di vanaf 16:00
do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

Ramblas is een Spaans tapas restaurant, gespecialiseerd in Spaanse gerechten en drankjes. Bij ons kunt u genieten van overheerlijke gerechten uit ons heel assortiment; wanneer u wilt dineren kunt u kiezen uit een aantal mogelijkheden. Komt u met een groep, dan kunnen wij een speciaal tapas - arrangement voor u samenstellen.

Bij de bereiding van onze gerechten maken wij uitsluitend gebruik van verse ingrediënten van een uitstekende kwaliteit. Voor onze vegetarische gasten is er uiteraard iedere dag wisselende vegetarische hapjes. Voor feesten en partijen kunt u ervoor kiezen om gebruik te maken van onze tapaskaart; bovendien kunnen we ook een speciaal arrangement voor u samenstellen. U kunt hierbij natuurlijk uw eigen wensen aangeven, maar u kunt zich ook laten verrassen door onze creatieve koks.

• All-inclusive

1449196805 84
1479819999 84
1520650924 85

1. Dominic Diaz

Ja zeker, Wij hebben lekkker gegeten!

2. Het eten en drinken was heerlijk. De service was niet snel en hij wist niet wat het eten was. Hij kon de namen niet opnoemen. Sommige stukken waren echter wel heel groot.

Verder was de kwaliteit van het eten prima en hebben we ons zeer vermaakt.

3. Jessica de Boer

Heerlijk gegeten, alles smaakte goed! Bediening was erg netjes. Een heerlijke avond gehad!

4. Gisteren met 5 personen gegeten. 3 personen namen een menu, grote porties qua prijs/kwaliteit. De tapas waren te groot voor Spaanse tapas, hierdoor zat je na 2 of 3 tapas vol. Tafel werd laat afgeruimd, bleef vol staan. Het restaurant zag er aan de buiten en binnenkant wat armoedig uit. Dit was niet voor herhaling vatbaar.

5. Het was weer heel lekker en goed eten zoals altijd 👍

6. Y. Van rhenen

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit

7. Heerlijk gegeten! Veel keus in vlees en vis, maar ook voor de vegetariër genoeg lekkere tapas.

8. Het was weer heerlijk. Dit keer werd het in delen gebracht, het voordeel daarvan is dat de warme gerechten niet zo snel koud worden. TOP!

9. Prima eten en goede service.

10. Lekker eten en vriendelijk personeel. Een aanrader in Zeist om tapas te eten!

11. Heerlijk gegeten voor een nette prijs.

12. Heerlijk gegeten. Ruime keuze, telkens werd gevraagd of alles naar wens was. Gezellige avond gehad.

13. Marga Daalderop

Weer prima gegeten bij Ramblas. Ook voor mij (glutenvrij) was er genoeg keus en werd het goed uitgelegd wat ik kon eten. Goede bediening, dus tot de volgende keer.

14. We hebben weer super gegeten bij Las Ramblas. Iedereen heeft genoten van de ruime keus die Las Ramblas ons heeft voorgeschoteld.

15. Voor ons de tapas restaurant waar we al jaren eten. Tuurlijk wel eens andere geprobeerd, maar we komen altijd weer op Ramblas terug. Gezellig, goed eten en drinken. Ook in de familie een standaard waar we graag samen komen. Aanrader, doet het goed!

16. We zaten er heerlijk rustig in Spaanse sferen. De tapas was lekker en de bediening vriendelijk en vlot. De eigenaar kwam ook nog langs om te vragen of alles naar het zin was. Beslist een aanrader!

17. Na eerder hier lekker gegeten te hebben, nu jammer genoeg veel minder. Sommige gerechten erg zout,
    andere niet echt vers. Personeel erg vriendelijk. Stoelen aan vervanging toe en was overal smoezelig.
    Jammer!

