Op eigen terrein

• Bevrijdingsdag – 5 mei
  • Hemelvaartsdag – 30 mei
  • 1ste Pinksterdag – 9 jun
  • 2de Pinksterdag – 10 jun

Ons restaurant is gelegen in Kaatsheuvel op loopafstand van de Efteling, Loonse en Drunense duinen, diverse recreatieparken en een hele grote woonboulevard. Dus na een dagje wandelen, fietsen, Efteling, of shoppen kunt u heerlijk komen eten. Wij hebben 2 concepten onder een dak:

••Onbeperkt tapas eten a €29,50 p.p. incl desserts (kinderen van 2 t/m 3 €2,50 p.p., kinderen van 4 t/m 7 jaar €9,50 p.p. en van 8 t/m 12 jaar €14,50 p.p.) tot uiterlijk 22.30 uur
Op feestdagen kost de tapas €31,50 p.p.

••Early tapas van 16.00 uur tot uiterlijk 18.45 uur a €24,80 p.p., de tafel dient dan uiterlijk 18.45 uur weer vrij te zijn

••2 uurs arrangement a €19,99 p.p (binnenkomst tot 17.30 uur of vanaf 20.30 uur)

2) A la carte, keus uit vlees, vis, vegetarisch en kindermenu's

RESERVEER NU AL VOOR KERST 2019!

• All-inclusive

1419893125 72
1432003289 74
1510719358 83

1. Jeanine Haans

Heerlijk gegeten, fijn dat ze nu met tablets werken waardoor de bestellingen sneller worden doorgegeven aan de keuken en dus sneller op tafel staan.

2. Inmiddels 2 keer heerlijk gegeten bij grill-ig. Goede variatie aan heerlijke gerechten. Het concept van bestellen via de I-pad werkt prima. Bij verschillen in bestelling tussen verschillende personen aan tafel wat betreft voor-, hoofd- en nagerechten soms wat verschil in levertijd. Verder alles prima, goede en vriendelijke service en prima prijs. Werkt ook prima voor een grote groep.

3. Een goede service. Maar niet lekker gegeten.
    We zijn al bij veel verschillende tapas restaurant wezen eten.
    Maar hier was de kwaliteit van het eten echt niet lekker.

2,1
  4. Op 16-03-2019 samen met mijn partner voor het eerst bij Grillig in Kaatsheuvel gegeten.

Het was uitstekend. Bediening was vriendelijk, eten was goed. Niks op aan te merken.

En als klap op de vuurpijl : wij waren die dag 10 jaar samen, en hebben een hele leuke verrassing gekregen (zie foto)

Wij komen zeker terug !

5. Van den Hoven

Het was onze eerste keer bij Grill-ig maar komen zeker nog eens terug, erg lekker gegeten ruime keuze voor elk wat wils. Bediening erg vriendelijk en de sfeer in het restaurant was ook fijn. Erg leuke avond gehad.

6. Lekker gegeten. En doordat er foto's van de gerechten op het menu staan, kon onze jongste van 5 zelf makkelijk kiezen. Wat voor hem erg leuk was. En de speelkamer is ook ideaal als je uit eten gaat met de kinderen. Zo blijft het voor iedereen leuk.

7. We hebben tapas gegeten. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding vonden we erg goed. Je krijgt waar voor je geld! We hebben genoten van de meeste hapjes (er is altijd wel iets wat minder is, maar dat hoort bij dit concept, je kunt niet alles wat je probeert lekker vinden). Bij sommige rondes moesten we iets lang wachten. Het restaurant bevindt zich op een gezellige locatie en is ook leuk ingericht, wel is het wat gehorig.

8. Het is er heel goed ik vind wel dat er altijd heel veel herrie is dus daarom zou ik voor meer gordijnen en wandkleden kiezen die het geluid wat wegnemen.

9. Vooraf de stokbrood met knoflooksaus in plaats van kruidenboter. De saus in plaats van de boter viel ons tegen en zijn we nog nooit eerder in een restaurant tegen gekomen.

Mini pasteitje met kipragout: Bladerdeeg niet krokant, ragout smakeloos en erg droge stukken kip.

