Nieuwste foto's in Doetinchem

Laatste updates in Doetinchem

1. Anna 's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Zaak

Heerlijk gegeten weer! 5-gangen -menu met een heerlijk (nieuw) wijntje erbij, kaasplankje toe.... Gastvrij en ongedwongen ... zo ziet een perfect avondje uit eten er uit!

2. Belinda Harianto-Hubers's profielfoto
    Belinda Harianto-Hubers heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Simons

Soep uit een pakje (‘a la cup a soup) met ballen uit blik.
    Slaatje ook kant en klaar. Ik snap niet dat een kok die van zijn vak houdt dit met liefde maakt.
    Bij de rekening aangegeven dat ik het wel dapper vond om de soep te berekenen die nagenoeg niet was aangeraakt en we direct (toen er werd gevraagd of alles naar wens was) hadden aangegeven dat de soep niet te eten was.
    Na overleg met haar leidinggevende is de soep en een drankje van de rekening gehaald.
    Aardige en spontane tegemoetkoming.

3. R.Jellema's profielfoto
    R.Jellema heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Echt heel slecht gewoon. Een jaar geleden gereserveerd voor 4 personen voor 1e kerstdag. Gaan ze 3 weken vooraf bellen dat ze deze tafel aan een grote groep mensen gaan besteden terwijl wij al bijna een jaar geleden hadden gereserveerd. Bellen ze op omdat ze ons een andere tafel willen aanbieden, nou dat wilde we niet. Dit is gewoon weg schandalig. Tja dat ga je krijgen als ze genoeg klanten hebben. Een grote groep brengt meer op dan een 4 personen. Terwijl we heel duidelijk hebben aan gegeven welke tafel we wilden en dat bijna een jaar geleden. Dus zo gaat Zusje met haar klanten om! Niet zo goed dus. We wilden helemaal geen andere tafel, heel jammer allemaal. Dus reserveringen bij het Zusje zijn niet heilig.

Oja, nog bedankt meneer Renee voor het fatsoen wat u ons heeft laten zien. NOOIT MEER ETEN BIJ JULLIE!

Toch nog even een reactie geven op uw antwoord. Het heeft gewoon met fatsoen te maken dat je niet 3 weken voor een reservering van bijna een jaar geleden en deze dan wilt annuleren en dan met een ander voorstel komt die ons niet past. U had een probleem en die heeft u bij ons neer gelegd. Als u niet kunt begrijpen dat mensen dit niet gepast vinden en hun ongenoegen uiten dan heeft u een nog groter probleem. Weet u hoe moeilijk het is om 3 weken voor kerst een andere gelegenheid te vinden. We hadden juist deze plek 10 maanden geleden gereserveerd zodat we er zeker van waren! Het proberen goed te praten wat krom is gaat hier niet op. Een reservering is een reservering, dan had u 3 of 4 maanden geleden of eerder aan de bel moeten trekken. Ja wij werden hier heel verdrietig van, helemaal door de argumenten die u naar voren bracht. U kunt ons wel een verwijt maken dat wij hierover boos zijn maar dat is helemaal terecht dat we boos waren. Let op, onze boosheid is allang vervlogen alleen vinden we het wel gepast om publiekelijk u 1 ster te geven voor de wanorde van uw kant.
    Je gaat niet 3 weken voor de kerst een reserveringen om boeken. En al helemaal niet als je ziet dat de klant dit niet wilt. Uw probleem is niet ons probleem.
    Wij blijven dan ook bij onze stelling dat dit gebeuren een dikke onvoldoende scoort en met geen woorden valt goed te praten.

Ondanks alles wens ik u nog een fijne dag toe en hoop dat u een hele fijne kerst heeft.

