Bomenpark in Heesch

Eten en drinken aan het water

ma lunch vanaf 10:00 diner tot 23:00
di lunch vanaf 10:00 diner tot 23:00
wo lunch vanaf 10:00 diner tot 23:00
do lunch vanaf 10:00 diner tot 23:00
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 23:00
za lunch vanaf 10:00 diner tot 23:00
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 23:00

De wind ruist door de bomen, de zon speelt met het water,
paarden draven over de groene weide…
de natuur laat zich van haar mooiste kanten zien.
Hier in Heesch, aan de rand van De Maashorst, is het bijzonder goed toeven.
Bovendien is het gezelschap aangenaam: wandelaars en vakantiegangers, gezinnen en zakenmensen,
stille genieters en ontspannen groepen.
Allemaal laten ze de dag voor wat-ie is, om even bij te kletsen,
gezellig iets te drinken of uitgebreid te dineren.

Welkom in ’t Bomenpark
Culinaire toegangspoort tot De Maashorst.

ma lunch vanaf 10:00 diner tot 23:00

1209034434 83
1291943455 73
1319579796 71

1. F.v.d.Weerden

Gezellige locatie, eten leuk op gemaakt, drank duur. Helaas.
    Algemeen leuk om een gezellig avondje uit eten met een goede gevulde portemonnee.

2. Wat een lokatie! Prachtig gewoon. Maar daar blijft het dan bij. We aten drie gangen met 4 personen. Aan tafel 9 (!) verschillende medewerkers uit de bediening gehad, zorgt voor erg veel onrust. Het eten ziet er op het bord best goed uit, maar is zo ontzettend vlak en smakeloos. Je kunt aan de keuken én bediening merken dat het hier massa is. Gespeelde vriendelijkheid en koken zonder gevoel.

3. Al diverse malen hier uit eten geweest. Sfeer en ambiance is goed. Komen hier nog vaker terug.

4. Het eten is goed wel prijzig. Er wordt alleen door de keuken niet serieus omgegaan met allergieen.
    dit is al de tweede keer.
    Hierdoor ga ik er niet meer eten.

5. Wederom heerlijk genoten van het eten en de omgeving (ook dankzij de bediening!).

6. Hallo.

Wij hebben wederom heerlijk en verrukkelijk gegeten bij de Bomenpark Heesch. Alles is naar wens is geweest!

Dus aanrader is voor iedereen!

7. Harrie van Loon

Het was de eerst keer voor ons, ze vonden het aan de prijs .

Wel lekker!

8. Lia meijer

Kindvriendelijk fijne sfeer een aanrader

9. L. van Tooren

De omgeving is geweldig.
    De bediening perfect
    Het weer werkte mee, we konden de hele avond op het terras zitten
    Het eten was lekker en goed opgediend
    De prijzen vind ik aan de hoge kant

10. Bouwbedrijf ruijs

Het was een heerlijke avond met ontzettend lekker eten.

11. Annemiek

We hebben heerlijk gegeten genoten van het uitzicht .

12. marijke

goed geholpen, snelle bediening, vriendelijk personeel. beslist nog terug

13. Een heerlijk diner gehad bij het Bomenpark. Goede bediening en erg gastvrij.

14. Ik heb samen met mijn moeder bij jullie gegeten
    Het eten was heerlijk en een hele fijne bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

15. Antoinette

Het eten was heerlijk. Bij sommige zo lekker dat de porties wel groter mochten, maar na alle gangen waren we toch voldaan. Super.

16. Jet Smeets

Lekker gegeten, leuke bediening en jullie hebben gezorgd voor mooi weer 👍

17. Anneke Brouwer

Het was top. Heerlijk gegeten en gedronken. Super restaurant.

18. Jacqueline de Graauw

Sfeervol, vriendelijk, lekker!!
    Komen zeker vaker terug.
    Goed dat we gereserveerd hadden, want het was heel druk, waar we overigens geen last van hebben gehad.

19. M v Someren

Perfecte afsluiter van ons weekend Landal Vennebos. Op de terug reis lekker gegeten bij Bomenpark. Wat jammer dat jullie restaurant niet in de buurt van het Plaatsje Dieren ligt anders waren we vaste klant geworden. Als we nog een keer langs Heesch komen stoppen wij bij het Bomenpark. Tot dan..?