18. Ik snap de positieve recensies echt niet. Zeer slechte tapas en een zeer gedateerd restaurant. Het restaurant was slechts half gevuld en buiten op het terras was het leeg, op enkele rokers na. En toch duurde het iedere keer erg lang voordat ons we onze bestelling konden en duurde het nog langer voordat we ons eten en drinken kregen.

Het interieur is oud, versleten, vies en ongezellig. De verlichting is slecht. Om te zien wat er op mijn bord lag moest ik met mijn hoofd naar de zijkant leunen omdat de halogeenspot achter mij, mijn schaduw op de tafel projecteerde. Geen lamp boven de tafel.

Na een kwartier binnen kwam er iemand langs om een drankje op te nemen, dat mag voor mij wel iets sneller.

De gevulde champignons leken wel gecremeerd uit de magnetron te komen. Deze waren lauw tot zelfs koud. Verschillende gerechten met chilisaus (is dat Spaans??). De gerechten zijn klein, met weinig smaak. Wanneer er smaak was was dat voornamelijk te zout. Zo blijf je wel lekker drinken. De foto's op de website en bij Google zijn echt misleidend en kloppen niet.

Mijn advies: In Zeist zijn veel betere tapasrestaurants. Hier nooit meer, echt teleurstellend slecht en zonde van mijn geld en tijd.

19. We komen nu al een aantal jaren met regelmaat bij Ramblas. Het interieur heeft misschien wel zijn beste tijd gehad, maar de stoelen zitten goed en je zit niet bovenop de andere gasten.
    De bediening is altijd enorm vriendelijk en de tapas zijn heerlijk.
    Ramblas is niet het hipste restaurant van Zeist, maar wat mij betreft wel het gezelligste met heerlijk eten voor een zeer redelijke prijs.

20. Frederik

Lekker gegeten (gekozen voor onbeperkt tapas menu) goede prijs / kwaliteit verhouding. Vlotte bediening. Bij sommige gerechten mag de aankleding wat beter (bijv. Bij de schapenkaas), maar over het algemeen reuze tevreden (NB. Wij zijn hier al eerder geweest)

21. Heerlijk gegeten, meer dan genoeg, veel variatie. Goed uitgelegd wat er op rafel kwam. Tapas arrangement echt een aanrader. Kom hier graag terug.

22. Lekker gegeten. Erg vriendelijke bediening. Echt Spaans restaurant. Veel keuze en betaalbaar.

23. Keijzer

Het eten was uitstekend van kwaliteit en smaak, maar dat was dan ook het enige positieve. Bediening slecht; eerste drankje viel bij serveren over kleding 2 personen. Excuses werden wel gemaakt, maar geeneens een gratis drankje ter compensatie! Bestelde eten werd bij andere tafel afgeleverd, ook daarvoor werden excuses gemaakt. Verder trage bediening. Omdat bestelling zoek was, moesten we weer opnieuw bestellen. Bij afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was. Nee dus en aangegeven waarom; geen korting ontvangen alleen wat gemompel.

24. Sanne Ploeg

Onbeperkt tapas menu. Heerlijk. Goed eten. Gezellige sfeer. Leuk een gratis vaderdagijsje gekregen.

25. jeanette

Prima gegeten. Gezellige bediening.
    Zo leuk dat de kok even kwam dag zeggen.

26. De tapas was niet wat we gewend zijn.
    Ontvangst was matig. Het (erg jonge)personeel was erg rumoerig achter de bar, waarschijnlijk omdat er nog niet genoeg klanten waren.
    Wij hadden bij de eerste gang 4 tapas besteld maar kregen er maar 3. 2 x gevraagd waar de 4de bleef geen antwoord. Pas na nog een keer vragen kregen we te horen dat er geen tapenade meer was. Erg vreemd, aangezien we er al vroeg waren.
    We zijn hier vaak geweest met een leuke en goede bediening en hebben altijd lekker gegeten maar dit was de laatste keer. De tapas is niet meer wat het geweest is.