Biefstukpuntjes in de knoflook geserveerd afgeblust met terriyakisaus en tauge: Dit gerecht stonk en smaakte zo smerig dat we het direct hebben teruggegeven. De ober rook aan het bordje eten en haalde ook zijn neus op.

Spare ribs BBQ strike: Ontzettend droog en smakeloos. De spare ribs zagen er al heel droog uit, het vlees was niet van het bot te krijgen, de bbq saus leek uit een knijpfles en het was echt niet te eten.

Hazenpeper met puree: Je proefde dat het stoofvlees al langer gestaan heeft en weer opgewarmd is, evenals de puree. Vlees was ook iets te droog en niet mals meer.

Mini zeeuwse bolus: plakte haast niet, heel droog, op het oog al en qua smaak. Thuis zouden wij dit direct aan onze honden hebben gegeven.

Mini moulleux: ongelijk warm, de cake op sommige plekken niet en de vulling was juist heet. Het leek alsof deze was opgewarmd in de magnetron.

Uiteindelijk na een aantal flinke tegenvallers zijn we maar gestopt met eten en hebben we het restaurant verlaten.

We hebben het restaurant en klacht gestuurd maar daar is helaas geen enkele reactie op gekomen.

10. Heerlijk gegeten, goede service, we gaan snel weer!

11. Goede service verleend na lang na wachten op een wijntje.
    Voor herhaling vatbaar is het zeker.

12. Heel veel keus, smaakvolle gerechtjes en een gezellige ambiance.

13. S van boxel

We hebben heerlijk gegeten weer een paar verrassende gerechten op het menu.
    De sfeer was zeer goed en we werden netjes bediend.
    Zeker snel weer een keer bespreken.

14. john van gils

Zeer sfeervol restaurant met top service en top bestel systeem met eipets die elke 12 minuten voor de volgende bestelling weer vrij gegeven worden maar die wacht tijd is echt geen probleem omdat je top producten op je bord krijgt die je de wachttijd doen vergeten.
    Verder kun je gezellig en in een rustige omgeving genieten met je gezelschap zonder dat je overstemd word door andere restaurant gasten, wij waren in kaatsheuvel geweest voor 5e keer.
    Van ons verdienen ze een dikke 10 voor service en bediening en zeer vriendelijk personeel die je een lach op je gezicht geven 👌🍽🥂 en over paar weken zeker weer terug daar eten.
    Ons motto voor dit restaurant is dan ook ;
    1keer eten en nooit meer vergeten 😀.

15. H.Tosseram

Goede ontvangst / ruim aanbod voor de tapas kaart / prijs/ kwaliteit goed / ruimte voor te parkeren voldoende aanwezig.

16. SHC (Samenwerkende huurdersorganisaties Casade)

Alles was perfect geregeld en de bediening was ook geweldig we hebben maar 1 minpuntje en dat is het rumoer van andere tafels daarom kan je alleen converseren met de mensen direct in je omgeving (4 of 5 mensen) mogelijk met ander materiaal tegen de wanden dat dit minpuntje verholpen/verminderd kan worden.
    Voor de rest was het perfect.

17. Ronald Koetje

Alles was perfect. Het eten en drinken en de service.

18. L.v.d.Mark

We hebben heerlijk hapjes genuttigd.
    Was wel erg rumoerig.
    Vlotte bediening.
    Naar mate het drukker werd was het iets te lang wachten op je hapjes(jammer)

19. We hebben met 15 mensen gegeten, en het was lekker, goed verzorgd en leuk personeel.
    Makkelijk per tablet bestellen en je kunt zien wat je besteld hebt en wanneer. TOP!

20. Leuke tent, fijn en gezellig personeel. Lekker gegeten voor een mooie prijs.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

21. In 't Groen

Het warme vlees en vis was droog, niet lekker. Ik heb het idee dat er veel de middag wordt voorbereid en op het moment dat je een warm vlees en of vis gerecht besteld, deze in een hete oven wordt gelegd om snel verwarmd te worden waardoor smaken en malsheid verloren gaan. Dit is zo zonde. Met 2-3 glaasjes waren ik en mijn vriendinnen bijna €40,00 kwijt per persoon. Schandalig! Ik ga nu niet meer terug, helaas jaren geleden dezelfde ervaring gehad in Kaatsheuvel maar helaas dus nog niets veranderd.

