Betaald parkeren tot 18.00 uur voor de deur of aan de zijkant van het pand. Zondag gratis parkeren.

Eeterij D'n Bal laten bezorgen?

Sinds jaren maken wij het onze gasten naar de zin. Dat doen wij in een gemoedelijke en informele sfeer en met een uitstekende prijs- kwaliteitverhouding van onze producten.

Voor (personeels)-feesten, bruiloften, partijen, recepties, koffietafels, studiedagen, catering, etc. kunt u eveneens bij ons terecht. Buffetten in hapjesvorm, uitgebreide koude en/of warme buffetten, barbecue-arrangementen enz.enz. behoren tot de mogelijkheden.

Voor alle mensen die naar een voorstelling gaan in theater de Bussel, u kunt natuurlijk vooraf bij ons een hapje komen eten. U vindt ons op ong. 100 meter afstand van het theater in de Bakkerstraat.

5. Betalen American Express pin Master Card Visa

1320510396 78
1342198485 66
1347620507 68
1531969267 84

1. R. Leijten

We hebben weer heerlijk gegeten zoals de vorige keren, alleen jammer dat we met de dinerbonnen niet t hele bedrag mochten betalen. We mochten maar 1 bon inleveren terwijl wij er twee in wilde leveren.

2. Goede prijs kwaliteits verhouding en hele vriendelijke bediening.

3. Wederom heerlijk gegeten. Gezellige sfeer

4. Al vaak bij d’n Bal gegeten maar nog nooit de spareribs besteld. Nou, ik kan ze aanraden, heerlijk!

5. Wij vinden het altijd gezellig bij den Bal in Oosterhout.
    De bediening is aangenaam, de kwaliteit van het eten is goed en de mensen zijn gezellig.
    Een aanrader!

6. Nog niet zo lang geleden bij d'n Bal een 50 jarige bruiloft mee gemaakt. Geweldig gegeten. Met de complimenten aan de kok. Helaas heb ik al eerder spairib laten bezorgen waarvan ik vind dat die best wat meer gekruid mag zijn. Toen was ook de friet telkens lauw.
    Vandaag weer spairrib laten bezorgen en was redelijk. Maar de friet was zo hard gebakken dat je hem niet aan de vork kon prikken. Jammer.

7. Van der avoird

Eten is prima, services goed, alleen was het ijsje van twee bolletjes voor 10 euro veel te duur.

8. O duijvesteijn

Leuke zaak.
    Ongedwongen sfeer.
    Snelle corecte vriendelijke bediening.
    Gerechten ruim en voldoende en lekker.

9. Charles van Droffelaar

Sfeer was goed weinig met kerst te maken. Eren was goed, patat wad niet echt doorbakken en spek bij de kalfslever was iets te ver doorgebakken maar smaakte erg lekker

10. Den bal stond bij ons altijd bekend als het adres voor malse spareribs.
    Ze vallen normaal van het bot van gaarheid.
    Nu kregen we droge taaie ribben met weinig tot geen smaakt.
    Van de mixed grill was de biefstuk droog en doorbakken.

We hebben echt niet genoten.

11. Angela Graus

Voor mensen die echt geen gluten mag hebben. Een heel goed restaurant. Spareribs met een marinadesaus glutenvrij.Dat is normaal niet.Ook hadden ze voor gv stokbrood en nog meer dingen gezorgd al het vlees kon ook. Dus voor coeliakie patiënten helemaal top.
    Wij hebben ook heerlijk gegeten. 2 de portie friet mag eerder komen. Alles was al op. Voor degene die geen voorgerecht hadden, was het lang wachten. De bal is een aanrader

12. Met vrienden er gegeten met 8 personen. Na vragen kwam na 1,5 uur het hoofdgerecht. Ik had een combigerecht. Volgens mij kwam sate uit de diepvries, de satesaus was waterig, piepklein bakje met verlepte sla, frites was matig. Spareribs wel voldoende maar niet bijzonder van smaak. Voormij was alles dik onvoldoende. Anderen hadden wisselend lekker. Vlees was voor sommigen meer “done” dan besteld. De bavette was prima. (Welldone besteld) toen er iemand van ons vroeg hoe het kwam dat het zolang had geduurd werden we afgesnauwd met “hoezo, was er iets mis? ” Niet open voor communicatie hierover, erg klantonvriendelijk.
    Het is zeker een gezellig restaurant om te zien, prachtig in de kerstsfeer, maar ons zien ze er niet meer.

