• Lid sinds 3 december 2012

YuMe

Deventer

Activiteiten

1. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een foto toegevoegd van In de Kazerne
  2. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor In de Kazerne
    Internationaal Nijmegen

Hartelijke ontvangst, veel mogelijkheden om hier te vergaderen. Fijne bediening, er werd vaak genoeg gevraagd of we nog koffie wilden. Na de vergadering met drie mensen overgebleven en lunchje gepakt. Friet was heerlijk, wel weinig mayo en toen geen medewerker bediening kunnen aanschieten (geeft niet). Tortilla's heerlijk en het aparte gerecht van brood met avocado en gepocheerd ei is met smaak genuttigd door mijn collega. Lunch en diner is niet goedkoop, wel heel erg goed. Ik heb onze organisatie aangeraden hier vaker te vergaderen, echt een fijne locatie en gratis parkeren in de parkeergarage eronder, heel fijn. Prachtig gebouw overigens, van binnen ziet het er zo mooi en sfeervol uit en de banken binnen en stoelen buiten zitten heerlijk. Mooi en groot terras. Veel ruimte en geen last van andere grote groepen. Aanrader!

3. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een foto toegevoegd van Sushi & Zo
  4. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een foto toegevoegd van Sushi & Zo
  5. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sushi & Zo

Tijd voor een update! Volgens mijn bestelhistorie in mijn account heb ik inmiddels 9x besteld sinds januari. Het is zelfs zo sterk dat ik het mee op visite neem, een lekkere sushibox, en dat naar een stad waar heel erg veel sushirestaurants zijn. Maar de ontvanger vindt deze sushi het lekkerst! Ik heb ook een sushibox van 25 euro cadeau gedaan voor iemands verjaardag.

De kwaliteit is constant en dat is superbelangrijk. Maar met alleen goede kwaliteit redt een restaurant het natuurlijk niet, de prijs moet goed zijn EN de service moet goed zijn! Nou, ook dat is hier in orde , hoor. Dik in orde zelfs. Als er iets niet goed is gegaan of niet naar je zin is geweest, dan wordt dat op professionele wijze opgelost (lees de recensies op hun Facebookpagina er maar op na hoe goed ze hiermee omgaan).

Ik heb een paar dagen geleden in een andere stad sushi gegeten en ik merkte dat ik toch wel wat dingen miste. De Cuijkse sushi-chefs doen een extra laagje om de sushi heen (de carpaccio-roll is echt beroemd) en dat maakt het zoveel lekkerder.

Ik ben echt een supertevreden klant, nog steeds na al die bestellingen. Vanavond maar weer eens bestellen. :)

6. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor YuMe
    Japans Deventer

Op 11 april (een woensdag) gereserveerd en hier gegeten voor het eerst.

GROOT assortiment, ook voor de niet-sushi-liefhebber. Zeer voorkomende, vriendelijke en snelle bediening. Geweldig systeem met de iPad om te bestellen (goed dat er daarnaast een menukaart is om te kijken wat het allemaal precies is). Erg lekker gegeten, heel goed concept. Zelfs wat dingen gegeten die ik nog nooit had gehad, terwijl ik toch echt een sushi-bekende ben! :) 106 euro kwijt met 3 personen inclusief drank (1 persoon fris en 2 aan de wijn). Zeker niet teveel betaald! De banken binnen zitten heerlijk. Aanrader!

7. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé 't Pumpke

Dank je wel voor de aanpassing!

8. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé 't Pumpke

De stoelen waren echt verschrikkelijk. Daar kun je geen hele maaltijd op blijven zitten. Ik had achteraf gezien iets hogere cijfers moeten geven voor eten, drinken, service en prijs/kwaliteit, sorry daarvoor. Ben nu aan het terugdenken en het eten was heel erg goed.

9. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Pumpke

Voorgerecht was fantastisch (vistrio). Achteraf (zo lekker was het) had ik toch liever gekozen voor de rauwe tonijn als voorgerecht! Maar gelukkig had ik er een stukje van bij. Hoofdgerecht was echt goed. Porties zijn klein, maar gelijk hebben ze ook, er wordt in restaurants al veel te veel weggegooid. Met genoeg friet en salade erbij had ik zeker niet te weinig gegeten. Het was echt lekker en betaalbaar.

10. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft gereageerd op een recensie van Wereldkeuken Triavium

Oh, ik zal nog toelichten waarom ik 2x een 9 heb gegeven: de prijs is erg hoog vergeleken bij soortgelijke concepten. En de sfeer is goed, alleen hadden wij de pech dat we bij een zeer luidruchtig groepje meisjes zaten. Dat we aan een slechte tafel werden gezet met drie personen was jammer, er was doordeweeks zoveel plaats, dat was niet nodig geweest. Vandaar een 9 voor sfeer!

11. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Wereldkeuken Triavium

GEWELDIG. Totáál geen "vreetschuur"-concept zoals dit concept in Tilburg. Heel sfeervol juist, mooi ingericht, alles verser dan vers. Ik heb wel 3× oesters gehaald en 3× sushi. Fantastisch. De chefs bij de bakplaten waren heel behulpzaam en maakten alles supergoed. Toevallig een actie dat bier en wijn ook nog was inbegrepen in de prijs, ik kon mijn geluk niet op. Ik heb perfect gegeten deze avond. Ik ben heel erg tevreden en ik kom zeker terug!

12. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Konnichi WA
    Internationaal Utrecht

Was echt perfect. Menu A gekozen geloof ik. Niet echt goedkoop, maar welk Japans restaurant is dat wel? Alles was even smakelijk en vers, uitstekend gegeten. Service was geweldig, zeer voorkomende juffrouw, ons kwam niets tekort. De wijn was met 5,90 per glas voor mij echt onbetaalbaar, ik had nog gevraagd om huiswijn, als dit de huiswijn is, dan neem ik voortaan wel thee. Echt niet te doen. Dat was een onaangename verrassing. Verder niks te klagen!

13. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sushi & Zo

17 December 2017 Als Facebookfan van het eerste uur mocht ik vandaag bij de opening aanwezig zijn. Wat is het mooi geworden! Prachtige inrichting, helemaal van deze tijd. Vakwerk! Nou en dat is echt geweldige, kraakverse sushi die hier gemaakt wordt.

Update 18-12-2017: Ik had de sushibox van 15 € en het heeft mijn verwachtingen zelfs nog overtroffen! Heerlijke mix van allemaal lekkers!

Ik ben superblij dat er een sushi-restaurant in Cuijk zit (eindelijk) en ze komen nog bezorgen ook!

14. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt Sushi & Zo leuk

Love good food

15. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door MMI voor 't Molenhuys leuk

Onlangs voor het eerst dit restaurant bezocht. Eerste wat opvalt is de gezellige en verzorgde entourage. We kozen voor de 4-gangen. Eerst kregen we als verrassing twee amuses. Een vismousse en vervolgens een klein soepje met kokos en garnalen. Smaakte allebei goed en verfijnd. Het diner zelf was, zeker voor deze prijsklasse, echt uitstekend. Mooie smaken en pure ingrediënten. Hier wordt met liefde gekookt.
    De eigenaar die ons bediende was vriendelijk en behulpzaam, en hij heeft echt verstand van goede wijn. Hier wordt hele goede wijn geschonken tegen een alleszins redelijke prijs. Dit restaurant was een aangename verrassing!!

16. Love good food's profielfoto
    Love good food vindt de recensie door wilmie voor 't Molenhuys leuk

Goede gastheer, zeer goede bediening. Heerlijk eten. Lust voor het oog, net schilderijtjes. Al die verschillende structuren. Goede wijn. Mooie sfeer, rustig. Niet al te groot.

17. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Sumo
    Sushi Nijmegen

Onlangs voor het eerst afgehaald bij Sumo. Goeie service! We belden een kwartier voor sluitingstijd en toch was het nog mogelijk, goede service! We hadden een sushischaal voor 2 personen waar we met 3 man van hebben gegeten. Om de kosten eigenlijk. We lustten nog wel veel meer, maar wat was het allemaal vers, smaakvol en ontzettend goed. We willen ook nog een keer in het restaurant gaan eten!

18. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor 't Molenhuys

Op 2 november 2017 hier gegeten. Het was nogal zoeken, er is aan de buitenkant nergens aan te zien waar het restaurant gevestigd is. We zijn wel 8× rondgereden, dat was heel vervelend. Ik zag van buitenaf wel licht aan en bedrijvigheid, maar wij dachten dat het een gewoon woonhuis was! Het is ook kleinschalig eten in een huiselijke ambiance, heel bijzonder.

De bediening van de juffrouw en de gastheer was BUITENGEWOON. Ik ben zelden met zoveel égards behandeld en ik geniet hier zo van. Zo hoort het! Menig restaurant mag hier op les, over hoe het hoort.

Het eten was voortreffelijk. Ook leuk dat de juffrouw uitleg gaf dat kraanwater niet gratis is en dat zij ervoor kiezen om tussentijds meerdere amuses te serveren. Die maakten het meer dan goed dat er voor kraanwater betaald moest worden. De gerechten zijn niet groot/overdadig, maar toch hadden we meer dan genoeg gegeten en de smaak en opmaak van de borden was echt geweldig.

Aan het eind was er onduidelijkheid over een actie waarvan het restaurant zelf niet op de hoogte was. De manier waarop de gastheer dit heeft opgelost was zo professioneel. Hij zou er ook zelf navraag naar gaan doen en terugbellen naar ons.