1,3
  22. Ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. Bestellen van de tapas gerechten met een tablet is geweldig. Maar ook drank en zelfs de rekening vraag je met de tablet. Je bepaalt zo zelf het tempo waarom de tapas geserveerd worden. Oh ja, tapas waren uitstekend van smaak en niet onbelangrijk, goed op temperatuur.

23. Eten heel goed. Personeel leuk gezellig en geen vraag te veel. Ga zo door.

24. Familie De Bruijn

Heerlijk gegeten. Geld meer dan waard. Handig systeem ook met de tablets. Jammer van de rumoerige familie naast ons, maar daar kon het restaurant niks aan doen.

25. Ton Elings

Van ontvangst tot afrekenen was zeer goed, compliment!

26. Monque meeldijk

Lekkere en diverse gerechtjes. Bediening snel en vriendelijk. Achterin het restaurant is de akoestiek niet prettig/lawaaierig. We konden onszelf niet verstaan. Toen de directe gasten weg gingen, en het wat rustiger werd, ging het beter.

27. Stan de Jong

We hebben hier prima gerechten. Het enige minpunt vonden wij dat er veel snacks op de prijslijst stonden, hier zouden wij liever wat meer Oosterse gerechten zien. Kwaliteit is prima en vlotte en aardige bediening! Het was een gezellig avondje uit.

28. Jeanne koreman

Heel sfeervol en ondanks dat het vol was geen lange wachttijden op het eten of drinken

29. 2e kerstdag gezellig gaan eten met ouders, schoonouders en onze 2 kids (12 & 4 jaar). Aangegeven bij de speelkamer te zitten en daar is zeker gehoor aan gegeven! En wat een heerlijke gerechten!! Alles ging vlot op tafel en personeel vriendelijk!!!
    Wij zijn er volgend jaar weer bij 😃😃😃

30. Heerlijk gegeten
    Goeie service echter werd er slecht afgeruimd waardoor er een te volle tafel ontstond.
    En erg jammer dat je weinig contact hebt met bediening omdat alles via tablet gaat.
    Erg lawaaiig in het restaurant.

31. Leuk concept.

32. Heerlijk eten! Grote porties. Weinig parkeergelegenheid.

33. Heerlijk gegeten bij een gezellig restaurant.

34. Het was in 1 woord super! Heerlijk eten en gezellige kerstsfeer🎄

35. Niet al het eten was even smaakvol.
    Sommige gerechten waren smaakloos, en andere waren droog en doorgegaard.
    Als er wat meer aandacht besteed zou worden aan het eten en de inrichting wat ruimer opgezet werd dan heeft t potentie.
    Dit is een formule die door meerdere restaurant ketens gebruikt is.
    Dus geen uniek iets in de regio, dan zou je verwachten dat ze met de kwaliteit van het eten verschil zouden moeten maken. Maar dat is niet het geval.
    Zou persoonlijk dit restaurant niet aanbevelen.

36. Weer heerlijk gegeten en de tablets waarmee je voortaan je eten en drinken besteld zijn handig in gebruik en werkt beter dan de invulkaartjes.

37. J Rozenbrand

Het eten was niet smaakvol. We hebben met een groep meiden gegeten en vele warme gerechten waren niet goed bereid. Bijv. De nachos waren slap en de cheeseburger was smaakloos. Alleen de nagerechten waren echt vaker besteld door iedereen. Dus dat was top. Daarnaast was het moeilijk elkaar te verstaan in zo een drukke zaal terwijl we allemaal erg jong zijn. De service van het personeel daarin tegen was wel goed.

38. Altijd heerlijk gegeten daar! Nu gister geweest en echt heel erg achteruit gegaan! Eten was super zout en zonder enige smaak! Veel werd zelfs geserveerd zonder saus! Na 2 uur maar weer gegaan terwijl we er vroeger de hele avond konden zitten.

39. Toon Groot

Bij binnenkomst was het erg druk, volgens ons overboeking.
    De gasten zaten schouder aan schouder. Later kregen we een ander tafeltje dat zat heel wat comfortabeler, daarbij werden we geholpen door de gastheer, een toffe service.
    Het eten was verder zeer goed met voldoende variatie.

