Ramblas in Zeist

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Ramblas is een Spaans tapas restaurant, gespecialiseerd in Spaanse gerechten en drankjes. Bij ons kunt u genieten van overheerlijke gerechten uit ons heel assortiment; wanneer u wilt dineren kunt u kiezen uit een aantal mogelijkheden. Komt u met een groep, dan kunnen wij een speciaal tapas - arrangement voor u samenstellen.

Bij de bereiding van onze gerechten maken wij uitsluitend gebruik van verse ingrediënten van een uitstekende kwaliteit. Voor onze vegetarische gasten is er uiteraard iedere dag wisselende vegetarische hapjes. Voor feesten en partijen kunt u ervoor kiezen om gebruik te maken van onze tapaskaart; bovendien kunnen we ook een speciaal arrangement voor u samenstellen. U kunt hierbij natuurlijk uw eigen wensen aangeven, maar u kunt zich ook laten verrassen door onze creatieve koks.

• All-inclusive

1395922028 71
1419392091 63
1462420538 83
1481978923 85

1. Heerlijk gegeten. Diverse hapjes geproefd. Zowel koude als warme gerechten. Aanrader.

2. Heerlijk gegeten, echt waar voor je geld! Vriendelijke bediening en voldoende variëteit.

3. We waren met een groep van 8 man en we hebben heerlijk genoten van de tapas,
    Ze hebben sinds kort de optie om ook zelf onbeperkt tapas tekiezen voorheen werdt dit door de chef kok gedaan, de vrije keuze is echt een must voor dit geweldige restaurant,
    We hadden ook een jarige op die dag,
    En dit werd op een super leuke manier gevierd zowel door het personeel en eigenaar,
    Kort om super leuk restaurant met de beste tapas.
    Dank u voor de geweldige avond.
    Groetjes ons.

4. Superlekkere tapa’s en al het personeel is buitengewoon vriendelijk! Een aanrader.

5. Of wij hadden pech of het gaat altijd zo maar echt alles ging mis bij ons. De eerste bestelling was vergeten door de geven en kwamen ze 20 min later nogmaals opnemen. De 3 ronde kregen we hetzelfde als ronde 2. Smaken van de tapas waren niet erg bijzonder en miste een beetje power.
    Daarnaast zat er een vreemde tomaatsmaak aan de spareribs om het een beetje Spaans te laten lijken. Ook was de carpaccio erg simpel. Welgeteld 3 plakjes op een berg ijsbergsla. Geen rucola, geen pijnboompitten en geen parmezaanse kaas.

De service was daarentegen wel goed. Ze bleven zich verontschuldigen en hebben gratis ijs en koffie gehad voor al het ongemak.

Al met al het eten en de bestellingen kunnen beter maar de service was wel goed maar daarvoor ga je niet naar een restaurant. Dit was 1 keer maar nooit.

6. De eerste keer bij Ramblas en zeker niet de laatste. Tapas zoals Tapas moet zijn. Hoewel… de porties van de kipfilet en de ossenhaas mogen best iets kleiner want je houdt geen vingers meer over. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en gevarieerd aanbod.

7. Vorig weekend wederom heerlijk gegeten! Is en blijft toch ons favoriete restaurant. Maar goed dat deze niet in onze woonplaats is gevestigd, anders zouden we er elke week zitten. ;-) 1 jongen van de bediening springt erboven uit. Hij werkt er al vanaf de eerste dag dat we daar komen. Altijd even vriendelijk, niks is teveel! Een echte topper! ook de eigenaar is top, komt altijd even vragen of alles naar wens is. Verheug me nu al op een volgend bezoek. :-)

8. Van der meer

Samen met mijn zoon en vrouw gisteren gedineerd. Service uitstekend. Rib eye en spareibs besteld, heerlijk naar smaak gekruid. Eten was lekker vers, en volop keuze gevarieerd. Zeker de moeite om weer te komen. Vaste klant erbij!

