• Lid sinds 3 december 2012

Nijmegen

Activiteiten

1. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sushi & Zo

17 December 2017 Als Facebookfan van het eerste uur mocht ik vandaag bij de opening aanwezig zijn. Wat is het mooi geworden! Prachtige inrichting, helemaal van deze tijd. Vakwerk! Nou en dat is echt geweldige, kraakverse sushi die hier gemaakt wordt.

Update 18-12-2017: Ik had de sushibox van 15 € en het heeft mijn verwachtingen zelfs nog overtroffen! Heerlijke mix van allemaal lekkers!

Ik ben superblij dat er een sushi-restaurant in Cuijk zit (eindelijk) en ze komen nog bezorgen ook!

2. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt Sushi & Zo leuk

Love good food

3. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door MMI voor 't Molenhuys leuk

Onlangs voor het eerst dit restaurant bezocht. Eerste wat opvalt is de gezellige en verzorgde entourage. We kozen voor de 4-gangen. Eerst kregen we als verrassing twee amuses. Een vismousse en vervolgens een klein soepje met kokos en garnalen. Smaakte allebei goed en verfijnd. Het diner zelf was, zeker voor deze prijsklasse, echt uitstekend. Mooie smaken en pure ingrediënten. Hier wordt met liefde gekookt.
    De eigenaar die ons bediende was vriendelijk en behulpzaam, en hij heeft echt verstand van goede wijn. Hier wordt hele goede wijn geschonken tegen een alleszins redelijke prijs. Dit restaurant was een aangename verrassing!!

4. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door wilmie voor 't Molenhuys leuk

Goede gastheer, zeer goede bediening. Heerlijk eten. Lust voor het oog, net schilderijtjes. Al die verschillende structuren. Goede wijn. Mooie sfeer, rustig. Niet al te groot.

5. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sumo
    Sushi Nijmegen

Onlangs voor het eerst afgehaald bij Sumo. Goeie service! We belden een kwartier voor sluitingstijd en toch was het nog mogelijk, goede service! We hadden een sushischaal voor 2 personen waar we met 3 man van hebben gegeten. Om de kosten eigenlijk. We lustten nog wel veel meer, maar wat was het allemaal vers, smaakvol en ontzettend goed. We willen ook nog een keer in het restaurant gaan eten!

6. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor 't Molenhuys

Op 2 november 2017 hier gegeten. Het was nogal zoeken, er is aan de buitenkant nergens aan te zien waar het restaurant gevestigd is. We zijn wel 8× rondgereden, dat was heel vervelend. Ik zag van buitenaf wel licht aan en bedrijvigheid, maar wij dachten dat het een gewoon woonhuis was! Het is ook kleinschalig eten in een huiselijke ambiance, heel bijzonder.

De bediening van de juffrouw en de gastheer was BUITENGEWOON. Ik ben zelden met zoveel égards behandeld en ik geniet hier zo van. Zo hoort het! Menig restaurant mag hier op les, over hoe het hoort.

Het eten was voortreffelijk. Ook leuk dat de juffrouw uitleg gaf dat kraanwater niet gratis is en dat zij ervoor kiezen om tussentijds meerdere amuses te serveren. Die maakten het meer dan goed dat er voor kraanwater betaald moest worden. De gerechten zijn niet groot/overdadig, maar toch hadden we meer dan genoeg gegeten en de smaak en opmaak van de borden was echt geweldig.

Aan het eind was er onduidelijkheid over een actie waarvan het restaurant zelf niet op de hoogte was. De manier waarop de gastheer dit heeft opgelost was zo professioneel. Hij zou er ook zelf navraag naar gaan doen en terugbellen naar ons.

Al met al gewoon een super-restaurant-ervaring en ik hoop dat iedereen hier een keer gaat eten om te ervaren hoe fantastisch gastvrijheid en professionaliteit in de horeca kan zijn!

7. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Gewoon Lekker

Doet de naam eer aan! Heel gewoon eten voor een gewone prijs. En dat bedoel ik heel positief! Geen gekkigheid en dat is heel fijn voor mensen die niet houden van al die liflafjes en gek eten. Ik ben er dol op, maar ik heb mensen in mijn vriendenkring bij wie je niet met exquise en gekke dingen moet aankomen.

Dat er hier nog plaats was vandaag, onverwacht, was dus echt super! Het leek erop dat er twee nieuwe dames werden ingewerkt en dat geeft helemaal niks. Wij hadden alle tijd. Een juffrouw deed het erg goed. Je zag dat ze zenuwachtig was maar ze deed het super!

Door alle drukte leek ze even vergeten te zijn om onze bestelling op te nemen (hoewel wij te lang hadden getreuzeld, ze was er al eerder om komen vragen), maar dat kwam allemaal goed.

Het eten was een verrassing, zeker voor dat geld. De saté was ongelofelijk mals vlees, hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen is een raadsel.

De ossenhaas met garnalen was erg lekker! Kaasplankje was super (en toch teveel achteraf) en een doggybag was geen probleem.

De huiswijn was een goed gevuld glas.

Heel erg tevreden over dit restaurant, complimenten voor de goede kok die we heel hard zagen werken. Ga zo door!

Waarom ik een 8 gegeven heb voor sfeer; restaurant is prachtig en helemaal mijn stijl met al dat hout! Alleen op de verhoging in het halfronde gedeelte allemaal wat te krap zoals het er nu staat, het was erg moeilijk achter je tafel vandaan te komen en weer te gaan zitten. Maar dat was dan ook alles!

8. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor De Dom
    Nederlands Cuijk

Tijdens Cuijk Keigoed heb ik hier een roseetje gedronken en een broodje gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Goed gevuld glas! Ik zat heerlijk in het zonnetje en keek naar de optredens op het Louis Jansenplein. Heel geslaagd, bedankt voor de fijne bediening en het heerlijke broodje!

9. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor De Dom
    Nederlands Cuijk

Vandaag goedgevuld glas rosé gedronken (goede prijs!), Heerlijk broodje roombrie waar ze ook niet zuinig waren met de brie. Lekkere saldegarnituur erbij. Heerlijk op het terras, vriendelijke, attente, goedlachse bediening en op het Louis Jansenplein was van alles te zien. Heel erg geslaagd!

10. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Don Pablo
    Mexicaans Nijmegen

Met de AH-restaurantzegels gekozen voor Don Pablo op basis van het menu en de recensies.

Pluspunten:
    - restaurant is erg mooi ingericht/sfeervol
    - op ieder bord ligt genoeg :)
    - bediening is vriendelijk en snel genoeg
    - tortillachips met dip vooraf en op verzoek bij het aanschuiven van de laatste gast gewoon nog een keer
    - spareribs waren zo mals dat ze gewoon van het bot af vielen, heel goed dus, marinade was lekker pittig en niet flauw zoals je vaak treft
    - in de recensies al gelezen dat een doggy bag geen probleem is
    - de wijn is goed en betaalbaar en er wordt keuze gegeven bij de witte wijn
    - voorgerecht carpaccio was zeer goed, net als de vissoep
    - brood was erg vers, heerlijk
    - toetjes waren heerlijk.

Verbeterpunten:
    - stoelen zitten niet prettig
    - wastafel in de damestoilet ruikt erg sterk naar riool (de wc gelukkig niet)
    - veel te grote porties op de borden. Sommige gasten vinden zulke volle borden onprettig en het werkt sowieso voedselverspilling in de hand, de meeste mensen kunnen dit echt niet op
    - de wedges lijken niet vers te zijn, maar diepvries, zijn niet knapperig.

Als we een advies mogen geven: meer salade, minder vlees/hoofdgerecht.

