Merlijn in Oosterhout

Magic Bites, de kracht van Merlijn.

Parkeerplaats.

Bus: halte Keiweg / Busstation Oosterhout, lijn 325, 326, 327.

di vanaf 17:00
wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 15:00

De eettrend van Merlijn:

Een unieke en eigentijdse formule. Het Magic Bites menu. Onbeperkt kiezen uit de 85 populairste bistro gerechtjes. Deze topgerechtjes in kleine porties serveren wij voor een vaste prijs.

Dinsdag, woensdag en donderdag € 29,50 per persoon.
Vrijdag, zaterdag en zondag € 32,50 per persoon.
Voor de kleintjes onder ons € 16,50.

Early-bird Actie € 25,00!
Vertrekt u weer vroeg? Voor € 25,00 (volwassenen) en €12,50 (kinderen) eet u onbeperkt op dinsdag tot en met vrijdag tussen 17.00-20.00 uur. Voor € 27,50 (volwassenen) en €12,50 (kinderen) eet u onbeperkt op zaterdag tussen 17.00-20.00 uur en op zondag tussen 15.00-19.00 uur. Dit graag vermelden bij uw reservering.

• All-inclusive

1291922218 80
1420666567 86
1520150837 80

1. g.van peer

Eten was zoals gewoonlijk heel goed, vlotte en vriendelijke bediening, echter de prijs van de witte wijn is vrij duur.

2. Het eten is altijd goed, het is er altijd leuk en gezellig en de bediening is ook altijd erg vriendelijk. Ik heb hier weer heerlijk gegeten en er nog een hele mooie Merlijn-pen aan overgehouden ook! :-)

3. Lianne Broeders

Mijn sterren zeggen genoeg
    Super avond gehad
    Lekker eten
    Goede vriendelijke bediening

4. Joke de vries

Wij hebben het als heel gezellig en goed ervaren.

5. Afgelopen zaterdag gegeten bij Merlijn. Omdat wij vrij laat waren met reserveren was er enkel nog plaats buiten in de mooie binnentuin. De service was goed, de dame kwam regelmatig langs voor drinken en nam gelijk de lege bordjes mee! Wat ook fijn was is dat alle gerechtjes tegelijk kwamen. Dat maken we bij andere zaken wel eens anders mee. Het enige wat tegenviel was de risotto maar verder was alles top!

6. R. Van Beek

Super restaurant, goede kwaliteit en service.
    Een miscommunicatie met een reservering wordt heel goed en flexibel opgelost.

7. Was een gezellige avond met lekker eten en veel keus.

8. A.M. van den Berge-de Vries

Was deze keer bijzonder slecht. Was 1 keer eerder geweest op mijn verjaar toen was het prima.

9. Kinderfeestje gehad. Het was erg druk en lawaaierig.
    Kregen om 16.30 friet nadat we eerst de kinderen hadden geholpen konden we zelf gaan eten met als afspraak om 17 uur te gaan bowlen.
    Tot onze verbazing moesten we ineens stel op sprong om 16.47 opstaan en alles bij elkaar pakken om naar de bowlingbaan te gaan. Eten hadden wij als ouders nog niet op mochten we ook niet meenemen friet moesten we laten staan. Wat een service!!!
    Schandalig we hadden er wel voor betaald. Dan had ons gezegd moeten worden dat we voor 17 uur al weg moesten of dat we eerder moesten gaan eten.
    Voor 17 uur stonden we bij de bowlingbaan nog met honger wel betaald voor de friet. Tegen een andere meneer van de bediening hier iets van gezegd deze meneer reageerde een stuk vriendelijker en we kregen hier gratis friet van. Kleine moeite wel zo netjes!

10. Merlijn betekent garantie voor een topavond. Heerlijk eten, aardige bediening, vlotte service. Goede kwaliteitprijs verhouding. Mooi aangekleed. Sfeervol.

Echter, geen mindervalidetoilet. Merlijn is al heel lang een begrip in Oosterhout en omgeving en ik kom er graag. Maar niet naar het toilet kunnen vind ik echt een slecht iets voor een hip restaurant. Er is zelfs een rokersruimte gebouwd. Waarom dan geen mindervalidetoilet?