13. Het eten was goed bereid. Mijn vrouw had gevulde parelhoenfilet besteld, maar kreeg dit niet geserveerd. Zij kreeg een stukje bil met been. Het smaakte allemaal perfect, maar helaas niet het gewenste gerecht gekregen. We hebben het zéér op prijs gesteld dat de serveerster nog andere suggesties voorstelde.

14. Super lekker gegeten, service duurde wat lang. Zaten al minuut of tien voordat er gevraagd werd wat we wilden drinken en de menu kaart kregen. T was niet druk dus daar kan t niet aan gelegen hebben.

15. De senioren porties zijn zijn erg klein (tartaar van paling, de paling was niet te vinden).
    Jammer dat sommige visgerechten gefrituurd worden. De temperatuur van de frituur is te laag. Gevolg een verzadigde korst van frituurolie.
    Voor mijn partner was het gekozen couvert een teleurstelling.

16. Laurijssen

Gezellige sfeer en lekker eten. We komen zeker nog een keer!

17. Tijmes Albert en Monique

Van deze kaassoep en spareribs word ik zó blij! En mijn man gaat zonder de kaart in te zien, blindelings voor de gebakken lever. Altijd lekker!

18. Uitmuntende spareribs. Ontspannen sfeer. Bescheiden prijzen.

19. H van den Broek Afbouw

Weer heerlijk gezellig gegeten.

20. Heerlijke gerechten, goede bediening. Goede prijzen. Gaan nog een keer terug. Wijn mag wel wat kouder geserveerd worden.

21. Sfeer en eten prima, prijs/kwaliteit uitstekend.
    Wachttijd veel te lang, wij waren met 2 kinderen, dan is anderhalf uur wachten veel te lang.

22. P. Bastiaansen

Voor een eenvoudig etentje hebben we 2 uur en 15 minuten moeten uittrekken.
    Er moet iets in de keuken zijn geweest. In het druk bezochte restaurant leek geen enkele tafel eten geserveerd te krijgen. Iedereen zat te wachten terwijl de afhaalmenus wel klaarstonden. Daar dus geen probleem.
    De parelhoenfilet bleek klein kippepootje te zijn en de overige vleesgerechten, behalve de spareribs en sate waren zo taai als wat. Voor ons geen balbezoek meer.
    Prijs kwaliteit verhouding was zeer onder de maat.

23. Elly van der Linden

Het was heerlijk eten.
    Goed en gezellig personeel.
    Hadden niks meer te wensen gewoon een TOP tent!!!

24. Was weer heerlijk, gezellig, lekker, sfeervol enzovoorts.

25. We hebben een hele gezellige, en lekkere avond gehad bij Restaurant D'N Bal.
    Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren top. De bediening was heel vriendelijk.
    We gaan er zekers weer naar toe.

26. V Gageldonk

Lekker gegeten, vriendelijke bediening.

27. Super sparrebis maar dat wisten we natuurlijk… Daarom komen we ook… Kleine tip: surf en turf weer op de kaart en dameblanche beetje karig voor de 8 euro.
    Verder super lekker gegeten… En erg vriendelijk personeel.

28. Het eten was zoals gewoonlijk erg lekker, de sfeer was erg gemoedelijk en gezellig. Ondanks dat het behoorlijk druk was werden we toch snel, vriendelijk en correct geholpen. Eeterij d'n Bal is zeker een aanrader. Wij bevelen dit restaurant zeker aan.

29. Bediening accuraat en vriendelijk. Eten lekker en prima verzorgd.

30. E. de Haan

Over het algemeen goed. Bediening was goed, aardig personeel. Had alleen niet volledig op tafel zoals de kaart deed vermoeden. Smaak was wel voldoende.

