Bezorgrestaurants in de buurt van McDonald's

1181940141 23
1195383390 23
1202105014 23
1208826639 23
1296207757 62
1417196998 49

1. Zojuist gegeten via macdrive, natte ondoorbakken slappe patat en een reuze wrap die uitelkaar lag in de karton verpakking.
    Prijs en kwaliteitvehouding volledig ontspoord.

2. De verbouwing die is gedaan is zeer slecht van 6 bestelpunten naar maar 2. Eerst sta je een kwartier te wachten in de rij om je bestelling te plaatsen, krijg je een bonnetje en dan kun je nog weer een kwartier wachten. Er stonden wel 30 mensen te wachten op eten. Heb je het eindelijk is er natuurlijk geen plek... bij bestellen was het al druk... dusssss... zitplaatsen vol. Uiteindelijk een plek, patat koud.
    Leuk plaatje om naar te kijken maar functioneel totaal de plank misgeslagen die verbouwing. Ga er zeker niet meer snel heen.

3. Hugo 44 punten

Gisteren vanwege haast hier een hapje gegeten.

Wachtend op mijn bestelling staat er aan de andere kant van de balie een jochie van een leeftijd waarvan je denkt "mag jij ook al werken?"met een hamburger in zijn hand en vraagt serieus aan een collega: "Deze is op de grond gevallen, mag ik die nog uitserveren?"

Vervolgens is er geen frites en zal die aan tafel bezorgd worden (al vreemd voor frites, dat kun je verwachten als je een specifieke burger bestelt buiten de "spitstijden"). Als die uiteindelijk komt, presteert de knul die hem komt brengen (een ander als voorheen) het om een aanzienlijk deel van de frites op zijn eigen dienblad te laten liggen, vanwege de onhandigheid een deel op mijn tafeltje naast mijn dienblad te deponeren en een deel op de grond tussen mijn tafeltje en het tafeltje naast me neer te gooien. Als ik dan vervolgens vraag of dit een normale gang van zaken is, word ik genegeerd en loopt hij weg zonder op te kijken.

Duidelijk een gebrek aan een fatsoenlijke supervisor in dit filiaal. Voor mij géén McDonalds Doetinchem meer. Gebrek aan besef om hygiene, gebrek aan besef om service en gebrek aan besef om manieren.

1,3
  4. Es 19 punten

Als je iemand bent die wel eens aanpassingen doorgeeft voor het eten dan is dit de slechtste mcdonalds van Nederland hiervoor: om welke reden dan ook vergeten ze het elke keer weer. Geen saus op de burger? Ze gooien er een extra klont saus op. Wil je geen bacon? Nee hoor, die zit lekker verborgen tussen de sla. Mag je geen kaas eten? Toch krijg je een burger met kaas. Ik snap niet dat ze dat in de keuken nou niet gewoon even dubbel checken, want elke keer maar weer hetzelfde verhaal: weer terug in de rij staan om te melden dat ze het helaas weer eens niet goed kunnen doen. Ik heb ook vaak genoeg meegemaakt dat ze het broodje vergeten; dat je per ongeluk saus op de 'groenteburger zonder saus aub' doet kan ik nog begrijpen, maar hoe vergeet je in hemelsnaam het brood? Jammer dat dit de enige mac in de buurt is want hij is zeker niet aan te bevelen.

5. Eten en drinken: het is gewoon een Mac. Ik heb er, in tegenstelling tot andere filialen, weinig vervelende dingen meegemaakt. Het restaurant is schoon, tafeltjes worden regelmatig schoongemaakt (dat heb ik wel anders meegemaakt). Personeel is uiteraard jong, maar ze doen hun best. Voor het restaurant is een carpoolparkeerplaats, als je door de McDrive gaat rij je via deze parkeerplaats het terrein weer af. Daar ligt altijd echter erg veel afval. Altijd dus. De afvalbakken puilen hier uit. Nu zijn er helaas teveel volwassen mensen die niet geleerd hebben dat afval in de vuilnisbak hoort, maar het is wel jammer dat McDonald's er niet voor zorgt dat er vaker opgeruimd wordt.

6. Rosalie

-De friet is bijna altijd net wat te koud, de friet moet vaker worden gecontroleerd of het wel vers is anders weggooien.

-veel jong en onervaren personeel wat natuurlijk logisch is dat er soms fouten worden gemaakt want het zijn nou eenmaal geen robots dus er worden wel eens fouten gemaakt.