11. Roy Moerenhout

Ronduit slechte service. Geen eevaring of direct antwoord op vragen. Een half uur moeten wachten op onze tafel na het bowlen. Veel te warm binnen en ongelooflijk veel lawaai. Het eten was maar zo zo met af en toe een heel bijzonder gerechtje. Het restaurant is aardig aangekleed, maar toch sfeerloos door de herrie en het aantal mensen. Na het bowlen staat de volgende groep al te dringen en krijg je het gevoel dat je langzaam de baan afgeduwt wordt. Het was (niet) leuk voor een keer, dus nooit meer. Kan me niet herrineren dat ik me zo heb zitten irriteren aan het lawaai en personeel. Het is dat het mijn moeders verjaardag was anders had ik lekker naar de mac gegaan.

12. Gezellige avond alleen vond ik dat je lang moest wachten tussen de gerechten.

13. Gezellige avond gehad met vriendinnen met lekker eten in een goede sfeer.

14. Wilma Boeren

We hebben heerlijk gegeten.
    De bediening was goed.
    En het restaurant ziet er prachtig uit.
    Ook buiten, heel gezellig

15. Gebruik gemaakt van de early bird actie op zondag (15:00 - 19:00). Aan de telefoon werd al gemeld dat het tot 18:30 was. Oké prima.
    Eenmaal aan tafel werd verteld dat de laatste bestelling voor 18:00uur gedaan moest worden. Dat vonden we vreemd.
    Heerlijk gegeten. De bediening was heel vriendelijk, maar op onze middag een zooitje. Regelmatig met verkeerde drankjes aan tafel en gerechten die niet goed doorkwamen, waardoor van 15:00 tot 18:00 eigenlijk te kort bleek.

16. a.akkermans

Goede ontvangst en bediening. Eten veel keuzes en lekker. Rustig en gezellig gegeten. Er was een uitgebreide allergieën kaart, waar nauwlettend overal rekening mee gehouden werd. Complimenten.

17. C. Ansems

De ontvangst was vriendelijk, een vlotte en fijne bediening.
    Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.

18. Van Bergen August

Vriendelijke ontvangst. Fijne bediening en .... Lekker eten.
    Een mooie avond beleefd in de Merlijn. Een fantastisch concept.

19. H. de Cock

Wij werden vriendelijk ontvangen. Goede bediening, het eten was heerlijk, alleen het pasteitje vonden wij niet zo lekker. Lekkere toetjes. Gezellige sfeer. Wij komen zeker nog eens terug.

20. Altijd weer een feest om lekker te eten!! Een super fijne tafel in de serre!! Vriendelijke bediening!! We zijn weer niets te kort gekomen!!

21. Lekker gegeten, helaas mega lawaai, elkaar verstaan is helaas niet mogelijk. Vraag me echter af, of het er bij daglicht wel proper is, mij lijkt een mega stofnest. Vraag eerst even na hoe duur de wijn is, een fles dat in de aldi 5 euro is, betaal je 30.

22. Riety Visser- Lamers

Wij vonden het erg rommelig en heel veel lawaai in het gedeelte waar wij zaten. We hadden niet verwacht dat het er zo uit zou zien , wij vonden het jammer en het eten was niet helemaal wat wij er van hadden gedacht.
    Voor ons geen tweede keer. Personeel was erg vriendelijk daar lag het niet aan.

23. Als wij in Oosterhout zijn gaan we steevast eten bij restaurant Merlijn. Het is elke keer weer genieten in deze gezellige zaak, van de vriendelijke, vlotte bediening en de uitgebreide keuze aan heerlijke gerechtjes.

24. Ron Duval

Met z'n vieren een geweldige Early bird (van 17.00 tot 19.30) gehad. Het eten was zo als gebruikelijk weer top. Service prima. Onze gasten waren er voor de eerste keer, Zij zullen zeker terugkomen

25. Ron van Haarlem

26. Heerlijk eten, super goede bediening, jammer dat je niet met creditcard kunt betalen.

27. frank smeets

Hele goede bediening en snel en eten is super. Wij komen hier zeker terug.

