Ilio's in Eindhoven

An authentic Greek restaurant since 2001

Specializing in Greek tapas and Greek fish- and meatdishes. Everything is prepared with fresh and mostly organic ingredients. Many of these quality products are imported directly from Greece. As are the special delicious Greek wines.

1. Omgeving

1433619561 72

1. Eten en bediening is 👌🏽

2. Joost Kothuis

Erg lekker en gezellig.

3. Eten, drinken en service gemiddeld, helaas niet hoger te waarderen…

4. Zeer matig Grieks restaurant wat in de loop der jaren afgezakt is naar bedenkelijk niveau.
    Mixed grill is alleen vlees wat lauw wordt opgediend, frites (kinderportie) en sla (paar blaadjes) kost extra. De bijgerechtjes zijn schaamteloos minimaal. Geen kwaliteit. Huiswijn is niet te hachelen voor een wijnliefhebber. Bank versleten en menukaart plakt.
    Eten zonder aandacht en snel koud. Snel geld staat voorop. Huiswijn is goedkoop bocht. Zware tegenvaller, begrijp niets van goede reviews.

5. Ilio’s mix grill was op zich heerlijk. Echter het menu was erg karig zonder salade en aardappelgerecht zoals bij andere restaurants. Er was ook geen saladebar aanwezig.

6. Vertaal van English naar Nederlands

Best place to be! For almost 13 years we’ve been there to celebrate our birthdays or just a night out and it’s phenomenal! Every time they make us feel like a king and queen. Didn’t even mention the food yet! Delicious and more!

7. We komen regelmatig bij Ilio's en voelen ons er erg thuis. Hele goede en persoonlijke bediening. In feite hebben we de kaart niet eens nodig, de gastheer vraagt naar onze voorkeur voor vis of vlees en dan laten we het met een gerust hart aan hem over. We zijn nog nooit teleurgesteld!

8. Erg vriendelijke bediening die gewoon echt voor je klaar staat.
    Heerlijk eten en een zeer goede hoeveelheid. We zullen in de toekomst zeker terugkeren!

9. Heerlijk gegeten in prima ambiance. Ondanks de stroomstoring (volledige straat) bleef de sfeer goed.

10. Lovely food, owner and staff very friendly and attentive. Looking forward to visit Ilio's again.

11. Karin Jansen

We waren met 7 personen, de tafel was binnen gedekt.
    Op ons verzoek konden we toch lekker buiten zitten, dat was top!

Het enige minpunt was dat we lang op ons eten moesten wachten.

12. Marc Salimans

Very nice food, go for the Tapas Meze en you will be surprised, really good. I was in many Greek restaurants and this was the best experience. Very friendly staff, free drinks (cocktail and more), you should visit this restaurant when you are in Eindhoven.

13. Gezellig, zeer vriendelijk personeel. Lekker eten. Vleesgerecht best veel, jammer kreeg het niet op. Goed op smaak. Muziek niet te hard. We waren vroeg en voldoende plek. Daarna meer bezoekers.

14. Yemekler çok lezzetli idi hizmet güzel çalışanlar çok ilgiliydi. Keşke biraz daha ucuz olsaydı :) teşekkürler

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Het eten was erg lekker, de service was aardig, de medewerkers waren erg geïnteresseerd. Wou dat het een beetje goedkoper was :)

15. Wij hebben een prima ervaring bij dit restaurant. Hele fijne bediening. Vriendelijk en attent. Het eten was heerlijk. Komen zeker nog eens terug.

16. Els Verhees

Leuke gezellige sfeer en klantvriendelijke bediening

17. Restaurant met tussenpozen enkele malen bezocht. Zeer vriendelijk personeel, erg goed eten. We hebben de Tapas meze speciaal genomen bestaande uit een tableau voorgerechten en daarna een ronde met hoofdgerechten.
    Sfeervolle niet typisch Griekse muziek, jazzy, goed passend bij de ambiance.
    Toen we terloops meldden dat we hier 5 jaar geleden ons huwelijksfeest hadden gevierd kwam men met een heerlijk dessert met vuurfontein als afsluiter.
    Absolute aanrader voor wie van goed Grieks eten houdt 👏🏻

18. Alles was heerlijk. We hebben een geweldige tijd gehad en hebben er erg van genoten. We bestelden gemengde voorgerechten en het was zeer bevredigend.

