't Zusje in Raamsdonksveer

1502381985 65
1519762684 66

1. Hees 19 punten

Beste zusje,
    Helaas gisteravond voor de eerste keer in jaren, een slechte ervaring gehad.
    Het was mega warm, we gaven dit aan maar het antwoord was, de airco staat al aan.
    Op een niet prettige manier.
    Het eten duurde lang, dit kan natuurlijk een keer gebeuren, we hebben dit aangegeven en het antwoord was, het is te druk in het restaurant met grote groepen en kunnen daarom uw kaartje niet meenemen.
    Ik ben op dit moment ook een betalende gast en dat is niet fijn.
    Ze kwamen als je nog een half vol glas had vragen of je nog drinken wilde bestellen.
    We gaven ook aan dat we graag iets wilde eten ipv drinken.
    Dit hoorde ze te vragen… bij een half vol glas.
    Jammer.
    We kwamen voor een gezellig avondje genieten, helaas door alles wat gebeurde was dit ergeren.
    Een teleurgestelde gast.

Mvg.

2. Nordic lopers

Hadden er allemaal zin in een gezellig avondje met 22 personen naar zusjes, met boeken van de reservering merkte we dat ze geen ervaring met grote groepen hadden tot niets bereid apart afrekenen moesten we zelf maar regelen als argument slechte ervaringen. Zo makkelijk als wij zelf dingen oplossen allemaal geld uitgelegd en iedereen een briefje waar we onze drankjes op noteerden Eenmaal binnen was er voor een te weinig gedekt ipv dit normaal en vriendelijk op te lossen kregen we een hele dicusie wie daar schuld aan was. Sommige serveersters zijn zeer klant onvriendelijk iedereen controleerde bij elkaar of alle drankjes erop kwamen te staan. We bestelde 5 witte wijn de serveerster kwam met de fles en schonk er twee in fles was leeg 20 min wachten kwam ze nog niet terug om onze glazen te vullen na 3 maal vragen of ze die glazen van ons ook wilde vullen kwam ze weer met de fles maar bij afrekenen waren er wel teveel wijntjes gerekend dus ook daar was weer een hele discucie het eten was best goed maar wij gaan voortaan toch liever naar een ander restaurant.

3. Miriam Koole

4. F de jing

Score 0!! Voor Raamsdonksveer. De bediening sprak over een avondvullend programma, dit was een avond durend programma maar NIET vullend. Wat ontzettend traag en slecht, behalve de drank, maar ja daar valt goed aan te verdienen. Kijk eerst eens op de recensies voor je gaat! En @brasseriezusje doe wat met de recensies die jullie al meer dan een half jaar krijgen!

5. We waren met een groep van 25 personen. Helaas is 't Zusje door de mand gevallen. Wederom konden ze deze avond grote aantallen helaas niet aan.

Het eten was deze keer ook niet zoals het behoort te zijn... en de gemiddelde wachttijd was veel en veel te lang. Helaas ontevreden gezichten, wat ik zelf ook niet verwacht had bij dit goed aangeschreven restaurant.

Het adverteren met onbeperkt is helaas nogal misleidend. Er wordt gewerkt met briefjes met daarop je bestelling die dan door het personeel bij de tafel opgehaald word. Leuk. Maar niet meer zo leuk als het een half uur duurt voor ze de bestelling ophalen. Er wordt wel degelijk gelet op hoeveel rondes er bij iedere tafel geserveerd wordt en dus echt niet onbeperkt!!

Conclusie is dat dit voor ons helaas geen volgende keer wordt!!

6. Kees Ripmeester

7. Jolanda Essers

Vorige week daar gegeten met vrienden Lekker eten, leuke sfeer, vriendelijke bediening. Een aanrader. We komen zeker nog een keer terug.

8. Iedere keer is het weer een feestje om heerlijk te genieten van de tapas gerechtjes! Gezellige bediening, leuke entourage en goed eten! Op de parkeerplaats is gelukkig ook een plekje voor fietsen gecreëerd! Kortom TOP!!!

