Op het Wilhelminaplein kunt u vanaf 18.00 uur gratis parkeren. Let op donderdag vanaf 2100 ivm koopavond

Tien minuten lopen vanaf het station.

All you can eat, wie kent het niet? Je bestelt onbeperkt kleine porties van verschillende gerechten, zodat je het hele palet dat de kok bereidt kunt proeven. Wat dacht je van heerlijke biefstukreepjes, Spaanse kipspiesjes of een lekkere garnalencocktail? Eet smakelijk Bij Ons

1483199553 92
1500292087 96
1502191257 92
1519283792 87
1520233377 86

1. Freddie

Leuke en attente bediening en de sfeer is ook goed.
    Voorafje was lekker. We hebben in totaal 10 gerechten per persoon gehad waarvan er 3 tegen vielen. Inktvisringen smaak niet goed en zeer taai. Garnalen hadden een chemisch smaakje en de kippe stukjes waren niet gaar en ik moest het vlees lostrekken van het bot.

Wat ook tegenviel was dat ze geen echte special biertjes hadden (bijv. Trippel, Dubbel en Weizen) wel een La Trappe Puur gehad was wel lekker maar komt niet in de buurt moet ik eerlijk zeggen.

Eerlijk gezegd had in vanwege alle goede recenties iets meer verwacht.

2. 2e keer geweest nu en echt super gegeten!!! Top personeel, heel gastvrij!! Aanrader!!!

3. WIETS 10 punten

Malheureusement nous n'avons pas pu manger car le serveur nous a dit que la cuisine fermait. C'est étrange car la table derrière nous qui sont arrivés après nous ont pu commandé.
    La seule différence est qu'ils parlaient néerlandais et pas nous!!!
    Très décevant et pas du tout commercial!!

Vrije vertaling door Eet.nu
    Helaas hebben we niet kunnen eten omdat de ober ons vertelde dat de keuken sloot. Dit is vreemd omdat de tafel achter ons, die na ons toe kwam, wel heeft kunnen bestellen.
    Het enige verschil is dat zij Nederlands spraken en wij niet!!!
    Zeer teleurstellend en helemaal niet commercieel!!

4. Super. Snelle service en ideaal met de druktoetsen nu. Niet meer lang wachten totdat iemand door heeft dat het drinken op is.

5. Bennink

Gezellig knus niet al te groot tapas restaurant!
    Lekker eten! Van de 5e ronde hebben wij geen gebruik gemaakt.
    Je kreeg elke ronde genoeg!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

6. Lekker gegeten.
    Heb wel een tip.
    Als er kinderen bij zijn doe dan de warme kinder tapas bij de 1e warme ronde.
    Niet als laatst.

7. Karin van Benten

Lekker eten in een gezellig restaurantje met vriendelijk en service gericht personeel. Een aanrader

8. Gezellig restaurant, vriendelijk personeel en het eten was uitstekend! Zeker een aanrader!

9. Andre

10. Joke ribberink

Heerlijk gegeten! Goede bediening! Gezellige sfeer.

11. familie uit Rotterdam

Heerlijk gegeten op het terras incl. Live muziek.
    Waren hier al eerder geweest en het was wederom top. Bedienning ook prima/vlot (ondanks dat het restaurant helemaal vol was).

Tot snel!

12. Van Leeuwen

Keurig verzorgde tapas. Meer dan genoeg keuze, maar niet te. Mooi opgemaakte gerechtjes. Goed van smaak. Veel variatie. Alles keurig op goede tijd geserveerd door vriendelijke bediening. Niet te groot restaurant waardoor de sfeer gezellig is. Wij waren op donderdagavond, zaak zat niet vol, maar daardoor was de bediening prettig en secuur. Als dessert kregenn we een tapas plank voor drie personen met daarop 6 verschillende mini desserts. Erg leuk en heerlijk. Wij hebben een fijne en heerlijke avond gehad.