28. C. van Gils

Heerlijke ontspannen sfeer met een goede prijs/kwaliteit verhouding voor de genoten Magic Bites. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom een echte aanrader voor de liefhebbers van deze formules.

29. ADK 3929 punten

Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van het "all-you-can-eat" principe, omdat je dan vaak van die vreetschuren krijgt en het een bepaald publiek aantrekt, maar dit wat dus een enorme meevaller. Het pand ziet er geweldig uit met hele leuke middeleeuwse/ridders/draken aankleding, aangevuld met herfstkleuren. Enige nadeel is wellicht dat het nogal rumoerig is.
    Je kon kiezen uit ruim 80 kleine gerechtjes (en beetje a-la sushi all-you-can-eat) waarvan een groot gedeelte in herfststijl, dus veel wild e.d. op het menu. Overigens ook veel vis en vegetarisch! De gerechtjes zijn best OK van kwaliteit (verwacht geen hoogstaande zaken) en leuk opgemaakt. Na het bestellen van een serie gerechten (2 per gast per ronde) komen deze vrij snel aan tafel. Je mag ook zo vaak bestellen als je wil.
    Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk voor 175 euro met zijn 5-en lekker gegeten en gedronken!

30. Geweldige avond gehad! 1 persoon in ons gezelschap sinds kort rolstoelafhankelijk. Was best spannend om weer eens te gaan uit eten. Van te voren aan gegeven. Niks was te gek. Heel hartelijk dank lieve mensen van Merlijn! Heerlijk eten in een sfeervolle ambiance.
    Mede dankzij jullie goede service was het een meer dan goede ervaring.
    Kleine opmerking. Op de site van eetnu staat dat er een rolstoeltoilet is. Die hebben wij niet gezien. Voor ons geen belemmering geweest. Dikke 9,5 verdiend.

31. Irene Emmerik

Kort maar krachtig. Super gegeten!

32. theo looijen

Voor de 2e keer heerlijk gegeten, alle gegeten gerechten waren prima van smaak. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Dat alles draagt bij voor een gezellige avond.
    Super dus!

33. Elly van beers

Super lekker, leuke bediening.

34. Voor de tweede keer naar Merlijn. De eerste keer dat we daar gegeten hadden was goed, maar vanavond hadden ze een off day. Veel gerechtjes waren niet warm en sommige stukjes vlees rood van binnen. De bediening en sfeer was goed. Volgende keer beter?

35. Uitgenodigd door mijn dochter en schoonzoon voor een magic bites, was geweldig, snelle correcte bediening en fantastisch eten. Zeker de moeite waard om er terug te gaan.

36. Voor de eerste keer bij Merlijn geweest met een gezelschap van 6 personen. Het was geweldig. Eten, bediening, niets op aan te merken.

37. wil van de goorbergh

Het eten was heel goed, net als altijd!

38. Wij kwamen uit 't hoge noorden om in Oosterhout een nachtje te verblijven, op zoek naar een leuk restaurant, kwamen we bij 'Merlijn': voor ons een totaal nieuw concept! We hebben een geweldige avond gehad! Onze grote complimenten!!

39. Stefhan

40. In een gezellige en ongedwongen sfeer was het overheerlijk genieten van wildgerechten in een tapas formule. De medewerkers zijn servicegericht en uitermate vriendelijk. Een echte aanrader als je van verschillende en vers bereide tapas houdt.

41. Afgelopen weekend ben ik hier met mijn vriend voor de derde keer uit eten geweest en het was weer geweldig! Ik blijf me elke keer weer verbazen hoe lekker alle gerechten zijn. Als je je gerechten uitgekozen hebt dan heb je het eten snel op tafel! De bediening is alert en super vriendelijk! We zijn hier al meerdere keren geweest maar we zijn er nog zeker niet uit- gekeken en gegeten!

42. Mieke de Veer

Voor Vaderdag met onze zoon bij Merlijn gegeten, voor ons de eerste keer. Het eten was van goede kwaliteit en alle gerechtjes waren lekker. De bediening was zeer attent en vriendelijk. We komen zeker terug! Groetjes van Fam. de Veer.

