Betaald parkeren tot 18.00 uur voor de deur of aan de zijkant van het pand. Zondag gratis parkeren.

• Catering
  • Bezorgen

• Invalide parkeerplaats
    • Honden toegestaan
    • Verschoontafel
  7. Betalen pin Master Card Visa

1491955135 81
1579204675 83

1. Afgelopen zondag 28 januari kwamen we aan bij de Bal. We stonden voor een gesloten deur terwijl we wel gereserveerd hadden. We hebben geprobeerd te bellen maar geen gehoor. Als er onvoorziene omstandigheden zijn graag even de klant contacten! Nodigt niet uit om nogmaals er naar toe te gaan!

2. Sfeer was goed, bediening ook. Maar de soep was wel erg dun, waterig. De spareribs waren niet erg warm /snel afgekoeld. Hetzelfde voor de saté stokjes. Frietjes aan de harde kant.

Jammer maar helaas. Kan er niet veel beters van maken.

3. Els Bouwmeester

We waren er gisteren met een groepje van 5. Het was erg lang wachten in een echt koud restaurant op onze maaltijd.
    Het personeel was weinig klantgericht…
    Ik vrees dat dit voor ons laatste bezoek aan de Bal was… jammer…

4. Van Duvenvoorde

Ooit een gezellig adres voor eenvoudig maar kwalitatief prima eten maar dat lijkt verleden tijd. Eigenaar was in bijna lege zaak drukker met bijpraten met een paar bekenden dan met gasten begroeten. Frites kwamen 10 minuten na lauwe spareribs en dito, tevens knaltaaie, biefstuk. Extra frites met mayo voor 3,50 op de rekening, saus bij spareribs ook een euro. Dame blanche was klein en met haastig gesneden banaan (why?). Bediening was vriendelijk maar als je je zaakjes met slechts 10 gasten in de hut zo slecht voor elkaar hebt, kun je misschien beter wat anders gaan doen.

4,1
  5. Eten was niet het neusje van de zalm, maar daar is de prijs ook na. Er was niets van kerst te zien en het was dus koud en kil letterlijk en figuurlijk.

6. Lekker gegeten in gezellige ambiance. Prima gastvrije bediening. Mooie porties en een leuk maandmenu.

7. Helaas is d’n Bal niet meer wat t geweest was. Het was absoluut merkbaar dat de vorige eigenaar er niet meer is.
    Wij waren met een grote groep met hele kleine kinderen.
    Ongelofelijk lang, meer als een uur, op ons 1e gerecht moeten wachten. Dit na ons beklag te doen waar de 1e gang bleef.
    Ook daarna nog ettelijke keren moeten vragen wanneer ons volgend gerecht kwam. Al met al bijna 4 uur geduurd voordat we alles gehad hadden. En koud dat het er was, we zijn met ijsvoeten naar huis gegaan en hebben ons op moeten warmen in de auto.
    Erg jammer dit, voor ons allen niet meer voor herhaling vatbaar, dit zeker niet met kinderen.

8. Helaas! De nieuwe Amuse deed niets met onze smaakpapillen! Waterig &glazig.
    Carpaccio zat verbetering in.

Ijsbol met Spoom, vonden we ook beide minder, maar smaken verschillen.
    Kaas en champignonsoep goed!

Argentijnse biefstuk prima, maar niet ons opgegeven sausje erbij gekregen! Zo gelaten omdat we toch alles lusten/kerstsfeer niet wilde verpesten.
    Nagerecht beide een Speciale koffie! Aan te hebben gegeven, zoals toch duidelijk op t kerstmenu kaart staat niet kregen, omdat ze niet wist wat we bedoelde en ook tevens niet kon. Dus moesten we kiezen voor een gewone koffie… cappuccino en een koffie late dat meer op water met melk leek… echt heel erg jammer, dachten voor koffie met een borrel /extra te gaan. Gewone koffie kunnen we thuis ook drinken! Anders was onze keuze ook anders geweest!

Sfeer en beleving (inrichting, muziekje erbij) voor kerst had gezelliger gemogen.

Bediening Top, en gewaardeerd!

Is ons geld het voorlopig niet meer waard.

9. Corrie de Hoon

Heerlijk kerstdiner prima verzorgt en vriendelijk personeel! Zeker een aanrader!

10. silvia

Nooit meer.

11. Ton Lansbergen

Zondagavond: een leeg restaurant.
    Chardonay was uitsluitend PER FLES mogelijk.
    We zijn weggegaan, dat kon nooit meer gezellig worden.

1,5
  12. Diana Verschuren

We hebben heerlijk gegeten en zaten op een hele fijne en rustige plek.
    Als er wensen proberen ze daar altijd rekening mee te houden.
    Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar.