27. Ronald Hijman

Het was niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste keer👍 Helaas gebeurde het, dat wat overal kan gebeuren... last minute personeels uitval....dus in de keuken moesten alle zeilen bijgezet worden... voor ons iets langere wachttijden, maar who cares...prijs kwaliteit is altijd TOP...en altijd leuk als de maître cuisine even langs de tafels loopt als ie klaar is👍 kleine geste, grote waardering. Klein verbeterpuntje de espresso (die heb ik deze keer maar thuis gedronken) Er staat een wonderschoon espresso-apparaat, maar iets gaat er fout in de produktiefase 😂😂 (Maar goed, bij de Italiaan had ik het ze kwalijk genomen 😀)
    Maar al met al, een plek waar wij graag terugkomen👍👍👍

28. Heel erg lekker gegeten.
    Alleen erg jammer dat we van veel gerechtjes 2 stukjes krijgen terwijl we met 3 personen zijn alles moesten we dan weer verdelen.
    En met bedienen vaak verkeerde tafel of gerechtjes.

29. We komen al een tijd bij Ramblas omdat het eten erg lekker is. Maar.... de laatste paar keren zien we het toch wel echt hard achteruit gaan. De vloer in het restaurant plakt letterlijk overal. De toiletten zijn erg vies, duidelijk lange tijd niet schoongemaakt, de stoelen zijn heeeel hard aan vervanging toe, op sommige stoelen liggen nu zelfs kussens van tuinstoelen om dit op te lossen. Als laatste is het personeel echt ronduit slecht. Ze zijn niet geïnteresseerd en nemen het allemaal niet serieus. Eten wordt op tafel gekwakt, glazen zijn niet schoon en dat soort dingen niet meer. Heel erg jammer want we kwamen er echt heel graag maar of we er nu nog heen gaan, ik vrees van niet eerlijk gezegd.

30. Hans en greet van wijk

Onze eerste keer bij Ramblas en het was zeer zeker de moeite waard, hebben er heerlijk gegeten en het personeel is super vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar, zeker een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd, een top zaak! 👍👍

31. Wij waren met 6 personen waarvan 1 persoon met een maagverkleining. Het was totaal geen probleem om 5 personen onbeperkt en 1 persoon a la card te laten eten. Echt super en komen daardoor ook zeker nog eens terug.

32. Sonja van den Berg

Eten werd vlot geserveerd.

33. Het eten was prima, niets mis mee. Maar.... wij vonden het er echt vies (van spullen die op tafel stonden, een wijnglas, de niet gezogen vloerbedekking tot aan de wastafel in de wc), rommelig (in de openhaard stond bijvoorbeeld van alles opgestapeld) en enorm veel achterstallig onderhoud (kapotte spiegels, kapotte randen tegels, behang, houtwerk etc). Tevens stond naar onze keus de muziek te hard, er werd beloofd dit wat aan te passen maar is niet gebeurd. Dit in de punten voor ‘service’ terug laten komen. De bediening was vriendelijk, wel veel vergissingen met bestellingen. Het heeft onze avond niet verpest maar niet voor herhaling vatbaar in dit restaurant.

34. Wij hebben een fijne avond gehad. Alles was lekker en goed verzorgd.

35. v.d Berg

Waardeloos! 3 Rondes gehad in 3 uur. En alle 3 de rondes niet alles gehad wat we besteld hadden! Zitten nu nog te wachten op de gehaktballen en kip puntjes uit ronde 1!
    Ook het bestellen van drinken duurde lang.
    Mooi als de hele tent vol geboekt zit… maar zorg dan ook voor genoeg personeel op alle fronten! Respect voor de jongens en meiden die in de bediening liepen, die deden echt hun best… maar ze waren gewoon onder bezet!