-mensen klagen altijd dat het te lang duurd waardoor er zo snel mogelijk gewerkt moet worden waardoor je ook weer sneller fouten maakt en soms klantvriendelijkheid er bij in schiet zoals vragen om extra service wat dan niet kan omdat het te lang duurd.

7. Ik vroeg aan een medewerker of ik wat rietjes mee mocht nemen voor mijn vrouw die aan haar kaak is geopereerd en alleen vloeibaar kan eten. Ik kreeg meteen een pakket verschillende rietjes mee. Super attent en super service!

8. Het eten dat je krijgt is vaak koud, het personeel is onervaren en lomp.

9. Besteld bij de McDrive. Omdat het eten nog niet klaar was moest ik op de aangewezen parkeerplaats gaan staan. Bestelling bleek incompleet. Omdat het restaurant al gesloten was mij weer gemeld bij het raam. Producten zijn nog niet klaar. Ik gaf aan dat ik in de auto plaatsnam die inmiddels op de parkeerplaats stond. Zegt die medewerker "wij bezorgen niet". Schijnbaar is 30 meter verder lopen te veel gevraagd indien de bestelling incompleet is.

Zeer slechte service, zeker als het eerst nog in twijfel wordt getrokken en er allemaal smoesjes volgen.

10. Ik ben al meerdere keren in Doetinchem bij de mac geweest. De eerste keer kwamen ze na een half uur pas het eten brengen naar de auto. Die keer erna was ik samen met mijn moeder. Zat er een beker drinken minder bij en ze hadden de sausjes er niet bij gedaan. Daar heb ik vriendelijk om gevraagd en vervolgens werden ze boos. Tweede keer hadden ze ipv 9 kipnuggets er 8 in gedaan. Ik ga er niet meer heen. Zeer klantonvriendelijk.

11. Frits de Boer

Ik vind het simpelweg een mooi restaurant. Mooie plek, leuke mensen en lekker eten als in elke mcDonalds. Ik kom zeker terug.

12. Ben net met de kinderen bij Mc Donald's Doetinchem geweest. Wil ik na het eten voor de kinderen een ijsje mee naar huis nemen vraag ik aan het meisje achter de toonbank of ze de ijsjes wil inpakken. Maar natuurlijk zegt ze zal ik het softijs in een bakje doen en het hoorntje apart, ik zeg helemaal goed jij snapt het. Krijgt ze op dat moment van haar collega/baas te horen dat ze voor het hoorntje 1 euro moet rekenen, terwijl het ijsje ook 1 euro kost. Dus ze zegt tegen mij meneer het spijt me maar ik hoor net dat u voor het hoorntje 1 euro moet betalen waarop ik dus zeg belachelijk het ijsje kost 1 euro, laat dat hoorntje dan maar zitten. Ze zegt ik snap het helemaal meneer. Erg jammer dit voor een kindvriendelijk restaurant!!

13. Koude friet geweigerd. Nieuwe friet bij thuiskomt natuurlijk weer koud, niet vreemd. Maar vooral taai en slap. De burger was al veel minder bijzonder, vrij smaakloos. Prullenbakken buiten puilen uit van het afval. Kortom, een slechtere MadDonalds dan deze heb ik nog niet meegemaakt.

14. Mooi en fris maar nog steeds laag van kwaliteit.
    Bestelling bijna nooit compleet, meer mensen achter de balie dan voor de balie en nog een wachtrij???? Friet werd nagebracht toen de hamburgers al gegeten waren. De jongen die de friet moest brengen ging rustig een gesprekje aan met klanten en toen met een vriend, leuk en vriendelijk maar de Mac. D. friet koelt vrij snel af zoals de meesten wel weten.
    Liever Mac. D. in Duiven.

15. Leuk restaurant, mooi opgeknapt. Het was erg druk maar nog steeds goede service. Super. Toiletten mooi schoon, eten vers.

