• Lid sinds 3 december 2012

Activiteiten

1. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sumo
    Sushi Nijmegen

Een vriendin van mij en ik hadden wat te vieren en we zijn allebei gek op sushi, dus we wilden gaan uit eten. En dat werd Sumo, wat in het algemeen toch erg goed bekend staat. We hebben al op veel plaatsen sushi gegeten maar nog nooit hier.

We waren niet bij met de zitplaatsen die we toegewezen kregen na onze reservering (op een maandag). Erg veel mensen op elkaar. Het was geen probleem om een rustigere plek te krijgen.

We vonden het erg treurig dat de sashimi niet was inbegrepen terwijl je echt wel een fors bedrag betaalt voor 2 uur lang sushi eten. Sashimi was alleen los verkrijgbaar tegen forse bijbetaling.

De rijst van de nigiri's was érg droog. De andere sushi's waren lekker.

Al met al waren we niet zo heel tevreden over deze eerste keer bij Sumo, duur betaald en niet wat we daarvan hadden verwacht. We hebben in Deventer en in Cuijk betere sushi gegeten, dus Sumo is voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas.

2. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Lekker Bezig
    Afhaal en bezorg Beers

Bezorging was sneller dan aangegeven, super. Bezorging in Cuijk, eten was nog gloeiend heet, super! Spareribs erg mals, goede keus om aardappels erbij te doen, dan heb je ook geen verlepte friet. Groenten waren te lang gebakken en te vet.

3. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt Lekker Bezig leuk
    Afhaal en bezorg Beers

4. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor De Dromaai

We hadden gereserveerd voor een groep. Daar bleven uiteindelijk helaas 8 personen van over. Als het buiten tropisch is, dan snappen wij eigenlijk niet dat we een tafel binnen toegewezen krijgen. De deuren stonden ver open maar met de harde wind waaide je zowat weg binnen. Ons clubje was nogal chaotisch en wij waren echt geen fijne gast, dat snappen we echt. Maar omdat de groep niet compleet was voor het opnemen van de bestelling, is het wel erg onprofessioneel als de serveerster boos wordt. We waren met stomheid geslagen dat ze met stemverheffing tegen de gasten sprak...

De sperziebonen zijn niet vers, maar diepvries en waren niet warm toen ze op tafel kwamen. Het brood dat je vooraf krijgt was niet vers, evenals het brood bij de hamburgers (dat was nog erger uitgedroogd). De biefstuk was tot 2x toe (eerste keer teruggestuurd) ronduit slecht. Onze fout, ook de tweede keer hadden we het moeten terugsturen, maar dat vonden we zo genant... De biefstuk was de eerste keer taai en de tweede keer wel goed gebakken maar vol met pezen en vet. Echt een kwalitatief heel slecht stuk vlees, waarvan dan ook nog gezegd wordt door het personeel dat je met de prijzen hier niets beters hoeft te verwachten (kan echt niet om zoiets te zeggen!). Daar waren wij het dus niet mee eens, we hebben vaker goedkoop gegeten waarbij je echt wel kwaliteit krijgt.

De gebakken aardappels waren niet warm toen ze op tafel kwamen.

De hamburger en de vegaburger waren erg goed en een van de mensen had erg veel spijt dat ze niet gezien had dat er een hamburger van de Vegetarische Slager beschikbaar was. De specials zijn ook niet genoemd aan tafel, gemiste kans van het personeel. De tournedos en de kipfilet waren goed en het voorgerecht van champignons was erg lekker. De rauwkost was voldoende en erg lekker. Het toetje was eigenlijk het enige dat unaniem goed werd bevonden, iedereen had verschillende toetjes en ze waren allemaal uitstekend van kwaliteit.

