voldoende parkeerplaatsen aanwezig.

1219970834 95
1502048238 79

1. Ron van Haarlem

2. j. van der Vuurst

Zoals gewoonlijk was alles weer heerlijk. Vooral de beef zeer mals.

3. Cahuzak

Voor het eerst hier gegeten. Restaurant ligt wat raar midden in een woonwijk. De sfeer is niet uitzonderlijk. Op de bediening is niets aan te merken maar men straalt geen enkele gastvrijheid uit. Eten was prima. Grote porties van uitstekende kwaliteit.

4. We eten weer regelmatig bij Murphy's, en nergens smaakt de steak zo goed als bij Murphy's. Top kwaliteit gegrild van vers Zuid Amerikaans rundvlees, gegrild op de houtskool grill zoals het hoort!
    OK, de bediening en inrichting is niet altijd alles, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de kwaliteit van vooral het gegrilde vlees!
    Blijft een absolute aanrader !!

5. Peter Hübner

6. Greet waas

We hebben weer heerlijk gegeten.
    Voor de beste spare ribs gaan wij altijd naar Murphy's.

7. W. A. van Leeuwen

Was heel lekker en we werden goed geholpen.

8. Helaas is Murphy's niet meer wat het geweest is. Enkele jaren terug was het vlees van veel betere kwaliteit. De groente was destijds vers, fris en divers. Het vlees is nu duidelijk van gemiddelde kwaliteit en minder goed gegrild dan toen de eigenaar "grillmaster" zijn werk nog met enthousiasme en veel ervaring deed.
    De groente leek nu afkomstig uit een zak van de supermarkt, de bediening is onder de maat en de wachttijden veel te lang; 50 minuten tussen voorgerecht en hoofdgerecht kan echt niet. Voor de geboden kwaliteit is €50 per persoon idioot.
    Wij hopen dat een en ander snel verbetert anders heeft Murphy's de langste tijd gehad, wat erg zonde zou zijn.

9. Stefhan

10. sandra Verhoeven

Ik kwam hier met mijn gezin eten met zijn 4en, afgelopen woensdagavond. Het was super druk!

We hadden niet gereserveerd, de bediening stond maar met zijn 2en, super vriendelijk, heel betrokken met iedereen. Top!!

En dan niet te vergeten de heerlijke ossenhaas!!

11. Wederom zeer goed gegeten. Super vriendelijk personeel. Het eten helemaal top!!

Met AH actie gegeten en het was echt prima. Anders dan in andere restaurants waar je met de AH actie gaat eten wordt hier niet beknibbelt op keuze menu, hoeveelheid en bereiding.

Personeel zeer vriendelijk, ook tegen sommige gasten die zich niet zo sociaal gedroegen.

Ga zo door en we komen zeker terug.

12. Zelden zo'n slechte bediening meegemaakt, wat de gehele avond kenmerkte. Lang moeten wachten op de drankjes, lang moeten wachten op de kaart. Zelf een serveerster moeten aanspreken of we eindelijk konden bestellen en ze moest daarvoor weer een collega roepen waardoor het nog langer duurde.

De woordenschat van de serveersters was zeer beperkt en ze straalden geen enkele interesse of enthousiasme uit.

Het herentoilet was smerig en de vloer plakte.

We zaten aan een tafeltje aan het raam wat gezellig was maar ik had goed zicht op wat er achter de bar gebeurde en Rob Geus zou zeggen: "Hier word ik niet vrolijk van."
    Glazen werden slecht gespoeld en schoongemaakt met een onbeduidend doekje.
    We hebben drie uur aan tafel gezeten en geen enkele keer is het spoelwater ververst. Onder de tap stond een lekbak en die werd ook maar even in het spoelwater gekiept waardoor het bierwater werd.

De kom waarin de tomatensoep werd geserveerd was niet goed schoon. Het bijbehorende stokbroodje was aangebrand.
    Op de borden van het hoofdgerecht zaten nog veel spetters van boter en olie.
    De geserveerde frietjes waren goed evenals de mayonaise maar de champignon- en peper-saus kwamen uit een pakje.
    De salade was goed en fris maar de warme groente kwam uit een zak uit de diepvries.

We bestelden twee dame blanche, een koffie en thee als dessert. De ijsjes werden geserveerd maar de koffie en thee werden vergeten en we moesten weer eens wachten.

De uitbater ging met enige regelmaat staan roken voor zijn zaak. Als hij moet roken, doe dat dan aan de achterkant. Het maakt geen goede indruk naar de gasten toe.

