Restaurant De Zaak in Doetinchem

5-gangen bitesarrangement voor maar € 24,95 p.p.

Diverse parkeergelegenheden rondom het centrum.

Centraal station +/- 15 min lopen, verschillende bushaltes op max. 10 min lopen.

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

5-gangen bitesarrangement voor maar € 24,95 p.p.

Laat u verrassen door de keukenbrigade met vijf kleine gerechten. Deze vijf gerechten sluiten uitstekend bij elkaar aan. De vijf gerechten bij elkaar zijn een volwaardige maaltijd.

Mocht u geen liefhebber zijn van bijvoorbeeld vis of vlees, laat het ons weten en dan zorgen wij voor een gepast alternatief.
Absoluut een aanrader!

In de culinaire hoofdstraat van Doetinchem vindt u restaurant De Zaak. Jong en oud, met een groep of gezellig met z'n tweetjes: bij De Zaak kunt u terecht voor lunch, diner en borrel. Wij verzorgen u tijdens uw verblijf met aandacht en een glimlach. Ons voornaamste doel is u te laten genieten!

• High tea: € 17,50

1386019303 80
1419999135 86
1492206278 88
1509196194 83

1. We hebben heerlijk gegeten, mijn vriendinnen waren voor het eerst bij jullie en die vonden het ook geweldig.

2. Met 7 personen lekker gegeten. Om half 7 begonnen en om 9 uur pas het hoofdgerecht. De ruimtes tussendoor erg lang. 5 Personen bestelden een glas wijn (chardonnay) Erg lekker. De ober stelde voor een fles te nemen. Hierna volgde nog een fles. Op de rekening stond hiervoor €65,-- Dit vonden we wel te gortig.

3. Lekker gegeten, bediening attent. Muziek wat luid op de achtergrond.

4. 2 Weken geleden met partner en vrienden wezen eten bij de Zaak, voor ons was het de eerste en de laatste keer! Ik had de 5 gangen bites menu besteld, het waren erg kleine hapjes en er zat veel tijd tussen ieder gerecht, ik heb nog extra friet besteld om de trek te stillen! Ook mijn partner had een klein portie tonijn! Op zich was het eten erg lekker, maar het duurt allemaal veel te lang! Om zes uur waren we er en om half 10 afgerekend! Ook de 22.50 Voor de 5 gangen bites menu is te duur voor wat je ervoor krijgt- echt muizenhapjes!

5. Fabiënne

Vanavond met zeven personen bij de Zaak geweest. We hadden om 18:00 gereserveerd. Om 21:00 hadden we twee gangen gehad. Enorm lang wachten.
    Toen het vlees op was, kwam de friet en salade pas. Tussendoor zag je niemand meer. De dames in de bediening schaamde zich voor de situatie. Iedereen op het terras was aan het klagen.
    Jammer want het eten was op zich heel goed. Je merkte wel dat eten te lang had gestaan, voordat het werd opgediend.

6. Voorgerecht buiten gegeten onder de terraskachel. Daarna hoofdgerecht binnen. Als vanouds was het heerlijk. Goede vriendelijke bediening. Zeker weer terug!!

7. Emmy 57 punten

Zoals velen gekozen voor het 5-gangen bites menu. Aanpassingen zijn direct door te geven. Ik wilde bijvoorbeeld geen vis en geen varkensvlees, mijn vriendin wilde vegetarisch. Hier werd prima rekening mee gehouden. De service was vriendelijk, alles werd netjes uitgelegd. De gerechten waren goed, niet te veel, niet te weinig. Wij zaten vol na de 5 gangen en we zijn allebei redelijk grote eters. Het zijn dus niet minihapjes wat je krijgt. Het restaurant ziet er erg mooi uit. Nadeeltje: de toilet zit boven, dus voor mensen slecht er been of in een rolstoel is dit jammer. Wij komen weer!

8. Eric en Marion

Op advies van de gastheer het 5 gangenmenu gekozen, aangegeven wat niet en vervolgens ons laten verrassen.
    Het was echt verrassend en heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar over een tijdje als er iets nieuws wordt gepresenteerd.
    Ook lof voor de bediening, met name de uitleg bij de diverse gangen en de wijze waarop tijdens het eten nagevraagd werd hoe het ons beviel.

