Eethuis Touché in Leersum

1319707984 78
1341908438 77
1512111913 80
1519512065 83

1. Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk! Het was druk, maar dat kwam natuurlijk door moederdag. Wij gaan zeker nog een keer terug!!

2. Margreet Ravenhorst

Geweldig restaurant, goede service. Ik kom er zeer graag. Zeer tevreden.

3. Pauline Smits

Een hele goede sfeer, allemaal goed gegeten prima bediening, het is de prijs zeker waard van €26,50. Wij gaan zeker een tweede keer.

4. A Fennema

Heerlijk gegeten.
    De bediening was goed. Wel jammer dat we lang op de eerste bediening moesten wachten.
    Ook een overijverige ober die op kwam nemen terwijl er al besteld was.

5. Gijsbertsen

Wij hebben met 4 dames het "hapjes" menu gehad en het was voortreffelijk.
    We konden onbeperkt allerlei bestellen en het smaakte heerlijk.
    Bediening was vlot en vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer.
    Echt een aanrader als je eens iets anders wil.

6. Mixedgrill: al het vlees smaakt eender (vooral zout), frites, groenten en evt. Sausjes zitten niet bij hoofdgerecht inbegrepen dus moeten los besteld en afgerekend worden. Saladebuffet wel inbegrepen, zilverui, augurken, aardappelsalade, zuurgoed etc regelrecht van de Sligro, net als de pepersaus en champignonsaus, duidelijk Knorr! Entourage netjes en op elkaar afgestemd, bediening vriendelijk en snel. Jammer dat het zo dicht aan de drukke weg staat, terras aan de achterzijde zou beter zijn. Als eetcafé voldoet het.

7. Heerlijk geluncht. Restaurant heeft een gezellige uitstraling. Leuke zithoekjes. Vriendelijk personeel. Tosti mozzarella was ruim bedeeld en zeer smakelijk. Kopjes soep mochten iets ruimer zijn, soep was ook erg lekker.

8. Leuke tent, vriendelijke bediening, lekker eten en aardig concept.

9. Vandaag voor mijn vaders verjaardag hier gegeten. Erg lekker onbeperkt gegeten met een ruime keuze. En vriendijke bediening die gedurig vroeg of er nog wensen waren top! Het restaurant zelf is wat oudbollig maar dat doet niks af aan de gemoedelijke sfeer

10. keesenhenny

11. Eric Vermeer

Heerlijk gegeten met een heel vriendelijke bediening!
    Onbeperkt genieten, een tapas variant met heerlijke Nederlands georiënteerde gerechtjes.
    Allemaal even lekker en ruim voldoende keuze!
    En als nagerechtje een softijs met saus en slagroom, even verassend als lekker in een restaurant.

12. Nu al voor de derde keer hier geweest, de 1e keer met 3 personen, de 2e keer met 6 personen en de 3e keer weer met 3 personen. Maar steeds waren mijn man en ik en onze gasten zeer tevreden. We hebben elke keer de keuze gemaakt voor Onbeperkt genieten en het is ook echt genieten!

13. Voor het eerst bij dit eetadres geweest en allemaal zeer top en de moeite waard. Keuze genoeg en het eten is prima. Ook de sfeer is uitstekend met zeer leuke bediening.

14. We hebben weer genoten! Heerlijk gegeten en vol naar huis. Tot de volgende keer!

15. Een restaurant wat waar is voor je geld! Het onbeperkt genieten arrangement is een aanrader! Gebruik mogelijk van een saladebar met verschillende keuzes. Het personeel is vriendelijk en ze zorgen dat je niks tekort komt. De sfeer van het restaurant is erg leuk gemaakt. Ook voor kinderen genoeg keuze.

16. Komen hier regelmatig, heerlijk eten en super concept met de tapaskaart! Bediening mag iets meer letten op vriendelijk overkomen en iets representatiever kleden, kan me voorstellen dat mensen zich hieraan kunnen storen.

Sfeer erg rustig en gezellig, je zit lekker knus!

Absolute aanrader!!

17. Gisteren voor het eerst bij Touche gegeten met het hele gezin. We werden vriendelijk ontvangen door wat later de eigenaresse bleek te zijn. Kregen een 6 persoons ronde tafel. We hadden all inn besproken (alles van de kaart voor een vaste prijs). Ik moet echt zeggen, wat we ook aten, het was allemaal perfect. Komen daarom hier zeker terug!!
    Echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten en drinken houdt in een gezellige sfeer.

18. Mieke Janssen

Onze ervaringen bij Touché zijn alleen maar positief. We komen er regelmatig en graag. Alleen jammer dat je tegenwoordig meestal een week van te voren moet reserveren als je op vrijdag of zaterdag wil eten. Maar ja, dat wil alleen maar zeggen dat veel mensen daar graag eten. Jammer als je spontaan wil gaan eten, maar dat is niet anders. We plannen het nu maar iets eerder.

19. Een perfect restaurant voor zowel een zakenlunch wat ik regelmatig doe met mijn klanten. Maar ik ga er ook regelmatig eten met het gezin. De keuze is groot en in elke prijsklasse, de bediening is perfect en uitermate vriendelijk. Het ziet er schoon en verzorgt uit zowel binnen als buiten op het terras. Echt een aanrader om te gaan eten en een grote compliment aan Patrick en Janet en hun team.

20. CR 173 punten

Rustig, gezellig restaurant waar je goed kunt eten en vriendelijke bediening. We hadden een dagschotel die ook gewoon goed is. Aanrader.