Het interieur is zeer gedateerd. Stoelen zaten wel redelijk goed, aankleding op de tafel was ook wel oké. De voordeur bleef telkens openstaan en ik denk dat 1 gast minstens tien keer is opgestaan om de deur dicht te doen omdat het tochtte en duidelijk hoorbare opmerkingen van: "ze zijn hier in de kerk geboren", werden door het personeel niet opgepikt.

Met een kleine investering in de zaak en voornamelijk in het personeel zou Murphy's voor mijn gevoel veel beter kunnen scoren. Op het moment zijn ze ruim overgewaardeerd. De kwaliteit van het vlees is goed, dat mag gezegd worden maar je betaald er veel te veel voor!

14. Ook wij zijn met de AH actie (Tweede driegangenmenu gratis) wezen eten bij Murphy's, ingegeven door de redelijk hoge score hier op Eet.nu.

We werden achter in de zaak gezet, waar nog meer mensen met de actievoucher zaten. De toegewezen tafel stond tegen de achterdeur waar een enorme tocht vanaf kwam. We konden gelukkig nog een andere tafel kiezen.

De inrichting deed zeer gedateerd aan en de tafels stonden redelijk dicht op elkaar.

Het viel ons op dat de prijs voor één menu aan de hoge kant was: € 33,50 per persoon. Als ik dan kijk wat er werd aangeboden, moest het wel heel goed zijn...

De voorgerechten, soep en chicken wings, waren smakelijk, hoewel de soep meer een maaltijdsoep was dan een voorgerecht.

Het hoofdgerecht van mijn vrouw, biefstuk, was prima gebakken in de juiste garing. Mijn sparerib was erg droog, waarschijnlijk te lang op de grill gelegen.

De nagerechten, hangop en ijs, waren "wel oké".

Voor een totaalprijs van ca. € 50,00 (dankzij de AH-actie) hebben we hier redelijk gegeten. Echter ik zou hiervoor nooit bijna het dubbele hebben neergeteld! Ik denk niet dat we hier nog terugkomen.

15. Vanavond zijn we met zijn 3-en (ik, vrouwlief & dochterlief) met de AH actie naar Murphy's geweest. Dochterlief en ik maakte samen gebruik van de actie (wat gelijk bij binnenkomst gevraagd werd) en mijn vrouw bestelde gewoon a la carte.
    Mijn dochter en ik konden gebruik maken van een 3-gangen keuze menu. Als voorgerecht ging ik aan de Smokey Joe's kippenvleugels (Erg lekkere dressing, zachte malse kip & een heerlijke houtskoolsmaak). De dochter des huizes ging aan de Mexicaanse tomatensoep (erg lekker, jammer van het te harde stokbrood) en mijn vrouw aan de carpaccio welke ook prima was.
    Als hoofdgerecht gingen wij aan de spareribs (heerlijk van de grill) maar mijn vrouw ging aan de Murphy's special, welke uit 3 soorten biefstuk van de grill bestond, netjes medium rare zoals gevraagd. De biefstuk werd met een lekkere pepersaus geserveerd, maar uiteindelijk heeft mijn vrouw de pepersaus laten staan: De biefstuk was zo veel en veel te lekker!
    We kregen Vlaamse frieten, salade & wat (gestoomde?) groenten als bijgerechten. Dit was allemaal niet bijzonder maar wel ok.
    Als dessert hebben we allemaal ijs genomen en dit was vrij standaard.
    De bediening was vriendelijk en correct: NIets mis mee :) De inrichting... tja... het is een paar jaar geleden onder handen genomen, maar het doet nog steeds wat oubollig aan....

Maar hoe dan ook: Zeker een tent om weer eens terug te komen :)

16. Gezellige avond uit gehad. Attente bediening. Gerechten worden op een simpele manier gepresenteerd maar alles is wel ontzettend lekker. Goed gegrilde vleesgerechten. Ook de bijgerechten waren goed. Verbetering van de uitstraling van het restaurant is wel aan te raden. Ziet er voor de kwaliteit van de maaltijden niet erg uitnodigend uit.

17. Zeer overgewaardeerde tent ! Vlees is ok maar niet bijzonder. Zelden een serveerster zo leeg uit d'r ogen zien kijken en de uitstraling van zowel het interieur en exterieur is extreem gedateerd. Daarbij is het eten erg duur voor hetgeen je krijgt. Een volgende keer komt er dus niet meer..