9. Uitgekozen door de positieve reacties op deze site. En er was niets teveel gezegd. Wij hebben gekozen voor het 5-gangenmenu. Verrassingsmenu, maar je kunt prima aangegeven wat je niet lust. De sfeer is uitstekend en de bediening top. Spontaan en zeer oplettend. Echt een aanrader.

10. We vonden het een leuke avond! Het verrassingsmenu is lekker eten voor een redelijke prijs. Het is een avondvullend programma! Het enig minpuntje vonden wij dat het eten niet helemaal warm was.

11. Zeer zeer lekker eten tegen een zeer redelijke prijs. Eten is werkelijk top, net als de bediening en de sfeer in de zaak. Werkelijk een klasse zaak.

12. Melanie buijtenhuijs

Verrassingsmenu was weer zoals altijd verrassend lekker. De bediening was geweldig. Mooi sfeervol restaurant, zowel boven als beneden. Kan iedereen aanraden om daar te gaan dineren. Ik kom er zeker nog terug 👍👍

13. jenneskens

Echt een top ervaring, het pruverijtje is heel afwisselend, heerlijk en genoeg voor een heerlijke maaltijd.

14. Elke keer weer goede service en bijzonder lekkere gerechtjes voor een mooi prijsje! Gezellig avondje eten daar!

15. Wij hebben heerlijk gegeten bij de Zaak. Ik moet glutenvrij eten en dat was super verzorgd!
    Alleen was het erg jammer dat bij de laatste gang alles mis ging wat zo'n beetje mis kon gaan. In eerste instantie waren ze ons kaasplankje vergeten, toen hij kwam, lagen er soepstengels (gluten) waardoor ik het niet kon eten, vervolgens moesten we weer vrij lang wachten tot er een nieuwe kwam. Dat was wel een domper op een verder goede avond.

16. Gisteren het 5 gangen bites menu gegeten. Hele leuke en lekkere gerechtjes! Aanrader!

17. Charlotte

Met twee personen hier het vijf gangen Bites menu gegeten. Alle vijf de gangen werden op maat gemaakt in verband met een dieet van een van ons. Perfect! Veel persoonlijke aandacht en prima service!

18. Voor het eerst gegeten bij De Zaak, wij vonden naast het 5 gangen Bites-menu erg weinig keus op het menu. Het eten was redelijk maar niet echt verrassend, gerechten worden eenvoudig geserveerd, geen spektakel, ook zou tafellinnen dit restaurant meer compleet maken, het interieur is een beetje van alles wat maar niet echt storend wel een gezellig terras aan de zijkant van de zaak dus in de zomer maar een keer terugkomen. Samengevat een leuk restaurant met goede bediening waar u goed kunt eten maar bijzondere en verrassende gerechten ontbreken. Maar voor €19,75 ( 5 gangen Bites-menu) kunt u ook niet erg veel verwachten.

19. Bijna allemaal lof! Enige punt: wij waren vroeg in het restaurant, 17.30u, muziek stond keihard aan, gastheer gevraagd of het iets zachter kon, werd wel gedaan maar was nog behoorlijk hard. Verder erg attent ga zo door

20. 5 gangen Bites-arrangement is echte aanrader en goede deal. Er wordt ook rekening gehouden met je wensen/dieeten.

21. Lekkere gerechtjes, elke keer weer 'n verrassing. Heerlijke wijntjes! Prima sfeertje, gastvrijheid is top!

22. Caroline de Lorme

Juiste sfeer, goede bediening, netjes op tijd, niet te opdringerig. Heerlijk gegeten.

23. Heerlijk gegeten van een zeer verrassend 5 gangen bites menu.

24. Ernest Kappers

Het 5 gangen verrassing menu gekozen. Top, top, top, heerlijk gegeten en genoten. Werd prima rekening gehouden met onze voorkeur, alternatieve gerecht was van zelfde hoge niveau. Prima keuken en evenzo prima bediening.
    Gelukkig wel vooraf gereserveerd, was erg druk.

25. Chamtal

Heerlijk gegeten en gezellig gezeten!