20. Ontzettend lekker! Keus is niet groot, maar alles smaakt voortreffelijk!

21. Prijs kwaliteit een dikke vette 10+! Genoten van het 5-gangen menu wegens het 5-jarig bestaan, verrassend en ruim voldoende. Mooie zaak en vlotte bediening met veel kennis en enthousiasme. Wij komen zeker terug!

22. Zeer slecht geholpen door personeel, te belachelijk voor woorden!! Nooit meer heen!!!

23. Kirsten de Jonge

Wij hadden een rondje gedaan in het bomenpark met onze hond en wouden achteraf wat drinken. Op het bordje stond 'HONDEN ZIJN AANGELIJND TOEGESTAAN OP HET TERRAS EN IN DE SERRE'. Dus wij lopen naar binnen en krijgen te horen dat onze hond droog moet zijn om in de serre te kunnen. Uiteindelijk op alle bordjes gekeken en op maar 1 van de 4 bordjes staat dat aangegeven, en nog niet eens duidelijk. Ook vind ik jammer dat de honden die wel NAT en VIES de serre in mochten een bak met water kregen en wij op het terras niet. De warme chocolademelk was wel te drinken, maar helaas zullen wij hier niet meer terug komen met onze hond.

24. Hierbij wil ik even terugkomen op mijn review van 8 dagen geleden. N.a.v. dit review heeft het restaurant direct contact met mij gezocht en hun excuses aangeboden. Ook hebben ze een hele nette oplossing geboden. Wij gaan voor de herkansing, want dat is dan wel zo netjes.
    Door hen zeer goed gereageerd en eerlijk, complimenten wat dat betreft.

25. Wederom een superavondje gehad bij het Bomenpark. Top bediening en lekker eten voor een mooie prijs. Wij komen zeker terug

26. Fam. L v d berg

5 nov. Wij dachten Bomenpark, lekker etentje. Nou dat viel echt vies tegen. Nadat we de menukaart hadden bekeken viel ons oog op"DE TOPPER" toma hawk. Nou dat was geen topper, maar een grote misser!! We kregen een groot bot op een bord, gedeeltelijk het vlees eraan gesneden in plakken. Dat was van binnen helemaal echt rauw!! Nadat we het gemeld hadden, werd het even mee terug genomen naar de keuken. Nou nog niks hoor, vol pezen en vet. Prijs... 27.50 pp. Ander bestek gevraagd, want het was niet te snijden zo taai!! Wel werd ons gevraagd of we nog wat warme friet wilden hebben, nou nee dankjewel. Na enige discussie werd ons "zomaar als excuses" een kop koffie aangeboden. Het was niet echt goedkoop. Nota voor een avond ergernis € 109.00!! Geen aanrader!!

27. Gerrie Leeijen

Top geweldig.Prijs aan de hoge kant

28. We hebben een heerlijke avond gehad. Goed te eten gehad, heerlijke wijn erbij en een goede sfeer. De bediening had iets vaker kunnen informeren of we nog wat te drinken wilden. De steak tartare is echt het lekkerste wat ik deze avond op had. Een aanrader.

29. Regelmatig zitten we, na een wandeling door het bomenpark, op het terras. Deze keer wilden we graag een hapje eten (2 personen); we hadden niet gereserveerd en arriveerden tussen 18.00 en 18.30. Er stonden weinig bordjes ‘GERESERVEERD’ op de tafels op het terras en in de serre dus we waren hoopvol gestemd! Helemaal toen bleek dat een groep van 4 tot 5 dames binnen een tafeltje kreeg toegewezen.

Helaas…. Het enige tafeltje waar wij mochten plaatsnemen was direct aan de waterkant, maar omdat er veel wind stond gaven wij aan een tafeltje op het terras, in de serre of binnen te prefereren. De bediening kon ons daarin niet tegemoet komen omdat zij voor de reserveringen zowel een tafel binnen als een tafel buiten vrij wilden houden. Wij begrijpen dat wij beter hadden kunnen reserveren, maar in dit geval besloten wij spontaan buiten de deur te gaan eten.

De manier waarop wij door de bediening te woord werden gestaan vonden wij stuitend: totaal ongeïnteresseerd en niet mee willen denken in oplossingen.

Wij vonden het daarnaast bijzonder dat voor iedere reservering zowel een tafel in de serre als een tafel binnen werd vrijgehouden.

Op basis van een lunch en drankjes in het verleden hebben wij Eten & Drinken en Prijs/Kwaliteit beoordeeld.

