De Seterse Hoeve in Oosterhout

1372198363 69
1419317169 58
1461200552 59
1508319358 65

1. Afgelopen zaterdag gegeten met 5 personen, waarvan 2 kleine eters. Met het menu nibbles (kleine hapjes) is het goed te doen gezamenlijk te blijven dineren. Lekker gegeten en de bediening was top.

2. Marjon van Lier

Gezellig en goed gegeten. 2 Kleine voorgerechten, hoofdgerecht en 2 kleine nagerechten op. Je kon ook extra bestellen. Vriendelijk personeel. Vooraf gaven ze een goede uitleg wat mogelijk was. Borden mooi opgemaakt. Sfeer was goed.

3. Lekker en gezellig gegeten met gezelschap. Er werd goed rekening gehouden met het glutenvrij dieet van mijn schoonmoeder. Het concept is goed, kleine porties voor en na en voor ieders wat wils. Als je hier niks lekkers tussen vindt kun je beter in een sterren restaurant gaan eten. Mooie opgemaakte borden. Wel erg jong en onervaren personeel maar dat deed niks af aan de service.

4. Frans Blewanus

Het eten was perfect kleine goede voorgerechten, goed hoofdgerecht, en lekkere kleine nagerechten. En de prijs kwaliteit is heel goed.

5. Prijs-kwaliteitverhouding goed.
    Wij hebben rustig op een ontspannen manier kunnen eten.
    Service was open en vriendelijk.

6. Omelet gegeten.. tenminste wat daarvoor door moest gaan... Omelet hoort geel te zijn, deze was bruin... droog en gewoon niet te pruimen... Eerste en ook de laatste keer!

7. Heb zelden zo lekker gegeten (en dat voor een betaalbare prijs) als hier! Volgende reservering alweer gemaakt :-)

8. Woensdag 6 april om 11.50 uur hier naar toe gereden voor koffie. Konden zonder koffie weer weg! Een man vroeg toen we binnen kwamen "gereserveerd?" (i.p.v. goede morgen)! Dat hadden wij niet. Alles was vol zei hij op een niet zo vriendelijke toon. Hoe is het mogelijk dat zo'n grote Gasterij met vele zalen en lege tafels mensen wegstuurt! En maar klagen dat het slecht gaat in de horeca!

9. Na afloop van een geweldig concert van Marco Borsato, bij de Seterse Hoeve onze honger willen stillen. Volgens de site is de keuken geopend tot 20.00 uur dus moet 19.40 uur ruim op tijd zijn. Helaas... met honger weer vertrokken. Geen eten meer, de keuken was gesloten! Lopen de zaken zo goed? Echt belachelijk.

De Seterse Hoeve... nee.

10. Stefhan

11. Met familie na een boswandeling hier gegeten, eten smaakte goed, moesten wel redelijk lang wachten voordat er geserveerd werd. Mooie locatie na een boswandeling.

12. Hier was ik afgelopen zaterdag voor een familiereünie. De Seterse hoeve is daar een uitstekende locatie voor. Voldoende gratis parkeerplaats en in een mooie bosrijke omgeving waar je ook uitstekend kunt wandelen. We zaten in een ruimte apart. En die ruimte had ook zijn eigen buitenterras, wat met dit aangename weer erg goed van pas kwam. De bediening was vriendelijk, attent en correct en het eten, we hebben er zowel geluncht als gedineerd, uitstekend en goed verzorgd. Grote kans dat we er volgende keer weer onze reünie hebben.

13. EMC Slierendrecht

Het eten was werkelijk beneden de maat. Geen verse grondstoffen, maar instant ingrediënten. Afzonderlijke gerechten prijzig ten opzichte van de kwaliteit. Neem je een driegangen menu'tje dan klopt de prijs/kwailiteit redelijk. Maar gezien de beperkte keuze in gerechten, kon ik geen menu samenstellen dat mij aansprak. Friet is bij de prijs inbegrepen, maar wens je gebakken aardappeltjes dan moet je bijbetalen.

14. Net met wat collega's hier gegeten. Zelf aan de saté met friet gezeten en mijn collega's aan een salade (erg lekker, alleen de kip leek uit een pakje te komen), 12-uurtje (prima) en een omelet.
    Geen culinaire hoogstandjes, maar wel gewoon een degelijke hap voor een correct bedrag. Het is er wel een tikkie luidruchtig. De bediening is OK.

