat moment achter de kassa had ook totaal geen oog voor ons. Daarnaast duurde het nog even voordat er maar iemand iets tegen ons zei. We dachten "nou, dat beloofd wat". Toen werden we vriendelijk te woord gestaan en konden we iets lekkers uitkiezen. Het was dan ook echt heel lekker! De zelfgemaakte kroket verraste ons, vooral die met een hachee-achtige vleesvulling; erg rijke en samenhangende smaken. De bediening (die we eerder niet zagen) was wel heel vriendelijk en ook de gastvrouw leek uiteindelijk tijd te hebben voor ons en onze dochter (baby). Het toilet is net, modern en ruim, als ook de zaak zelf. Kortom: na een moeilijke start, hebben we hier toch lekker gegeten en zijn we nog vlot geholpen ook.

17. MADpalace's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  18. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Oriëntal Green House

Bij Oriental Greenhouse meerdere malen aan de Tepanyaki gezeten. Ook op dinsdagavond zijn hier toch nog diverse gasten. De kok is vandaag wat rustig met zijn truukjes, maar we vermaken ons prima. Het eten is zoals altijd super. Zo is er mijn favoriet "kip met sesamzaadjes" en de super malse krokante ossenhaas. Bediening is wederom erg net en beleefd. Enig verbeterpunt zou zijn als je menu's zou kunnen samenstellen, in de vorm van keuzemenu's, want we passen bijna altijd een bestaand menu aan. Als je niet het duurste menu kiest kun je voor een redelijke prijs goed eten met een leuk showtje.

19. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Jack's Grill House

Met een groep vrienden afgesproken om dit restaurant uit te proberen. De wat minder ervaren bediening was erg netjes, vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is goed bedoeld maar niet overal even net afgewerkt.

De kwaliteit van het eten was wat wisselend: Het voorgerecht en de luxe nagerechten waren allemaal super lekker en mooi opgemaakt. Bij de mixed grill was bij de een het varkensvlees wat taai en droog, terwijl bij een ander het lamsvlees niet te bijten was. Maar met een prijs voor hoofdgerechten vanaf 15 euro, kun je hier zeker goed eten voor een redelijke prijs!!

Het viel op dat het in het najaar op een donderdagavond vrij druk is. Dat beloofd wat voor de zomermaanden!!

20. MADpalace's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  21. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Anno54

Aan de buitenkant en eerste indruk als je naar binnen loopt is het restaurant wat kaal. Maar je wordt achterin of buiten op het nette terras geplaatst, waar het erg sfeervol is ingericht.

De gastvrouw is echt super vriendelijk en heeft altijd een glimlach. Wat mij betreft mag ze echter iets vaker vragen of ik nog iets wil drinken.

Het eten is echt heel goed voor een prijs die ook niet te duur is. De gevulde kersen met kriek-bier-ijs als dessert een echte verrassing. Smaken zijn goed in balans, maar snijbonen-garnituur is een beetje flauw. Heb in dezelfde prijsklasse wel ooit beter gegeten, maar ik heb hier ook zeker genoten. Zoals op veel plekken weinig keuze in speciaalbieren. Zoete witte wijn valt wel in de smaak.

22. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok

Veel over dit restaurant gehoord. Vandaag met een gote groep hier gegeten en dan begrijpen we dat er niet veel speciale wensen mogelijk zijn. Voor de vegetariers in dit kip-restaurant zijn echter ook twee mogelijkheden aangeboden.
    Als vleesliefhebber had ik een kipsalade vooraf (eigenlijk veel sla, tomaat en uit met wat croutons en blokjes gerookte kip). Dit kun je ook heel makkelijk en lekkerder zelf maken met producen uit de supermarkt. Hoofdgerecht waren echt de slechtste spare-ribs die ik ooit heb gezien. Dikke donkergroene stengels die taai en vol met pezen zitten. Ik ben geen liefhebber van deze kruiden-marinade maar de kwaliteit van het vlees is echt beneden alle peil. Als nagerecht een whiskeyglas met dame blanche; ook niet echt iets om naar huis te schrijven.
    De man die onze buitenlandse collega's moest bedienen sprak helaas slecht engels, dit hadden ze beter kunnen organiseren. Verder wel net en vriendelijk personeel. Service dus een voldoende.
    Ook de sfeer is leuk en heeft een meetje een authentieke mediterraanse sfeer. Niet heel bijzonder maar net. Zelfs de achteringang bij de parkeerplaats zit goed in de verf en ziet er fris uit.
    Zal dit restaurant helaas niet snel aanraden.

4,5
  23. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor De Dorps Herberg

Met een grote groep collega's uit Taiwan hier gegeten. Bediening is zeer net, correct, en kan alle gerechten in goed engels uitleggen. Super!
    Kwaliteit van het eten is geweldig. Wij hadden het verrassingsmenu. Mooie bereidingen van vis in het voorgerecht met een prachtig seizoensgerecht als hoofdgang.
    Decor vind ik persoonlijks iets teveel tierlantijn en oubollige boerderij-taferelen. Dit kom je wel eens bij grootmoeders tegen maar dat vind ik niet echt heel mooi voor een restaurant met zo'n moderne gerechten.

24. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor La Palmera

Bij aankomst denken we eerst dat we verkeerd zitten omdat het gebouw op een oud cafe in een arbeiderswijk lijkt. Wat dat betreft nodigt het hier niet uit om te eten, als je het al herkent als restaurant. Ik zou hier eerlijk gezegd niet eens naar binnen gaan om effe wat te drinken na een lange dag fietsen. Bij binnenkomst herkennen we toch wel een restaurant al is aan het interieur niet veel gedaan om je echt in een sfeervol restaurant te voelen. Daarbij komt nog dat de serveerster in een veel te strak hempje rondloopt en de kok zijn trainingspak soms komt laten zien, beiden wel twee spontane fanatieke jongeren. Verder vonden we de penetrante geur op het toilet (die in je kleren blijft hangen) en de walm afvoer-geur uit de keuken erg onaangenaam.
    Dan het eten. Eigenlijk wel een verrassing nadat we de sfeerimpressie op ons hadden laten inwerken. De hapjes werden best snel gemaakt en smaakten ook goed. Natuurlijk zat er wel eens een taaie mossel bij en was niet alles super-vers, toch hebben we heerlijk genoten van de pittige garnaaltjes, de tonijnsalade en de broodjes (we hadden onbeperkt tapas eten, normaal 16 euro). Verder waren de gerechten niet heel bijzonder maar op het niveau dat je thuis makkelijk zelf zou kunnen maken.
    Jammer ook dat oog voor detail ontbreekt in dit restaurant. Van de 4 kaarten bevatten er 3 een oud menu waar nog een dessert op staat dat ze niet meer hebben. De sangria bevat fruit inclusief schil waardoor je dat niet lekker met een lepeltje zou kunnen opeten.
    Toch wens ik de jonge mensen veel succes met hun zaak.

25. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft gereageerd op een recensie van De Clown

Leuke recentie: geschud pakje melk, die houden we erin! Verder gewoon goed, niks aan de hand :D.

26. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Vida Pura
    Internationaal Valkenswaard

Na weken volle bak was er vandaag eindelijk plaats toen we reserveerden. Het was ook niet heel druk vandaag en volgens de gastheer komt dat door het weer en het restaurant heeft geen terras. Wel heel vriendelijk dat de gastheer even een babbeltje aan tafel komt maken. Hij vertelt dat hij benieuwd is naar hoe wij de avond gaan beleven, maar komt na afloop eigenlijk niet meer praten.

Over het eten kunnen we kort zijn: hier zit het echt wel goed. De risotto was de beste die ik ooit gehad heb, maar de lamsfilet was aan een kant perfect maar aan de andere kant wat minder gaar en daardoor eigenlijk te taai. Het dessert was echter weer super met heerlijke smaken. De prijs is echter niet mis, dus dan is elk klein foutje natuurlijk niet netjes. Wederom veel aandacht voor wijn maar het assortiment speciale bieren is erg mager.

Het is een hippe moderne witte zaak met nette bediening (alleen de sportschoenen passen er niet bij). Men vraagt bij een leeg glas of we nog iets willen drinken en ook als we op het einde de rekening willen vragen loopt er nog genoeg bediening rond.

27. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor De Gouverneur

Een heel sfeervolle zaak met gezellig terras. De bouwwerkzaamheden maar vooral ook de drukke N69 hebben naar mijn idee geen negatieve invloed op de sfeer (we zaten op het terras).
    Bediening is net en correct. Al vond ik het een beetje raar dat we bij binnenkomst op een afstandje gewezen werden naar de tafel waaraan we konden zitten. Verder had men natuurlijk een aperitief kunnen aanbevelen, maar goed het is geen sterren-restaurant. Er werd in ieder geval regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken!
    We kregen vandaag (met korting) een uitgebreide proeverij en dat heerlijk genieten. Vooral de gemarineerde zalm en zalm-tartaar was een topper! Het paprika-soepje was even wennen. Helaas een erg beperkte bierkaart, waarschijnlijk hebben ze een uitgebreide wijnkaart?
    Ik zou hier zeker nog eens a-la-carte willen gaan eten. De prijzen zijn echter wel wat in het hogere segment.

28. MADpalace's profielfoto
    MADpalace is Paul gaan volgen.
  29. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor Het Grote Kabouterbos

Op internet hadden we al gezien dat er genoeg speelmogelijkheden voor kinderen zouden zijn bij dit pannekoekenhuis. Op zaterdag was het hier extreem druk (wat de bediening ook meerdere malen bevestigde) en moesten we wel wat lang wachten op onze pannekoek (wat de bediening ook netjes vantevoren had aangegeven). De smaak was echter prima en de kinderen vermaken zich prima met de diverse speeltoestellen en de leuke kabouterhuisjes. Op zondag een wandeling gemaakt door o.a. het kabouterbos en na afloop hier nog een ijsje gegeten. Het is niet altijd makkelijk om je kind in de gaten te houden, en we waren hem dan ook even kwijt ... toch wederom genoten op een druk terras met drukke bediening. Ook vandaag was men wel weer een beetje de structuur kwijt. Nu hadden ze toch een dag de tijd gehad om te anticiperen op het mooie weer zou je zeggen ... of kreeg de ijsmeester een burning out? De ijsjes zijn wel heel leuk in diverse smaken voor kinderen met manna of met spekjes bijvoorbeeld.

30. MADpalace's profielfoto
    MADpalace heeft een recensie geschreven voor FrieteRia

Na een dagje flink wandelen in het kabouterbos zochten we een eenvoudig friettentje. Via TomTom kwamen we bij Friet Ria uit. De omgeving was wat vreemd aan de rand van een industrieterrein maar het terras is bezet dus dat moet goedkomen.

Binnen waan je je in een sjiek modern restaurant waar herhaaldelijk het woord "FrieteRia" genoemd staat maar geen friet te krijgen is ... het heet hier allemaal Pattat! Waarom is het dan geen PattatteRia?

Verder erg vriendelijke bediening, goed op elkaar ingespeeld, zeker geen chaos of druktemakerij. Bediening aan tafel was ook zeer goed, zeker als je er aan denkt dat we gewoon in een friettentje zaten!

Zou er zeker terugkomen als ik weer eens in de buurt was.

Meer updates