26. Agnes Thissen

We vonden de plek waar we zaten (bij de bar) minder prettig en onze klacht werd niet gehonoreerd, maar verder was het helemaal geweldig!

27. Echt een super restaurant. Ben hier nu meerdere malen wezen eten en het is mij nog geen één keer tegen gevallen. Wij gaan altijd voor het 5 gangen Bites-arrangement en dat is echt een fantastische deal. Heerlijk eten, goede afwisseling tussen de gerechten door, nooit te lang hoeven te wachten en altijd super geholpen door het altijd vriendelijke personeel. Dit is echt een aanrader!

De prijs kwaliteit verhouding is ongekend!

28. Trudy van Bon

Prima verzorgd, ook voor een dieet van gluten en lactose vrij.

29. Uitstekende keuken en gastheerschap. Top!

31. Karina Papen

32. Gisteravond wederom heerlijk gegeten, met lekkere wijn, gezellig personeel en mooie ambiance. Zeker weer terug.

33. Gezellig gegeten met 6 personen. Goede uitleg bij het 5 gangen bytesmenu. Rekening gehouden met diëten. Absolute aanrader!

34. Heerlijk bites menu gehad, prima service en vanwege Valentijnsdag super leuk aangekleed allemaal. Geslaagde avond.

35. Ans Lamers

We vonden het geweldig. Het restaurant is gezellig en rustgevend. Het 5 gangen bites menu is een echte aanrader. Het eten is zo apart en smaakvol. Ook de bediening was uitstekend, klantvriendelijk en enthousiast!
    Zeker voor herhaling vatbaar! Ik heb al meerdere mensen hier attent op gemaakt.

36. Bites menu gehad, leuk om niet van te voren te weten wat je precies krijgt. Je kan aangeven wat je niet lekker vind.
    Lekker gegeten, prijs/kwaliteit zeer goed

37. Dat Bites menu is een absolute aanrader. Heel goed op elkaar afgestemd!! Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten. Verrassende smaakcombinaties. Rode koolsoep!! Nu de muziek nog wat zachter en iets meer licht zodat je de menukaart kan lezen...

38. 5 gangen verrassingsmenu gegeten. Was erg lekker en paste goed bij elkaar. Zet de moeite waard. Goede bediening.

39. De meeste van ons schrijven hier over het diner (voornamelijk het 5-gangen menu) en de high-tea. Maar in het weekend kan er bij de zaak ook gelunched worden.

Er is keuze uit diverse broodjes die stuk voor stuk lekker zijn. Mijn favorieten zijn de clubsandwich (maar eur 4,00) en de hamburger. De broodjes zijn lekker met verse producten en de hoeveelheid is zeker gezien de prijs ruim voldoende. Bediening en service zijn ook altijd van hoog niveau. Echt een aanrader dus.

40. Lekker gegeten in een gezellige omgeving, zeker het 5 gangen bites menu is een echte aanrader. Ook de bediening was uitstekend, klantvriendelijk en enthousiast! Zeker voor herhaling vatbaar!

41. Wim Verburg

1 punt
  42. Peter Bloksma

43. Jaap 1127 punten

Genoten van het 5-gangen-bites menu. Dit menu werd door veel gasten genomen viel ons op. De prijsstelling is erg gunstig, 5 gangen voor €19,75. De gangen zijn kleine gerechten, vandaar de benaming bites menu, totaal is het een complete maaltijd voor een gemiddelde eter. Mensen met grote honger of stevig eters zullen wellicht de porties te klein vinden. Voor ons was het echter genoeg, belangrijker vinden wij de smaak en kwaliteit. Dat zit hier zeker goed, heerlijke gerechten van verse ingrediënten die met vakmanschap bereid zijn. Klein puntje van kritiek vond ik de hoeveelheid van de sausjes, deze aren beperkt tot strepen of druppels op het bord, dit is te weinig, als je halverwege je vlees bent is de saus al lang op. Wat hebben we zoals gegeten, huisgemaakte boeren paté met crostini en gemarineerde krenten, soepje van wortel en sinaasappel met kervelroom, risotto met Parmezaanse kaas en loempiaatje met krab, rouleau van hoen met pijnboompitjes met aardappelmousseline, spitskool, huisgemaakte friet en salade. Als dessert chocoladetaartje met chocolademousse. Vooraf brood met tapenade en ai olie, heerlijk brood van de warme bakker volgens recept van de chef-kok. De vriendelijke bediening maakt het plaatje compleet. Gerechten worden in prima tempo geserveerd, neem er de tijd voor, verwacht niet na 1,5 uur weer buiten te staan. Heerlijk avondje !

