1. Dit restaurant is gesloten helaas. Wel een prima plek om vanaf de parkeerplaats te wandelen.

2. Kleinschalig "restaurant" wat vastzit aan de snackbar. Lekker eten voor een betaalbare prijs. Sfeervol gepresenteerd. Onze voorkeur gaat uit naar de burgers met babbeltjes. Personeel vriendelijk. Een tentje waar je gaat eten met je gezin of even snel tussendoor. Je moet hier niet naartoe gaan voor een romantisch etentje of een avond uitgebreid tafelen daar is deze gelegenheid naar mijn mening niet geschikt voor.

3. Restaurant heeft een warme uitstraling. Ontzettend vriendelijk personeel. Het eten vond ik een beetje gewoon. Er zat niet veel smaak aan het vlees.

4. Weinig sfeervol. Echt een snackbar. Tv aan op een zender waar operaties te zien zijn. Niet echt smakelijk als je gaat eten. Friet hard doorbakken. Snacks oké. Vriendelijk personeel. Snel geholpen.

5. Heerlijk geluncht. Restaurant heeft een gezellige uitstraling. Leuke zithoekjes. Vriendelijk personeel. Tosti mozzarella was ruim bedeeld en zeer smakelijk. Kopjes soep mochten iets ruimer zijn, soep was ook erg lekker.

6. Heerlijke warme tapas, koude vielen ons tegen. Zeer vriendelijk personeel. Restaurant kan op plaatsen wat opgeknapt worden, maar heeft wel sfeer. Ossehaas en spareribs waren verrukkelijk. Kortom aanrader.

7. Super sfeervol restaurant. Vriendelijk personeel. Verrukkelijk eten. Echt genoten. Jammer dat we 200 km weg wonen anders kwamen we hier zeker regelmatig.

8. In het weekend all-inclusive gegeten. Een grote keuze aan diverse gerechten. De Aziatische invloeden zijn het meest aanwezig. Een grote hoeveelheid aan toetjes en zoete lekkernijen. Je kunt niet zelf iets laten klaarmaken, maar desondanks heerlijk gegeten. Het restaurant is niet zo groot waardoor het vreetschuur gevoel niet aanwezig was voor ons. Ik vind het niet zo fijn dat je op de klok zit te eten. De kinderhoek is boven met een steile trap. Niet handig met kleinere kinderen. Wc's zijn ook boven. Niet handig voor mensen die moeilijk te been zijn.

9. Een heerlijk rustig, sfeervol en licht restaurant. Prachtig terras in de museumtuin. Ook buiten openingstijden van het museum te bezoeken. Met mooi weer kunnen kinderen buiten spelen aan een watertje. Vriendelijk personeel. Heerlijke verse theesoorten. De warme wafel met kersen is een aanrader

10. Internationaal Raamsdonksveer

Vriendelijk personeel, gezellige sfeer. We hadden het 3 gangen menu voor 19,50. Een aanrader. Heerlijk eten voor een prima prijs. Wij komen zeker terug.

11. Op het terras gegeten met onze twee kinderen. Kindermenu porties waren erg klein. Wij hadden mixed grill. Vlees leek voorgekookt en daarna gegrild. Vond alleen de biefstuk smakelijk. Frietjes, pepersaus en stokbrood kruidenboter waren wel lekker. Personeel was vriendelijk. Ik kom hier niet zo snel nog een keer.

12. Een sfeervol restaurant. Wel erg groot maar door de indeling heb je daar geen last van. Vriendelijk personeel. Een gastvrouw die zich netjes voorsteld en de rest van de avond steeds aan je tafel komt is fijn. Eten was erg goed. Voldoende keuze uit verschillende voor, hoofd en na gerechten. Toilet was niet schoon. Heb er melding van gemaakt maar een uur later was het nog steeds zo. Jammer. We gaan hier zeker vaker eten. Erg geslaagd.

