di vanaf 16:00
do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

Ramblas is een Spaans tapas restaurant, gespecialiseerd in Spaanse gerechten en drankjes. Bij ons kunt u genieten van overheerlijke gerechten uit ons heel assortiment; wanneer u wilt dineren kunt u kiezen uit een aantal mogelijkheden. Komt u met een groep, dan kunnen wij een speciaal tapas - arrangement voor u samenstellen.

Bij de bereiding van onze gerechten maken wij uitsluitend gebruik van verse ingrediënten van een uitstekende kwaliteit. Voor onze vegetarische gasten is er uiteraard iedere dag wisselende vegetarische hapjes. Voor feesten en partijen kunt u ervoor kiezen om gebruik te maken van onze tapaskaart; bovendien kunnen we ook een speciaal arrangement voor u samenstellen. U kunt hierbij natuurlijk uw eigen wensen aangeven, maar u kunt zich ook laten verrassen door onze creatieve koks.

• All-inclusive

1476190844 82
1501955958 86
1519132700 85
1532015257 86

1. Vriendelijke bediening. Erg goed eten. Inrichting van het restaurant is een allegaartje. Maar dat mag de pret niet drukken.

2. Vocking

Super restaurant waar we al lang komen met veel plezier. Altijd genieten van het heerlijke eten.

3. Heerlijk tapas gegeten bij Ramblas. Het eten was heel goed, is een aanrader.

4. Het was zoals gewoonlijk weer heerlijk! Goede sfeer en prima service. Ik vind alleen de stoelen een nadeel worden, lange zit dan zitten ze oncomfortabel, doorgezeten.

5. Straatman

"Te" was het sleutelwoord. Te bizar grote porties. Het was toch tapas? Teveel dressing. Te pittige gerechten. Bestelbriefjes die te snel en zonder te vragen of de bestelling compleet was werden meegenomen van de tafel. Medewerkers die niet wisten voor welke tafel een bestelling was en drie keer achter elkaar kwamen vragen of we nog wat wilden drinken terwijl dat net opgenomen was.
    Misschien een gevalletje van "te ijverig"?
    Jammer, want we hebben eerder heerlijk gegeten en toen waren de porties precies goed qua smaak en qua hoeveelheid.

6. Annelies

Heerlijk gegeten. Goede service.

7. Marga Pos

Was erg lekker, vriendelijke en vlotte bediening, ga graag nog een keer terug!

8. Jessica Ewald

Wij hebben heerlijk gegeten bij Ramblas! Echt genoten, we komen snel weer terug.

9. scholman

Wij hebben zeer genoten en ontzettend lekker gegeten.

10. Lekker gegeten, vriendelijk bediening.

11. Ester Wijnen

12. Antoine

We hadden de standaard tapas besteld. Over het algemeen heerljjke tapas.
    Zowel koud als warm.
    Alleen de patatas bravas waren totaal niet "Spaans". Gewoon beetje friet en aardappelstukjes uit frituur zonder smaak.
    Eigenlijk niet tapas waardig.
    Voor erg rustige woensdag kon het wellicht allemaal wat vlotter.
    Was echter alles bij elkaar ruim voldoebde dus geen extra tapas bij besteld.
    Al met al prima tent als je even lekker ontspannen tapas wil eten.

13. Super lekker gegeten. Super vriendelijk personeel. We komen zeker weer terug!

14. Aardige bediening. Tapas verrassings arrangement gekozen. Koude tapas lekker en gevarieerd. Warme gerechten matig. Gamba en vlees erg zout.

15. André van Ree

Heerlijk gegeten. Een ruime keus aan lekkere tapa's. Voor elk wat wils. Vers en goed bereid. Een vlotte en sympathieke bediening. Het was onze eerste keer, maar we gaan vaker!

16. Caroline

We komen hier al jaren met regelmaat en we zijn nog nooit teleurgesteld. De tapas zijn uitstekend en de bediening is altijd heel erg vriendelijk!

17. Zoals gewoonlijk, heerlijk gegeten.
    Gr. Tonny.

18. Wilbert van der klok

Het eten was super goed. Was een top avond bij Ramblas.

19. Chantal Klarenbeek

Het was weer heerlijk!