9. Michiel van Diggelen

Heerlijk gegeten. De bediening staat in een wip bij je om te vragen of te leveren. Het eten is vers, op de juiste temperatuur, goed gekruid en er is volop keuze. We genieten altijd bij Ramblas!

10. Gisteren met een gezelschap gegeten bij Ramblas. Hier had iemand spareribs besteld die op zich goed smaakte alleen de portie was bijzonder klein. De mixed grill spareribs/ribeye was ook niet denderend. Erg kleine portie en de ribeye was zo dun dat het wel carpaccio leek. Deze was dan ook doorbakken en droog. Mijn buurvrouw aan tafel had hetzelfde besteld en het leek wel alsof ze de ribeye kwa dikte gehalveerd hadden en wij elkaars andere helft hadden.

Als ze bij Ramblas zo doorgaan denk ik dat er weinig klanten over blijven.

Service was op zich goed.

11. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Genoeg keus. Goede sfeer.
    Aanrader!

12. Jeroen Raasing

Super heerlijk gegeten en wat een vriendelijk personeel, echt een aanrader!

13. Afgelopen woensdagavond met familie via Eet nu een tafel voor zes in het restaurant Ramblas gereserveerd om een verjaardag te vieren. Er werd keurig een bevestiging gestuurd zodat je nooit voor verassingen komt te staan. Mijn partner en ik zijn bekend met de hoge kwaliteit van dit gezellige Spaanse restaurant. Ook dit keer was de ontvangst perfect. Al het eten was even lekker en smakelijk. Bij het serveren van de koffie werd de muziek gewisseld met een "lang zal ze leven" melodie en kwam het personeel en de eigenaar geheel op eigen initiatief met een dessert met vuurwerk en "gefeliciteerd" geschreven in de cacao poeder. Voor ons is dit het beste Spaanse restaurant waar we ooit zijn geweest.

14. Zaterdag voor de derde keer wezen eten bij Ramlas, iedere keer staan wij versteld van de zeer hoge kwaliteit, zeer gezellige zaak, vriendelijk personeel, zeker de gastvrouw achter de bar.wij hebben onbeperkt tapas gegeten, in één woord: Geweldig, zeker een aanrader, top!

15. Jelle welman

Was weer heerlijk zoals altijd! Service was snel en vriendelijk en het eten goed op smaak. Door de inrichting en muziek eventjes helemaal in Spanje!

16. Uiterst vriendelijke bediening en welkom. Tussendoor vaak contact met de bediening ook de kok kwam meerdere keren zijn gezicht laten zien in het restaurant en ging bij een ieder langs om te vragen of alles naar behoren was. Echt uitstekend!

17. Gewoon lekker, genoeg en gezellig.

18. Erg gezellig en lekker gegeten. Was samen met een vriendin. Kom geregeld in dit restaurant. Heerlijk eten, goede kwaliteit en aandacht voor speciale dieetwensen. Geen alledaagse tapasbar, maar meer in de sfeer van een restaurant. Dat je diverse mogelijkheden hebt om er tapas te kunnen eten is ook prettig. Zo eet een ieder wat hij/zij lekker vindt. Eeten is van goede kwaliteit en de grote van iedere tappa is perfect. Niet te groot en niet te klein.

19. S. ten Brink

Wij kwamen met een gezelschap van 6 personen om een verjaardag en te vieren en het behalen van een diploma. Bij binnenkomst zag de eigenaar dat er cadeautjes uitgepakt zouden worden. Op zijn vraag of wij iets te vieren hadden beaamden wij dit. Bij het serveren van de koffie werd de muziek gewisseld met een "lang zal ze leven" melodie en kwam het personeel en de eigenaar geheel op eigen initiatief met een dessert met vuurwerk en "gefeliciteerd" geschreven in de cacao poeder. Ook kregen wij een fles Spaanse rode wijn aangeboden die heerlijk was. Super leuk gedaan!!!