19. Afgelopen vrijdag hier gegeten omdat ons vaste Grieks restaurant gesloten was door vakantie. Erg welkom geheten door de eigenaar en super verrast door het voorgerecht. Hoofdgerecht was ook erg lekker. We komen zeker nog een keer terug.

20. Marijke

Fijne sfeer. Lekker eten. Lekker toetje voor de verjaardag. Een top avond

21. Yvonne Hamelink

Het eten was heerlijk. We hebben het Tapas Menu gekozen. De bediening was goed en heel vriendelijk.

22. Ik ben graag en met plezier in Ilios. Het eten is prima een menu met grote keus. De service is uiterst vriendelijk. Gegarandeerd smakelijk eten!

23. Heerlijk gegeten en super aardige serveerders!
    Deze mensen staan graag voor je klaar en geven goede adviezen van de menukaart aan je door. Zeker een aanrader!

24. Zoals altijd super lekker, fijne bediening, we gaan snel weer een keer.

2 vorige recensies
  25. Nick Janssen

Leuke sfeer en het eten is erg lekker. Erg vriendelijke en goede bediening!

26. Heerlijk gegeten, zoals altijd. Super goede service! Zelfs voor de vegetariërs veel lekkere opties.

27. Miranda van Kessel

Zo'n plezier om daar te eten! Altijd zo ongelooflijk gemeend vriendelijk! Deze mensen hebben hart voor hun zaak en klant!
    Daarnaast is t eten heel goed, niet onbelangrijk🙃
    Grieks eten doen wij bij Ilio's😘😘

28. Het eten was heerlijk! De bediening was ook super, erg vriendelijk en steeds ook vragen of alles naar wens was, een echte aanrader gaan ook zeker nog eens terug!

29. Brugmans

Vanavond hier gegeten. Heerlijk!! Kwalitatief super goed, en bediening uitermate vriendelijk.
    Wij komen snel terug!
    Bedankt
    Brugmans

30. Theo Smulders

31. Neehar Moharana
    Vertaal van English naar Nederlands

The staff were extremely friendly and responsive. Enjoyed a really delicious lamb shank. Already had been there couple of time but would still love to go again.

32. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en de eigenaar kwam met de suggestie om 2 schotels te combineren. Zeker de moeite waard om hier eens te gaan eten. Wij gaan zeker og een keer

33. Heerlijk gegeten en heel vriendelijke personeel 👍

34. Jos en Gonny

Met ontzettend veel plezier hier gegeten. We voelden ons echt welkom, de bediening is méér dan geweldig en het eten van uitstekende kwaliteit.
    Complimenten aan de gastheer en zijn aanbevelingen omtrent het menu waren de moeite waard.
    We hebben ons best gedaan om wat puntjes van kritiek te vinden... met moeite hebben we er een gevonden: ietsje meer tzatziki was fijn geweest...
    Hebben we als echte Nederlanders toch nog wat te klagen ;-)
    Het moge duidelijk zijn: dit restaurant is beslist een aanrader!

35. Twan van Osch

Prima restaurant, erg vriendelijk personeel. Was (bijna) volledig bezet, wat er wellicht voor zorgde dat er af en toe iets vergeten werd. Er werden mosselen gebracht i.p.v. garnalen. Werd direct hersteld en de mosselen kregen we on the house. Top!

36. Gijsbert van Maaren

Onze zoon had ILIO's al eerder ontdekt, waarna wij er jl. winter nogmaals gegeten hebben. Ik was laaiend enthousiast over de kwaliteit van de lamskoteletten. Dus togen wij, maar nu samen met moeders gisteren opnieuw naar Eindhoven en daar hebben we wederom geen spijt van gekregen! In alle opzichten voortreffelijk: ontvangst, tafeltje buiten (!), bediening, gerechten en drank. Kortom een heerlijke zomeravond! Dit werd geen afscheid, maar een 'tot ziens'!