20. Heerlijk gegeten en personeel heel vriendelijk.

21. Goede service en bediening. Lekker eten.

22. Het is daar lekker eten. Goede bediening en erg sfeervol🖒.

23. Zoals altijd voortreffelijk.
    Chapeau team ramblas.
    Vandaar dat jullie weer het beste restaurant zijn.
    Ga gauw weer reserveren.
    Grtn appie.

24. Daniëlle

Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Het restaurant is erg sfeervol en knus en de bediening is erg gastvrij. Echt een aanrader.

25. Heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijke, correcte bediening met open houding.
    Fijne sfeer.
    Wel heeel veel jarigen die met 'lang zal ze leven' bedacht werden. 🤣

26. Heerlijke tapas! En dat onbeperkt voor een mooi bedrag. En niet te vergeten de aioli mmmmm. Een restaurant waar je zeker vaker terug komt.

27. Martine

Hebben lekker gegeten, meer dan voldoende keuze in tapas. Soms wat onduidelijkheid welk gerecht voor welke tafel was.

28. Prima eten, aardige bediening, prima prijs.
    Verschrikkelijke stoelen om op te zitten…

29. Erg lekker gegeten bij Ramblas op een zaterdagavond, het zat helemaal vol. De bediening was erg rommelig en meer achter de bar te praten met elkaar dan aan het bedienen. Twee keer onze drankjes vergeten en zeer lang gewacht op de bestellingen. Wel erg lekker gegeten, maar de bediening moet echt beter.

30. Heel goed.
    Fijn restaurant.

31. Anita Sijbesma

Heerlijk gegeten gezellige ambiance fijne bediening toppie 👍🏻

32. Heerlijk gegeten. Goed concept.

33. Super lekker gegeten! Vriendelijk personeel kortom ik kom zeker terug!!

34. Marja van Eijden

Wij hebben heerlijk gegeten. Er was een ruime keus en het eten werd heerlijk opgediend.
    De bediening was gastvrij. We zullen dit zeker doorgeven aan anderen en komen vast nog wel een keer terug,

Groet Marja van Eijden en tafelgenoten.

35. Walter Spekman

Eten en bediening was perfect. De controle of alles goed was ook vanuit de chef kok voelde goed. Prijs kwaliteit voldeed aan alle eisen. Ook de sfeer was goed. We konden met zijn zessen gewoon gesprek voeren wat in een aantal restaurants door de drukte niet mogelijk is.
    Daarom overal TOP.

36. Prima gegeten, vriendelijke bediening.

37. Bert Vermeer

Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten, goede service in een leuke ontspannen sfeer, gewoon een TOPTENT👍🏼

38. Prima gegeten, topsfeer.

39. R van Hugten

Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. Echt perfect. Voor een redlijke prijs. Absoluut een aanrader.

40. Giny Potiek

Altijd heerlijk om daar te eten, vooral de onbeperkte tapas, dit is onze grootste hit.
    De Aioli is altijd heerlijk, vriendelijk personeel en de kok komt af en toe een praatje maken.
    Altjid mogelijk om iets aan te passen qua eten.

41. Geweldig lieve mensen, lekker relaxt en lekker eten wat wil je nog meer.

42. Tapas komt authentiek uit Spanje.
    Allemaal kant en klare happen die bij de groothandel te koop zijn… weinig authentiek.
    Eerste maar ook laatste keer.
    Interieur aan vernieuwing toe.
    Personeel was top!

43. Ten have Arnold

Altijd gezellige vriendelijke sfeer. En top kok in de keuken.

44. Toos en Rob

Het was als van ouds heerlijk, gezellig en goede service. Wij zijn op kerstavond geweest en ondanks dat het druk was, was de kwaliteit goed.

45. We komen er vaker het eten is altijd uitstekend. De sfeer ook. Een echte aanrader.

46. Hans van Otterloo

Wederom hebben mijn vrouw en ik weer lekker gegeten in Ramblas. De medewerkers zijn vriendelijk en ontspannen. Het bestellen ging snel en er werd snel opgediend terwijl het best druk was. Het eten smaakte weer prima en wij zijn best wel kieskeurig wat smaakt betreft. De prijzen zijn vriendelijk. Al met al een aanrader voor iedereen.

47. Heerlijk eten leuke sfeer, leuke prijs echt aanrader.

48. Peter Taai

We komen hier al enkele jaren graag eten. Een relaxte sfeer, leuke bediening ook de uitbater komt even belangstellend langs. Het eten is en blijft hier goed en divers vandaar dat we hier al ervaring hebben.