20. Betaalbaar lekker eten met super aardige bediening.

21. Wij hebben hier met z'n tweeën heerlijk gegeten. Ruime keuze, verrassende smaken. Heerlijke Sangria. Bediening heel erg vriendelijk, net als de kok die regelmatig langskomt om te vragen hoe alles smaakt.

22. Onbeperkt 'getapast' met man en pubers, snelle, vriendelijke bediening, lieve en belangstellende kok, écht onbeperkt eten voor een vaste prijs. Gerechtjes eenvoudig en soms te zout, veel smaakt als/naar chorizo, porties zijn vrij groot dus ik zat na 3 rondes wel vol, in verhouding is 22,50 dan best prijzig. Desertkaart is niet verrassend maar voldoet. Alleen die muziek… een of ander cd-tje van een Spaanse coverband, dit kan echt gemakkelijk beter…

23. Afgelopen week zijn wij naar Ramblas in Zeist geweest. Dit restaurant stond al een poosje op ons lijstje om eens heen te gaan. Wij vonden het personeel erg vriendelijk en het ook leuk dat de chef af en toe eens langs kwam om op ons in te checken. Toen wij er waren, was het in het restaurant redelijk leeg. Opzich niet erg, dachten wij, want dan zou het eten er snel zijn. Helaas was dit niet het geval. We hadden best wel trek, maar het eten liet redelijk lang op zich wachten. De tapas gerechtjes die geen vlees waren, smaakten doorgaans allemaal hetzelfde. Het vlees echter, heerlijk! Super mals, smaakvol en heerlijk bereid. Ik denk dat dit restaurant een heerlijk grill restaurant zou kunnen zijn, maar wat betreft tapas en kleine gerechtjes laat het te wensen over: tijd, snelheid, smaak. Ook konden we geen hoogte krijgen van de grote van de porties. Wij bestelden eens kip: daarvan kregen we 8 stukken (met 2 personen is dat heel veel) ook bestelden wij eens de hamburgertjes. Daarvan kregen we 1 mini burgertje op een schoteltje (ook met twee personen). Als tip kan ik alleen maar meegeven dat daar nog eens kritisch naar gekeken moet worden.

Veel succes met de vorderingen!

24. Heerlijk gegeten erg vriendelijk geholpen. De smaken zijn heel goed en erg verschillend, lekker dus! De spareribs zijn echt niet normaal zo lekker, meerdere malen besteld. Volgende keer alleen daar al voor terugkomen! Absoluut voor herhaling vatbaar!

25. Prima gegeten. Vooral de ossenhaas / kip spies was erg lekker. Gezellige entourage, en prima bediening.

Het enige minpuntje was de rundercarpaccio. Vlees was echt te dun, en ik miste de Parmezaanse kaas en pijnboompitten. De carpaccio heb ik elders veel lekkerder gegeten. Maar geeft niet. Volgende keer een ander voorgerecht, want hier komen we zeker terug.

26. Heel gezellig. Lekker gegeten

27. Heerlijk tapas gegeten. Vriendelijk personeel. Top avond gehad

28. Goed eten, super peroneel en een goede sfeer! Ga zo door!

29. S. de Graauw

Met vrienden gegeten, voor hen was het de eerste keer bij Ramblas. Het was erg gezellig, prettige bediening en heerlijk eten. Wat wil een mens nog meer? Tot de volgende keer!

30. Zoals gewoon weer super de luxe gegeten.
    Team Ramblas CHAPEAU.
    Zijn volgende maand weer van de partij!

Grtn appie en moeder

31. Natasja

Weer heerlijk gegeten in Zeist bij Ramblas. Goede sfeer. Zeer vriendelijke eigenaar. Eten was weer top. Tot de volgende keer.

32. Heerlijke warme tapas, koude vielen ons tegen. Zeer vriendelijk personeel. Restaurant kan op plaatsen wat opgeknapt worden, maar heeft wel sfeer. Ossehaas en spareribs waren verrukkelijk. Kortom aanrader.