43. DiceMan

44. Magic bites echt heerlijk! Veel keuze, speciale gerechtjes en allemaal lekker. Gezellig lang tafelen en van alles proberen. Personeel vriendelijk. In de zomer kun je heerlijk in de mooie buitentuin zitten.

45. Erg goede sfeer en mooi restaurant! Bediening vlot. Wel wat prijzig maar daar krijg je wel wat voor terug.

46. Gisteren genoten van de magic bites, helemaal top op smaak en zeer mooi gepresenteerd.
    Zeer veel zorg besteed aan het interieur, mooie wijnen en vlotte en vriendelijke bediening.
    Volgende week een nieuwe kaart met herfst en alvast wat wildgerechtjes, we zijn benieuwd.
    Tot snel!

47. Hele nette bediening. Met name sauzen kunnen wat beter maar wat verwacht je voor de prijs. Wat ik wel jammer vond was dat een gerechtje niet klopte. Te hard doorgebakken en een verkeerde saus. Toen andere gasten laten proeven maar was niet goed. En dus er een opmerking over gemaakt. Tot mijn verrassing kreeg ik een grote mond van de kok. Duidelijk dus dat het motto van merlijn "mond houden en eten" is geworden. Ik zoek volgende keer een ander restaurant om mijn 200‚- uit te geven.

48. Hier met vijven gegeten. Kregen een mooie ronde tafel toegewezen zodat we fijn in gesprek konden zijn tijdens het diner. Personeel is erg vriendelijk een correct, en zeer snel! Ik vond eigenlijk alle gerechten lekker, behalve de gazpacho. Aangezien iemand aan onze tafel dit wel lekker vond zal dit hoogstwaarschijnlijk persoonlijke smaak zijn. 4 uur lang getafeld, en in totaal zeker 10-12 rondes kunnen bestellen. Heerlijke avond gehad!

49. Magic Bites menu is echt top. Keuze uit 70 kleine gerechten en voor de grote en kleine eter volop keus.

50. Wij zijn hier vorige week geweest met 6 personen, echt niet allemaal de makkelijkste, maar wat vonden wij het allemaal lekker! Alle gerechten zijn zo smaakvol, worden zo mooi geserveerd, heel anders dan de concurrenten. Het zijn allemaal bistro gerechten en je kunt zo vaak bestellen als je wilt, echt super, tot snel !!! Ook de soepen zijn om je vingers bij af te likken. Ook niet onbelangrijk: het personeel is allemaal even aardig en de prijs vonden wij dik in orde. Wij wilden eigenlijk buiten zitten maar omdat er buien opgegeven waren durfden ze het niet aan (logisch, maar wel jammer want de buien kwamen niet). Volgende keer hopen we toch een plaatsje buiten te kunnen bemachtigen, hoewel het binnen ook heel erg gezellig is!!!

51. Peter Janssen

52. Het nieuwe concept, magic bites, met kleine gangen is briljant. Super lekker. Vriendelijk personeel, goede sfeer. Leuk in combi met bowlen. Wel lang van tevoren reserveren. Is erg vaak vol.

53. Vanavond heerlijk gegeten bij Bistro Merlijn. Het is echt een uniek concept met kleine gerechtjes die je in rondes bestelt. Het eten is top en je hoeft niet lang te wachten op je bestelling. De keuze is zeer uitgebreid en aan de opmaak is veel aandacht besteed.

54. Wij waren een weekendje weg en hebben hier zaterdag 15-3-2014 gegeten, we hebben geweldig genoten. Goede bediening, heerlijk eten en een fantastische sfeer. Veel bewondering voor de keuken, hoe ze op deze manier en in dit tempo elke keer weer zulke mooie opgemaakte bordjes met daarop de lekkerste gerechtjes weten te presenteren. Opvallend was ook dat er erg veel aandacht is besteed aan smaak combinaties en dat vrijwel alles huisgemaakt lijkt te zijn. Van de sausjes die de gerechten begeleiden tot aan de desserts en het ijs allemaal van een zeer hoog niveau. Wij komen zeker snel terug en nemen vrienden mee.

55. We hebben gisteren bij Merlijn gegeten! Ik vond het niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld.

Fijne bediening, gezellige sfeer, erg goed eten en redelijk snel na bestellen geserveerd!