Wij hopen binnenkort toch eens aan te kunnen schuiven. De kaart ziet er veelbelovend uit en de omgeving is prachtig.

30. Bea Bont

Super vriendelijk personeel, alleen jammer dat we met te veel honden waren, waardoor een persoon van het personeel ons niet accepteerde en een groot gedeelte wegstuurde.

31. P. van der Ven

Met ons vieren heerlijk gegeten van het 3 gangen verrassingsmenu. Zeer aan te bevelen. Prijs en kwaliteit zijn in verhouding. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. We komen zeker nog eens terug.

32. Yvonne Bosch

We hebben genoten van een heerlijk diner. De aankleding van het restaurant is erg smaakvol en de stoelen en banken zitten comfortabel. De bediening is enthousiast, vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje is de buitendeur; die brengt in deze tijd van het jaar de kou naar binnen.
    We komen zeker nog eens terug.
    Bedankt voor de mooie avond.

33. Lekker gegeten! Complimenten.

34. Heerlijk gegeten en genoten van de bediening (volwassen mensen die weten waar ze het over hebben). Voor ons was het een topavond!

35. Samen met mijn vriendin een hapje wezen lunchen, bestelde een koffie verkeerd en een latte om te beginnen, zeer betreurend dat je voor automaat koffie die niet lekker is €3,10 moet betalen. 2x het broodje tonijn besteld, waar we als verrassing maar liefst 3 lange zwarte krulharen vonden, (beide donkerblond) dit was wel zeer net opgelost! En een nieuw broodje gekregen, en het broodje was verder prima te eten! Lekkere parels van soya! Mooie locatie aan het water, zeer vriendelijke bediening!

36. Super lekker gegeten en je kunt werkelijk alles vragen aan de bediening. Het wordt allemaal mogelijk gemaakt. Klasse!

Ofschoon het ver weg is van mijn woonplaats, komen we snel nog een keer terug. Hartelijk dank voor de perfecte service!

37. A . Bakker

Mooie lokatie, bediening aan onze tafel te overdreven, wel vriendelijk. Eten niet uitzonderlijk. Al met al geen reden om er nog een keer te komen dineren, wel voor een kop koffie.

38. Wij hebben vanavond met z'n zessen gegeten bij het Bomenpark. Fantastisch mooie omgeving, we hebben buiten eerst een wijntje gedronken. Nadien binnen heerlijk gegeten, gekozen voor het verassingsmenu. Echt een aanrader! Het eten is echt heel smakelijk. Weinig zout gebruik, je gaat niet met een dorst gevoel naar huis.

Uiterst vriendelijk personeel, verstand van zaken. Besteedde ook tijd aan mijn dochtertje van 1,5 jaar. Mooie gezellige aankleding.

39. Leny janssen

Op 13-03-2015 met collega's gegeten op deze locatie. Leuke avond gehad en perfecte bediening. Bediening attent, speelde op verandering van plaatsen perfect in. Dus een perfecte avond, uitstekend eten, en een dikke plus voor de bediening.

40. We hebben heerlijk gegeten bij Het Bomenpark. Personeel heel netjes en vriendelijk. We gaan hier zeker vaker naartoe ook mede door de prachtige omgeving en het omliggende water waar onze honden ook heerlijk uit kunnen leven. Het lijkt net een strandpaviljoen aan zee. Ga er in de zomer regelmatig komen door het mooie grote terras met uitzicht op het water. Toplocatie! Ze zouden mischien iets meer kunnen doen aan reclame en bekendheid, ik ben er toevallig achter gekomen dat het bestond anders waren we hier al veel eerder weg en vaker geweest.

41. Rob van der Burgt

Na de 4e keer -vorig jaar meegerekend- weer absoluut heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu is zeker een aanrader, alles goed gebakken en warm geserveerd. Dessert was eveneens heerlijk. Niets op aan te merken.

Bomenpark blijft voor mij numero 1. Je bent altijd zeker van top- kwaliteit en goede service voor een nette prijs. En ook belangrijk: het is er gezellig druk, dus reserveren is een aanrader. Wij hebben nooit vervelende ervaringen gehad, het is een restaurant met constant een goede uitstraling en een kwalitatief goed menu.