13. van Gemwrt

Wij waren daar gaan uiteten om ons 25 jarig jubileum te vieren 😍toen wij binnen kwamen rook het niet lekker een muffe geur😔😒wij hadden gereserveerd maar werd niet naar onze tafel begeleid, echt een domper🫣
    Kleine portjes en sate was koud smaakte niet 😩Spare-ribs ook koud. Frietjes was super jammer dat wanneer je twee gerechten besteld dat je maar één zak friet krijgt en de tweede bij moet betalen bizar raar😟
    Een volgende keer??? NEEN Een aanrader??? NEEN Nooit meer jammer voor ons geld 😩😔😒

14. Heerlijk gegeten en gedronken. Het was gezellig druk en bediening was top.

15. B Delpeut

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. Fijn en vriendelijk personeel.

16. Goed eten wel wat lage temperatuur.

17. Bijna 1,5 uur moeten wachten op ons eerste gerecht, echt niet acceptabel. Ook tussen de rechten lange wachttijden.
    Karige hoeveelheid friet bij het hoofdgerecht en extra friet in rekening gebracht. Dat is bij andere restaurants toch echt beter.
    Toilet niet verwarmd en echt bijzar koud.

18. Verjaardagvierder

Wij kwamen hier in het verleden zo nu en dan en vonden het een prima restaurant. Nu begrepen we dat er sinds juli een nieuwe eigenaar in zit. Het biedt nu niet meer de kwaliteit die we gewend waren. Personeelstekort en het het (jonge) personeel wat er was had geen of nauwelijks horeca ervaring. Ze deden hun best, maar ze konden het niet bijbenen. Ook kregen ze daarin vrees ik te weinig aansturing van een leidinggevende. Duurde al lang voor we een menu kregen en de bestelling werd opgenomen. Vervolgens een uur moeten wachten op ons voorgerecht. (Soepen en carpaccio’s) Voor 1 persoon van ons gezelschap waren ze soep vergeten, zouden ze nog nabrengen. Dit werd een “verdunde” en duidelijk andere versie van de tomatensoep die 2 anderen aan tafel hadden. Deze was heel waterig, weinig smaak. Leek wel of ze de restjes uit de pan hadden nagespoeld. Vervolgens duurde het weer ruim een uur voordat we ons hoofdgerecht kregen. Intussen moesten we moeite doen om nog wat te drinken te krijgen. Een andere groep die na ons was binnengekomen zijn van tafel weggelopen nadat er na een uur nog steeds geen bestelling was opgenomen. Flesjes en glazen werden 1 voor 1 naar tafel gebracht, waarom geen dienblad. Vuile glazen werden niet mee teruggenomen. De hoofdgerechten vielen tegen. Spareribs (waar dit restaurant vroeger om bekend stond) waren smakeloos en droog. Schnitzels waren ook niet lekker. Stukje zalm was droog en doorgebakken en een ieniemienie en heel dun slibtongetje waar nauwelijks wat eetbaars aan zat. De biefstukjes en frietjes waren wel goed. Dat je lang op je eten moet wachten is nog tot daaraan toe, maar dan verwacht je toch echt betere kwaliteit. Als dat zo was, hadden we voor het lange wachten nog begrip op kunnen brengen. In een toetje hadden we intussen geen zin meer en we wilde niet nog langer wachten. Onze klachten werden aangehoord, maar dat was het. Er kwam alleen een vraag van de eigenaar of er misschien nog iets wèl goed was. Helaas te veel missers en gemiste kansen wat ons betreft. Als je niet voldoende of goed ingewerkt personeel hebt kun je beter niet teveel reserveringen aannemen (al zat het restaurant niet eens vol op zaterdagavond) of moet je je bezorgservice tijdelijk on hold zetten. Nogmaals, het personeel deed hun best, maar konden het gewoon niet bijbenen. Mensen gaan niet uiteten voor deze ervaring. Wij zullen hier niet gauw meer komen na deze teleurstelling.

19. Op zich prima sfeer en eten. Echter na 3 uur alleen nog maar het voorgerecht gekregen.
    Ga met een groep hier niet naar toe. De keuken en het personeel kunnen dat niet aan.

20. Lekker gegeten, leuke gerechten.
    Echter ondanks dat we aangeven hadden een eindtijd te hebben, werd dat helaas niet gehaald.

6,5
  21. Charlotte Jansen

We komen hier vaker omdat het eten en de sfeer altijd super goed zijn. Gisteren had er wel wat meer gevraagd kunnen worden voor drinken. Dit moesten we meerdere malen zelf aangeven terwijl de zaak bij lange na niet vol zat. Gemiste kans op extra omzet.