56. Eten is kwalitatief goed, helaas wel een keer een gerechtje moeten terug sturen wat nog niet helemaal gaar was, er werd ook geen nieuw gerechtje aangeboden. Er is aandacht besteed aan het opmaken van de bordjes. Echter hebben wij het idee dat alles te arbeidsintensief is, waardoor het vaak (te) lang duurt voordat je gerechtje op tafel staat, soms zelfs een half uur.En als je dan maar 3 uur aan tafel mag zitten, ga je naar huis met helaas een onvoldaan gevoel.... Teveel wisselingen van personeel aan tafel, blijkbaar is er geen wijk indeling. Het restaurant zit goed vol, het concept loopt dus goed, echter zou ik het voor grotere groepen sowieso niet aanraden en als early bird gaan, wanneer het restaurant nog niet vol zit en de gerechten dus sneller op tafel komen.

57. Werk zelf in de bediening en keuken, dus altijd extra kritisch, maar werkelijk heerlijk gegeten en top bediening!! Top avond beleefd!! Tot snel!

58. Geweldig. Niet duur, prachtig restaurant en eten van topkwaliteit.

59. A van Boxel

Zonder te reserveren naar Merlijn gegaan, waar we terecht konden in de mooie binnentuin. Omdat we goede reacties hadden gelezen over de magic bites, hebben we hiervoor gekozen. Er werd ons de keuze gesteld om voor 25 euro (bestellen tot 8 uur) of voor 29,50 (tot 11 uur) te eten, wat ik erg netjes vond. Er is genoeg keuze uit zowel vlees, vis en vegetarisch. De porties zijn groot genoeg en na 5 rondes zit je al aardig vol. Het is ons goed bevallen en gaan hier zeker nog een keer eten!

60. Heerlijk gegeten bij merlijn in Oosterhout. Magic bites menu voor 25 euro is echt een aanrader. Onbeperkt voor-, hoofd- en nagerechtjes bijstellen. Gerechtjes zijn in mini versie maar wel volledig en netjes opgemaakt en heel lekker. Je kan op deze manier vanalles uitproberen. Bediening was vriendelijk en attent, een enkele keer moesten we wat lang wachten op een bestelling maar dat was niet storend aangezien we heerlijk buiten in een mooie tuin zaten. Binnen vond ik de sfeer iets minder, met allerlei sprookjesachtige pratende poppen aan de muur. Kortom, een aanrader, heel lekker en het geld meer dan waard.

61. margareth

Vanavond hier geweest. Wij hebben het nieuwe magic bites menu gekozen, dit is sinds mei nieuw. Dit zijn allemaal kleine gerechtjes. Het was erg lekker, genoeg keuze. Voor de kinderen hadden ze een speciale kaart. De bediening was erg vriendelijk, en behulpzaam, een groot pluspunt.. De sfeer is erg goed, het is gezellig zitten hier. Sommige gerechten waren erg zout, maar dat is voor iedereen anders. Het is zeker een aanrader.

62. Evy van Dongen

Merlijn gooit het roer om! De à la carte kaart van Merlijn maakt plaats voor de Magic Bites. Wat houdt dit precies in? De Magic Bites zijn de 85 populairste gerechten van Merlijn en worden geserveerd in kleinere porties. Het menu bestaat uit voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en dessertjes. U kunt onbeperkt genieten van de Magic Bites voor een vaste prijs. Er is een ruime keuze uit vis, vlees en vegetarische gerechtjes. Benieuwd naar het menu? Breng dan een bezoekje aan www.merlijn.com.

63. Vanavond heerlijk gegeten bij Merlijn in Oosterhout! Een restaurant om aan iedereen aan te raden! Het is er erg sfeervol en de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is zeer goed en de borden zijn prachtig opgemaakt, echte kunstwerkjes. Hier kom ik zeker terug.

