• Lid sinds 3 december 2012

Nijmegen
  2. 8

Activiteiten

Mieke de waal

Super dat in ons dukenburg goede variatie is gekomen met dit uitstekende restaurant. Voor ieder zijn smaak te kust en te keur.

Goed verzorgd buffet met ruime keuze. Een plus is dat het vers voor je bereid wordt. De mannen van het bakken van vlees/ vis krijgen een dikke 10. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door Wout voor Wereldkeuken Triavium leuk

Wout

Vanavond voor de 2e keer geweest. Erg ruim opgezet in een rustige, ietwat chique ambiance. Duidelijk geen "vreetschuur" met eten wat het allemaal net niet is. Allemaal heerlijk gegeten. En voor ieder wat wils. Al het personeel weer erg vriendelijk en behulpzaam, daar moet op geselecteerd zijn. Nu nog de openingsaanbieding, maar ook straks is €31, voor onbeperkt eten en drinken niet duur voor de kwaliteit van het eten, want daar is echt niet op bezuinigd.

Ik denk dat wij daar tot de vaste klant zullen gaan horen.

Vandaag voor 't eerst hier gegeten, na eerdere goede berichtgevingen. Nou 't was verrukkelijk. Heerlijke gerechten, diverse werelden. Lekkere sushi's, allerlei gerechten, allemaal heerlijk ook de toetjes.
    Absoluut geen gevoel van vreetschuur door het kleinere gedeelte waar je zit. Erg vriendelijk personeel, alles wordt netjes aangevuld, vers bereid waar je bij staat. Komen zeker hier nog een keer terug.

peter janssen

Ik ben er 1x geweest met mijn vrouwtje. We hebben tegen elkaar gezegd hier kan een ander restaurant in Velp niet aan tippen. Top service en bediening, allemaal strak in het pak.

6. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Wereldkeuken Triavium

Sinds mijn laatste recensie op 8 april 2018 heb ik hier nog 2 of 3x gegeten. Met name met je VIP-card is het ERG interessant, om hier gratis op je verjaardag te gaan eten! De kwaliteit en het aanbod is constant en erg, erg goed. Een dikke 10! Het personeel bij de bar en de wok/bakplaten is ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam, net als het personeel dat komt afruimen. Slechte zaak dat de fooienpot niet wordt verdeeld onder het personeel, daar heb ik echt een hekel aan. Zij doen het werk! Het heeft me heel wat overredingskracht gekost om onze lieve juffrouw die steeds netjes onze tafel afruimde ervan te overtuigen 5 euro fooi aan te nemen van ons. Dat vond ze heel moeilijk want dat hoorde niet, ook al had de bazin eerder op de avond gezegd bij een andere klant dat ze het ook mocht aannemen. Maar als het in de fooienpot verdwijnt, dan zien zij er niets van. Wij zullen hier nog heel, heel vaak komen, dit is echt waar voor je geld. De sushi is ook fantastisch en er zijn zelfs oesters en andere lekkere luxe dingen. Wat ons betreft favoriet in heel Nijmegen en omstreken!

7. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Restaurant Konbanwa

Gisteren hier gegeten voor het eerst. Het was HEEL druk, geen parkeerplaats te vinden en het was erg rumoerig/herrie met zoveel gasten in het restaurant, we moesten hard praten om elkaar te verstaan. Bestelsysteem met de iPad werkt perfect. Aan de balie is het heel erg moeilijk de aandacht te krijgen van een medewerker, daar heb ik 10 minuten gestaan en 5x gevraagd of ik even mocht doorgeven dat het toiletpapier bij de dames op was, totdat eindelijk iemand naar me luisterde (3 medewerkers daar aan het werk, ik werd bewust genegeerd, ze zagen me wel staan).

Gelukkig was het all you can eat. Het was heel goed en vers maar OOOOH wat is de vis op de sushi dun gesneden zeg, dat ben ik bij andere sushirestaurants wel anders gewend! Maar met zoveel keus hartstikke goed gegeten. Ook hier de sashimi tegen bijbetaling van 1,95, is bij meer sushirestaurants zo maar vind ik niet klantvriendelijk. Prima glas wijn voor 2,85 (rood, wit-meerdere varianten en rosé). Slechte zaak dat water alleen tegen betaling verkrijgbaar is, zelfs "tafelwater" en dan moet je ook een hele kan nemen. Ben ik fel op tegen. Water is een eerste levensbehoefte en je komt daar om te eten, dus daar maken ze absoluut geen verlies op. Met deze prijzen vind ik het niet zo netjes dat je voor koffie, thee en frisdrank moet betalen. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. 👍🏻

8. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt Restaurant Konbanwa leuk

9. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Orient Plaza Kyoto

Op 9 februari hier van ellende eigenlijk heen gegaan omdat je gewoon nergens in Dukenburg een drankje kunt drinken. We hebben allebei al vaker bij Orient Plaza gegeten en de kwaliteit is natuurlijk uitstekend, maar het is gewoon VEEL te duur. En ook nu, de bestickerde menukaart, de prijzen zijn alleen maar verder omhoog gegaan. Met alle goede sushi-bars die je tegenwoordig in iedere stad hebt, is het niet meer de moeite naar Orient Plaza te gaan. De prijs is voor ons echt een afknapper voor wat je ervoor krijgt. Kwaliteit van het eten was uitstekend, wijn was duur, sfeer was prima, restaurant was al vroeg afgeladen vol. Service was prima.

10. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Bigstreet Steakhouse

Gebruik gemaakt van een goeie actie, 2e 3-gangenmenu voor de helft van de prijs. Heel goed BBQ-restaurant. Vooraf spare ribs/carpaccio en hoofdgerecht bavette. Vlees van erg goede kwaliteit! Zoals bij de meeste restaurants helaas een piepklein bakje salade en de maiskolf die bij het hoofdgerecht zou zitten, was er niet. De salade was niet vers (bruine bladeren) en daar heb ik de bediening op gewezen. Ze serveren een goed glas wijn, een glaasje water zonder kosten is hier ook geen probleem en zonder het te vragen krijg je er met je volgende glas wijn nog een. Dat vond ik echt geweldige service. Bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en het eten was erg goed. De inrichting is erg leuk gedaan. Al met al een aanrader!

11. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door Cuijk voor Bigstreet Steakhouse niet leuk

Een hamburger besteld om af te halen…
    Eenmaal thuis, halverwege mijn burger, had ik 2 stokjes in mijn mond. Ik schrok me rot. Er was schijnbaar een satéprikker in mijn burger gestoken. Deze prikker was bij het begin echter niet te zien, levensgevaarlijk! Ik werd van te voren namelijk niet gewaarschuwd voor deze prikker.
    Toen ik bij het restaurant terug kwam en mijn verhaal deed, werd mij verteld dat de prikker normaal gesprokken vanaf bovenaf door de doos heen werd geprikt zodat de burger niet door de doos zou schuiven.
    In mijn geval was de bovenkant van de prikker afgebroken zodat hij in de doos paste.
    De mevrouw achter de kassa vroeg me eerst of ik een nieuwe burger wilde. Eerlijk gezegd had ik na deze actie geen honger meer. Mevrouw stelde toen voor dat ik de volgende keer als ik kwam eten om een gratis mandje nacho's kon vragen. Dit is toch niet in verhouding met elkaar?!
    Nadat ik mevrouw nogmaals benadrukte dat ik me rot was geschrokken en dit alles heel anders had kunnen aflopen, vroeg ze me wat mijn voorstel dan was.
    Ik stelde voor mijn geld terug te krijgen. Ze was het er duidelijk niet mee eens maar maakte de kassa open.
    Ik kreeg maar liefst 5 euro terug (voor een mandje nacho's vragen ze 4 euro in dit restaurant).
    Ik vind het echt schandalig! Zo ga je toch niet met je klant om die had kunnen stikken door een fout van het keukenpersoneel?
    De excuses die aangeboden werden, waren ook eerder geïrriteerd dan dat er oprecht met mijn nare ervaring werd meegeleefd.

12. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Marc's Bar BQ
    Steakhouse Uden

Op 26 januari 2019 hier gegeten. Je kunt er niet reserveren en we wisten dat het er altijd druk was. We hebben dik een uur moeten wachten maar het personeel heeft ons goed verzorgd met drankjes. Het personeel was sowieso bijzonder vriendelijk en gezellig terwijl we ze toch echt keihard zagen werken met z'n elven! Het was het wachten waard, we hebben super gegeten. Na al die jaren nog steeds constante kwaliteit. Absolute aanrader!

13. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt Marc's Bar BQ leuk
    Steakhouse Uden

14. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sumo
    Sushi Nijmegen

Een vriendin van mij en ik hadden wat te vieren en we zijn allebei gek op sushi, dus we wilden gaan uit eten. En dat werd Sumo, wat in het algemeen toch erg goed bekend staat. We hebben al op veel plaatsen sushi gegeten maar nog nooit hier.

We waren niet bij met de zitplaatsen die we toegewezen kregen na onze reservering (op een maandag). Erg veel mensen op elkaar. Het was geen probleem om een rustigere plek te krijgen.

