Grill-ig in Kaatsheuvel

Onbeperkt genieten van tapas of kies voor a la carte

Op eigen terrein

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Ons restaurant is gelegen in Kaatsheuvel op loopafstand van de Efteling, Loonse en Drunense duinen, diverse campings en een hele grote woonboulevard. Dus na een dagje wandelen, fietsen, Efteling, of shoppen kunt u heerlijk komen eten. Wij hebben 2 concepten onder een dak:

1) Onbeperkt tapas eten a €28,80 p.p. incl desserts (kinderen van 2 t/m 3 €2,50 p.p., kinderen van 4 t/m 7 jaar €9,50 p.p. en van 8 t/m 12 jaar €14,50 p.p.) tot uiterlijk 22.30 uur
Op feestdagen kost de tapas €31,50 p.p.

(Early tapas tot uiterlijk 18.45 uur kost €24,80 p.p., de tafel dient dan uiterlijk 18.45 uur weer vrij te zijn)

2) A la carte, keus uit vlees, vis, vegetarisch en kindermenu's

1361119239 74
1382061905 74
1492010905 83

1. Hilde Leermakers

Heerlijk gegeten ondanks dat tapas niet helemaal mijn ding is. Al het eten was erg smaakvol dus een pluim voor de kok is zeer terecht. Bediening is correct en vriendelijk. Ambiance is sfeervol. Stoelen zijn ideaal voor een lange zit. Kerstversiering is top. Al met al een super verwen avond gehad. Dank je wel Grillig in Waalwijk.

2. Sandra Vd Wijngaert

Heerlijk gegeten! Snel doorkomen van de gerechten en service was top!
    De zaak was ook gezellig aangekleed😊

3. Fam. van Drunen

Lekker gegeten, geen lange wachttijden tussen de gerechten.
    Goede kwaliteit van het eten. Leuke bediening.
    Kortom alle ingredienten voor een gezellig avondje uit.

4. Super lekker gegeten bij Grillig in Kaatsheuvel.

5. Super lekker eten! Heel leuk idee dat tapas! Veel variatie, zowel vlees vis en vegetarisch. En het personeel is erg vriendelijk, vooral Bart is een topper!
    Groetjes Joop & Angela (de goose 😝)

6. Wederom lekker gegeten, goed verzorgd. Echt een feestje als je lekker uit eten wilt.

7. Van Doorn

Een super avond met geweldig goede tappas!

8. Rianne de Haan

Heerlijk gegeten, vrij vlotte bediening. Soms werd er wel eens wat vergeten. Zoals de theezakjes bij de thee. Maar verder vriendelijke bediening.

9. Geweldig lekker gegeten. Ruime keuze en uitstekend bediend.
    Jammer dat er bij sommige gerechten niet vermeld staat dat t pittig is dit is voor mij persoonlijk met het pds syndroom niet erg handig. Zou prettig zijn als men daar het bekende pepertje achter zou plaatsen.

10. Super leuke avond gehad. Zeer uitgebreide keuze van tapas. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk en gezellig. Het was voor mij de eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik daar geweest ben!

11. J.Verschure

Fijne avond gehad, lekker gegeten.

12. Niet echt veel bijzonders, zeker niet voor die prijs!

13. Sabine embrechts

Weer super geholpen fijne sfeer en goed gegeten… personeel in voor geintje super 👍👍👍👍👍

14. Het was weer lekker zoals altijd en er wordt geluisterd naar de wensen van de gasten.

15. Gerry le Ruet

Wij hebben hier gisteren tapas gegeten.
    De keuze is ruim opgezet, volop variatie.
    Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling!

16. We hebben erg goed gegeten! De bediening maakte tijd voor een praatje en stond ook open voor suggesties.
    Het was een leuke middag avond met 2 kleine kindjes erbij die zich heerlijk konden vermaken in de speelhoek.

17. Petronella

Heerlijk gegeten. Goede sfeer en erg vriendelijk personeel.

18. M van Beurden

Kleine tafel voor 5 personen, vooral door alle kaartjes en flessen. Smaakvolle gerechten. Gebakken aardappelen waren aangebrand. Aardige bediening, soms traag.

19. Ondanks een vol restaurant een gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. Kreeg echter wel de indruk dat er veel gerechten waren opgewarmd, waardoor vlees en vis te droog was. Jammer. Afgelopen zomer hebben we er gegeten en toen was mijn ervaring stukke beter.