31. Locatie heel gezellig, bediening zeer vriendelijk en eten heel lekker, zeker voor herhaling vatbaar.

32. We hebben eerder via AH en toen daar vis gegeten met de ingewanden er nog in. Na reclamatie geen reactie ontvangen.

Onlangs een recensie geplaatst voor een reservering van de viering van onze trouwdag september. We hadden een tafel om 18.00 besteld en voor die tijd aanwezig. Om 20.15 uur nog steeds geen hoofdgerecht gekregen (wel voorgerecht). Toen we er na vroegen zeiden ze dat het een fout v.d. keuken was; om half 9 het hoofdgerecht gekregen. Ons vlees was koud. Ik had geen zin om hier weer op te reageren, immers zou het dan ook nog langer duren. Bij het afhalen vd tafel of bij vertrek werd er niet meer gevraagd of alles naar wens was, geen excuses en bij vertrek ook niet gezegd tot volgende keer!
    De eigenaar is ook erg onsympathiek!

1,1
  33. Gezellige sfeer personeel zeer vriendelijk en attent. Het eten laat niets te wensen over, alles tip top in orde.

34. Overwater

Heerlijk gegeten, het vlees was goed bereid en mals.
    De bediening was vriendelijk, ik kom zeker weer terug.
    Er was een misverstand met de nota, later gebeld en de volgende dag was het bedrag al terug gestort, hartelijk bedankt voor de goede service.
    Mevr E Overwater.

35. Leuk en goed restaurant waar je in een ongedwongen sfeer kan eten. Echte Brabantse gezelligheid beleef je hier. Het eten is voor goede kwaliteit behalve de friet die je erbij krijgt. De eerste portie was slappe hap die maar even het frietuurvet had aangeraakt. De nieuwe bak friet was 30 sec tot 1 min langer in het vet geweest. Best raar dat de spareribs die ze hebben heerlijk zijn maar een goed frietje bakken er bij in schiet. De prijzen zijn boven gemiddeld naar mijn idee/gevoel.

36. We hadden een tafeltje naast iemand die haar verjaardag vierde (50 jaar). Tafels staan dicht bij elkaar en door geluid (herrie) andere tafel konden we zelf niet rustig praten.

In verhouding veel zaken die verkeerd gaan in de bediening:
    * we hebben gevraagd om friet en frikandel van onze zoon te serveren bij voorgerecht. Werd pas klaargemaakt nadat we onze voorgerecht kregen. Dus toen voorgerecht op was, kreeg hij zijn eten.
    * We hadden ijs zonder slagroom besteld, echter ijs met slagroom geserveerd.
    * Koffie en thee besteld ter afronding etentje. Alleen koffie werd opgediend, en thee vergeten.

37. Doremalen

Sfeervol en vriendelijk.

38. Henri Boogaarts

Lekker gegeten we komen zeker nog een keer terug.

39. Heerlijk gegeten, goede service.

40. Heerlijk gegeten. Fijne bediening.
    Wel jammer dat onze tafel naast de deur naar het rookgedeekte was. Dit was nl buiten. Het werd toch wel behoorlijk koud aan tafel omdat de deur vaak open ging en niet goed sloot.

41. Het eten was voortreffelijk. En de bediening was snel, en had verstand van zaken. En goede aanrader.

42. Heerlijk gegeten, en vriendelijke personeel.
    Zeker een aanrader.

43. Wij hebben heerlijk vis gegeten en als nagerecht de beste crème brullee ooit!

44. Lekker gegeten, attent personeel.

45. Erg lekker gegeten, fijne attente bediening.

46. Wij hebben hier al meerdere keren gegeten, en steeds is het de reis waard. Al wordt de reistijd wel te lang vanuit Chaam. Maar het was het weer waard.

47. Goed eten, betaalbaar en prima sfeer

48. Prima restaurant, lekker eten, nette bediening!

49. Jetty van der Wulp

Vanavond met 3 dames gegeten en gekozen voor het 3 gangen zomer menu. Super lekker. Gezellige sfeer en bediening. Komen zeker nog een terug.

50. Piet de Graaf

Het eten zag er goed en verzorgd uit. Het was goed. Jammer dat de spar ribes niet goed gebakken waren en er bleek uitzagen. Dit zijn we niet gewend van dit restaurant.

51. Gewoon top, zoals altijd. Veruit ons favoriete restaurant in de omgeving!

52. Karin van Heeren

Lekker gegeten, goed service en vriendelijk personeel.
    Nieuw personeel werd goed ingewerkt!
    Houden zo!