We vonden het erg treurig dat de sashimi niet was inbegrepen terwijl je echt wel een fors bedrag betaalt voor 2 uur lang sushi eten. Sashimi was alleen los verkrijgbaar tegen forse bijbetaling.

De rijst van de nigiri's was érg droog. De andere sushi's waren lekker.

Al met al waren we niet zo heel tevreden over deze eerste keer bij Sumo, duur betaald en niet wat we daarvan hadden verwacht. We hebben in Deventer en in Cuijk betere sushi gegeten, dus Sumo is voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas.

15. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Lekker Bezig
    Afhaal en bezorg Beers

Bezorging was sneller dan aangegeven, super. Bezorging in Cuijk, eten was nog gloeiend heet, super! Spareribs erg mals, goede keus om aardappels erbij te doen, dan heb je ook geen verlepte friet. Groenten waren te lang gebakken en te vet.

16. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt Lekker Bezig leuk
    Afhaal en bezorg Beers

17. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor De Dromaai

We hadden gereserveerd voor een groep. Daar bleven uiteindelijk helaas 8 personen van over. Als het buiten tropisch is, dan snappen wij eigenlijk niet dat we een tafel binnen toegewezen krijgen. De deuren stonden ver open maar met de harde wind waaide je zowat weg binnen. Ons clubje was nogal chaotisch en wij waren echt geen fijne gast, dat snappen we echt. Maar omdat de groep niet compleet was voor het opnemen van de bestelling, is het wel erg onprofessioneel als de serveerster boos wordt. We waren met stomheid geslagen dat ze met stemverheffing tegen de gasten sprak...

De sperziebonen zijn niet vers, maar diepvries en waren niet warm toen ze op tafel kwamen. Het brood dat je vooraf krijgt was niet vers, evenals het brood bij de hamburgers (dat was nog erger uitgedroogd). De biefstuk was tot 2x toe (eerste keer teruggestuurd) ronduit slecht. Onze fout, ook de tweede keer hadden we het moeten terugsturen, maar dat vonden we zo genant... De biefstuk was de eerste keer taai en de tweede keer wel goed gebakken maar vol met pezen en vet. Echt een kwalitatief heel slecht stuk vlees, waarvan dan ook nog gezegd wordt door het personeel dat je met de prijzen hier niets beters hoeft te verwachten (kan echt niet om zoiets te zeggen!). Daar waren wij het dus niet mee eens, we hebben vaker goedkoop gegeten waarbij je echt wel kwaliteit krijgt.

De gebakken aardappels waren niet warm toen ze op tafel kwamen.

De hamburger en de vegaburger waren erg goed en een van de mensen had erg veel spijt dat ze niet gezien had dat er een hamburger van de Vegetarische Slager beschikbaar was. De specials zijn ook niet genoemd aan tafel, gemiste kans van het personeel. De tournedos en de kipfilet waren goed en het voorgerecht van champignons was erg lekker. De rauwkost was voldoende en erg lekker. Het toetje was eigenlijk het enige dat unaniem goed werd bevonden, iedereen had verschillende toetjes en ze waren allemaal uitstekend van kwaliteit.

We hebben er hemel en aarde voor moeten bewegen om compensatie te krijgen voor de zeer slechte biefstuk, ik kan niet echt zeggen dat de manier waarop dat ging getuigt van veel service, hoewel het ook zeker onze fout was dat we het niet ook de 2e keer hebben teruggestuurd. Het argument dat er dan een ander stuk vlees wordt geserveerd gaat natuurlijk niet op. Iemand wil biefstuk eten en niet iets anders. Maar goed, uiteindelijk na veel gedoe zijn we hier netjes voor gecompenseerd. Daarom toch nog een 7 voor service.

Al met al een zeer teleurstellende eerste eet-ervaring en wij zullen hier helaas niet meer terugkomen.

18. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt De Dromaai niet leuk

19. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Birsen
    Shoarma Cuijk

Ik voel me echt bezwaard om dit te zeggen omdat de service goed was. Maar wat is het eten SLECHT! Te weinig ansjovis op de pizza. Het deeg, de samenstelling van de pizza als geheel, het is gewoon niet smaakvol. De lahmacun met doner was ronduit slecht en geheel tegen mijn gewoonte en respect voor voedsel in, heb ik het weggegooid. Dit is geen lahmacun! Wat verlepte ijsbergsla ertussen en dat was het. Nee, dat ben ik echt anders gewend, lahmacun met rijkelijk verse rauwkost en tomaat. Ik bestel hier niet meer, ik ken de betere adressen in Cuijk en daarbuiten.

20. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor The Döner Company

Ik ben hier al heel vaak geweest. Erg fijn dat het allemaal zo snel gaat als je de trein moet halen! Kwaliteit is goed en constant. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een paar dagen geleden was er een medewerker met lang haar in een vlecht, dat vind ik onhygiënisch. Als er met eten wordt gewerkt, ook als je alleen aan de kassa staat, moet je hoofdbedekking dragen. De kassa is daar midden in de keuken.

21. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt The Döner Company leuk

22. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een foto toegevoegd van In de Kazerne
    Internationaal Nijmegen
  23. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor In de Kazerne
    Internationaal Nijmegen

Hartelijke ontvangst, veel mogelijkheden om hier te vergaderen. Fijne bediening, er werd vaak genoeg gevraagd of we nog koffie wilden. Na de vergadering met drie mensen overgebleven en lunchje gepakt. Friet was heerlijk, wel weinig mayo en toen geen medewerker bediening kunnen aanschieten (geeft niet). Tortilla's heerlijk en het aparte gerecht van brood met avocado en gepocheerd ei is met smaak genuttigd door mijn collega. Lunch en diner is niet goedkoop, wel heel erg goed. Ik heb onze organisatie aangeraden hier vaker te vergaderen, echt een fijne locatie en gratis parkeren in de parkeergarage eronder, heel fijn. Prachtig gebouw overigens, van binnen ziet het er zo mooi en sfeervol uit en de banken binnen en stoelen buiten zitten heerlijk. Mooi en groot terras. Veel ruimte en geen last van andere grote groepen. Aanrader!

24. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een foto toegevoegd van Sushi & Zo
  25. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een foto toegevoegd van Sushi & Zo
  26. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sushi & Zo

Tijd voor een update! Volgens mijn bestelhistorie in mijn account heb ik inmiddels 9x besteld sinds januari. Het is zelfs zo sterk dat ik het mee op visite neem, een lekkere sushibox, en dat naar een stad waar heel erg veel sushirestaurants zijn. Maar de ontvanger vindt deze sushi het lekkerst! Ik heb ook een sushibox van 25 euro cadeau gedaan voor iemands verjaardag.

De kwaliteit is constant en dat is superbelangrijk. Maar met alleen goede kwaliteit redt een restaurant het natuurlijk niet, de prijs moet goed zijn EN de service moet goed zijn! Nou, ook dat is hier in orde , hoor. Dik in orde zelfs. Als er iets niet goed is gegaan of niet naar je zin is geweest, dan wordt dat op professionele wijze opgelost (lees de recensies op hun Facebookpagina er maar op na hoe goed ze hiermee omgaan).

Ik heb een paar dagen geleden in een andere stad sushi gegeten en ik merkte dat ik toch wel wat dingen miste. De Cuijkse sushi-chefs doen een extra laagje om de sushi heen (de carpaccio-roll is echt beroemd) en dat maakt het zoveel lekkerder.

Ik ben echt een supertevreden klant, nog steeds na al die bestellingen. Vanavond maar weer eens bestellen. :)

27. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor YuMe
    Japans Deventer

Op 11 april (een woensdag) gereserveerd en hier gegeten voor het eerst.

GROOT assortiment, ook voor de niet-sushi-liefhebber. Zeer voorkomende, vriendelijke en snelle bediening. Geweldig systeem met de iPad om te bestellen (goed dat er daarnaast een menukaart is om te kijken wat het allemaal precies is). Erg lekker gegeten, heel goed concept. Zelfs wat dingen gegeten die ik nog nooit had gehad, terwijl ik toch echt een sushi-bekende ben! :) 106 euro kwijt met 3 personen inclusief drank (1 persoon fris en 2 aan de wijn). Zeker niet teveel betaald! De banken binnen zitten heerlijk. Aanrader!

28. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé 't Pumpke

Dank je wel voor de aanpassing!

29. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé 't Pumpke

De stoelen waren echt verschrikkelijk. Daar kun je geen hele maaltijd op blijven zitten. Ik had achteraf gezien iets hogere cijfers moeten geven voor eten, drinken, service en prijs/kwaliteit, sorry daarvoor. Ben nu aan het terugdenken en het eten was heel erg goed.

30. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Pumpke

Voorgerecht was fantastisch (vistrio). Achteraf (zo lekker was het) had ik toch liever gekozen voor de rauwe tonijn als voorgerecht! Maar gelukkig had ik er een stukje van bij. Hoofdgerecht was echt goed. Porties zijn klein, maar gelijk hebben ze ook, er wordt in restaurants al veel te veel weggegooid. Met genoeg friet en salade erbij had ik zeker niet te weinig gegeten. Het was echt lekker en betaalbaar.

Meer activiteiten