Al met al gewoon een super-restaurant-ervaring en ik hoop dat iedereen hier een keer gaat eten om te ervaren hoe fantastisch gastvrijheid en professionaliteit in de horeca kan zijn!

19. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Gewoon Lekker

Doet de naam eer aan! Heel gewoon eten voor een gewone prijs. En dat bedoel ik heel positief! Geen gekkigheid en dat is heel fijn voor mensen die niet houden van al die liflafjes en gek eten. Ik ben er dol op, maar ik heb mensen in mijn vriendenkring bij wie je niet met exquise en gekke dingen moet aankomen.

Dat er hier nog plaats was vandaag, onverwacht, was dus echt super! Het leek erop dat er twee nieuwe dames werden ingewerkt en dat geeft helemaal niks. Wij hadden alle tijd. Een juffrouw deed het erg goed. Je zag dat ze zenuwachtig was maar ze deed het super!

Door alle drukte leek ze even vergeten te zijn om onze bestelling op te nemen (hoewel wij te lang hadden getreuzeld, ze was er al eerder om komen vragen), maar dat kwam allemaal goed.

Het eten was een verrassing, zeker voor dat geld. De saté was ongelofelijk mals vlees, hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen is een raadsel.

De ossenhaas met garnalen was erg lekker! Kaasplankje was super (en toch teveel achteraf) en een doggybag was geen probleem.

De huiswijn was een goed gevuld glas.

Heel erg tevreden over dit restaurant, complimenten voor de goede kok die we heel hard zagen werken. Ga zo door!

Waarom ik een 8 gegeven heb voor sfeer; restaurant is prachtig en helemaal mijn stijl met al dat hout! Alleen op de verhoging in het halfronde gedeelte allemaal wat te krap zoals het er nu staat, het was erg moeilijk achter je tafel vandaan te komen en weer te gaan zitten. Maar dat was dan ook alles!

20. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor De Dom
    Nederlands Cuijk

Tijdens Cuijk Keigoed heb ik hier een roseetje gedronken en een broodje gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Goed gevuld glas! Ik zat heerlijk in het zonnetje en keek naar de optredens op het Louis Jansenplein. Heel geslaagd, bedankt voor de fijne bediening en het heerlijke broodje!

21. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor De Dom
    Nederlands Cuijk

Vandaag goedgevuld glas rosé gedronken (goede prijs!), Heerlijk broodje roombrie waar ze ook niet zuinig waren met de brie. Lekkere saldegarnituur erbij. Heerlijk op het terras, vriendelijke, attente, goedlachse bediening en op het Louis Jansenplein was van alles te zien. Heel erg geslaagd!

22. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Don Pablo
    Mexicaans Nijmegen

Met de AH-restaurantzegels gekozen voor Don Pablo op basis van het menu en de recensies.

Pluspunten:
    - restaurant is erg mooi ingericht/sfeervol
    - op ieder bord ligt genoeg :)
    - bediening is vriendelijk en snel genoeg
    - tortillachips met dip vooraf en op verzoek bij het aanschuiven van de laatste gast gewoon nog een keer
    - spareribs waren zo mals dat ze gewoon van het bot af vielen, heel goed dus, marinade was lekker pittig en niet flauw zoals je vaak treft
    - in de recensies al gelezen dat een doggy bag geen probleem is
    - de wijn is goed en betaalbaar en er wordt keuze gegeven bij de witte wijn
    - voorgerecht carpaccio was zeer goed, net als de vissoep
    - brood was erg vers, heerlijk
    - toetjes waren heerlijk.

Verbeterpunten:
    - stoelen zitten niet prettig
    - wastafel in de damestoilet ruikt erg sterk naar riool (de wc gelukkig niet)
    - veel te grote porties op de borden. Sommige gasten vinden zulke volle borden onprettig en het werkt sowieso voedselverspilling in de hand, de meeste mensen kunnen dit echt niet op
    - de wedges lijken niet vers te zijn, maar diepvries, zijn niet knapperig.

Als we een advies mogen geven: meer salade, minder vlees/hoofdgerecht.

Al met al, mede door de vriendelijke bediening, het goede eten en dat er meer dan genoeg was: een heel fijne restaurantervaring.

23. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft Ume toegevoegd als favoriet restaurant

Ume

Tilburgseweg 5a Oosterhout
  26. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft De Vier Linden toegevoegd als favoriet restaurant
  27. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft Nibbles toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    Ganzenheuvel 1 Nijmegen
  28. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Nibbles
    Internationaal Nijmegen

Het eerste dat opviel: de enthousiaste begroeting als je binnenkomt. Dit heb ik nog nergens zo meegemaakt, echt heel leuk, ik was een beetje beduusd, maar dat was van de verrassing, ik vind dit heel positief! Al het personeel is zo, toen we buiten gingen roken, hoorde ik dat alle klanten zo worden begroet. De sfeer en de gemoedelijkheid die het personeel hiermee creëert is echt super. Lief ook om dat te zeggen: "komen jullie met zijn tweetjes eten?" Past bij het concept!