18. Attente bediening. Top kwaliteit vlees, verrassend restaurant.

19. Ron van Haarlem

20. Het eten was goed, maar ik vond de prijs behoorlijk hoog. Wel vriendelijk personeel. Tafels staan dicht op elkaar.

21. Gaan hier al jaren regelmatig eten. Zowel binnen als buiten Nederland zijn er weinig restaurants waar ze een ossenhaas serveren die zo lekker is als hier. Ga je voor uitstraling dan moet je hier niet zijn. Ga je voor het beste vlees, dan is dit nummer 1! Niet goedkoop, maar is het dubbel en dwars waard.

22. Heel vaak gegeten hier tussen 2005 en 2010. Altijd uitstekend. Die typische heerlijke houtskoolgeur, het water stroomt je al in de mond! De kwaliteit is goed en stabiel en de bediening is zo voorkomend. Als we onze gasten wilden imponeren :) dan namen we ze hier mee naartoe. Het is wel erg duur.

23. Bij Murphy's gereserveerd op basis van de goede recensies. Voor wat betreft het vlees kloppen die volledig, uitstekend. Voorgerechten waren minder, Carpaccio met stukjes paprika vond ik minder geslaagd.
    Bediening is vriendelijk maar onervaren, daardoor soms wat traag. Aankleding van het restaurant is sober en duidelijk gedateerd. Prijzen tikje aan de hoge kant , vooral de wijn.
    Conclusie: goed stuk vlees. Verder eetcafe ervaring met restaurantprijzen. Wij gaan niet meer terug.

24. Er is zoveel keuze uit vleesgerechten, van de Allerbeste kwaliteit. Gewoon moeilijk kiezen. Gelukkig kan je ook kiezen uit een combinatie van 3 verschillende steaks, dat heb ik dan ook gedaan. Echt zo lekker mals en smaakvol , dat is echt een topper. Natuurlijk kun je ook vis eten.
    Al met al een echte aanrader en laat je niet afschrikken door de buitenkant van het restaurant. Bijgerechten waren ook smaakvol.

25. Beste ossenhaas die er is. Ook de smokey joe's zijn een aanradar en de camacho achteraf. Inmiddels al zon 25 keer geweest maar kwaliteit vlees altijd een 10. Knap om al die jaren gewoon die constante kwaliteit te houden. Als ik lekker vlees wil ga ik naar murphy's. Ambiance kan beter, maar zou eigenlijk ook weer niet willen dat ze die zouden veranderen.

26. Je kunt er heerlijk eten. Vlees is lekker mals en goed klaar gemaakt. Verschillen soorten sausjes en salades. Niks hoeft alles kan. Bedienig is goed. Wel een tip; een andere kindermenukaart (bv. frikandel, kipnuggets).

27. Patricia

Met het hele gezin, 6 personen, bij Murhpy's Grill gegeten.
    We hebben allemaal het menu gekozen maar verschillende gerechten. Het vlees was geweldig klaargemaakt, eigenlijk geen sausje bij nodig. De aanbevolen bijpassende Argentijnse wijn was ook top. Prima bediening. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe om te eten.

28. Gister gegeten met z'n 6en, was super!!! Prijs kwaliteit prima. Bediening was goed maar ik miste de leiding. Tip: de bediening moet een spoedwijncursus krijgen, tip 2; de chef moet een rondje doen langs de gasten.

Verder een echte aanrader, van buiten ziet t er niet uit maar binnen is een goede ambiance.

Conclusie; wij komen zeker terug.

29. Perfect. Vaak geweest. Smaak van het vlees is niet te evenaren, ik heb verder nog nergens zo goed gegeten als hier. Vaak visite mee naartoe genomen. De bediening is persoonlijk en hoffelijk. Het is erg gezellig en het eten is heerlijk. Jammer dat het wel een tikje aan de prijzige kant is, maar deze kwaliteit vlees krijg je dan ook nergens.

30. Inge Reinieren

31. Gisteravond op basis van de recensies daar wezen eten. Buitenkant ziet er uit als een truckers-café, maar binnen hing een gezellige sfeer. Het was er redelijk druk dus we waren blij dat we gereserveerd hadden. De inrichting was Amerikaans en dat zie je eigenlijk overal in terug (tot het koffie-apparaat aan toe).

Omdat we die dag ergens anders een late middag-lunch gehad hadden hebben we alleen een hoofdgerecht en een dessert genomen. De menukaart is vrij uitgebreid en je kunt bij de steak-gerechten kiezen hoeveel je er van wilt (varierend tussen de 100 en 300 gram). Mijn vrouw heeft een Lendebiefstuk genomen van 200 gram, ik de Brochette Argentina.