22. Hartstikke lekker eten (vooral de spare ribs en de garnalen) voor een prima prijs. Gezellige eetcafé sfeer. Moesten soms wat lang wachten, zag ook dat ze personeel zochten, met veel tafels bezet was t echt aanpoten vd bediening.

23. Vroeger kon je hier geweldig eten, zovaak gaan wij niet uit. Nu is de Eeterij van eigenaar veranderd in juli 2023. Helaas waren de spareribs niet meer zo lekker geroosterd als vroeger. Er waren veel minder bezette plaatsen en dat voor een zaterdagavond… De opmaak van borden was minder en de hele kaart is kleiner geworden. Een kleinere kaart is prima hoor, dat kiest gemakkelijker en dan heb ik ook het gevoel dat er verser gekookt kan worden. De prijzen zijn ongeveer hetzelfde, dus eigenlijk te duur voor wat je geserveerd krijgt. De bediening deed bijzonder haar best en was prettig in de omgang. Aan de inrichting is weinig gewijzigd.

5,3
  24. Alles was goed, de nieuwe eigenaar probeert er weer energie in te stoppen.

25. Het eten was heerlijk, de bediening super!
    Doordat het op vrijdagavond ietwat rustiger was, had iedereen heel veel aandacht voor je. Een aanrader en we komen nog eens terug.

26. Louis de Hoogh

Door personeelsgebrek was de bediening slecht en het duurde erg lang, 50 minuten voor we ons eten hadden, alleen een hoofdgerecht. Er was geen bestek op tafel, dit kwam wel maar servetten hadden we niet. Het eten was lekker maar een dessert hebben we niet genomen vanwege de lange wachttijd. We zijn eerder geweest en toen was het goed en gezellig. We hebben onze kritiek ook aan het personeel gemeld.

27. Peter Duits

Leuke sfeer, helaas geen prijzen op de drankenkaart. En het glaasje wijn voor €4,25 vond ik wel heel mager. En het eten niets op aan te merken.

28. Door personeelstekort langer moeten wachten op het hoofdgerecht.

29. Van der sanden

Ondanks weinig personeel zijn we goed geholpen, waren allemaal vriendelijk. Moest wel lang op het eten wachten, maar vonden we niet erg. We hadden de mixed gril was lekker klaar gemaakt. Alleen de irish cofee en chocomel als laatst had wat warmer mogen zijn. Verders een prima zaak en personeel.

30. Toon laros

Prijs kwaliteit prima in verhouding.
    Vriendelijke bediening.
    Minpuntje, de krakende klapdeur bij de keuken was goed te horen waar wij zaten.

31. Wij hadden gereserveerd om 17.30 en dat is in deze gelegenheid niet prettig.. Wij werden nl. weggezet is een hoekje. Dit had ook tot gevolg dat de bediening ons niet goed zag zitten.
    Dit vonden we jammer want het eten (maandmenu) was verder goed.

32. Zeer slecht soep uit blik. Cappuccino is alleen melk en lauw, geen koffie, bediening slecht, lang wachten voor je eten krijgt soep uit blik, friet hard.
    Echt nooit meer

1,1
  33. Van Beijsterveldt

Over het eten kan ik niet oordelen, zover kom je niet als ze proberen aan een smal tafeltje te zetten met de jassen van een ander in je nek. Ze nemen nog niet de moeite om je ergens anders te plaatsen. Eens maar nooit meer, jammer gemiste kans

34. Inge v d hout

Erg lekker gegeten, personeel ook vriendelijk. Fijne plek om te eten voor een goede prijs

35. Helemaal prima, door omstandigheden lang geleden, maar zeer zeker voor herhaling vatbaar

36. Bert Esseboom

Beste mevr/Mijnheer
    We hebben van onze familie een 87,50 euro Giftcard gekregen voor mijn verjaardag. 77 jaar. Familie komt regelmatig mijn bezoek hier.
    We hebben lekker gegeten en prima na onze zin gehad.
    Helaas na het eten hoorde ik dat de Giftcard verlopen was, en geen korting nergens mij kon krijgen.
    Ik vond het mij best wel een domper, en er ook geen korting of iets kreeg...
    Jammer dus,
    vr gr Bert Esseboom (goede jonge ober was ook wel hier prima).

37. Het ontvangst was prima, de kaart en uitleg was uitstekend.
    Door personeelsgebrek was het flink aanpoten voor de 2 meisjes in T-shirt van d'n Bal en een man in eigen T-shirt. Om tijdens het nuttigen even langskomen om te vragen hoe het smaakt hadden ze geen tijd, net als even vragen of we nog iets te drinken wilde hebben.
    Maar alle drie geldt; de bediening was uitstekend. En het eten, heerlijke spare-ribs op en mijn partner kabeljauw, die ook goed was. En zeer goede kwaliteit-prijs verhouding.
    En de sfeer; heerlijk ontspannen in een gezellige ruimte.

