• Lid sinds 29 juli 2011

Doetinchem

Bikken

Doetinchem

1. Gaby's profielfoto
    Gaby heeft een recensie geschreven voor Pibia

Gaby

Wij hebben hier in het verleden al eerder gegeten en wat tegenviel waren de krappe ruimtes tussen de tafels en dat het geheel wat sfeerloos en bedompt overkomt.
    Nu weer gegeten op een mooie zomerse avond. Gelukkig tafel gereserveerd en we zaten lekker buiten op het terras.
    Pizza's zijn prima maar de service en bediening kan vriendelijker. Alles wordt met de hand op een bonnetje geschreven en dan met een rekenmachine uitgerekend waarbij nog wel eens wat fout gaat.
    Een aantal drankjes die je normaal gesproken overal kan bestellen hadden ze hier niet. Wij bestelden een wit wijntje en die viel helaas niet goed.
    Het nagerecht kwam zo in z'n geheel uit de koeling waardoor de "verse" aardbeien niet echt lekker meer waren.
    Wij zouden voor de pizza's weer eens hier komen eten en dan het liefst buiten.

2. Gaby's profielfoto
    Gaby heeft een nieuw topic gestart: Hoe verwijder ik een recensie?

Recensie geschreven bij verkeerd restaurant. Hoe haal ik het weg?

3. Gaby's profielfoto
    Gaby heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Zaak

Vanavond genoten van het 5 gangen bites menu. Heerlijk klaargemaakte gangen, mooi opgediend en uiteindelijk ruim voldoende gegeten. De bites zijn elk niet extreem groot maar het geheel is precies goed. Lekker wijntje erbij en een prima bediening. Voor herhaling vatbaar!

4. Gaby's profielfoto
    Gaby heeft een recensie geschreven voor Hashi Ya

Gaby

Wij komen hier al jaren met onze kinderen. De middelste is gehandicapt en hij geniet van de show van het bakken en braden. Lekker met z'n neus er boven op kijken hoe alles voor je klaar gemaakt wordt.
    Heerlijk vers, lekker gekruid en super klaar gemaakt allemaal.
    Echt een aanrader!!

5. Gaby's profielfoto
    Gaby heeft een recensie geschreven voor Bikken
    Internationaal Doetinchem

Prima 3 gangen menu voor een hele leuke prijs. Een van ons nam spareribs en die zijn echt een aanrader!
    Er werd regelmatig even geïnformeerd of alles naar wens was.
    We hebben hier eerder gegeten en toen viel het zitten op de harde houten banken ons zeer tegen. Dat nodigde niet uit om langer te blijven natafelen. Nu zijn er comfortabele stoelen waar je heerlijk op je gemak op zit.

Wijn werd wat te koud geserveerd.
    Jammer alleen dat er zo overduidelijk een soort controle uitgevoerd werd door de gastvrouw, ze was alle glazen aan het controleren of ze wel schoon waren en wat te hoorbaar aan het overleggen/discussiëren met personeel.
    Als het een rustige avond is en daar tijd voor is prima, maar als gast hoef je dat niet te zien vinden wij.

Al met al waren wij het er over eens dat we zeker nog eens terug komen.

6. Gaby's profielfoto
    Gaby heeft een recensie geschreven voor Strandlodge

Vandaag op 4 februari op een koude avond voor het eerst hier gegeten met vrienden we werden bijna met open armen ontvangen. De ontvangst ruimte was erg koud maar boven aangekomen was er een warme huiselijke gezellige sfeer.
    We kozen alle vier voor de shared dining en dat is ons super goed bevallen. Erg lekker met heerlijke smaaksensaties.
    We hebben alle gerechten met heel veel plezier gegeten en sloten af met een overheerlijke cappuccino.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Gaby's profielfoto
    Gaby heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Zaak

Gaby

Vanavond voor het eerst gegeten bij de Zaak. We gingen voor de 5 gangen verrassings menu. Bij elke gang werd netjes verteld wat er precies op je bord lag. Je kon van te voren aangeven wat je niet er bij wilde hebben. De porties waren vrij klein en de pauzes tussen de gangen waren erg lang. Alle gerechten waren goed en smaakvol bereid maar voor een paar grote eters tussen ons te karig. We vroegen er extra patat en brood bij.

De bediening was goed en attent. Maar er moet wel iets gedaan worden aan het lange wachten tussen de gangen door.

De 5 gangen menu met de hoeveelheden per gang stonden niet echt in verhouding tot de prijs.

6,7