37. Bisschops

Vriendelijk personeel en eigenaar. Je voelt je heel welkom en het eten is super lekker en met zorg bereid.

38. We werden vriendelijk ontvangen, kregen een leuke tafel. Na opmerking dat het tochtte werd de deur dicht gemaakt. Na een keuze gemaakt te hebben werd door de manager het voorstel gedaan om de schotels te combineren, met extra rauwkost en frietjes voor dezelfde prijs. Super leuk initiatief. Het eten kwam binnen normale tijd. Het was heel lekker, enkel wat weinig tzaziki, hebben deze ook bijbesteld. Kregen na het eten een kop koffie van het huis, het was een zeer geslaagde avond, lekker gegeten en goede service, vriendelijke bediening, top.

39. Ilios is een leuk restaurant met erg lekker eten. De sfeer is goed. Alleen moesten we heel erg lang wachten op ons eerste drankje en erna heel erg lang wachten op ons hoofdgerecht. Dat was wel een minpunt. Over het eten niets te klagen, ontzettend lekker.

40. John van de Langenberg

Top restaurant met vriendelijke bediening die de service nog hoog in het vaandel hebben staan.
    Veel keus in vlees, vis en vegetarische gerechten.
    Een aanrader voor wie echt goed Grieks wil eten in Eindhoven.

41. Fijne sfeer, heel erg lekker gegeten (en veel dat je krijgt!).

42. DeGraaf

Zeer attente gastheer in een authentieke en prettige omgeving. Een geslaagde avond met een primeur van een van de voorgerechten - 😊

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  43. Vanavond met vier personen uit eten geweest in dit restaurant. Uitermate sfeervol restaurant met een erg vriendelijke gastheer en ouzo om ons welkom te heten. Het eten was tevens uitmuntend, zowel de vleesschotels als de Griekse tapas zijn een aanrader. Tot slot is het restaurant goed geigend voor grotere groepen, wij hebben meteen een reservering gemaakt voor 12 personen (verjaardag van mijn vrouw).

44. Hans Verkuijlen

Afgelopen maandag na ons bedrijfsuitje met z'n allen hier gegeten, we hebben de juiste keuze gemaakt om voor de tapas te gaan, wat waren de gerechten heerlijk zeg! De manier waarop het werd geserveerd zorgde voor een gezellige sfeer heel de avond. Nogmaals bedankt en tot ziens!

45. Haf 13 punten

Ik ben heel ziek geworden van overmatig vet, zout en kaas gebruik in de meeste gerechten. De tapas bestonden bijna allemaal grotendeels uit hele zware overheersende kaas. Ik vond het eten vergelijkbaar met een slechte fastfoodzaak. De service was chaotisch. We hebben 3 verschillende mensen aan tafel gehad die langs elkaar af hebben gewerkt. Onze bestelling liep compleet verkeerd. Ze waren wel allemaal even vriendelijk. De zaak ziet er redelijk netjes en gezellig uit.
    Zeker geen geschikt restaurant voor mensen die vegetarisch, veganistisch of bepaalde allergieën hebben.

46. Vladimir Weiss

Ik kreeg bezoek uit Duitsland en had geen tijd om te koken dus zijn we gaan eten bij Ilio's. Ik kom hier zelf al 2 jaar en m'n bezoek was er zoals ik al 2 jaar lang ben ook zeer lovend over. Het eten was heerlijk en de service uitstekend. Tot gauw alweer!

47. Heerlijk gegeten met collega's.
    Vooral de Griekse tapas wat ze hebben is echt een aanrader.
    De sfeer was goed en vriendelijke obers.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

48. Duidelijk aangegeven lactose en gluten intolerantie.

Er zat room in het hoofdgerecht, kaas over de aardappelen. Niet verstandig om hier met allergieën/intolerantie te eten.