20. Top avond gehad. Mooi restaurant, goede service, vriendelijk personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding.

21. den Houdijker

Een zeer gezellige sfeer. Na een paar ronde duurde het lang voor de volgende rond. Bij de vraag hoe lang nog, werd er gelijk na gegaan en gerust gesteld dat het nog een paar minuten zou duren. Was een prettige ervaring. Nog kopje koffie van het huis gekregen omdat het door de drukte wat langer duurde dan normaal. Erg vriendelijk. Een top avond gehad

22. Wendy verschuren

Jammer dat eten een stuk minder was als dat wij gewend zijn van grillig... leek echt erop dat er veel opgewarmd is!!! Heel erg jammer 🙁 niet snel meer terug als dit zo blijft

23. Hanneke Vd Linde

Met vriendin heerlijk tapas gegeten.
    Goede sfeer en vooral erg vriendelijk personeel.

24. lian lankhaat

Zeer goede sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

25. M Oudenaarde

We werden heel hartelijk ontvangen. Ondanks dat we gereserveerd hadden en niet op de lijst stonden mochten we toch blijven.

26. Henri van de Put

Smaak, keuze en bediening is voldoende tot goed.
    Er zijn veel gezinnen met jonge kinderen die door de zaak rennen. Dat maakt het nogal onrustig en rumoerig.
    Doordat onze tafel tussen de keuken en het terras stond en vlak bij het toilet, kwam het personeel vaak langs, vaal klanten die pal langs ons liepen aan beide kanten van de tafel.
    Als we nog eens terug gaan zullen we zeker vragen naar een andere tafel, verder achterin de zaak.

27. Kwaliteit zoals we gewend waren vanuit Kaatsheuvel! Gaat helemaal goed komen daar.

28. Mandje stokbrood waren ze vergeten. De lege flesjes van het drinken namen ze niet mee, dus op een gegeven moment stond de tafel vol met lege flesjes.

Het eten wordt snel geserveerd, terwijl het restaurant vol zit. Top!

29. Harold Wever

Prima restaurant, onbeperkt tapa's eten is een aanrader, veel keus. Bediening was zeer vriendelijk, maar ik had het idee dat bij iedere ronde het net even wat langer duurde om de bestelde tapa's te leveren dan de ronde er voor. Maar dat mocht de pret niet drukken. Sommige gerechtjes hadden iets warmer gekund.

Al met al wel een leuke avond gehad en met goed gevulde maag vertrokken.

30. Wij zijn hier al een aantal keer tapas wezen eten, wij rijden er 40 minuten voor omdat we het waard vinden! Erg veel keuze en heerlijk eten. Erg vriendelijk personeel ook! Aanrader!

31. Monique Meesters

Het was erg druk maar er was toch voldoende aandacht voor iedereen, door het vriendelijke personeel. De service ging vlot en het eten was heerlijk. Wij hebben genoten!

32. Eric AKKERMANS

Lekker eten met vriendelijke bediening. Ambiance is wat minder omdat het een grote ruimte is. Wat dan ook erg remoerig is.

33. Marjan Peters

We hebben een hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten en de sfeer was goed.
    Ons voorstel is om in het begin de gerechtjes iets eerder proberen te brengen aangezien je dan natuurlijk trek hebt en later kan er wat meer tijd tussen zitten omdat je dan al vol raakt. Er zit ook aardig wat verschil in de omvang van de gerechtjes, misschien kan dat wat gelijk getrokken worden.
    Zeker een aanrader!

34. Veel keuze uit gerechtjes. Snelle en goede service van het personeel.

35. Mari van der Gouw

In het achterste gedeelte veel herrie. Komt niet alleen door de drukte maar ook door teveel mensen aan lange tafels in een kleine ruimte.

36. Lekker gegeten. Heel veel keuze.

37. Hele gezellige leuke avond gehad, wel af en toe gerechten op tafel gehad welke licht aangebrand of overgaar waren, soms ook eten té kort gebakken.

38. Theo Blokhuijsen

Super gezellig restaurant met nog lekker eten ook… aanrader.