38. Eten en bediening was perfect.

39. Eten nog steeds heel goed. Helaas was de bediening dit keer iets minder dan gewend. En heel jammer… het roken. Kan echt niet meer. Stonden buiten met de deur open.

40. Voorgerecht ok, kon ook weinig mis mee gaan (capacio). Hoofdgerecht zou je zeggen kan ook weinig mis mee gaan dacht ik. Mis dus, smakeloos stukje vlees (snitsel) op smakeloos bedje groenten dat was overdekt met gesmolten kaas (hoe kom je op het idee). Dat je daar meer dan een uur nodig hebt om dat te bereiden. Begrijp ik niet. Heb het gemeld binnen de nieuwe eigenaar maar dat was het. Jammer van het geld en de tijd.

3,6
  41. Hanegraaf

Sfeervol en vriendelijke bediening.
    Het eten is prima wel lang moeten wachten op ons eten.
    Het was dan ook ontzettend druk .
    Waarschijnlijk te weinig personeel in de keuken.

42. Bert Joosen

Als altijd een gemoedelijke sfeer.

43. Eten was goed, maar in vervolg graag borden warm maken.

44. De sfeer was prima eten was heerlijk alleen door personeel gebrek duurde het lang voor het eten werd geserveerd.
    We hadden ook 2 kinderen bij ons die vroegen wanneer gaan we eten.

45. Prima eten. Vooral de kikkerbilletjes. Heerlijk. Gaan morgen weer voor mosselen eten. Toppie

46. Leuke plek. Prima gegeten. Fijne bediening.

47. We hebben bijna een uur moeten wachten op ons voorgerecht.
    Bij onze bestelling voor een glaasje wijn werd een bodempje ingeschonken, toen we er wat van zeiden, gingen ze t nameten in een ander glas, en goten ze t weer terug in t glas, was wat meer, maar beneden de maat van andere horeca gelegenheden.
    Ook t hoofdgerecht liet lang op zich wachten.
    Als t nu druk was geweest, kan ik t me voorstellen.
    Nu niet, ook de “baas” was rustig en hielp niet echt mee, af en toe wat opruimen van de tafels, maar stuurde t personeel ook niet aan.

48. Wat hebben we genoten! De sfeer was fantastisch, ontzettend leuk, meedenkend personeel, het eten was verrukkelijk. Goede prijs/kwaliteit ook! Kortom, een heerlijke betaalbare topavond gehad!

49. Gezellig gegeten, goede sfeer en prijs. Een aanrader!

50. Thijs en vrienden

Leuk, goed restaurant, lekker eten en super fijn personeel, wij waren op vriendenweekend in Oosterhout, en bij Den Bal kun je gerust gaan eten. Prijs kwaliteit is gewoon goed.

51. William Tielemans

We zijn er lekker gaan eten. Het eten wat wij besteld hadden voor 3 personen was allemaal erg lekker en je krijgt hoe je het wil hebben. De biertjes borrels heerlijk. Alles samen een aanrader voor mensen die twijfelen. Het personeel vriendelijk en netjes. Ga zo door samen.

52. Heerlijk gegeten. Vriendelijke personeel, maar veel geduld hebben.

53. Gezellige sfeer, bediening is heel vriendelijk, behulpzaam en humoristisch 😉. Naast ons zat een groep dames op leeftijd die erop uit waren de eterij tot op de bodem af te kraken. Dit was zeer ongepast en onterecht!! Er was niks op aan te merken. Het plaatje is compleet; Eten was erg goed, fijne bediening en goede sfeer! We hebben genoten van onze avond.

54. Gezellig en schoon restaurant.
    Zeer nette en vriendelijke bediening.
    En heerlijk eten.

Wij waren super tevreden over D'n Bal, complimenten aan de chef en personeel.
    En wij komen zeker terug.

55. Tilly Geurts

Het was erg donker in het restaurant.
    Om 18.00 uur gereserveerd en tot 19.30 uur moeten wachten tot het hoofdgerecht werd geserveerd, dat vonden wij en ook onze gasten erg lang.
    Bij het afrekenen ging het erg moeizaam.
    Ook aangegeven van het erg lange wachten, zouden er de volgende keer rekening mee houden!!!
    Je moet dit eerder met de gasten bespreken en evt uitleggen waarom het zo lang heeft geduurd.
    Bied je gasten ter compensatie een kopje koffie aan.