49. Marie-Jeanne Tutelaars

Beste allen,
    Eten was prijs-kwaliteit zeer goed. Ook de sfeer was helemaal ok. We hebben met ons team gezellig en lekker gegeten, voor herhaling vatbaar. Nog dank en groetjes.

50. Zeker een van de betere Griekse restaurants. Heerlijk gegeten.

51. Afgelopen woensdag ben ik hier wezen eten met een paar vrienden. Alles was goed, maar de service was GE-WEL-DIG! Wij hebben echt een heerlijke avond gehad. Aan het eind kregen we onze eigen muziek te horen. Hier gaan we zeker vaker terugkomen. Dank jullie wel voor jullie heerlijke eten en de fantastische service!

52. Het tapasmenu van 25 euro is een aanrader en bestaat heel veel lekkere Griekse voor- en hoofdgerechten.

53. Altijd lekker eten, vriendelijk personeel en lekkere drankjes!

54. matthijs verschoor

Prima. Hartelijk. Gastvrij. Niet duur.

55. We zijn gisteren met zijn 2en bij Ilio's (Valentijnsdag) geweest. Heel gezellig, sfeervol en nieuwe verbouwing was top. Service was heel goed. Dhr. Robert heeft de hele avond perfect voor ons gezorgd. Bedankt en tot snel.

56. Wat een verassing! Bediening was top, erg vriendelijk en verzorgd. Timing van ons eten kon niet beter. Tapasmenu gegeten, een goddelijke maaltijd! Heel verassend, als ik dichterbij zou wonen kwam ik zeker vaker. Dit restaurant krijgt van ons een 10. We hebben heerlijk en erg erg gezellig gegeten.

57. Heel goed ontvangen, ookal hadden we niet gereserveerd, vriendelijk personeel, ze boden ons de tapas aan. Het was erg lekker en goed gevarieerd. We hebben het erg naar ons zin gehad. Sfeer was erg goed. Echt een aanrader!

58. Heel slecht. Nog nooit meegemaakt, in drie kwartier 65 euro opgemaakt voor een matige kwaliteit eten. Het leek erop of ze zo snel mogelijk van ons af wilden. En dat op een romantische avond voor 2. Nooit meer.

59. Uit mijn ervaring de beste Griek van Eindhoven. Wat is het toch altijd een genot om bij dit restaurant te gaan eten. Afgelopen donderdag op terras gezeten in de 'nieuwe'. Tapasmenu besteld, 2 gangen, heerlijk eten!!

Fijn personeel, zeer vriendelijke eigenaar en servicegericht! Alles voor de zaak. Kwaliteit van het eten zeer goed en lekker. Bij ontvangst altijd een gekoelde ''ouzo''

We komen snel terug.

60. Waardeloos restaurant...heeft echt niets met de Griekse keuken te maken ...echte afrader

61. Heerlijke Griekse tapas gegeten !

Dit werd ons aangeraden door het personeel. Het personeel is ook erg gastvrij. We kregen ouzo vooraf en we hebben daarna een fles rode wijn besteld. Heerlijke wijn voor bij het tapasmenu. Echt een aanrader. We komen zeker terug !

62. Er werd ons verteld dat het restaurant vol zat, zodat we om 17.30u alleen konden reserveren. Prima, we hadden zin in Grieks. Bij aankomst was het leeg (misschien 3 tafels bezet). Toen we besteld hadden, kregen we na 5 minuten ons eten al. De rijst was koud, het vlees leek wel opgewarmd in de magnetron. Uiteindelijk waren we om 18.15 klaar met eten + een cappuccino na. Bar en bar slecht.

63. Moesten ruim drie kwartier wachten voordat we aan tafel konden, ondanks reservering. Kregen gratis aperatief, een bord tapas voor vier personen. Prijs/kwaliteit helemaal goed! Hebben ons prima vermaakt, ook tijdens het wachten en gaan zeker weer terug! Gezellige locatie! Wij waren er al een paar keer eerder geweest. Vriendelijk, gezellig personeel en goede bediening. Helemaal top! De ouzo hebben we gemist....?!

