Voldoende gratis parkeergelegenheid.

Buslijn 20, 24 en 10.

Grieks restaurant Minos Pallas

Minos Pallas is door de jaren heen een begrip geworden in Eindhoven. Al 16 jaar zorgen we ervoor dat een avond uit bij ons niet alleen bestaat uit een huiselijke sfeer waarin u heerlijk kunt eten, maar brengt ook de muziek een zeer authentieke sfeer met zich mee; waardoor de Griekse ambiance bij ons optimaal tot z'n recht komt.

• Rookruimte

1322199961 72
1349461982 76
1485772087 74

1. Simone

Toen ik hier een paar jaar geleden vaker kwam heb ik dit altijd een super restaurant gevonden. Lekker eten en ik kon er met mijn glutenallergie prima terecht. Fijne sfeer vooral in de zomer als je ook in de tuin kan eten. Erg vriendelijk personeel alleen af en toe zijn de gerechten wat aan de dure kant. Helaas viel de laatste keer de service mij erg tegen toen het op mijn glutenallergie aan kwam. Ik weet zelf niet wat er veranderd is maar eerst kon ik gewoon melden dat ik glutenallergie had en dan wist iedereen waar je het over had maar de laatste keer leek deze kennis weg gespoeld te zijn. Het personeel kwam naar onze tafel om daar voor elk ingrediënt aan mij te vragen of ik wel zeker wist dat ik dit mocht hebben. Erg jammer, ik durf nu met mijn allergie niet meer daar te gaan eten. Als je verder geen last hebt van een allergie is dit restaurant wel een echte aanrader. Zeker gezellig en je kan er ook zeker wel lekker eten als je van de Griekse keuken houdt​.

2. Nadeel vlees gauw afgekoeld. Misschien borden verwarmen... Vond het wel rumoerig. Maar het was heel lekker.

3. 28 december 2016 met een AH bon wezen eten. De prijs van één menu is € 32,50. Dat is voor een Griekse restaurant wel erg veel. Dus waar de actie van AH voor bedoeld is, is duidelijk een sigaar uit eigen doos. Je moet je keuze maken vanaf een "vodje" papier. Het eten was redelijk tot goed. Er zijn maar weinig Griekse restaurants waar je € 32,50 als menu p.p. tegenkomt. Als je gewoon van de kaart eet en hetzelfde besteld, ben je goedkoper uit.

4. Gisterenavond hier gegeten met een AH bon. Menu prijs was 34,95 wat ik prijzig vind. Geen stokbrood met tapenades (zoals in eerdere recensies stond) gekregen. Wel snelle (maar chagrijnige) bediening. Het eten smaakte echt lekker.
    Er was live muziek, daar moet je van houden, waardoor je zowat moest schreeuwen naar elkaar.
    Leuk voor 1 keertje.

5. Een mail gekregen van Minos Pallas. De prijs van de ouzo was een foutje. Vandaag 7 euro terug gekregen.

6. Gegeten met Tank en Dineer bon van Shell. Je krijgt een speciaal menu (€29.95 p.p) met per gang 5 keuzes. Eten kwalitatief goed, aardig personeel alleen sfeer ontbreekt.
    Wel jammer dat voor elk onderdeel apart betaalt dient te worden. Voor een half stokbroodje met tapenade wordt €3.50 gerekend eveneens 3.50 voor wat friet omdat dit niet standaard bij het gerecht zit.
    Gelet op prijs-kwaliteit zijn er Griekse restaurants in de regio die het beter doen.
    Leuk voor één keer.

7. Henk Bekers

Door het lezen van goede recensies besloten wij met 3 personen bij Minos Pallas in Eindhoven te gaan eten. Er zou die avond levende muziek zijn. De bediening was vlot en vriendelijk, het eten was best wel goed. Echter de "levende muziek" stond zodanig hard dat, zelfs als je iets tegen je tafelgenoot wilde zeggen, je moest schreeuwen om je verstaanbaar te maken. Er waren zeker wel 50 gasten aanwezig die allemaal moesten schreeuwen. Het was een kabaal van jewelste. Daarom zijn wij na 1½ uur weer gegaan met de wetenschap dat dit de eerste maar tevens de laatste keer was.

8. Heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs. Persoonlijk vond ik vooral de pikilia (voorgerecht met van alles wat) en de Minos schotel (veel vlees) erg lekker. De bediening is vriendelijk en denkt met je mee. De sfeer is erg gezellig. Kortom; een heerlijke avond gehad!!

9. Heerlijk gegeten, attente bediening en alles netjes en verzorgd. Wij komen snel terug Minos!

10. Bij Minos Pallas gegeten met 4 personen met AH-bon. Toen we net binnen waren gekomen werden we heel vriendelijk ontvangen en naar een tafeltje begeleid. Het was behoorlijk druk, maar toch stond er vrij snel een vriendelijke medewerkster bij ons, om te vragen wat we wilden drinken. Na ca. 5 minuten werd het al gebracht en we kregen ook een klein glaasje ouzo als welkom.

Wij hadden in het restaurant een aangepast menu vanwege de AH-actie gekregen. Het bestelde eten stond vrij snel op onze tafel. Als entree was er verse stokbrood met dipsausjes.

Ons voorgerecht bestond uit soep van de dag (dit was een gepureerde groentensoep en prima op smaak) en een andere tafelgenoot van ons had gehaktballetjes gevuld met komijn en tomaat. Deze waren aan de buitenkant een beetje taai maar binnenin waren ze heerlijk.
    Ook was de Kalamaria besteld. Deze gefrituurde inktvisringen waren lekker knapperig.

Voor onze hoofdgerechten hadden we zalm, gyros en souflaki ('Ermis') besteld. De zalm was goed gebakken, maar het had een iets grote portie kunnen zijn. Zonder bijbestelde aardappelen/frites was het te weinig. De Gyros smaakte goed en was voldoende. Het werd geserveerd in een grote schep. Dit was onhandig om het vlees uit te scheppen, maar het zag er wel aardig uit.
    Het gerecht Ermis werd gewoon op een bord geserveerd en was ook prima bereid.

De gerechten werden geserveerd met een klein bolletje rijst. Extra gebakken en gekruide aardappeltjes (in een mandje) en frites (in een puntzak met mayonaise) moesten apart besteld worden.
    Er is een saladebar waar je zelf salade mag opscheppen. Eén van onze tafelgenoten zei dat dit bij de maaltijd hoorde en dat je dit zelf mag gaan halen. Dit was echter door de bediening niet genoemd. Misschien een idee om dit op de menukaart te vermelden?

De helft van ons groepje wilde als nagerecht het vanille-ijs. Dit werd geserveerd in een kopje. De steile hoge randen van het kopje maakten het niet zo praktisch om alles uit het kopje te lepelen, maar het was wel lekker. De andere helft had genoten van de Griekse yoghurt.

Wij zijn in totaal 1,5 uur in het restaurant geweest. De bediening kwam vrij snel na ieder gerecht en we kregen onze volgende gang ook vrij snel weer gepresenteerd. Voor mijzelf zou het iets prettiger zijn om iets meer tijd tussen de gerechten te hebben. Een gezellig avondje uit is in mijn ogen niet om heel snel weer buiten te staan.

Waard om nog een keer te gaan, misschien op een iets rustigere avond in de week.

11. F dekkers

Met ah-bon gegeten. Menu kost €29,95. Als je zonder die bon gaat eten en bestelt van de kaart is dat goedkoper. Dus de eerste winst is al binnen. Saladebar stelde weinig voor. Hoofdgerecht was lekker maar lichtjes taai. Bediening was verder oké. Vinden het raar dat je extra moet betalen voor wat frites. Dit hoort naar onze mening gewoon bij het gerecht.

