Op eigen terrein

Bus 136, 137

Ons restaurant is gelegen in Kaatsheuvel op loopafstand van de Efteling, Loonse en Drunense duinen, diverse recreatieparken en een hele grote woonboulevard. Dus na een dagje wandelen, fietsen, Efteling, of shoppen kunt u heerlijk komen eten. Wij hebben 2 concepten onder een dak:

1) Onbeperkt tapas eten a €28,80 p.p. incl desserts (kinderen van 2 t/m 3 €2,50 p.p., kinderen van 4 t/m 7 jaar €9,50 p.p. en van 8 t/m 12 jaar €14,50 p.p.) tot uiterlijk 22.30 uur
Op feestdagen kost de tapas €31,50 p.p.

(Early tapas tot uiterlijk 18.45 uur kost €24,80 p.p., de tafel dient dan uiterlijk 18.45 uur weer vrij te zijn)

2) A la carte, keus uit vlees, vis, vegetarisch en kindermenu's

1433419147 73
1483204121 82
1521925768 82

1. Jannie de Groot

Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening!

2. Het was weer heerlijk net zoals altijd.

3. Van Soelen

We hebben heerlijk tapas gegeten en alles smaakte voortreffelijk.
    Ons 35 jarig huwelijk hebben wij bij jullie afgesloten.
    Restaurant is een aanrader.
    Bedankt.

4. Leijten

Heel lekker gegeten en niet duur.
    Sfeervolle uitstraling.

5. We zijn vaker bij Grillig geweest. Dit keer vonden we de kwaliteit van het vlees wat minder goed dan anders.
    Verder voldoende keuze en uiterst vriendelijk personeel.
    Jammer (voor kinderen) dat het worstebroodje, chocoladesoes en mini tompouce van de kaart zijn.

6. Miranda

Wij waren met z'n vieren. Het was erg lekker. Het personeel is vriendelijk en zorgen dat je niets tekort komt. Voor herhaling vatbaar

7. Marian Keim

Elke keer weer heerlijk en gezellig. Kindvriendelijk.

8. sprangers

Het eten was heerlijk en de bediening erg aardig en goed.

9. Chantal

Gezellig avond gehad. Lekker gegeten. Later op de avond duurde het wel langer voor dat het eten gebracht werd. Personeel mag wel wat enthousiaster zijn.

10. J.Boerboom

Een gezellige avond gehad. Het eten was aardig.
    Een punt ter verbetering is in mijn ogen toch wel dat er nieuw servies mag komen. Erg veel schotels en kommetjes waar stukken af waren.
    Ook het serveren van de M&M mousse in een plastic bekertje kwam wat knullig over.
    In vergelijking met soortgelijke concepten is de prijs wat aan de hoge kant.

11. Lekker eten en snelle bediening.

12. Poffers waren slecht. Meelbal. Pizza... zeer slecht. Rest heerlijk!!!! Jammer dat je miet bij betalen voor mandje frites of mayo. Verder top!

13. Zoals altijd heerlijk gegeten en goede en gezellige bediening.

14. Fijneman

Super gezellig gegeten.
    Top bediening.
    Super veel keuze.
    Alles wat we met 6 personen bestelde was lekker.

15. Gisteravond met 4 personen tapas wezen eten.
    Er was wat miscommunicatie met de reservering, en in het begin ging er een bestelling dubbel, maar dat kan gebeuren en het was niet storend.
    Het restaurant zag er gezellig uit en de bediening deed erg hun best.
    De tapas was erg lekker, vooral de biefstuk en in het bijzonder de cheesecake..
    Wij komen zeker nog een keer terug.

16. Truus van Noort

We waren met een groep van 11 dames, we hebben het super gezellig gehad. Heerlijk gegeten.
    Het personeel was fantastisch.

17. Monique Flipsen

Alles is goed bevallen.
    Een paar gerechtjes waren niet zo lekker maar dat is een kwestie van smaak.
    Helaas was er tot 4x toe de gerechtjes niet compleet per ronde; 4x moeten vragen om desbetreffende gerecht.