64. Bij toeval hier terecht gekomen. Erg gastvrij, ouzo vooraf en goed geadviseerd betreft het eten. Voorafjes waren heerlijk, mix grill voor twee personen was ruim voldoende en smakelijk. Bij willen afrekenen bleek de pin het niet te doen, goed opgelost en een klein flesje drank cadeau gekregen voor de "overlast". Fijne avond.

65. J 206 punten

Samen met een vriendin wezen eten. Voor 18:00 betaal je voor een mixed grill maar 11,- euro. Het was erg lekker, vlees was mals en de saus was goed. Wij hadden goed gegeten! Het personeel is ook erg vriendelijk.

Ben er nu al twee keer wezen eten en elke keer een drankje achteraf van het huis gekregen! Erg netjes. Eigenaar is ook altijd aanwezig en zorgt ervoor dat je je als gast speciaal voelt.

67. Eten is perfect.. maar personeel spuit parfum waar je bij zit.

68. Annette Leuvering

Wij zijn zaterdag gaan eten bij ilios op aanraden van onze dochter. De bediening was zo slecht dat we op een moment besloten weg te gaan. De baas heeft toen echt alles uit de kast getrokken om het weer goed te maken. Een groot compliment voor hem, door zijn toedoen hebben we toch nog een leuke avond gehad en het eten was prima, we komen zeker nog een keer.

69. Voorgerecht Ilios was altijd heerlijk, met onder andere inktvisringetjes en garnalen. Nu echter: 2 schepjes aardappelsalade (is dit Grieks?), een paar grote bonen uit blik, een beetje tonijn uit blik en een beetje tarama en tzaziki. Echt niet goed dit.

Bij de mixed grill zat bijna geen Giros en heel weinig Tzaziki. Ik had rijst in plaats van frites besteld en kreeg 1 miezerig bolletje. De smaak was wel oke. Jammer, ik ging hier vroeger altijd graag heen.

70. We hebben hier in de afgelopen 2 maanden 2x gegeten.
    • Er werd door de bediening vriendelijk én alert gereageerd op de klant.
    • Het vlees was goed bereid (mals).
    • Vlees was bij het uitserveren goed op temperatuur. Helaas waren de borden niet al te warm en daardoor koelde het vlees iets te snel af.
    • De porties zijn zonder meer voldoende.
    • Bij ons laatste bezoek hadden wij aanvankelijk kritiek op de wijze van het serveren van de wijn (m.n. de inhoud van een glas). Obers gingen hier nl. verschillend mee om. Op onze opmerking werd zeer correct gereageerd.

Beide keren tevreden vertrokken.
    Tip m.b.t. de keuken: zorg voor goed voorverwarmde borden bij het uitserveren !

71. antony laurijsen

Ultieme gastvriendelijkheid, lekker gegeten in een perfecte sfeer ! Een zekere aanrader !

72. Wij gaan regelmatig bij Ilios eten. Het is altijd gezellig daar met het personeel en het eten is goed. Er hangt een leuke sfeer, zeker met de Griekse muziek op de achtergrond. Het vlees is lekker vers en je krijgt meer dan voldoende op je bord. De prijs die je hier betaald, als ik die met andere restaurants vergelijk krijg je hier waar voor je geld. Echt een aanrader! Wij gaan hier zeker binnenkort weer naar toe.

73. mevrouw van den berk

Gisteren wezen eten met mijn dochters en kleindochters. Fijne en gezellige avond gehad. Lekker eten. Salade een beetje zout maar vlees van me dochter geproefd. Sufflaki was lekker. en vooral vis die ik besteld had lekker. Vriendelijk personeel. Groetjes mevrouw Van den Berk

74. H.Erens

Vandaag met ons groepje van 5 in dit restaurant gegeten. De sfeer was echt super! Het personeel hielp hier erg aan mee! De bedrijfsleider kwam nog gezellig borrelen na ons nagerecht. We vonden hem een hele gezellige man.
    Als groep hadden we gekozen voor de drie-gangenmenu en dit beviel ons allen goed. Degene die hadden aangegeven om het vlees lekker door te bakken, hadden hem ook doorgebakken gekregen. Het smaakte erg goed. Hier gaan we dus zeker vaker heen!