13. Fam. Vogelzang

Voor de eerste keer bij Bij Ons: heerlijk gegeten, de kwaliteit van het eten was goed en veel variaties mogelijk. In een "all you can eat" restaurant zijn de drankjes meestal duurder (prijs staat op de kaart) en dus kom je met drankjes en met het dessert dat niet inclusief is (dat werd verteld), op bijna het dubbele uit van €22,50.
    Bediening is erg vriendelijk. Onze mening: 3,5 uur gezellig zitten, bijpraten en eten. Een aanrader.

14. Prima bediening en service. Alleen jammer dat een paar van onze borden vies waren Na melding werden deze onmiddellijk vervangen en excuses aangeboden. Verder top voor elkaar.

15. Top restaurant. Heerlijk gegeten, al voor de derde keer.
    Gezellig en leuke bediening.

16. Janet nieuwenhuizen

Heerlijk gegeten bij tapas restaurant bij ons. We hebben ons 3 uur lang al het lekkers laten smaken… het was er heel gemoedelijk en gezellig en personeel erg vriendelijk.

17. Jan Runhaar

Zeer vlotte bediening en lekker eten en drinken.
    Aan de deur wordt de prijs van € 22,50 genoemd maar helaas kwamen wij door dessert en wellicht (te) dure biertjes op de dubbele prijs uit.
    Hierdoor kom je op een eindprijs uit die niet helemaal de lading dekt.

18. Met een groep gegeten. Heerlijke intro middels hapjesplankje met kleine tapas en een schaaltje met 6 sneetjes stokbrood. Per 6 personen 1 plank. Deze stond zeker een uur lang op tafel.

Drie keer werd er gevraagd of we nog iets wilden drinken in dat uur.

Daarna kwamen de warme tapas. Per 6 personen: 1 gevulde champignon en slechts 2 gefrituurde. Verder zeker 6 chorizobolworstjes (formaat stierenballen), 6 kleine gehaktballetjes met tomatensaus en 3 kipvleugels. Ook nog 3 spareribjes en uiteindelijk wat dunne reepjes gesneden vlees. Oh ja en een schaaltje met wel 7 frietjes (ja geteld!). Dit alles per 6 personen... Na ongeveer een drie kwartier en wat drankjes verder werd er nog gevraagd of we nog iets erbij wilden. Huh? Was dit alles? Idd...

Voor ons noooooooit meer.

19. K. Wessels

Super gezellig, lekker en gevarieerd eten, zag er qua presentatie ook top uit.

Heel vriendelijk personeel met af en toe een grapje tussendoor wat het laagdrempelig maakt. Duidelijke uitleg van hoe het werkt.

Snelle service en bediening!

Kortom top avond gehad. Zeker de moeite waard om eens heen te gaan.

20. Gezellig en erg lekker! Wel lange wachttijden voor het eten..

21. We hebben echt heerlijk gegeten. Blij verrast waren we over de kwaliteit van het eten. Vooral ivm de prijs betreft “all you can eat” restaurant. Bediening is super vriendelijk. Alles werd goed uitgelegd. Zeker een aanrader om te gaan eten!

22. Was voor ons de eerste keer. We kregen goede uitleg en het eten was heel erg lekker. Zo konden we in een ongedwongen sfeer van alles proeven. Zeker voor herhaling vatbaar!

23. Leuk restaurant, lekker eten en goede bediening.

24. Ina Hamberg

We hebben hier super lekker gegeten en lekker bij kunnen kletsen omdat je mooi lang kunt tafelen. Heerlijke tapas, voor ieder wat wils.
    Een aanrader!

25. Het was heerlijk. Het personeel vriendelijk en spontaan. Aanrader.

26. Heerlijk eten! Fijn, van alles wat kunnen eten en een poos genieten!

27. Geweldige service en lekker eten echt een aanrader.

28. Lekker gegeten, prima service!

29. Leuke avond gehad, gezellig eetcafé. Eten en keuze is goed!! Kwaliteit prima!

30. We hadden een tafel voor 4 gereserveerd bij het raam, echter was er een tafel voor twee gereserveerd (stond toch echt in de mail voor 4 )
    vonden het slecht dat we achterin het restaurant, waar het vreselijk tochte een nood tafel kregen aangeboden.
    Iedereen kan fouten maken maar kom je klanten tegemoet bij een fout.
    Het eten was goed dus jammer van de rest.
    Gr.

