't Zoete Genot in Arcen

za lunch 09:00 - 20:00
zo lunch 09:00 - 20:00

1373200514 68
1508502080 74

1. We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant ziet er gezellig uit. De bediening was erg vriendelijk. En dat allemaal voor die prijs…

2. Eten super lekker prijs kwaliteit TOP.
    Bediening vriendelijk personeel.
    Indien in de buurt zeker terug komen.

3. Mijn man en ik zijn al jaren te gast bij het Zoete Genot en we vinden dat ze een goede recensie verdienen. We worden altijd gastvrij ontvangen, het eten en de koffie smaakt altijd erg lekker. Er hangt een hele prettige sfeer en ook het personeel bestaat uit allemaal zeer gemotiveerde mensen. Wij zullen hier nog vaak te vinden zijn.

4. Super lekker gegeten! Bediening is heel vriendelijk en het eten is zeer goed!

Een echte aanrader

5. Zeer lekker gegeten en een hele goede service. Top restaurant.

6. Wat een vreselijke ervaring. Een veredelde vieze snackbar. Overal voedselresten op de grond, na ons bezoek roken onze kleren alsof we in een snackbar hadden gewerkt. Personeel hangt ongeïnteresseerd aan de bar, ga liever eens aan de schoonmaak. Eten was totaal smaakloos en absoluut niet vers. Te hoge prijs voor een plateservice. Website van deze zaak doet heel anders aan.

7. Harrie 113 punten

Eenvoudig, gezellig, een prima biertje en snelle service. Wat wil je nog meer. Misschien voorverwarmde borden. Maar dat is ook het enige. Gewoon zo doorgaan. Prima prijzen ook.

8. Met 11 personen geweest om te eten. Er stond een lange tafel voor ons klaar, erg netjes geregeld. We werden vriendelijk welkom geheten en naar onze tafel begeleid. Ondanks dat we met zovelen waren, kwam het eten netjes tegelijk. Het zag er bij iedereen even lekker uit, een keuze maken was ook erg moeilijk. Na sluitingstijd mochten we gerust nog een drankje bestellen. De special koffies zijn aan te raden! We hebben genoten bij het gezellige zoete genot.

9. Erg vriendelijk personeel. Goede kok! Gezellige sfeer. Een echte aanrader!

10. Nou, dat was eens en nooit weer! Mijn man bestelde de spare-ribs XXL, dat was niet meer dan 2 ministukjes die qua grootte voor de helft een boterhambordje besloegen, ( hoezo XXL ??) daarbij waren ze ook nog eens helemaal zwart verkoold. Er kwam niemand van de bediening even vragen of alles naar wens was. Het was helemaal niet druk, er waren wel 6 mensen aan het werk ( met wat was mij onduidelijk...ze waren vooral druk met elkaar) Toen we bij het ophalen van de borden aangaven wat er volgens ons mis was, en een verkoold stuk vlees lieten zien, was de dame hoogst verbaasd. waarom we dat niet gezegd hadden..nou, omdat jij niks kwam vragen aan ons. Ter vergoeding werden 2 frisdrankjes van de rekening afgehaald, maar daar heb je natuurlijk ook weinig aan als je niet hebt genoten van je maaltijd. Ook de andere portie was erg klein. Jammer!!

11. Na een ochtendje hard werken besloot ik lekker te gaan lunchen bij het zoete genot. Dit was op vijf november omstreeks half 1. Bij aankomst kreeg ik een tafeltje toegewezen bij de open haard. Lekker warm en knus. Na ruim een kwartier te hebben gewacht op bediening ben ik toen maar opgestapt. Na mijn ongenoegen kenbaar te hebben gemaakt bij de bediening en de mede-eigenaar kreeg ik alleen een verontschuldiging en geen poging om mij als klant te behouden. Jammer dat een en ander zo is gelopen aangezien ik vaker als klant daar ben en ik dit zelfs in het hoogseizoen nog zo heb mogen meemaken.
    Ik hoop dat jullie hiermee jullie voordeel kunnen doen.
    Met vriendelijke groet.

12. Op het terras gegeten met onze twee kinderen. Kindermenu porties waren erg klein. Wij hadden mixed grill. Vlees leek voorgekookt en daarna gegrild. Vond alleen de biefstuk smakelijk. Frietjes, pepersaus en stokbrood kruidenboter waren wel lekker. Personeel was vriendelijk. Ik kom hier niet zo snel nog een keer.