18. J. Klerks

Ik ben er al vaker geweest.
    Mijn ervaring nu was aangezien ik er nog nooit op een zaterdagavond was geweest, het zelfde als andere keren gewoon goed en netjes altijd vriendelijk personeel!! Voor de mensen die altijd kunnen zeuren als het buiten terras vol is en binnen ook kan het idd wat langer duren... had ik wel wat van gezegt aangezien er toch bijna +/- halfuur tussen de gangen zat. Kreeg netjes tekst en uitleg en daarna ging het allemaal gewoon zo als het moest!! Ik raad grillig ook echt zeker aan!

19. B van dijk

Zorgen voor meer kinderstoeltjes. Slechts €10 bij de Ikea

20. S. van Riel

Lekker eten, vriendelijk personeel. Alleen jammer dat we bij de hoofdgerechten zo lang moesten wachten. Langer dan een uur. Later werd verteld dat het te maken had met een kapotte grilplaat. Beter hadden ze dit gelijk aangegeven.

21. Gister avond met z’n 4en super lekker gegeten bij Grill-ig in Kaatsheuvel!

We konden lekker op het terras zitten, daar was de sfeer goed!

Het personeel wat aan het werk was, was heel vriendelijk en hielpen ons goed!

We gaan zeker nog eens langs bij Grill-ig in Kaatsheuvel

22. Alex van Groesen

2 jaar samen gevierd met mijn vriendin op een doordeweekse avond.
    Sfeer en bediening was super met een ruim assortiment aan gerechten uit verschillende keukens.

23. Heerlijk gegeten, snelle top service met een hele goede prijs-kwaliteit verhouding!

24. Lekker en op ons gemak gegeten. Veel keuze!

25. Heerlijk gegeten, fijn dat er geen tijdslimiet is!! Top restaurant! Personeel mag vaker langskomen voor eventueel drinken ed. Verder is de hygiëne ook super, en op het toilet ook top!!

26. Chris Wahlen

Heerlijk gegeten in een fijne, rustige sfeer. Gerechten waren er snel en waren ook zeer smaakvol en dat terwijl het helemaal vol zat. We waren hier al eens eerder geweest en de kaart was aangepast tov de vorige keer. Dikke pluim!

27. Goed en lekker gegeten.

28. Hier gegeten na een dagje Efteling. Het eten was heerlijk, en heel veel (verrassende) keuze qua gerechten. Bediening ook prima, aardige mensen. Zeker het overwegen waard als je in de buurt bent! Als wij nog eens naar de Efteling gaan, komen we hier zeker terug!

29. Bistro de Leckernij

30. Lenie sack

We vonden het eten heerlijk… personeel ook erg aardig. Één min puntje vinden wij dat de zitruimte beperkt is… de tafeltjes iets de dicht bij elkaar.

31. Danielle

We hebben afgelopen zaterdag de verjaardag van mama gevierd die 70 is geworden, bij grillig we hebben heerlijk gegeten het was super gezellig de service is perfect en wat een vriendelijk personeel we komen graag nog een keer terug.
    Groetjes fam. Damen.

32. inge wagemakers

Goed en super, het was allemaal lekker.

33. Ideale plek om (ook) met kinderen te eten. Voor ieder wat wils. Gerechten worden snel gereserveerd na bestelling. Vrolijk en attent personeel.

34. Leuke locatie. Maar wat belangrijker is prima verhouding kosten/kwaliteit.
    Allerte bediening zeker mbt glutenintollerantie. Tapas werden in een mooi tempo gepresenteerd.

35. Agnes Sterrenburg

Goed gegeten en het was gezellig.

36. Zeer matige ervaring gehad. Overvol restaurant, eerste gerechtje pas na 1u gekregen door een fout in hun doorgeef systeem naar de keuken. Wel strikt op tijd het verzoek om ons laatste gerecht te bestellen. Een paar gerechten waren lekker maar ook 2× iets niet opgegeten omdat het zuur rook en muf smaakte.
    Bediening is wel heel vriendelijk en doet stuk voor stuk enorm hun best. Ze moesten hard werken met deze drukte en bleven aandacht voor de klanten houden.