49. Heerlijk gegeten. Diverse hapjes geproefd. Zowel koude als warme gerechten. Aanrader.

50. Heerlijk gegeten, echt waar voor je geld! Vriendelijke bediening en voldoende variëteit.

51. We waren met een groep van 8 man en we hebben heerlijk genoten van de tapas,
    Ze hebben sinds kort de optie om ook zelf onbeperkt tapas tekiezen voorheen werdt dit door de chef kok gedaan, de vrije keuze is echt een must voor dit geweldige restaurant,
    We hadden ook een jarige op die dag,
    En dit werd op een super leuke manier gevierd zowel door het personeel en eigenaar,
    Kort om super leuk restaurant met de beste tapas.
    Dank u voor de geweldige avond.
    Groetjes ons.

52. Superlekkere tapa’s en al het personeel is buitengewoon vriendelijk! Een aanrader.

53. Of wij hadden pech of het gaat altijd zo maar echt alles ging mis bij ons. De eerste bestelling was vergeten door de geven en kwamen ze 20 min later nogmaals opnemen. De 3 ronde kregen we hetzelfde als ronde 2. Smaken van de tapas waren niet erg bijzonder en miste een beetje power.
    Daarnaast zat er een vreemde tomaatsmaak aan de spareribs om het een beetje Spaans te laten lijken. Ook was de carpaccio erg simpel. Welgeteld 3 plakjes op een berg ijsbergsla. Geen rucola, geen pijnboompitten en geen parmezaanse kaas.

De service was daarentegen wel goed. Ze bleven zich verontschuldigen en hebben gratis ijs en koffie gehad voor al het ongemak.

Al met al het eten en de bestellingen kunnen beter maar de service was wel goed maar daarvoor ga je niet naar een restaurant. Dit was 1 keer maar nooit.

54. De eerste keer bij Ramblas en zeker niet de laatste. Tapas zoals Tapas moet zijn. Hoewel… de porties van de kipfilet en de ossenhaas mogen best iets kleiner want je houdt geen vingers meer over. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en gevarieerd aanbod.

55. Vorig weekend wederom heerlijk gegeten! Is en blijft toch ons favoriete restaurant. Maar goed dat deze niet in onze woonplaats is gevestigd, anders zouden we er elke week zitten. ;-) 1 jongen van de bediening springt erboven uit. Hij werkt er al vanaf de eerste dag dat we daar komen. Altijd even vriendelijk, niks is teveel! Een echte topper! ook de eigenaar is top, komt altijd even vragen of alles naar wens is. Verheug me nu al op een volgend bezoek. :-)

56. Van der meer

Samen met mijn zoon en vrouw gisteren gedineerd. Service uitstekend. Rib eye en spareibs besteld, heerlijk naar smaak gekruid. Eten was lekker vers, en volop keuze gevarieerd. Zeker de moeite om weer te komen. Vaste klant erbij!

57. Michiel van Diggelen

Heerlijk gegeten. De bediening staat in een wip bij je om te vragen of te leveren. Het eten is vers, op de juiste temperatuur, goed gekruid en er is volop keuze. We genieten altijd bij Ramblas!

58. Gisteren met een gezelschap gegeten bij Ramblas. Hier had iemand spareribs besteld die op zich goed smaakte alleen de portie was bijzonder klein. De mixed grill spareribs/ribeye was ook niet denderend. Erg kleine portie en de ribeye was zo dun dat het wel carpaccio leek. Deze was dan ook doorbakken en droog. Mijn buurvrouw aan tafel had hetzelfde besteld en het leek wel alsof ze de ribeye kwa dikte gehalveerd hadden en wij elkaars andere helft hadden.

Als ze bij Ramblas zo doorgaan denk ik dat er weinig klanten over blijven.

Service was op zich goed.

59. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Genoeg keus. Goede sfeer.
    Aanrader!

60. Jeroen Raasing

Super heerlijk gegeten en wat een vriendelijk personeel, echt een aanrader!