36. De 1e ronde ging goed, de 2e ronde misten er 2 hapjes van 8 (4 pers)
    de 3e ronde klopte de bestelling deels niet en toen we even niets besteld hadden, kwamen ineens de ontbrekende hapjes van ronde 2. De ober deed zijn best, maar kwam niet heel proffecioneel over. De temperatuur binnen was niet fijn, de koude wind voelde je langs de tafel gaan.
    Ronde 4 werd dubbel afgeleverd waarna we bij ronde 5 alleen meloen met rauwe ham hadden besteld kwamen er tot onze verbazing niet 4 maar weer 8 gevulde bordjes op tafel. Toen we aangaven dat het teveel was zei de ober, ach… wij moeten er ook vanaf. Dit leverde een lachbui van ckr 2 minuten op.
    Al met al wel lekker gegeten maar geen culinair hoogstandje.

37. Utrechter

Leuk tentje, vriendelijke bediening plus dito kok. Sommige gerechtjes wel wat aan de zoute kant, de ossehaas bijvoorbeeld.

38. Gezellige sfeer in het restaurant.
    Vriendelijke bediening.
    Enthousiaste kok, die ook een praatje kwam maken.
    Prijs en kwaliteit staan in verhouding.
    Het eten is lekker maar niet geweldig. Sommige gerechtjes waren veel te zout.

39. Karin Mulder

40. Met collega's op een zaterdagavond gegeten. Aanrader!
    Iedereen was zeer enthousiast over het eten en het smaakte heerlijk. Ook is er veel keus voor ieder wat op de kaart. Je krijgt ook echt wat je besteld zonder poespas.
    Jarige collega werd nog in het zonnetje gezet met ijs en muziek!
    Minpunten waren wel dat wij bij aankomst pas hoorde dat wij niet zelf mochten kiezen maar hun gerechten kozen. Daarbij aangegeven dat er 3 mensen vegetarisch waren en toch 3 rondes krijgen met alleen maar vlees..

41. Geweldig veel lekkers, gevarieerd en gezellig gegeten. Bediening uitstekend, eigenaar/chef-kok aan de tafel met verjaardag verrassing. Rustige sfeer, je zit lekker en krijgt de ruimte. Kortom: kan niet beter!

42. We hebben heerlijk gegeten en de baas was heel attent.

43. Net niet de juiste ingrediënten. Wel heel lekkere ossenhaas en spare ribs.

44. Marieke van Rooijen

Heerlijk gegeten, alleen voor tapas grote porties waardoor je niet veel verschillende gerechtjes neemt.

45. Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten, het was weer top.

46. amaryllis

Wij waren samen met onze 2 kinderen. Het begon leuk werden goed ontvangen. Naar de tafel gebracht. Ober gaf geen uitleg, vroeg niet of we iets wilde drinken en kwam. Ook niet terug. Vervolgens maar een andere serveerster aangesproken voor drinken. Even kater kwam. Een andere ober vragen of wij ons "lijstje" al hadden afgegeven. Wij dus om uitleg gevraagd. Lijstje gemaakt en ingeleverd. 1E ronde kwam friet en kipoetjes voor de kids. Soep voor ons en brood met aioli.meteen het 2e lijstje meegegeven. Tijdens t wachten werden er constant bestelingen van anderen voorbij ins en de tafel naast ons gebracht die we dus wegstuurden. Een half uur later nog geen 2e ronde gebracht. Iedereen om ons heen waren volop aan t eten. Heb mn beklag gedaan bij de ober die ging er " meteen" achteraan achteraan.inmiddels hadden we echt wel weer trek en de kinderen werden t wachten beu. Na weer een half uur was t er nog niet en waren we t zat. Toen we opstonden kwam de ober eindelijk aan met de 2e bestelling van een uur geleden. Legde hem uit dat t te laat was. Een uur wachten op een paar kleine stukjes vlees en een soepje ging te ver. Vervolgens wel even 98 euro willen afreken en zogenaamd waren de maaltijden van de kinderen hier af gehaald. Ik heb gevraagd naar de baas. Die kwam. De Baas vertelde mij persoonlijk grote zalmschotels gebracht te hebben en ander personeel.meerdere keren naar ons toe gestuurd te hebben. Ik eet absuut geen rauwe vis en lust geen zalm. We hadden pas 2 x besteld dus het was zoieso. Onmogelijk dat er al meerdere keren gerechten waren gebracht. Ik was erg ontdaan van de leugens. Vervolgens mocht ik dan 60 euro betalen. En. Kreeg 2 spekjes. Voor de kinderen onder. Mn neus gedouwd of ik ff wilde betaen want t was druk 60 euro voor 2 kopjes soep. Een stukje brood tapas formaat friet en kip! Waardeloos. Geen excuses niets alleen dat we nig konden gaan zittten het was inmiddels. 20.30. En met 2 hongerige kinderen kon ik naar de maconalds. NOOIT WEER.