44. In juni hier voor het eerst gegeten. In november weer teruggeweest, maar dat viel toch behoorlijk tegen. Bij ontvangst was onze tafel nog niet klaar.. half 8 gereserveerd. Toen ik om een mossel wij vroeg was deze op.. en dat op een vrijdagavond ?! De gerechten waren redelijk. Bediening kon vlotter... nee, voor ons geen tweede keer meer helaas. Jammer, want de eerste keer was zo goed. Verder een prachtige zaak !

45. Geweldig gegeten voor goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zullen hier vaker een hapje gaan eten. Gezellige inrichting en goede uitleg bij het serveren van de gerechten. Ga zo door!

46. Wat een ongelooflijk leuk, lekker en gezellig restaurant.
    Allereerst werden we op een zeer plezierige manier welkom geheten.
    Het eten (kerst 5 gangen diner) was echt voortreffelijk.
    De porties zijn groot genoeg om tot slot een voldaan gevoel te hebben.
    Bediening weet wat échte gastheerschap is en zijn bijzonder attent.
    Heeft daarbij ook een goede kennis van het menu en de wijnen.
    Al met al voelde we ons zeer welkom, hebben héérlijk gegeten en gedronken.
    Wat ons betreft, een tien plus!
    We zeggen het voort!

47. We hebben het 5 gangen bites menu genomen met bijpassende wijnen: prima prijs-kwaliteit verhouding!

48. Vandaag gegeten bij dit zo gezellig ogend restaurant. Tijdens het wachten op ons eten vonden we de sfeer al niet wat we verwachten. De bediening koel en niet enthousiast. Gerecht erg kleine porties. Nee, voor ons geen tweede keer een bezoek aan dit restaurant.

49. Al 4 keer gegeten bij restaurant De Zaak. De eerste keer was het heerlijk, de tweede keer zeer goed, de derde keer redelijk en de laatste keer matig. Het lijkt wel dat hoe langer de crisis duurt ook het de kwaliteit van het eten achteruit gaat. Over de sfeer en service absoluut geen klachten, die is prima. Maar door het eten komt er voorlopig geen 5de keer

50. Afgelopen zaterdag het 5 gangen bites menu genoten bij De Zaak. Wat een geweldige prijs-kwaliteitverhouding. Vooraf een crostini met langzaam gegaarde varkensnek en een mosterddressing, daarna een heerlijke pittige pindasoep, vervolgens een saucijzenbroodje gevuld met paddenstoelenragout en met een truffelmayonaise, daarna super malse beef teryaki met huisgemaakte friet en salade en als dessert een witte chocoladebavarois. We hebben er een bijpassend wijnarrangement bij genomen, echt heerlijke wijnen, mooi passend bij de gerechten. Kortom: een aanrader, ga naar De Zaak!

51. We hadden het bites menu genomen, op zich waren de gerechten qua smaak goed, vooral voor de genoemde prijs. Echter zat er regelmatig ruim 30 min tussen de gerechten en dat is mij te lang. Daarnaast zijn de porties voor een volwassen man net te weinig om vullend te zijn.

52. M 30 punten

Voor het eerst bij de Zaak gegeten.

Prijs kwaliteit verhouding vonden we aardig goed, maar geen groot wauw gevoel.

Er waren een aantal punten die wat ons betreft veel beter kunnen;

Personeel afstandelijk, 1 man was zelfs zeer chagrijnig en niet vriendelijk. Ik gaf ergens een tip over en ook daarbij schoot hij gelijk in de verdediging op een onvriendelijke manier.

We hadden het 5 bites menu, maar moesten erg lang wachten tussen ieder gerecht, de gasten om ons heen hoorde ik dit ook onderling zeggen.

In de toilet was een tegel naar beneden gevallen en gewoon op de toilettafel gezet, dit had ik even geplakt (kleine moeite).