12. 5 september ons 25-jarig huwelijk gevierd. Gebruik gemaakt van de spaaractie. Alles was fantastisch! De plaats in het restaurant was heel prettig om met 14 personen feest te vieren. Ondanks de grote drukte hadden wij toch voldoende privacy. De bediening was goed en vriendelijk en het eten was ronduit heerlijk! Het was ook fijn dat ons alle tijd gegund werd voor een hele avond te vullen. Echt een aanrader als er iets te vieren is! Fantastisch!

13. Heerlijk gegeten! We hadden wat te vieren dus hebben we ons laten verassen met een heerlijke rondreis door Griekenland! Het was super! Bedankt voor de fijne avond Minos! Tot snel!

14. Fred Brands

Dranken slecht gekoeld. Eten te duur voor wat je er voor krijgt. Bediening was oké. Interieur geen typische Griekse uitstraling, jammer.

15. I. De vries

Wij maakten gebruik van het AH menu, twee voor de prijs van een. De menuprijs bij hen is €29,50, niet echt heel goedkoop. Er werd ons gevraagd of we bij het hoofdgerecht friet wilden hebben, waarop wij "ja" zeiden.
    Tot onze verbazing stond de friet apart op de reking (€3,50). Volgens ons is dit toch een onderdeel van het hoofdgerecht. Is dit een manier om toch een deel van het 2de, gratis gerecht betaald te krijgen? Jammer. Voor de rest hebben we lekker gegeten.

16. Het was dan wel best druk, maar de bediening maakte fout op fout. Zo werd meteen al het stokbrood met tapenade 'vergeten' en bij het hoofdgerecht werd het verkeerde bezorgd. Later waren ze het pita broodje vergeten, deze zou tot 2x toe nog worden nagebracht, enz enz. Als je er wat van zei, kreeg je geen excuses voor het ongemak, maar allerlei smoesjes die het moesten rechtvaardigen, ongelofelijk! Jammer, want het eten was opzich wel gewoon lekker, hoewel het wel erg weinig was, zeker voor een griek!

17. Met restaurant bon van AH gereserveerd. Bij aankomst personeel is vriendelijk. Beetje slordig met opnemen. Dus drankjes vergeten en tweede keer na halfuurtje kwam het goed. Verder was het goed verzorgd en alles mooi op tijd geleverd. Jammer van de beperking en dat er niet een menu kaart op tafel ligt om wat extra te kunnen bij bestellen. Menu was en is in verhouding veel te duur maar is logisch want er word echt nergens een menu gratis weg gegeven. Er zijn wel veel betere voor minder geld als deze in de regio. Maar begrijp dit concept wel. Eind resultaat. niet mijn restaurant om er nog een keer naar toe te gaan.

18. Heerlijke metzes gegeten. Super lief personeel. Het was super druk maar we werden snel en vriendelijk geholpen. Nemen tijd om alles uit te leggen. Top restaurant.

19. fotios

20. Voor het eerst wezen eten bij deze Griek. Direct ook de laatste keer.

Ongeïnteresseerde bediening. Ongezellig grote zaal, zeer gehorig, geen typische afscheidingkjes die je bij veel Griekse restaurants wel hebt. Veel en veel te weinig licht, je zit nagenoeg in 't donker. Ik associeer te donker in een restaurant met dat men het slechte eten probeert te verdoezelen.

Menukaart oogt niet duur, todat je de rekening krijgt. In het begin vragen ze: zullen we wat brood met kruidenboter neerleggen? Vervolgens op de rekening 1x kruidenboter en 1x tapenade (€ 6,50), kassa! Tapenade waren dus 3 bakjes met onbekende substanties, weggegooid geld.

Vervolgens eten besteld en voor onze 2 kleine kinderen 2 kindermenu's. Men vroeg of we frites bij het eten wilden, ja natuurlijk. Eten kwam maar alleen voor de volwassenen. Gevraagd waar is het eten voor de kinderen? Komt eraan.