39. Jan Timmermans

We hebben een tijdje geleden tapas gegeten bij Gril-ig op een andere locatie. Die is nu helaas gesloten.
    We hadden het prima naar ons zin aldaar.
    Nu weer gereserveerd bij Gril-ig.
    Maar nu moesten we uitwijken naar de Horst.
    De kwaliteit van het eten was redelijk goed en dat ook van de bediening.
    Maar o wat was het warm, rumoerig druk aldaar. Het leek meer op een all inclusive vreettent. Jammer.

40. Zoals gewoonlijk weer erg lekker gegeten! Wel was het erg druk vanwege supermooi weer: dus in het begin was het voor personeel en staff een heksentoer om het terras EN restaurant te bedienen. Maar weer klasse zoals dat opgelost werd. Een dikke 9.5 Uiteindelijk.

41. Heerlijk gegeten, toprestaurant!

42. We hebben weer heerlijk gegeten. Het was zoals gewoonlijk weer erg gezellig en lekker. Wij eten hier ongeveer 4 x per jaar en iedere keer staan er toch weer enkele andere gerechtjes op de tapaskaart. Iedere keer weer een TOP-prestatie. Dank je wel Grillig-medewerkers!

43. Voor mij de eerste keer maar kom zeker terug; het eten was écht heerlijk en personeel super vriendelijk: wij voelden ons heel welkom bij Gril-lig!

44. Voor de vierde maal teruggekeerd naar Grill-ig Kaatsheuvel. Vanwege het heerlijke avondweer buiten op het terras gegeten en gedronken, wat een geweldige ervaring was. Een perfecte sfeer, geweldig personeel (vriendelijk en behulpzaam) en het wederom uitstekende eten maakt het, dat wij hier nog veel vaker terugkomen.

45. Soeters/hinten

Heerlijk eten voor een goede prijs. Altijd vrolijk personeel. En geen lange wachttijden. Top! Een aanrader voor iedereen.

46. Weer erg goed gegeten. Volgende reservering staat al weer vast.

47. Heerlijk tapas gegeten. Vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

48. Ben Suurlant

Samen met mijn vriendin gegeten bij Grill-ig in Kaatsheuvel. Het eten was in een woord super. Juiste tijden tussen de gerechten. Smaakvolle gerechtjes en volop keuze. Wij wilden nog even de aandacht vestigen op de serveerster die onze tafel bediende. Wij wilden om half 11 een taxi bestellen om terug naar ons hotel te kunnen, maar geen enkel taxibedrijf had nog een taxi beschikbaar. Deze jongedame (jammer genoeg hebben wij haar naam niet gevraagd) heeft ons toen hoogst persoonlijk terug naar ons hotel gebracht. Dat is pas wat je noemt service voor je klanten! Ik raad iedereen aan om eens een gezellige avond bij Grill-ig door te brengen!

49. Marieke van Gennip

Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst. Tempo van uitleg over de Tapas zou wat langzamer mogen. Eten zelf was prima. Jammer was dattot 3x toe bepaalde gerechten niet werden geserveerd. Twee keer hebben we er alsnog om gevraagd (en gekregen). Om de rekening hebben we ook twee keer moeten vragen. Naarmate het drukker werd, werd de service ook wat minder.

50. Kimberly slenders

Een geweldige avond gehad bij grillig, het eten was heerlijk en was er snel en het personeel was erg vriendelijk.

51. Marjolein de Jong

Voor de tweede keer bij grillig gegeten. Eten is erg goed. Er staat veel op de kaart en het personeel is erg aardig en bekwaam.

52. Sylvie van Beerendonk

Ruime keuze en variatie, heerlijk bereid, vriendelijke bediening.
    Klein minpuntje: biefstuk was erg doorbakken en door drukte (binnen en buiten vol) lang wachten op de hapjes.
    Maar komen zeker nog eens terug :)

53. Heerlijk gegeten. Er is veel keuze op het tapas menu! De gerechtjes kwamen snel achter elkaar. De bediening qua drinken kan wel iets sneller.

54. Ongelooflijk lang moeten wachten, terwijl het absoluut niet druk was! Drinken kwamen ze iedere tien minuten vragen maar na 3 uur gezeten te hebben pas 4 gangen op… Vaak ook koud en verkeerd.

55. Joke weewer

Eten was erg lekker. Veel diversiteit. Voor elk wat wils.

56. Het personeel kon de drukte duidelijk niet aan, drinken zelf moeten vragen, eten vaak lauw en niet op smaak het lag duidelijk al een tijdje te wachten. Lang wachten op het bestelde eten en drinken.