16. f.lanters

Er is daar altijd wat.
    Of de bestelling is niet compleet, of de fietjes zijn koud, of het is er niet meer.
    Het kan 1 keer voorkomen dat een bestelling niet compleet is ,maar het is 9 van de tien keer en als je het eten op hebt dan komen ze het pas brengen
    Ik ga voor de kinderen anders zien ze mij hier nooit meer terug

17. Zeer goeie McDonalds. Kom er al jaren. Het is echter wel opletten. De Holland Deluxe wordt hier ZONDER kaas geserveerd. Destijds werden de Baconburgers ook zonder bacon afgeleverd! Bestellingen niet altijd compleet. Personeel zeeeer gul met de zoutpot! Zo erg zelfs dat ik het ALTIJD zonder zout bestel. In die bak ligt nog genoeg.
    Personeel wel altijd zeer behulpzaam en bijzonder vriendelijk. Afwijkende bestellingen worden snel en correct uitgevoerd. Klachten worden ook altijd zonder discussie opgelost.
    Na de verbouwing ziet het er modern en fris uit. Met nadruk op fris, want zodra de schuifdeur opengaat voel je de wind tot achterin het restaurant. Zeker met de kou een paar weken geleden was dat niet prettig.
    Ze hebben nu zelfbestelzuilen. Een vooruitgang!

18. Mooi restaurant, helemaal verbouwd, super modern. Al jaren klant, leuke sfeer. Jong personeel maar dat is overal, goeie service.

19. Ze hebben dan dit niet en dan dat weer niet.

Lang wachten en vaak koud.

Personeel laat een hamburger vallen wordt zogenaam naar achter gegeven maar wordt binnen enkele seconden weer terug gelegd.

20. Bij thuiskomst is de teleurstelling weer groot, voor de zoveelste keer een incomplete bestelling meegekregen. Wel de zakken gecheckt maar nu blijkt er weer geen friet bij de happymeals te zitten.

21. tevrede klant

Heb binnen eten laten inpakken, bij thuiskomst bleek een happymeal niet compleet, alleen het toetje en drank zaten in de zakken dus de rest vergeten. Woon ong. 20 km verder op, dus dan rij je ook niet even terug. Heb gebeld, ben netjes behandeld en kan de volgende dag een volledig happymeal ophalen incl drank en toetje. Netjes.

22. ombekend

Leuk restaurant :)

Zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk personeel..

Om de kosten laag te houden inderdaad veel.

Jong personeel, maar dat is geen nadeel.

23. anne 5 punten

Goede service.

24. Geweldige bediening, mooi schoon en netjes.

25. Annet Bakker

Onvriendelijke dame bij de afvalverwerking, wil mijn plate netjes opruimen en kom tot de conclusie dat de afvalbak vol is. Ik ga dit netjes melden bij een niet zo vriendelijk kijkende dame, krijg ik als ik me omdraai een opmerking: aan de andere kant staat nog een bak! Nou, ik zal nog eens iets vriendelijk melden!

26. Bestelling is vaak niet compleet, je moet regelmatig wachten op je bestelling, soms oplopend tot 15 minuten.... Het eten is bijna altijd te koud en onvriendelijk personeel.

27. Een goede mac.

28. Lang wachten op je eten, meestal koud, onvriendelijk personeel.

29. Heerlijk eten & gezellig!

Soms duurt wat langer, maar dat komt omdat het veel drukker is dan in normale restaurants...

Hier en daar een keer iets wat koud is.

30. Slecht.

Gewoon ronduit bagger.

Eten smaakt nergens naar, Mac-Drive is slecht, de helft is aangebrand, niet goed gaar of niet meegegeven, de frites zijn veel te zout, en te veel saus op de burgers, je proeft alleen nog maar de saus, ze doen er zeker zoveel op om de smaak te verbergen.

31. Echt niet goed.
    We kregen én de mayonaise en de cola niet.
    Jammer om weer terug te gaan dus dat hebben we niet gedaan.
    Verder geen professionele mensen, alleen maar van die meisjes en jongens onder de 25.
    Ik zal hier niet snel meer terug komen.

32. Annika 349 punten

Een gewone mac donalds.

Bediening drive in slecht.

Paar x terug kunnen gaan omdat de zakken incompleet waren.

Dat verpest de eenvoudigheid dan weer.

33. Rene 1267 punten

Drive-in is vragen om problemen.

Kijk altijd je zakken na want 1 op de 2 keer klopt het niet.

En dan worden ze ook nog boos als je de boel controleert.

Binnen is het wel goed te doen en is het voor een MAC best gezellig.

34. J van Ochten

Bij de MC Drive lang moeten wachten. Dan worden 2 zakken eten gebracht, niets gezegd. Thuis blijkt dat er verkeerd en veel te weinig eten in de zakken zat.Nieuw eten gehad, maar wel terug moeten rijden en veel tijd kwijt. (ook waren 2 broodjes te zwart geroosterd.)