61. Afgelopen woensdagavond met familie via Eet nu een tafel voor zes in het restaurant Ramblas gereserveerd om een verjaardag te vieren. Er werd keurig een bevestiging gestuurd zodat je nooit voor verassingen komt te staan. Mijn partner en ik zijn bekend met de hoge kwaliteit van dit gezellige Spaanse restaurant. Ook dit keer was de ontvangst perfect. Al het eten was even lekker en smakelijk. Bij het serveren van de koffie werd de muziek gewisseld met een "lang zal ze leven" melodie en kwam het personeel en de eigenaar geheel op eigen initiatief met een dessert met vuurwerk en "gefeliciteerd" geschreven in de cacao poeder. Voor ons is dit het beste Spaanse restaurant waar we ooit zijn geweest.

62. Zaterdag voor de derde keer wezen eten bij Ramlas, iedere keer staan wij versteld van de zeer hoge kwaliteit, zeer gezellige zaak, vriendelijk personeel, zeker de gastvrouw achter de bar.wij hebben onbeperkt tapas gegeten, in één woord: Geweldig, zeker een aanrader, top!

63. Jelle welman

Was weer heerlijk zoals altijd! Service was snel en vriendelijk en het eten goed op smaak. Door de inrichting en muziek eventjes helemaal in Spanje!

64. Uiterst vriendelijke bediening en welkom. Tussendoor vaak contact met de bediening ook de kok kwam meerdere keren zijn gezicht laten zien in het restaurant en ging bij een ieder langs om te vragen of alles naar behoren was. Echt uitstekend!

65. Gewoon lekker, genoeg en gezellig.

66. Erg gezellig en lekker gegeten. Was samen met een vriendin. Kom geregeld in dit restaurant. Heerlijk eten, goede kwaliteit en aandacht voor speciale dieetwensen. Geen alledaagse tapasbar, maar meer in de sfeer van een restaurant. Dat je diverse mogelijkheden hebt om er tapas te kunnen eten is ook prettig. Zo eet een ieder wat hij/zij lekker vindt. Eeten is van goede kwaliteit en de grote van iedere tappa is perfect. Niet te groot en niet te klein.

67. S. ten Brink

Wij kwamen met een gezelschap van 6 personen om een verjaardag en te vieren en het behalen van een diploma. Bij binnenkomst zag de eigenaar dat er cadeautjes uitgepakt zouden worden. Op zijn vraag of wij iets te vieren hadden beaamden wij dit. Bij het serveren van de koffie werd de muziek gewisseld met een "lang zal ze leven" melodie en kwam het personeel en de eigenaar geheel op eigen initiatief met een dessert met vuurwerk en "gefeliciteerd" geschreven in de cacao poeder. Ook kregen wij een fles Spaanse rode wijn aangeboden die heerlijk was. Super leuk gedaan!!!

68. Betaalbaar lekker eten met super aardige bediening.

69. Wij hebben hier met z'n tweeën heerlijk gegeten. Ruime keuze, verrassende smaken. Heerlijke Sangria. Bediening heel erg vriendelijk, net als de kok die regelmatig langskomt om te vragen hoe alles smaakt.

70. Onbeperkt 'getapast' met man en pubers, snelle, vriendelijke bediening, lieve en belangstellende kok, écht onbeperkt eten voor een vaste prijs. Gerechtjes eenvoudig en soms te zout, veel smaakt als/naar chorizo, porties zijn vrij groot dus ik zat na 3 rondes wel vol, in verhouding is 22,50 dan best prijzig. Desertkaart is niet verrassend maar voldoet. Alleen die muziek… een of ander cd-tje van een Spaanse coverband, dit kan echt gemakkelijk beter…

71. Afgelopen week zijn wij naar Ramblas in Zeist geweest. Dit restaurant stond al een poosje op ons lijstje om eens heen te gaan. Wij vonden het personeel erg vriendelijk en het ook leuk dat de chef af en toe eens langs kwam om op ons in te checken. Toen wij er waren, was het in het restaurant redelijk leeg. Opzich niet erg, dachten wij, want dan zou het eten er snel zijn. Helaas was dit niet het geval. We hadden best wel trek, maar het eten liet redelijk lang op zich wachten. De tapas gerechtjes die geen vlees waren, smaakten doorgaans allemaal hetzelfde. Het vlees echter, heerlijk! Super mals, smaakvol en heerlijk bereid. Ik denk dat dit restaurant een heerlijk grill restaurant zou kunnen zijn, maar wat betreft tapas en kleine gerechtjes laat het te wensen over: tijd, snelheid, smaak. Ook konden we geen hoogte krijgen van de grote van de porties. Wij bestelden eens kip: daarvan kregen we 8 stukken (met 2 personen is dat heel veel) ook bestelden wij eens de hamburgertjes. Daarvan kregen we 1 mini burgertje op een schoteltje (ook met twee personen). Als tip kan ik alleen maar meegeven dat daar nog eens kritisch naar gekeken moet worden.