40. Wederom heerlijk gegeten. Snelle doorstroom van de tapas dus ideaal.

41. Ik zal nooit meer reserveren bij Grillig via Eet.nu. Had 4 weken van te voren reservering geplaatst en bevestiging gekregen! Op dag van etentje [met notabene 9 personen] smorgensvroeg nog mail ontvangen dat we die dag verwacht werden. Bij aankomst stonden we dus niet op de lijst. Was geen plek en in eerste instantie geen oplossing. Aangezien wij niet van plan waren om te vertrekken besloot de eigenaar ons naar grillig in tilburg te sturen. Met de belofte dat we alleen maar voor het drinken hoefden te betalen en eten mochten op kosten van de zaak. Bij aankomst in tilburg werden we super netjes ontvangen alhoewel daar ook nog geen plaats was. Eigenaar heeft alles gedaan om het ons naar de zin te maken. Super gelukt. Dank je wel Grillig Tilburg!

42. J.van Oversteeg

De bediening was goed.
    Vriendelijk en behulpzaam.
    Eten was goed.
    En het kwam vlot.

43. Hetty van brunschot

We vonden dat het eten te lang duurde voordat we het kregen en het was vaak te koud.

44. Joop van Berkel

Gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.

45. Bediening was verschillend, bij sommige had je het idee dat ze geen plezier in hun werk had. eten werd bijna op tafel gegooid.
    Verder het eten was prima.

46. Heerlijk gegeten, de gerechtjes waren verrassend.
    Het was druk, maar de bediening was goed.
    Goede sfeer, gezellig!

47. Ineke van hooft

Lekker gegeten, op ons gemak getafeld. Bediening vriendelijk en hulpvaardig. Gaan zeker nog eens een keer terug👍

48. Tapas eten en via een tablet bestellen met mooie foto’s van de tapas.

49. Goede service en goed eten, locatie wat gedateerd, en reserveer-systeem werkt niet goed.
    Tablets om te bestellen is makkelijk maar onpersoonlijk.

50. Het bestellen via een tablet vond ik wel gemakkelijk en fijn maar het persoonlijk contact was minder een punt om aan te werken
    Gr. Gerard

51. Corry pullens

Een heel fijne avond gehad met meer dan voldoende, beste kwaliteit eten.

52. Lekker gegeten. Bediening was uitstekend.
    Gezellige avond gehad met zes personen aan een ronde tafel.

53. Vriendelijk personeel en redelijk lekker gegeten. Niet slecht, maar ook niet heel goed. In vergelijking met andere restaurants met hetzelfde concept is dit zeker niet de beste. Ik vind het te duur voor de kwaliteit die je krijgt. Keuze in toetjes is (op dit moment) erg beperkt.

54. Eerlijk gezegd viel het ons een beetje tegen. Sommige porties waren heel groot (lasagne en huzarensalade bv) en andere minuscuul (carpaccio, biefstukpuntjes, gambaspies) de lasagne bestond voornamelijk uit gehakt zonder saus (droog), biefstukpuntjes waren verbrand, mosselen heeeel zout, escargots zat zand in, vrij weinig vleeskeuze, wel veel vis en 1 sushistukje maar. We hebben erg veel lol onderling gehad en over het personeel valt zeker niks te klagen die zijn echt super, maar qua concept kan het (nog) niet tippen aan bv iets soortgelijks. Maar wie weet al doende leert men!

55. wendy van der pol-bleijenberg

Vond de iPad echt wel fijn. Maar daardoor heb je geen tot weinig contact met personeel. Verder vond ik sommige porties erg groot. Bv lasanga. Sommige dingen zaten weinig smaak aan. En de kipsate was zelfs koud.
    Wij komen wel vaker bij grillig. Maar deze keer is het ons alle 4 echt tegen gevallen.

56. Wij waren gisteren voor de eerste keer bij jullie wat hebben we genoten de sfeer het eten dat was geweldig en super lekker veel variatie voor de ieder wat wils wij komen meer eten na deze ervaring en onze complimenten aan het personeel wat een geweldig team is dat.