Het vlees was erg lekker en goed gegaard, mooi rosé van binnen (egaal tot aan de randjes) en de smaak was erg goed. De open keuken verraad een kok die daar goed zijn werk boven de vuurgrill staat te doen. Het was leuk om te zien dat er personeel van allerlei afkomsten en leeftijden liep.

De gekozen deserts waren goed, degene die wij hadden waren niet bijzonder, maar de keuze was er wel.

Indien we weer eens in de buurt zijn gaan we hier zeker nog een keer eten.

32. Speciaal hier wezen eten met een paar dagen weg in deze buurt, maar we vonden het vies tegenvallen! Het eten is redelijk, maar lang niet zo lovend als velen dat hebben gedaan. De spareribs genomen omdat deze zo aangeprijsd worden, maar ze waren niet erg mals en de smaak was redelijk. Mijn man had een entrecote en die was aardig. De gastvrouw was niet erg vriendelijk en de inrichting is redelijk. Wij raden het niet aan!

33. We hebben hier met tien man gegeten en iedereen was onder de indruk. De steaks zijn heerlijk mals en de king ribs om je vingers bij op te eten. Verder zijn de bijgeleverde salades en frietjes ook van uitstekende kwaliteit.

Uitstekende ervaring!

34. Het was heel lekker, wij waren daar naartoe gegaan door advies van vrienden!! En we zijn er nu al meer dan 10 keer geweest!! De spareribs zijn echt het allerlekkerst!!!

35. Fred

1 punt
  36. In week 50 hier tweemaal gegeten, eenmaal met 2 collega's en toen ook het beroemde Japans Wagyu vlees gegeten en een trio van steaks gegeten (Murphy's Special Beef Platter), was echt heel lekker en erg gezellig.

Donderdag met een vriendin daar een hapje gegeten, toen spareribs gegeten, het was allemaal wel lekker, maar de bediening en het eten was toch iets minder dan de vorige keer.

Maar het blijft een aanrader en volgende week gaan we zeker weer eens een hapje eten in deze geweldige steakhous :)

37. Fred en Debby

Lekker eten in Oosterhout begint bij Murphy's Nu snappen wij waar "eerst eten" vandaan komt. Wij vonden het fantastisch en lekkere wijnen oooo! Pietsie aan de prijs maar het was het waard, komen vlug weer.

38. Wij werden via Facebook op Murphy's grill geattendeerd, en zagen op de website dat zij Japans Wagyu vlees serveerden. In Berlijn zij wij ons ooit te buiten gegaan aan Wagyu entrecote. Dus wij er op af.
    Dit was een werkelijke vlees sensatie, zo lekker en apart, de wagyu ossenhaas was heerlijk.
    Een lekker flesje wijn erbij en ons weekend kon niet meer stuk.
    Gaan zeker terug.

39. Vorige week voor de 1e keer daar gegeten, komen uit omgeving haarlem. Was deze week weer met vrienden in oosterhout en heb ze meegenomen naar dit restaurant.
    Helemaal top!!! Fantastisch gegeten. snelle bediening, zeer vriendelijk. Ben je in Oosterhout dan moet je gaan eten bij Murphy's!!!!!!!

40. Connie Damen

Vanavond voor het eerst bij Murphy's wezen eten. Nog nooit zulke heerlijke spare-ribs gegeten. Het is een knus en gezellige tent. Complimenten aan kok "Harry". We komen zeker nog een keer terug!

41. Frans & Carla

Dit is echt het beste biefstuk restaurant in Nederland.

Wij gaan er met enige regelmaat naar toe en het is nog nooit tegengevallen.

42. Dave 11 punten

Als je hier eenmaal steak hebt gegeten, wil je nergens anders meer steak bestellen! Ik heb tot nu toe nog nooit van zo'n heerlijk mals vlees van echte Zuid-Amerikaanse runderen genoten. Heerlijke (houtskool) grillsmaak.

Je zou het niet verwachten als je er voor de eerste keer komt, aan de buitenkant ziet het restaurant er zo gewoontjes uit. Zo zie je maar weer: nooit op de buitenkant oordelen! Ga en ervaar, ik kan met recht zeggen: het beste steakhouse van Zuid Nederland!