37. Van Zelst

We waren met zijn 6-en op zaterdagavond. Het hele restaurant zat vol. Mede daardoor zat er vaak veel tijd tussen twee rondes. De voor- en nagerechten werden niet tegelijk met de hoofdgerechten geserveerd (stond ook wel aangegeven), waardoor we vaak niet tegelijk zaten te eten. Bij de laatste rondes was het zelfs zo dat sommigen van ons én twee hoofdgerechten én twee toetjes tegelijk hadden. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
    We vonden de gerechtjes meestal wel aardig, maar niet geweldig. De peperroomsaus was erg zuur en de kaas op de carpaccio was erg grof voor zo'n klein gerechtje. Bovendien werden de meeste gerechtjes erg kaal geserveerd.
    Al met al denk ik niet dat we nog eens gaan. We hebben andere betere tapasrestaurants bezocht.

38. Maartje vd pijl

Voor het eerst bij gril-lig gegeten. Gekozen voor het onbeperkt tapas menu.
    We zaten in het looppad waardoor we regelmatig werden aangestoten door de bediening en ze met dienbladen over onze hoofden moesten tillen. Erg gemakkelijk zit je dan niet. Ook was het erg rumoerig, qua geluid.

De kwaliteit van het eten liet ook te wensen over. Veel gerechtjes waren niet vers en het vlees was vaak droog.
    Wij vonden het de 28.80 p.p niet waard.

39. Lekker eten en een ok sfeer. Service had iets beter gemogen. Al met al een goede, leuke en lekkere ervaring.

40. Marjolijn

Heerlijk gegeten. Verreweg het leukste tapas restaurant waar ik tot nu toe geweest ben. Gezellige sfeer en ruim opgezet (je zit niet bij de buren op het bord te kijken). Voor elk wat wils. Dit restaurant is mijn nieuwe favoriet!

41. Ontvangst was goed. Zeer gastvrij personeel. Klant staat centraal. Het eten was weer geweldig.

42. We waren met 7 personen en hebben heerlijk genoten van al onze gerechtjes.
    1x was er een pangasiusfilet niet goed en 1 jongen was n beetje nors.
    Maar al met al heerlijk en gezellig, komen zeker nog n keer terug.

43. Nooit meer! Zeer slechte bediening. Gehele avond om drinken moeten vragen en dan werd het nog regelmatig vergeten. De tapas worden geserveerd wanneer deze gereed zijn waardoor niemand tegelijk kan eten. Aantal gerechtjes worden gewoon vergeten! Zeer trage bereiding van het eten. We kwamen tijd tekort om alles te kunnen bestellen wat we wilden... Nooit meer dus! Geen aanrader!

44. Brigitte

Weer heerlijk gegeten.

45. Ellen Klijn

Super lekker gegeten. Is voor herhaling vatbaar.

46. We hebben heerlijk gegeten. Met ons zoontje van 1 waren we gegaan voor de early tapas. We werden erg snel geholpen en er was een super leuke interactie met ons zoontje. Wij komen zeker vaker eten!

47. Top restaurant! Leuke eigenaresse leuk personeel! Top eten, wat wil je nog meer?

48. Jeanet en Gert-jan

Ontzettende fijne ervaring. Zeer goede kwaliteit van eten. De service was top! Het personeel was zeer allert zonder te pushen maar MET de persoonlijke aandacht die je op een avondje uit zoekt. Er waren zelfs leesbrilletjes aanwezig!

Totaalbeleving zoals het hoort.

49. Goed eten. Geen comfortabele stoelen.
    Jammer, zoals bij vele restaurants wel het geval is, dat je je diner op je verjaardag niet gratis krijgt als je met een gezelschap komt.

50. Mirjam van Bunningen

We eten daar altijd lekker

51. Heeeerlijk, was super genieten, leuke bediening, heerlijk eten, leuke sfeer. Echt 1 van de beste restaurants waar wij geweest zijn.

52. Met smaak zitten eten.
    Goede service en erg vriendelijk.

53. Leen Smits

Heerlijk eten en een hele fijne en spontane bediening. Top restaurant!👍👍🍻😋😋

54. Deze keer was het eten zeer goed, hadden we een fijne plaats en was de bediening plezierig. Gelukkig beter dan 2 jaar geleden. De prijs van de tapas is wel aan de hoge prijs, zeker als je de drankjes nog apart moet afrekenen.

55. R Hoogedoorn

Heel veel verschillende gerechtjes, vriendelijke bediening, en erg lekker!!

56. van der Poel

Goede ervaring lekker gegeten fijne bediening.