Vervolgens gaan de volwassenen eten. De kinderen, zaten toe te kijken. Onder het eten nog 'n keer naar de balie gelopen en gevraagd waar de kindergerechtjes bleven, verbaast "zijn die er nog niet?".

Uiteindelijk waren we klaar toen de kindergerechtjes kwamen. Geen excuses, geen compensatie, noppes. De volwassen gerechten waren klein, koud en veel te zout. De frites waren ook veel te zout.

Verder nog toetjes genomen waar ook zeer lang op gewacht moest worden en vervolgens de rekening, bleek ook nog 'ns 3x frites a € 3,50 in rekening te worden gebracht. Normaal zit dat toch bij het hoofdgerecht? Het kan toch niet zijn dat een hoofdgerecht wat stukken vlees zijn en een klein bolletje rijst?

Oh ja, we misten de salades, bleek dat er een saladebar was, werd ons bij het serveren niet verteld. Vervolgens naar de saladebar terwijl we de helft al op hadden, bleek die leeg te zijn, dus weer melden dat de saladebar aangevuld moest worden.

Nou ja, wat een waardeloos restaurant! Je betaald verdorie veel geld tegenwoordig bij uiteten en dan zo'n gebrek aan service daar tegenover. Zeer dikke onvoldoende.

Wij gaan weer naar ons favoriete Griekse restaurant in Veldhoven, wat een verschil!

21. Lieve God zeg wat een slechte zaak. Kom je binnen, word je achterin het rokershok gedumpt. Vier keer gevraagd of ze een lichtje aan wilde doen, uiteindelijk twee kaarsjes bijgezet.

Vier keer moeten vragen om een droge witte wijn, uur verder brengen ze er 2 tegelijk. Eten is lauw en sommigen kregen het na een half uur, terwijl de rest allang alles op heeft.

En zo waren er nog tig dingen, eens maar nooit meer!

22. Henny van Ginkel

Prima restaurant. Uitgebreide kaart met mogelijkheden om eventueel je keuze aan te passen. Vriendelijke bediening. Ruime hoeveelheid zitplaatsen met gezellig achter terras. Het restaurant is licht en ruim, veel ramen. Er hangt een goede sfeer. Er worden geregeld kleine veranderingen aangebracht in het restaurant zelf, zodat het er steeds weer net anders uitziet.
    De prijs is oke, de sfeer uitstekend. Wij komen er er jaren, zeker 1x per week. Zelden dat er iets fout ging. Als het erg druk is, moet je wat langer wachten. Maar dat moet je overal toch? Jammer dat daar dan zoveel mensen over klagen. Als ze in de wachtrij staan bij een drukke slagerij, klagen ze toch ook niet dat het langer duurt. Jammer.
    Ik heb al heel wat griekse restaurants van binnen gezien, maar ik blijf hangen bij deze. Vanwege de kwaliteit van het eten en de zeer vriendelijke bediening. parkeren is ook geen probleem. En natuurlijk zo nu en dan de keuze om te komen eten met live muziek. Ga er eens heen, het zal zeker niet tegenvallen.

23. Op 5 juli 2014 heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening en ontvangst. We wilden, op eigen verzoek, in de buitentuin zitten. Dat was geen probleem. Echter helaas werd duidelijk dat daar nogal wat aan mankeerde. Onze tafel was plakkerig en vet vanwege zeepresten (methodefout), hij wiebelde maar dat werd met bierviltjes snel opgelost. Tevens was de rand van de tafel verbrand en zag de witte zitbank er niet uit, vol vlekken e.d. Stoeptegels zaten los en een terras heater stond erbij alsof hij door een orkaan was geraakt. Loungemuziek gemixt met voetbalcommentaar van de nabij hangende tv zorgde voor een soort kermiservaring. De bestelde extra frites kwamen niet dus opnieuw achteraan moeten gaan waarna ze snel op tafel kwamen. Al met al lekker eten en een zeer vriendelijke bediening doch de puntjes op de i zijn hard nodig want daar schort het behoorlijk aan.