15. Lin 54 punten

Afgelopen weekend hier gegeten, vlees komt uit steamer... wat jammer, echte kok bakt nog altijd zijn vlees in de pan of op de grill.

16. 4-2-2015 samen met een vriendin heerlijk gegeten en gedronken. We hadden gekozen voor het 3 gangen menu. Maar het voorgerecht was al best veel :-) Het hoofdgerecht was lekker maar het was jammer dat de saus over het hele gerecht lag. Heb dat ook aangegeven als minpunt. Het personeel is aardig en hebben tijd voor een praatje en een grapje... Menno is daar gastheer en heeft oog voor alle klanten.

17. Wij zijn hier al meerdere malen geweest. Een heerlijke avond gehad iedere keer weer. Gastvrij ontvangen. Heerlijk gegeten. En een geweldige service. Zeker een aanrader!

18. Prijs voor een tomatensoepje is 6.85 euro en een karafje rosé 13.75 euro!! Schandalig duur.

19. Op 19 oktober gegeten bij de seterse hoeve. Het begin was goed, bediening was snel en vriendelijk. Totdat mijn zus haar warme voorgerecht kreeg, blijkt er glas in te zitten. Dit wordt doorgegeven aan de keuken, krijgt ze even later een nieuw maar hetzelfde voorgerecht? Met de vraag of hier dan geen glas in zit, blijkt dat niet te kunnen want het komt uit een ander bakje (dit betekent dat de gerechten ergens anders worden gemaakt en later in het restaurant worden opgewarmd).
    Advies van de ober: goed kijken voordat je eet. Vanaf hier ging het nog verder bergafwaarts, bediening werd slechter en moesten nog langer op ons eten wachten. Aan het einde van de avond moesten de volledige rekening van onze (diepvries) maaltijden betalen. Ik kom hier nooit meer.

20. Al meerdere keren geluncht , vriendelijk personeel, lekker gegeten zowel binnen als op het terras beide keren prima! Gezellige ambiance, zeer zeker voor herhaling vatbaar.

21. Gisteren heerlijk gegeten bij de Seterse Hoeve. Goede service en zeer vriendelijk personeel. Voorgerecht, hoofdgerecht en het dessert waren van zeer hoge kwaliteit, vooral heel lekker dus! Kortom: mocht je in de buurt zijn, dan is de Seterse Hoeve een absolute aanrader!

22. Gisteren na een boswandeling wat gedronken en een snackje bij de Seterse Hoeve. Onze kleinzoon was er bij, die wilde wel een frikandelletje. Dus een bittergarnituurtje besteld. Maar daar zaten geen frikandelletjes in, die hadden ze wel los. Nou dan een losse frikandel, breken we die zelf wel in stukjes. Toen we de rekening kregen moesten we voor deze snacks 18 euro afrekenen. Belachelijk duur dus. De bedrijfsleidster wilde niet snappen dat 9 euro wel heel veel is voor een frikandel. Ze moest nog wel even melden dat we niet in een snackbar waren. Nou zo'n hoogstaand restaurant is het nou ook weer niet. Wel duur vonden we. Na langdurig gepraat hebben we maar betaald. Maar 9 euro voor een frikandel is wel heel erg veel. Seterse Hoeve service nul komma nul.

23. Hier al diverse malen lunch, diner en high tea gehad. Erg goed verzorgd en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!!

24. Dinershow "Huishouden van Jan Steen", gewoon weg waardeloos. Wat een smerig eten. Zelfs de tomatensoep is nog smeriger dan een aangelengde blik-variant. Vlees; euhm, is het wel vlees? Kip; is het überhaupt nog érgens gaar? Koffie; gadverdamme.

Het entertainment; zo'n laag niveau dat een amateurgezelschap het veel beter gedaan zou hebben; en hoe belachelijk is het dat deze mensen "met de pet" rond durven te komen in een commerciële setting!?

Nee Seterse Hoeve; hiervoor een hele dikke vette verdiende onvoldoende.

Nooit maar dan ook nooit weer; zal ook proberen zo veel mogelijk mensen hiervoor te behoeden!!! Want een dergelijk niveau wens je niemand toe.