33. Daphne

Heerlijk eten en gezellige sfeer

34. Leuke sfeer, lekker eten, vriendelijk personeel.

35. Het eten was heerlijk, je kon bijbestellen zoveel je wilt. De kok kwam steeds vragen of alles naar wens was. Prima

36. Heerlijk gegeten, goede en gezellige bediening. We komen zeker terug,

37. met 5 personen de verjaardag van Elsje gevierd, we hadden gevraagd om een leuk nagerecht van ijs met vuurwerk te verzorgen, speciaal voor ons gemaakt!! echt heerlijk was de ijstaart, zeer gastvrij en gezellig personeel, in voor een praatje en niks is te veel, je word goed bediend en niet te vergeten, het eten was heerlijk, lekker en gevarieerd, we hebben genoten en veel gelachen... echt een aanrader, komen zeker weer eens terug... bedankt!!

38. Jelly de Bruijn

Wij hebben zondag heerlijk gegeten bij Ramblas. De bediening was correct en het eten was geweldig. Wij komen dan ook graag terug.

39. Marielle

Reservering per email was bevestigd maar niet doorgekomen. Via hun eigen site geboekt dus daar is zeker wat te verbeteren. Overigens keurig opgelost!
    Het eten was heerlijk, soms wat te pittig voor de een maar perfect voor de ander.
    Hun chocolade taart is zalig! Aanrader!!

40. Bij Ramblas eten is altijd leuk, gezellig en lekker. Diverse koude en diverse warme gerechtjes. Echt een aanrader.

41. Zoals gewoonlijk weer goed en gezellig gegeten. Zullen zeker weer terug komen.

42. Hier gaan we naar terug.
    Voor de eerste keer naar Ramblas. Durven we het aan om voor de onbeperkte tapas te gaan die door de kok worden samengesteld? Drie van de vier tafelgenoten kozen hiervoor en één ging voor à la carte.
    We kregen vers en nog warm brood met heerlijke aïoli vooraf. Daarna 10 koude en 8 warme tapas.
    Stuk voor stuk vers bereid en onbeperkt na te bestellen, net als het brood met de aïoli.
    In totaal dus 19 tapas, waar er maximaal vijf bij zaten die ik wat minder vond, maar dan vond een tafelgenoot die wel lekker en andersom. Dit betekent 14 tapas naar wens! Zoveel kies je er à la carte echt niet uit.
    Van de eenvoudigste gerechtjes, als een blaadje witlof of koolsalade wist de kok een waar smaakfestijn te en feest te maken en ons te verrassen. De spareribs waren verrukkelijk, heerlijk gemarineerd en super mals. Kipwraps, deegdriehoekjes met mozzarella en...?, de garnalen, de witlofschuitjes, dadels met spek, o wat was het allemaal lekker. Vandaag denk ik er nog met een goed gevoel aan terug en ik wìl ook weer terug, maar mijn buikje zit nog vol van gisteren.
    Degene die à la carte bestelde heeft ook heerlijk gegeten, met als toppunt de zalig malse ossenhaasspiesjes, zo lekker heeft hij ze nog nergens gehad.
    Voor ons is dit het beste Spaanse restaurant waar we ooit zijn geweest.
    Na ons diner kwam de chefkok langs om te vragen of alles naar wens was geweest. Hij vertelde dat ze op korte termijn ook een all-you-can-eat gaan aanbieden waarbij je als gast de gerechtjes uitkiest.
    Wellicht trekt dit meer klanten, maar je kunt je echt met een gerust hart door de kok laten verrassen.
    We kregen een heerlijk dessert en na afloop zelfs nog een drankje van het huis!
    Leuke, vriendelijke gastvrouw en chefkok, leuke setting en verrukkelijk eten.

43. g.veldhuizen

Lekker gegeten maar wel duur.
    Gezellig restaurant

44. Het was een leuke avond. Lekker eten, goede en aardige/vriendelijke bediening! In een woord TOP en zeker voor herhaling vatbaar.