57. Zeer goede gevarieerde aanbod van kleine gerechtjes.

58. Het is ons zeer goed bevallen en het is zeker voor herhaling vatbaar. Wat ik zo goed vond is dat er voldoende personeel was en bijzonder vriendelijk. Daarbij komt ook nog dat je daarom niet heel lang hoefde te wachten. Het eten was heel gevarieerd en ik vond het (wat ik op heb) heel lekker. Er was nog veel meer keus maar ik was halverwege de kaart vol dus voor de volgende keer ga ik voor de andere helft.

59. Super service, niet lang wachten en alles even lekker!!

60. Cindy Koemans

Echt heerlijk gegeten! En ruime keuze voor iedere smaak!
    Ook erg vriendelijk personeel. Ze hadden gezien dat er iemand gefeliciteerd werd dus met de toetjes ronde kregen we er vuurwerk bij!

61. Netjes gereserveerd, via de site. Bij binnenkomst sta je niet op de lijst, erg vervelend, kregen tafel in hoekje toegewezen. Eten was aanzienlijk minder als andere keren dat ik geweest ben,
    Jammer kwam ik graag, weet nu niet na gisteren of ik nog zal gaan. Zou eerder ander restaurant gaan proberen.

62. Heerlijk gegeten, prima geregeld, komen we zeker terug.
    Alleen jammer dat je voor zaterdag en zondag twee tot drie weken tevoren moet reserveren anders is het vol.

63. Wij hebben lekker gegeten, kwaliteit van de gerechten is prima, bediening is correct en vriendelijk en ook belangrijk de prijs kwaliteitsverhouding is in orde. Enige minpuntje is dat de parkeerruimte beperkt is en dat wij in de wijk onze auto moesten parkeren. Maar al met al komen wij hier zeker terug.

64. We hebben weer geweldig gegeten. Ook onze dochter van 2,5 vond het lekker en heeft ook fijn gespeeld in de speelkamer! Een echte aanrader!!!

65. Snelle bediening ondanks drukte, enig minpuntje is de parkeergelegenheid. Te weinig bij topdrukte.

66. Het eten en de bediening was top. Wij kunnen alleen maar zeggen, het was super. Maar dat wisten we al.

67. Heerlijk gegeten. Goede ontvangst. Zeer vriendelijk personeel! Pluspunt voor ons was de speelruimte voor kinderen. Wij hebben heerlijk rustig kunnen tafelen en de kids hebben zich prima vermaakt. Wij komen zeker nog eens terug!

68. Van Gestel

Super goed gegeten, goede service en bediening. Hebben niet lang hoeven wachten op alles. Het enigste wat beter zou kunnen is de veiligheid in de speelkamer, losse contactdoos op de grond en kapotte wandcontactdoos.

69. Leuke avond. Heerlijk warm bij de openhaard. Bediening jong maar correct. Briefjes worden snel opgehaald en het eten was er steeds snel. Alles bij elkaar een fijne sfeer. Tapas zijn goed maar niks bijzonders.

70. De tent zat afgeladen vol. Zorgt wel voor veel "herrie". In het begin duurde het wel wat lang voordat je je gerechtjes kreeg. Maar over de gehele avond gezien was het gezellig.

71. Corrie Isik

We hebben super lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

72. Marcia de kroon

We hebben lekker en gezellig gegeten weer bij kunnen kletsen met onze vrienden.
    Ga zo door we komen over 2 maanden weer.

73. Kwaliteit is wel goed, maar wij vonden het jammer dat sommige koude voorgerechten erg koud waren. En dat warme gerechten vaak erg lauw waren.

74. Wij hebben weer heerlijk gegeten. Echte aanrader. Komen zeker nog terug!

75. Hilde Leermakers

Heerlijk gegeten ondanks dat tapas niet helemaal mijn ding is. Al het eten was erg smaakvol dus een pluim voor de kok is zeer terecht. Bediening is correct en vriendelijk. Ambiance is sfeervol. Stoelen zijn ideaal voor een lange zit. Kerstversiering is top. Al met al een super verwen avond gehad. Dank je wel Grillig in Waalwijk.