Toen we weg gingen liep de kelner langs ons heen en zei niet eens gedag.

Doordat de bediening niet in staat was een goede sfeer neer te zetten, alles echt veel te lang duurde en een persoon echt onvriendelijk, is dit voor ons een reden om niet terug te komen.
    Ik hoop dat ze wat met deze kritiek doen.

53. Prima 5-bitesmenu. Wijn is goed, soms wat veel ruimte tussen de verschillende gangen. Al met al zeer tevreden.

54. Ron 10 punten

Wederom zeer genoten van de goede prijs kwaliteit. Onze 4 kinderen hebben ook genoten van het bites-menu!!!

55. Ivo Verbeek

Prima eten voor een prima prijs (bite-arrangement); zeker een aanrader!

56. ben 165 punten

Gouden greep dat 5bites menu. Goed afgestemde gangetjes, zeker van goede kwaliteit en voldoende om voor volwaardige maaltijd in aanmerking te komen. Bediening wisselend maar meeste enthousiast en kennis van zaken qua eten en wijn. Voor eur 19,75 mooie prijs/kwaliteitsverhouding. Ambiance goed, sfeervolle inrichting. Ok, muziek staat te hard. Ga zeker nog een paar keer terug hier.

57. Heerlijk gegeten, fijne sfeer, bediening top! Gaan zeker vaker!

58. Gisteren hebben wij bij de zaak 5 gangen bitterarrangement genomen. Vriendelijke bediening, maar het eten is gewoon, vooral de sushi smaakt niet zo. Na 5 gangen voelden wij ons nog niet heel vol. De kwaliteit kan beter.

59. Wij hebben het 5 - bites menu genomen. Dit hebben wij al een keer eerder gekozen. Ook toen beviel dat prima! Je krijgt dan 5 gangen in kleinere porties. Het is een verrassing wat je krijgt. Wel kun je aangeven als je bijvoorbeeld niet van vis houdt. Daar wordt dan rekening mee gehouden. Ook nu was het weer erg lekker! En er wordt netjes uitgelegd wat je op je bord hebt liggen (altijd handig!)

60. Vanavond genoten van het 5 gangen bites menu. Heerlijk klaargemaakte gangen, mooi opgediend en uiteindelijk ruim voldoende gegeten. De bites zijn elk niet extreem groot maar het geheel is precies goed. Lekker wijntje erbij en een prima bediening. Voor herhaling vatbaar!

61. Inmiddels meerdere keren terug gekomen bij De Zaak en steeds van het 5-gangen bites menu genoten!
    Fijn dat dit voor de actieprijs blijft. Op deze manier is luxe uit eten toch betaalbaar.
    Steeds andere bites, dat maakt het voor ons helemaal goed. Vooraf mag je aangeven wat je niet lust. De bediening is goed, er wordt enthousiast uitgelegd wat er opgediend wordt. Het zijn geen grote hoeveelheden, maar dat is voor ons geen probleem. Wij gaan binnenkort weer!

62. Heerlijk gegeten! We vonden de muziek aan het begin erg luid, later was dat beter. Bediening is vriendelijk en voldoende aanwezig, leggen met veel entousiasme uit wat er op het bord ligt. Prijs-kwaliteit verhouding is met het actiemenu echt super. De hoeveelheid was echt meer als voldoende!

63. Geweldig gegeten in een prima sfeer ; alleen muziek vrij luid. Hebben het 5 bites menu gehad tegen actieprijs. Normale tarief aan hoge kant hiervoor, verder meer dan prima!

64. Super zaak, heerlijk eten, vriendelijke bediening, gezellig en niet duur.Voor een gezellig etentje moet U hier naar toe volgens mij.

65. Peter Bloksma

Heerlijk gegeten, Restaurant dat gewoon begrijpt wat de klant wil. Lekker eten in een aangename sfeer

66. Wil de Geest

Wij hebben een heerlijke avond gehad, het eten en de wijn was geweldig. De ambiance is zeer aangenaam.