57. Vriendelijke bediening en lekker eten. Fijn om via een tablet te kunnen bestellen.

58. Als wij nog eens in de buurt zijn, gaan wij zeker terug. Goede service, vriendelijke bediening, goede kwaliteit, tabletsysteem oké

59. Heerlijk eten, super goede en snelle bediening. Zeer vriendeljjke bediening.
    Eten is zeer goed.

60. Wendy zanoni

Service was goed we hebben het gezellig gehad.
    We vonden het alleen erg rumoerig.
    Eten was goed alleen de biefstuk was erg taai en de spek was erg slap, verder super.

61. Lekker gegeten, maar best flinke porties waardoor je snel vol zit. Vond het goed, maar niet super bijzonder. Wel super aardig personeel! En we kregen ons eten echt heel snel na het bestellen, dat doen ze heel goed. Vond de toetjes het minst, vooral de chocolademoulleux was niet vloeibaar van binnen en zo heet, dat hij denk ik uit de magnetron kwam.

62. Organisatorisch niet sterk. Tablet viel uit. Bestelling kwijt.Tafelgenoten die niks kregen of allemaal op verschillende tijdstippen. Verliep niet soepel vanuit de keuken. Gerechtjes niet allemaal even goed van kwaliteit. Ik zou na deze avond Grillig niet aanbevelen. Jammer.

63. Stefan Timmermans

We hebben afgelopen dinsdag teamuitje gehad en we hebben een nette prijs gekregen en ook echt een super leuke avond. Lekker gegeten en gedronken.
    Personeel was ook erg vriendelijk!

64. Met een groep van 26 personen gegeten. Heerlijk rustig gegeten, geen problemen.
    Het ene gerecht was lekkerder dan het andere, maar dat zal vooral een smaakkwestie zijn.
    Service was super, binnen 2 minuten stond het personeel aan tafel nadat je het service knopje op de ipad ingedrukt had.

65. Erg lekker gegeten en voldoende keus, snelle service en vriendelijk personeel.

66. Het was erg lekker. En de bediening was top! Dank je wel!

67. We hebben heerlijk gegeten. De ipad aan tafel was even wennen. Maar het werkte goed. Voor de kinderen erg leuk dat ze al konden zien wat ze bestelden. Het was een zeer geslaagde avond!

68. Jeannette van tilburg

Ik vond de tapas te groot. Je zit dan gauw te vol en kun je minder proberen.

69. Heerlijk gegeten (tapas), heel veel keus. Gezellige sfeer en leuke en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

70. Bart van vugt

Gezellig en lekker gegeten. We gingen als laatste de deur uit.

71. Het eten was goed en lekker maar heel beperkt.

72. Chantal van Vugt

We waren met 6 personen (vrouwen), het eten was beerlijk! Het gebruik mey de tablets was erg gemakkelijk en we hoegden niet lang op ons eten te wachten. We zaten in het midden en in het begin was het erg wennen aan de rumoerigheid om ons heen, we konden elkaar amper verstaan. Ook werd er geen waarschuwing gegeven op de tablet dat het bijna sluitingstijd was van de keuken en konden we helaas om 22.32 uur niets meer bestellen. Toen we dit aangaven zou men kijken wat te kunnen doen maar is er niet op teruggekomen. Jammer maar geen ramp.
    Al met al een erg leuke avond. Een volgende keer komen we zeker, maar dan wel graag in een hoekje.

73. Kevin van Beerendonk

Gezellig restaurant met lekkere gerechten en veel variatie.

74. Betty de kok

De tablets zijn niet echt een verbetering. Iedereen is met die dingen bezig ipv een gesprek te voeren.
    Ik vind persoonlijk de kwaliteit van de producten matig. Niet echt vers te noemen. Biefstukjes met veel pezen, taco met droog vlees als inhoud, toetje vers fruit uit blik. Ahum.

75. Heerlijk tapas gegeten bij grill-ig.
    Uitgebreide kaart, duidelijke uitleg gehad en fijn dat op de tablet ook afbeeldingen en toelichting is te lezen. Nu nog wachten op de verwerking van allergieën op de tablet, zodat je niet op een papieren lijst hoeft te kijken.
    En de toetjes zijn een top afsluiter!

76. Saskia boogaers

Eten van goede kwaliteit en de service is niets op aan te merken. Vriendelijk en hardwerkend personeel.