Rob van der Burgt

42. Vorige week een erg goede ervaring gehad bij het Bomenpark! We kozen voor een verrassingsmenu en het was echt een feestje. Vooral het voorgerecht, dat bestond uit drie verschillende gerechtjes, was heerlijk! We zijn ook erg goed geholpen door het vriendelijke personeel, voelden ons erg welkom. Wij komen zeker terug!

43. Willemien

Na lang niet te zijn geweest i.v.m. slechte ervaring toch maar weer een keer naar Bomenpark. We kwamen om 16.00 uur binnen met de vraag of we konden eten met 2 personen en dat was geen probleem! Na een drankje te hebben gebracht niets meer. Na een half uur en diverse knikjes en hand omhoog toch maar een ober geroepen om de kaart te vragen. Na een tijdje kwam hij om ons mee te delen dat we om 19.30 uur zeker weg moesten zijn!!!!! We hebben ons drankje afgerekend en zijn weg gegaan om er nooit meer terug te komen.

44. Ik vind bomenpark alleen een goede locatie in de zomer en dan buiten op het terras. Wij wandelen vaak met onze hond in het omliggende natuurgebied zo ook afgelopen weekend. Echter kun je met hond "binnen" alleen in de serre terecht! Helaas is deze serre vreselijk koud en ook de gaskachels konden in eerste instantie niet aan, bij een tweede poging en een andere ober ging de kachel wel aan maar dit geeft niet veel warmte. De lunch was prijs-kwaliteit niet slecht, maar ik heb wel een hekel aan de 2 drankjes regel (bekende truc): wachten met uitserveren van de lunch totdat je 2de ronde drank besteld! Niet fijn als je zit te vernikkelen. Okee, wellicht moet je wat vaker stofzuigen, maar neem dit op de koop toe als je aan een wandelgebied grensd, en sta honden binnen toe. Of kleed de serre beter aan. Neem een voorbeeld aan de Loonse en drunense duinen. Wij slaan bomenpark nu in de winter over! nu in de winter over!

45. Vanavond heerlijk gegeten bij het Bomenpark. Hele vriendelijke en attente bediening. Het eten was heerlijk en de gerechten werden prima aangepast aan mijn melkvrije dieet. Een aanrader!

46. Heerlijk gegeten. Super saté met patat. Jammer dat de salade geen dressing had. Was daarom echt konijnenvoer.
    Hadden tienen kunnen zijn.

47. Gisteren de eerste maal gegeten bij het Bomenpark en aangenaam verrast! Vooral het tussengerecht "gelakte wang' was geweldig! Bediening is vriendelijk en attent. Wel jammer dat het personeel al uitgebreid gaat opruimen als er nog gasten op het terras dineren. Nagerecht (grand dessert) was lekker, maar de parfait veel te hard. Kaasplankje goed verzorgd. Sanitair ook erg netjes! Kortom, op deze prachtige locatie komen we zeker nog eens terug.

48. jos.timmers

49. Gisteren de nieuwe menukaart gaan proeven. Ik ben er al een paar maal eerder geweest maar de keuken brigade heeft zichzelf wederom overtroffen! Ook werd ik herkend Door de vriendelijke serveerster van de afgelopen keren dat ik er ben geweest, chapeau! Ga zo door!

50. Heerlijk gegeten op een mooie locatie. Eerlijke gerechten voor een eerlijke prijs.

51. Helemaal super, heerlijk gegeten op een geweldig terras. Sfeer goed, personeel vriendelijk. Een hele mooie avond. Bedankt allemaal. Tom

52. De bediening is slecht te verstaan, praat erg zacht. Als iets niet lekker is wordt er niets mee gedaan. De friet was niet goed gebakken terwijl we er lang op moesten wachten. De parfait was te diep gevroren en de chocoladecrumble smaakte nergens naar. Deze was super droog. Wij zullen het niemand aanraden.

53. Wat een prachtige locatie, maar wat een matige kwaliteit gerechten. Alle mooi omschreven, maar vlak van smaak of koud geserveerd. Ze koken hier te moeilijk, kook toch gewoon makkelijker als je zo'n drukke zaak hebt.

54. Prachtig terras, mooie locatie. Maar van de gerechten klopt werkelijk niet al te veel. Bevroren carpaccio en zwezerik die niet eens gaar is. Waarom willen ze in zo'n mooie zaak op deze manier koken? In de winter is de kwaliteit oke, in de zomer als het druk is moet je er echt niet wezen. Wat een drama. En dan die serveersters met hun machientjes, waar ze de bestellingen op ingeven. Geen contact met de klant, ze kijken alleen naar de machientje. Tot februari maar weer.