31. Wout en Yolanda de Kok

We hebben heerlijk gegeten en gedronken en kunnen werkelijk niets negatiefs vinden.
    Ontvangst was super vriendelijk met een drankje en amuse van het huis, wat we altijd wel kunnen waarderen. Alle gerechten waren echt lekker en met liefde klaargemaakt. En onbeperkt is ook onbeperkt, want na een volle kaart kreeg je gewoon een nieuwe kaart. We kunnen 'Bij Ons' dan ook van harte aanbevelen.

32. Al een aantal keer gezellig gegeten. Goede prijs / kwaliteit.

33. Coevorden

Eten matig, niet heel veel bijzonders, niet tapas waardig, saaie smaken, gerechten die je thuis ook eenvoudig maakt. Hele fijne gezellige sfeer. Service matig, lang moeten wachten op drankjes of zelfs er nog om moeten vragen omdat het niet is gebracht. Invulkaart werd niet snel opgemerkt. Voor mij niet voor herhaling. Prijs kwaliteit goed.

34. We hebben heerlijk gegeten en zeker een aanrader. We komen zeker nogmaals langs.

35. Lekker gegeten, veel keus!

Service was wel traag, bij binnenkomst 10 minuten moeten wachten voor er iemand bij ons kwam om wat drinken op te kunnen nemen.

36. Andre buiter

Wij hadden meer keuze verwacht viel ons tegen ga er niet weer heen.

37. Gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten.
    Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
    We komen hier zeker nog eens terug!

38. Heerlijk gegeten!
    Voldoende keuze, snel klaar, vriendelijke bediening, goed ontvangst, gezellig zitten!
    Echt top, dank je wel!

39. Zoals vorige keren heerlijk gegeten, lekker, afwisselend, ruime keuze en je kunt je eigen tempo bepalen. Voor herhaling vatbaar.

40. Voor de 3e keer hier gegeten met het bekende tapas menu. En het blijft echt heerlijk en goedkoop.

41. Leuk en gezellig restaurant, waar je in alle rust kan genieten van een ruim aanbod in tapas. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Prijs van het onbeperkt tapas eten is absoluut niet te hoog. Een echte aanrader.

42. Marion van Marle

Heerlijk eten, vriendelijke bediening en gezellig. Echt een aanrader!

43. In december hier gegeten met collega's. De vleesgerechten waren toen erg droog. Gisteren wederom hier gegeten en aangegeven dat wij het vlees niet te gaar wilden hebben. Hier werd erg vriendelijk op gereageerd en de vleesgerechten waren dit keer dan ook prima in orde!
    Ook werd er rekening gehouden met een tafelgenoot die een allergie heeft en werd er speciaal een gerecht voor haar samengesteld. Pluim voor Bij ONS.

44. Ringenier

Hebben heerlijk gegeten alleen mijn vriendin vond het stokbrood keihard. Kon je wel een ruit mee ingooien.

45. Het eten is afwisselend in gerecht, maar niet in kwaliteit. Alle gerechten waren goed bereid en erg lekker. En all you can eat voor 22,50 is zeker niet duur. De bediening was vlot en vriendelijk.

46. Wij hebben met 4 volwassenen heerlijk gegeten. Het restaurant heeft een leuk en smakelijk tapas concept; je kan in 5 rondes elk 2 tapas kiezen, dus in totaal 10 tapas per persoon voor 22,50 euro. Alle gerechtjes die wij geproeft hebben smaakten lekker.
    Bedienend personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ook werd ook rekening gehouden met tafelgenoot die beslist geen varkensvlees eet. Er is keuze genoeg uit vlees, vis en vegetarische gerechtjes.
    Al met al een echte aanrader.

47. Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. Assortiment is voldoende en gerechten goed bereid. Licht was vrij fel, mag wel wat minder om een wat gezelliger sfeertje te creëren.
    Al met al een leuke avond gehad Bij Ons

48. Het was de eerste keer dat wij BIJ ONS gingen eten. Wat een mooi concept met de tapas.
    We hebben genoten van het lekkere eten, heerlijk smaakvol en leuk geserveerd.
    En niet te vergeten de bediening. De jongeman was attent, oplettend en heel vriendelijk.
    Al met al een avond die bijzonder geslaagd is en voor herhaling vatbaar. Wij komen hier zeker terug.

49. Super gezellige avond gehad heerlijk gegeten en gedronken. Zeker een aanrader.

50. Fam de Vroomen

Vrijdag 19 jan. Heerlijk genoten van de div. Tapas… op het gemak. En in alle rust… echt een aanrader… voor herhaling vatbaar zeggen wij… alleen weten wij nog niet wanneer… mar dat wij nog x gaan staat vast…

51. Het eten was heel goed en lekker. Voor iedereen wat. De bediening was goed. Echt een aanrader.

52. Het was erg gezellig, we hebben genoten het eten smaakte lekker. Zeker voor herhaling vatbaar 😄

53. Gezellig restaurant, bediening jong en informeel, hapjes heel gevarieerd de kwaliteit ook. De wachttijd is wel erg lang tussendoor.

54. We hebben heerlijk gegeten in een gezellige setting. Vlotte en vriendelijke bediening.

55. Heerlijke avond gehad met lekkere wijn, goed eten en veel gezelligheid! Ruim voldoende en goed verdeeld. Kortom Super!

56. Het was heerlijk! De kinderen vonden het ook erg leuk!

57. Super gezellige avond en heerlijk gegeten!

58. Eten en drinken 8: Ruime keuze, ook veel lekkere groente gerechten. Als vegetariër kan ik hier goed terecht!
    Sfeer 8: vooral de open haard met echte houtblokken vind ik sfeervol.
    Service 8: vlotte bediening, zelfs als het restaurant vol is. Vriendelijke mensen.
    Prijs/kwaliteit: 8

59. Goede kwaliteit. 5 gangen tapas 2 per persoon per gang. Ruime keuze en goede bediening. Temperatuur van het eten was ook goed. Gezellige plek! Toetje viel ons tegen. Maar verder zeer geslaagd en we gaan zeker nog eens!

60. Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening en gezellig gezeten! Kortom een leuke avond gehad!

61. Alle gerechten waren heerlijk. Vriendelijk personeel.

62. Het was heel gezellig en heerlijk gegeten. Bediening heel goed en vriendelijk.

63. We hebben heerlijk gegeten.
    Gezellige huiselijke sfeer.

64. Stan van Heumen

Heerlijk gegeten. Elk gerecht was perfect en heerlijk van smaak. Genoeg keus en leuk en snel personeel! De sfeer is meer dan voldoende.

65. Heerlijk gegeten, niet opdringerig, tijd genoeg tussen de hapjes, avondvullend en gezellig. Weinig keus bij de toetjes, dat was het enige minpuntje.

66. Heerlijk gegeten met man en onze drie kinderen. Sfeervolle inrichting, vriendelijke en snelle bediening en heerlijke gerechten! We hebben genoten!!

67. Gezellige en relaxte sfeer. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

68. Super lekker gegeten hier alleen de muziek mag naar mijn smaak wel wat anders, beetje eentonig allemaal.
    De sausjes mogen wel wat dikker, deze zijn super waterig.

69. Wij waren met z'n 4en en hebben genoten. Sfeer was prima, maar de tapas waren overheerlijk!

70. Hier hebben we vanavond voor het eerst en voor het laatst gegeten. Helaas was het een enorme aanfluiting. Hier wordt niet gekookt, hier wordt eten middels frituur, magnetron of de bain marie verwarmd. Helaas zonder succes. De inktvisringen waren keihard en gortdroog, de garnalen worden niet nagezouten en zijn zompig door de chilisaus die erover gegoten wordt. De varkenshaas is droog en smakeloos. De bruschetta is keihard en heeft een verbrande smaak, de chorizoworstjes zijn vet, de hamburgertjes droog. Zelfs de tonijnsalade (fajitas) wordt niet zelf gemaakt. Ik kan nog even zo doorgaan helaas. Het hoogtepunt van de avond was de wijn, die was erg goed. De bediening kan men niets verwijten, jong, vriendelijk en welwillend maar hier kunnen ze niets aan goedmaken. Het concept is all you can eat tapas, we hadden meer eten op gekund maar de eetlust is ons helaas vergaan. Bij het afrekenen hebben we aangegeven dat het eten ons tegenviel, hierop was de reactie 'oh echt?! '. En dat was het. Voor zover ons advies wat waard is, zorg voor ervaren personeel aan de voorkant én aan de achterkant en ga kóken in plaats van opwarmen. Tot die tijd zoeken wij ons heil elders.