43. Zo maar op een maandagavond aangedaan en aangenaam verrast. Wat je bestelt is prima verzorgd en goed van temperatuur. Belangrijk is dat het ook echt naar houtskool grill smaakt. Dat is niet overal zo. Goed getapt biertje en voldoende te eten. De zalmmoot is uitstekend. Vriendelijke en keurige bediening.

44. Wagenaar

We hebben niet lekker gegeten en de service was ver te zoeken.

45. Tom 36 punten

Gezien de recensies ook maar eens gaan kijken.

Aan de buitenkant lijkt het een vervallen dart cafe naast de friettent die er aan vast zit. Eenmaal binnen ziet het er slechts een klein beetje beter uit. Echter... toen we de borden zagen van de mensen die er al zaten te eten en de geur van de grill roken wisten we dat we hier goed zaten!

De bediening was wat aan de langzame/nieuwe kant maar dat werd meestal goed opgevangen door een ervaren mevrouw.

Kleine portie spare ribs smaakten erg goed en wordt waarschijnlijk volgende keer een grote portie. De steak was van erg goede kwaliteit en smaak.

We komen hier zeker terug!

46. Kwamen per ongeluk bij dit restaurant terecht.

Dit was echt een geluk, had de ossehaas entrecote, echt fantastisch.

Gaan regelmatig uit eten, maar heel erg lang geleden dat ik zo'n lekker gegrild stuk vlees heb gegeten.

Ook de bijlagen waren goed, verse groenten en niet uit de diepvries.

47. Hier kun je lekker eten zonder daar echt sauzen bij te gebruiken.

De biefstukken smaken altijd super. Dit moet je proeven anders geloof je het niet.

De uiensoep kan weleens pittig zijn maar wel super lekker. Het zijn Indiers ( denk ik ) en die zijn nogal pittig gewend.

Personeel is altijd super aardig.

48. blijlevens

Wij komen al jaren bij Murphy`s. Het eten is altijd goed en de bediening ook. Echt de allerlekkerste spare-ribs en biefstuk die je maar kan wensen. Echt toppie.

49. Mark

50. Het was echt heerlijk. Op aanraden van een eerdere recensie heb ik de Mexicaanse tomatensoep genomen. En inderdaad heel goed.

51. Alles super!

Vooral de soep was heerlijk (Mexicaanse tomatensoep).

Dit was de derde keer dat ik er ben geweest, maar alles hetzelfde, "perfect":)

Dus, een echt aanrader!

52. Ed & José

Dit is wat men noemt VLEES met hoofdletters in alle toonaarden!
    Zelden zo'n kwaliteit tegengekomen in Nederland.

In 2 jaar nu voor de 3e keer geweest en zowel de bediening als de kwaliteit van het eten blijven onveranderd op dit hoge niveau.

Ga zo door!!! Ga zo door!!!

53. het is echt lekker daar en zeker de spare ribs die overtreft niemand
    de bediening is goed het enige is wat ik vindt dat er te korte pauze in zit tussen de gerechten maar voor de rest is het piccobello

54. Echt het beste restaurant van Nederland !! Hmmmmm

55. Ankie v.d. Berg

De ossehaas is gebakken op houtskool. Op een perfecte manier! Zeer, zeer de moeite waard. Ook de spareribs zijn nergens zo lekker!

56. Evita van Vliet

In een woord " perfect"!!!!

57. Gerard van der Horst

Nog nooit zo lekker en gezellig gegeten
    Aanrader.

58. Wij komen al vanaf het begin bij dit super restaurant voor de spare-ribs. Ook de persoonlijke warme aandacht die je krijgt van de bediening is perfect.
    James en familie ga zo door wij blijven in ieder geval trouwe klant.

59. Enthousiast geraakt door de recenties op Internet hebben wij hier in maart gegeten (met familie). Nog nooit zulke fantastische steaks gegeten. Daarom met moederdag weer geweest, nu met vrienden. Ook nu weer betoverend lekker vlees (bife de lomo). De rit vanuit Utrecht is het meer dan waard ! Tot de volgende keer !!

60. Ria en Nicole

Wat hebben wij heerlijk gegeten, de steaks waren zo perfect gegrild en de wijntjes waar ook uitstekend
    Ria en Nicole (moeder & dochter) pa was op pad dus wij namen het er van

61. De smaak en kwaliteit van dit vlees laat zelfs een vegetarier zondigen.

62. uitmuntend eten altijd goed al jaren

63. Het perfecte restaurant voor de echte liefhebber van de Argentijnse steak.
    Je proeft dat men met "verse" niet gevroren rundvlees werkt en er op echt houtskool zeer vakkundig wordt gegrild