9. We zijn hier nu 3x geweest en waren razend enthousiast. Collega’s en Vrienden geadviseerd!) Dus toen we begin Maart lekker zaten te eten… zagen we dat er een Paas Brunch mogelijk was…direct geboekt voor 9 personen.
    De kwaliteit en de bediening viel alleen heel erg tegen. Geen speciale Paas Tapas… Maar hetzelfde menu als begin Maart. (Waarom dan Paas Brunch noemen?) Tapas werden lauw gebracht.(..of we even voor de hele tafel willen doorgeven…) Terwijl het personeel wel uitgebreid en te vaak de tijd neemt om te vragen of je nog iets wilt drinken (commercieel maar wel irritant). En als je dan iets te drinken bestelt dan wordt het (2x) niet gebracht?
    Jammer. Zijn eerder vertrokken,
    Mevr. P. Beske

10. Het eten is geweldig. De bediening heel vriendelijk en behulpzaam. En alles gaat precies in het goede tempo. Kan me niet herinneren zolang en met zoveel plezier in een restaurant te hebben gezet. Daarbij is het heel betaalbaar.

11. Monique marijnissen

Het was er super gezellig, lekker druk en een gezellige vlotte bediening. Je zit niet op elkaars lip en alles zag er netjes en schoon uit

12. Marlies Wilting

Gezellige sfeer, goede en vriendelijke bediening en lekker eten. Wat wil je nog meer?

13. Ik ben hier al een aantal keren (minimaal 5) geweest en was in het begin razend enthousiast. De kwaliteit en bediening beginnen echter te vervlakken. Tapas worden te laat en lauw gebracht. Staan waarschijnlijk te lang op/in de pas terwijl het personeel wel uitgebreid en te vaak de tijd neemt om te vragen of je nog iets wilt drinken (snap ik commercieel gezien wel). En als je dan iets te drinken bestelt dan wordt het (3x) niet gebracht. Bediening was laatste keer te joviaal. Weet u hoe het werkt? Ons antwoord: ja. Zijn antwoord: dan leg ik het toch nog even uit.

We gaan het de volgende keer maar weer eens in Oosterhout proberen. Daar was het goed, alleen het parkeren is daar door de week betaald.

14. Hebben reeds vaker bij het Zusje in Raamsdonksveer gegeten. Ook nu weer uitstekend bevallen. Nieuwe seizoensgerechten erbij. De geserveerde tapas zijn erg smakelijk. Uitermate vriendelijk personeel, ook jegens de kinderen. Het tempo waarin de gerechten worden geserveerd is ook prima, daar wij geen mensen die een hele avond aan tafel willen zitten. Absolute aanrader.

15. van Anrooij

2 maanden geleden een tafel gereserveerd voor zaterdag 24 oktober. Was de laatste tafel voor die avond. Besproken tijdstip tussen 19:00 en 19:30. Het zou niet uitmaken hoe laat we kwamen, een tafel wordt maar 1 keer per avond geboekt werd verteld. Bij aankomst om 18:50 bleek de tafel niet beschikbaar. Dubbel geboekt en de andere klanten zaten er nog. Wij waren wat te vroeg. Wel kon er evt een tafeltje gecreeerd worden in de serre. Jammer, ik had toch echt geboekt voor een normale tafel in het restaurant en wil niet ergens tussen gecreëerd worden. Voor mij geen zusjes Raamsdonksveer meer!!

16. Apart concept. Het is even wennen, maar dan krijg je ook wat. Fantastisch, goed gegeten, goede sfeer, uitstekende bediening. 12 september 2015

17. Een sfeervol restaurant. Wel erg groot maar door de indeling heb je daar geen last van. Vriendelijk personeel. Een gastvrouw die zich netjes voorsteld en de rest van de avond steeds aan je tafel komt is fijn. Eten was erg goed. Voldoende keuze uit verschillende voor, hoofd en na gerechten. Toilet was niet schoon. Heb er melding van gemaakt maar een uur later was het nog steeds zo. Jammer. We gaan hier zeker vaker eten. Erg geslaagd.

18. Goed gegeten. We waren met 3 pers. De gastvrouw heeft zich voorgesteld. Hadden rose en witte wijn besteld. Eentje was de BOB dus geen wijn gedronken. Vroeg ik om een glas kraanwater dat hadden ze niet, terwijl volgens de VWA (Voedsel en Waren Autoriteit) zijn ze verplicht als er iemand een glas kraanwater vraag dat ze het moeten geven. We hadden tenslotte 2 glazen witte wijn en 2 glazen rose op!! Denk niet dat ik hier terug kom.

19. Leuke avond, mooie gerechtjes. Vlotte bediening, soms ietwat zakelijk. Huiswijn goed, niet uitgesproken bijzonder, maar goed. Leuk avondje met vriendinnen met goed eten en leuke sfeer. Minpuntje: geen kraanwater!