67. Annemiek

Vriendelijke bediening, op de manager na; vergat veel en was niet de vrolijkste. Ook op de vraag of het smaakte en wij antwoordde met dat het nogal aan de zoute kant was, kon hij niet waarderen. Vreemd dat de zelfde gerechten bij onze buren anders werd geserveerd (kreeft was bij mij gererveerd zonder schaal en het tafeltje naast ons met kreeftenhuls, sushi hadden wij 2 soorten en de buren 3) Het vervelendst vonden wij 5 kwartier op het voorgerecht te moeten wachten en nogmaals een uur op het hoofdgerecht. Ook houden wij er niet van als er voor het brood vooraf betaald moet worden..

68. Sanne Buel

Zaterdagavond gegeten in de Zaak. Helaas was het te koud om buiten te zitten, maar we hadden een mooie tafel binnen. De stoelen zaten perfect. Het verrassingsmenu was voor ons alle twee verrassend. Ik vond alleen de kreeftensoep niet helemaal mijn smaak. Van alle andere gerechten hebben we beiden gesmuld. Lekker eten, drinken en gezellig zitten. Echt een avond uit! Dank jullie en tot de volgende keer.

69. Mijn man had de surf&turf van de maand: een halve kreeft en steak: de halve kreeft had de grootte van een half rivierkreeftje, maar misschien was dat juist de clou. De zeebaars die besteld was, was okay, maar alle porties zijn echt jaren 70 nouveau cuisine. Dus niet van deze tijd. Wij zijn absoluut niet van de grote porties voor weinig geld, maar wanneer de porties niet groot zijn, moet dat wel gecompenseerd worden door andere bijzondere toevoegingen. Helaas was daar geen sprake van. Als je culinair op hoog niveau pretendeert te koken, zouden frietjes toch echt uit de boze moeten zijn.

Ook het nagerecht (de hangop) was bijzonder miniem: een Danoontje is er nog groot bij. De gateaux chaud was ook niet zoals hij hoort te zijn: de zachte inhoud was nauwelijks aanwezig en de cake was sponzig.

Niet voor herhaling vatbaar. Voegt niet echt iets bijzonders toe!

70. Zondag met zijn vieren voor het eerst in de Zaak gegeten.
    Lekker buiten gezeten, jammer dat 1 lamp van de terrasverwarming het niet deed zodat niet iedereen het even warm had.
    Maar ondanks dat hebben we heerlijk gegeten.
    We hadden het 5 gangen verrassingsmenu. Kleine heerlijke gerechten.
    Bij elk gerecht een duidelijke uitleg wat er op ons bord lag, het was elke keer weer een heerlijke verrassing.
    De wijn was ook voortreffelijk en zo ook de bediening. We komen zeker terug.

71. Margadant

De high tea is hier super! Verschillende lekkere hapjes en genoeg thee. Verder is er goede service. Een aanrader

72. Chantal

Wij hebben hier met pinksteren gegeten. Het was voor ons de eerste keer. Maar het is zeker een goede zaak. Kwaliteit van het eten is erg goed, je krijgt alles netjes uitgelegd, het personeel is erg vriendelijk. Kortom ze verdienen de cijfers die ik ze heb gegeven.
    Wij gaan er zeker nog een keer eten

73. Helga en Jan

Gisteravond 11 mei hebben wij een heerlijke avond gehad bij De Zaak. We hebben ook gekozen voor het verrassingsmenu en het was heerlijk. Het 5-gangenmenu was verrassend en lekker. Alles wat op het bord lag zag er smaakvol en doordacht uit! Onze complimenten!

74. H. de Ruiter

75. Ik zit nu bij de Zaak. Echt fantastisch lekker Taste & Share menu (alleen op Zondag of andere dagen op reservering). Echt heel goed.

76. Ineke Mensink

Een overgetelijke avond met mijn vriendinnen dankzij dit mooie restaurant. Op mijn verzoek was het menukaartje met het logo Pink Ribbon erg mooi gemaakt, mijn dank hiervoor. Het eten de bediening daar kan ik maar 1 ding over zeggen, fantastisch. Namens mij heel erg bedankt voor deze zeer bijzondere avond in de mooie zwarte kamer. Ik zal jullie zeker aanraden aan mijn vrienden.
    Ineke Mensink

77. Echt top! Heerlijk gegeten en goede wijn erbij. Verrassende combinaties en heerlijke smaken. We konden buiten zitten en met de terrasverwarmers was dat meer dan aangenaam, en dat eind september.