25. Op 29 augustus heerlijk gegeten bij De Stevense Hoeve.

Een zeer verzorgd restaurant; alles ziet er piekfijn uit en er is een gastvrije sfeer (waarschijnlijk daarom de aanduiding "Gasterij" in plaats van gewoon "restaurant"). En het eten is ook van hoge kwaliteit. We waren met een flink gezelschap, maar iedereen kreeg zijn gerechten keurig gelijktijdig en mooi op temperatuur.

Een vissoep vooraf (leuk opgediend met een satéstokje met enkele gamba's). De soep was goed op smaak, met een mooie bouillon.
    Hoofdgerecht: zeebanket. De vis prima gebakken (niet te gekruid, maar ook niet saai).
    Iets meer fantasie bij de groenten zou wel mogen...

Daarna de "grand finale" met een grand dessert (vooral de chocolade mouse was verbluffend lekker).

Prima restaurant. Ga graag nog eens terug.

26. Wanneer het hier iets drukker word dan verwacht loopt het totaal mis wat aan alle kanten zichtbaar is voor de klant. Het personeel loopt dan rond als een kip zonder kop en lopen letterlijk op elkaar te schelden. De kwaliteit van het eten is erg wisselend. De uitstraling van het restaurant doen zeker beter verwachten van zowel het personeel als het eten. Helaas hebben ze de enige open veranda waar je snel heerlijk buiten kon zitten omgebouwd tot een afgesloten veranda waar een of andere beun een paar steigerhouten bankjes in elkaar heeft geflanst. Op zich een leuke ruimte maar het is het net niet.

27. Jaap van Graafbergen

Vandaag na lange tijd weer eens uit eten geweest. Voorlopig gaat dat er dus niet meer in zitten. Met de verwachtingen in een mooi restaurant terecht te komen werden we bij binnenkomst verwezen naar een soort reserve caféruimte. Niet ongezellig maar ook niet wat we hadden verwacht. Vervolgens een half uur moeten wachten op het voorgerecht wat waarschijnlijk ook al een half uur klaar heeft gestaan want wat we voorgeschoteld kregen leek net ijs. Het hoofdgerecht sloeg nog alles. We hebben lang moeten wachten en hadden in diezelfde tijd nog beter een kant en klare maaltijdsalade kunnen halen bij de albert heijn. Na alweer lang wachten arriveerde eindelijk het dessert wat ook weer kant en klaar leek en weinig smaak had. Kortom heeft dit avondje met de goede verwachtingen vooraf me een heel ander negatief beeld gegeven over de tegenwoordige horeca en vooral over de seterse hoeve. Wat mij werd voorgesteld als een restaurant met stijl en lekker eten zie ik als een replica van de supermarkt waar je lang moet wachten tot je eindelijk een koude B-merk ovenschotel voor je krijgt. Voortaan lekker thuis eten dus!

28. Wij hebben op 2e kerstdag het buffet diner gedaan met 4 personen, alle 4 Horeca mensen. Die zijn altijd kritisch, maar het was in een woord geweldig. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. En wij komen over heel de wereld (Dubai ,Singapore ,Brazillie). Maar hier in ons Brabant is het erg groots, chapeau. Ga zo door jullie hebben het verdiend.

29. Ruud Utermohlen

Zaterdag 1 december 2012 vierden wij onze verjaardag 70 en 65 en 40 jarig huwelijk met familie en vrienden in het Brabants gebeuren. Ontvangst en de buffetten waren om in oosterse sferen te blijven "ISTIMENA". Mij was beloofd dat per 1 december de aankleding in Kerstsfeer zou zijn en inderdaad, grandioos. Hierbij ook mijn dank aan het bedienend personeel. De resensies van familie en vrienden waren uitstekend.

30. Zaterdag 24-11-12 rond de klok van 18.00 uur gegeten. Prima ontvangen. Heerlijk gegeten. Het vlees was uitstekend en heerlijk mals. Het dessert was ook van uitstekende kwaliteit. Het is eten is wel aan de prijs maar je krijgt er kwaliteit voor terug. Een echte aanrader.

Het enige minpuntje vond ik de slagroom bij het dessert dit kwam duidelijk uit een spuitbus en persoonlijk vind ik dat niet, voor de prijs die ze vragen (7,25) moet er wel echte verse slagroom bij.