56. Ignes wiericx

Met 17 collega's uit eten geweest ivm mijn 25 jarige jubileum. De sfeer die het restaurant is gemoedelijk. De bediening is vriendelijk en vakkundig. De eigenaar doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Ik had vóór het boeken van het restaurant verschillende recencies op de site gelezen en ik moet zeggen dat de negatieve recensies mij en mijn gezelschap niet zijn opgevallen. De gerechten kwamen in een vlot tempo na elkaar. Op het voorgerecht moesten we even wachten, maar dat is ook wel logisch om het allemaal gelijktijdig uit te kunnen serveren. En daar hadden we alle begrip voor. Bediening kwam ook geregeld vragen of we iets wilden drinken.

Ikzelf had kaassoep besteld en als hoofdgerecht de spareribs die bekend zouden staan in Oosterhout en omgeving. Maar nu snap ik waarom. Zeer mals en smaakvol. Het vlees viel van het bot af.

Kortom: Genoten met een hoofdletter G. Ik kom zeker terug!

57. Ruud Besems

Zeer goed restaurant, zeer vriendelijk personeel, zeker een aanrader, en het eten is er super… ga zo door!

58. Personeelsuitje

Na jaren hard voor weinig, mochten we met onze afdeling eindelijk erop uit van de baas. We hadden een zware periode achter de rug (o.a. COVID). Dus het was ook echt wel een keer nodig om samen ook een leuk avondje uit te hebben, ipv de avondjes achter de beeldschermen met elkaar.

We hadden gereserveerd om 6 uur en waren netjes op tijd binnen. 2 tafels met verschillende breedtes waren speciaal voor ons tegen elkaar aangeschoven, zodat we goed de bedrukking op de rug van de outfit van onze collega's konden zien. We werden voorzien van een drankje en dat was prima. De laatste collega was iets over 6 binnen, maar dat hou je altijd met een wat grotere groep die uit het hele land moet komen en de spits in Nederland, kan de bediening ook niks aan doen.

Rond een uurtje of 7 werd onze bestelling opgenomen, niks geks (Soep, cappuccino, KB's) en wat hoofdgerechten. 1 collega wilde graag de crabsalade van het zomermenu, hem/haar werd uitgelegd dat dat alleen kon icm 1 ander item van het zomermenu, dus een ijsje van het zomermenu werd ook bijbesteld... Of toch niet... De dame kwam later terug dat het toch een andere combinatie moest worden. Kon helaas niet los besteld worden, prima dan maar iets anders. Er werd nog een ronde drankjes opgenomen.

Rond kwart voor acht kwamen ze dan: de voorgerechten. 1 collega had in overleg met de bediening brood besteld als voorgerecht, maar dat was blijkbaar niet helemaal goed doorgekomen, want er werd brood afgeleverd voor bij de gehele tafel. Er werd keurig verontschuldigd en op het verzoek van de collega of er een klein bordje voor haar kon worden geregeld, werd netjes een koffieschoteltje overhandigd. De soepen met dn kwaliteitsbal (5 stuks per kom) waren wat aan de koele kant, maar goed, daar hadden we ook niet om gevraagd, kan de bediening ook niets aan doen. De Soepen, Carpaccio's en KB's waren ook zo op, dus die moeten wel goed geweest zijn, evenals het brood wat voor 1 persoon was besteld, viel bij iedereen goed in de smaak.

Na het voorgerecht werd nog een drankjesronde gedaan, we zagen dat het druk was en gebaseerd op de frequentie van bestellingen opnemen (2x in 2 uur), had de groep zijn tactiek aangepast door voor wat grotere drank porties te gaan. Bij het bezorgen van de drankjes was blijkbaar toch iets niet helemaal goed gegaan aan de kassa. 1 collega had een 500ml besteld, maar kreeg 250ml. Ook dit werd weer zeer adequaat opgelost door gewoon een extra glas van 250ml. Dat die kassa zo raar doet, kan de bediening ook niets aan doen. Het was intussen half 9.

Het hoofdgerecht werd opgediend en we werden verrast met droge spareribs en kipsaté, vergezeld door 5 stuks kroepoek en het ontbreken van de extra sliptong ter vervanging van de zalm waar expliciet om was gevraagd en was bevestigd. Na het aanspreken van de bediening kwam de kok uitleggen dat dit prijs technisch bij nader inzien toch niet mogelijk was. Het speet hem dat dit niet was doorgekomen, zeer sympathiek. Hij had gelukkig nog 2 grote vissticks liggen en die konden binnen 5 minuten alsnog worden toegevoegd aan het gerecht, ter compensatie.