64. W.J.H.Eussen

Vanavond slechte ervaring meegemaakt. Meerdere kleine onvolkomenheden, maar een grote fout is toch wel dat als je tournedos rare besteld en medium krijgt, ook al is het op de grill, niet gereageerd wordt op de wensen van de klant. Misschien toch even proeven i.p.v. gewoon opnieuw volgens de wensen van de klant terug brengen. De klant is koning binnen zekere, acceptabele grenzen. Een oplossing is niet gegeven; ook niet na overleg met degene die de betalingen regelt. Een fikse kater, ondanks jaren van correcte behandeling.

65. Ed 351 punten

Erg lekkere gerechten en heel goed klaargemaakt. Enige minpuntje dat je van tevoren al meteen je nagerecht moet bestellen.

66. Heerlijk gegeten, bediening was top. Dit restaurant is een absolute aanrader, vooral het verrassingsmenu en de desserts bereidt met stikstof zagen er fantastisch uit. We komen snel weer terug.

67. Vandaag voor de tweede keer geweest en wederom heerlijk gegeten. De keuze voor vegetarische gerechten is beperkt, maar wat je op je bord krijgt is heel erg lekker en prachtig opgemaakt; een klein kunstwerk! Eindelijk een restaurant zonder standaard veggie lasagna! Vleesestende vriendlief was ook erg te spreken over zijn gerecht. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

68. Prima gegeten! Erg lekker bereid alles! Mixed Grill was ruim en goed van kwaliteit. Heerlijke sausjes en schitterend opgemaakte borden. De salade was duidelijk erg vers! Bediening mag wat accurater..

69. Geweldig gegeten, kan niet anders zegen dan ''mijn complimenten!!''
    Wij zijn hier met 4 personen gaan steengrillen, heerlijk vers vlees zo mals dat het mes er doorheen gleed!!
    Aan groente, frites, stokbrood en kruidenboter, sausjes geen tekort en vriendelijk personeel, wil je gaan steengrillen ga dan naar Merlijn, daar krijg je echt geen spijt van!!
    Je hoeft niks zelf te gaan halen aan een buffet, maar alles word gewoon aan tafel gebracht.

70. Hebben al heel vaak gegeten bij Merlijn maar de smaken waren bij de laatste keer niet op orde. Biefstuk (medium gevraagd) zwart van buiten en rood van binnen. Kangaroo biefstuk ronduit taai. Carpacio niet op smaak met erg bittere sla. Toen toen ook de bestelde drankjes niet werden gebracht (kwamen wel op de rekening) hebben we het toetje overgeslagen. Hier gaan we niet snel meer naar toe.

71. Merlijn staat voor: heerlijk eten, leuke bediening en een goeie sfeer! We hebben hier al een aantal keer gegeten, en het is altijd goed! Dit is echt een aanrader voor diegene die van lekker eten houdt!

72. Afgelopen weekend wezen eten en we hadden gereserveerd om 8 uur maar onze tafel was bezet (we hadden toch gereserveerd?), maar we konden een drankje drinken aan de bar bij de bowlingbaan. Erg luidruchtig en dat drankje hadden ze dan wel aan kunnen bieden voor het lange wachten, want we werden 35 min later pas geroepen..
    Ik had de reservering 2 weken van te voren gedaan en dan vind ik het niet netjes dat je alsnog lang moet wachten op je tafel. We hadden een tafel die zo ingebouwd stond dat als mensen achter ons naar het toilet moesten wij elke keer op moesten staan.. erg hinderlijk!
    Het eten was verder prima maar zal er niet meer heen gaan, we zaten als opgepropt vee bij elkaar.. Jammer.

73. mistermark

74. Afgelopen week met 10 collega's gegeten bij Merlijn. Bij binnenkomst valt de vriendelijke bediening van het jonge personeel meteen op. Dit is echt een restaurant waar je jezelf meteen thuis voelt. Eten was heerlijk, vlees heerlijk mals en de borden waren mooi opgemaakt. De fusion gerechten die op de kaart staan worden zeer geslaagd geserveerd. Maar vooral de nagerechten zijn het vermelden waard! Een prima restaurant met een heerlijke sfeer.

75. Eline en Erik

76. Heb hier regelmatig gegeten en het is gewoon super! De sfeer in het restaurant en de bediening die altijd klaar staat voor je is gewoon super. Ook de opmaak van het bord is prachtig om te zien.