1,1
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  47. We hebben met 9 personen onze verjaardag gevierd, Het eten was prima verzorgd en opgediend door een paar vrolijke jonge dames. Al met al een heel gezellige avond zelfs met een leuke verrassing voor de jarigen.

48. Weer fantastisch gegeten met kleinzoons en aanhang. Heerlijk.

49. W.Veldkamp

Het eten was goed en lekker, het serveren verliep minder vlekkeloos, kwamen regelmatig met drinken bij ons terwijl we niets besteld hadden, bestelling raakt zoek, daarom erg lang moeten wachten op onze bestelling.
    Sommige bestellingen werden niet compleet geleverd.
    Kortom, aan de bediening kan nog het een en ander verbeterd worden.

50. Hennie Gouw.

Erg lekker gegeten met goede vrienden wel erg jong personeel en wat een aardige eigenaar van Ramblas ga er zeker gauw weer eten met mijn vriend.

51. Fam de Blom

Net als voorgaande keren hebben we ook deze keer weer heerlijk gegeten! De eigenaar is zeer attent, gastvrij en vriendelijk en maakt voor alle gasten even de tijd om een praatje te maken en te horen of alles naar wens is. Wij blijven terug komen!

52. Zijsling

Het was absoluut helemaal goed! Het eten was werkelijk overheerlijk, we waren echt verrast door een aantal gerechten, zó smaakvol.
    Bediening (3 personen) stuk voor stuk even vriendelijk en behulpzaam. En de chef die nog een rondje maakte langs de tafels voor een praatje, heel speciaal. Je voelt je echt welkom!
    Kleine noot, de paella was niet echt een paella, dat viel een beetje tegen. Er zaten bijvoorbeeld rozijnen in en dat hoort natuurlijk niet in een paella.

53. Heerlijke tapas gegeten bij Ramblas, tapas zoals tapas horen te zijn.
    De prijs was mooi terwijl de kwaliteit hoog was.
    Hier komen we zeker nog eens terug.

54. Het was onze eerste keer tapas eten obij Ramblasen het begon al goed met ovenvers knapperig brood met een overheerlijke knoflookboter. Vervolgens van alles geproefd, vlees (ossenhaas, varkenshaas en entrecote) was heerlijk gegrild en ik heb gesmuld van de spinazie. Na twee rondes zaten we echt vol en na het megagrote ijstoetje al helemaal. Kortom: een echte aanrader voor een goede prijs!

55. Andre Brinkhuis

Heerlijk gegeten en erg goede bediening. We komen er zeker nog een keer.

56. Chantal

Heerlijk gegeten, maar de bediening verliep niet heel soepel. Stonden allemaal jonge jongens die het overzicht totaal kwijt leken te zijn. Briefjes werden niet opgehaald. Een jongen die zijn eerste avond aan het werk was deed erg zijn best en werkte heel hard, maar had weinig hulp. Had dit nog nooit meegemaakt bij Ramblas.

57. RONALD HIJMAN

Eigenlijk weinig op aan te merken, vriendelijk personeel, de kok komt altijd even langs of alles ok is (echt heel belangrijk, daar heb je de kans om te mopperen, als je het dan niet doet, moet je het hier ook niet doen 😀) Enig minpuntje (en dat drink ik dan ook later thuis 🤪) voor de liefhebbers van een espresso: “let it be” probeer een capucchino of één vd heerlijke toetjes 😀 . Verder echt alles TOP👍

58. Huug Drega

Heerlijk weer gegeten zoals altijd top bedankt.