13. Wauw! De allerbeste carpaccio ooit hier gegeten. Het was gewoon een complete verassing zoals onze borden gepresenteerd werden! Je krijg zoveel meer dan een standaard carpaccio. Om de prijs hoef je het zeker niet te laten. Overigens zat het heerlijk op het terras. Alles was heerlijk! Wanneer we als noorderlingen weer in de buurt zijn komen we zeker terug!

14. Anneke 804 punten

Hier gisteren op een regenachtige middag neergestreken voor een glaasje wijn. Deze smaakte an sich prima, en werd ook in ruime hoeveelheden geschonken. Echter de bediening was absoluut abominabel te noemen. Had het idee dat ze puur op de vloer stonden om geld te verdienen, maar absoluut niet omdat ze het de gasten naar de zin wilden maken. Men liep rond in smerige sloven, glazen met een kelk werden daar zonder enige uitzondering bij vastgenomen en het schone bestek werd met blote handen bij het lemmet / het blad vastgenomen om het vervolgens in van die papieren zakjes te stoppen. Iets waar ik sowieso de kriebels van krijg, maar goed, dat is persoonlijk. Verder: bediening is traag (lang wachten met lege glazen) en niet representatief: er wordt achter de bar demonstratief uit flesjes gelurkt en één serveerster had afgebladderde nagellak op haar nagels. For Gods sake: dit kun je echt niet maken in de horeca.... noem me een zeurpiet, maar ik heb ruime horeca ervaring en vind dit echt niet kunnen!

15. Nathalie bastiaans

Afgelopen zondag geluncht bij t zoete genot. We werden super vriendelijk onthaald door de jonge brunette die dienst deed als barvrouw. Eindelijk weer eens een zaak waarbij hoe jong deze dame ook was, je onthaalde met een prachtige glimlach. Verder Heerlijke broodjes gehad. Al bij al zeer gastvrije zaak.

16. Super leuk restaurant midden in het centrum van arcen. Eten is voortreffelijk en de sfeer super gezellig. Vooral in de zomerdagen kun je lekker buiten op het terras na genieten van een lekker wijntje of een hertog jan van de tap... al met al een aanrader!!!

17. Het is een gezellige en sfeervolle lunchroom.

Waar je heerlijk kunt eten en de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend is.

Vriendelijke bediening!

18. farmpower

Mix grill en varkens sate hebben lekker gesmaakt. Het karlemiet bier is ook een aanrader evenals de chocolade world. Echt om 's avonds nog eens lekker te gaan eten.

19. Wat een sof! Veel te lang wachten op een paar simpele pannenkoeken (5) met een peuter van 2,5. Klanten die later kwamen werden eerder geholpen.
    Uiteindelijk na aandringen kwam de bestelling. Stom maar wij hebben het opgegeten omdat wij niet nog langer wilden wachten vooral voor het kindje niet.
    De meeste pannenkoeken waren aangebrand en niet gaar, de kinderpannenkoek zag er niet uit. Wel geklaagd en laten zien waarom. Dit zou aan de kok worden doorgegeven?Maar werd verder niets aan gedaan!
    Geen aanrader, dus zeker geen bezoek de volgende keer in Arcen!

20. Met collega's een teamuitje gehad met als afsluiting een 3 gangen menu bij het Zoete Genot.
    Sfeervol ingericht en zeer enthousiaste gastheren die duidelijk plezier hebben in hun werk.
    Prima gegeten, goede kwaliteit producten. De speciaalbieren waren ook erg lekker.

21. Arenda Vos

22. Heerlijk genoten van t eten voor onze sinterklaas viering van het werk! Was top!!

23. Het eten was redelijk, we hadden er meer van verwacht na een tip van een kennis. Het eten was niet echt warm, soep niet warm , satésaus bij varkenshaas niet warm. Varkenshaas op stokje waarschijnlijk ontdooit in magnetron en daarna onder de grill gelegd niet mals en te gaar, jammer. Bediening was goed.