24. anna 987 punten

Gisteren met twee personen gaan eten bij Minos Pallas. Vriendelijke bediening, die doen alsof ze je al jaren kennen. Ik had als voorgerecht mosselen, maar deze waren op, daarvoor in de plaats heb ik coquilles genomen, die heerlijk waren. Het hoofdgerecht was ook erg lekker. Goed restaurant, lekker eten!

25. Marianne Senders

Op verzoek van mijn vader hebben we zijn 87 ste verjaardag gevierd ( 21 volwassenen) in Minos Pallas. Hij vond het een gezellige lokatie want onze zoon heeft daar in 2011 ook het etentje geregeld met zijn trouwen voor zeker 35 personen.
    We werden hartelijk ontvangen en naar de gereserveerde tafels begeleid.
    De meneer die onze tafels bediende kwam met een voorstel over het eten om voor zo'n grote groep een menu te reserveren met diverse voorgerechten een hoofdgerecht en een dessert.
    Het hoofdgerecht zou bestaan uit schalen per 6 personen met diverse soorten vis en vlees. Het klonk allemaal heel aantrekkelijk. Dus iedereen zou kunnen pakken wat hij of zij lekker zou vinden.
    Voorgerechten allemaal prima en niet te snel achter elkaar.
    Maar een paar minuten voordat het hoofdgerecht geserveerd zou worden kwam hij mij vertellen dat het niet op schalen gereserveerd zou worden maar ieder kreeg een bord. Op dit bord lag dus een berg vlees met 1 stukje zalm en een paar gebakken aardappelblokjes. schaaltjes met tzaziki stonden ook op tafel.
    Schaaltjes met frites en salade hebben we ook niet gezien.
    Het dessert was ook niet geweldig.

Bij de bruiloft van onze zoon was ook afgesproken dat er vlees en vis op schalen geserveerd zouden worden en ook kort van te voren kwamen ze met borden waarop een berg vlees lag.

Dus bij eventueel een volgende keer zullen we niet meer op dit voorstel ingaan maar iedereen a la Carte laten bestellen.

26. Mieke vd Meerakker

Gisteren 1 febr. hebben we met zes personen gegeten bij Minos Palace.We hebben lekker gegeten en leuk gezeten.
    De bediening ging gemoedelijk en vriendelijk.
    Alleen : Het aangeboden glaasje ouzo bij binnenkomst was verdund met WATER.
    Een gegeven paard mag men niet ..... Maar wij vonden het doodzonde .

27. Gister lekker gegeten. Het zat goed vol. Gezellige kerstsfeer, vriendelijk personeel, heerlijke ovenschotel! Tot eerste kerstdag!

28. Het eten is heerlijk, de bediening is ook top!

Alleen krijg je weinig eten in verhouding met de prijs.
    Het is wel duur allemaal voor de portie's die je krijgt.

29. In navolging van mijn eerdere recensie zo'n anderhalf jaar geleden wil ik graag melden dat de kwaliteit en de service sindsdien weer helemaal weer terug zijn op het vertrouwde (top)niveau. Dit is echt Grieks eten en het restaurant onderscheidt zich van vele andere griekse restaurants door de authentieke gerechten. De bediening is zeer vriendelijk, de ouzo staat altijd klaar, evenals de goedgevulde saladebar.
    Kortom, ik kom hier weer vaak en graag eten!

30. Gisteren heerlijk gegeten, leuke sfeer, mooie zaak. Top

31. Smaken verschillen is een welbekende uitspraak, daarom huiverde ik om hier te gaan eten. Niets is minder waar geworden, ronduit heerlijke avond gehad. Buiten dat het eten echt Grieks en overheerlijk was werden we echt in de watten gelegd door het aanwezige personeel. Ter afsluiting bood de eigenaar ons nog een lekker likeurtje aan. Kortom een aanrader en we gaan zeker vaker naar dit restaurant.