20. m ijpelaar

Gisteren met 6 personen bij t Zusje gegeten, echt een aanrader! Al wat we kregen was top. Wijn was gewoon lekker. Het systeem van 2 gerechten per ronde beviel prima. Heerlijke tapas. Ook vegetarisch was uitstekend en de keuze reuze. Heel leuke sfeer, de bediening was ontzettend gastvrij, allemaal leuke mensen die hun best doen er een fijne avond van te maken. Echt geslaagd, wij komen terug. Drank was overigens ook niet te duur.. 6 personen van half zeven tot tien volop zitten drinken.. 265 Euro.

21. Chrissy Meeuwissen

Al 2x hier gaan eten deze maand, en 2x een heerlijke avond gehad!
    Inrichting is erg mooi, bediening heel vriendelijk en wat mij opviel was dat de kwaliteit van de kleine gerechtjes toch goed was. Bijvoorbeeld de ossenhaas gebakken in kruidenboter, goed op temperatuur en heerlijk medium gebakken. Dit hebben we in andere tapas restaurants wel anders gezien!
    Het lijkt best prijzig maar als je daar na het eten op terug kijkt is het qua hoeveelheid en smaak het zeker waard.
    Voor, hoofd en na gerechten zijn allemaal heerlijk! Prijs het zelf aan iedereen aan die heerlijk uiteten wil gaan.

22. Wij zijn met een clubje kennissen geweest. Je hebt ruim keus uit het aanbod. De bediening was zeer vriendelijk. Het eten was prima en werd vlot geserveerd. Een heel gezellige avond gehad.

23. Voor het eerst bij het zusje gegeten en waren verrast door het restaurant qua uiterlijk. Mooi van buiten en gezellig van binnen.

We kregen bij aankomst meteen wat te drinken en werden voorzien van brood met lekkere sausjes. We hadden de keuze uit veel lekkere gerechtjes. Het eten was oké maar niet verbluffend.

De zalm was helaas niet helemaal warm en hebben hier melding van gemaakt. Uiteraard konden we nieuwe krijgen maar hadden hier geen interesse meer in. Ook heb ik twee knoflook gamba's besteld. De eerste keer smaakten ze heerlijk en de tweede keer helaas niet.

Wij vonden het ietwat lang duren voordat we onze gerechten kregen maar hebben het niet echt als storend ervaren aangezien we er al om 7 uur waren en een hele avond voor de boeg hadden. Tussendoor konden we zo lekker wat kletsen.

Het concept is hartstikke leuk maar ik denk dat er betere koks zouden moeten komen zodat de kwaliteit van het eten verbeterd kan worden.

24. Wij hebben met drie personen heerlijk genoten van een Bourgondisch avondje bij 't Zusje in Raamsdonksveer. Een meer dan uitgebreide keus uit de meest heerlijke voor-, hoofd- en nagerechten. Onbeperkt eten en kiezen van een meer dan uitgebreide menukaart voor een vast bedrag. De prijs/kwaliteitverhouding is dik in orde. Het personeel is attent en vriendelijk en zorgt ervoor dat de gasten niets te kort komen. Het was voor ons de tweede keer en gaan zeker terug. 't Zusje is een culinaire verrijking voor de regio.

25. Nadat wij alleen maar positieve geluiden hoorden over 't Zusje en de aanbevelingen van onze kennissen, zijn wij met vier personen "uit eten" geweest bij het Zusje in Raamsdonksveer, in het voormalige pand van Restaurant De Ark. Het gebouw heeft een grondige inwendige verbouwing ondergaan, wat wij eeuwig zonde vinden van het zo karakteristieke pand, deze aanpassing heeft de sfeer van een restaurant niet verbeterd. Nee, eigenlijk is het inwendige van dit prachtige pand totaal vernield.

Maar nu het restaurant, het eten en de bediening zijn ons erg tegen gevallen. Het wachten tussen de gerechten door was erg lang, maar ja dan komen ze wel vragen of je nog wat zou willen drinken. Het eten was vaak erg droog of droop van de saus. En de bediening heeft te weinig oog voor de gasten.

Het pand en locatie is prachtig, maar van kwaliteit en vakmanschap kunnen ze niet tippen aan het restaurant De Ark. Ze missen de liefde voor het vak. Volgens ons gaat het bij het Zusje niet om de gasten maar wat de gasten afrekenen aan de kassa.

Jammer van het pand, en heel jammer dat ze niet kunnen voldoen aan onze wensen, dus 't Zusje is niet voor herhaling vatbaar. Tussen twee haakjes, het is zeker niet duur maar je krijgt er ook niets bijzonders voor, en dan is het altijd nog te duur. Want opgewarmde gerechten kun je in elke goedkope tent wel krijgen.