77. Geweldig leuke avond gehad. Vriendelijk personeel en goed eten. Met een grote groep hadden 2 tablets. Erg handig.

Nog bedankt voor de bounty😉

78. M.b.v een tablet hebben wij de hele avond zelf ons bestellingen geregeld. Super leuk voor de kinderen. Makkelijk te bedienen en duidelijk foto's van alle gerechten. Super vriendelijk personeel! Aanrader :)

79. Carlito Mans

Super kwaliteit eten, leuke en lekkere variatie koffie. En prijs technisch top!

80. Ontvangst was goed. Het eten viel tegen vond het vooral flauw en smaakloos.
    Ober die serveerde legde alles zo neer zonder te vragen voor wie wat was en wist niet eens wat hij serveerde (wat voor mij ivm allergie belangrijk was).
    De sfeer in het restaurant was gezellig wel jammer dat we rond 10 uur al weggekeken werden.

81. Fam Fransen

Wij hebben lekker gegeten, veel keuze, goede kaart in een gezellige sfeer.

82. Wij hebben een heerlijke avond gehad. Lekker gegeten en gedronken.
    1Puntje van kritiek is dat de lege bordjes/schaaltjes wat eerder opgehaald mogen worden.

83. We hebben enorm genoten en erg lekker gegeten… bediening was netjes en legde alles goed uit.
    Voor herhaling vatbaar.

84. wintermans

Jammer dat er 2× 1 gerecht niet door is gekomen.
    Drank vrij prijzig.
    Eten verder goed en lekker.
    Veel keus.

85. Eten prima, alleen jammer van locatie Kaatsheuvel dat je niet per gerecht kan betalen (tapas).
    In Tilburg is dit wel mogelijk. Voor de kleine trek/eter erg handig!

86. Het was heerlijk. Hebben genoten. De bediening was zeer goed. En het fijne was dat alles gelijk gebracht werd voor heel de tafel.

87. Heerlijk gegeten en veel keuze. Met kids die kieskeurig zijn ideaal.

88. Daniëlle Heemels

Het was super lekker, heel gezellig en ongedwongen. Alles kon en alles mocht echt zo lang en zoveel je wilde. Geweldig!!

89. Sfeervol restaurant, met in de winter een lekkere openhaard. Een plekje waar kinderen kunnen spelen. Variërende bierkaart en een tapasmenu die met de seizoenen mee gaat. Ze houden HEEL GOED rekening met allergieën. Rolstoel vriendelijk en het personeel is bereid met je mee te denken.
    Niet onbelangrijk; het eten is heerlijk en gevarieerd.
    Kortom; zeker een keertje langs gaan!

90. Martin Van der velden

We hebben hier de early tapas gegeten was erg lekker en gezellig. Ook weg er heel erg goed gelet op het dieet van mijn vrouw m dochter glutenvrij. Als je wat verkeerd aangekruist hebt komen ze het navragen voor wie het is. Ook de gerechten waren lekker en ook ruime keus voor gluten vrij te eten. Bedankt voor de fijne avond.

91. Van 16u tot 23u op het terras gezeten, personeel is vriendelijk en enthousiast. Eten smaakte erg goed en je hoeft niet lang te wachten.

92. Tijdens ons verblijf in Bosrijk bij de Efteling, er tussen uit geweest om te eten bij grillig. Hele fijne ervaring. Vriendelijk personeel en lekker eten.

Top!

93. Van de laar

Lang wachten op eten, maar het was erg lekker.

94. Wij hebben heerlijk gegeten en we komen zeker een keer terug.

95. Hanneke

Heerlijk gegeten, leuk en vrolijk personeel, vlotte bediening.

96. Prettig omgeving leuke bediening en als klap op de vuurpijl het eten super.

97. Caroline van Re

Je kunt er goed en gezellig eten met een vlotte en vriendelijke bediening! Prijs kwaliteit verhouding is goed. Je kunt er onbeperkt eten voor dezelfde prijs.

98. Van der linden

Duurde veel te lang voordat eten bezorgd werd, dan nog verkeerd eten, bonnetje kwijt. Geen goede ervaring, in Tilburg veeelll beter.

99. Saskia de peuter

Heerlijk op het terras gegeten! Snelle service en geen last gehad van wespen oid top avond gehad! Van 17.00 tot 21.00 heerlijk getafeld!

Volgende pagina