32. Top eten, modern Grieks en vriendelijk personeel en gratis parking voor de deur.

33. Ellen 223 punten

Hier 2 keer gegeten met een groep, de 1e keer voortreffelijk, maar de 2e keer ronduit slecht. Veel te lange wachttijden tussen de gangen, brood werd niet aangevuld en het vlees was niet geweldig, de vis uit de diepvries. Veel te weinig personeel, die liepen te stressen.

34. Beste restaurant van heel Eindhoven!

Betaalbare prijzen!

Lekker eten, maar dan ook echt echt heerlijk smullen!

Je krijgt bordenvol!

Super vriendelijke en goede service!

Betere sfeer vind je nergens!

35. brian 11 punten

Vanavond wezen eten bij Minos Pallas. Ik kan vast zeggen dat ik me afvraag wat de mensen gewend zijn die zeggen hier goed te kunnen eten!? Het is werkelijk waar te slecht voor woorden. Op de kaart staat dat alles vers is en er dagverse vis geserveerd wordt. Nooit geweten dat dagvers betekende dat alles uit potjes of de diepvries komt. Totaal smaakloos of overgekruid, presentatie zeer slecht heb er eigenlijk geen woorden voor. NOOIT meer terug in ieder geval.

36. Als afsluiting van een gezellig dagje uit hadden we Minos Pallas gekozen om te gaan eten. Hadden we dat maar niet gedaan. We hebben nog nooit zo slecht gegeten voor ( in verhouding) zoveel geld.

Een voorgerecht wat normaal in een tomatensaus met feta uit de oven komt, was een droog gerecht van 3 garnalen die veel te droog en zonder smaak, voor bijna 12 euro, voorgezet werd.

Na 1 uur wachten kwam het hoofdgerecht wat niet warm en ook veel te droog was. Al met al een waardeloze tent en dus niet aan te bevelen!

Tijdens ons hoofdgerecht kwam er een groep van ongeveer 40 mannen binnen en toen konden we elkaar ook niet meer verstaan.

37. Wij vonden het hier enkele jaren geleden best gezellig. Op een bepaald moment werd er weer een nieuwe menukaart aangeboden, zo zei men. Eigenlijk bedoelde men weer een nieuwe prijslijst. De gerechten werden opnieuw duurder. Andere Griekse restaurants leveren evenveel gezelligheid tegen een meer normale prijs.

38. Gezellig en ruim opgezet Grieks restaurant met een groot en fraai terras waar je vooral in de zomer nog gezellig kunt naborrelen. Een half jaar geleden pas ontdekt door ons en vanaf die tijd komen we er nu maandelijks.

Het eten is meer dan lekker en de bediening goed en vriendelijk.

39. Op aanraden van onze vrienden, zijn we dit weekend gaan eten bij Minos Pallas.

Bij binnenkomst zijn wij netjes ontvangen.

Onze jassen werden opgehangen, wat niet gebruikelijk is bij andere Griekse restaurants.

We kregen een gezellige tafel bij de open haard en een lekkere ouzo als welkomstdrankje.

Lekker gegeten, vlotte bediening en een mooie ambiance.

Dit was de eerste, maar zeker niet onze laatste keer.

40. Met ons gezin bestaande uit 5 personen bij Minos Pallas gaan eten. Helaas is het eten niet meer zoals het is geweest.

Je krijgt in verhouding met andere Griekse restaurants minder eten op je bord. Ook wordt er geen Ouzo geschonken. Alleen bij de klanten die er vaker komen. Zij werden met open armen ontvangen en er werd meteen Ouzo voor ze ingeschonken. Wel jammer, dat is het gemis bij deze Griek.

Nee, hier gaan ze ons niet meer zien.