Al met al, mede door de vriendelijke bediening, het goede eten en dat er meer dan genoeg was: een heel fijne restaurantervaring.

11. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft Ume toegevoegd als favoriet restaurant

Ume

Love good food heeft De Vier Linden toegevoegd als favoriet restaurant
    • Frans
    Soetendaal 5 Vierlingsbeek

15. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft Nibbles toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    Ganzenheuvel 1 Nijmegen

16. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Nibbles
    Internationaal Nijmegen

Het eerste dat opviel: de enthousiaste begroeting als je binnenkomt. Dit heb ik nog nergens zo meegemaakt, echt heel leuk, ik was een beetje beduusd, maar dat was van de verrassing, ik vind dit heel positief! Al het personeel is zo, toen we buiten gingen roken, hoorde ik dat alle klanten zo worden begroet. De sfeer en de gemoedelijkheid die het personeel hiermee creëert is echt super. Lief ook om dat te zeggen: "komen jullie met zijn tweetjes eten?" Past bij het concept!

De aankleding is mooi, leuk en grappig, leuk die foto's, ook op de wc. Er is niet zo veel ruimte in de serre, het was echt passen en meten als je aan het raam zit. De wc is inderdaad heel klein zoals een andere recensent ook zei, maar wel heel netjes en schoon en dat vind ik belangrijk.

Het concept is erg origineel en leuk! Wij waren hier nooit eerder geweest en hadden zakelijk overleg, dus ik zei: geen opscheplepels. Dat is wel héél intiem (met bespeekseld bestek samen uit een bakje scheppen bedoel ik daarmee). Was een grapje waar wij om moesten lachen, het is een kleinigheidje.

De huiswijn is goed en tegen een normale prijs. Het eten was erg goed. De spare ribs en de biefstuk waren buitengewoon mals, echt erg goed bereid zoals je het zelden treft. De rest was ook heerlijk. Groenten of salade zou inderdaad wat meer mogen, maar dat is tenslotte in zowat ieder restaurant zo in Nederland. Ik dacht dat crème brûlée mijn lievelingstoetje was, maar nadat ik hier ben geweest is Crème Catalan Caramel mijn lievelingstoetje geworden. Heerlijk! We hebben met 2 personen voor 61 Euro meer dan voldoende gegeten en gedronken (wijn, bier, Irish Coffee) en dat is zeker niet duur!

Een compliment voor de voorkomende en vriendelijke bediening, er was veel aandacht voor ons en er werd vaak genoeg gevraagd of we nog iets wilden eten of drinken. Ook via deze weg een groot compliment voor de jongeman in de bediening, ik heb het hem ook persoonlijk gezegd: wat een fijne uitstraling, een vrolijkheid en een vriendelijkheid. Ik werd helemaal vrolijk van hem!

Al met al een heel goede eerste ervaring en dit restaurant vind ik echt een aanrader.

17. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor De Vier Linden

Op 11 november 2016 genoten van de Proeverij. Goede centrale locatie bij het station, handig als je geen eigen vervoer hebt! Gezellige inrichting. Zeer vriendelijk personeel. Ik had al goede verhalen gehoord, maar het eten heeft mijn verwachtingen overtroffen. Werkelijk ALLES was van uitstekende kwaliteit en erg smakelijk. Enige puntje is dat het personeel niet uitserveert zoals het hoort (je het eten aangeven of voor je langs gaan om het bij je tafelgenoot neer te zetten). Ze moeten heel hard werken en heel veel uitserveren, dus in dit restaurant vond ik dat niet erg en ook wel begrijpelijk. Alle dames zijn erg vriendelijk en netjes. Dat in de keuken hoofdbedekking wordt gedragen vind ik ook een heel goed punt, zou overal zo moeten zijn! Enige verbeterpunt is wat mij betreft dat er buiten asbakken moeten worden geplaatst. Scheelt het personeel ook veel vegen en dit is geen representatief gezicht. Al met al een perfecte avond, ik raad dit restaurant aan iedereen aan en ik kom hier zeker nog graag terug!

18. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Smaak
    Nederlands Cuijk

Veel goede dingen gehoord over Smaak vantevoren. Om de verjaardag van mijn moeder te vieren een logische keuze! Leuke inrichting, genoeg plaats. Vriendelijke en behulpzame serveerster. Heel goed eten.

Maar dan gaan er wat dingen niet zoals je verwacht en ben je niet tevreden. De serveerster liet de eigenaar komen. En toen zijn wij van onze stoel gevallen. Wij zijn nog nooit zo onprofessioneel behandeld. Het was zo erg: het gebrek aan inlevingsvermogen, het niet serieus nemen van ons als klant, niets doen met een tip die we gaven, onze hele avond was daar eigenlijk door verpest. Ik heb de eigenaar apart geroepen en alles wat me dwars zat over zijn reactie in een 1 op 1 gesprek met hem gedeeld. Deze man heeft nog zoveel te leren over de juiste omgang met klanten. Echt alle regels voor een juist klantcontact die er maar bestaan heeft hij geschonden. Ik heb hem gezegd dat hij een ontevreden klant ontevreden naar huis heeft laten gaan en hij was er niet van onder de indruk. Een klant is hier geen koning, allesbehalve zelfs.

Wij komen hier niet meer terug. Smaak was voor ons smaakeloos.

19. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Julian's Eethuis
    Internationaal Cuijk

Ik had een volle spaarkaart van de AH restaurantactie en we hebben dit restaurant uitgekozen om eens uit te proberen. Prijzen zeer scherp!

Bediening uitstekend, halverwege mag de jongedame wel wat vaker kijken of er nog behoefte is aan drank, daar moesten we om vragen.

Salade (voorgerecht) was niet bijzonder. Loempia's waren gewoon, lekker. Beide niet echt boeiend als voorgerecht, de voorgerechtenkaart zou wel spannender mogen dan dit en soep. Hoofdgerecht had ik flammkuchen, nooit eerder gehad, wat een goede bodem! En echt niet flauw met de frutti di mare, hier zat tenminste genoeg vis op. Erg goede smaak, echt heerlijk. Tafelgenoot had 4 formaggi penne, zeer goed van smaak duidelijk verschillende kazen erin. Erg lekker! Nagerecht was ijs en dat was erg goed van smaak en een zeer ruimte portie (2 bolletjes stond op de kaart). Ik kon het niet op. We hebben echt super gegeten voor heel weinig geld en de eigenaresse/kok en de jongedame in de bediening waren erg vriendelijk en hebben ons keurig behandeld.

Ook prettig dat we met afrekenen beiden een bedrag naar keuze konden pinnen, dit is zeker niet in alle restaurants mogelijk en wij vinden dat prettig om allebei zelf af te rekenen.

Oh, de sfeer heb ik een 6 gegeven, op woensdagavond 18.30 uur was er slechts een ander tafeltje bezet. In Cuijk is dit vaak zo doordeweek bij horeca-gelegenheden. Als we nog een keer goedkoop en lekker willen gaan eten, dan komen we hier zeker terug.

20. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Vurrukkulluk
    Internationaal Nijmegen

Op een dinsdag hier gegeten, behalve een andere tafel was er niemand. Dat geeft niet. Rosé 4,95, een witbiertje 3,50, rode wijn 3,50. Best wel aan de prijs allemaal! Hoofdgerechten redelijk betaalbaar maar dan krijg je toch weinig... ik neem nooit een toetje maar nu wel omdat het echt niet genoeg was. Voor 3 personen krijg je een minuscuul bakje salade dat nog te weinig is voor 1 persoon als je van salade houdt en dit royaler gewend bent. 3x mayonaise bij moeten vragen want er zit een dessertlepel in een schaaltje, ook weer geheel ontoereikend voor 3 personen die met het kleine schaaltje aardappels moeten doen. Heel jammer allemaal uiteindelijk, dit vind ik geen waar voor mijn geld als je zo weinig krijgt.