We hebben er hemel en aarde voor moeten bewegen om compensatie te krijgen voor de zeer slechte biefstuk, ik kan niet echt zeggen dat de manier waarop dat ging getuigt van veel service, hoewel het ook zeker onze fout was dat we het niet ook de 2e keer hebben teruggestuurd. Het argument dat er dan een ander stuk vlees wordt geserveerd gaat natuurlijk niet op. Iemand wil biefstuk eten en niet iets anders. Maar goed, uiteindelijk na veel gedoe zijn we hier netjes voor gecompenseerd. Daarom toch nog een 7 voor service.

Al met al een zeer teleurstellende eerste eet-ervaring en wij zullen hier helaas niet meer terugkomen.

5. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt De Dromaai niet leuk

6. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Birsen
    Shoarma Cuijk

Ik voel me echt bezwaard om dit te zeggen omdat de service goed was. Maar wat is het eten SLECHT! Te weinig ansjovis op de pizza. Het deeg, de samenstelling van de pizza als geheel, het is gewoon niet smaakvol. De lahmacun met doner was ronduit slecht en geheel tegen mijn gewoonte en respect voor voedsel in, heb ik het weggegooid. Dit is geen lahmacun! Wat verlepte ijsbergsla ertussen en dat was het. Nee, dat ben ik echt anders gewend, lahmacun met rijkelijk verse rauwkost en tomaat. Ik bestel hier niet meer, ik ken de betere adressen in Cuijk en daarbuiten.

7. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor The Döner Company

Ik ben hier al heel vaak geweest. Erg fijn dat het allemaal zo snel gaat als je de trein moet halen! Kwaliteit is goed en constant. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een paar dagen geleden was er een medewerker met lang haar in een vlecht, dat vind ik onhygiënisch. Als er met eten wordt gewerkt, ook als je alleen aan de kassa staat, moet je hoofdbedekking dragen. De kassa is daar midden in de keuken.

8. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt The Döner Company leuk

9. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een foto toegevoegd van In de Kazerne
    Internationaal Nijmegen
  10. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor In de Kazerne
    Internationaal Nijmegen

Hartelijke ontvangst, veel mogelijkheden om hier te vergaderen. Fijne bediening, er werd vaak genoeg gevraagd of we nog koffie wilden. Na de vergadering met drie mensen overgebleven en lunchje gepakt. Friet was heerlijk, wel weinig mayo en toen geen medewerker bediening kunnen aanschieten (geeft niet). Tortilla's heerlijk en het aparte gerecht van brood met avocado en gepocheerd ei is met smaak genuttigd door mijn collega. Lunch en diner is niet goedkoop, wel heel erg goed. Ik heb onze organisatie aangeraden hier vaker te vergaderen, echt een fijne locatie en gratis parkeren in de parkeergarage eronder, heel fijn. Prachtig gebouw overigens, van binnen ziet het er zo mooi en sfeervol uit en de banken binnen en stoelen buiten zitten heerlijk. Mooi en groot terras. Veel ruimte en geen last van andere grote groepen. Aanrader!

11. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een foto toegevoegd van Sushi & Zo
  12. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een foto toegevoegd van Sushi & Zo
  13. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sushi & Zo

Tijd voor een update! Volgens mijn bestelhistorie in mijn account heb ik inmiddels 9x besteld sinds januari. Het is zelfs zo sterk dat ik het mee op visite neem, een lekkere sushibox, en dat naar een stad waar heel erg veel sushirestaurants zijn. Maar de ontvanger vindt deze sushi het lekkerst! Ik heb ook een sushibox van 25 euro cadeau gedaan voor iemands verjaardag.

De kwaliteit is constant en dat is superbelangrijk. Maar met alleen goede kwaliteit redt een restaurant het natuurlijk niet, de prijs moet goed zijn EN de service moet goed zijn! Nou, ook dat is hier in orde , hoor. Dik in orde zelfs. Als er iets niet goed is gegaan of niet naar je zin is geweest, dan wordt dat op professionele wijze opgelost (lees de recensies op hun Facebookpagina er maar op na hoe goed ze hiermee omgaan).