71. Janet Vandongen - Mulder

Heerlijk gegeten!
    Voor herhaling vatbaar 👍🏻

72. J. 289 punten

Het eten was prima. Veel variatie. Fijn dat er wat tijd tussen de gerechten zit. Bediening prima, wat kleine foutjes maar die worden goed opgelost. Ik zou alleen de gokkast uit het restaurant halen. Waarschijnlijk nog een 'erfenis' uit de tijd dat het een eetcafé was. Nu het een goed restaurant is geworden vind ik die gokkast niet meer passen.

73. Jeannette Soer

Was erg lekker en we komen zeker een keertje weer!

74. Annette van den Hout

Veel te trage bediening voor wat betreft het eten.
    Ze kwamen wel telkens vragen of we nog wat wilden drinken.
    Ook geen toetjes bij de tapas keuze.
    Maar het eten dat we kregen (5 maal 2 rondes in ruim 3 uur tijd) was wel lekker.

75. Anka en Hans Kuiperij

We hebben heerlijk gegeten, genoeg keus, leuke bediening, top zaak!

76. Lekker gegeten, prima kwaliteit en zeer vriendelijke medewerkers.

77. Heel erg lekker gegeten hier. Zeker voor herhaling vatbaar.

78. Leuke sfeer en lekker eten. Het duurde lang voordat het eten en drinken werd geserveerd. Het personeel was druk en had daardoor niet echte vriendelijke aandacht. Misschien goed om extra personeel in te zetten in de bediening en de keuken, waardoor gasten wat vaker hun drankje en hapje krijgen.

79. Hermy van Dijk

Leuke sfeer in het restaurant. Mooie aankleding. Tapas was lekker!
    Bediening had het best druk. Tip:Misschien het aanbieden van de tapas anders/beter organiseren?

80. Gezellige zaak. Vriendelijke bediening. Leuk concept. Lekker eten.

81. j.oosterkamp

Heerlijk gegeten! Ontzettend leuk concept. Al een paar keer wezen lunchen, nu de Tapas nog!

82. Heerlijk gegeten. Het eten werd goed warm geserveerd. Snelle en vriendelijke service.
    Het restaurant ziet er gezellig uit, mooie aankleding. Het was alleen erg rustig toen wij er waren, en dat deed wat af aan de gezelligheid.
    Al met al goed eten voor een leuk bedrag. Echt een aanrader!

83. dijkstra

we hebben genoten. eten was heerlijk maar vooral de bediening was super.
    er waren kleine vergissingen maar prima opgelost met veel humor. We komen zeker terug

84. Marieke

Heerlijk genoten. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en heerlijk eten!

85. Hilda wolbers

Erg gezellig, goede sfeer.
    Heerlijk gegeten.
    We komen zeker nog eens terug.

86. Super sfeervol restaurant. Vriendelijk personeel. Verrukkelijk eten. Echt genoten. Jammer dat we 200 km weg wonen anders kwamen we hier zeker regelmatig.

87. Alice Meier

Een super leuke avond gehad met vrienden. Goed concept, heerlijk eten, kleine portie's altijd heerlijk warm, echt een aanrader, gewoon gaan!!!

88. Hier komen we regelmatig en elke keer weer is het eten en drinken hier heerljk!

89. Bart van der Lichte

Op 2e Kerstdag heerlijk met familie gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Tapas waren heerlijk en als extra nog een zalig toetje. Bijzonder geslaagde 2e Kerstdag.