Het was inmiddels 9 uur geweest en het dessert moest eigenlijk nog worden opgenomen en opgediend. We hebben met pijn in het hart besloten toch maar geen toetje te nemen, omdat we een vervolg afspraak hadden. Dus we hebben gevraagd af te rekenen, maar dat ging helaas niet op dat moment, het pinapparaat had nog niet op ons vertrek gerekend. Uiteindelijk zijn we veilig buiten gekomen en konden we door naar ons volgende evenement.

Al met al een zeer interessante ervaring. Wat hadden op iets snellere en betere ballen gerekend. Gelukkig kwam die later op de avond helemaal goed in het bowling centrum.

2,7
  59. Peter Janssen

Over de bediening niets dan goeds, uiterst vriendelijk en beleefd.
    De sfeer: Er was een personeelsuitje achter ons en die waren nogal uitbundig en luidruchtig, maar daar kan de bediening niets aan doen, verder is de entourage gezellig en sfeervol ingericht.
    Voorgerecht: Ik had een kaassoep en die smaakte voortreffelijk, de krabsalade van mijn vrouw was prima in orde.
    Hoofdgerecht: Mijn vrouw had een bal met garnituur en frites, zat geen structuur in, en te pittig naar mijn vrouw haar smaak. Ik had een schnitzel besteld, de smaak was goed, maar voor de groenten, champignons, paprika en nog wat andere groenten, daar was de kok aardig uitgeschoten met de boter, het dreef letterlijk in het vet. Met mijn opmerking, achteraf, is notitie van gemaakt en ze waren blij dat ik het melde. De smaak was niet verkeerd, maar ook weer niet uitzonderlijk lekker, portie was royaal.
    Het dessert, ijs, daar voel niets op aan te merken. Leuk opgemaakt ook.
    Drank: Hertog Jan bier, schone glazen, goed getapt en gekoeld.
    Wijnkaart: Redelijk sortiment, maar er staan geen prijzen bij…
    Dan de afrekening, die is veel goedkoper dan in andere restaurants, dus tja, qua kwaliteit / prijs zit het wel goed.
    Komen we nog een keer terug, wij denken van wel.

60. Maarten Wiersma

Het eten was prima, maar de wachttijden abnormaal lang. Ikzelf had een voor- en hoofdgerecht en mijn vrouw een hoofd- en nagerecht. Pas na anderhalf uur kreeg mijn vrouw voor het eerst iets op haar bord.

61. De maaltijden waren goed en smaakvol. De menukaart is enigszins verouderd en ondanks dat het restaurant een aantal specialiteiten heeft, zou het fijn zijn om die in een wat moderner jasje terug te zien komen.

De sfeer van het restaurant is prima en er is geen enkele druk om snel even te eten en weer te vertrekken. Er is tijd, de sfeer is gemoedelijk en de bediening vriendelijk.

Een tip zou zijn om af en toe eens te vragen of alles naar wens is, het was niet gemakkelijk om drankjes te bestellen omdat iedereen de indruk wekte druk te zijn, waardoor het niet meeviel om ergens je vraag stellen. Dat is goed voor de klant en het restaurant!

62. Frans van den Kieboom

Wij hadden afgesproken om 18.30 en waren netjes op tijd bij binnenkomst werd direct ons tafeltje gewezen en werd vrij vlot gevraagd voor de bestelling van ons drankje, de bestelling van het voor en hoofdgerecht werd opgenomen tijdens het brengen van de drankjes. De bestelde gerechten werden vlot en vriendelijk geserveerd daarna nog een nagerecht gingen we voldaan naar huis.
    Het is zeker voor herhaling vatbaar.

63. We kwamen met een groep van 4 volwassenen en 2 kleine kindjes (2 en 4). Express om 17u gereserveerd zodat we op tijd weer naar huis konden om de kinderen naar bed te brengen. Het begin was erg langzaam waardoor we, na een aantal keer vragen, pas om 17.50 onze gerechten konden bestellen. Die kwamen om 18.30u op tafel. Uiteindelijk vertrokken we om 20.10u met spoed naar huis omdat de kinderen helemaal klaar waren. Als het begin vlotter was gegaan hadden we echt een goede ervaring maar nu zaten we niet op ons gemak en het voelde alsof ze het vervelend vonden dat we vroegen om te bestellen of om de kaart etc. Overigens was het personeel echt wel vriendelijk en het eten lekker. Wellicht de opstartproblemen van een zaak overnemen?