53. 't is altijd weer lekker eten bij dn Bal!

54. Eten prima.
    Super service.
    Alleen de vliegen buiten maar daar kan het restaurant niks aan doen.

55. Jo.Vredenbregt

Voor het eerst hier gegeten zal beslist niet de laatste keer zijn. Menu genomen was niet duur maar eten prima kwaliteit en voldoend. Goede keuze voor voor- hoofd- en nagerecht.
    Gezellige avond gehad.

56. Carla Vogels

Het was een verrassende ervaring. Helemaal top!

57. Lekker weer, lekker gegeten, vriendelijke mensen, wat wil je nog meer?!

58. van Agtmaal

Het juiste scherpe mes bij de diamant haas! De champignonsaus erbij mag wat royaler.
    Rode ui bij de groente (erwtjes, boontjes, broccoli, bloemkool of sla) verpest voor mij de smaak.
    Irish coffee was perfect!
    Aanpassing van het menu van tafelgenote was goede service.

59. Ad Broeders

Prima avond gehad met lekker eten.

60. Eric-Jan

Wederom heerlijk gegeten. Ondanks drukte hebben we niet lang hoeven te wachten.

61. Prima avond, heerlijk gegeten, fijne bediening. Echte aanrader.

62. Het was lekker. Wij zullen er nog wel meer naar toe gaan.

63. Inge van Hees

Erg lekker gegeten; vlees en vis was mals. Aardige en servicegerichte bediening. Wij komen zeker een keer terug!

64. W damen

Hebben zaterdag bij de bal in oosterhout gegeten en het is ons heel goed bevallen. Service bediening en gezelligheid super. Ze zullen ons zeker terug zien en kan het iedereen aanbevelen.

65. Jacqueline Snijders

Afgelopen zondag 20 mei hebben wij voor mijn moeders verjaardag met 8 personen heerlijk gegeten bij Eeterij D'en Bal. 3 personen hebben een glutenallergie normaal zorgt dat best wel voor problemen maar hier niet. De service was heel goed waarvoor mijn complimenten. Ze hebben voor het eerst spareribs en saté met saus kunnen eten!

Misschien een tip: We hebben het voorgerecht in de tuin genuttigd, maar een onderhoudsbeurt zou geen kwaad kunnen.

66. Rieky van Steenis

Het was weer een geweldig avond, prima eten, vlotte en nette bediening. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

67. Oosterhout biedt genoeg alternatieven voor dit restaurant. Wij hebben vandaag spareribs besteld en de bestel tijd is meer dan 1,5 uur. De reactie van dan bal was het is ontzettend druk en er wordt onderscheid gemaakt tussen bezorging en restaurant. Was altijd te spreken over dn bal maar dit is echt waardeloos. Lekker thuis spare ribs eten?!? Trek er maar 2 uur extra voor uit. Ik bestel hier nooit meer. Een leeg bord als resultaat.

68. Jos verhoeven

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
    Redelijke prijzen.

69. Hendrikse

Super avond met lekker eten en prettige bediening. Top avond.

70. Goede gezellige sfeer, en lekker gegeten.

71. Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer.

72. D. Klinkjen

Voor het eerst daar gegeten, echt een aanrader! Leuk restaurant met leuk personeel en zeer goed eten voor een leuke prijs!

73. Heel goed gegeten. Prijs / kwaliteitsverhouding is perfect.

74. Het was gisteravond rustig in het restaurant, waardoor we alle aandacht kregen. Heerlijk gegeten.

75. Rob van Leijsen

Erg goed gegeten. Prima bediening.

76. Heerlijk gegeten, gezellig restaurant. Prijs kwaliteit prima! Dicht bij het centrum.

77. We hebben lekker gegeten en vonden het gezellig!
    We komen beslist nog eens terug!
    Groetjes van ons!

78. Weer lekker gegeten bij Eeterij D'n Bal.

79. Heerlijk gegeten. Prima prijs - kwaliteit verhouding.
    Zeker goed voor herhaling.

80. Anoniem

Altijd lekker en gezellige sfeer. Hebben weer prima gegeten.