Hier moet je een keertje gegeten hebben!

77. Maud 191 punten

Ik kom hier al jaren en altijd naar volle tevredenheid. Het eten is heerlijk, verrassende gerechten, de borden zijn prachtig opgemaakt, de prijs/kwaliteitverhouding is prima. De bediening is erg vriendelijk en correct.

Ook gezellig om een menuutje te nemen in combinatie met een uurtje bowlen.

78. Ik vind het hier zo lekker! Ik ben er dan ook al super vaak geweest en het is nog nooit tegengevallen. Het is gewoon heeeeerlijk. Aanraders van mijn kant: carpaccio als voorgerecht en als hoofdgerecht zalmfilet op Japanse wijze, pasta als voorgerecht en als hoofdgerecht tonijn op Japanse wijze.

Vroeger ( enkele weken geleden nog maar ) hadden ze als voorgerecht het zalmdoosje, deze is nu weg :( Maar dit was zo lekker, ik hoop echt dat ze die weer terug op de kaart gaan zetten! De bediening is trouwens ook super aardig, niks is teveel. Vraag ook frietjes bij het hoofdgerecht, dit is altijd lekker.

79. Vorige week naar dit restaurant geweest. Goed gegeten en een erg leuke (kerst) sfeer. Service was netjes. Hoofdgerecht de varkenshaas zwom in de saus, wat het enige minpunt was. Voor de rest een leuke aanrader.

80. Met regelmaat gaan wij eten bij Merlijn en nog nooit is dit ons tegen gevallen.

Jammer alleen dat ze niet geopend zijn voor lunch!

Geweldige gerechten, uitstekende service. Echt geweldig en aan iedereen aan te raden.

81. Wij eten regelmatig bij Merlijn, zowel zakelijk als prive.

Ik ben zelf zeer kritisch op de klantvriendelijkheid en wat er op de menukaart staat.

De bediening staat altijd voor je klaar en geeft je het gevoel dat je echt gast bent.

De menukaart is goed gevarieerd en het gerecht wordt mooi en verrassend gepresenteerd.

82. Goed restaurant!

Eet er regelmatig met veel plezier. En in de zomer heerlijk in de mooi aangelegde tuin, achter het restaurant dus heerlijk rustig, een hapje eten, is gewoon zalig.

Eten is heerlijk, prima prijs-kwaliteit verhouding. De bediening is erg goed, er wordt nauwlettend gekeken of er voldoende eten en drank op tafel staat.

Gewoon perfect dus!

83. janssen

Verwachting was uitermate hoog n.a.v. de website en de uitstraling van de zaak zelf.

Presentatie buitengewoon, alleen jammer dat alles van te voren wordt voorbereidt en dit is ten nadele van het eten, bv uitdrogen van vlees, vis en sla. En jammer dat er geen enkel vakmanschap te bespeuren viel in de begeleidende sauzen (de sausjes kwamen regelrecht uit de verpakking van onze welbekende grote leverancier). Al met al erg jammer.

84. Gisteravond gedineerd bij Merlijn. Een erg sfeervol restaurant met hele goede bediening & een zeer goede huiswijn!

Het eten (geen enkele gang uitgezonderd) was echter iets minder goed dan ik had gehoopt/verwacht.

Het vlees van het hoofdgerecht was erg droog en de gebruikte saus overheersend.

Of ik hier terug zou komen, waarschijnlijk niet.

85. Kom hier al bijna 20 jaar. Een van de beste restaurants in de wijde omgeving. Sfeervolle sprookjesachtige sfeer. Geweldig plezierige bediening. Creatief vormgegeven gerechten. Uitstekende plek om te gaan eten na een avondje bowlen of gewoon naar toe gaan voor het lekkere eten. Dit restaurant weet wat iemand wil die gezellig en lekker wil gaan tafelen. Mijn eerste keus in culinair Brabants genieten.

86. Een zeer sfeervol restaurant. Je waant je in de tijd van King Arthur en Merlijn. Een bekend begrip in Oosterhout en omgeving. Ideaal om met groepen te combineren met vooraf een bowling. Het eten wordt creatief als kunstwerken geserveerd.

Echt aan te bevelen.