78. Gister bij de Zaak wezen eten en dit was in een woord subliem, we hadden de 5 gangen bites en een wijnarrangement erbij. Alles was super lekker de wijnen er perfect bij gekozen. En ik vond niet dat de tijd tussen de gangen te lang was, als ik uit eten ga wil ik genieten en hoef ik niet binnen een uur buiten te staan. Dus voor ons was het een perfecte avond!

79. Gisteren met mijn man en 2 vrienden wezen eten bij de zaak.

Vooraf prosecco met een plateau hapjes genuttigd op het gezellige intieme terras.

Vervolgens binnen aan een ronde tafel plaatsgenomen. Het restaurant is mooi ingericht en ziet er verzorgd en schoon uit.

Met z'n 4ren gekozen voor het 5 gangen menu. Heerlijke mooi opgemaakte borden volgenden elkaar op. Ieder gerecht was goed op smaak. Je kon proeven dat alles vers gemaakt is. Wijnen zijn goed afgestemd op de gerechten en wij kregen telkens een duidelijke uitleg over de door de eigenaar aangedragen wijnen.

Het geheel kwam op mij erg vakkundig over.

Zelf ben ik ook restaurant eigenaar. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen.

Begrijp de review's niet waar mensen spreken over een vlakke smaak. Bij ons waren alle smaken goed. Heb geen zout of peper nodig gehad. (alleen voor mijn man die rode wijn over zijn pak gooide)

Super bedankt voor een zeer geslaagde avond.

P.s. Jullie hebben er vaste gasten bij......

80. Zijn wezen eten bij de zaak hoge vewachtingen helaas niet wat ik verwacht had.

Het eten is van smaak erg vlak en normaaltjes.

81. Vanavond gegeten bij de zaak. Het was uitstekend. Vier gangen bites gehad met wijnarrangement. Alles erg lekker en zeer goede wijnen. Prima bediening van de jonge eigenaar. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug!

82. Vanmiddag samen met vriendin een High Tea gehad.

Heerlijke verschillende sandwiches en zoete en hartige hapjes,

Genoeg te eten. Lekker buiten kunnen zitten, zelfs de zon kwam erdoor, het was allemaal heel smaakvol. We hebben dan ook drie uur daar gezeten. Prima bediening, we komen zeker nog een keer terug.

83. Netty & Rene

Onlangs genoten van een heerlijk viergangen diner!

Gecombineerd met lekkere bijpassende wijnen! Petje af voor de kok en gastheer! Alles was smaakvol en in verhouding.

Wij komen graag nog een x terug.

Heel veel succes verder toegewenst!

84. 30 juni gegeten bij De Zaak, (nav de 1e keer). Bites-3 gangen menu gekozen. Vooraf brood gevraagd, wat wel nodig is als je trek hebt.

Gerechten karig en weinig smaakvol. Bediening vriendelijk, maar wat afstandelijk. De wijn was niet goedkoop maar wel goed. In zijn totaliteit is de prijs/kwaliteit verhouding niet top. Hier mag wel wat aan gedaan worden.

85. Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras terwijl het toch regende maar onder de parasols en met de terrasheaters was het heerlijk.

We kozen alle 4 voor het 5 gangenverrassingsmenu er werd wel gevraagd of er iets was waar we niet van hielden en het menu werd daar aan aangepast.

Verschillende smaken in de gangen, en allemaal fantastisch.

Na het eten nog heerlijk zitten naborrellen.

Gezellige bediening, we hebben een fantastische avond gehad welke zeker voor herhaling vatbaar is.

86. Vandaag bij de zaak gegeten! Hebben heerlijk gegeten.

5 gangen verrassingsmenu gegeten. Bediening was heel goed. Lekker de tijd tussen de gangen, maar ook niet te lang. Vriendelijk personeel en een leuke sfeer.

Zeker een herhaling waard!

87. Met hemelvaartsdag wezen eten bij de zaak, we waren wel een beetje angstig omdat we altijd ergens anders gingen eten en dat was altijd erg goed.