64. Bij binnenkomst werd redelijk snel gevraagd of we wat te drinken wilden hebben. Echter daarna heel lang moeten wachten eer ze bestelling voor hoofdgerecht kwamen opnemen. Eindelijk kwam er dan iemand die vroeg of we al wisten wat het ging worden. We zaten met 6 aan tafel. De 2e in de rij zei vrolijk, jawel, ik wil graag de xx. Maar dat werd niet gewaardeerd door meneer. Meneer wilde de bestelling noteren in volgorde van zitplaats zei hij. Letterlijk werd gezegd: "zullen we de bestelling in volgorde van zitplaatsen noteren mevrouw" ???
    De toon was meteen gezet. Daarna zeker minimaal een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. We hebben vaker eten gehaald. Kwaliteit was toen echt beter. Zoals eerder opgemerkt: bij opnemen bestelling was de toon al gezet. We gaan hier in elk geval niet meer eten. Zelf hebben we het verder onderling wel gezellig gehad.

65. Eerste bezoek aan Eeterij den Bal. Is ons heel goed bevallen. Lekker gegeten verse vis, ingrediënten en groente. Super gezellige sfeer. Zeker een aanrader.

66. Aantal jaren geleden vaker hier gegeten en eten afgehaald, vond het altijd een leuk gezellig restaurant met goede kwaliteit van eten. Vanavond een uur op ons voorgerecht moeten wachten, we hadden kaassoep en gebakken mosselen. Deze smaakte goed. Stokbroodje kruidenboter zou met de voorgerechten geserveerd worden maar kwam erna pas, geen ramp maar toch. Na bijna 2 uur wachten kwam het hoofdgerecht we hadden alle de spare ribs. Vergeleken met aantal jaren geleden heeft dit gerecht toch echt fors ingeleverd op kwaliteit. Aan de droge kant en kwam niet mooi van het botje af. Ook hadden wij drinken besteld toen dit eindelijk gevraagd werd (2de rondje drankjes zou dit worden) na 1 uur en driekwartier. Na ruim twee uur zitten en inmiddels ons hoofdgerecht genuttigd te hebben, nog geen drankjes op tafel. Toen het dessert gebracht werd hebben we maar aangegeven dat de vergeten drankjes niet meer gehaald hoefden te worden. Hier werd excuses voor aangeboden. Tijdens het betalen van de rekening stonden deze drankjes wel op de rekening! De baas werd er bij gehaald en de niet genuttigde drankjes werden uiteindelijk van de rekening gehaald. Er werd geen compensatie aangeboden en er werd totaal niet ingesprongen op ons ongenoegen en vervelende ervaring. Wat mij betreft een gemiste kans! Dan had er misschien toch nog een wat betere twist aan deze avond gegeven kunnen worden, waardoor wij misschien nog wel weer vaker zouden komen eten. Dit is dus nu helaas niet aan de orde.
    Vreselijk zonde als je het mij vraagt, want wat vond ik dit voorheen altijd een fijn restaurant.

2,2
  67. Evelien Apeldoorn

Lekker gegeten in de tuin, prima geregeld.

68. We werden vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk in een fijne… sfeer.

69. Heerlijk gegeten, mixed grill en d'n bal gehakt.

70. Gezellig buiten in de tuin gegeten. Zou iets meer sfeer mogen hebben door klein bloemetje of kaarsje op tafel oid.
    Het was een rustige zondagavond, dus eten kwam best snel en smaakte goed. Drinken werd ook regelmatig gevraagd. Bediening vriendelijk. Dessert mochten we binnen eten omdat het iets wat fris werd. Top avondje, voor herhaling vatbaar!

71. Elsverduyn

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

72. Bryan de Vet

Gezellige en laag drempelige sfeer in een ruim opgezette eeterij. Bediening prima, eten was goed en feedback naar de keuken wordt meteen doorgegeven. Prijs/kwaliteit is wat je kan verwachten van een eeterij.

73. R. De Haan

Aangekomen was er een groot gezelschap binnen achter in de eterij. 10 minuten na binnenkomst maar zelf gevraagd of wij iets te drinken kunnen bestellen. Het kwam met excuus dat “het een betje druk is”.
    Bij het eten 1 portie patat geserveerd voor 3 gerechten waar het alle drie inclusief was, kregen bij navraag nog 1 portie erbij. Wij hebben het erbij gelaten want het was voldoende. Veel kleine vliegjes aan tafel uit de plant in het raamkozijn.
    Personeel was zeer vriendelijk ondanks de drukte.
    Goed gegeten voor een mooie prijs.

74. Renate Rombouts

Geweldig lekker gegeten voor een goede prijs. Het was er ontzettend druk, alle tafels zaten vol, dat zegt al genoeg toch.
    Vriendelijk personeel en de gerechten kwamen gelukkig niet te snel achter elkaar.
    Lekker op ons gemak gegeten.
    Zeker een aanrader!!!

Groetjes Renate

75. Tamara Damen

Het eten was lekker. Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Bediening was erg vriendelijk.