81. Mirjam van Dongen

Ik wilde even kwijt dat het wederom fantastisch was! Eten, bediening en je ontzettend welkom voelen!
    En nog even over het eten: de lamshaasjes, van het Paasmenu, waren in één woord FANTASTISCH!

82. À.Willems

Het eten was geweldig en ook zeer goede bediening, voor herhaling vatbaar.

83. Heerlijk gegeten.

84. Zeer slecht bestel vaak eten daar maar gister kon ik gewoon friet met frinkandel bestellen via thuisbezorgt.
    Bellen ze op we leveren niet maar ik heb wel betaald.
    Helaas geen eten en geld kwijt.
    Echt een afknapper voor deze zaak.
    Als je iets kan bestellen zorg dan ook dat je levert.
    Maar nee ze laten de vaste klanten liever basten.

85. de Vries

De 1e keer voor ons bij Eeterij D'n Bal, we werden gastvrij onthaald, voor ons zoontje van 2 jaar stond een kinderstoel, kinderbestek en een kleurplaat klaar! Erg spontane bediening die ons zoontje overal bij betrok! Het eten was prima (minpunt varkenshaassaté iets aan de droge kant) en ondanks dat het druk werd was alles er keurig op tijd! Echt een aanrader!

86. Heerlijk gegeten.

87. Redelijk goed gegeten. Jammer dat je extra moet betalen voor een kleine salade en extra friet.

88. Zoals altijd heerlijk gegeten met de kinderen erbij. Voor ieder wat wils.

89. Heerlijk gegeten in een prima sfeer!

90. harmsma

91. Van logten

Zeer goed en lekker. Mooi opgemaakt en fijne sfeer. Komen zeker weer terug.

92. Voor de eerste keer bij d'n Bal wezen eten en het klopt wat ze zeggen, heerlijk gegeten.
    Een andere kaart dan je gewend ben, kikkerbillen en slakken maar ook e spareribs en stoofpotje vis was heerlijk. Wel reserveren want het zal afgeladen, wij komen zeker terug.

93. Mike Matla

We hebben geweldig en op ons gemakje ruim 3 uur mogen vertoeven ik het gezellige restaurant.
    Goede gezellige bediening en afwijken van de kaart was geen probleem.
    Wij komen vaker!

94. Bij D'n Bal eten is altijd uitstekend en goed, cijfers zeggen genoeg.

95. Heerlijk gegeten! Gerechten waren vers en goed gepresenteerd.
    Bediening was aardig en correct.
    De inrichting van de zaak vond ik wat gedateerd maar dat is van ondergeschikt belang. We komen hier zeker terug.

96. Cees van Dongen

Wij kennen deze zaak vanuit de aller vroegste jaren. Dus was het voor ons een nieuwe kennismaking. We hebben genoten van met name de gastvrijheid. Dat zelfde geldt voor het smaakvolle diner.

97. Hanneke Michielsen-Schook

Ons "etentje thuis" was jammer genoeg nogal rommelig.
    Onze bestelling kwam (wij hadden gewoon naar d'n Bal zelf gebeld) maar de carpaccio was niet lekker....slappe salade/alfalfa en de vleesplakjes zaten op het bordje vastgeplakt...
    De geitenkaasloempia's waren zo kot gebakken dat ze onherkenbaar waren..
    Goede service is: na een telefoontje brengt men van alletwee opnieuw maar dan zit je wel het voorgerecht en het hoofdgerecht door elkaar te eten....
    Het eten van mijn disgenoot (sateh) was ok en dat mag ook niet koud worden.....
    Jammer, jammer.....en sorry, dit is zeker niet de eerste keer.
    Thuis eten moet toch net zo ok zijn als in het restaurant ???

98. Super lekker gegeten, mijn man werd 50 jaar en daar werd op een super leuke manier aandacht aan geschonken

99. Goede ontvangst en de bedieninng was super en vriendelijk.
    Het eten was goed en lekker en de koffie was heerlijk. Top.
    Was best druk alle tafel waren bezet.

100. Nooit meer bestellen! Na vijf kwartier wachten eindelijk de spareribs thuis gebracht. Dit gaat nergens over terwijl ze zeiden binnen drie kwartier. Kansloos.

Volgende pagina