45. H. Verweij

De boeking, die wij op 18 november 2016 gedaan hadden, was fout verwerkt, hierdoor kregen wij een tafeltje ergens in de hoek gedrukt voor 4 personen, onze gasten zaten naar een blinde muur te kijken. De tafel was ook maar gedekt voor 3 personen.
    Het uitserveren liep ook niet soepel, wij hadden onze koude tapas 15 minuten eerder dan dat onze gasten hun voorgerecht van het Kerstmenu hadden. De kwaliteit van het Tapas menu was ook een stuk minder dan wij van Ramblas gewend zijn. De koude Tapas bestonden o.a. uit 4 koude salades en de witlof had bruine punten.
    Al met al hebben wij wel gezichtsverlies geleden tegenover onze gasten, aangezien wij hadden gezegd dat het zo goed was bij Ramblas, maar dat is dus zwaar tegen gevallen.

46. Henk Schut

We waren voor tweede maal bij Ramblas. Opnieuw heeft de kok goed zijn best gedaan. Het eten was heerlijk. De bediening was attent en vlot.

47. Inde van Erven

Lekker eten! Dit was de derde keer dat ik in Ramblas te gast was. De kwaliteit van het eten is steeds prima. Ik ben vegetariër, en ook daar kan Ramblas mee uit de voeten.
    Sfeer? Tja, het was nogal stil die avond en dat heeft natuurlijk effect op de sfeer. Gezien het prima eten en de vriendelijke bediening zou het best drukker kunnen zijn. Parkeergarage aan de overkant is ook handig.

48. Wij eten er altijd met veel plezier, het eten is altijd goed! Daarom komen wij ook altijd terug.

49. Mede dankzij het geweldige personeel, goed en gezellig gegeten.

50. Gezellig restaurant met veel keuze. Wij hadden een standaard menu en konden alsnog niet alles op. Personeel was vriendelijk.

51. Weer heerlijk gegeten! Ramblas is een echte aanrader.

52. We waren met ma de verjaardag geweest
    En we wisten niet hoe snel we weer moesten gaan
    Gaan weer reserveren voor 25 november

53. Altijd spannend als je vrienden meeneemt als je er al meerdere keren lekker hebt gegeten. Zou het nu ook weer zo goed zijn? Jullie hebben jezelf weer meer dan waar gemaakt. We hebben heerlijk gegeten. De ontvangst en bediening was hartelijk, zoals we van jullie gewend zijn. En onze vrienden? Die waren vol lof.

54. J.lodewijks

Heerlijk gegeten in een informele sfeer met met prima bediening door vriendelijke
    leuke meiden!

55. Rick en Sandra

Ramblas is gewoon een meer dan prima tent met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Eenvoudig maar zeer lekker.

56. Met vrienden daar gegeten, het was heerlijk en gezellig.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

57. Marcel kooyman

Met 3 collega' s uit eten geweest. Eerst de ronde koude tapas daarna de warme tapas. Allemaal even lekker en smakelijk. Bediening erg vriendelijk en klantgericht. Topper!

58. Ik vierde met vrienden mijn 80e verjaadag en dat is zeker niet onopgemerkt voorbij gegaan. We namen een verrassingsmenu en dat was heerlijk en ruim voldoende. De kok en de vriendelijke, attente bediening verdienen een compliment. De sfeer was plezierig en gezellig. We komen zeker nog eens terug.