1,7
  55. Mooi restaurant met nog mooier terras. Prachtig uitzicht over het water. Vriendelijk personeel. Geitenkaassalade was verrukkelijk.

56. Fantastisch gegeten gisteren, topkeuken! Als ergens de prijs kwaliteit in verhouding is, is dat hier boven gemiddeld. Leuk enthousiast team. Een aanrader dus.

57. Heerlijk gegeten. Mooie gerechten voor een eerlijke prijs. Professionele bediening en een leuke ambiance.

58. Verrassingsmenu gehad, Lekker gegeten, leuk en vriendelijk personeel. Voor een zeer schappelijke prijs. En het buiten kunnen eten, met uitzicht over het water geeft nog iets extra's. Een aanrader.

59. Peter Willems

Afgelopen maandag lekker gegeten. Gedeelte van ons gezelschap maakte gebruik van het verrassingsmenu. Dit was zeer naar wens en de prijs kwaliteit verhouding was goed. Zelf had ik als hoofdgerecht mosselen wat een echte specialiteit is. Bediening was erg vriendelijk. Ga zo door en tot de volgende keer

Fam Willems

60. Afgelopen zondag het verrassingsmenu gegeten bij het Bomenpark. Zoals vermeld is te kiezen voor een vlees/vis hoofdgerecht. Vooraf hebben we een leuke proeverij gekregen van diverse lekkere gerechtjes (zowel vlees als vis), en als hoofdgerecht werd rekening gehouden met mijn wensen voor het bestelde vlees gerecht (geen parelhoen o.i.d.). Het lekkere toetje daarna maakte de maaltijd compleet. Aangezien het verrassingsmenu 25 euro pp kost vind ik de prijs/kwaliteit verhouding erg goed! De bediening was zeer vriendelijk, en behulpzaam. Mij zullen ze bij het bomenpark zeker terug zien!

61. Toeval of toch niet

Verrassingsmenu (25euro) 1 jaar geleden ook een keer besteld.
    Ik zei al vooraf graag medium.

Hetzelfde hoofdgerecht, dus kogel bief, lekker maar al voorspelbaar, geserveerd met een bakje pom frites en wat luxe sla maar te weinig dressing (simpel).

Voorgerecht was niets bijzonder, toetje leuke smaak variaties.

Maar helaas de tafels voor 4 personen is echt veel te klein, andere tafel is niet bespreekbaar, jammer!

Er waren meer gasten die het over dit onderwerp met elkaar hadden.
    Als je niet in de felle zon wilt zitten ben je genoodzaakt om binnen te gaan eten, te weinig parasols aanwezig.

Maar in Nederland schijnt ook niet altijd de zon.

Op dit moment was het natuurlijk druk en mooi weer en klanten genoeg.
    Maar 1 ding wordt vergeten, de klanten die je hebt moet je proberen te houden en de benodigde aanpassingen hoeven niet duur te zijn.

Er is 1 dames toilet en is slecht onderhouden, zeker bij de wastafel vieze kitranden en het papier is lastig te gebruiken bij de wastafel.

1 jaar geleden was het menu lekkerder en eigenaar vriendelijker dan nu, maar toen had hij net de zaak overgenomen.

Geen restaurant maar gewoon eet café met luxe servies en wel een prachtige locatie, maar van lucht kun je niet leven.

Het bediende personeel is wel heel gastvrij.

62. j makkes

We hebben lekker gegeten met een bijzondere afwerking van de gerechten.. Leuk iets vernieuwends! Echt fijn om weer eens echt uiteten te gaan. Lokatie geweldig zeker met dit weer aan het water... Bediening erg aardig en goed.

63. Prima kaart, leuk personeel en een mooie locatie! Prijs kwaliteit verhouding is goed en het drie gangen keuzemenu was erg lekker. Verder is het mooi aangekleed en is het kindvriendelijk.

64. Gisteren gegeten op deze top locatie. Hebben samen met vrienden mede door de service en het heerlijke eten een geslaagde avond gehad. Absoluut een aanrader en ons zien jullie zeker terug.