Reactie van de eigenaar6 dagen geleden.
    Dag heer Jellema, Dank voor uw reactie. Uw aanname is helaas onjuist. Ik begrijp dat u teleur gesteld bent. Ik heb u ook een aantal denk ik goede alternatieven geboden waar u geen gebruik van wenste te maken. U bleek daar niet open voor te staan, dat vind ik erg jammer. Ik heb u nog aangeboden om samen met uw vrouw het restaurant door te lopen om te kijken welk alternatief voor u geschikt was. Uiteindelijk was u zo boos dat u daar ook geen gebruik van wenste te maken. Jammer dat uw boosheid zich uit in een aantal aannames die niet waar zijn. 3 X een groepje van 4 personen brengt net zoveel omzet op als 12 personen heer Jellema. Maar het ging helemaal niet over meer of minder omzet. Jammer dat u uw boosheid op Google heeft gezet, want we weten allemaal dat we in onze boosheid dingen zeggen die aardig uit zijn verband zijn getrokken.
    Ik groet u hartelijk heer Jellema en deur staat altijd open voor u en uw gezin. René Derks.

4. Han Tieltjes's profielfoto
    Han Tieltjes heeft een recensie geschreven voor Taverne Edelweiss

Han Tieltjes

Gisteravond met mijn fietsvrienden en vriendinnen, als afsluiting van het fietszeizoen, een ontzettend leuke avond gehad bij Taverne Edelweiss.
    Heel fijne sfeer en de bediening ontzettend plezierig en goedlachs. #topavond, aanrader!

5. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor De Kleine Balkan

Een goede sfeer, variatie op de menukaart, een goed stuk eten en gezellig personeel zijn de ingrediënten om een bezoek te brengen aan de Kleine Balkan.

6. De Kleine Balkan heeft een nieuwe foto
  7. De Kleine Balkan heeft een nieuwe foto
  8. De Kleine Balkan heeft een nieuwe foto
  9. Dinet Schumaker's profielfoto
    Dinet Schumaker heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Simons

Dinet Schumaker

Prima restaurant, fijne bediening, heerlijk gegeten.

10. Thomas's profielfoto
    Thomas heeft een recensie geschreven voor Counter Bos Synagogestraat

Opzich lekkere friet, jammer alleen dat de saus over de friet gegooid wordt. Zo blijft de friet niet krokant en eet je een sompige bende.

11. Mirelle Heuvel's profielfoto
    Mirelle Heuvel heeft een recensie geschreven voor Antalya Mix

Mirelle Heuvel

Vertaal van English naar Nederlands

Schotel speciaal besteld, is met champignons, paprika en ui. Schotel kwam zonder champignons, paprika en ui, maar had dat wel betaald. Op klacht geen enkele reactie. Nou, dat laatste is dus exit Antalya. Nooit meer.

12. Willem van der Linden's profielfoto
    Willem van der Linden heeft een recensie geschreven voor Stretto
    Italiaans Doetinchem

Willem van der Linden

Lekkere pizza. Risotto was op zich goed maar zalmsmaak te overheersend.Bediening was zeer attent, snel en vriendelijk. Een echt nadeel was de temperatuur in de zaak die opliep naar saunawaarden.

13. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Pibia
    Pizzeria Doetinchem

Ruim 30 jaar hier geweest om heerlijke pizza te eten. Gisteren was het bedroevend slecht! Pizza niet gaar en bleke bodem, leek wel brood. De toppings niet smakelijk gekruid, smaakte naar niks.
    Heel jammer, maar dit was de laatste keer.

14. Christina Vd Kloet - Tesink, Zelhem's profielfoto
    Christina Vd Kloet - Tesink, Zelhem heeft een recensie geschreven voor Villa Ruimzicht

Christina Vd Kloet - Tesink, Zelhem

Hoewel de geserveerde borden er mooi uitzagen was de smaaksensatie erg magertjes. De verhalen omtrent de gerechten waren groots echter kwamen niet overeen met de ervaring bij het eten ervan. Bovendien zijn de porties aan de kleine kant.
    Al met al veel blabla die wat mij betreft niet waargemaakt werd.

ÉéNs maar nooit weer.

15. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Antons Biergarten

Er was een gezellige sfeer de bediening was goed en denkt mee met opties. Het eten was snel klaar en heel lekker.
    Het was een geweldige avond ik zou zo nog een avond daar heen willen met mijn familie!!

16. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Le Petit Pain

De broodjes zijn er heerlijk alleen de klantvriendelijkheid is ver te zoeken...
    Personeel zit op elkaar te mopperen waar je als klant bijstaat, de broodjes worden geserveerd aan tafel zonder oogcontact of een ‘eet smakelijk’ en bij het verlaten van het pand kan er geen ‘tot ziens’ vanaf terwijl ze zien dat je vertrekt.... echt jammer en heel onvriendelijk. Mijn zoon en ik hebben ons echt verbaasd toen we buiten stonden hoe er met de klant wordt omgegaan. We hebben er maar om gelachen...En ik verwacht écht niet dat we als een koning en koningin behandeld moeten worden...
    Jammer dit.

17. Martijn Hamer's profielfoto
    Martijn Hamer heeft een recensie geschreven voor Stretto
    Italiaans Doetinchem

De beste Italiaan die ik ken!

Heerlijke pasta’s, pizza’s en andere Italiaanse gerechten. De prijs/kwaliteit is ook uitstekend. Voor/hoofd en een aantal drankjes (wijnen/bier) kom je met 60 euro voor 2 personen ruim uit.

18. Ot's profielfoto
    Ot heeft een recensie geschreven voor Pibia
    Pizzeria Doetinchem

Keuze is prima. Pizza en spaghetti heerlijk. Salade klein, is bijgerecht en geen maaltijd, jammer dat dat niet vermeld wordt. Salade met olijven telde welgeteld 1 olijf!
    Komen evengoed voor de pizza's zeker weer terug!

19. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Taverne Edelweiss

Weet je wat zo jammer is? Het is een Zwitsers/Oostenrijks restaurant met personeel in een dirdln wat echt klasse is, maar wat ik dan jammer vind is dat je dan Engelstalige (rock)muziek hoort. Hier hoort in ieder geval Duits/Oostenrijkse muziek. Dus ergens klopt er dan iets niet in je gevoel, waardoor je dan andere dingen kritisch gaat beoordelen zoals koude frites en andere kleinigheden die je anders door de vingers ziet omdat het plaatje klopt. Erg jammer, gemiste kans.

20. B. Boekema's profielfoto
    B. Boekema heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Kruisberg

B. Boekema

Lekker gegeten in een gezellig restaurant. De bediening was vriendelijk

21. J te Kronnie's profielfoto
    J te Kronnie heeft een recensie geschreven voor Taverne Edelweiss

J te Kronnie

Ik eet gemiddeld 2× per week bij taverne Edelweiss. Super sfeer, altijd gezellig en uiterst vriendelijk personeel. Het eten is fantastisch, niet allen qua smaak maar ook de opmaak van de borden is steeds vernieuwend. Het is een echte aanrader. Het ontbijt op zondagmorgen is ook een aanrader. Heerlijke verse broodjes met een ruime keuze aan beleg. Taverne Edelweiss krijgt van mij een dikke 10.

22. Ellen Sessink's profielfoto
    Ellen Sessink heeft een recensie geschreven voor Taverne Edelweiss

Ellen Sessink

2e keer bij Edelweiss en wederom klopt alles! Kwaliteit, service, sfeer en prijs!

23. Dani's profielfoto
    Dani heeft een recensie geschreven voor Tevfiks Place

Top zaak, goede service en goed personeel.

24. Willy's profielfoto
    Willy heeft een recensie geschreven voor De Gebroeders
    West-Europees Doetinchem

Wij hebben heerlijk gegeten.
    De sfeer is altijd gezellig.
    Personeel super vriendelijk en letten heel goed op of de drank op is of en ergens nog iets nodig is.
    We zijn al vaak geweest en zullen zeker nog vaak komen.