Maar de smaak van het eten was geweldig. Ik had een surf en turf met lamsvlees en gamba's en het kon echt niet beter bereid zijn, het was gewoon geweldig. Dat vonden mijn tafelgenoten ook van hun gerechten. De bediening was goed.

Dit moet ik inderdaad ook zeggen: karaf water stond meteen op tafel en werd niets voor gerekend. Waar maak je dat tegenwoordig nog mee. Geweldig!

En voor de extra mayonaise en sla is niets in rekening gebracht, dat vind ik echt service.

21. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een bericht geschreven voor De Dom
  22. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Marietjes Beurs

Gisteren hier gegeten nadat ik de menukaarten van een aantal restaurants had bekeken op internet. Helaas waren er slechts twee mensen in het restaurant. Meer mensen is natuurlijk gezelliger, maar vooral vind ik het treurig dat de middenstand in Cuijk door de week een dooie boel is.

Doordat de gastvrouw tijd had, gaf ze ons de gelegenheid te kiezen tussen Chardonnay en Sauvignon Blanc, met schattige glaasjes om te proeven. Zulke service heb ik nog nooit ergens meegemaakt, echt een pluim hiervoor.

Het eten was buitengewoon goed verzorgd, de borden zagen er prachtig uit, de vis was zeer vers en goed bereid. De groenten waren ook kraakvers en lekker knapperig gehouden, niet gekookt tot prut!

De wijn was heerlijk en voor een redelijke prijs een goed glas (3,15). Tegenwoordig vraagt men de meest achterlijk hoge bedragen voor een lullig glaasje. Hier dus niet!

Ik had Fish & Chips van heek en dit was op geen enkele manier te vergelijken met een lekkerbekje. De panering was zo goed dat er veel ruimte overbleef om de heerlijke vis te proeven. Het was best veel en de friet kon ik er echt niet meer bij op. Mijn tafelgenoot had paella met kabeljauw, het zag er ongelofelijk goed uit en de vis was ook zeer goed bereid.

Wij hebben voor dit restaurant gekozen door de originele gerechten op de kaart en de goede recensies op deze site. En ik kan alleen maar zeggen dat Marietje's Beurs de verwachtingen meer dan waargemaakt heeft.

23. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Il Forno
    Pizzeria Mook

Wc's en interieur niet van deze tijd. Beetje viezig. Nauwelijks gasten op donderdagavond. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Goed glas rode wijn. Ongezellige plastic ronde tafels buiten, onmogelijk om leuk met een groep te eten. En dan komt de calzone met gorgonzola. Ik verwachtte niets, maar was echt heerlijk. Alle 15 mensen kregen netjes ongeveer tegelijk uitgeserveerd. Al met al een geslaagde avond.

24. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Murphy's Grill

Heel vaak gegeten hier tussen 2005 en 2010. Altijd uitstekend. Die typische heerlijke houtskoolgeur, het water stroomt je al in de mond! De kwaliteit is goed en stabiel en de bediening is zo voorkomend. Als we onze gasten wilden imponeren :) dan namen we ze hier mee naartoe. Het is wel erg duur.

25. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor La Cantina

Een keer of drie hier gegeten tussen 2005-2010. Erg goed, iedere keer weer. Sfeer zowel binnen als buiten heerlijk, mooie inrichting. Een keer echte tapas gegeten waar ik niet echt dan van ben, maar dat was meer dan uitstekend. Ook andere gerechten gegeten, kan dit iedereen aanraden. Bediening is erg goed.

26. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Restaurant du Theatre

2x mosselen gegeten ergens tussen 2007 en 2010. Heel betaalbaar, buitengewoon leuke bediening, mosselen waren perfect.

27. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Orient Plaza Kyoto

10-gangen-menu gegeten in 2004. Eerste keer spoom, vond ik heel bijzonder. Op een gegeven moment gaat het he de keel uithangen dat IEDER vleesgerecht naar gebakken knoflook smaakt. Kwaliteit en bediening uitstekend. Dat ik het na al die jaren nog weet nu deze app bestaat, zegt natuurlijk wel wat!

28. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door lieke voor The Green Parrot leuk

Van het weekend hier wezen eten. Eerste indruk; een mooi sfeervol restaurant. Leuke inrichting, Mexicaanse steakhouse stijl, precies passend bij het eten. Leuke sfeervolle muziek echt een fijne eerste indruk. De zaak zat redelijk goed vol, toch liet het voorafje niet lang op zich wachten, ook niet bij andere tafels. De menukaart staat genoeg keus op en naar mijn idee en wat ik voorbij zag komen allemaal even smakelijk en heerlijk ruikend. Ik ben zelf een grote liefhebber van spareribs, deze ribs zijn echt mijn favoriet. Heel mooi kwalitatief vlees en de marinade was Texas style bbq smaak met honing. Heerlijk, we zijn om dit restaurant te proberen 75 km omgereden nou dat was het dubbel en dwars waard. Mijn vrouw had een mixed grill en ook die was van goede kwaliteit en van heerlijke smaken voorzien. Ons dochtertje had kinderspareribs, zij kreeg een mooie portie en zat vol. En vond ze ook lekker. De desserts waren heerlijk. Ik had vuurroo met kaneelijs en slagroom en mijn vrouw had cheesecake en ons dochtertje een kinderijsje. Ik mag graag een dessert eten, deze waren heerlijk. Geen kleine porties maar ook geen royale. Prijstechnisch klopt het wel. Voor ons is dit restaurant een echte aanbeveling aan kennissen en vrienden. Ze zijn zeer gastvrij en erg vriendelijk.

29. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door Roelse voor Ume leuk
    Japans Breda

Ik woon in het centrum van Breda, en mijn favoriete restaurant is Ume. Ik ga normaal niet vaak naar een restaurant omdat ik zelf aardig kan koken. Maar als je sushi wilt gaan eten of lekker wilt ontspannen is dit een geweldige zaak. Heerlijk eten en meer dan genoeg voor een mooie prijs! Zeker aan te raden!

30. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door Arjan van de Wijdeven voor Ume leuk
    Japans Breda

Nu tijd om mijn vaste eettent een review te geven.
    Ik kom hier regelmatig en neem ook wel eens mensen mee.

De sushi,
    Fris,fruitig,vers! Ook de maki's en de wraps zijn mooi vers en goed op smaak.

Warme gerechten,
    De lamskoteletjes zijn om je vingers bij op te eten.
    Ook de udon en rames gerechten zijn warm en op smaak.
    De Miso soup is hier prima (geen watersoep).

Vlees,vis warm of koud het is er.
    De combi van tepanyaki/grill en sushi is goed geregeld.
    De spreiding van de bestelling laat enkel op zich wachten als het echt druk is. Vriendelijke bediening, maar sommige meisjes in de bediening mogen wel eens worden gewezen op het feit dat ze ietwat vrolijker mogen ogen. Kaartjes worden tijdig opgehaald. Alles is prima op smaak. Reserveren of inloop, tussen 5 en 7 kan je dikwijls gewoon binnenlopen. Weekenden zijn wat drukker.

Ik kom er graag en ze vernieuwen de gerechten met regelmaat. De bediening kent ons gelukkig een beetje dus weten dat wij op dingen letten. Ik vind Ume de beste in breda, levert een goed product af en probeert zich niet met 4 basissauzen te redden in alle gerechten.
    Ik raad Ume aan iedereen aan. Lekker eten voor een goede prijs.

Meer activiteiten