Dus nu moesten afwachten wat we zouden krijgen, maar tot onze verassing was het erg goed, De zaak is wel wat kil geworden maar de kwaliteit was super, we hadden wel het gevoel dat de bediening nog niet erg aan drukte gewend was, maar dat zal wel goed komen. Succes.

88. Vandaag gegeten bij de zaak in doetinchem.

De samenstelling van de gerechten was heerlijk MAAR:

- De tijd tussen de gerechten door was telkens erg lang.

- Geen bijzonder lekkere smaak, zelfs erg flauw, terwijl ik nooit iets met zout eet.

- Personeel vriendelijk maar erg kil.

- Amper groente of ander groen bij het eten. Niet eens iets van een salade.

- Bij de bites is 1 van de gangen een klein glaasje met soja bouillon. Erg karig.

Al met al een restaurant waar je niet moet eten met goede trek. De bites/ gangen waren veel te klein en het duurde veel te lang (terwijl er niet veel gasten aanwezig waren). Door de kille bediening was de ambiance erg kil.

Conclusie: leuk voor een zakelijke hap TUSSENDOOR maar niet om gezellig uit eten te gaan met je verjaardag of vrienden.

89. Uitstekende bediening, deze was niet te beroerd om excuus aan te bieden toen er wat fout ging.

Gekozen voor het 5 gangen menu dat tijdelijk wordt aangeboden met de erbij passende wijn. Die wijn was heerlijk! Maar de gerechten waren wel erg klein.

Vraag me alleen af hoe het eten is van de kaart, kan de keuken meer drukte aan?

Overigens was de capuchino uitstekend. Uiteindelijk was de prijs van € 25 pp verdubbeld :-) met voor en na, drankjes etc. Gemiddeld een 8, als het de volgende keer ook goed is zeker hoger.

90. Afgelopen vrijdag hier heerlijk gegeten!

Heb gelijk een reservering gemaakt voor over 2 weken!

Goede sfeer, vriendelijke en spontane bediening en natuurlijk heerlijk eten, voor een redelijke prijs!

Echt een aanrader!

91. Laurien

Op de eerste dag van de opening hier gegeten. Ik kan alleen maar vol lof spreken over de kaart, personeel, eten en service! Als je tijdens een eerste dag van de opening van een restaurant kwaliteit neer kan zetten, ben je geknipt voor het vak en belooft het een mooie toekomst te worden!

92. Afgelopen zaterdag hier gegeten met een groep. De bediening aan tafel was uitstekend, spontaan en erg hartelijk. Gekozen voor het 5 gangen menu en dat is uitstekend bevallen. De keuken maakt zonder meer waar wat je mag verwachten en het werd dan ook een bijzonder aangenaam, smakelijk en gezellig avontuur.

Na afloop van het menu een heerlijke cappuccino gedronken als passende afsluiter van een gezellige goedverzorgde avond in een ongedwongen sfeer.

93. anne 15 punten

Vorige week zaterdag is de Zaak open gegaan. We waren erg benieuwd en zijn gelijk gaan eten. Ze hebben deze maand een super leuke aanbieding. 5 gangen Bites voor maar 25 euro. Dus hier zijn we natuurlijk voor gegaan. We begonnen met 2 grote gamba's met een spicy koekje, erg lekker! Hierna een frisse salade van asperges, ook erg smakelijk en hierna filet american van tonijn. We waren erg verrast over de porties, hadden kleine hapjes verwacht, maar kregen toch steeds een aardig bordje vol. Ook het hoofdgerecht was heerlijk, lamsfilet en lamsragout.

Als afsluiting een heerlijk toetje met witte chocolade mousse.

Een heerlijke avond voor een zeer leuke prijs. We gaan zeker terug komen.

94. Vandaag voor het eerst hier gegeten en voor het laatst!

5 gangen verrassingsdiner gehad. Moesten veel te lang wachten tussendoor, nadat hier wat van gezegd werd werd er niet echt op gereageerd.

Als hoofdgerecht kregen we vlees van het big en dit was echt vies, meer vet dan vlees. De porties zijn daarbij ook erg klein.

Wij zijn voor het dessert weggegaan omdat het allemaal veel te lang duurde.

Na onze klacht werden overigens wel de drankjes verrekend maar goed, we hadden dan ook geen dessert gehad.