59. Ben hier al heel veel geweest en het eten blijft goed! Top tent en gezellig.

60. Ramblas = Afrader. Ongezellig restaurant. Slecht, slecht en nog eens slecht in alle opzichten: al bij entree hangt er een rioolgeur, ongeïnteresseerde ontvangst door gestreste gastvrouw, volledig clueless. Wij mochten boven plaatsnemen. Alsof je in een bunker zit; donker en kil, niet sfeervol, verouderd interieur, gammel meubilair, inrichting ziet armoedig uit, vloer ronduit smerig, plafond met kerst verlichting, duidelijk toe aan een fris verfje en betere verlichting, toiletten luxe smerig, ik vroeg me af hoe zou de keuken eruitzien??? Totaal pakket: tijd voor een make-over, je zit bijna bij elkaar aan tafel en anders zit je tegen de kont van iemand anders aan te kijken, echt net een kippenhok. Was zeer benauwd, alle geur/stank vanuit de keuken komt op je af, waarschijnlijk bevindt de keuken zich in de kelder vandaar slecht ventilatie.

Lakse bediening door studenten. “Tapas?" Geen sensatie, maar als je wat anders wil dan een cafetaria, is dit wel een alternatief. Het eten is dramatisch. Als je een smulpaap bent, ben je hier aan het verkeerde adres. Concept van "all you can eat" met een addertje onder het gras. Veel borden op tafel met hoog nepgehalte, betekent je krijgt heel weinig eten, volgens bediening: je krijgt alleen wat in de keuken eerder op de dag klaar gemaakt is, geen keuze dus. Spare ribs zijn volgens mij geen tapas, net als een wrap met droge kip. De krabsalade = doodgewone surimi sticks, gewoon verschrikkelijke kwaliteit voedsel zonder smaak, droog en voornamelijk gefrituurd, vettig. Ook niet goed warm; koud/lauw in plaats van lekker warm. We hebben geen tapas gezien zoals je ze eet in Spanje inderdaad Tapas!

Verder was de service erg slecht. Het duurde heel lang, je merkte dat er totaal geen lijn en structuur in het werk zat. De drankjes lieten ook erg lang op zich wachten (bediening erg druk met elkaar aan ’t gappen) en ik denk dat we wel vier keer hebben moeten vragen waar iets bleef, of het nou eten of drankjes was. Ruim 2uur wachten voor het standaard tapasmenu, ondanks dat het niet druk was. Als we zelfs niet steeds gevraagd hadden waar het eten bleef, dan had het vast nog langer geduurd. We waren wel benieuwd of de kok/eigenaar Spanjaard was… Maar volgens de gastvrouw komt haar baas niet uit Spanje. Het enige Spaanse aan dit restaurant zijn de Spaanse vlaggetjes, niet aan te raden voor een heerlijke romantisch diner.

Alles bij elkaar = helaas niet voor herhaling vatbaar. Tot nooit.

61. Weer heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Het was weer top, we komen zeker nog eens terug!

62. Ik kom hier al jaren. De tapas assortiment is heerlijk. Personeel is zeer vriendelijk

63. Bert ter Wal

Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle accommodatie. De bediening en met name de eigenaar heeft ons een bijzondere avond bezorgd, waarop we met plezier terugkijken.

64. Gisteren met grote groep onbeperkt tapas bij Ramblas gegeten. De koude voorgerechten zijn met heel veel roomkaas, de komkommer stelde echt niets voor, gewoon een heel goedkoop gerecht neerzetten! De warme gerechten zijn goed, maar er is totaal geen variatie meer de laatste tijd. En de duurdere gerechten zijn heel hele kleine stukjes (zalm). Verder is het ontzettend zout! Het is jammer, wij komen hier al jaren, maar vinden dat er totaal geen variatie meer is, en er veel goedkope gerechten worden geserveerd.

65. Onbeperkt tapas, heerlijk! Lekker eten tegen een goede prijs.

66. mw. van Nieuwenhuizen

Heerlijk gegeten met gevarieerde tapas op tafel uitgekozen door de kok. Aanrader!

67. Zoals altijd bij Ramblas heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu is een echte aanrader. Wij komen zeker terug!

68. Dinie Geurtsen

Een gezellige zussenavond met onbeperkt tapas eten. Overheerlijk, zowel de koude als warme tapas. En het ongelooflijke mega dessert coupe Barcelona. We hebben een leuke avond gehad. Gezellig sfeertje binnen, en vriendelijk personeel.