59. Koen van der Pijl

Het eten was goed. De bediening was echter om te huilen. Bediening bestond uit zestien jarige zonder horeca ervaring en geen manager erbij. Ze wisten niet wat ze moesten doen. Totale chaos. Moesten half uur wachten tot ons tapas kwam. Personeel kwam geen drinken opnemen. Mensen om ons heen werden ook niet geholpen. Bediening liet bordje met tapas vallen over onze tafel. Pakte de tapas met z'n handen op, legde het weer op het bordje en zei er verder niets over. Tapas raakte kwijt of werd bij verkeerde tafel bezorgd.

Al met al was het eten goed, maar de bediening was verschrikkelijk.

60. Lekkere gerechten. Vers bereid. Voor tapas gerechtjes wat aan de grote kant. De helft zou ook prima zijn.

61. Alwin van beusichem

Wij hadden gereserveerd via lens om 21:00 met 2 personen op de site kan dit tot half 10. En daar stond ook dat het restaurant tot middernacht open is. Dus wij dachten dat is meer dan prima om even relax na een filmpje wat te gaan eten. De reservering was bevestigd dus geen problemen verwacht. We kwamen binnen en werden verbaasd aangekeken door de eigenaar/chef die gezellig aan het kletsen was met zijn gasten. En vroeg gelijk : alleen een hoofdgerechtje? Maar wij hadden all you can eat in gedachte en wilde dat dus ook. We mochten een tafel uitkiezen. We merkte wel dat we niet heel erg welkom waren en er werd ook gezegd dat we gerust wat meer tegelijk mochten bestellen. Drankjes werden opgenomen en de eerste ronde hadden we al besteld. Die was binnen 5 minuten ook al op tafel. Geen probleem want we hadden ook wel trek. Ons tweede briefje met de eerste warme gerechten ook maar klaar gelegd en we begonnen met eten. Het stoofpotje stond 1 minuut later ook al op tafel. Dat is wel erg snel als je nog aan je " voorgerechtje" zit. Maar de rest duurde toch wel zo'n slordige 5 minuten langer. Toen werd er gevraagd na een minuut of 5 of we vast alles wilde opschrijven wat we wilde hebben want dan kon de keuken gesloten worden. De portionering van de warme gerechten waren fors voor tapas. Wij voelde ons daardoor wat opgejaagd. Het smaakte allemaal goed. Goed vlees lekker van de water gril die een lekkere grill smaak aan het vlees geeft, wel veel zout en peper voor mij persoonlijk niet erg maar het was wel over het randje. De aioli bij het brood was erg goed eindelijk een restaurant gevonden die aioli maken kan en niet zo'n zoetige smakeloos drapje geeft waar je geen knoflook proeft. Er werd met regelmaat gevraagd of alles smaakte dus dat was prima En netjes. Het hamburgers was erg veel brood met aioli in tegenstelling tot het vlees en verder geen garnituur erop dus dat viel een beetje tegen, een blaadje sla en een gesneden uitje was leuk geweest dan heb je al heel snel een ander gevoel daarbij. Chocotaartje was lekker en zelf gemaakt wel een makkelijk receptje maar wel goed uitgevoerd en de chocola was smeuig en niet bitter zo kun je dus eenvoudig iets neerzetten wat niet kant en klaar is dus complimentje daarvoor. Uiteindelijk waren wij eerder weg dan de gasten die er al waren. Dus eigenlijk zonde dat we ons een beetje opgejaagd en niet heel welkom voelde want dan was het een dikke 8 geweest. En waren wij niet heel veel later ook klaar geweest met eten.

