llewis's profielfoto

Hung-Ying

Eindhoven

Activiteiten

1. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor MeiMei

Na een eerdere culinaire ervaring de dag ervoor in hetzelfde dorp, was Mei Mei een verademing. Goede prijs/kwaliteit-verhouding, uitstekende smaakvolle gerechten en een prima bediening zonder culinaire arrogantie. Dat dit restaurant vol zat in een dergelijk stil dorp zegt al genoeg. Prima!

2. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Lyf's

Vriendelijke ontvangst in dit culinaire Friese restaurant. Behoorlijk prijzige kaart, maar de gerechten waren zeker smaakvol. Helaas ook kleine porties zoals dat een echt culinair gebeuren betaamt. De droge frietjes waren waarschijnlijk niet vers en dat was een afknapper. Alles verder prima, behalve de prijs/kwaliteit verhouding.

3. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Hung-Ying

llewis

Als je van "Hollandse"aangepaste Chinees houdt, is dit een leuke plek om te gaan eten. De kip met champignons viel echter wat tegen. Als je dit gerecht tien of twintig jaar geleden bij een Chinees bestelde, was de kipfilet om te zuigen zo mals. Dit vind je bijna nergens meer terug, ook dus niet bij Hung Ying. De kurkdroge kipfilet kwam in een donkere, wat zoutige saus, die moet eigenlijk lichtgekleurd zijn. De kip was schaars, maar de bamboescheuten (uit blik) kwamen veelvuldig in het gerecht voor. Niet lekker.

Waarom lukt het niet meer om die ouderwetse kwaliteit kipfilet te serveren? Is de kip zo chemisch behandeld en doorgefokt dat de kwaliteit achteruit is gegaan? Of beheersen de koks deze techniek niet meer? Tegenvaller. Wel keurige bediening en nette zaak.

4. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Mei Wah

llewis

Naar aanleiding van het artikel in het AD erg nieuwsgierig geworden naar dit restaurant, en met name de Kip Kerkhof. Dit is een eigen creatie van de kokkin, in samenwerking met een idee van een klant. In eerste instantie lijkt het wat vettig en olie achtig, maar de bite en nasmaak zijn geweldig. Na deze introductie ga ik zeker de rest van de bijzondere kaart proberen. Keurige service verder.

5. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor De Ruïne
    Nederlands Kessel lb

llewis

Bij toeval hier terechtgekomen en Limburgs soervleis besteld. Superlekker en uitstekende service.

6. llewis's profielfoto
    llewis vindt de recensie door llewis voor De Wagon leuk
    Internationaal Tilburg

Bijzonder sfeervolle locatie in een zeer trendy Tilburgse Spoorzone. Je zit in James Bond-stijl in een oude restauratiewagon, temidden van ander trendy publiek. De barman ontving ons met trendy culinaire arrogantie, terwijl hij minzaam onze drankjes inschonk. Wij mochten immers blij zijn dat hij ons wilde bedienen!
    Daarna mochten wij van de gastvrouw plaatsnemen in de restauratiewagon. Het voorgerecht van geschroeid rundvlees smaakte werkelijk voortreffelijk. Daarna verder met de Ramen met paddestoelen en buikspek. Ook lekker, maar als getraind bezoeker van Japanse restaurants had ik Ramen weleens lekkerder gegeten. Okay, geen eerlijke vergelijking, maar toch. Bovendien ging het hier om een minuscule portie. Maar wel trendy en culinair verantwoord.
    De bediening van de gastvrouwen in de wagon was vrolijk, correct en in tegenstelling tot de barman, prettig. Dit klinkt misschien allemaal wat cynisch, maar al met al was het een bijzonder prettige (trendy) ervaring. Aanrader voor een leuke avond!

7. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor De Wagon
    Internationaal Tilburg

8. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Five Guys
    Hamburger Eindhoven

Vol verwachting deze nieuwe franchise geprobeerd. Meteen al geconfronteerd met een enorme wachtrij, want alles wordt ter plekke bereid. Keuze tussen gewone en little burgers, waarbij een little met friet en cola voor 1 persoon uitkwam op 14 euro. Frisdrank is onbeperkt, dat dan weer wel. De burger (met onbeperkte toppings) smaakte goed, maar de cajun friet was echt niet te eten. Ik zag het al misgaan tijdens de bereiding: meteen enorme bus poeder werden de frietjes bestrooid, totdat ze donker van kleur waren. Daardoor smaakten ze megazout, erg jammer. Ga het nog wel een keer proberen, want dit zijn echt beginners stommiteiten. Toch wel een leuke aanwinst verder, het idee erachter is ok.

9. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Palacio
    Internationaal Oirschot

Special burger was niet slecht, jammer van de diepvries friet die erbij geserveerd werd. Het broodje tonijnsalade zag er mooi uit maar was niet meer dan standaardsalade uit een bakje, geserveerd met wat groen. Leuk voor een tussendoortje, maar veel te hoog geprijsd.

10. llewis's profielfoto
    llewis vindt de recensie door llewis voor Antonio's leuk
    Italiaans Eindhoven

Ontvangst met zeg maar, "culinaire arrogantie". U mag hier komen eten. Ongevraagd brood en olijven op tafel, die ik niet wil. Spaghetti vongole (mosselen dus) smaakt evenwel heerlijk, hoewel ik de houding van het personeel niet begrijp. Aha, hier schijnen beroemdheden te eten, hoor ik net. Mooie locatie op het terras van eetstraatje Dommelstraat, ondanks de vele keihard voorbij scheurende scooters.

11. llewis's profielfoto
    llewis vindt de recensie door Dorit Luiten voor Antonio's leuk
    Italiaans Eindhoven

Het voorgerecht was lekker maar daarna hebben we een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Het was niet druk dus daar lag het niet aan. Bij de tafels naast ons ging het ook mis. Kan gebeuren maar als daarvan de klant de schuld krijgt omdat hij niet heeft aangegeven dat hij de verkeerde bestelling kreeg klopt er iets niet. Mijn pizza was prima maar de spaghetti al aglio & gambaretti dreef in de saus en de gamba's waren overgaar. Jammer maar helaas. Er was echter geen moment van aandacht van de heer Rosario, hij had het te druk met populair doen.. Als mijn man dan vervolgens wordt afgewimpeld als vervelende klant omdat hij er iets van zegt en Rosario bij mij komt zeggen dat hij geen gevoel had bij mijn man is het voor mij over en uit.. Nooit meer Antonio's voor mij! Steek je hand in eigen boezem..

12. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur
    Chinees-Indisch Vlissingen

Prettig restaurant in een bijzonder toeristisch gebied, waarvoor je Vlissingen centrum niet in hoeft. Goede sfeer, ouderwets lekkere Chinees, gratis parkeren voor de deur. Een verademing na alle friet met kibbeling en Zeeuwse mosselen.

13. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Wieck
    Steakhouse Roermond

Vaak zijn we teleurgesteld als we op goede recensies afgingen. Daar is in het geval van Wieck geen sprake van. Topkwaliteit ribeye gecombineerd met verse (!) gekruide frietjes. Zelf de gegrilde groente was lekker. En dat alles in een trendy ambiance voor een zeer scherpe prijs. Wieck ligt vrij afgelegen, maar het is zeker de moeite waard om het eens op te zoeken. Absolute aanrader waar zeker willen terugkeren.

14. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Lung-Hing

llewis

Op aanraden van bevriende Chinezen hier de authentieke kaart geprobeerd. Ben een groot liefhebber van de echte Chinese keuken zoals die in China en HongKong bestaat. Twee keer bij Lung Hing geweest, viel helaas twee keer wat tegen. Bij de inktvis zaten veel babymaisjes uit blik, jammer. Porties erg klein, en ook qua smaak had ik er meer van verwacht.

15. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Latinos Burger
    Zuid-Amerikaans Eindhoven

llewis

Prima burgers, beter dan de Mc iig. Druk bezocht door moslims vanwege het halal karakter.

16. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Yati
    Indonesisch Oosterhout

llewis

Prachtige plek op de Heuvel in Oosterhout waar je ook nog ns heerlijk kunt eten. Er waren veel kenners van Indisch eten onder ons die deze mening deelden. Als we in de buurt zijn komen we terug!

17. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sicilia

llewis

Waarschijnlijk de minste pizza die ik ooit gegeten heb. De pizza marinara was voornamelijk belegd met droge zeevruchten en heel veel uien. De bodem was zo hard en droog dat de zeevruchten er bij elke hap afvielen. Ik was hier binnengestapt vanwege de gezellige ambiance en de lovende kritieken. Personeel was vriendelijk, maar reageerde schouderophalend op mijn geuite kritiek. Al met al een afknapper. Volgende keer maar naar de concurrent.

18. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor L'Union
    Nederlands Roermond

llewis

Aspergetijd, dus asperges op Limburgse wijze. Erg lekker, maar prijs-kwaliteitverhouding niet geweldig. 6 asperges was wat aan de karige kant. Aardappeltjes waren wat hard, niet lang genoeg doorgebakken. Verder prima locatie om gezellig te zitten.

19. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Rodeo
    Steakhouse Eindhoven

llewis

Zeker niet slecht gegeten hier, maar de prijzen zijn buitenproportioneel. 19 euro voor een bord rijst met bonen en gehakt, chili con carne dus, is duur. En dit was een van de goedkoopste gerechten. Ook de steaks zijn zeer prijzig, bereid per gewicht, en oplopend tot 40 euro per steak! Daar kun je lekkerder voor eten in Eindhoven. Goede service, dat wel.

20. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Woensel Wereldkeukens

Nieuwe all you can eat in Winkelcentrum Woensel op de locatie van de oude La Place. Niet alleen Oosterse gerechten zoals sushi, maar ook Europese gerechten als pizza en poffertjes. Leuk concept wat in Eindhoven nog niet bekend was. Minpuntje is de entree op de begane grond: je weet daar niet goed wat je moet verwachten. Maar op de eerste verdieping wordt alles duidelijk. Aanrader voor de grote eter.

21. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Bali
    Chinees-Indisch Eindhoven

Na bijna alle Indonesische restaurants in Eindhoven te hebben geprobeerd, besloot ik op een vrijdag toch eens bij Bali binnen te lopen. Vaak langsgelopen, maar nooit binnen gegaan vanwege de geringe drukte. Het was 16.45 uur en de zaak was leeg toen ik er arriveerde. Geen bordjes gereserveerd te zien, dus ik ging voor het raam aan een tweepersoons tafeltje zitten. Plaats genoeg, dacht ik. Een ober die achter in de zaak stond, riep dat ik achterin moest komen zitten. Maar ik wilde graag voor het raam zitten vanwege het uitzicht. 'Da mag jij niet", riep hij. Voor mij genoeg reden om op te stappen en niet meer terug te komen. Niet gegeten dus, wat een rare klantbehandeling.

22. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Supertrendy locatie die dan ook bomvol zit met jongeren. Mooie inrichting met veel leer in Engelse stijl. Het eten viel een tikje tegen, vooral kipfilet en biefstuk waren iets te lang gebakken waardoor ook droog. Verder ook iets te zout naar mijn smaak. Maar wel leuk voor een gezellig avondje uit.

23. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

De Pizza dello chef was deze keer wel heel erg zout. Jammer. Wel leuke betaalbare formule met redelijk goede kwaliteit.

24. llewis's profielfoto
    llewis heeft gereageerd op een recensie van Sultan

ik haal het altijd zelf, dus geen last van bezorgperikelen. maar idd erg vervelend als je voor niks zit te wachten ja.

25. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Mt. Everest

Drukbezocht familie restaurant net buiten het centrum, met Indiase Bengaalse Buthanese keuken. Bijzonder smaakvol gekruid, ook met zoete curries en vlees van de grillplaat. Zeker een keer weer terug.

26. llewis's profielfoto
    llewis vindt de recensie door Carolien voor Antonio's leuk
    Italiaans Eindhoven

28 oktober hier gegeten. Eten kwam erg snel (op zich erg positief) maar het viel ons wel gelijk op dat het erg weinig was voor de prijs die je ervoor betaalt. De buren hadden veel meer op het bord liggen! Toen we het op hadden hebben we aangegeven dat we het erg weinig vonden. Dit werd weg gelachen en niet serieus genomen. Hij zei: "Dit zijn normale porties". En dacht dat wij niet serieus waren en maar een grapje maakten. Erg vreemd.. De eigenaar liep rond alsof hij de Koning van Frankrijk is. Ook zijn 300 zelfportretten die in het restaurant hangen dragen hier niet positief aan bij. Dit alles zou nog niet zo erg zijn als onze klacht serieus genomen werd. We besloten om het nagerecht maar ergens anders te gaan eten.
    Toen we wilden betalen bij de bar, werden we geholpen door een erg chagrijnige dame die ons niet eens aan keek en waar geen lach van af kon. Ook de vraag of alles naar wens was geweest is hier blijkbaar niet gebruikelijk... Juist hier hadden ze naar onze mening veel goed kunnen maken, maar de dame in kwestie maakte het juist alleen maar erger! Vriendelijk reageren was niet haar sterkste punt! We zijn snel weggegaan. Hier komen wij nooit meer terug! Dit was een grote tegenvaller (zeker gezien de erg hoge prijzen!

27. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Toko Senang
    Indonesisch Eindhoven

Je kan hier afhalen of gaan zitten om een hapje te eten. Dit is echter geen restaurant en van de ambiance moet je dus niets verwachten. Maar daar gaat het ook niet om: het eten is smaakvol, en doet denken aan de authentieke Indonesische keuken.

28. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Falafel Masters

Ben niet echt vegetarisch, maar als ik een keer zo eet, is het hier. Zelden groenten zo heerlijk gegeten. Zelfs de friet is beter dan elders. Aanrader.

29. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Nisantasi

Heerlijke smaakvolle keuken en prima bediening. Minpuntje is de toiletgroep, verder top!

30. llewis's profielfoto
    llewis heeft een recensie geschreven voor Antonio's

Meer activiteiten