69. Onbeperkte gegeten. Eerst de koude tapas en daarna de warme tapas. Zeer veel variatie in eten. Wordt zelfs gevraagd of je vegetarisch wil voordat ze beginnen met reserveren.
    Top. Kom zeker terug.

70. Judith Rietveld

Heerlijk gegeten, super bediening, het was helemaal top. Erg leuk de variatie in gerechtjes.

71. Altijd weer een feestje om hier te eten. Van het begin (stokbrood met aoili) via de koude tapas, de warme tapas naar het dessert. Ditmaal de crème brûlée. Zalig. En zelfs op een drukke 1e paasdag, een vriendelijke bediening met gemeende glimlach voor iedere gast. Hier komen we zeker weer een keer terug.

72. gezellig restaurant & erg leuk personeel. Wij eten hier regelmatig en het eten is altijd goed. Complimenten aan de chef, hij komt altijd even aan tafel vragen of alles naar wens is. Top service.

73. Yvonne van den Brink

Al wel vaker bij Ramblas gegeten en is altijd gewoon goed. De ontvangst was weer prima. Toen één van ons naar de specialiteit van het huis vroeg, werd de kok erbij geroepen en die heeft ons prima geadviseerd. Vooral de gamba's met knoflook, véél knoflook :-), waren erg lekker. Zal er nog wel eens vaker komen...

74. Voor de tweede keer bij Ramblas gegeten en het was weer zeer goed. Ruime porties met een goede smaak en verse producten. Punt van kritiek, de serveersters praatten veel onderling en daardoor werd onze tafel niet goed in de gaten gehouden. We zijn naar de bar gelopen om te vragen of we nog wat konden bestellen. Toen de bestelling kwam waren onze glazen leeg, dit werd niet opgemerkt!! Niet commercieel en niet attent... Dit was bij onze eerste ervaring beduidend beter en laat je daardoor dus niet weerhouden. De kwaliteit van het eten en de vriendelijke prijzen maken het zeker goed!

75. Paulien Taai

We komen hier al meerdere malen en vinden het nog steeds fantastisch. Het eten is volgens mij vers bereid en dat is heerlijk. De kok komt zelf nog even langs of alles naar tevredenheid is. Maakt een praatje en dat waarderen wij. De bediening is ook super. We komen zeker nog weer terug!!!

76. Het eten vonden wij echt lekker. Wij hadden het idee dat alles zelf gemaakt is en er veel aandacht aan is besteed. Eigenlijk was het onbeperkt tapas eten, want we mochten nog nabestellen. We zaten vol maar konden het niet laten om een aantal gerechten puur voor de smaak nog na te bestellen. Wij waren positief verrast door de hoge kwaliteit en de relatief lage prijs.

77. Het was goed, maar niet meer dan dat. Jammer dat je niet alleen van het onbeperkt tapas kan genieten, dit is dus alleen voor twee personen. Jammer. Het drinken serveren duurde lang. Er zat niet zo'n vaart in. Er lag een flesje wijn voor sier naast mij, deze zat helemaal onder het stof. Dit vind ik niet mogen. Het personeel was wel aardig!

78. du Vortex

Het tapas assortiment was smakelijk. Wel behoorlijk aangepast aan "de Nederlandse smaak". Weinig Spaanse accenten. Het was erg stil in het restaurant. Bediening doet vrij neutraal wat ze moeten doen maar geen stapje extra. Na het afrekenen is de service klaar. Zelf zoeken naar jas en de uitgang...

79. Heerlijk gegeten op een rustige dinsdagavond, vriendelijk personeel, we kwamen niets te kort en de kok maakte een rondje langs de tafels.

80. Heerlijk gegeten en wij werden goed en snel geholpen. Wij komen zeker terug.

81. coby meijer

Heerlijk gegeten met een ruime sortering aan gerechten. Hele goede bediening. Helaas waren wij die avond de enige gasten, kwam waarschijnlijk zo kort na de feestdagen.