De aankleding is mooi, leuk en grappig, leuk die foto's, ook op de wc. Er is niet zo veel ruimte in de serre, het was echt passen en meten als je aan het raam zit. De wc is inderdaad heel klein zoals een andere recensent ook zei, maar wel heel netjes en schoon en dat vind ik belangrijk.

Het concept is erg origineel en leuk! Wij waren hier nooit eerder geweest en hadden zakelijk overleg, dus ik zei: geen opscheplepels. Dat is wel héél intiem (met bespeekseld bestek samen uit een bakje scheppen bedoel ik daarmee). Was een grapje waar wij om moesten lachen, het is een kleinigheidje.

De huiswijn is goed en tegen een normale prijs. Het eten was erg goed. De spare ribs en de biefstuk waren buitengewoon mals, echt erg goed bereid zoals je het zelden treft. De rest was ook heerlijk. Groenten of salade zou inderdaad wat meer mogen, maar dat is tenslotte in zowat ieder restaurant zo in Nederland. Ik dacht dat crème brûlée mijn lievelingstoetje was, maar nadat ik hier ben geweest is Crème Catalan Caramel mijn lievelingstoetje geworden. Heerlijk! We hebben met 2 personen voor 61 Euro meer dan voldoende gegeten en gedronken (wijn, bier, Irish Coffee) en dat is zeker niet duur!

Een compliment voor de voorkomende en vriendelijke bediening, er was veel aandacht voor ons en er werd vaak genoeg gevraagd of we nog iets wilden eten of drinken. Ook via deze weg een groot compliment voor de jongeman in de bediening, ik heb het hem ook persoonlijk gezegd: wat een fijne uitstraling, een vrolijkheid en een vriendelijkheid. Ik werd helemaal vrolijk van hem!

Al met al een heel goede eerste ervaring en dit restaurant vind ik echt een aanrader.

29. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor De Vier Linden

Op 11 november 2016 genoten van de Proeverij. Goede centrale locatie bij het station, handig als je geen eigen vervoer hebt! Gezellige inrichting. Zeer vriendelijk personeel. Ik had al goede verhalen gehoord, maar het eten heeft mijn verwachtingen overtroffen. Werkelijk ALLES was van uitstekende kwaliteit en erg smakelijk. Enige puntje is dat het personeel niet uitserveert zoals het hoort (je het eten aangeven of voor je langs gaan om het bij je tafelgenoot neer te zetten). Ze moeten heel hard werken en heel veel uitserveren, dus in dit restaurant vond ik dat niet erg en ook wel begrijpelijk. Alle dames zijn erg vriendelijk en netjes. Dat in de keuken hoofdbedekking wordt gedragen vind ik ook een heel goed punt, zou overal zo moeten zijn! Enige verbeterpunt is wat mij betreft dat er buiten asbakken moeten worden geplaatst. Scheelt het personeel ook veel vegen en dit is geen representatief gezicht. Al met al een perfecte avond, ik raad dit restaurant aan iedereen aan en ik kom hier zeker nog graag terug!

30. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Smaak
    Nederlands Cuijk

Veel goede dingen gehoord over Smaak vantevoren. Om de verjaardag van mijn moeder te vieren een logische keuze! Leuke inrichting, genoeg plaats. Vriendelijke en behulpzame serveerster. Heel goed eten.

Maar dan gaan er wat dingen niet zoals je verwacht en ben je niet tevreden. De serveerster liet de eigenaar komen. En toen zijn wij van onze stoel gevallen. Wij zijn nog nooit zo onprofessioneel behandeld. Het was zo erg: het gebrek aan inlevingsvermogen, het niet serieus nemen van ons als klant, niets doen met een tip die we gaven, onze hele avond was daar eigenlijk door verpest. Ik heb de eigenaar apart geroepen en alles wat me dwars zat over zijn reactie in een 1 op 1 gesprek met hem gedeeld. Deze man heeft nog zoveel te leren over de juiste omgang met klanten. Echt alle regels voor een juist klantcontact die er maar bestaan heeft hij geschonden. Ik heb hem gezegd dat hij een ontevreden klant ontevreden naar huis heeft laten gaan en hij was er niet van onder de indruk. Een klant is hier geen koning, allesbehalve zelfs.

Wij komen hier niet meer terug. Smaak was voor ons smaakeloos.

Meer activiteiten