41. Wij zijn voor de verrandering maar weer eens bij Minos Pallas gaan eten. Helaas is het eten niet meer zoals het is geweest.

We hadden gehaktballen in tomatensaus besteld, voorheen kreeg je 3 flinke gehaktballen in heerlijke dikke tomaten saus en kregen we 3 kleine, koude ballen in hele dunne saus.. totaal geen aanrader meer!

Als hoofdgerecht hadden we een gyros schotel besteld, de gyros was wel lekker alleen krijg je er maar een klein beetje tzaziki bij. Ze vragen of je friet bij de gyros wil, dan krijg je een klein puntzakje friet voor met zijn tweeën (dit komt overigens wel extra op de rekening te staan).. let op als je extra tzaziki besteld komt er voor een klein bordje 4,50 bij..

Slechte service! En de prijs kwaliteit was niet goed!

We gaan nooit meer naar Minos Pallas! De vorige keer was echt stukken beter!

42. 2e Paasdag weer eens lekker naar De Griek in Eindhoven (dachten we).

Vooraf namen we mosselen en Griekse tapenade met brood.

Over de mosseltjes niets dan lof, tapenade is een aanfluiting.

3 bakjes met een soort creme-fraiche in een vreemde kleur.

Als hoofdgerecht de mixed grill van het huis voor 2 personen genomen.

Waar je vroeger een stok nodig had om over het plateau heen te komen moet je nu de deuren dicht houden om het niet weg te laten waaien.

De schotel begeleid door Rosval aardappeltjes die zwemdiploma A + B in 10 minuten hebben gehaald van het vet en zo glazig als de pest.

Dan het bord maar aanvullen met de keuze uit de saladebar, daar lagen voorheen tenminste de echte olijven en grote witte bonen in tomatensaus.

Juist...... géén enkele olijf en boon te bekennen in heel het restaurant.

Tomaten en sla met rode ui zijn er in overvloed, maar die hebben ze bij van der Valk ook, krijg je ook nog eens appelmoes met een kers ;-)

Terug aan tafel staat er ineens een schaaltje met Tzaziki met.... inderdaad toch 1 olijf gevonden.

Zouden van dit restaurant graag zien dat de klant weer eten voor zijn geld krijgt van een behoorlijke kwaliteit zoals het altijd geweest is.

Drank kan je in overvloed bestellen, zelfs voor je glas leeg is staan ze al bij je met de vraag..... wilt U nog wat drinken? Heb toen maar geantwoord dat de drank van een betere kwaliteit was dan het eten, volgens mij begrijpen ze het helemaal niet meer.

Zonde van zo'n mooi restaurant dat een goede naam had en dat zichzelf zo laat gaan.

Voor ons géén Minos Pallas meer.

43. Minos Pallas is een zeer leuk Grieks restaurant waar andere restaurants qua sfeer en gezelligheid nog veel van kunnen leren.

Het eten en de sfeer is er altijd goed, op wat voor tijd je er ook bent.

44. Ik vond het eten niet bijzonder. Er zijn veel betere Griekse restaurants! Vlees was hier en daar te lang gebakken en de gerechten niet super van smaak. Daarbij is de prijs/kwaliteitsverhouding ver te zoeken en de bediening traag. Wel een mooi restaurant.

45. Wij zijn hier nu 2 keer gaan eten en zijn goed tevreden.
    Eten lekker en verzorgd, ook de bediening is redelijk vlot en aardig.

46. Een paar keer lekker gegeten hier.

Eten is goed en smaakvol.

Bediening is zeer aardig.

Restaurant ziet er gezellig uit.

47. Wij komen hier haast wel elke maand een keer, al enkele jaren lang. Echter waren we vorige maand geweest en toen vond ik het echt bar en bar slecht.

De bediening had haast en wat je al bestelde aan drinken werd gewoon niet gebracht.