Veel succes met de vorderingen!

72. Heerlijk gegeten erg vriendelijk geholpen. De smaken zijn heel goed en erg verschillend, lekker dus! De spareribs zijn echt niet normaal zo lekker, meerdere malen besteld. Volgende keer alleen daar al voor terugkomen! Absoluut voor herhaling vatbaar!

73. Prima gegeten. Vooral de ossenhaas / kip spies was erg lekker. Gezellige entourage, en prima bediening.

Het enige minpuntje was de rundercarpaccio. Vlees was echt te dun, en ik miste de Parmezaanse kaas en pijnboompitten. De carpaccio heb ik elders veel lekkerder gegeten. Maar geeft niet. Volgende keer een ander voorgerecht, want hier komen we zeker terug.

74. Heel gezellig. Lekker gegeten

75. Heerlijk tapas gegeten. Vriendelijk personeel. Top avond gehad

76. Goed eten, super peroneel en een goede sfeer! Ga zo door!

77. S. de Graauw

Met vrienden gegeten, voor hen was het de eerste keer bij Ramblas. Het was erg gezellig, prettige bediening en heerlijk eten. Wat wil een mens nog meer? Tot de volgende keer!

78. Natasja

Weer heerlijk gegeten in Zeist bij Ramblas. Goede sfeer. Zeer vriendelijke eigenaar. Eten was weer top. Tot de volgende keer.

79. Heerlijke warme tapas, koude vielen ons tegen. Zeer vriendelijk personeel. Restaurant kan op plaatsen wat opgeknapt worden, maar heeft wel sfeer. Ossehaas en spareribs waren verrukkelijk. Kortom aanrader.

80. Daphne

Heerlijk eten en gezellige sfeer

81. Leuke sfeer, lekker eten, vriendelijk personeel.

82. Heerlijk gegeten, goede en gezellige bediening. We komen zeker terug,

83. met 5 personen de verjaardag van Elsje gevierd, we hadden gevraagd om een leuk nagerecht van ijs met vuurwerk te verzorgen, speciaal voor ons gemaakt!! echt heerlijk was de ijstaart, zeer gastvrij en gezellig personeel, in voor een praatje en niks is te veel, je word goed bediend en niet te vergeten, het eten was heerlijk, lekker en gevarieerd, we hebben genoten en veel gelachen... echt een aanrader, komen zeker weer eens terug... bedankt!!

84. Jelly de Bruijn

Wij hebben zondag heerlijk gegeten bij Ramblas. De bediening was correct en het eten was geweldig. Wij komen dan ook graag terug.

85. Marielle

Reservering per email was bevestigd maar niet doorgekomen. Via hun eigen site geboekt dus daar is zeker wat te verbeteren. Overigens keurig opgelost!
    Het eten was heerlijk, soms wat te pittig voor de een maar perfect voor de ander.
    Hun chocolade taart is zalig! Aanrader!!