76. Sandra Vd Wijngaert

Heerlijk gegeten! Snel doorkomen van de gerechten en service was top!
    De zaak was ook gezellig aangekleed😊

77. Fam. van Drunen

Lekker gegeten, geen lange wachttijden tussen de gerechten.
    Goede kwaliteit van het eten. Leuke bediening.
    Kortom alle ingredienten voor een gezellig avondje uit.

78. Super lekker gegeten bij Grillig in Kaatsheuvel.

79. Super lekker eten! Heel leuk idee dat tapas! Veel variatie, zowel vlees vis en vegetarisch. En het personeel is erg vriendelijk, vooral Bart is een topper!
    Groetjes Joop & Angela (de goose 😝)

80. Wederom lekker gegeten, goed verzorgd. Echt een feestje als je lekker uit eten wilt.

81. Van Doorn

Een super avond met geweldig goede tappas!

82. Rianne de Haan

Heerlijk gegeten, vrij vlotte bediening. Soms werd er wel eens wat vergeten. Zoals de theezakjes bij de thee. Maar verder vriendelijke bediening.

83. Geweldig lekker gegeten. Ruime keuze en uitstekend bediend.
    Jammer dat er bij sommige gerechten niet vermeld staat dat t pittig is dit is voor mij persoonlijk met het pds syndroom niet erg handig. Zou prettig zijn als men daar het bekende pepertje achter zou plaatsen.

84. Super leuke avond gehad. Zeer uitgebreide keuze van tapas. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk en gezellig. Het was voor mij de eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik daar geweest ben!

85. J.Verschure

Fijne avond gehad, lekker gegeten.

86. Niet echt veel bijzonders, zeker niet voor die prijs!

87. Sabine embrechts

Weer super geholpen fijne sfeer en goed gegeten… personeel in voor geintje super 👍👍👍👍👍

88. Gerry le Ruet

Wij hebben hier gisteren tapas gegeten.
    De keuze is ruim opgezet, volop variatie.
    Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling!

89. We hebben erg goed gegeten! De bediening maakte tijd voor een praatje en stond ook open voor suggesties.
    Het was een leuke middag avond met 2 kleine kindjes erbij die zich heerlijk konden vermaken in de speelhoek.

90. Petronella

Heerlijk gegeten. Goede sfeer en erg vriendelijk personeel.

91. M van Beurden

Kleine tafel voor 5 personen, vooral door alle kaartjes en flessen. Smaakvolle gerechten. Gebakken aardappelen waren aangebrand. Aardige bediening, soms traag.

92. Ondanks een vol restaurant een gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. Kreeg echter wel de indruk dat er veel gerechten waren opgewarmd, waardoor vlees en vis te droog was. Jammer. Afgelopen zomer hebben we er gegeten en toen was mijn ervaring stukke beter.

93. Top avond gehad. Mooi restaurant, goede service, vriendelijk personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding.

94. den Houdijker

Een zeer gezellige sfeer. Na een paar ronde duurde het lang voor de volgende rond. Bij de vraag hoe lang nog, werd er gelijk na gegaan en gerust gesteld dat het nog een paar minuten zou duren. Was een prettige ervaring. Nog kopje koffie van het huis gekregen omdat het door de drukte wat langer duurde dan normaal. Erg vriendelijk. Een top avond gehad

95. Wendy verschuren

Jammer dat eten een stuk minder was als dat wij gewend zijn van grillig... leek echt erop dat er veel opgewarmd is!!! Heel erg jammer 🙁 niet snel meer terug als dit zo blijft

96. Hanneke Vd Linde

Met vriendin heerlijk tapas gegeten.
    Goede sfeer en vooral erg vriendelijk personeel.

97. lian lankhaat

Zeer goede sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

98. M Oudenaarde

We werden heel hartelijk ontvangen. Ondanks dat we gereserveerd hadden en niet op de lijst stonden mochten we toch blijven.

99. Henri van de Put

Smaak, keuze en bediening is voldoende tot goed.
    Er zijn veel gezinnen met jonge kinderen die door de zaak rennen. Dat maakt het nogal onrustig en rumoerig.
    Doordat onze tafel tussen de keuken en het terras stond en vlak bij het toilet, kwam het personeel vaak langs, vaal klanten die pal langs ons liepen aan beide kanten van de tafel.
    Als we nog eens terug gaan zullen we zeker vragen naar een andere tafel, verder achterin de zaak.

Volgende pagina