75. Kom vaak bij ilio's, eten is heerlijk vooral de 'gegrilde kip'. Bediening top altijd vrolijk en heel servicegericht. Prijskwaliteit prima!! Kortom een sfeervol echte Griekse restaurant met heerlijk eten! Een aanrader!!

76. Ik ga hier regelmatig eten. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en het eten is heerlijk. De ossenhaas is een aanrader! En als toetje moet je de soufflé met ijs en slagroom hebben geprobeerd!

77. Het eten was op zich goed. Jammer alleen van de Engelse bediening die geen woord Nederlands sprak en ons niet begreep. Daarnaast hadden naast ons voorgerecht ook een broodmandje met kruidenboter besteld. Deze kwam maar niet terwijl we nadrukkelijk hadden aangegeven deze van tevoren te willen. Helaas hebben we hier nogmaals om moeten vragen. Ook de persoon die bij ons de bediening deed niet op de hoogte van de horeca-regels; wanneer is men klaar met eten, wanneer kan ik een bestelling opnemen etc.

78. Ik heb door de jaren heen veel gegeten bij Ilio's. Ik vond het eten best goed en de prijs laag. Van 2007 - 2009 was ik een tevreden klant. Echter is daarna het niveau omlaag gegaan, waardoor ik er nauwelijks meer kom. In 2010 was het een keer erg slecht en ook in 2011. Een tijd geleden waren we met een groep van 10 personen op de Dommelstraat en alleen hier konden we terecht. Helaas is het eten nog steeds zo slecht gebleven. Met het personeel is overigens niets mis bij Ilio's.

79. Ben er met een groep van 9 personen wezen eten en ik schaamde me dood. Bediening was slecht maar toen kwam het eten. Om te beginnen zag het er niet smaakvol uit, maar tijdens het eten bleek het gewoon droog en lauw te zijn. Echt een afknapper en ik loop er nu met een grote boog om heen

2,1
  80. Voorgerecht: Salade Ilio's viel erg tegen, zeer slechte prijs kwaliteit verhouding.
    En de soep van mijn vrouw was opgediend met slagroom. Erg vreemd en we hadden het nog gevraagd, toen we twijfelden?

Hoofdgerecht was verder prima en voorgerecht was verder wel prima opgelost, daarom geef ik voor service een 8 (eigenlijk after service).

Wel dingen zoals drinken bestellen en vergeten te brengen?

Eerlijk gezegd, is Ilio's is niet meer wat het ooit is geweest en hoop dat ze van de kritiek leren en het weer zo'n goed restaurant wordt als het vele jaren geleden was.

De sfeer is wel prima!

81. Er is echt lekker eten bij Ilios, als ik tijd heb ga ik altijd, en is wel leuk bij Ilios eten en goedkoper ook, groetjes Zakos,,,

82. Gegeten met vijf personen stelt niet veel voor.
    Gevraagd voor extra mayonaise en tzazikisaus , kun je beter niet doen er wordt extra voor in rekening gebracht, niet echt goed gastheerschap.
    Koffie alles van het huismerk van een horecagroothandel als je iets uit wilt stralen geef dan iets meer geld uit.

Jammer we hadden er iets meer van verwacht.

83. Vanavond gegeten/
    Onze indruk: Salade vooraf stelde niet veel voor: blaatje sla, paar uieringen, beetje olie, konden ze wel wat meer van maken. Het gehakt was veel te zout, veel harde en te lang gebakken stukjes vlees ertussen, eten was niet goed op temperatuur, koffie veel te sterk en niet eens een koekje of stukje chocolade erbij.

84. Pieter Noordam

85. Sinds enkele jaren weer eens op bezoek geweest bij Ilio's. Het valt een beetje tegen als je ondertussen de Griekse restaurants in Maasbracht (NL) en Heinsberg (Dld) gewend bent. Het eten was redelijk, maar niet bepaald traditioneel.