62. Gisteravond heerlijk gegeten, bediening was vlot en vriendelijk!

63. Super aardig personeel, heerlijke tapas. Goede prijs kwaliteit verhouding!

64. Thea duikersloot

Netjes bij aankomst tafel gewezen met uitleg wat er mogelijk was.
    Onbeperkt tapas gegeten die je zelf kon uitzoeken. Het eten was zeer smakelijk, vers, lekker gekruid met heerlijke sausjes. Het brood vooraf met aioli was ook heerlijk.
    Snelle service en netjes. Alles werd netjes opgeruimd tussendoor.
    Kortom voor herhaling vatbaar.

65. Heerlijk gegeten, gezellige bediening. Maar wij zijn ook gezellig, vandaar.

66. Het eten was prima, de bediening was niet al te best. Na de koude tapas misten we een uur wachten voordat we de warme tapas kregen. Dit ook pas nadat we gevraagd hadden of ze ons vergeten waren. Verder was het eten lekker maar ook niet geweldig. We zullen er niet snel weer naar toe gaan.

67. Alles lekker vers bereid, attente bediening, leuke sfeer, fijne muziek.

68. Gezellige avond gehad en genoten van alle lekkers. Goede variatie in gerechten en balans in koude en warme gerechten. Mijn gasten waren verrast.

69. Het eten was lekker, alleen jammer dat de bediening de tafels gingen klaarzetten voor de volgende dag. Sfeerlichtjes overal weghaalden zodat je het gevoel kreeg dat je weg moest gaan.

70. Was ontzettend goed en lekker. De bediening was klantvriendelijk en goede uitleg. Dus het was een super avond. 👍

71. Verbruggen

Het eten was prima, meer dan genoeg. En verrassend. Heel attent dat de kok aan het einde van de avond kwam vragen of alles naar wens was. Jammer dat de kannen kraanwater ook betaald moesten worden. En jammer dat de toiletten niet schoon waren.. verder aanbevolen.

72. Ik heb nog nooit ergens zo verschrikkelijk slecht gegeten. Ook de bediening was niet optimaal. Niet voor herhaling vatbaar!!!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  73. Erg prettig, gezellig en goed gegeten ook een hele goede serivice.

74. We hebben met 8 collegas heerlijk gegeten bij Ramblas in Zeist. De bediening was keurig netjes en vlot. Top. Het eten zag en prima verzorgd uit en was zeer smaakvol. Zeker een aanrader.

75. Met hooggespannen verwachtingen hier gegeten. Het viel echter erg tegen. Alles was heel erg zout. Welke vleessoort je ook at alles smaakte het zelfde. Alles zag er een beetje groezelig uit. Bekleding op trap naar bovenste gedeelte vol vlekken en versleten. Kortom wij komen niet weer.

76. Het eten was echt super lekker en allemaal vers/warm! Het personeel is top en doet er alles aan om jou avond compleet te maken :)

77. Gezellig en heerlijk gegeten na een leuke familiedag.
    Bediening vriendelijk en accuraat omspringend met de situatie van 23 mensen tegelijk.
    Extra oplettendheid ivm jarige en daarop leuk anticiperen.

78. Was super lekker het verassings diner… het was een top menu… wij eten geen varkensvlees en dat werd ook niet geserveerd… we waren zeker verrast en hebben een top avond gehad… we komen gauw terug… bedankt voor alles…

79. Was gezellig, fijne bediening en uitstekend eten.

80. Top service en lekker eten.

81. ErnaenChris

Voor 22,50 all you can eat tapas. Sommige tapas zijn beter dan de andere, maar we hebben er best lekker gegeten.

82. Michiel van Diggelen

Heerlijk gegeten met ons uit vijf leden bestaande gezin. Vegetarische zoon heeft ook volop keuze. Bediening is altijd snel en correct en de sfeer is gezellig en warm.

83. Sandra Tolboom

Heerlijk gegeten. Bediening is heel vriendelijk en vlot.