65. Inderdaad een pracht uitzicht en een mooie zaak. Maar medewerkers en eigenaar zeer gehaast en onvriendelijk. Daarnaast fabrieks sausjes en gerechten tegen een veel te hoge prijs. Dit is een cafe met gerechtjes maar een restaurant is toch echt wat anders.

66. Wij hadden gisteren een minder goede ervaring in restaurant het Bomenpark in Heesch. Met 5 personen gegeten: 2 kinderen en 3 volwassenen.
    Het enige wat echt lekker was, was het brood vooraf en het vlees wat de kinderen hebben gegeten. Wij als volwassenen bestelden verrassingsmenu "vis" en dan ben je pas echt verrast als je bij je voorgerecht rundercarpaccio aantreft. Toen we daar een opmerking over maakten, zei de man van de bediening, dat we dan onderling de gerechtjes maar moesten ruilen. Het andere kleine gerechtje wat wel vis was, smaakte erg waterig en saai. De vis en groenten als hoofdgerecht waren ook erg smakeloos. Jammer. De frieten waren wel lekker. Het toetje was aardig. Maar nee, geen reden om terug te gaan, behalve dan de locatie. Die is erg mooi. De dames van de bediening waren wel erg aardig.

67. Erg duur voor de kwaliteit die je krijgt. Soep duur en van slechte kwaliteit. Sandwich was niet meer dan een dikke snee van 5 cm brood met daarop wat beleg.
    Jammer.

68. Fam. Zomer

Geweldig gegeten, hele vriendelijke bediening, je voelt je hier bijzonder welkom en geweldige omgeving. Ga zo door grts

69. Toevallig, na een wandeling door het Bomenpark, bij het gelijknamig Bomenpark restaurant uitgekomen.
    We stapten binnen en werden vriendelijk begroet. Verrassende gerechten, mooie produkten. We hebben heerlijk gegeten. We komen er zeker nog eens terug !

70. Len en Peter

Met familie voor de eerste keer hier gegeten. In een mooie omgeving en sfeervol restaurant met vriendelijke bediening hebben we heerlijk genoten van het 3-gangen verrassingsmenu. Een aanrader, vooral het vlees is van uitstekende kwaliteit en staat in goede verhouding tot de prijs. We komen zeker nog eens terug!!

71. Fam. Helgason

Wij hebben samen met onze kinderen en onze ouders heerlijk gegeten! Dit was voor de eerste keer sinds de nieuwe eigenaar er zit. Onze complimenten voor de gastvrijheid en het geweldige eten. We komen zeker nog een keer terug.

72. Heerlijk gegeten bij dit restaurant, prima bediening.
    enig puntje : groenten had meer mogen zijn, verder een aanrader.

73. Bas 19 punten

We hebben een hele fijna avond gehad bij het bomenpark. Na bij een feestje achter in de zaal geweest te zijn op deze prachtige locatie besloten we maar eens om een avondje bij het Bomenpark in het restaurant te gaan zitten. Heerlijk gegeten! Na het bestellen kregen we gelijk gratis brood met smeerseltjes op tafel, heel attent! Het voorgerecht was super, 3 kleine gerechtjes op een bord. echt een kleine culinaire ontdekkingsreis. Het hoofdgerecht was ook prima. Mijn rib eye werd geserveerd met ratatouille en een lekker sausje. De verse gegrillde tonijn van mijn vrouw was echt top! Toen we nog wat extra salade en frietjes vroegen werd dit meteen gratis aangevuld. Iets wat ik zeker waardeer! Het dessert hebben we niet genomen omdat we niet zo'n zoetekouwen zijn, maar bij de koffie kregen we heerlijke chocolaatjes die toch wel goed smaakte! Al met al een aanrader!

74. Mooi opgeknapt en het blijft een unieke plek daar aan 't water. Maar het eten en service blijft écht van het niveau eetcafé of zelf nog daaronder.

75. Ing 9 punten

Wat hebben wij genoten gisteren. Werkelijk heerlijke tournedos op en ook de andere gerechten waren netjes verzorgd, goed in balans en niet te standaard. Prima wijn en uitstekende service. Het dessert smaakte ons iets te zoet, maar de lekkernijen bij de koffie waren een aangename verrassing. De prijs maakt de verwachte kwaliteit waar. De omgeving is prachtig.

76. Louise

Heerlijk gegeten met de familie. Lekkere wijn. We kwamen wat later dan de rest en hebben het voorgerecht gemist daar baal ik nu nog van ;-) bediening was goed lekkere frietjes. We komen snel terug.