76. Huijbregts

De sfeer was goed, alles kan, we hadden er een verjaardag, mochten het ook versieren.

Het enigste min puntje was de tomaten soep, die vonden we iets te pittig en niet gebonden, maar dat is onze smaak natuurlijk.
    Eten was super en dessert was ook goed.
    En niet te vergeten de amuse was echt verrassend.

77. We hebben heerlijk gegeten in een heel gezellige omgeving met een fijne goede bediening.

78. Fayegale Krieger

Het was erg gezellig bij Eeterij d'n Bal. De sfeer was goed en de service ook. De prijs kwaliteit verhouding klopt en wij hebben heerlijk gegeten.

79. Het is een fijne eetgelegenheid. Vriendelijk personeel. Eten heerlijk bereid voor een betaalbare prijs. Echt een aanrader

80. Remon van Westenbrugge

Gezellige sfeer en lekker eten!

81. Fam.Klaassen

Het was goed weer, dus lekker buiten gezeten.
    Een vriendelijk ontvangst een leuke en vriendelijke bediening.
    Het eten was van goede kwaliteit en smaakte heerlijk.
    En op de kleine mensjes word ook opgelet.
    Een mooie kleurplaat met stiften om te tekenen.
    Dus wat mij en mijn gezelschap betreft een geslaagde avond.
    En een aanrader om daar eens te gaan eten en drinken.
    Personeel en eigenaar bedankt.

82. Jeroen Storm

Magistrale spareribs met extra marinade die wordt aangeraden door de bediening. Bediening was vriendelijk en behulpzaam in keuzes maken.

83. Van den Bliek

We hebben heerlijk gegeten maar vonden het wel wat lang duren voordat we het hoofdgerecht hadden.
    Maar bediening heel vriendelijk.
    Goede sfeer en fijne rustige muziek op de achtergrond.
    Zeker aan te raden voor een heerlijk etentje.

84. Te vrede klanten.

85. Heerlijk gegeten. Wat gezellig. Eigenaar was er voor de laste dag. Wij wensen de nieuwe eigenaar heel veel succes.

86. Adri de Graaf-Mulder

Het eten en de sfeer was fantastisch en het personeel ook zeer zeker.

87. Roel Arends

Altijd goed en lekker en goede service!

88. R. J. Schop

Wachttijden veel te lang. Konden het duidelijk niet aan. Waren er om half 7, eerste gerecht kwam om kwart over 7. Drie kwartier tussen de gerechten vinden wij te lang. De drank kwam meteen. Het maand menu was prima. Of ik nog een keer kom, is nee.

89. Lisette

Lekker gegeten. Erg aardige bediening.

90. Ton Sips

Gezellig achter in de tuin. Lekker gegeten, erg aardig personeel!
    Een aanrader!

91. Het maandgerecht besteld met asperges verwerkt in de gerechten. Lekker eten en goede bediening.

92. A Snepvangers

Soep besteld asperges soep dit blijkt asperges bouillon te zijn zonder een stukje asperges en ook nog geserveerd in een koffiekopje belachelijk en voor de prijs van €9,50
    Wanneer je het meld bij de serveerster verteld die dat ze het gaat bespreken maar komt er nooit meer op terug.
    Mij niet meer gezien in den Bal.

2,8
  93. Willemse

De sfeer was goed 👍 het eten was lekker 😋

94. Lekker gegeten en genoten van de Brabantse gastvrijheid en gezelligheid!

95. We kwamen met een groep van 13 pers. Waren wat vroeger maar werden super fijn ontvangen. Eerst even geborreld en daarna gegeten. Ondanks dat er zoveel verschillende bestellingen waren kwam toch alles tegelijk op tafel. Heel fijn en we komen zeker terug.

96. Het eten was erg lekker, helaas duurde het lang voor het kwam. Het voorgerecht kwam na een uur en kwartier, en het hoofdgerecht na 2 uur. Dat is te lang om nog als prettig te ervaren. De serveerster was erg gastvrij en professioneel.

97. Fam. Verhagen

Zoals altijd prima service, sfeer en al jaren goede kwaliteit.
    Een zaak waar heel veel liefde en hard werkende mensen.

98. Michelle

Het eten en drinken bij den bal waren goed

99. HMB van der Velden

Wij kwamen uit Amsterdam; na een rondleiding op St. Catharinadal hebben we heerlijk gegeten bij Dn Bal.
    Gezellige sfeer, goed eten en prettige bediening!

100. Prima restaurant met smakelijke gerechten met voldoende vis, vlees en vega keuze mogelijkheden. Het enige wat ontbreekt is wat sfeer en het is ook best rumoerig.

Volgende pagina