31. Zondag 4-11-12 rond 13 uur wezen lunchen. Wij werden bij de ingang ontvangen en moesten even wachten, een minuutje, voordat onze tafel vrij was. Goed geregeld om de lunchroom vrij te houden van wandelaars. Een ploeg met jongeren verzorgde de bediening. Volle zaal, alles bezet, misschien 1 persoon te weinig? Personeel was druk en lichtelijk gestresst, had geen optimale loop/werkruimte. Ik zat te wachten op een ongeluk. Meer rust en kalmte is nodig. Voor de rest top. Club Sandwiches waren goed. Aanrader om hier te komen.

32. Richard & Helga

33. Een warme ontvangts in een hele mooie omgeving, gezellig met een uitstekende kaart. Mijn sparribs waren echt niet te versmaden we hebben er uitstekend gegeten! Een echte aanrader

34. Hier wordt niet gekookt maar opgewarmd en gefrituurt. Met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen (3 en 2) 's-avonds 15/8/12 gegeten. Spare-ribs waren ronduit slecht. Werkelijk waar een van de slechtste die ik ooit gegeten heb. Muf van smaak en overduidelijk kant en klaar gemarineerd ingekocht bij de groothandel en alleen maar opgewarmd in de oven. Bij navraag bleek dat ook te kloppen al werd beweerd dat ze bij een slager vandaan kwamen. Slechte slager lijkt me. En dat voor een kleine 19euro voor drie stukjes! Bij het hoofdgerecht werd een stukje sompig vierkant aardappelgratin geserveerd. Ook deze was overduidelijk kant en klaar ingekocht bij de groothan.. eeeuh slager, denk ik! Daarnaast rekende ze voor 2 bordjes friet met een kroketjes (dus géén kindermenu) 17,90euro! O ja, er zat wel een bakje kant en klare appelmoes uit pot bij. Wat ook goed was bevallen was een 'verse' jus d'orange a 3,85 euro. Maar als ik zondagochtend een verse jus pers voor mijn vriendin, en dat doe ik dan van sinaasappels je weet wel van die oranje ballen, dan smaakt dat toch echt anders. Bij navraag werd er een of ander vaag verhaal opgehangen over een speciale sinaasappel die men gebruikt. Deze speciale sinaasappels groeien denk ik aan een gepasteuriseerde boom. Maar geen nood, want bij het afrekenen is beloofd dat men met de keuken zou gaan overleggen. Rekening voor 2 volwassenen met 4 consumpties 72,50euro

35. Vanavond met 6en gegeten bij de Seterse Hoeve. We waren hier allemaal nog nooit geweest en op de foto's en het menu zag het er goed uit. Eerst lekker op het terras gezeten en daarna naar binnen verhuisd. De omgeving zag er mooi uit, een mooi terras en ook het restaurant binnen was netjes. Lekker dat je bij de koffie Allerlei bonbons/snoepjes kreeg. Het eten was echt heerlijk en we hebben samen een heerlijke avond gehad. Ook de bediening was netjes. Zeker voor herhaling vatbaar!!

36. De Seterse Hoeve is een sfeervol en mooi restaurant we hebben daar lekker gegeten en gedronken het is zeker de moeite waart om een bezoek te brengen.

De bediening was heel erg vriendelijk en deed alles om het ons naar wens te maken

Dus breng vooral eens een bezoek aan dit succesvolle restaurant.

37. Afgelopen weekend gegeten bij de Seeterse Hoeve en ben zeer tevreden. Het eten is van een voortreffelijke kwaliteit en de bediening is zeer vriendelijk. Kom zeker nog eens terug!

38. De bediening en het eten was gewoon goed.

Voor dat we met zakelijke gasten komen, zijn we eerst zelf kennis gaan maken. Wij zitten zelf op het industrie terrein de 5 eiken. Lekker dichtbij en toch er ff lekker uit.