57. Zoals we gewend zijn bij grill-ig is het altijd goed verzorgd. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Gewoon top.

58. Heerlijk buiten gezeten en gegeten. Bediening was top!

59. Heerlijk gegeten. Niet lang op ons eten hoeven te wachten.

60. Verboven

Heb lang moeten wachten op het eten en veel bestelde dingen kwamen in een verkeerde volgorde.
    Sommige hapje waren koud. En bepaalde hapje niet gekregen die we hadden besteld.
    Het was erg druk en volgens mij te weinig personeel. De drank kwam vlot maar het eten duurde vaak erg lang.

61. Linda uit Eindhoven

Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Op het laatst ging het logistiek wat minder. De lege borden werden niet opgehaald en het werd wat druk op tafel met de nieuwe gerechten erbij en de flessen wijn en water die standaard op tafel staan.

62. Lekker gegeten
    Duidelijke uitleg
    Vriendelijke vlotte bediening

63. Jan van Helmond

Het eten was goed en personeel was goed.
    Het was erg sfeervol we kijken uit naar het nieuwe restaurant van grillig in Tilburg.

64. Kitty Sauerbier

Geweldig zoals altijd.

65. Janssens Elke

Heel leuk concept!

Bediening was zeer vlot & klantgericht.

We komen zeker terug.

66. p van riel

Wij zijn heel tevreden over het eten bij jullie!
    We vonden alles lekker en de bediening was ook heel goed.
    Alleen was het wel heel druk binnen en dat was wel wat rumoerig.

67. Heerlijk gegeten met een grote groep mensen. Daarna nog een heerlijk feestje gebouwd met medewerking van de medewerkers van het restaurant!

68. Teuni 17 punten

gezellig restaurant, leuke bediening en lekker tapas gegeten.

69. Super lekker gegeten, een avondje uit! Met vrienden ontzettend genoten van het eten en vriendelijk personeel. Van 19:00 u tot 23:00 uur!

70. Het was zo lekker en gezellig dat we niet eens doorhadden dat we al 3,5 uur aan het eten waren.
    Ook al werd er iets vergeten, het werd geregeld en snel gebracht.

71. Claudine

Grillig heeft hele lekkere gerechten op de tapas kaart staan. Goede afwisseling van soorten gerechtjes, smaakt allemaal goed, nog lekker warm en goed bereid. We moesten soms wel wat langer wachten op onze gerechtjes of drankjes. Maar we waren ook met een groep van 26 man. Bediening was verder erg vriendelijk en behulpzaam, gezien dat we ook met een deel franstalige waren. Later op de avond ook gezellig muziek aan gehad, bediening vond dit net zo gezellig. ( verder waren er geen gasten meer) Dus eigenlijk heel tevreden en we komen zeker terug.

72. Fam V.d.Mark

Later op de avond moesten we er lang wachten op onze hapjes.

73. Annemarie ligtenberg

Werkelijk heerlijke tapas enorm veel keus en geweldig personeel ! Mijn favoriete restaurant in Brabant!

74. Van Herwijnen

We hebben heerlijk gegeten, sfeervol en lekker...

75. Lekker en kwaliteitsvol gegeten, de porties waren ruim voldoende voor onze grote honger. Aangename bediening met aandacht voor een kort persoonlijk gesprekje (vrijgezellenetentje) en een kleine, onverwachte verrassing voor de toekomstige bruid.

Top locatie met vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

76. 2epinksterdsg gegeten echt heel slecht. Vis had te lang in de over gelegen , veel uit de frituur weinig smaak. Tafel werd niet opgeruimd duurde erg lang.
    Wij gaan er nooit meer naar toe.
    Ze gaan ook de discussie met je aan bij het stellen van een vraag. Not done

77. Van Iersel

Lekker gegeten, bij reservering doorgegeven dat we een zwangere dame in ons gezelschap hadden... Helaas werd daar niet echt rekening mee gehouden, waardoor we per ongeluk een aantal gerechten besteld hadden met alcohol erin of met rauwe vis.

Op de menukaart stond dit ook niet aangegeven, eveneens niet dat het personeel ons daar op attendeerde... Dat was jammer.

78. Woensdagavond heerlijk tapas gegeten. De avond was zeer geslaagd;
    heerlijke hapjes, goede bediening, fijne ambiance.
    Kortom; een reden om nog een keer terug te gaan en aan te bevelen bij familie en vrienden,

79. Heerlijk gegeten met groot gezelschap, op het laatst duurde het te lang voor de gerechtjes kwamen. Een minpunt vonden wij de muziek, deze stond veel te hard! Verder was alles prima in orde!