84. Super aardig jong personeel. Het eten kwam snel op tafel portie waren soms best groot.

85. Na jaren van niks dan lovende woorden, was het gisteren in 1 woord waardeloos!!
    Nog nooit zo slecht gegeten, de vleesgerechten waren super zout, en de bediening snapt ook niet echt waar ze mee bezig waren. Lijkt wel meer een kleuterschool dan een restaurant.
    Jammer, heel jammer en spijtig dat wij na al die jaren moeten concluderen dat dit onze laatste keer is geweest bij dit restaurant.

86. We zijn voor het eerst gaan eten ook i.v.m verjaardag van mijn vriend. Het was heerlijk en ook mooie sfeer in restaurant. Vlees heerlijk op smaak. Ook de bediening zeer vriendelijk en geduldig.
    Kan je goed eten en zitten ook met kinderen.
    Na onze heerlijke maaltijd en vriendelijk gedag te zeggen kregen de kinderen ieder een lolly en nog eens spekkie mee voor onderweg.
    Ook de kok zelf komt af en toe even vragen of alles na wens is. Geweldig.

87. Fam knevel

Eind van de middag met 9 personen gegeten. We kregen keuze van de chef, rekening houdend met eetwensen. Voortreffelijke gerechten, goede bediening en leuke tent om te zitten. Een aanrader.

88. Melissa ekers

Geweldige ervaring gehad.
    Vrijdag geslaagd voor mijn rijbewijs dus reden genoeg voor een feestje!
    We hebben goede service gehad - er werd vaker gevraagd of alles naar wens was en of ze nog iets voor ons konden betekenen.
    De prijs is niet te hoog en je kunt er zo lang als je wilt blijven zitten. Je wordt absoluut niet weggekeken als je aan het naborrelen bent.
    Het personeel is ook erg vriendelijk!
    Reden voor ons om zeker nog eens terug te komen!

89. Hannes de Mulder

Super restaurant. We komen er regelmatig, altijd constante kwaliteit, prime service, ongedwongen en gezellig👌

90. Eten was erg lekker met veel passie gemaakt en goed koop sfeer was ook gezellig service was ook erg gastvrij en behulpzaam ik zal ook iedereen deze tapas restaurant aanraaden.

91. Hellen visser

Met 4 personen wezen eten. Het eten was lekker gemaakt. Bediening was jong maar erg leuk! We hadden de dag er na wel met 4 personen last van onze darmen. Dat is dan weer jammer.

92. Kleuver

Echt een aanrader om goed en gezellig uit eten te gaan. Een tip: het zou fijn zijn om een fris doekje voor de handen te reinigen na het eten. Worden bij veel restaurants verpakt bij bord neergelegd, om na gebruik weg te gooien.

93. Vriendelijke bediening. Erg goed eten. Inrichting van het restaurant is een allegaartje. Maar dat mag de pret niet drukken.

94. Vocking

Super restaurant waar we al lang komen met veel plezier. Altijd genieten van het heerlijke eten.

95. Heerlijk tapas gegeten bij Ramblas. Het eten was heel goed, is een aanrader.

96. Straatman

"Te" was het sleutelwoord. Te bizar grote porties. Het was toch tapas? Teveel dressing. Te pittige gerechten. Bestelbriefjes die te snel en zonder te vragen of de bestelling compleet was werden meegenomen van de tafel. Medewerkers die niet wisten voor welke tafel een bestelling was en drie keer achter elkaar kwamen vragen of we nog wat wilden drinken terwijl dat net opgenomen was.
    Misschien een gevalletje van "te ijverig"?
    Jammer, want we hebben eerder heerlijk gegeten en toen waren de porties precies goed qua smaak en qua hoeveelheid.

97. Annelies

Heerlijk gegeten. Goede service.

98. Marga Pos

Was erg lekker, vriendelijke en vlotte bediening, ga graag nog een keer terug!

99. Jessica Ewald

Wij hebben heerlijk gegeten bij Ramblas! Echt genoten, we komen snel weer terug.

100. scholman

Wij hebben zeer genoten en ontzettend lekker gegeten.

Volgende pagina