Er stond wel goede Griekse wijn op tafel. Helaas geen Ouzo toe, ondanks de 3 gangen die er genuttigd werden. De rekening is naar stadse maatstaven.

86. Het restaurant is in mijn ogen wel oké, niet bijzonder. De sfeer is prima met de Griekse achtergrondmuziek, bediening is netjes, maar afstandelijk. Eten is gewoontjes... niet bijzonder.

We kregen een mandje brood (we hadden er niet om gevraagd) en ja hoor het stond op de rekening! En het was nog een duur mandje brood ook. Dit laatste vind ik wel jammer, had het dan gewoon gevraagd. Mijn vriendin wilde wat frites extra en dit was ook een dure portie! Als het eten dan ook matig is, is de keuze om nog een keer terug te komen snel gemaakt.

87. Hier al meerdere keren gegeten; heerlijk! Prijs kwaliteitsverhouding is prima en de bediening vriendelijk en Grieks; dat betekent alles met een korreltje zout ;-)

Iedere keer is weer een feest. Geef ze de vrije hand en je eet heerlijk en -heel belangrijk- schrikt niet van de kosten! Ons favoriete Griekse restaurant!

88. Ik ben twee keer bij Ilio's geweest en beide keren was het vlees niet goed bereid. De eerste keer was mijn gehakt nog rauw van binnen en bij het tweede bezoek was het vlees aangebrand!

89. Bart Janssen

Prima gegeten, voor de wedstrijd Nederland-Oostenrijk. Wij hadden een drie gangen menu voor 20 Euro, perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening, een echte aanrader als men van de Griekse keuken houdt. Sfeervol door het gebruik van heel veel kaarsjes.

90. Het eten was heel lekker. Er was veel te eten, je krijgt een grote portie voor weinig geld.

We hebben heerlijk genoten van de avond en van de heerlijke gerechten.

Voor 66 euro met z'n 2en voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht + frisdrank en allebei een wijntje.. dus dit valt ons reuze mee.

91. Naar binnengelopen om 'snel' een hapje te eten, gekozen voor het 3 gangen menu wat relatief goedkoop is (20eur). Zag er allemaal goed uit, en wordt met mooie decoratie opgediend. Ook de gastheer blijft uitermate vriendelijk ondanks de drukte! Prima tent.

92. Lekker eten, goedkoop.

93. iris 14 punten

Het eten is super lekker, vooral de visspecialiteit Poseidon.

Maar wat me echt blij maakt is de geweldige service en gastvrijheid, dat loopt daar echt geolied. Kan erg genieten van zoiets omdat dat niet meer zo vaak voorkomt. Al met al echt een toptent.

94. Afgelopen zomer hier geweest en naar binnen gelokt door de aanbiedingen op het bord. Vooraf niet echt hoge verwachtingen, maar moet zeggen dat ik heerlijk heb gegeten.

Uiteraard kan het altijd beter maar ik ben positief verrast. Zelfs de bediening was erg aardig en correct.

95. Ben laatst voor het eerst naar Ilio's geweest en vond het bar en bar slecht.
    Ik heb eerst een kwartier lopen zwaaien voordat er iemand daadwerkelijk naar de tafel toe kwam (Het was daarbij niet eens erg druk, dus vandaar dat ik me daar al over verbaasde). De bediening was onvriendelijk, haastig en vooral bezig met wat ze het weekend allemaal wel/niet gedaan hadden.

Toen we uiteindelijk onze bestelling hadden gedaan en na 20 min. herhaaldelijk te hebben gevraagd waar ons voorgerecht bleef zijn we na 40(!) min. Opgestapt.
    Er kwamen mensen naast ons zitten die eerder hun hoofdgerecht hadden dan wij ons voorgerecht!

96. Wij gaan hier regelmatig een hapje eten.

Goed als je honger hebt en niet lang wilt tafelen of als je naar de film gaat.

Kwalitatief redelijk voor de prijs.

97. Leuk restaurant, goed eten voor een redelijke prijs.

98. Heel gezellig restaurant met een prima bediening en heerlijke gerechten!