39. Wij hebben een high tea gehad hier, maar met een echte high tea had dat niets te maken! Koffie en thee in thermoskannen, zakjes thee op een schoteltje. Papieren tafelkleedjes. De warme hapjes één voor één na de alle andere dingen en sowieso kwam alles na elkaar. De zoetigheden waren vooral opgemaakte koekjes en andere koekjes van de bakker. De scones mochten die naam niet dragen en waren ook nog eens gehalveeerd, zodat we vooral niet allemaal een hele zouden hebben. Nee, noem het liever anders, noem het in elk geval geen 'high tea'. Deze uitspanning, zoals het zichzelf noemt, is een uitspanning ja, geen theehuis. Niet meer doen!

40. h.w.j.van de velde

D.d. 28.11.2010 brunch en high tea n.a.v. 70 ste verjaardag van mijn vrouw met het hele gezin, 14 personen.

Voorgerecht brunch te koud, waardoor smakeloos.

Warme gerechten waren niet echt warm.

Betreft high tea, waren scones, koud en hard van binnen. Hiervan iets gezegd, zijn meegenomen, maar was praktisch niet verbeterd.

Het dessert brunch, behoudens het ijs, was ook veel te koud.

Kosten, incl. de drankjes 405.--, euro.

41. Wij hebben hier vanavond 13 november 2010 gegeten met mijn nicht en haar man en we hebben werkelijk zitten genieten van het lekkere eten. Het restaurant was heel sfeervol en gezellig ingericht. Wij komen zeker nog een keer terug.

42. Dennis Smithuis

We hebben afgelopen maandag ook een high tea genuttigd bij de Seterse hoeve, we waren met 6 personen en ook hadden wij natuurlijk 1 vegetarische persoon. Wij hadden hierbij wel de ervaring dat er sandwiches waren gemaakt met onder andere brie en kaas, ook de mini quiche was vegetarisch. Persoonlijk hebben we een heerlijke middag gehad, met de kopjes van de thee hadden we niet echt problemen. Wij hebben een super middag gehad en hadden onze buik vol.

Dank je wel Seterse Hoeve. Tot de volgende keer, jullie zien ons zeker terug.

43. fam. de Groene

Met 8 vrouwen high-tea gehad vanmiddag, viel erg tegen.

Alleen koffiekopjes waar we thee en koffie uit moesten drinken. Aangegeven dat er 2 vegetariërs bij ons waren.

Maar die hadden alleen keuze uit zoet, 2 van de 3 warme hapjes waren met vlees of vis. 1 sandwich zonder vlees.

Toen we bij het laatste hapje roerei zonder zalm vroegen.

Zaten er toch nog stukjes zalm in.

We gingen met honger van tafel. Jammer van die 172 euro.

44. Gisteren wezen eten, vriendelijke ontvangst, chique, huiselijke en gezellige ambiance. Voorgerechten (grande entree) mooi verzorgd maar vooral errug lekker. De lamsbout had niet eens een mes nodig, om te zuigen. Mijn vrouw had een carpaccio die ook lekker was en daarna de mixed grill. 5 Soorten gegrilld vlees, de bief was knapperig en sappig en de spareribs heerlijk gemarineerd. Wij, stevige eters, hadden geen plaats meer voor een dessert en dat werd dus een heerlijk kopje koffie/thee.

Ons zoontje van 7 heeft ook genoten van zijn tomatensoepje en knapperige frietjes met frikandel en ijsje toe.

Kortom: voor herhaling vatbaar!

45. De hoge verwachtingen zijn toch wel een beetje tegengevallen. Mijn struisvogelbiefstuk was helemaal doorbakken. De gekookte groenten in een schaaltje is niet helemaal van deze tijd. Het aardappeltaartje van mijn partner was helemaal niet gaar. De sla welke in een komkommer was gerold was verkleurd. Jammer, misschien gewoon pech gehad!

46. Gezellig restaurant, met vriendelijke bediening.

Heerlijke gerechten met mooi opgemaakte borden.

Jammer dat je hier niet met creditcard kan betalen.

47. Zeer goed restaurant. Kaart wordt aangepast aan de seizoenen. Bij binnenkomst lekker vers gebakken brood met kruidenboter en likkepot.

Dit keer heerlijk wild gegeten. Alles is botermals.

Vriendelijke bediening.

Echt een aanrader.

48. Heerlijk 3 gangen wild menu gegeten.

Veel verse en gekookte groente ;-)

Los groenten schaaltje en los frites schaaltje.

Keurige vraag van de ober: wilt u gelijk doorgaan of nog even wachten?