Komen zeker terug

82. Goede sfeer, heerlijk eten! Wij komen zeker terug.

83. Gezellige sfeer, toepasselijke muziek, vriendelijke bediening. We moesten 2 keer iets te lang wachten op 2 tapasgerechtjes, het was niet druk. Ik kom zeker terug, heb heerlijk gegeten.

84. Bij aankomst bleek onze reservering geannuleerd, wat een misverstand was. Het werd direct opgelost en er werd ons een tafel aangewezen. Het was wel even wachten, maar het was ook erg druk en uiteindelijk werden we met excuses prima bediend en kregen advies bij het uitzoeken van de vele gerechten.

Twee personen lieten zich verrassen en kregen 10 koude en 8 warme gerechten, dat lijkt erg veel maar door de kleine porties was het precies genoeg. Er kon nog worden bijbesteld, maar dat was niet nodig. Alles smaakte even lekker en er was nog ruimte voor een overheerlijk, royaal toetje. Ook hiervan was genoeg keus.

Bij het afrekenen viel de prijs mee, dus voor ons was wel duidelijk dat we hier beslist nog eens terugkomen, we raden het iedereen van harte aan!

85. Een gezellig restaurant met een grote hoeveelheid aan keuze voor een aardige prijs. Bediening is zeer goed, vriendelijk en alles is snel gebracht aan tafel. Er hangt een gezellig sfeer met muziek en decoratie. Het eten is zeer goed, niet te veel aan sausjes en toestanden, heerlijk mals en gaar.

86. Wij hebben hier zondag met zijn 3en gegeten. Het eten was echt super lekker! De bediening ontzettend vriendelijk, service kan niet beter. De kok die komt vragen of alles naar wens is geweest en of het gesmaakt heeft! Waar vind je dat tegenwoordig nog? Voor mijn verjaardag werd er gezongen en heb ik kunnen genieten van een heerlijk desert! Dit is vanaf nu mijn favoriete restaurant! Bedankt voor alles!!

87. Met een uitgehongerd gezelschap van 7 man gegeten. De zeer attente bediening en het goede eten maken dit echt tot een aanrader.

88. Prijs kwaliteit uitstekend

89. We waren met z'n zessen en hebben heerlijk gegeten, de bediening was heel vriendelijk en het eten heerlijk. Een aanrader.

90. Cor Riebeek

Echt lekker gegeten en gedronken, ruime porties, hele lekkere wijn. Super vriendelijke bediening. Echt een aanrader!!

91. Jan Koster

Heerlijk gegeten, prima restaurant. Goede service, fijne bediening

92. Een restaurant met heerlijk eten, heerlijke cocktails en leuke sfeer.

93. Marian oosterling- Hamelink

In één woord geweldig!! En de vegetarische tapas waren zeer goed!!

Met vriendelijke groet, namens de gehele familie.

94. Wij kwamen voor de vierde keer en werden weer verrast met nieuwe dingetjes. Alles was lekker, gezellig en fijne bediening. Geslaagde avond met z'n vieren.

95. Vanavond heerlijk gegeten, en hoe leuk is het dat mijn dochter van 7 ook heerlijk heeft gegeten voor een (eindelijk) leuke kinderprijs!

Komen zeker heel snel terug. Zeker de moeite waard om hier lekker tapas te eten👌🏻👍🏼

96. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Goede service, vriendelijk personeel.

97. Gezellig tapas restaurant met goede bediening. Genoeg keuze en voor ons zeker eentje waar we graag weer terug komen.

98. Nathalie en Ans

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, leuk restaurant. Een aanrader voor iedereen!!!

99. Dick Korfage

Goede ontvangst en erg prettige bediening. Het eten was smakelijk, van goede kwaliteit en ruim voldoende. Wij hebben een prima avond gehad en komen zeker nog een keer terug. Dit restaurant is een aanrader.

100. Heerlijk gegeten bij Ramblas in Zeist.

Volgende pagina