21. Prima gegeten. Leuk concept. Kleine hapjes en omdat je zelf kiezen kan ook naar je zin. Het smaakte goed. Alleen binnen is alles grijs. Later werd het erg warm.

22. Leuk dat Touche meegaat met het concept all you can eat, maar dan onbeperkt eten in tapas. Helaas 2 hapjes tegelijk, mag meer zijn en het gaat niet snel. Een volle zaak, goed teken en het eten is dan ook heerlijk! Alleen wat jammer dat er wordt gemeld dat de keuken om half10 dicht gaat. Vreemd hoor, ik vind dat je voor de mensen die er al zitten nog best hapjes kan maken.
    Als ik uit eten ga verheug ik mij op de desserts. Viel dat even tegen, nee we hebben alleen ijs met slagroom. Pardon? Prima dat dat in het arrangement zit, maar als ik nu thuis op de a la carte kaart kijk en er staan lekkere desserts op ben ik erg teleurgesteld. Ik ben niet te beroerd om bij te betalen, meld het in ieder geval dat er meer keuze is en zeg niet nee hebben we niet.
    Jammer Touche, ik ging ook niet met een 'vol' gevoel naar huis, ik had echt nog wel wat gelust.
    Qua inrichting mogen jullie ook wel met de tijd meegaan, mijn oma haar huiskamer ziet er nog leuker uit.

23. Heel toevallig hier terechtgekomen; en wat kun je dán verwachten. Het "onbeperkt" eten voor een bepaalde prijs klinkt dan wel mooi, maar ís het dan ook wat? Na een uiterst warme dag kwamen we binnen in een niet al te sjieke, maar eenvoudige, knusse omgeving. Decor dus niets bijzonders, maar wel netjes en voldoende, een mooie 7 dus.

Meteen vriendelijk, vanaf het eerste moment. Binnen steeg de hitte naar ongekende hoogte; de eigenaresse deed daar tenminste wat aan door twee ventilatoren te plaatsen (die overigens geen snars hielpen), maar ze liet tenminste haar bezorgdheid zien.

Het restaurant heeft een prachtige formule die wel een 10 verdient; vele diverse hapjes in kleine hoeveelheden onbeperkt te bestellen. Vanwege onze beperking onszelf opgelegd door het niet nuttigen van varkensvlees (en van mij geen champignons en vis) werd de keuze zeer beperkt, nochtans nog ruim voldoende!

En daarnaast: ze smáákten ook werkelijk goed! Elk gerecht dat we bestelden was gewoon smakelijk; sommigen niet van bijzondere topkwaliteit, maar in ieder geval ruim voldoende. daarnaast bevat de eenvoudige saladebar veel variatie, van rabarber tot aan een geweldige aardappelsalade.

Vervolgens; de tijd. We kwamen om zeven uur binnen en hebben er lustig, inderdaad onbeperkt, op los geschranst, tot tien uur in de avond. Niemand keek ons weg; integendeel.
    Daarnaast; een lommerrijke parkeerplaats naast het restaurant, buiten zitten mogelijk en verder is het binnen ruim opgezet (tafeltjes niet te dicht bij elkaar) Kortom, een soort gezellige huiskamer om er eens een leuk partijtje te geven met een aantal personen. Tot slot: vanwege het warme weer eens aan het bier gegaan: serveren er Straffe Hendrik, bijzonder (gegist met koriander); het enige punt is wellicht de wijn, (mijn tafelgenote had een rosé die ik nooit zou opdrinken) maar ja, zoals altijd weer; daar ben ik, voor dit restaurant, toch veel te kritisch voor.

Kortom; betaalbaar, leuk, gezellig en héél apart en bovendien een werkelijk "eet smakelijk" Ze hebben daar "la touche" wel gevonden!

24. Willemijn

Eten is helemaal super en de bediening is ook erg goed!
    Toppie ga zo door!

25. Eten was gewoon slecht, we hebben na het voorgerecht afgerekend. De champignons hadden gegratineerd zullen zijn, deze waren warm gemaakt met een sausje er in.
    De gamba's bleken garnalen te zijn, 9 stuks wel geteld.
    Ik heb er geen goed woord voor over

26. gerrit & anja

Wij komen graag bij touche lekker op t dorp. Zeker op het terras zit je heerlijk. De bediening verstaat hun vak.
    Ze zijn net begonnen met onbeperkt genieten. Toppie. Alles kiezen van de kaart maar dan in het klein. Helemaal leuk. En voor een leuke prijs ja kun je nog eens vaker gaan toch. Voor wild eten kun je hier ook goed terecht.
    groetjes Fam. willemsen

27. Leuk restaurant alleen mijn eten was aangebrand en mijn groenten niet helemaal gaar maar ze maakten het goed met het nagerecht.

28. door bert

Na een fietstrip lekker gegeten bij Touche. Gezellige en vriendelijke bediening. Leuke uitstraling binnen met de open haard. Echt een aanrader.

We komen zeker vaker terug.

29. Het is een ontzettend leuk en gezellig restaurant met geweldige koks en bediening. Hebben er geweldig lekker gegeten, echt een aanrader!

30. geweldig lekker gegeten daar op woensdag 13 juni 2007 was echt heel lekker

31. We hebben heerlijk gegeten echt een aanrader prijs kwaliteit is super. De kaart geeft een keuze uit veel voorgerechten en veel hoofdgerechten en nagerechten voor een vaste menuprijs.
    Zo kan iedereen kiezen en je betaalt hetzelfde. Erg leuk en goed
    ga zo door

Jessy