Ik heb een paar dagen geleden in een andere stad sushi gegeten en ik merkte dat ik toch wel wat dingen miste. De Cuijkse sushi-chefs doen een extra laagje om de sushi heen (de carpaccio-roll is echt beroemd) en dat maakt het zoveel lekkerder.

Ik ben echt een supertevreden klant, nog steeds na al die bestellingen. Vanavond maar weer eens bestellen. :)

14. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor YuMe
    Japans Deventer

Op 11 april (een woensdag) gereserveerd en hier gegeten voor het eerst.

GROOT assortiment, ook voor de niet-sushi-liefhebber. Zeer voorkomende, vriendelijke en snelle bediening. Geweldig systeem met de iPad om te bestellen (goed dat er daarnaast een menukaart is om te kijken wat het allemaal precies is). Erg lekker gegeten, heel goed concept. Zelfs wat dingen gegeten die ik nog nooit had gehad, terwijl ik toch echt een sushi-bekende ben! :) 106 euro kwijt met 3 personen inclusief drank (1 persoon fris en 2 aan de wijn). Zeker niet teveel betaald! De banken binnen zitten heerlijk. Aanrader!

15. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé 't Pumpke

Dank je wel voor de aanpassing!

16. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé 't Pumpke

De stoelen waren echt verschrikkelijk. Daar kun je geen hele maaltijd op blijven zitten. Ik had achteraf gezien iets hogere cijfers moeten geven voor eten, drinken, service en prijs/kwaliteit, sorry daarvoor. Ben nu aan het terugdenken en het eten was heel erg goed.

17. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Pumpke

Voorgerecht was fantastisch (vistrio). Achteraf (zo lekker was het) had ik toch liever gekozen voor de rauwe tonijn als voorgerecht! Maar gelukkig had ik er een stukje van bij. Hoofdgerecht was echt goed. Porties zijn klein, maar gelijk hebben ze ook, er wordt in restaurants al veel te veel weggegooid. Met genoeg friet en salade erbij had ik zeker niet te weinig gegeten. Het was echt lekker en betaalbaar.

18. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft gereageerd op een recensie van Wereldkeuken Triavium

Oh, ik zal nog toelichten waarom ik 2x een 9 heb gegeven: de prijs is erg hoog vergeleken bij soortgelijke concepten. En de sfeer is goed, alleen hadden wij de pech dat we bij een zeer luidruchtig groepje meisjes zaten. Dat we aan een slechte tafel werden gezet met drie personen was jammer, er was doordeweeks zoveel plaats, dat was niet nodig geweest. Vandaar een 9 voor sfeer!

19. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Wereldkeuken Triavium

GEWELDIG. Totáál geen "vreetschuur"-concept zoals dit concept in Tilburg. Heel sfeervol juist, mooi ingericht, alles verser dan vers. Ik heb wel 3× oesters gehaald en 3× sushi. Fantastisch. De chefs bij de bakplaten waren heel behulpzaam en maakten alles supergoed. Toevallig een actie dat bier en wijn ook nog was inbegrepen in de prijs, ik kon mijn geluk niet op. Ik heb perfect gegeten deze avond. Ik ben heel erg tevreden en ik kom zeker terug!

20. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Konnichi WA
    Internationaal Utrecht

Was echt perfect. Menu A gekozen geloof ik. Niet echt goedkoop, maar welk Japans restaurant is dat wel? Alles was even smakelijk en vers, uitstekend gegeten. Service was geweldig, zeer voorkomende juffrouw, ons kwam niets tekort. De wijn was met 5,90 per glas voor mij echt onbetaalbaar, ik had nog gevraagd om huiswijn, als dit de huiswijn is, dan neem ik voortaan wel thee. Echt niet te doen. Dat was een onaangename verrassing. Verder niks te klagen!

21. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sushi & Zo

17 December 2017 Als Facebookfan van het eerste uur mocht ik vandaag bij de opening aanwezig zijn. Wat is het mooi geworden! Prachtige inrichting, helemaal van deze tijd. Vakwerk! Nou en dat is echt geweldige, kraakverse sushi die hier gemaakt wordt.

Update 18-12-2017: Ik had de sushibox van 15 € en het heeft mijn verwachtingen zelfs nog overtroffen! Heerlijke mix van allemaal lekkers!

Ik ben superblij dat er een sushi-restaurant in Cuijk zit (eindelijk) en ze komen nog bezorgen ook!

22. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt Sushi & Zo leuk

23. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door MMI voor 't Molenhuys leuk

Onlangs voor het eerst dit restaurant bezocht. Eerste wat opvalt is de gezellige en verzorgde entourage. We kozen voor de 4-gangen. Eerst kregen we als verrassing twee amuses. Een vismousse en vervolgens een klein soepje met kokos en garnalen. Smaakte allebei goed en verfijnd. Het diner zelf was, zeker voor deze prijsklasse, echt uitstekend. Mooie smaken en pure ingrediënten. Hier wordt met liefde gekookt.
    De eigenaar die ons bediende was vriendelijk en behulpzaam, en hij heeft echt verstand van goede wijn. Hier wordt hele goede wijn geschonken tegen een alleszins redelijke prijs. Dit restaurant was een aangename verrassing!!

24. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door wilmie voor 't Molenhuys leuk

Goede gastheer, zeer goede bediening. Heerlijk eten. Lust voor het oog, net schilderijtjes. Al die verschillende structuren. Goede wijn. Mooie sfeer, rustig. Niet al te groot.

25. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sumo
    Sushi Nijmegen

Onlangs voor het eerst afgehaald bij Sumo. Goeie service! We belden een kwartier voor sluitingstijd en toch was het nog mogelijk, goede service! We hadden een sushischaal voor 2 personen waar we met 3 man van hebben gegeten. Om de kosten eigenlijk. We lustten nog wel veel meer, maar wat was het allemaal vers, smaakvol en ontzettend goed. We willen ook nog een keer in het restaurant gaan eten!

26. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor 't Molenhuys

Op 2 november 2017 hier gegeten. Het was nogal zoeken, er is aan de buitenkant nergens aan te zien waar het restaurant gevestigd is. We zijn wel 8× rondgereden, dat was heel vervelend. Ik zag van buitenaf wel licht aan en bedrijvigheid, maar wij dachten dat het een gewoon woonhuis was! Het is ook kleinschalig eten in een huiselijke ambiance, heel bijzonder.

De bediening van de juffrouw en de gastheer was BUITENGEWOON. Ik ben zelden met zoveel égards behandeld en ik geniet hier zo van. Zo hoort het! Menig restaurant mag hier op les, over hoe het hoort.

Het eten was voortreffelijk. Ook leuk dat de juffrouw uitleg gaf dat kraanwater niet gratis is en dat zij ervoor kiezen om tussentijds meerdere amuses te serveren. Die maakten het meer dan goed dat er voor kraanwater betaald moest worden. De gerechten zijn niet groot/overdadig, maar toch hadden we meer dan genoeg gegeten en de smaak en opmaak van de borden was echt geweldig.

Aan het eind was er onduidelijkheid over een actie waarvan het restaurant zelf niet op de hoogte was. De manier waarop de gastheer dit heeft opgelost was zo professioneel. Hij zou er ook zelf navraag naar gaan doen en terugbellen naar ons.

Al met al gewoon een super-restaurant-ervaring en ik hoop dat iedereen hier een keer gaat eten om te ervaren hoe fantastisch gastvrijheid en professionaliteit in de horeca kan zijn!

27. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Gewoon Lekker

Doet de naam eer aan! Heel gewoon eten voor een gewone prijs. En dat bedoel ik heel positief! Geen gekkigheid en dat is heel fijn voor mensen die niet houden van al die liflafjes en gek eten. Ik ben er dol op, maar ik heb mensen in mijn vriendenkring bij wie je niet met exquise en gekke dingen moet aankomen.

Dat er hier nog plaats was vandaag, onverwacht, was dus echt super! Het leek erop dat er twee nieuwe dames werden ingewerkt en dat geeft helemaal niks. Wij hadden alle tijd. Een juffrouw deed het erg goed. Je zag dat ze zenuwachtig was maar ze deed het super!

Door alle drukte leek ze even vergeten te zijn om onze bestelling op te nemen (hoewel wij te lang hadden getreuzeld, ze was er al eerder om komen vragen), maar dat kwam allemaal goed.

Het eten was een verrassing, zeker voor dat geld. De saté was ongelofelijk mals vlees, hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen is een raadsel.

De ossenhaas met garnalen was erg lekker! Kaasplankje was super (en toch teveel achteraf) en een doggybag was geen probleem.

De huiswijn was een goed gevuld glas.

Heel erg tevreden over dit restaurant, complimenten voor de goede kok die we heel hard zagen werken. Ga zo door!

Waarom ik een 8 gegeven heb voor sfeer; restaurant is prachtig en helemaal mijn stijl met al dat hout! Alleen op de verhoging in het halfronde gedeelte allemaal wat te krap zoals het er nu staat, het was erg moeilijk achter je tafel vandaan te komen en weer te gaan zitten. Maar dat was dan ook alles!

28. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor De Dom
    Nederlands Cuijk

Tijdens Cuijk Keigoed heb ik hier een roseetje gedronken en een broodje gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Goed gevuld glas! Ik zat heerlijk in het zonnetje en keek naar de optredens op het Louis Jansenplein. Heel geslaagd, bedankt voor de fijne bediening en het heerlijke broodje!

29. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor De Dom
    Nederlands Cuijk

Vandaag goedgevuld glas rosé gedronken (goede prijs!), Heerlijk broodje roombrie waar ze ook niet zuinig waren met de brie. Lekkere saldegarnituur erbij. Heerlijk op het terras, vriendelijke, attente, goedlachse bediening en op het Louis Jansenplein was van alles te zien. Heel erg geslaagd!

30. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Don Pablo
    Mexicaans Nijmegen

Met de AH-restaurantzegels gekozen voor Don Pablo op basis van het menu en de recensies.

Pluspunten:
    - restaurant is erg mooi ingericht/sfeervol
    - op ieder bord ligt genoeg :)
    - bediening is vriendelijk en snel genoeg
    - tortillachips met dip vooraf en op verzoek bij het aanschuiven van de laatste gast gewoon nog een keer
    - spareribs waren zo mals dat ze gewoon van het bot af vielen, heel goed dus, marinade was lekker pittig en niet flauw zoals je vaak treft
    - in de recensies al gelezen dat een doggy bag geen probleem is
    - de wijn is goed en betaalbaar en er wordt keuze gegeven bij de witte wijn
    - voorgerecht carpaccio was zeer goed, net als de vissoep
    - brood was erg vers, heerlijk
    - toetjes waren heerlijk.

Verbeterpunten:
    - stoelen zitten niet prettig
    - wastafel in de damestoilet ruikt erg sterk naar riool (de wc gelukkig niet)
    - veel te grote porties op de borden. Sommige gasten vinden zulke volle borden onprettig en het werkt sowieso voedselverspilling in de hand, de meeste mensen kunnen dit echt niet op
    - de wedges lijken niet vers te zijn, maar diepvries, zijn niet knapperig.

Als we een advies mogen geven: meer salade, minder vlees/hoofdgerecht.

Al met al, mede door de vriendelijke bediening, het goede eten en dat er meer dan genoeg was: een heel fijne restaurantervaring.

Meer activiteiten