• Lid sinds 3 december 2012

Wanroij

1. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor De Proeflocatie
    Internationaal Cuijk

Op zondag 12 maart hier gegeten met 4 personen. Respect voor het bedienend personeel. Het is niet groot, maar toch flink aanpoten met 2 personen. Het is geen goedkoop restaurant, maar dat wisten we van tevoren. We hebben echt heerlijk gegeten en de borden zijn erg mooi opgemaakt. Het enige dat ik niet zou aanraden is de tonijnsushi, dat hoort gewoon echt niet met tonijn uit blik. Maar de zalmtataki maakt dat 20x goed. Al met al echt een aanrader, zeker een keer gaan eten hier!

2. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt De Proeflocatie leuk
    Internationaal Cuijk

3. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor 't Raadhuis

We hebben een kortingsbon van Blokker gekregen en na een zoektocht o.a. op deze website, hebben we voor dit restaurant in onze regio gekozen. Heerlijk buiten gezeten op het terras. De menukaart is nu niet meer te downloaden (foutmelding), dus ik kan niet meer exact achterhalen wat we nou gegeten hebben. De burger is absoluut veel te duur betaald voor wat je ervoor krijgt. Het eten was HEEL erg goed en de voor-, na- en andere hoofdgerechten waren de prijs meer dan waard. Zeker wel een aanrader om naartoe te gaan! Kwaliteit van het eten is erg hoog.

4. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt 't Raadhuis leuk

5. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door Molen voor Smaak leuk
    Nederlands Cuijk

Tijd geleden hier gegeten. We bestelden een carpaccio salade en vroegen hier frietjes ipv brood bij. Geen probleem volgens de bediening. Vervolgens op de rekening 5 euro extra in rekening gebracht. Belachelijk!! Sfeer van het terras is slecht, drukke straat met uitzicht op autogarage. Eten wel prima maar de service en klantgerichtheid slecht.

6,1
  6. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door in den Bosch voor Smaak niet leuk

in den Bosch

Bij Smaak tref je een chef aan, die niet bezorgd is zijn naam te verliezen, maar die juist ingaat op de wensen van de gast. Een verfrissing in culinair Nederland! Door een ingewikkeld dieet kan ik al geruime tijd enkel dik vloeibaar voedsel eten. Mijn eten dient niet alleen té gaar en té zacht te zijn, maar ook neutraal van smaak. Daarnaast mag het absoluut géén zout bevatten. Uit eten gaan is daardoor moeilijk, zo niet vrijwel onmogelijk.

Gelukkig bestaat een restaurant als Smaak. Bij het maken van de reservering riep de eigenaar zijn chef erbij. Gezamenlijk hebben we de mogelijkheden bekeken en na enkele suggesties van zijn kant waren mijn verwachtingen hoog. Enkele dagen later heb ik "gewoon" mee kunnen eten en de speciaal voor mij gemaakte pompoensoep was heerlijk. Ontzettend fijn dat er chefs zijn, die niet geplaagd worden door hun ego en die rekening kunnen maar vooral ook willen houden met hun gasten. Chapeau!

7. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door Love good food voor Smaak leuk
    Nederlands Cuijk

Veel goede dingen gehoord over Smaak vantevoren. Om de verjaardag van mijn moeder te vieren een logische keuze! Leuke inrichting, genoeg plaats. Vriendelijke en behulpzame serveerster. Heel goed eten.

Maar dan gaan er wat dingen niet zoals je verwacht en ben je niet tevreden. De serveerster liet de eigenaar komen. En toen zijn wij van onze stoel gevallen. Wij zijn nog nooit zo onprofessioneel behandeld. Het was zo erg: het gebrek aan inlevingsvermogen, het niet serieus nemen van ons als klant, niets doen met een tip die we gaven, onze hele avond was daar eigenlijk door verpest. Ik heb de eigenaar apart geroepen en alles wat me dwars zat over zijn reactie in een 1 op 1 gesprek met hem gedeeld. Deze man heeft nog zoveel te leren over de juiste omgang met klanten. Echt alle regels voor een juist klantcontact die er maar bestaan heeft hij geschonden. Ik heb hem gezegd dat hij een ontevreden klant ontevreden naar huis heeft laten gaan en hij was er niet van onder de indruk. Een klant is hier geen koning, allesbehalve zelfs.