Wat betreft het eten, word ook steeds minder. Wij nemen altijd de gehaktballetjes in tomatensaus vooraf. Enkele jaren geleden begonnen we nog met een echte bal, nu krijg je 3 kleine soepballetjes voorgeschoteld en steeds minder saus erbij.

Het vlees van het hoofdgerecht was ook niet geheel prima, soms wat zwarte randen en veelal in het midden nog rauw.

Als toetje hadden we ijs en chocolade taart, (altijd standaard bij ons) mijn schoonouders hadden koffie besteld.

Mijn partner en ik kregen ons nagerecht, deze was inmiddels al op en toen hadden mijn schoonouders nog steeds geen koffie gehad. Toen ik de rekening vroeg stonden deze 2 koffie's er wel op. We hadden eerder ook al 2x een biertje besteld welke niet zijn afgeleverd, maar ook niet in rekening gebracht.

Al met al normaal een prima gezellig en lekker restaurant, helaas 1x een tegenvaller. Maar toch, we zullen het de volgende keer nog een keer proberen en mocht het dan weer zo'n drama zijn dan denk ik dat we op zoek moeten naar een andere Griek.

48. Alles leek op en top te zijn. Totdat de persoon waarmee ik was een vlieg in het eten zag.
    Personeel beweert dat het erin is gevallen doordat de deuren openstonden. Onzin! Deze vlieg was gewoon meebereid.
    De leidinggevende ontkende stellig.
    Ik heb in restaurants gewerkt. Een schoon restaurant zit niet vol vliegen. Ze waren overal!
    Geen wonder dat Minos Pallas langzaam leeg loopt.
    We hebben van andere mensen gehoord dat ze niet meer zijn zoals vroeger, maar nu weet ik het zeker....geen Minos meer.
    Veel personeel loopt er rond, maar toch laat de service veel te wensen over!
    We moesten overigens gewoon betalen, wat slecht is van de leidinggevende.

49. Wilbert

Na enkele recensies gelezen te hebben, zijn we er zelf vandaag gaan eten.

De bediening was niet erg slecht, maar ze waren ook niet oprecht geïnteresseerd.

Het eten vond ik niet zeer bijzonder smaken.

Vooraf een feta saganaki genomen. De feta kwam duidelijk uit de magnetron in een plasje van (ik neem aan) olijfolie met een paar stukjes tomaat en wat olijven.

Hoofdgerecht voor mij was een biftekischotel.

Op zich smaakte het vlees goed. Wat mij niet beviel, was dat het vlees in een pitabroodje was geduwd en aan een prikker werd geserveerd, maar goed, dat is iets persoonlijks. De tzaziki zat in een klein glazen schaaltje en smaakte redelijk. Ik vond het wel erg weinig en had meer weg van een mousse dan yoghurt.

Mijn partner had de ermis schotel. Enig minpuntje was het gehakt. Daar zat weinig smaak aan. Vlees had wat zwarte randjes.

Er werden (zoals hier al beschreven) geen frietjes bij het hoofdgerecht geserveerd maar ook geen aardappels. Het was puur een bord met vlees. Er is wel een prima saladebar aanwezig.

Verder vond ik het niet erg goedkoop.

Het restaurant ziet er verder netjes uit en het sanitair is schoon.

50. paul en linda

Wat ons betreft het beste griekse restaurant in BRABANT.
    Geen friet bij het eten maar lekkere roseval aardappeltjes !!!!heerlijk !!
    Dorade altijd lekker vers ,averal perfecte aandacht aan geschonken .
    En een lekker ruim tuin terras

51. Jacqueline

Wij komen hier al jaren graag eten. Echter ik vind de bediening wel wat minder. De laatste keer dat wij er waren vonden wij dat de bediening haastig en ongeinteresseerd overkwam. Jammer, want lekker eten kun je hier zeker!

52. super grieks gegeten en een leuke service en een gezellig restaurant

53. Persoonlijk onze favoriete griek in Eindhoven. Erg lekker en goede sfeer en een leuke sfeer