80. We moesten erg lang wachten op de gerechten! Er zat steeds min 45 min tussen. Dat was n beetje vervelend. Maar t eten was wel lekker!

81. hendrix j

lekker gegeten. rustige sfeer, dichtbij efteling. er is een geweldig tapas systeem.

82. Was weer erg lekker en goede bediening!! En een aantal veranderingen op de kaart wat ook altijd leuk is.

83. Met ons gezin een gezellige avond gehad. Lekker gegeten en nette bediening.
    Concept met tapas bevalt ons heel goed, we hebben al een volgend bezoek gepland.

84. Vriendelijke bediening en lekker eten. Komen zeker nog eens terug

85. Patricia

Van binnen ziet het erg mooier uit dan dat je van buiten denkt. Ik miste alleen een muziekje binnen.

86. Lisette van der Veer

De 1e twee gerechtjes waren zeer lauw i.p.v. warm. Daarna was het beter.
    Verder was de avond zeer geslaagd.

87. Meijer jjpm

Leuke gezellige avond gehad met groot gezelschap.
    Iedereen was tevreden zowel over prijs en kwaliteit.
    Goede en vriendelijke bediening
    Kortom ,zeer geslaagde avond, en voor herhaling vatbaar.

88. Heel lekker gegeten met de hele familie. Veel keus, ook voor niet-vleeseters. Aardig personeel, vlotte bediening. Zeker een bezoekje waard!

89. Wat een super leuk all you van eat concept. Weer een iets heel anders dan die wok en Chinese varianten.
    Prima leuk gepresenteerde kleine porties/tapas die je in diverse gangen kunt bestellen. Super aardige medewerkers en vooral de bedrijfsleider heeft echt passie voor zijn vak. De gerechtjes zijn verrassend en smaken zijn heerlijk.
    Aanrader voor de hele familie.
    Super dichtbij de Efteling maar wel even reserveren want ze zitten snel vol en dat snap ik met dit geweldige concept heel goed. Aanrader

90. Van irsel

Wij zijn met 7 personen geweest. Was heerlijk, goede bediening op 1 na. Heel soms was het eten 'n beetje koud. Mijn man was jarig dus kregen we iets van vuurwerk, dat was super leuk. Verder was het prima, wij komen zeker 'n keer terug.

91. Het eten was heerlijk. de bediening heel vriendelijk. er heerst een aangename sfeer. ook voor kinderen was het vriendelijk. ik kan niet wachten om van de zomer lekker op het terras te lunchen of te eten.

92. We hebben Eerste Paasdag heerlijk tapas gegeten! Goede service, gerechtjes stonden snel op tafel ondanks dat het druk was! Zeker voor herhaling vatbaar!

93. L Versteeg

Geweldig goed gegeten en een leuke en snelle bediening.
    Het enigste wat ik miste, was een achtergrondmuziekje...

94. Richard voets

Gezellige middag gehad met leuke hapjes en leuke bediening, gaan zeker nog een keer terug.

95. Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Zeker een aanrader

96. Laura van Vugt

Altijd heerlijk eten en ook leuk en lekker voor ons dochtertje van 1 jaar.
    Personeel is erg vriendelijk en maakt tijd voor een vriendelijk woord. Je bent er absoluut geen nummertje.

97. Thomas Kerkhof

Goede ervaring gehad bij Grill-ig! Het tapasconcept vond ik goed, bediening was goed en het smaakte allemaal goed. Er werd heel goed omgegaan met (niet alledaagse) voedselintoleranties, top! Zeker voor herhaling vatbaar, dit was een fijne avond zo.

98. patricia hamers

lekker op het terras gedronken en gegeten. muziekje zou leuk zijn geweest. bediening iets vriendelijker

99. Machteld Berkelmans

Het eten was weer heerlijk. Wat wel opviel, was dat de service anders was dan anders. We moesten lang wachten en bij de voorgerechtjes dreigde het op een gegeven moment zelfs fout te gaan. Het werd wel goed opgelost maar dat zijn we niet gewend. Wellicht was het heel druk geweest. Al met al was het een gezellige avond en komen we zeker nog terug.

Volgende pagina