77. Sinds de zaak van eigenaar is veranderd is het flink verbeterd. Wij zijn nu 2 keer hier wezen eten en het was echt heel lekker. Je proeft dat alles vers is. Uitnodigende kaart met lekkere dingen passend bij het seizoen. Kaart wisselt regelmatig.
    Ik begrijp de reactie van de vorige recensent niet, want je ziet en proeft goed dat het eten niet uit de vriezer of uit pakje komt.

78. Allereerst een opmerking: hieronder staan nog de nodige recensies over de oude zaak. Het Bomenpark heeft inmiddels nieuwe eigenaren en is erg sfeervol geworden.

Het eten is heerlijk (zowel lunch als diner)! Ruime keuze uit lekkere wijnen. Het uitzicht is natuurlijk helemaal geweldig. Dus alle ingrediënten voor een perfect avondje (of middag) uit!

79. Van Wanrooij

Als je binnen komt zie je het al: Hier houden ze van de goeie dingen van het leven. Inderdaad mijn gevoel heeft me niet bedrogen. We hebben werkelijk fantastich lekker gegeten met een heerlijke wijn. Met correcte bediening in een mooie ambiance. Hoewel niet het allergoedkoopst van Oss en omgeving was het de prijs zeker waard. Wij gaan hier beslist nog vaker naar tor. Team van het Bomenpark: Ga zo door.

80. Toptent! Heerlijk genoten; ik ben verrast door het lekkere eten en een leuk team aan personeel!

Aanwinst voor Heesch..

81. Wat hebben we lekker gegeten en gezeten.
    De drieluik, eend en tonijn waren weer super.
    De huiswijn blijft een topper.
    Kortom een bezoekje waard.
    Tot snel weer en nogmaals bedankt.

82. Hebben hier wel een zeer goede ervaring gehad. Eten is geweldig en vers en bij de hoofdgerechten heerlijk friet salade en natuurlijk mayonaise en is het niet voldoende word er gewoon aangevuld. Prijzen zijn prima voor deze kwaliteit. De bediening is gastvrij en erg beleefd. Komen hier zeker terug.

83. Van uden

Al meerdere malen gegeten in een prettige sfeer. Fantastisch om deze jonge ondernemers aan het werk te zien. Eten is goed, mooie kaart en voor ieder wat wils. Kinderen kunnen zich op een mooie zonnige dag goed vermaken in de keurig aangelegde zandbank. Kortom aanrader en aanwinst voor omgeving Oss

84. Mooie ligging.

Vorig jaar was het oke maar nu was de bediening zeer matig.

Saladebar was niet vers.

Prijs/kwaliteit matig.

85. supportersclub fc den bosch

Laatst met het hele bestuur en aanhang wezen eten bij 't Bomenpark.

Was in een woord geweldig!

Iedereen was te spreken over het eten, de bediening, het drinken. Kortom, wij komen hier zeker nog een keer terug.

Bedankt voor een geweldige avond!

86. Beste medewerkers.

Wij hebben zondagmiddag 15 augustus met vieren bij jullie zitten eten onze complimenten voor IEDEREEN de service, kwaliteit ik zit zelf al 30 jaar in de horeca dus weet wel waar ik over praat, geweldig en komen zeker nog eens terug ik zal het bij mijn collega's in Den Bosch zeker aan reclameren.

De groeten en tot de volgende keer.

87. Martijn

Locatie is prima, dichtbij snelweg. Terras en restaurant heeft mooi uizicht. Dit is totaal positief! Alleen het eten, service en beleving is echt jaren 90. Wat een oude bende! Jammer dat op zo'n mooie plek zo'n slecht management zit! De prijs vind ik ook vrij hoog voor de kwaliteit. Het eten is vooral eenvoudig en naar mijn mening opgewarmd.

88. Karel Smits/Els van Stam

Gezellige ambiance, heerlijk eten en met zorg klaargemaakt en opgediend. Een restaurant om vaker naar toe te gaan en aan te bevelen bij vrienden en kennissen!

89. Restaurant ligt mooi maar dat is dan ook het enige positieve. Pannekoeken leken wel plastic, saladebuffet waardeloos, (vooral veel mayonaise)

90. Het is niet alleen een pannekoeken huis maar ook een eeterij met een gewone nederlandse kaart.

91. mooie omgeving en lekker eten