Wij komen hier niet meer terug. Smaak was voor ons smaakeloos.

8. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door Derks voor Smaak leuk
    Nederlands Cuijk

Voor de eerste keer en meteen de laatste keer. Het was slecht. De soep was al op en de borden waren al weg. Toen kwam het brood en de sausjes die bij de soep hoorden. De bediende zij sorry maar het was nog niet klaar. Tóen de bief, 2 hele kleine stukjes als je durfde te zuchten was het van de bord gewaaid. Er zat een aparte smaak aan. Er lagen twee champignons en die waren ook nog koud. Ik heb de bediende er bij geroepen en die zij ik zal het tegende baas zeggen mét arrogantie. En dan € 48 twee kleine stukjes biefjes schandalig.

9. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft gereageerd op een recensie van Lepoutre

Die mevrouw hebben wij op 1-6-2021 inderdaad ook gezien op het terras, al net zo vriendelijk als de jonge blonde dame die ons serveerde.

10. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door Linda voor Lepoutre leuk

Van de week wezen eten bij Lepoutre Grave, wat een gezellig plekje. Super geholpen door een donkere vrouw. Echt petje af, het was echt heel druk, en toch werden wij op onze wenken bediend.

Heel toegankelijk, netjes en echt heel vriendelijk. Deze mevrouw verstaat het vak. Wij komen zeker terug.

Chapeau!!

11. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Meet & Ribs

Driegangenmenu voor 27,50 gekozen. Voorgerecht was lekker (champignons en garnalensalade). Biefstuk was echt HEEL erg slecht. Mijn vriend had medium besteld en kreeg een doorbakken schoenzool. Ik had rauw besteld en kreeg een medium. Vlees was van slechte kwaliteit. Na 1 hap teruggestuurd. Nieuwe biefstuk gekregen, de rauwe was wel aardig, de medium was zeer matig. Het restaurant dat er hiervoor in zat was geweldig en deze wilden we dus proberen, maar dit was 1x nooit meer helaas. We gaan op zoek naar een betere plek om biefstuk te eten.

3,4
  12. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Lepoutre

Op 1 juni voor het eerst hier gegeten, dat wilden we al heel lang, maar het corona-gedoe gooide roet in het eten. Ontzettend leuke, grappige en hippe serveerster die een grapje niet schuwt. Vonden we erg spontaan en sympathiek.

De spareribs waren echt super, ECHT onbeperkt en heel erg de moeite waard en zeker voor deze prijs. Friet en aardappels waren ietsje minder, maar wat maakt het uit, dat is bijzaak. We komen zeker nog veel vaker terug!

13. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt Lepoutre leuk

14. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Ala-Turca

Sla verlept, oud en warm. Niet opgegeten. Kipdoner lekker van smaak. Rijst ook. Alles (!) was lauw! Groenten op pizza Quattro stagioni waren niet gaar. Aardappelschijfjes slap, lauw en te vet. 45 minuten te laat bezorgd!!! Hier bestellen wij dus nooit meer.

15. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt Ala-Turca niet leuk

16. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vesters

Gisteren in de restaurantweek voor aanzienlijk minder geld dan normaal hier kunnen eten. Genoeg personeel en heel erg voorkomend en behulpzaam. We kregen meer amuses dan verwacht en ze waren allemaal erg speciaal. Ook lekkere warme broodjes. Mijn moeder wilde geen lever (lust ze niet), en er was binnen no time een aangepaste gang voor haar gemaakt. Heel erg attent! De stoelen zitten niet prettig en de akoestiek is niet fijn, je kunt elkaar moeilijk verstaan. Maar het eten was echt heel erg bijzonder en lekker. Leuk om dit een keer mee te maken! Jammer dat je voor het kaasplankje als toetje bij moet betalen. Het "kunstwerk" aan de muur van een haas in een strop is nogal smakeloos, maar goed, daar mag ik als niet-veganist eigenlijk niets van vinden.

17. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Restaurant aan Tafel

Dit restaurant werd mij aangeraden omdat de keus in sushi hier aanzienlijk groter is dan bij andere all you can eat restaurants. En dat klopt! Veel soorten kwalitatief goede sushi. Al het eten was van goede kwaliteit en het dessert-buffet was erg uitgebreid, ik was vooral blij met zoveel (vers) fruit. Zelfs prosecco was inbegrepen! Ik vind dit waar voor je geld, en het was erg lekker. Toch zou ik de volgende keer weer naar een ander all you can eat-concept gaan omdat er ietsje minder keus was in "overige gerechten" dan bij andere restaurants. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, en ook goed aanwezig, heel fijn. De toilet is erg spectaculair, prachtig, zoiets had ik nog nooit gezien. Al met al een dikke pluim, hoor!

18. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sushi & Zo

Tot mijn grote spijt ben ik na al die tijd voor het eerst niet tevreden na onze bestelling van gisteren. De rainbow roll was verre van dat, er ontbrak van alles aan. Onze fout dat we met een oude menukaart hadden besteld waardoor we vega-gedoe kregen in plaats van carpaccio roll. Perfect opgelost (dachten we) doordat we alsnog carpaccio roll bezorgd kregen… maar wat zat er op?! Zoute ham of zo? Kalfsmuis volgens de medewerker. En al de hele week en niemand klaagde erover en ik was de eerste. Wow. Zo praat je niet tegen trouwe klanten! Het was niet te hachelen gewoon, we bestellen carpaccio roll, het kan ons niks schelen dat die kalfsmuis "veel duurder is", dit hebben we niet besteld en het was gewoon NIET LEKKER.

Verder de ellende met de website waardoor mijn account niet werd herkend en ik me opnieuw moest registreren waardoor al mijn opgebouwde punten verloren zijn gegaan… Ik heb het in het begin gezegd: het handhaven van kwaliteit maakt of breekt een restaurant. En ik ben heel bang dat het einde hier in zicht is met alles wat er nu misloopt hier. Dit was geen kwaliteit en we hebben echt slecht gegeten voor 42 euro. Voor het eerst at iemand sushi met ons mee en die zei: een keer nooit meer. En dat vind ik heel erg want Sushi & Zo was de beste in de hele regio. We geven het nog wel een keer een kans, maar het enthousiasme is echt tot het nulpunt gedaald nu.

19. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Hatert

Gisteren een grote kapsalon hier besteld. Echt in één woord: WALGELIJK. Slappe friet, slappe sla, knoflooksaus die ontzettend vies was, geen sambal te bekennen… Ik gooi nooit eten weg maar dit heb ik na 3 happen weggegooid. En daar betaal je dan 10 euro voor. Echt een schande. Een keer maar nooit meer hier eten.

2,1
  20. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt Cafetaria Hatert niet leuk

21. Mieke de waal

Super dat in ons dukenburg goede variatie is gekomen met dit uitstekende restaurant. Voor ieder zijn smaak te kust en te keur.

22. Goed verzorgd buffet met ruime keuze. Een plus is dat het vers voor je bereid wordt. De mannen van het bakken van vlees/ vis krijgen een dikke 10. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door Wout voor Wereldkeuken Triavium leuk

Wout

Vanavond voor de 2e keer geweest. Erg ruim opgezet in een rustige, ietwat chique ambiance. Duidelijk geen "vreetschuur" met eten wat het allemaal net niet is. Allemaal heerlijk gegeten. En voor ieder wat wils. Al het personeel weer erg vriendelijk en behulpzaam, daar moet op geselecteerd zijn. Nu nog de openingsaanbieding, maar ook straks is €31, voor onbeperkt eten en drinken niet duur voor de kwaliteit van het eten, want daar is echt niet op bezuinigd.

Ik denk dat wij daar tot de vaste klant zullen gaan horen.

24. Vandaag voor 't eerst hier gegeten, na eerdere goede berichtgevingen. Nou 't was verrukkelijk. Heerlijke gerechten, diverse werelden. Lekkere sushi's, allerlei gerechten, allemaal heerlijk ook de toetjes.
    Absoluut geen gevoel van vreetschuur door het kleinere gedeelte waar je zit. Erg vriendelijk personeel, alles wordt netjes aangevuld, vers bereid waar je bij staat. Komen zeker hier nog een keer terug.

25. peter janssen

Ik ben er 1x geweest met mijn vrouwtje. We hebben tegen elkaar gezegd hier kan een ander restaurant in Velp niet aan tippen. Top service en bediening, allemaal strak in het pak.

26. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Wereldkeuken Triavium

Sinds mijn laatste recensie op 8 april 2018 heb ik hier nog 2 of 3x gegeten. Met name met je VIP-card is het ERG interessant, om hier gratis op je verjaardag te gaan eten! De kwaliteit en het aanbod is constant en erg, erg goed. Een dikke 10! Het personeel bij de bar en de wok/bakplaten is ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam, net als het personeel dat komt afruimen. Slechte zaak dat de fooienpot niet wordt verdeeld onder het personeel, daar heb ik echt een hekel aan. Zij doen het werk! Het heeft me heel wat overredingskracht gekost om onze lieve juffrouw die steeds netjes onze tafel afruimde ervan te overtuigen 5 euro fooi aan te nemen van ons. Dat vond ze heel moeilijk want dat hoorde niet, ook al had de bazin eerder op de avond gezegd bij een andere klant dat ze het ook mocht aannemen. Maar als het in de fooienpot verdwijnt, dan zien zij er niets van. Wij zullen hier nog heel, heel vaak komen, dit is echt waar voor je geld. De sushi is ook fantastisch en er zijn zelfs oesters en andere lekkere luxe dingen. Wat ons betreft favoriet in heel Nijmegen en omstreken!

27. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Restaurant Konbanwa

Gisteren hier gegeten voor het eerst. Het was HEEL druk, geen parkeerplaats te vinden en het was erg rumoerig/herrie met zoveel gasten in het restaurant, we moesten hard praten om elkaar te verstaan. Bestelsysteem met de iPad werkt perfect. Aan de balie is het heel erg moeilijk de aandacht te krijgen van een medewerker, daar heb ik 10 minuten gestaan en 5x gevraagd of ik even mocht doorgeven dat het toiletpapier bij de dames op was, totdat eindelijk iemand naar me luisterde (3 medewerkers daar aan het werk, ik werd bewust genegeerd, ze zagen me wel staan).

Gelukkig was het all you can eat. Het was heel goed en vers maar OOOOH wat is de vis op de sushi dun gesneden zeg, dat ben ik bij andere sushirestaurants wel anders gewend! Maar met zoveel keus hartstikke goed gegeten. Ook hier de sashimi tegen bijbetaling van 1,95, is bij meer sushirestaurants zo maar vind ik niet klantvriendelijk. Prima glas wijn voor 2,85 (rood, wit-meerdere varianten en rosé). Slechte zaak dat water alleen tegen betaling verkrijgbaar is, zelfs "tafelwater" en dan moet je ook een hele kan nemen. Ben ik fel op tegen. Water is een eerste levensbehoefte en je komt daar om te eten, dus daar maken ze absoluut geen verlies op. Met deze prijzen vind ik het niet zo netjes dat je voor koffie, thee en frisdrank moet betalen. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. 👍🏻

28. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt Restaurant Konbanwa leuk

29. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Orient Plaza Kyoto

Op 9 februari hier van ellende eigenlijk heen gegaan omdat je gewoon nergens in Dukenburg een drankje kunt drinken. We hebben allebei al vaker bij Orient Plaza gegeten en de kwaliteit is natuurlijk uitstekend, maar het is gewoon VEEL te duur. En ook nu, de bestickerde menukaart, de prijzen zijn alleen maar verder omhoog gegaan. Met alle goede sushi-bars die je tegenwoordig in iedere stad hebt, is het niet meer de moeite naar Orient Plaza te gaan. De prijs is voor ons echt een afknapper voor wat je ervoor krijgt. Kwaliteit van het eten was uitstekend, wijn was duur, sfeer was prima, restaurant was al vroeg afgeladen vol. Service was prima.

6,7
  30. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Bigstreet Steakhouse

Gebruik gemaakt van een goeie actie, 2e 3-gangenmenu voor de helft van de prijs. Heel goed BBQ-restaurant. Vooraf spare ribs/carpaccio en hoofdgerecht bavette. Vlees van erg goede kwaliteit! Zoals bij de meeste restaurants helaas een piepklein bakje salade en de maiskolf die bij het hoofdgerecht zou zitten, was er niet. De salade was niet vers (bruine bladeren) en daar heb ik de bediening op gewezen. Ze serveren een goed glas wijn, een glaasje water zonder kosten is hier ook geen probleem en zonder het te vragen krijg je er met je volgende glas wijn nog een. Dat vond ik echt geweldige service. Bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en het eten was erg goed. De inrichting is erg leuk gedaan. Al met al een aanrader!

Meer updates