86. Bij Ramblas eten is altijd leuk, gezellig en lekker. Diverse koude en diverse warme gerechtjes. Echt een aanrader.

87. Zoals gewoonlijk weer goed en gezellig gegeten. Zullen zeker weer terug komen.

88. Hier gaan we naar terug.
    Voor de eerste keer naar Ramblas. Durven we het aan om voor de onbeperkte tapas te gaan die door de kok worden samengesteld? Drie van de vier tafelgenoten kozen hiervoor en één ging voor à la carte.
    We kregen vers en nog warm brood met heerlijke aïoli vooraf. Daarna 10 koude en 8 warme tapas.
    Stuk voor stuk vers bereid en onbeperkt na te bestellen, net als het brood met de aïoli.
    In totaal dus 19 tapas, waar er maximaal vijf bij zaten die ik wat minder vond, maar dan vond een tafelgenoot die wel lekker en andersom. Dit betekent 14 tapas naar wens! Zoveel kies je er à la carte echt niet uit.
    Van de eenvoudigste gerechtjes, als een blaadje witlof of koolsalade wist de kok een waar smaakfestijn te en feest te maken en ons te verrassen. De spareribs waren verrukkelijk, heerlijk gemarineerd en super mals. Kipwraps, deegdriehoekjes met mozzarella en...?, de garnalen, de witlofschuitjes, dadels met spek, o wat was het allemaal lekker. Vandaag denk ik er nog met een goed gevoel aan terug en ik wìl ook weer terug, maar mijn buikje zit nog vol van gisteren.
    Degene die à la carte bestelde heeft ook heerlijk gegeten, met als toppunt de zalig malse ossenhaasspiesjes, zo lekker heeft hij ze nog nergens gehad.
    Voor ons is dit het beste Spaanse restaurant waar we ooit zijn geweest.
    Na ons diner kwam de chefkok langs om te vragen of alles naar wens was geweest. Hij vertelde dat ze op korte termijn ook een all-you-can-eat gaan aanbieden waarbij je als gast de gerechtjes uitkiest.
    Wellicht trekt dit meer klanten, maar je kunt je echt met een gerust hart door de kok laten verrassen.
    We kregen een heerlijk dessert en na afloop zelfs nog een drankje van het huis!
    Leuke, vriendelijke gastvrouw en chefkok, leuke setting en verrukkelijk eten.

89. g.veldhuizen

Lekker gegeten maar wel duur.
    Gezellig restaurant

90. Het was een leuke avond. Lekker eten, goede en aardige/vriendelijke bediening! In een woord TOP en zeker voor herhaling vatbaar.

91. H. Verweij

De boeking, die wij op 18 november 2016 gedaan hadden, was fout verwerkt, hierdoor kregen wij een tafeltje ergens in de hoek gedrukt voor 4 personen, onze gasten zaten naar een blinde muur te kijken. De tafel was ook maar gedekt voor 3 personen.
    Het uitserveren liep ook niet soepel, wij hadden onze koude tapas 15 minuten eerder dan dat onze gasten hun voorgerecht van het Kerstmenu hadden. De kwaliteit van het Tapas menu was ook een stuk minder dan wij van Ramblas gewend zijn. De koude Tapas bestonden o.a. uit 4 koude salades en de witlof had bruine punten.
    Al met al hebben wij wel gezichtsverlies geleden tegenover onze gasten, aangezien wij hadden gezegd dat het zo goed was bij Ramblas, maar dat is dus zwaar tegen gevallen.

92. Henk Schut

We waren voor tweede maal bij Ramblas. Opnieuw heeft de kok goed zijn best gedaan. Het eten was heerlijk. De bediening was attent en vlot.

93. Inde van Erven

Lekker eten! Dit was de derde keer dat ik in Ramblas te gast was. De kwaliteit van het eten is steeds prima. Ik ben vegetariër, en ook daar kan Ramblas mee uit de voeten.
    Sfeer? Tja, het was nogal stil die avond en dat heeft natuurlijk effect op de sfeer. Gezien het prima eten en de vriendelijke bediening zou het best drukker kunnen zijn. Parkeergarage aan de overkant is ook handig.

94. Wij eten er altijd met veel plezier, het eten is altijd goed! Daarom komen wij ook altijd terug.

95. Mede dankzij het geweldige personeel, goed en gezellig gegeten.

96. Gezellig restaurant met veel keuze. Wij hadden een standaard menu en konden alsnog niet alles op. Personeel was vriendelijk.

97. Weer heerlijk gegeten! Ramblas is een echte aanrader.

98. We waren met ma de verjaardag geweest
    En we wisten niet hoe snel we weer moesten gaan
    Gaan weer reserveren voor 25 november

99. Altijd spannend als je vrienden meeneemt als je er al meerdere keren lekker hebt gegeten. Zou het nu ook weer zo goed zijn? Jullie hebben jezelf weer meer dan waar gemaakt. We hebben heerlijk gegeten. De ontvangst en bediening was hartelijk, zoals we van jullie gewend zijn. En onze vrienden? Die waren vol lof.

100. J.lodewijks

Heerlijk gegeten in een informele sfeer met met prima bediening door vriendelijke
    leuke meiden!

Volgende pagina