24. Tweede kerstdag een heerlijk ontbijt gehad bij het zoete genot! Moet gezegd worden, zag er top uit en was voortreffelijk! Later in de middag zijn we na een lange wandeling weer terug geweest en hebben heerlijk genoten van een van de vele koffie's met limburgs gebak. Ondanks de drukte was alles super en attent, vriendelijk personeel. Toppie

25. Helaas om te moeten melden, was onze ervaring met het zoete genot op zijn zachts gezegd niet echt geweldig. Het personeel was nog uitgebreid zelf aan het ontbijten toen wij er zaten. Had het ook echt gezellig onderling.Ziet er toch niet uit. Ze waren wel snel aan tafel en correct. Menu kaart was vies en plakkerig. Ik vond de prijs voor het broodje gezond nogal aan de hoge kant. Maar verwachte daardoor misschien teveel, ik was dan ook erg teleurgesteld, in een broodje met weinig ham en kaas, wat er nog uitzag of je alles er nog zelf op moest doen, alles lag erlangs in plaats van erop. En dan nog niet te spreken over de versheid van het product. Uitgedroogde komkommer, de annanas was tegen het bedorven aan, was al helemaal zacht en rook niet meer fris. De aardapelsalade durfde we ook niet te eten. Ja dan ei zo uit zon grootverpakking ik ben de niet fan van zon stuk plastic maar dat krijg je meer. maar dan voor zon dikke 9 euro mag het best meer kwaliteit hebben. Ik zelf had de paninni, daar kan ik alleen op aanmerken, dat hij wat naar koeling smaakte, maar de garnituren daarbij van zelfde slechte kwaliteit. Bij het afrekenen waren we nog aan het betalen en werd al de drankglazen al weggehaald Hoezo wegwezen alsjeblieft. Nog voor onze lege borden wegwaren. Vond het al met al best jammer. Misschien dat jullie de klandizie niet terug hoeven te zien omdat er toch wel doorlopend nieuwe vakantie gangers komen , maar ik vind dat hier best beter op zulke dingen gelet mag worden. Hopenlijk voor de toekomst verbetering. Het was zonde van mijn geld en jammer voor een begin van de leuke dag.

26. osmen27 6538 punten

Als afsluiting van onze korte vakantie hebben wij hier een aangeklede koffie genuttigd.
    Prettig keurige ontvangst, schone tafel, snelle bediening en prima spijs en drank!
    Komen er beslist nog eens terug!

27. Het is iedere x een Genot om er te eten.
    Er heerst een huiselijke sfeer, liggen verschillende dagbladen om te lezen onder het Genot van een kopje koffie.

Personeel is vriendelijk. (wel helaas koffie gekregen ipv cappuccino, maar geen wereldramp)
    Prijs/kwaliteit prima.
    Normale wachttijd.

Aanrader:
    -Warm ovenbrood met roombrie walnoten en honing!
    -Varkenshaas sate met frietjes (wel zou de saus iets pikanter mogen)

28. Dit restaurant hebben we bezocht op een drukke zaterdagmiddag. Ontvangst was goed, de eerste bestelling ging vrij snel. Wel erg grote porties voor een lunch, ondanks dat we goede eters zijn. Bediening mag iets vriendelijker en alerter. Verder een goede en lekkere lunch gehad.

29. Onze ervaring over het Zoete genot is zeer goed te noemen, het eten is verrukkelijk en op vakkundige wijze bereid.

Ook de klantvriendelijkheid van het personeel is zeer naar tevredenheid, dus zeker klantvriendelijk.

In de winter straalt deze zaak warmte en huiselijkheid uit door aanwezigheid van 2 open haarden.

Wij doen Arcen veel aan en dit combineren we altijd met een bezoekje aan het Zoete genot.

Weliswaar mag eenieder zijn/haar eigen mening ventileren en kan dit wellicht als een aanbeveling cq tip gezien worden.

Maar onze mening is dat deze zaak een goed rapportcijfer verdient!

Vol lof voor jullie!

30. Zéér slechte ervaring, we komen om 11.25 uur binnen, bestellen wat te drinken, er wordt niet gevraagd wat we willen eten.

Vervolgens de menukaart gevraagd, we krijgen te horen dat de keuken pas om 11.30 open is. Nou dat is 5 minuutjes.

We zitten er 20 minuten (11.45 uur) en niemand komt onze bestelling opnemen.

Erg nonchalant personeel, wat duidelijk géén interesse heeft om de gast tevreden te stellen.

Wij wachten niet langer en gaan onze drankjes afrekenen!

En dan krijgen we te horen dat de keuken tussen 11.30 en 12.00 uur open gaat.

Nergens buiten of aan de deur is te vinden wanneer de keuken open gaat. Ook een menukaart is nergens te vinden.

Wél staat er een bord buiten met pannenkoeken, wat dus aangeeft dat je er zou kunnen eten.

Zet dat bord niet buiten, als je géén keuken open hebt!

Kortom een zéér slechte ervaring en voor ons geen tweede keer meer naar 't Zoete Genot in Arcen.

Het is geen Genot te noemen!