13. Wij hebben in dit restaurant gegeten van het chef's buffet. Het eten was voldoende. Geen hoogstandjes. Erg voorspelbaar. Personeel was vriendelijk. We kregen een tafel met zicht op de spoelkeuken. Dus weinig gezellig. Er waren veel grote groepen. Volgende keer eten we liever ergens anders

14. Mooi sfeervol restaurant. Modern Grieks. Weer eens wat anders dan blauw met wit. Bediening was erg rommelig. We hebben wel 4 verschillende mensen aan tafel gehad. Vooraf keftedakia. Dat vonden wij allebei niet lekker. Het was meer tomaten soep met ballen. Als hoofdgerecht souvlakie speciaal. Dat was erg smakelijk. Kindermenu was met gyros. Onze kinderen lusten dat niet. Dan mocht het ook 2 stukjes vlees zijn. Maar uiteindelijk kregen ze 1 stukje vlees en geen gyros. Beetje jammer. Wij kwamen hier door deze site. Maar wij gaan er niet meer naartoe. Dat was het half uur rijden niet waard.

15. Vriendelijk personeel, sfeervol restaurant. Goed eten. Wij aten a la carte, maar je kan er ook onbeperkt tapas eten. De tafel naast ons was daar mee bezig. Daar komen we nog een keer voor terug, zonder de kinderen. Het enige wat ik niet zo fijn vond was dat de kinderen uit een suprise box aten. Eten uit een doos past bij een fastfoodketen maar niet in een restaurant. Maar de kinderen hebben lekker gegeten, die vonden het wel leuk.

16. We zaten met het gezin op recreatiepark Duinlust en hebben meerdere keren gegeten in dit restaurant. Het personeel was enorm vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding was goed, het restaurant was wat donker en er stonden teveel tafels naar m'n zin. Verder goed gegeten. Vooral het grillen voor 14,95 pp en onbeperkt was lekker. Ook kun je ervoor kiezen om pannenkoeken te bakken aan tafel. Een feest voor kleine kinderen. Op het terras is het druk want daar zit een zwembad bij maar je kunt ook achter het restaurant buiten eten. Daar is een speeltuin vlakbij dus ideaal met kinderen.

17. Onbeperkt eten per gerecht bestelt. Kok bakt het eten in een open keuken. Wanneer het gerecht klaar is haal je het bij de kok op en loop je langs een aantal schalen waaruit je frites of aardappelen ed kunt scheppen. Eten is erg lekker maar de gerechten zijn veeeeeel te groot waardoor je eigenlijk maar 1 of 2x iets kan bestellen. Jammer want het is juist leuk en lekker om verschillende gerechten te proeven. Vriendelijk personeel, leuke ambiance. Naar mijn idee wel meer geschikt voor groepen.

18. Nederlands Heesch

Mooi restaurant met nog mooier terras. Prachtig uitzicht over het water. Vriendelijk personeel. Geitenkaassalade was verrukkelijk.

19. Internationaal Uden

Onbeperkt eten, per gerecht bestelt. Dus lekker aan tafel genieten. Gerechten waren heerlijk. Keuze uit een flink aantal voor/hoofd/nagerechten. Vriendelijk personeel. Mooi restaurant en super terras. Voor herhaling vatbaar.

20. Lekker eten, echt van de grill en dat proef je. Leuke sfeer. Je mag de pindadoppen op de grond gooien. Vriendelijk personeel. Een aanrader

21. Eten goed, bediening redelijk. Restaurant te groot. Ze hebben wel een soort wijkjes gemaakt maar ik vond het niet goed gelukt. Goede prijs/kwaliteit.

6,7
  22. Het nieuwe concept, magic bites, met kleine gangen is briljant. Super lekker. Vriendelijk personeel, goede sfeer. Leuk in combi met bowlen. Wel lang van tevoren reserveren. Is erg vaak vol.

23. Goed eten, vriendelijk personeel, leuke sfeer. Eten liet wel lang op zich wachten. We waren wel met 7 mensen, dat zal mede de reden zijn geweest.

24. Het eten was goed, maar ik vond de prijs behoorlijk hoog. Wel vriendelijk personeel. Tafels staan dicht op elkaar.

25. Erg lekker eten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Wel rumoerig en de duur tussen de gangen is soms wat lang.

26. Sfeervol, vriendelijk personeel. Niveau van het eten is wisselend. Wel ruime portie. Goede prijs. Het duurt wel lang voor je je eten op tafel hebt.